Komentari na vest

Milojević: Nemamo bekove, Radonjić je povređen i potpuno nespreman

D

Deki maky

pre oko 2 meseca

Posle bitke general-moj Miloje opet nakon sramnog parkiranja autobusa bi da se pravda sta nedostaje, a igraju mu Silas,Krunic tek sisli iz aviona?? Ls nije za ovaj prosecan tim,prepun stranaca sumnjivog kvaliteta.... Miloje je dekadentan trener,onog Lesnika ce da upropasti,sta mu igraju Olinjali I Dalsio?? Uspeo je da upropasti ceo tim,nekakvom defanzivom-jedini koji je profitirao je Enijaja ...ima muda ,I on je njegov idealni spic
C

Chopp

pre oko 2 meseca

🤔 a što nema bekova u legiji stranaca???
S

Svilajnac

pre oko 2 meseca

Al ce da padne ribanje zbog ove izjave hahahha
6

666

pre oko 2 meseca

Da li Vi Miloje i uprva uopšte komunicirate ili Vam je ekipa svaka - stavi nekog da ga prodamo i uzmemo nesto. I naravno recenica AKO JE NEKO KRIV JA SAM , sta ocekujete posle - pun stadion TESKO, dobar transfer TESKO , da dodje dobar igrac -kog mediji isforsiraju do maksimuma - prosek ...i jos mnogo toga . Reset ali ce to da se desi ko zna kad .
e

e moj Miloje

pre oko 2 meseca

Trener Crvene Zvezde nikada ne sme da izjavi da mi necemo sigurno igrati polufinale ili finale (koliko god to realno zvucalo) jer ne treniras ti Apoel ili Larisu sampiona Evrope i sveta .
Đ

Đoka

pre oko 2 meseca

Pa šta ste vi gospodo radili celo leto, kad sad konstatujete da nemate bekove?..
l

lalkak

pre oko 2 meseca

Neshvatljivo je da su prosle godine prodali Azarova za 3 miliona evra. Igraca koji je reprezentativni bek sa velikim potencijalom. Jos igra na toj deficitarnoj poziciji. Ajde sto su prodali, ali problem je sto su to uradili neplanski i bez spremne zamene. U sportskom sektoru prave veliki broj gresaka i to Zvezdu skupo kosta.
Č

Čičak traka

pre oko 2 meseca

Kako misliš neplanski? Pa ima ko je to sve dobro isplanirao ali samo u svoju korist... zato je sad doveo 9 novih krila, sad ima 11 krila i 3 beka na rosteru... a Zvezda, pa Zvezda je tu valjda da se bodri i da se voli do zadnjeg atoma snage, ajmo, koreografija, diži celofane, idemo, opaaa, gazi zvezdo samo gazi... ali samo boraniju superligašku koja se po nalogu nekog svog lokalnog SNS kabadahije ni ne trudi mnogo. Ali zato u Evropi portugalci koji se još traže spakuju Zvezdi kao gosti na ''neosvojivoj tvrđavi'' 2 komata za pola sata i to iz 2 polušanse... nije to do loše odbrane nego što niste dobro držali celofane i mora bre to navijanje još glasnije... jbg šta ćeš kad su bekovi najtraženija roba danas, mnogo jaki procentualno, ko tome može da odoli.
4

474747

pre oko 2 meseca

Jer neko branio da se dovede bek,Radonjica jurite celo leto,1 milion obestecenje,1 milion plata i sada nespreman,znaci doveden da igra protiv OFK i Tekstilca,ili ce sada na ubrzane pripreme po splavovima,Katasrofa,BITNO JE DA SE OKRECE
N

Nemanja8989

pre oko 2 meseca

Niksa i Kostadin Terzic: “Tata,tata,treba nam jedno 300 soma evra,jel imas?” Zvezdan:”Pa nemam sada,cek da vidim neku kombinu da odradim,sad cu da zovem Radonju ako se probudio,bio je na splavu do 5 jutros…”Javlja se Radonja u 3 sata mamuran,”e Terzo,sta kazes,60 % tebi,a 40% meni? Ma moze i ovako nisam dugo igrao,ali bicu spreman za Tekstilac Odzake u Martu…” i tako zakljucise ugovor i svi srecni,svi zadovoljni,cica mica gotova prica…🤣
G

GOST IZ DRAŽNJAA

pre oko 2 meseca

Što ti nemaš takvog tatu? Nego jedva da imaš para da platiš internet da bi pisao po netu .
N

Nemanja8989

pre oko 2 meseca

Bitno da si ti iz Draznja gazda🤣
C

Cjepka123

pre oko 2 meseca

Kreće retorika tipa, ponosan sam što smo doveli ovakve klubove, super je što uopšte učestvujemo itd.itd. Bolje onda ni ne ulazite u LS ako je takvo razmišljanje, mi hoćemo da vidimo želju, kidanje, borbu...a, ono sinoć je bilo mlitavo, sporo i bezbedno! Kao da vam je već muka od lige šampiona! Sramota!Žali Bože para što su bačene za ulaznice! I tu ste bili slavi, pa stavili paprene cene!

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

Tolike narodne par sprcali na pojacanja a on bez trunke blama izjavi "nemamo bekove, radonja je nespreman???" Kent salje jasnu poruku "spremte se spremte penzosiiiiii silno ce dranje da budeee"

Art Deco

pre oko 2 meseca

Nebi da se gospodin uvredi ,ali iskreno najslabija karika trenutno u Crvenoj Zvezdi je trener. Zasto i kako trener ? Pa jednostavno ... Ako trener na konferenciji, svaki odgovor počinje sa ( znate,gledajte ) _ ili ti opravdanjem ( unapred bacanjem prašine u oči ) Hoću reći, upravo kako započinje konferencije ( mlako ,bez idejno , bez adekvatnog i brzog odgovora _ UPRAVO TAKO STOJI I ZVEZDA NA POČETKU SVAKE UTAKMICE. ULTRA DEFANZIVNO , sa preteranim respektom i bez ,, genitalnih snaga na terenu " Da negovorim o tome šta znači prednost domaćeg terena ( naročito prednost Severa ) u prvih 15 min ! U TOM PERIODU MEČA, ZVEZDA MORA I PONAVLJAM MORA _ U EVROPI UZ HUK SA TRIBINA DA POLOMI SVAKU EKIPU ! ČAK I BARSELONU, jer nakon takvih 15 min. svaka ekipa kao oponent na tom meču gubi konce i šemu formacije ,te do kraja poluvremena mora da igra sa takvom razbijenom formacijom što očito menja konstalaciju stanja snaga na terenu. Ovakvu reakciju prepada protivnika su koristile mnoge vojskovođe kroz istoriju ( naravno uspešno) A uspešan trener ,nije trener sa najsnažnijom ekipom ,već je upravo VOJSKOVOĐA sa genitalijama , JASNOM IDEJOM I VEROM U SVOJU EKIPU RATNIKA! INAČE, ova ekipa fudbalera ima sve predispozicije da postane jedna izuzetno jaka vojska! Samo vojskovođa mora da lupi šakom od sto pogleda sebe u ogledalo i kaže: JA SAM TRENER CRVENE ZVEZDE i došao sam da bih pobeđivao. ili ću biti sa štitom u ruci ili će me na štitu nositi sa terena! I niko mu više neće imati šta za zameriti !
G

Ghost5

pre oko 2 meseca

Druze, fudbal. Prilicno dosadna zabava isključivo za sirotinju. Tako je u celom svetu. Koji ratnici, stitovi i vojskovođe? 20 ljudi, prilično skromne inteligencije (većina) nikakvog obrazovanja ,pokušava da umuva loptu u protivnicki gol. Vau.
D

Delija Zemun

pre oko 2 meseca

Svaka čast za komentar!
M

Milan Cvijić 77

pre oko 2 meseca

Apsolutno se slažem!👌
@

@art

pre oko 2 meseca

Ali da zvezda nekoga stisne u LS da se ta ekipa pogubi? Majko moja, kakvih genijalaca ovde ima. Jedina ekipa koja se moze pogubiti je zvezda, svidjalo se to nekome ili ne.
S

Slavuj

pre oko 2 meseca

@ u prolazu. Slažem se sa tobom da je sudio zatvorski čuvar, ne bi bilo slobodnjaka, gle čuda, na 25 metara, ali bi bilo penala i CK. Baš je pokvaren ovaj Englez nama taj osjećaj pripadnosti stubu i najboljem timu nakon Barija. Biće on kažnjen zbog toga, samo da dojavite Lekoviću.

