Komentari na vest

Lobiranja, kontroverze i nejasni kriterijumi: Najveće žrtve Zlatne lopte

N

Neka ste zdravo

pre gotovo 3 godine

Nedved nije podigao usati pehar ,2003 nego ih je tuko Milan na penale .a Nedevd nije igrao zbog kartona u tom finalu.
L

Llopoo

pre gotovo 3 godine

59 golova i 31 asistenciju je Mesi imao 2016 godine, a Ronaldo dobio ZL zbog trofeja. Nikad niko u historiji fudbala nije imao takvu statistiku, a da nije dobio zlatnu loptu. Sad mozete nastavite dalje pisati kako je Leva pokraden...
t

ttttz

pre gotovo 3 godine

Upravo zbog Ronalda i Modrica je sada Mesi dobio zlatnu loptu. Oni su krivi za ovakve kriterije. Pa oni su dobijali zlatnu loptu jer je njihova LŠ bila vaznija od Mesijeve lige koju je osvajao. E pa tako je i sada. Kopa Amerika je opet vece takmicenje od Bundesloge gde Bajern nema nikakvu konkurenciju.. Znaci Mesi ima veci trofej. Sto se tice statistike, Levandovski je iza Mesija u svakoj mogucoj kategoriji osim golova. Da se gledaju samo golovi Messi bi ih sada imao 9 ili 10. Jorginha mi nemojte spominjati. Ja ne znam kako je on treci, a lik ni u Chelsea nije najbolji igrac.

Професор459

pre gotovo 3 godine

Нико не спомиње када је Модрићу дата Златна лопта на силу како би се прекинуо Роналдов и Месијев низ. Много бољих играча од Модрића нема златну лопту, рачунајући Салаха који је те 2018. био бољи
A

Ako me secanje sluzi

pre gotovo 3 godine

Ceh, Pavel Nedved je sa Juventusom podigao sta???
J

Johnnyy

pre gotovo 3 godine

Prvo da kazem da mi je bila cast ispratiti sve ove godine ova dva igraca i njihovu dominaciju.Ali polako se blizi kraj nazalost kao i u tenisu.Neke stvari su se iskristalisale.Vodenica je otisla na stranu novaka i mesija.Svakako veliko postovanje i za jednog i za drugog.Gurali su jedno drugo do maksimuma.
V

Vidimmmmm

pre gotovo 3 godine

ovde mnogi kazu ronaldo sve postigao radom nije talenat.Mislim da je ronaldo daleko talentovaniji od mesija po difoltu.Jel se vi secate koji je on bio dribler i krilo u mancesteru.Da je ostao takav a ne postao siledzija imao bi bilo kakvu takvu sansu sa mesijem u nekim debatama.Ali on je otisao u klasicnog spica siledziju ali mu to na kraju nije donelo prevagu.Ispalo je da je mesi bio bolji u vecini stvari i ako nije silio nista.MOzda kazem mozda da je i ronaldo ostao onakav kakav je bio u junajtedu bi smo imali prilike da ga vidimo rame uz rame sa mesijem,mada nisam siguran ni tako...
B

Baticaaa

pre gotovo 3 godine

Druze to sto je ronaldo radio u junajtedu je smesno u poredjenju sa mesijem koji je svaku drugu tekmu uzimao loptu sa pola i sam dolazio do peterca...Ronaldov talenat je smesan u poredjenju sa mesijevim...
M

Mozda ovako nekako

pre gotovo 3 godine

Da je pravde osvajaci bi bili: 2008 - Cavi 2009- Mesi 2010- Iniesta 2011- Mesi 2012- Iniesta 2013- Riberi 2014- Kros 2015- Mesi 2016- Suarez 2017- Kristijano 2018- Modric 2019- Mesi 2020- Lewa 2021- Lewa
1

12345

pre gotovo 3 godine

O tome koliko znas o fudbalu govori to da si rekao da bi za 2020 dao Mesiju
O

Objektivnoooo

pre gotovo 3 godine

gledano bilo bi zasluzeno da je uzeo i leva zato sto je decko zasluzio igrama.Isto tako je mesi zasluzio 2016 i 2017.Drago mi je sto je mesi samo uzeo da se odlepi od ovog egomanijaka kog umalo izgurase da bude najbolji svih vremena,nidje veze.To bi bila tragedija da im je proslo imali bi paneldziju za najboljeg svih vremena
b

bakala

pre gotovo 3 godine

subjektivan si. modricu su dali da ne bi CR7 dobio. isto tako su trebali inijesti dati ili snajderu a ne mesiju. prosle nisu dali Levom, pokraden je isto kao i ove godine.
G

Gost Djape

pre gotovo 3 godine

Sve to sponzori odlucuju (citaj potplacuju) u ulogu su velike pare. Ili sto nas narod kaze "para vrti gde burgija nece".
G

Gost8787

pre gotovo 3 godine

A sta cemo sa iniestom i xavijem koji su zasluzili od svih igraca nabrojanih... Doktori Fudbala

Lord Dipsy

pre gotovo 3 godine

Ljudi, ovo je cista glupost sta rade od Zlatne lopte, zvanje je najbolji igracna svijetu. Znaci nije najbolja ekipa, i totalno je ne bitno je li sta osvojio ili nije, ako igrac pruza fenomenalne partije u svome klubu, daj mu Loptu, a ne gledaju sta je osvojio. Osvojio je ligu prvaka i digao je vec trofej, nagraden je za to takmičenje, osvojio je sa ekipom, a ne kao pojedinac, primjer Jorginho. Glupost sta rade od Baloon d'Or.
I

Inzaghi

pre gotovo 3 godine

Čeh sa Juveom nije niti će ikad podići ušati pehar.
E

Erzzov

pre gotovo 3 godine

Bar 3 od 7 Leovih su sporne i niko me ne moze ubediti da je 7 puta bolji od najveceg majstora svih vremena Ronaldinja koji je morao dobiti bar jos jednu zlatnu loptu onih godina kad nikome nije bilo jasno sta on to radi i sa koje planete je dosao…
s

slazem se

pre gotovo 3 godine

ko sto me niko ne moze ubediti da igrac kao ronaldo zasluzuje 5 zlatnih lopti.Mesi zasluzuje 4 ili 5 ronaldo jednu ili dve i ne zato sto je los ili nesto tako.Igrac je strava,ali ako anri ima nula ili suarez onda ronaldo moze jednu ili dve.Jednostavno lik nema nista specijalno bolje od njih
D

DelPierooo

pre gotovo 3 godine

ADP10
G

Gost Aleksandar

pre gotovo 3 godine

Ne mogu da zamislim da neko navija za Juventus, nameštali utakmice, ružan fudbal, ružni dresovi, opet muljaju . . Užas . .
P

Pravda za Lewu

pre gotovo 3 godine

1958 Pele sa 17 god osvaja svetsko,1962 Garrincha najvise zasluge za osvajanje svetskog, 1970 Pele nije imao najvise golova ali je imao i najvise asistencija i time bio najzasluzniji,1978Kempes osvaja,1990Piksi,1991 DEJO MAJSTORE PA TI SI BOG,1994 ROMARIOGOL SP 94 OSVAJA,2006 Ronaldinho,2010Xavi vise je uticao na igru od Inijeste,2012 Messi jer je oborio sve rekordeu fudbalu te godine,2013 Messi koji bi osvojio lS da ga nisu povredili u la ligi pred dvomec sa Bayernom koji je Bayern osvojio uz pomoc sudija dali su 3 0d 4 gola neregularno u prvoj utakmici,2016 Suarez koji je dobio zlatnu loptu i bio cudesan,2018 Salah cudesan i osvojio bi LS da ga mu Ramos nije polomio ruku u finalu i da Karijus nije namerno gresio u finalu,2020 Lewa,2021 Lewa. Dakle ovako bi trebalo da izgleda Pele najbolji u 20.veku drugi Maradona i treci Krojf. u 21.veku Messi 7 titula 2009,2010,2011,2012,2013,2015,2019,Ronaldo4 2008,2014,2016,2017,Lewa2 2020,2021 i za sada mi deluje 2022Salah al videcemo ima i svetsko ali to ce Srbija osvojiti.
P