Art Deco

pre oko 2 meseca

Nebi da se gospodin uvredi ,ali iskreno najslabija karika trenutno u Crvenoj Zvezdi je trener. Zasto i kako trener ? Pa jednostavno ... Ako trener na konferenciji, svaki odgovor počinje sa ( znate,gledajte ) _ ili ti opravdanjem ( unapred bacanjem prašine u oči ) Hoću reći, upravo kako započinje konferencije ( mlako ,bez idejno , bez adekvatnog i brzog odgovora _ UPRAVO TAKO STOJI I ZVEZDA NA POČETKU SVAKE UTAKMICE. ULTRA DEFANZIVNO , sa preteranim respektom i bez ,, genitalnih snaga na terenu " Da negovorim o tome šta znači prednost domaćeg terena ( naročito prednost Severa ) u prvih 15 min ! U TOM PERIODU MEČA, ZVEZDA MORA I PONAVLJAM MORA _ U EVROPI UZ HUK SA TRIBINA DA POLOMI SVAKU EKIPU ! ČAK I BARSELONU, jer nakon takvih 15 min. svaka ekipa kao oponent na tom meču gubi konce i šemu formacije ,te do kraja poluvremena mora da igra sa takvom razbijenom formacijom što očito menja konstalaciju stanja snaga na terenu. Ovakvu reakciju prepada protivnika su koristile mnoge vojskovođe kroz istoriju ( naravno uspešno) A uspešan trener ,nije trener sa najsnažnijom ekipom ,već je upravo VOJSKOVOĐA sa genitalijama , JASNOM IDEJOM I VEROM U SVOJU EKIPU RATNIKA! INAČE, ova ekipa fudbalera ima sve predispozicije da postane jedna izuzetno jaka vojska! Samo vojskovođa mora da lupi šakom od sto pogleda sebe u ogledalo i kaže: JA SAM TRENER CRVENE ZVEZDE i došao sam da bih pobeđivao. ili ću biti sa štitom u ruci ili će me na štitu nositi sa terena! I niko mu više neće imati šta za zameriti !
m

milosmm

pre oko 2 meseca

Vazno je da smo natrpali silna krila i da se Radojnjicu dale velike pare a za bekove nema veze..i jos se sad zali da nema bekove.
S

SB

pre oko 2 meseca

Jeste culi narode, daj jos 20 miliona, pa nemoze bre ovako
D

Del Boj

pre oko 2 meseca

A gde je don Terza?Nema ga ko Q..ca na tv 1000?Pitam za prijatelja, brine.
S

SRETA NUMERA

pre oko 2 meseca

gemathegreat je bot sa ubedljivo najvećom platom , i najverniji gazdin kućni ljubimac, lik koji je spreman da g.vno proglasi za princes krofnu samo ako je to gazdi po volji.
b

banence

pre oko 2 meseca

VI MILOJEVICU POJMA NEMATE I KAO I SVAKI SRPSKI KLUB STE ZALUTALI U OVO TAKMICENJE...GDE STE IPAK ZA RAZLIKU OD DRUGIH BILI POD VELIKOM PROTEKCIJOM I FINANSISKOM INEKCIJOM KOJI DRUGI TIMOVI NISU IMALI....SRPSKI FUDBAL I LIGA SU SLABI JER JE SVE KRIMINIZOVANO
@

@

pre oko 2 meseca

Pa ako ti je terza naj uspesniji radnik, valjda ti je onda jasno kakva nam je liga a i sve ostalo
P

Pixy

pre oko 2 meseca

Zbog menadžerskih kombinacija svi kalkulišu šta bi rekli. Niko otvoreno da kaže šta nam treba, na kojim pozicijama imamo viška igrača. Svi kolo naokolo, a većina ljudi vidi gde škripi. Lepo je rekao jedan naš stari trener: Mogu oni da kombinuju oko love, ali i da kupe ono što nam treba.
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD>>

pre oko 2 meseca

Nemamo bekove ???!!! Radonjić je potpuno nespreman ???!!! Pa to si valjda znao i pre pola godine , i pre tri meseca, ,,,,,, usput , znao si valjda da je i ovaj Dalsio teška raga, za njega su i Kanga i Katai doktori fudbala, nedostižna klasa, šta se sada budiš ????? i da ti kažem : Ovakav javni istup i pokušaj da misliš svojom glavom gazda terzić ti piše kao prvu VELIKU LIČNU GREŠKU, još jednom se usudi da ovako nešto kažeš sledi isključenje, štikla, šut u dupe, ,,,,, kakvi bekovi, nespremni iigrači (a nespremni Radonjić je doveden kao pojačanje za LIGU ŠAMPIONA), ovaj Silas je izgledao kao izgubljena guska u magli ali da ga sačekamo još par utakmica pa da vidimo, ,,, ,,,, ,,,, ti kao da si zaboravio da gazda dovodi samo igrače gde je moguća ugradnja i okretne igre sa njihovim menadžerima, a ne oni koji su stvarno potrebni, osim kad se to ponekad poklopi. Zato ćuti i ne zaleći se previše , ,,,, a sada da čujemo dežurne dupeuvlakače:: lažni zvezdaš, ubačeni partizanovac, nikad nisi video Marakanu,,, , i slične pomije.
M

Mileta Car

pre oko 2 meseca

uuu dobro se sjetili da nema bekova.... jbg napravi od onih Dalsija i ostalih dovedenih na kilo zive vage nekog beka.... sramota. spremas se za Ligu sampiona a cijeli transfer period kupujes, prodajes dovodis viskove za ofanzivu a odbrana felericna, eto ti Rade Krunic probaj njega na beka....
M

Mladja_87

pre oko 2 meseca

Da su kvalifikacije kao nekad ne bi niko iz Srbije jednom u 10 god igrao ligu šampiona. Nekad si trebao izbaciti PSV,Newcastle,Sahtjor.... danas Bodo 28M vredi ekipa a zvezda 80M i kad njih pobede podignu se do zvezda nažalost ovo je realnost. Još je Zvezda dobro i igrala, doci ce utakmice kad zaglavis da ne može ništa pa da vidiš tad tek. Kad su potpisali Kružić i Radonjic ljudi misle igračice, prolazi se medju 8. Zapad te istrosi i proceni najbolje, kad te oni otkazu znači da nisi vise za taj nivo fudbala i kraj.
i

iz sljivika

pre oko 2 meseca

Gurnuo si prst u oko Terziću, Milojeviću i dečurliji rođenoj kada smo ispadali u kvalifikacijama od timova koje si nabrojao, jer ta deca pojma nemaju koliko je bilo teško tada ući u LŠ, a Terziću kvariš mit o njegovim timovima najboljim nakon Barija. A istina je da bi bilo koji tim od Barija do 2010 pojeo svaki Terzićev tim za doručak. Miloju kvariš oreol sposobnog trenera, najuspešnijeg nakon Barija.
g

gost iz dražnjaa

pre oko 2 meseca

@mladja pa što vi ne izbacite nikad jači Dinamo Kiev ili Lugano ili bilo koga? Umesto toga još gledaš YouTube i ajmo Milivoje hahaha
m

molim?