Peki30

pre gotovo 3 godine

Savičević i 91 na osnovu Lige Šampiona? Moguće, ali je i Drogba trebao dobiti 2012. godine kada je izdominirao u 1/8 finala protiv Napolija, pa rešio polufinale protiv Barse 1-0, pa izjednačio protiv Bajerna u finalu i zabio ključni penal. A uzeo Mesi. Ili Kante ove godine, pojeo vezni red Reala u polufinalu, pa Man. Sitija u finalu, dok ga je Mesi mogao samo gledati na tv-u i diviti se.
G

Gost99

pre gotovo 3 godine

Pa normalno da je uzeo kad je dao 91 gol...
n

nerazuro cuore

pre gotovo 3 godine

Zlatna lopta izgubila kredibilitet i svako poštovanje nakon 2010. i pljačke Sneijdera! ps. Nedved 2003. podigao "ušati pehar" taman kao i generacije luzera iz Torina. :-P
j

juve

pre gotovo 3 godine

Nije Nedved podigao ustai pehar te 2003.
D

Dmsmam

pre gotovo 3 godine

Treba spomenuti i Varana 2018. koji je jedini igrac te godine koji je osvojio ligu sampiona i svetsko prvenstvo
e

exeex

pre gotovo 3 godine

zato je sad raspad i ne moze da se sastavi u junajtedu
p

pa sta

pre gotovo 3 godine

to ne menja cinjenicu da su mu evropsko doneli mbape grizman i ostali a ligu sampiona modric kros ronaldo benzema i bejl
M

Milanista1988

pre gotovo 3 godine

Mislim da se potkrala greška na kraju teksta. Nedved nije podigao "ušati" pehar sa Juventusom ni 2003 niti bilo koje godine
I

IQ

pre gotovo 3 godine

Ja bi gu dao Ronalde onem sto igra fuzbal.
G

Gost997

pre gotovo 3 godine

Koga briga vise za ovu nagradu. Sve je postalo politika i lobiranje, pa i sport. Postoji nesto vece od komada predmeta koji pokazuje navodno najboljeg. Levandovski i Salah su zasluzili da podele nagradu, a Mesi i Ronaldo ce se smenjivati dok god budu igrali jer je to tako, napravili brend i to je to. Sve i da ne igraju dodelili bi nekom od njih ili iz Reala. Modric najboljo na svetu bio, jes al u paralelnom univerzumu. Sad Zorzinjo kao favorit a covek ne moze da se sastavi, Kros za njega magistar inzenjer na toj poziciji. Danas igrace prave novinari a napaljena klincurija veruje da su oni dobri, ali pravi ljubitelji fudbala znaju ko vredi a ko ne. Komercijala je upropastila nesto sto je vecina nas iskreno zavolelo zbog same cari igre. Nazalost toga je sve manje i manje...
G

Gostjsiw

pre gotovo 3 godine

Zasto ulazis ako te nije briga?
q

qwertyuiop

pre gotovo 3 godine

@Gost997 hahahah Salah ? Sta je Salah uradio da bi on dobio Zlatnu loptu ? sem toga sto si navijac Luzerpula.Bernardo Silva treba pre da uzme nego Salah.Bernardo Silva,Jorginho,Levandovski ili Haland (mada je malo verovatno da ce Haland biti u konkurenciji za zlatnu loptu).
M

MileKitic

pre gotovo 3 godine

Da budemo iskreni niko se ne bi bunio da je Levandovski prosle godine dobio ZL(osim Ronaldovih fanova verovatno)
D

Da se ja pitam

pre gotovo 3 godine

2008. Kristijano 2009. Mesi 2010. Snajder 2011. Mesi (Iniesta) 2012. Drogba (Riberi) 2013. Riberi 2014. Nojer (Di Marija) 2015. Mesi 2016. Kristijano (Grizman) 2017. Kristijano 2018. Grizman 2019. Liverpulovac al ne Van Dajk 2020. Niko
G

Gost99

pre gotovo 3 godine

Prestao sam citati kod 2012.Mesi 2012 dao 91 gol i 22 asistencije u 69 utakmica.U proseku svakih 66 minuta davao gol.A ti stavio Drogbi i Riberija hahaha
E