pre oko 2 meseca

Bekove nemamo godinama unazad, ne od juče. Radonjića nismo ni očekivali, predpostavili smo da nije spreman, pitanje je i kad će da bude. Briga oko drugog bonusa? Jovanović, Šljivić, Prucev, Leković, bez obzira što to znači pomeranje nekog neplaniranog. Rodić povređen, sad i Mimović, derbi je za 3 dana, da se menja sistem i igra sa trojicom pozadi, ne ide. Da li će Điga da igra levog beka, što mu ne bi bio prvi put, videćemo. Što se same utakmice tiče, ne znam, nije da su nas nadigrali, da su nas sabili u gol, da su stvorili neke šanse. Sa druge strane, mi smo iz jedne prave šanse dali gol. Ima i do toga da su vodili dva nula, nisu srljali, igrali bez rizika a mi smo morali da napadnemo. Na kraju ispada i rutinski, mada smo ih od gola stvarno saterali u njihov gol. I da je bilo nerešeno, ne bi bilo nezasluženo. Golovi su došli preko grešaka, to je LŠ. Krunić je morao na loptu, ne da je gradi, kratka lopta Dalsija, pa onda je Seol nije očistio, na kraju i Glazer. Ima prostora da to bude bolje, ali teško bez bekova, to jednostavno ne ide tako.
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Jedino logično u sastavljanju tima za derbi je da Drkušić igra desnog beka umesto Mimovića, Silasa prebaci da igra levo krilo a Maksimovića na desnom krilu bude drugi bonus i da ga tokom utakmice menjaju Prutcev, Jovanović ili Šljivić. Znači bez Mimovića i Olajinke u odnosu na juče a Maksimović da bude nagrađen za jučerašnju partiju mladih jer je jedini koji je nešto odigrao uz golmana Draškića. Jovanović i Šljivić se nisu videli.
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Početak jula turnir u Rusiji nakon 10 dana uvodni priprema: Golmani:Glazer-oporavlja se od povrede, Guteša, Ilić-potpisan dolazi 10 jula, Bekovi-Mimović, Seol-oporavlja se od povrede ramena,Rodić,Anan,Radojević. Štoperi:Điga,Leković,Đurić,Milosavljević, Spajić i Stojić-malo kasnije se priključuju po povratku sa EP, Degenek ostao u Beogradu na oporavku zbog povrede a tu je i Mijailović koji može da igra desnog beka. Zaboravio sam i malog Draškića golmana. 4 golmana i 13 odbrambenih igrača od čega su 5 klasični bekovi.Ovo je bilo pre dva ipo meseca i šta ste uradili uprava i ti. Oterali ste dva klasična beka na pozajmice i jednog štopera, jednog štopera ste preprodali a jednog koji može da krpi na desnom beku prodali. Ja kako se sećam tvojih izjava bio si potpuno saglasan sa ovim potezima pogotovo za sklanjanje Anana i Radojevića. Tako da nemoj da tražiš izgovor što nemamo bekove. Kao što sam gore i napisao imao si 4 golmana i 13 odbrambeni igrača pre dva ipo meseca da zategneš odbranu i sad pred derbi smo spali na to da imamo jednog klasičnog beka-katastrofa
B

Bojan 76

pre oko 2 meseca

Cekaj, ne razumem... Zar se igraci Benfike nisu trebali na pocetku uplasiti cu enog tunela i Marakane? Sto im niste rekli da vam je to najveca snaga.... Slepci
s

sramotna igra celog tima

pre oko 2 meseca

Moje mišljenje je da ne da nismo igrali muški, nego smo se obrukali. Benfika, na našem terenu, nas je stisla, nismo znali gde smo. Ona reakcija Krunića kod prvog gola može da se objasni jedino ako je igrao na kladionici da će Benfika prva dati gol! Olajinka na nivou predškolskog deteta!!! Celu utakmicu nisam video sprint nekog našeg igrača, samo trčkaranje, bez žurbe, lagano. Tek ste se vratili sa priprema, a već nemate snage, niste uvežbali dobacivanja, centaršuteve, šuteve... Pa šta ste radili na tim pripremama!? Srećom nije ovo još ni blizu Partizanovom nivou brukanja, ali zaista je sramota da ovi igrači !milioneri! igraju kao neki za petoligaški klub u kupu, bez ikakve volje i želje! Onda makar pustite igrače iz omladinske škole, neka se oni igraju i vežbaju, a ne neki stranci da nas brukaju! Jedini je Mimović bio dobar, šteta za povredu.
B

Branx

pre oko 2 meseca

Niste se obrukali vec ste videli kakve su vaše mogućnosti. Doveli ste igrace koji su u drugim klubovima visak. Sta ce tek da vam rade drugi klubovi ako vam je realno mlaka Benfika dala 2 gola sa pola gasa.
R

Retro

pre oko 2 meseca

Sta kaze em povredjen em nespreman..pa jel to I miloje sme nesto da kaze ?? Haha bravo miloje bravo postajes covek😅
K

KG

pre oko 2 meseca

Sve dok se budete osilnicki ponasali u Super ligi Bog ce vam ovako vracati. U najavi ste kandidat da oborite Dinamov rekord. Protiv Radnicko ne dosude se dva cista penala, sudija Ilic otvoreno provocira igraca da bi mu bilo sta rekao da podeli crveni karton i za sve to bude nagradjen ocenom 8.6. E sad, svemocni ce da vam rezira to sto ste i zasluzili.
B

Blake

pre oko 2 meseca

Sve si u pravu brate, kako su samo pokrali Radnicki tu utakmicu, al da se to jednom desi pa i ajde, al cim je gusto oni kradu. NIsam znao da je sudija dobio 8.6 ocenu, hahaha, koja sprdnja.
G

Gost Rider

pre oko 2 meseca

Koliko ti nemas sta da radisvu zivotu cim gledas ili trazis koju je sudija dobio ocenu na utakmici u kojoj igra tim koji mrzis,nadji sebi zivot momak
K

Kendisport

pre oko 2 meseca

Neko sa Benfikom u odnosu snaga 50/50, nekog naduva Mornar Bar. Niste sutnuli na gol tu utakmicu koju pominjes, ali dobicete na Marakani 7 komada da ne kukate mnogo vise
B