El Ninjoo

pre gotovo 3 godine

Sreca pa se ne pitas
D

Da se ja pitam

pre gotovo 3 godine

@ gost 99 i sta je mesi osvojio te 2012.sa toliko golova?! Inace, nema sumnje da je upravo mesi najbolji igrac 21.veka za sada... Ali, moraju, se gledati i trofeji i golovi na velikim i odlicujucim utakmicama.
l

leonidas89

pre gotovo 3 godine

Gost 99 Zato se kralju daje zlatna kopacka...ccc
b

brate pusti

pre gotovo 3 godine

ga vidis da nije bio rodjen te 2012.Ono sto je mesi uradio te godine je vredno za 5 zlatnih lopti cak je i taj drogba izjavio za smesnu cenu u svlacioni kad im je di mateo na tabli okacio listu strlaca barselone te sezone.Bilo nesto tip prvi mes 70 golova drugi fabregas i alexis po 15,cela svlaciona celsija u sekundi prasnula u komu pet minuta
O

Ovo postaje

pre gotovo 3 godine

Tragicno, ronaldovci ko navijaci federera, nestali svi aduti. Evo vec krenule price bolje 5 pravih nego 7 laznih ili lepsi je fizicki i tako to
T

Taurski

pre gotovo 3 godine

Bukvalno ta prica...S obzirom da idol njihov ne moze da se meri po majstorstvu na terenu, sada im Mesi i poslednje adute izbija iz ruku...
P

Pedja108

pre gotovo 3 godine

Verovatno nikad smesnija dodela zlatne lopte. Mesi je bio izuzetno slab ove godine, niti su njegovi klubovi nesto uradili, niti se on bilo kako istakao. Otkako stigao u PSG dao jedan gol, kakav fantastican uspeh! Kad ga neko gleda na terenu, on se setka, pretrci manje nego rekreativci kad igraju mali fudbal, niti moze da prodje igrace kao ranije, niti su mu dodavanja. Na osnovu cega je bio najbolji? U klikerima mozda?
G

Gost1999000

pre gotovo 3 godine

Pa samo slep ne vidi da je Mesijev vrhunac prosao i da jedmostavno vise ne moze kao pre, godine. Isto kao i onaj Ronaldo. Barsa je bila podredjena Mesiju, sve se vrtelo oko njega i igralo se za njega, po njegovom, s'te strane mi je Ronaldo bolji, jer daje golove gde god igra i bez obzira na nacin igre. Mnogo je lakse igrati kada 10 igraca rsdi za tebe i podredjeno je tebi. Da ne bude zabune, Mesi je jedan od najvecih ikada i to stoji, ali sve ima svoje.
P

Pa tupane

pre gotovo 3 godine

10 igraca radi za ronalda a mesi radi za 10 igraca
Z

Zlatna lopta

pre gotovo 3 godine

Od nasih klubova jedino je Crvena Zvezda imala igrace medju najbolja tri: Dragan Dzajic je kao igrac Zvezde osvojio bronzanu loptu (68) a Dejan Savicevic i Darko Pancev, noseci crveno - beli dres, osvojili su po srebrnu loptu (91). Darko Pancev je osvojio i zlatnu kopacku Evrope (91).
k

kokica 1

pre gotovo 3 godine

Pedja Mijatovic '98 igrao kriket?
@

@kokica 1

pre gotovo 3 godine

Mijatovic je osvojio kao igraca Reala a ne partizana ili Buducnosti za koje je nastupao, dakle ta srebrna lopta se pise Realu kao klubu. Ovi nabrojani su osvojili kao igraci Zvezde brale. I jos sam zaboravio, Prosinecki je kao igrac Zvezde osvojio zlatnu loptu kao najboji igrac svetskog prventva za igrace do 21 godinu (Cile 87).
T

Trololo

pre gotovo 3 godine

Neko je pre par dana komentarisao da bi trebalo ograničiti koliko zlatnih lopti igrač može da osvoji, možda to i nije tako loša ideja, znalo bi se da je taj ko ju je osvojio svakako među najboljima, a izbeglo bi se ponavljanje osvajača, te bi i drugi dobili priliku.
T

Trash romantičar

pre gotovo 3 godine

Pa da se razumemo ni modrić je nije zaslužio jer je ronaldo vukao ekipu, ali je naljutio pereza odlaskom iz reala i onda nije dobio ništa, a očigledno je neko iz reala morao da je dobije...nikad više neće biti pravednog donošenja odluka to je svima jasno. I kada odu ronaldo i mesi, neko drugi će marketinški ili na neki drugi način biti pogodniji...
P