BG

pre oko 2 meseca

Kendic, nastavi da ispijas pivo ispred prodavnice.
D

Del Boj

pre oko 2 meseca

@Kendisport…sa Benfikom 50%-50%…ja mislio 1-2, kad je cz izjednacila?Nocas?
2

2 na 2

pre oko 2 meseca

Ja bi ćutao na tvom mestu. Ima nas dovoljno koji vidimo šta se dešava u našoj Zvezdi... Vi kao fikusi koji glumite zlostavljanu mladu iako realno niste kadri da pobedite ni jato labudova koje povremeno sleti u Srbiju teško da možete da sastavite išta mudro na ovu temu. Laku noć
i

iz sljivika

pre oko 2 meseca

U pravu su svi oni koji su govorili da je vraćanje Milojevića korak nazad. Loš trener, a na konferenciji za medije vidiš i tu dozu seljane koja izbija iz njega i odbijanja da zaista prihvati krivicu. I kada to kaže kaže bukvalno "ovo, da vam udovoljim, trener je uvek kriv". Kada sa letos pisao za Radonjića da nije igrao fudbal mesecima, da dok uđe u formu proći će LŠ, meni ste lupali minuse. I ako ste, to je bilo vaše mišljenje. Ali imajte obraza pa ga sada nemojte pljuvati. Nemojte se povijati kao klasje na vetru. Imajte svoj stav, budite ljudi a ne g. A bekovi? Sreća naša da Rodić nije bio u protokolu jer on bi ušao umesto Mimovića, a tek onda bi nas ugazili. To što imamo samo dva desna beka i ni jednog levog to je sramota za upravu, za Terzića, Mrkelu i Marina. Svaki ozbiljan klub u DRUGOJ ligi ima po dva beka, KLASIČNOG BEKA, i ne dozvoljava da dođe u situaciju da mora da improvizuje. Od kako su preuzeli klub nisu u stanju da popune te pozicije a i kada dovedemo nekog da vredi brže ga prodaju(Azarov, dobar Šahtjoru ali nama je bio sićušan, mlak u duelu, trt-mrt...ugradili se). Gobeljić vam gotovo ceo staž u klubu glumio desnog beka, Rodića ste uništili jer ste ga gurali pun gas da igra celu sezonu, bez zamene da odmori. I povređen je igrao, i sada ga naravno pljujemo koliko nas je puta satro, ali nije on kriv već vi iz uprave. Ali i pored svega Milojević je apsolutni krivac sinoćnje bruke, jer mi smo igrali samo zadnjih deset minuta. Nakon 0:2 Benfika se povukla i prepustila posed, ali mi smo se samo dodavali bez ideje da priđemo golu. Na čitavoj utakmici jedna šansa(iz nje dali gol) i polušansa(Krunić na =:1), i to nazivate dominacijom? To nazivate dokazom da možete sa najvećima? Pa ova raspala Benfika sa dvojicom 36-ogodišnjaka nas je pobedila sa 30% snage, zamislite šta će nam uraditi jači? Možda i neće, jer igraćemo miloizam, bunkericu i bunarenje. Loš, jako loš trener.
B

Benfica.!

pre oko 2 meseca

Lagano bi bili drugi u domaćem prvenstvu. Ovo da je ilić/elvis/piper, šegrt, sudio lagano 4-2. Ruka penal, ndijaje: penal, i za prigovor 1 crveni u 22 minutu.
U

U prolazu

pre oko 2 meseca

Ovo da je sudio iole normalan sudija,ne bi svirao faul prije 2 .gola Benfike.
D

Del Boj

pre oko 2 meseca

Nije mogao Pavle Ilic…kasno ga pitali…
K

KONKRETNO

pre oko 2 meseca

Može li neko da mi nabroji trofeje ovog trenera koje je osvojio van Srbije za vreme aktuelne vlasti?
K

Katarn

pre oko 2 meseca

Evo Samroje je recimo osvojio trofej Kijeva i kup Luganskog jezera mnogo je bolji strucnjak jos da ne pije lekove za sizofreniju gde bi mu kraj bio
г

гост 1312

pre oko 2 meseca

А за чије бабе здравље је дошао Радоњић? Дечко је пре неки дан изјавио да је никад спремнији, данас ти кажеш да је тотално неспреман… Зашто брате мој немамо бекове, ко је крив, Трамп, Путин? Ја сам мислио да је теби после Жандера забрањено да препоручујеш и доводиш играче, ти доведеш овог самоубицу Далсија да нам се спрда европа. Игра није била лоша, нападали смо, имали снаге, све је то лепо, али бодови се пишу и на крају бојим се на нама неће имати шта да се упише. Некако сваки пут на платном списку имамо 45 играча али кад дође битна утакмица немамо бека, немамо задњег везног, немамо крило, немамо нападача, зависи од случаја до случаја… Трагедија шта ти и Мита радите!
G

Gle eno ga

pre oko 2 meseca

Dobro je Miloje dobro je....... ti si Miloje stigao baš pred meč LS ....razumemo te , JOS EKIPU NISI UPOZNAO ma opravdano sve . Dobro ste onda odigrali stvarno ..bice to bolje posle upoznavanja.
S

Strukoooo moja

pre oko 2 meseca

Dovedeš Radonjića i Krunića nespremne.I onda ti se desni bek povredi ti nemaš zamene.
T

Treneru

pre oko 2 meseca

Kad je Glazer dostigao formu ili je i Ilić povređen
b

banence

pre oko 2 meseca

A ZASTO KRIVITE GLAZERA..COVEK VAS JE JE U PROSLOM CIKLUSU SPASAO DA NE PRIMITE 11 PROTIV SITIJA...STA JE MOGAO DA BRANI. ?SLOB. IDARAC...PERFEKTAN GOL..PROBLEM SU DRUGE STVARI KOJE IMAJU DUBOKE KORENE..DOCI CE I TO JEDNOG DANA NA RED
@

@banence

pre oko 2 meseca

Aj' da vratimo Toleta da se smiri šizofrenija. Ko bre krivi Glazera , daj opismeni se. Pitamo trenera, ako već vodi računa o povređenina i formi da vrati dete na gol, pa nek dete prima golove. Golman se ne krije iza živog zida. A Vas što u vitrinama imate drveni pehar iz evropskih takmičenja smatram da ne treba za savete da pitamo.
O

Ojo

pre oko 2 meseca

Pravda za Kangu
A

Asistent

pre oko 2 meseca

Slika i prilika naseg fudbala,sam plasman u LS je ogroman uspjeh,isto kao i reprezentacija kad uspje da se plasira na EP ili SP.Realno ovoj ekpi je LE prava mjera ali hajde,zbog novca i svega sto donosi igranje LS...
D

Dan zahvalnosti

pre oko 2 meseca

Znaci ipak jos niste konkuretni.
N

Nemanja8989

pre oko 2 meseca

Doveli ste “NESPREMNOG I POVREDJENOG” Radonjica?!? A NEMAMO BEKOVE?!? A IGRAMO LS?!? ODLICNO! BRAVO! Za Hvana ste znali da ce da ode a adekvatnu zamenu niste spremili na vreme?!?(ne ovaj Krunic nije zamena za Hvana,ne moze da mu prismrdi,narocito posle jucerasnje utakmice koju je igra za Benfiku,a ne za nas) Forsirate Silasa a nije uigran? Glazera koji isto nije u ritmu i formi vracate odmah na gol(ona juce reakcija kod drugog gola,ono bi i poluprofesionalni golmani odbranili) Potpuno neozbiljno ponasanje za klub koji igra u LS… Ali takvi smo mi Srbi,ulaskom u LS su nestale sve ambicije,na sceni je mangupiranje po kafanama,Terza i ekipa su glavne face…Klasican srpski seljacki mentalitet,kada prorade kompleksi vise vrednosti,zato i necemo nikada dogurati dalje od grupe(sada plej of lige).

gemathegreat

pre oko 2 meseca

Sve nabrojano i frustracija i bes pride se vide iz tvog komentara.
N

Nemanja8989

pre oko 2 meseca

Pa naravno da sam frustriran kad sve nabrojano nema nikakvog rezona i ponavljamo iz sezone u sezonu isto…Pametni uce na greskama,a mi ih ponavljamo… Svako godine sve preslikano isto…Super je to sto mi udjemo u grupnu fazu takmicenja(sada ligasku),ali ako tu prestaju sve ambicije,onda neka se to kaze lepo,a ne da izlaze u medije sa “najjaci tim u istoriji,cilj prolazak u plej of”,a onda sve isto kao prethodnih godina…To prodavanje magle koje su naucili od vodje,to je za ogranicene ljude(nazalost vecina ih je takvih)
T