Pristrasni posmatrač

pre gotovo 3 godine

Čisto istine radi, Juventus nije osvojio Ligu šampiona 2003. godine, pa samim tim nije ni pavel Nedved. U finalu ih je na penale dobio Milan.
б

бартендер

pre gotovo 3 godine

Шта више, колико се сјећам добио је црвени на глупост у полуфиналу, није ни играо финале. Ако се не варам други жути на проклизавање, тако нешто…
e

esteghlas

pre gotovo 3 godine

Je l’ moguce da autor ovog teksta poredi Robinja sa Mesijem?
n

nedano

pre gotovo 3 godine

Ljudi, Lewa jeste zasluzio pretprosle sezone zlatnu zasigurno, ali prosle godine jedino u cemu je bio bolji od messia jeste 5-6 golova i to je to znaci, sve ostalo je na strani messia. Pa covjek da je ganjao statistiku ne bi davao Griezmannu da izvede penal ( samopouzdanje ) i ne bi imao oko 20 asistencija. Cak 12 golova vise van sesnasterca, sto dovoljno govori koliko daleko igra od gola. Evo lewa je dobro krenuo i ovu sezonu, pa cemo vidjeti. Nevjerovatno je koliko ponistavate ovu zlatnu Messia, ocito da Ronaldovci dizu hajku.

Mladen Mladenovic

pre gotovo 3 godine

Brate veze nema to sto pricas... Ja navijam za Junajted i ne volim Kristiana. Ovo veze nema sa Kristianom. Vrlo je jednostavno, ni jedan, ni drugi nisu za vise od 3, 4 nagrade. Cinjenica je da su medju 5 najboljih svih vremena, sad svako ima nesto sto voli vise pa mu je taj neko drazi. Ali u zadnje 2 godine niti jedan, niti drugi nisu ni u 3 najbolja kad uzmes sve u obzir. I apsolutno nije zasluzio ovu zlatnu loptu sad.
S

SG

pre gotovo 3 godine

Anri 2004, Stiven Gerard 2005, Snajder 2010, Inijesta 2011, Luis Suarez 2015. Samo moje mišljnje.
t

treni

pre gotovo 3 godine

Mesi 2016,2017, Noyer 2014, ribery 2013? Samo misljenje svih onih kojima idol nije ronaldo...
A

Al gle

pre gotovo 3 godine

Cuda 2013 ti regulare, ispada ti ronaldo iz usta, tesko podnosis sve ovo
P

Pravda

pre gotovo 3 godine

Ovde je najbitnije da je izvojevana pobeda nad penaldizmom i produktu te manije koji je uzeo 5 zlatnih lopti a bio inferiorniji igrac od Mesija...Lewa zasluzeno najbolji ali kao i sto je Mesi bio zasluzeno najbolji godinama unazad morace i lewa da se zadovolji titulom moralnog pobednika...
c

cirkus

pre gotovo 3 godine

Anri i inijesta su 2 najbolja igraca koja nikada nisu uzeli zlatnu loptu, s tim sto je inijesta vrhunac "potrosio" kada su mesi i ronaldo vec igrali zverski, a anri je pre te ere morao da osvoji.
L

LudiDejo

pre gotovo 3 godine

Messija izvlači copa america. Možda bi i Poljaci dogurali do polufinala u copa americi da su na njihovom kontinentu. Nepravda, šta ćeš.. nadam se samo da će Lewandowaki ove godine u inat da obori prošlogodišnje rekorde.
Z

Zeljom

pre gotovo 3 godine

Henry je bio bolji igrac od 90% vlasnika zlatne lopte. Gde je u tekstu?
L

LudiDejo

pre gotovo 3 godine

Za 2-3 godine gledamo Sadiqa tu
A

A procenti

pre gotovo 3 godine

Nista hihihihihi
D

Darkoooooooo

pre gotovo 3 godine

A Savićević.Pancev.Prosinecki 91....
M

Mop

pre gotovo 3 godine

Oni su svi tada zaslužili više od ovog. Genijalan igrač ali sad da dobije ovo. Na osnovu čega. J.. vas Mesi Fifa, Uefa. Levandovski, Salah pa i Mane 100 puta bolji ove sezone. Mejson Maunt isto.
M