TRANSFER POLISI

pre oko 2 meseca

NEMAMO BEKOVE A SLEDEĆI PRELAZNI ROK ĆE OPET DA DOVEDU TRI KRILNA IGRAČA I DVA NAPADAČA........
1

1983

pre oko 2 meseca

A Mimovica hitno prodati
F

Frizura Milojevka

pre oko 2 meseca

A sto nemas bekove? Hoces mi da ti nadjemo? Zasto je Radonjic doveden ako je povedjen i totalno nespreman? Jel smo ga mi doveli ili tvoji pajtaši? Zasto se sada nama zalis? Kakve izgovore hoces da nam prodas?
j

još neko klopa

pre oko 2 meseca

Nemamo bekove, kaže Milojević!? NEMAMO BEKOVE!!! Ej! Pa on kao da nije pravio ekipu, već je došao na gotovo, pa sad hejtuje menadžment. Mislim, jeste tako, nije on pravio ekipu, valjda je samo Predator njegov izbor, iz nepoznatih razloga. Mislim da nas zeza.
a

aл Милоје

pre oko 2 meseca

са стајлингом улицканог таксисте,и вокабуларом блејача у кладионици....
s

shommy

pre oko 2 meseca

Добар,добар!
?

???????????

pre oko 2 meseca

Nemas bekove. Ocito ti nemas znanja da bi vodio klub u LŠ. Bahar bi ovu utakmicu lako dobio.
O

Okečuke

pre oko 2 meseca

Pavle Ilić je tebi falio a ne bekovi!!!
d

derbi__

pre oko 2 meseca

Bice tu za derbi ne moze na sve strane...
G

Gistgost

pre oko 2 meseca

Pavle Ilic moze samo Partizanu da fali, nikako Zvezdi
G

Grizlies

pre oko 2 meseca

pavle ilic vam je i golman i bek i vezni i krilo i napadac univerzalac. znalo je to sve lice sa poternice i zato ne dovodi pojacanja.
M

Milos Jag.

pre oko 2 meseca

Te pedere koji se premisljaju do zadnjeg dana prelaznog roka, ne treba ni dovoditi..Kakav crni Radonjic, jednom lud,uvek lud... Samo mucke... I u basketu nista bolje... Vidite onaj Gilespie, zavrsio covek u ligi N.Zeland.. toliko gluposti i sarena laza da se coveku smuci... Tek sad razumem matore kad kazu "ma lopovi bre"
R

Retro

pre oko 2 meseca

Bravo
D

Dzambo

pre oko 2 meseca

Druze, to sto nemate bekove sami ste krivi, dovodite pojacanja i gomilate na sredini terena i krilima a bekove ne dovodite. Za sta vam je trebao PUMA, covek placen 2miliona evra a da ga nema ni u protokolu, dosta neozbiljno je da se o tome cak govori a kamoli da vam se desava..
A

Acapilic

pre oko 2 meseca

Puma preplacen kao i jos neki a nista pokazali nisu.
b

boze bolesti

pre oko 2 meseca

pa ti ne znas ni da je otisao u meksiko, eto ko komentarise...
s

strasno

pre oko 2 meseca

cuj nema ga ni u protokolu, cuj ovog
T

Top1000

pre oko 2 meseca

Cini mi se da Zvezda nema pripremme utakmice. Naime slaba domaca liga lako se osvaja, ali ne daje kaljenje za igranje u Evropi. Mislim dok domaca liga ne bude jaka, ni Zvezda ni Partizan nemogu da budu jaki u Evropi.
B

Bokisabac35

pre oko 2 meseca

Jbg,jedna ekipa posteno odradi pripreme a neka treca ekipa igra ligu sampiona. Kako je to glupo. Dodje ti igrac nedelju dana pred takmicenje,odma postava a on jedva trci
M

Marinjo1

pre oko 2 meseca

Svidja mi se sto se Miloje sve vise otvara i stavlja do znanja da mu nisu doveli bekove i da bije hteo Radonjica sa pravom jer ovaj nije spreman. Ako vec razocaramo skroz u LS da i ovi koji su se provlacili 7 godina snose posledice. Ej bre, 2 pozicije imas i 3 igraca, Rodic , Seol levo i jedini Mimovic desno. Mijailovic prodat koji je mogao da krpi desnog. Jos se mi pomirili sa krpljenjem.. Mi smo ludi sto ne reagujemo da Mitar Mrkela ne snosi odgovornost shodno radnom mestu.
Н

Никола 5344

pre oko 2 meseca

како професионални фудбалер може да буде неспреман у скоро октобру месецу????
R

Rtnadecz

pre oko 2 meseca

Slazem se
v

vroom

pre oko 2 meseca

Moze, kad pripreme za pocetak sezone odradi na splavovima.....
1

1983

pre oko 2 meseca

Moze lako ako splavovi rade 24h
s

shommy

pre oko 2 meseca

Може ако си цело лето провео на Мајорци!За та три месеца је потрчао евентуално до тоалета кад би га притерало…
V

Vamos

pre oko 2 meseca

Ovog čoveka je teško slušati... Kako sklapa rečenice, da Bog sačuva...
E

ET-1

pre oko 2 meseca

Pa ko vam je kriv dovodite 11 krila a bekova nigdje, samo Korejca doveli, a moralo se računati da će se igrač nekad povrijediti.
G

GostRfk1923

pre oko 2 meseca

Ovoj ekipi fali samo Pavle Ili na centru to nikako navijaci da shvate. Kad je on na centru zvezda je svakog pobedila. Znaci samo on kakvi bekovi stoperi....
N

Nova Skola Jug

pre oko 2 meseca

Do tebe je druze evidentno .Dozvolio si da ti Terza sklapa tim bez ikakvog smisla i dicices se nasom ligom a u Evropi potop.Meni nije jasno sta vi igrate koji je ovo sistem sta si hteo da postignes nista ne kapiram.
M

Miloš 1970

pre oko 2 meseca

Kakav smeker,kakav priplodni bik...
u

ufff

pre oko 2 meseca

kako ti je nabio komplekse to je fascinantno
L

Likoblik

pre oko 2 meseca

Radonjic je muljavina i greska,to se znalo od pocetka price o njegovom dolasku.Nista novo i epohalno,klasicna sema za pranje para.Sto se tice utakmice ocekivano,Benfika je bolji tim,mogli smo im uzeti bod ali sa dosta srece koju nismo imali sinoc.Sve u svemu,klasicna smo ekipa limitirana za Ligu sampiona.
S

Seoul

pre oko 2 meseca

Tako Vučićevci, svi neka vas drndaju. Vas vodja čuva za kopanje litijuma, a za uzvrat dobijate titulu
?

??

pre oko 2 meseca

Kako sad od jednom radonjic povredjen? Koga oni sprdaju? Videlo se da ce olaj8nku da ide lose celu utakmicu, odma na poluvremenu ga menjaj
w

www.

pre oko 2 meseca

Evropa vodi hibridni rat protiv zvezdane..
D

Dskv

pre oko 2 meseca

Nemas ti pojma,obican nalickani trenercic za ove nase pasnjake
M

Milojevka

pre oko 2 meseca

A zasto nemate i ko je doveo nepremnog igraca?
T

Tln

pre oko 2 meseca

Pa oce li ikad taj Rus dobit sansu? Onaj Prucev, sta je sa njim? Bio u Sloveniji a niste ga htjeli prodat, dajte mu sansu ako ga niste tusnuli.
J

JovaNis

pre oko 2 meseca

Taj ne zna gde bije. Kakav Prucev
D

Darko11193

pre oko 2 meseca

Hahahahahhaaha ma malo je 150 m evra za FK Rio tinto zvezdu sipaj vodjo jos miliona, a babe nek se tuku za 5 soma dinara samo u srBaviji ma hibridni rat se bre vodi protiv FK Rio zvezde tinto
V

Vodja iz loze

pre oko 2 meseca

Vodjo iz loze navijao zajedno sa terzom i Niksom sve se orilo sinoc
J

JT

pre oko 2 meseca

Deset milijarde je potroseno samo u zadnjih mesec dana.
Z

Zeko

pre oko 2 meseca

Vidi se da ovaj tim Zvezde ima neke igrače koji posjeduju kvalitete za ovaj rang takmičenja, uigranost je nedostatak kao i fudbalski nepismenost kod nekih igrača. Da skratim, predstoji puno rada a rad se u svakom slučaju isplati
L

La88

pre oko 2 meseca

Degenek,odlicno resenje…trenira,oporavio se…kako nemamo bekove kad je on i u reprezentaciji igrao beka???
M

Marinjo1

pre oko 2 meseca

Nije ni licencovan, haos sta rade
V

V1ad

pre oko 2 meseca

Degenek mislim da nije ni registrovan za LS.
7

79

pre oko 2 meseca

Bravo,u ovom trenutku idealno i jedino racionalno rešenje
s

sale brat

pre oko 2 meseca

Ko racionalan moze da objasni da imamo 8-9 igraca na poziciji krila, a 3 beka i nadamo se da nece da se povredi nijedan a ovo za radonjica da je nespreman i povredjen pa nisi ga doveo za ansu ligui prolece nego da pravi razliku i pomogne u evropito je tek skandal
s

sale brat

pre oko 2 meseca

e ovo je skandal i pokazuje amterizam mi ulazimo u sezonu u evropi sa 3 beka seulom i mimovicem i bivsim igracem rodicem da mi nismo u stanju iz afrike juzne amerike ako u evropi nema na trzistu kvalitetnih resenja da dovedemo igrace na poziciji beka
D

DanTheMan

pre oko 2 meseca

Cekaj samo sekund...Kad su potpisali radonju, covek kaze da je nikad sprenniji i da jedva ceka da istrci na marakanu.Mrkela izjavi da su doveli igraca koji ce biti odmah spreman da dobrinese ekipi, a miloje kaze da je totalno nespreman i povredjen!?!?Ko ovde prica istinu?
B

Blaki

pre oko 2 meseca

Mrkela sigurno ne.
m

marketinški trik

pre oko 2 meseca

Gde vam je superstar korena Hvang eno ga plače ne može ništa da doprinese ni u Fejnordu. muva zunzara.

Proficap

pre oko 2 meseca

E sada da je tu Micko, bilo bi drugacije. Ovako cemo gledati Krunica i Kangu na sredini, a Elsnika na beku. I Radonjic nespreman??? Pa sta si cekao celo leto? Valjda znas da trcis i da se spremas?
D

Don Vito Corleone'

pre oko 2 meseca

Javljaju se ove mukice da komentarišu Zvezdu. Javljaju se navijači malog nogometnog jsd kluba koji su trenutno na 7 mestu na tabeli u ligi. Fejnord, Norsjeland, Dinamo K spakovali malom nogometnom jsd klubu 25 komada. Aj videćemo u ponedeljak...
S

Samo pravda

pre oko 2 meseca

Jadan si i bedan,ti covece o fkP?Bicete vi mukice uskoro i sam neverujes u ono sta pises,cilj postignut Partizan osakacen ponizen mani se covece jadni Partizana!Rekoste nikad skuplje nikad zlo jace ,malo je ulozeno treba jos koje pojacanje,osam godina silujete sve dobro rece Vidic i Koroman!!!!
R

Rttt

pre oko 2 meseca

FK zvalavac miran

Fuenlabrada

pre oko 2 meseca

FKCZ Najveće zlo srpskog fudbala od doba Krcuna i igranja sa bratskom reprezentacijom Albanije.
A

Adrian Mutu

pre oko 2 meseca

Ljudi nikada nam neće biti bolje u ligi šampiona dok nemamo trenera odlučnog da pobedi naš trener izlazi svaku veliku utakmicu da brani 0-0 i onda ako primi brzo gol kao večeras pogubi konce i tako nam se dogodi bajern totenhem i ostali koji su nas dobili drugo on uopšte nema smisla za pravoremene izmene on to uvodi nasumice a to je ključna stvar kad se gubi mnogi veliki treneri su bili veliki samo jer su znali da izvrše idealnu izmenu na vreme izmedju ostalog... Mnogo smo lepše igrali velike utakmice pod dekijem a ni bahar se nije plašio poveli smo protiv sitija na njihovom terenu da ne bi onog nesrećnog poraza u bernu mi bi prošli u le miloje je dva puta imao tu priliku i obe je propustio na najgluplje načine prosto nije trener za velika dela ... Kud ćeš bolju potvrdu od derbija večito čuva bodovnu razliku i zato ih nikad nije pobedio na njihovom terenu
D

Dušan012

pre oko 2 meseca

Koja je razlika između Milojeve Zvezde iz prve LŠ 2018. Godine i ove iz 2024? Nikakva, osim u budžetu koji je veći za 55 miliona evra godišnje kako kaže Don, jer smo tada imali 4 stranaca a sada 20 i jer je tada stadion bio prepun a večeras pola juga prazno. To je rezultat ove uprave u ovoj sedam godina, a ta Zvezda bi danas bila najmanje ravnopravna ovoj večeras.
s

strašan si

pre oko 2 meseca

Pa što ste dovodili nespremne igrače. Radonjić nespreman, Drkušić nespreman, Silas nespreman, Glazer nespreman.Tebi je i Ivanić nespreman a igra 90 minuta. Nego stručnjak ako ne znaš da treniram i igraš napadački fudbal onda jao si ga nama. Ima svi sledeći da nam pakuju po 5 komada. Mislili ste sezonu da vam izguraju bekovi bez povrede, a hoćete od njih da vam budu i bekovi i krila da špartaju 100 metara gore dole 90 minuta jer krila nemaš. Imaš na broj ali to krila nije videlo.
D

Dušan012

pre oko 2 meseca

Milojević nije trener koji igra napadački. To bar svako zna. Nama bi bilo idealno da nas on vodi kroz kvalifikacije a Dejan Stanković u grupi LŠ. Ili kao u NFL da Milojević bude defanzivni a neki drugi ofanzivni koordinator. Milojeviću se nema šta zameriti. To je njegov nivo, sad rezultat na utakmici zavisi od faktora sreće. Uz mnogo sreće može se izbeći debakl ili poraz, a bez nje je poraz neizbežan protiv ovih, realno daleko boljih ekipa poput Benfike. Naš nivo je LE svih poslednjih 7 godina, tu bi bili konkurentni, ali u LŠ se uzimaju pare (malo klub, više u privatne džepove) ali ne i bodovi. Ne može i jare i pare.
H