Mop

pre gotovo 3 godine

Svako od njih je to zaslužio. Od 89. do 1992. Kao navijač Partizana ovo pišem.
M

Mop

pre gotovo 3 godine

I Piksi naravno
@

@mop

pre gotovo 3 godine

Svaka cast na komentaru. Ja kao Zvezdas kazem, zasluzio je i Pedja Mijatovic.
П

Послао

pre gotovo 3 godine

Анри је за галаксију већи од сваког играча кога сте овде поменули да је оштећен. А Анрија нисте поменули. Битно да Жоржиња јесте. Мало објективности?
P

Prizetiko

pre gotovo 3 godine

Neverovatno da nema ni slova o Anriju. Pa ako je nekom nacinjena nepravda u istoriji fudbala, da nema uopste diskusije o tome, to je Anri. Najbolji i najveci igrac od svih koji nisu dobili zlatnu loptu. Opljackan je barem dva puta, kao sada Levandovski. S'tim sto je Anri bio bolji i kompletniji cak i od Leve. Svaka cast Snajderu, Riberiju, ali gde je to uporedivo sa Anrijem i njegovim mogucnostima. Ne znam kako ste to izostavili, kad neko pomene nepravdu u izborima za zlatnu loptu, meni je prva asocijacija Anri, verujem kao i 90% ljudi.
l

leonidas89

pre gotovo 3 godine

Jbt kad se setim da je Arsenal osvojio titulu bez izgubljene utakmice, pa kako ne dati Anriju zlatnu loptu, kako?
P

PFS

pre gotovo 3 godine

Bio je drugi dva puta,i to je to uvek pasivan nikad centralna figura i odlučujući faktor.
R

RKaka

pre gotovo 3 godine

Mozemo samo da nagadjamo koji su kriterijumi i zasto je neko dobio loptu, da li je bilo neke "muljaze" i sl. U ovim kontroverznim odlukama niko od nas ne zna prave motive. Meni se cini da mu je ova 7. zlatna lopta vise kao nagrada za zivotno delo, kruna karijere, nagrada za sve sto je do sada uradio za fudbal. Znam da se mnogi nece sloziti sa mnom, ali po meni, Mesi je opravdano svake godine medju favoritima. Njegovi golovi, driblinzi, asistencije, pas igra, sve to izgleda nestvarno i cini da ga mnogi nazivaju najvecim ikada.
e

exeexe

pre gotovo 3 godine

Mesiju su poklonili zlatnu loptu sinoc,covek nista nije uradio ,osvojio sa barsom samo onaj miki maus kup spanski, a kopa ameriku je zapravo di marija osvojio svojom golcinom leo se nije video u finalu. lewandowski covek dao 11 golova vise od messija prosle sezone i lik nije osvojio zlatnu loptu, pritom je osvojio i domace prvenstvno tj bundesligu! bruka i sramota kako su namestili sinoc te rezultate.
F

Fabri

pre gotovo 3 godine

Anri 2003, Riberi (Roben) 2013.. Levandovski vec drugi put, prvo korona satro a drugo ovo juce. Marketing i pare su se mnogo uvukle oko par tih nekih igraca, zasticeni su kao beli medvedi na terenu i van njega. Pogledajte snimke kako su igraci tukli 80,90ih. Maradona 80posto meceva u Italiji igrao u zavojima, nekada nije bilo zutog kartona za presecanje napada u kontri...
T

TiP

pre gotovo 3 godine

To je smecaraka nagrada koja je uvek bila lobi namestaljka….
I

Izgleda

pre gotovo 3 godine

Da je ova sedma zabolela najvise, cak vise i od trofeja sa argentinom. Teska godina za neke, sa ovime je realno zavrsio svaku debatu....
N

Napolitano dasa

pre gotovo 3 godine

Debata završena pre 24 godine kada je veliki Diego završio karijeru. Ovaj lažnjak mu nije ni do kolena.
p

plavac

pre gotovo 3 godine

maradona ima SP,pessi ne.kraj priče.
D

Debata

pre gotovo 3 godine

Zavrsena kad se taj tvoj diego navukao na lobetijevicha, sto ga ne cini sportistom a kamoli najvecim
I