Herb

pre oko 2 meseca

Zaboravio se zahvaliti drzavi po ko zna koji put
и

и да каже

pre oko 2 meseca

да је стадион "неосвојива тврђава".
D

De Zerbi

pre oko 2 meseca

Koliko god neki kudili Mijailovica na beku, sad u ovoj situaciji gdje smo bukvalno bez zamjena na bekovima (sto je kriminal prvenstveno; te u fazonu upisa brata Jaoooo iznad, zar stvarno nije mogao ama bas niko da se dovede sa nekim iskustvom na toj poziciji i fizikalijama, ako nista da bude kakva takva rezerva ovoj dvojici) bi bio Cafu licno. Stvarno mi nije jasno zasto ga prodase. Razumijem vec ulazi u godine, solidna para se nudila za njega, primarna mu je pozicija u sredini i da stoga ne gomilamo igrace, ali to bi pilo vode da smo imali u planu nekoga dovesti za beka, poziciju koju je Micko evo bas u ovakvim situacijama kao prinudno rjesenje sasvim solidno iznosio.
B

Bek stvo

pre oko 2 meseca

Mihailovića su uparopastili kao igrača Stanković, Bahar i Milojević na kraju gurajući ga na neprirodnu poziciju. Sad ovaj hoće da uništi i Seul na levom neku, Elešnika isto, Da su pametni da odbiju pa nek se piše neka sad igra Milojević beka.
S

Sky888

pre oko 2 meseca

Zamislite sad da ste fudbaler,reprezentativac,da primate milionsku platu,da igrate Seriu A i Primeru,da vam se dan svodi na trening,odmor,masazu,istezanje,dobru klopu i da nemate klub do septembra a da ste pritom potpuno nespremni?!!???!!? Kakav je to mentalni sklop i koliko bezobrazan moras da budes da to sebi dozvolis a da ti pritom Zvezda da platu preko milion eura godisnje!!!! Jel prolaze oni neke testove,jel imamo mi neke strucnjake,kondicione trenere,doktore,psihologe???? Kakav je bre ovo amaterizam?????
k

klog

pre oko 2 meseca

prijatelju, nije kriv Radonjić zbog toga, mađija je sve to znao, zato mu je dao platu milion evra, debelom Radonjiću 400, a mađiji 600 soma u džep! godišnje! a da bi se sve to lakše zaboravilo tu je pavle ilić sa vazurom, da zgaze ono malo jada od Partizana i eto vama radosti, a mađiji puni džepovi.
G

Goooost112223334444

pre oko 2 meseca

Dobije od drzave sve sta hoce i opet kuka…. Nije ovo ling long liga pa da se mogu utakmice namestati kako hoces…..
N

Nik Sloter

pre oko 2 meseca

Nemamo bekove!? Ma hajde.Vec 7 prelazni rok nemamo bekove,a dovodimo 9 krila.Jel ste u stanju da dovedete igrace po potrebi,a ne na kilo??
P

Poi

pre oko 2 meseca

Istog sam mišljenja, ides u Ligu šampiona bez rezervnog beka. Pa to je katastrofa. I onda guraš jako vaznog igraca sa sredine terena Elšnika na beka, pa ne igras protiv IMT ili Surdulice pa kao hajde da probamo.
K

Keket

pre oko 2 meseca

A radonja ladno daje izjavu kad je dosao da je u najboljoj formi ikada 😄
J

Jole al pravi

pre oko 2 meseca

A jadan nisi znao da sezonu pocinjes za jednim desnim bekom.. Tek si sad provalio? Radonja nespreman!? Nemoguce, ko se tome nadao...
e

e

pre oko 2 meseca

Nemam bas nista protiv tebe,ali vodis Zvezdu,ne Krcedin.Ako ne veryjes da mozes u polifinale,dodji kad budes verovao.Trener Lestera je verovao da moze osvojiti titulu u Engleskoj i zato je i osvojio,a ako mislis da je to lako,videces da ce pre Zvezda igrati polufinsle Ls,nego sto ce Lester ponovo osvojiti titulu.
z

zanimljivo

pre oko 2 meseca

ko bi rekao da ce da milojevica da kritikuju oni sto su govorili da je duarte bolji od Serifa da je serif drvo...
D

DDF

pre oko 2 meseca

Pod prvo nema trenera i posle toga tim,igraci i sve ostalo
K

Keket

pre oko 2 meseca

Olajinku na beka, ionako zna samo da oduzima lopte
h

hsdahjhasjfk

pre oko 2 meseca

kako nemamo bekove,a nedeljkovic? A da. . .
1

149

pre oko 2 meseca

Tadić i Tole sabotiraju Miloja!
S

Stankovic

pre oko 2 meseca

Miloje mora bolje od ovoga veceras 1. Rade Krunic mora da drzi kljuceve igre pozadi, od njega mora da krecu akcije , sa njim treba da radi deo strucnog staba, da mu se to utuvi da je doveden da pravi razliku kao ono jednom u prvom poluvremenu ....2. nemamo bekove , na pocetku sezone udarismo u panj, imamo krila , nemamo centarsuteve 3. Radonjic i Silas da sedovedu u optimalno stanje , da sa nima radi deo staba, da se simuliraju akcije kao Haland protiv Ipsvica, sa svoje polovine na duboku loptu pretrci stopera i gol , takvih situcija ce stalno biti svi ce da stoje visoko protiv nas, ali mora to da se vezba, ponavlja , inace sto si dovodio takve i toliiko skupe igrace kad nisi u stanju da izvedes jednu dobru kontru kao Bukari protiv Sitija ili protiv Pjunika . . . U ponedeljak protiv Partizana , ekipa mora da se podigne i motvise to mora da rade sve strukture kluba i Terzic I Mrkela i Marin ,a Milosevic i Miloje da odrade prekide i suterske treninge da ne izadje pred novinare kao da je PISAO NA KOPRIVE posle utakmice.
D

Dušan011

pre oko 2 meseca

Sve si u pravu, osim da dok se sve to odradi mi ćemo u LŠ imati skor 0-0-6, pa ćemo od januara da igramo naše prvenstvo i te dve utakmice LŠ rekreativno. I prošle godine su pred početak dovedeni Ndiaj, Hvang i Điga. Odmah su gurnuti da igraju i izgubila se hemija. Dok su se uklopili, mi smo već ispali.
D

DDF

pre oko 2 meseca

Krunic nema odigranih celih 90 minuta u zvanicnim utakmicama 2 godine(Milan i Fenerbahce)doveden ako moze da"ozivi"i da se pri prodaji ko ga je doveo"omasti"
T

Toto-ko-tunjo

pre oko 2 meseca

Znači, najjači tim, nakon onog iz Barija, nema bekove? I koji moj ste uzimali takvog Radonjića? Da ga lečite? Ili je i to iznenađenje, kao i nedostatak bekova, vidljivo tek posle Benfike? Samo vi Erakovića kad ste utopili, Ruji za dušu. 62 miliona klubu treba godišnje. Zaradili 92. Nije bilo bekova koji bi stali u tu razliku? Ili su oba beka već na dnu nekog džepa?
A

Astoria

pre oko 2 meseca

Ja zaista ne mogu da verujem kako bilo koji profesionalni fudbaler moze da dozvoli sebi da bude "totalno nespreman". Sto ne trenira samostalno, ili uzme individualnog trenera...? To mnogo govori i o samom igraci po mom misljenju. Pa mene bi pojeo blam da mi neko to kaze, a profesionalno se bavim fudbalom i jedem taj hleb. I nije ovde rec samo o Radonjicu, ima takvih primera koliko hocete.
Z