Ivan Toney

pre gotovo 3 godine

Jorginho????? Jel ste vi ozbiljni, covek koji ne moze da trci, ne moze da sutne, ne moze da brani da osvoji zlatnu loptu
G

Gost2

pre gotovo 3 godine

Zlatna lopta - individualna nagrada, Riberi 2012 > 97 golova Mesija stvarno nema smjsla. Mozete da serete koliko zelite vi bi podelili mnogo nezasluznije nagrade.
W

Wernerr

pre gotovo 3 godine

Provalio sam da ovi na mozzrtu vise vole Ronalda nego leba da jedu...nije njima zao Lewe vec im je zao sto je Mesi otisao na 2 loote od njihovog idola
L

Leo78

pre gotovo 3 godine

Mesi je prosle godine u raspaloj barsi, bio najbolji strelac i asistent lige, doneo im je i trofej cak, na kopa americi je bio najbolji igrac, strelac, asistent, i sta vise ljudima nije jasno oko ove dodele… pritom najvise puta igrac utakmice.. to sto je lewi oduzeto pre 2 godine, nema veze sa proslom, ne mesajte babe i zabe
K

Kriterijumi nagrade

pre gotovo 3 godine

se gledaju na nivou kalendarske godine.. To sto je bio najbolji strelac i asistent prosle cele sezone ne znaci mnogo ako sad u PSGu nije uradio nista vec tri meseca. Sto se tice Copa Amerike, ne slazem se sa vecinom da je nebitno takmicenje, ali ove godine je bilo uzasno posto su Urugvaj i Cile u raspadu(Samo su Arg i Bra na nivou cetvrtfinala Svetskog). Mesi jeste bio najbolji na prvenstvu, medjutim golovi su mu bili smesni (2 slobodnjaka protiv juznoamerickih golmana, penal i gol bez odbrane protiv Bolivije) i nije najbolji strelac u bukvalnom smislu reci, nego deli prvo mesto sa krilom Kolumbije koji nije sutirao penale, sto ti govori o tome koliko je bilo efikasno takmicenje. Ja inace mnogo cenim Mesija i ispred je Zorzinja (zasluzeno trece ako je Modric uzeo pre dve godine), ali nije najbolji igrac u 2021voj ispred Leve sigurno..
V

Ve

pre gotovo 3 godine

Ovaj clanak gubi na značaju ako stvarno mislite da je Zorzinjo opljackan. Radije bih imao Mesija iz psz-a nego Zorzinja.
T

To nisu

pre gotovo 3 godine

Lobiranja ni kontroverze vec ukusi... A cinjenica je da mesi sve radi lepse i magicnije od leve, ne kazrm i bolje.
1

14

pre gotovo 3 godine

Najveća nepravda je prema Anriju. Bio je ubedljivo najbolji igrač planete, a te godine italija bila prvak i kanavaro bio igrač godine.
G

Gost istina

pre gotovo 3 godine

Realno najveca nepravda je prema Savicevicu,Papen nije bio najbolji ni u Olimpiku,bilji su bili Vodl i Pele.
N

Neee

pre gotovo 3 godine

Te sezone anri ja za svoje standarde bio los. 2006 je morao uzeti ronaldinjo posprdao se sa barsom. A anri je pokraden najstrasnije 2004 kad je bio najbolji strelac i asistemt u pl
n

niksic

pre gotovo 3 godine

Mesiju se mogu jos 2,3 dopisati. Kojom magijom je zavrsio 2018 peti na listi?
J

Jskshs

pre gotovo 3 godine

Zbog Ronalda je sada Lewandovski uskraćen za zlatnu loptu jer je upravo on nametnuo ovakve kriterije za zlatnu loptu. Ako je Messi nije dobio 2016 zbog 59 golova i 31 asistencije bilo je očekivano da je sada neće dobiti ni Lewa zbog 60 golova i 10-ak asistencija. Jasno je da je Lewandovski žrtva Ronaldovih zlatnih lopti koje je dobijao zbog trofeja iako je Messi po svim statistikama bivao najbolji igrač 2016 i 2017 godine. Morali su je sada dati i Messiju zbog trofeja sa reprezentacijom koji je Argentina osvojila nakon 30 godina. Čak je bio najbolji strijelac, asistent i igrač takmičenja. Bio je strijelac ili asistent u svim utakmicama do finala. A Ronaldo kada je osvojio EURO 2016: nije bio ni najbolji strijelac, ni najbolji asistent, ni najbolji igrač takmicenja, nije bio strijelac ni asistent u 5 od 7 utakmica. Sve golove i asistencije je imao samo protiv Mađarske i Velsa.
K

Kriterijum nagrade

pre gotovo 3 godine

Utvrdjuje casopis koji nagradu dodeljuje. Ako kazes da je Ronaldo lobirao i potkupio urednike da mu dodele te nagrade proslih godina, pa je sad Mesi isto uradio, onda je kriterijum lobiranje i taj kriterijum je postavio opet casopis i opet je nepravedan... Nema sam Ronaldo nista sa time, kao ni sto sada ne bi trebalo Mesija proganjati, poenta je da je nagrada besmislena..
A

Ali kako

pre gotovo 3 godine

Ronalda ne spomenuse z tu kradju prema Riberiju nije mi jasno...ovde se vidi dosta novinarske subjektivnosti i licnog misljenja...a iz aviona se vidi da urednik ovog teksta obozava Portugalca,nije njemu krivo sto Lewandovski nije osvojio,nego sto je bas Mesi osvojio
J

Jovan101

pre gotovo 3 godine

Sta se to desava sa sportistima zadnje vreme? Padaju ko svece na terenima zadnje vreme! Kazu da je kolabiranje na terenu skocilo za 600% zadnjih pola godine! Ovde ne pisete nista o tome pa zato pitam ako ista znate u vezi ovoga. 108 FIFA registrovanih igraca je preminulo ove godine,oficijalni izvestaj. Sta se to desava?
P

Paradoxx

pre gotovo 3 godine

Skenjam se na tu nagradu kad je nikad nisu dobili igrači poput maldinija, neste, pirla, vidica, yaya tourea, inieste, gerarda, henrya, drogbe itd igrači koji su decenijama bili simbol za svoju poziciju, sve je postalo biznis i daju je onom od koga imaju najviše zarade i hajpa, svaka čast mesiju i ronaldu ali dati njima 12 lopti i ostaviti celu jednu generaciju igračina bez nagrade radi njih je jezivo, dosta bi im bile i po 3 sigurno se ne bi ljutili
b

banjo10

pre gotovo 3 godine

Kriterijum je da nema kriterijuma.Ocigledno se gleda ko kako igra fudbal ,a "ova" dvojica ga igraju godinama na visem nivou od ostalih.A ne trofeji sa ostalom desetoricoom igraca koji su takodje zasluzeni za timski uspeh.
G

Gost999

pre gotovo 3 godine

Niste nabrojali ogromnu nepravdu 2003. godine prema Tijeriju Anriju.. 32 gola i 28 asistencija, dobio je Pavel Nedved sa 14 golova i 17 asistencija.. Smijesan izbor, vec dugi niz godina bez ikakvog smisla i kredibiliteta..
G

Gaizka

pre gotovo 3 godine

Ne bole vas Inijesta, Snajder, Žoržinjo, Lewa.. nego vas boli to što je sada Messi na 7 a Ronaldo na 5.
B

Bolek

pre gotovo 3 godine

U redu, evo sad je otišao na dva razlike i nema šanse da ga plačljivko ikada stigne, ta priča je završena. Može li sada napokon da to skrnavo priznanje dobije i neko ko ga je stvarno zaslužio na terenu?
L

Leva

pre gotovo 3 godine

Mesi nista nije uradio osim s reprezentacijom .. i leva i zorzinjo su ispred njega ,opet nepravda bilo ko od njih dvojice su zasluzili zlatnu loptu vise od mesija
B

Besmisličar

pre gotovo 3 godine

Kako te nije stid stavit zorzinja u istu rečenicu sa takvim igračinama
d

drago10

pre gotovo 3 godine

ova nagrada je besmislena, svaka čast messiu i ronaldu, al nisu ih sve zaslužili, bilo je drugih igrača koji su više obilježili neke sezone svojom igrom i trofejima, ali marketing je čudo... a vidimo da je i prije bilo svega