Zn

pre oko 2 meseca

Ima naravno, kao da rade 8 sati dnevno u firmi, mada i onda bi nasli 2-3 sata za trening ako cemo realno. Bio je Kulibali, bio Dioni, bilo koliko hocete, kazu nisu spremni, pa zasto ih potpises jbt? Amaterizam klasicni
I

Istinaa

pre oko 2 meseca

Nemamo bekove jer se poslednjih godina reda radi dovode na te pozicije dovode igraci nivoa zonske lige, kako ne bi ugrozili poziciju Milana Rodica, dozivotnog levog beka Zvezde, koji nema snagu za jednu rekreaciju veterana od 50 godina...svake sezone direktan krivac za golove na svom bitnim utakmicama, cim pocnemo gubiti trazi zamenu, navodno povredjen, da bi za tri dana ponovo igrao...on je igrac i poslovni kompanjon porodice Terzic...
C

Comi81

pre oko 2 meseca

Bitno da imamo 16 krila a ni jednog beka...Svaka čast za skaute...Koji moj dovodimo totalno nespremne igrače??? Ako nam ne trebaju za Evropu,koji će nam đavo posle???
e

e

pre oko 2 meseca

Pa sta ce nam bekovi,imamo osam krila koja u modernom fudbalu igraju nazad.Samo ima mali problem,ne znaju nista da odigraju napred.
G

Gc

pre oko 2 meseca

Radonjic bek;-)))))) pa da kupili ste 12 krila....sta ce nam bek..igracemo 3 pozadi ono Piksi taktika:-))

Aleksandar Trajkovic

pre oko 2 meseca

Zasto ako napadamo ne probas sa kangom? Covek zna ipak u napadu svasta... Jel cemo produziti ugovore sa Rodicem, Kataiem , Kangom? Ako sede na klupi? ...
d

d. g.

pre oko 2 meseca

U zadnjih 8 godina doveli smo dva beka: Seola i Azarova. Zinula im zadnjica i prodaš Azarova. Za šta je Radonjić doveden ako je nespreman i povređen? Bolje da je mučeni Puma ostao. Zašto su sklonjeni Katai i Kanga?
C

Challanger

pre oko 2 meseca

Slaba Liga , nedostatak struke, uslova.....ljudi su nezainteresovani za domaci fudbal I stadioni su prazni. Tesko mi je da zamislim da ce ikad biti nekog napretka. Imamo ligu beskucnika I vecitih sampiona.
р

реалан

pre oko 2 meseca

Није лига толико слаба колико је све у лиги подређено Звезди.... судије, филијале... најјачи Звездини играчи Павле Томић, Милан Илић, Јован Шегрт, Лазар Лукић.....
G

Gost Djape

pre oko 2 meseca

Mozemo mi sada da pisemo sta hocemo, ali Zvezda uopste nije bila losa, samo je kao i obicno dala previse respekta protivniku na pocetku utakmice. Kasnije kada je osetila da moze da se nadigrava portugalci su bili saterani u njihov sesnaesterac. Takodje mora se priznati da su imali i veliku srecu kod prvog gola, jer onako da se na nogu odbije lopta igracu desava se retko. O sudjenju niko ne prica, onaj Nedovic na rts prica kako je englez odlicno sudijo bez greske prvo poluvreme, a on portugalcima dade slobodnjak sa perfektnog mesta, gde nije ni bilo kontakta sa portugalcem, a niko da pogleda var, kao i u situaciji kada nije sviran penal za zvezdu u drugom poluvremenu. Siguran sam da je bilo obrnuto da bi cekirao situaciju i da bi ga svirao. Takodje na kraju prvog poluvremena dva prekita ukupno oko 10 minuta, on produzi prvo poluvreme 3 minuta. Ali sve to na stranu, na kraju bi se zelo zahvaliti nasim momcima na dobro odigranoj utakmici, ekipa jos nije uigrana, nekima je ovo prva utakmica u karijeri u ovako jakom takmicenju, samo hrabro momci, kad se uhvati ritam, i respekt prema drugima ce se smanjiti. Idemo dalje pokazali ste karakter, vecina ovih sto komentarisu nemaju pojma o fudbalu, a neki koji imaju zaboravili su kada smo celu utakmicu u LS igrali u svom sesnaestercu. Sto se tice ovih grobara sto se izivljavaju na nasim vestima, samo poruka, placite, i gledajte sampionsku Zvezdu. Cestitke ekipi jos jednom na pozrtvovanoj borbi, samo napred , gore glavu rezultati ce doci. Zvezda forever!!!!!!!!!!
D

Dušan012

pre oko 2 meseca

Dečko, stisnuli su nas prvih pola sata, iskoristili naše greške i dali dva gola i posle zatvorili utakmicu. Kao što mi radimo kada provedemo u Surdulici 2:0. Dali nam loptu, šansu nismo imali osim toga gola i to je to. Da su trebali da nam daju pet golova, budi siguran da bi dali barem četiri. Dosta samozavaravanja.
G

Gost Djape

pre oko 2 meseca

@Dusan012, ili si jedan od ovih navedenih grobara, ili ne vidim nikakvu dodirnu tacku sa reaalnoscu iz tvog komeentara. Prvo nisu bili bolji ni u prvom poluvremenu, dali smo im previse respekta, i uz vekliku srecu i pomoc korumpiranog engleza Olivera, poznatom kao uefa covek od zadatka, poveli sa 2:0, kasnije su imali jos onu stativu, i to je bilo sve. U pravu si krali su vreme celo drugo poluvreme, prvo nisu ni morali jer je to za njih ucinio dotini sudija sa sramnom nadoknadom. Sad oni mogu da pricaju sta hoce ali nista posebno nisu pokazali, i da nismo poceli utakmicu plasljivo, i stojim iza toga da je sudjenje bilo postenije, Zvezda je mogla do neresenog rezultata, a uz malo srece i do pobede. U ovakvim utakmicama sitnine greske sutije (namerne) mogu da uticu mnogo na konacan rezultat meca. Ne kazem da smo igrali savrseno, ali za prvu utakmicu u LS dovoljno dobro.
D

Dušan012

pre oko 2 meseca

Gost Djape@ Sine nemaš ti pojma o fudbalu. Cenim da imaš negde između 12-18 godina. Ja gledam Zvezdu uživo od 1986. Godine, danas vrlo retko, da li je to zbog godina ili što mi se oglasila ova uprava i vođe navijača. Ali gledam realno, jer ovde nije cilj da u komentarima hvališ svoj klub tamo gde nema osnova. Koja je razlika između ove večerašnjeMilojeve Zvezde i one iz 2018. Godine u LŠ? Jedina je u tome što je tada budžet bio 10 a sada je kako Don kaže 65 milion evra! I ona Zvezda je mogla da izgubi od Napolija 1:2 kao večeras, ili od Liverpula 2:5 po šansama, kao što je i ova večeras da je imala toliko sreće kao u te dve utakmice mogla da dobije 2:1 ili odigra 0:0. Dakle, nema razlike osim tih 55 miliona evra godišnje, ali šta je to. Mi smo na istom nivou kao pre sedam godina, samo sada igraju neki polutani a tada su igrali gardisti, a kroz klub je prošlo u međuvremenu jedno 200-300 miliona evra, a koliko je završilo u privatnim džepovima sam računaj. Zato večeras jug poluprazan, vreme idealno jer niko više nije lud. O vođama i braniteljima Kosova sa severa da ne pričam.
v

vare

pre oko 2 meseca

gost djape a gde će te uzeti bod ako sad niste.inter barsa monako milan študgart koji vam.je prodao svog najgoreg igrača vama treba da je najbolji.zvezda na kraju tak.ičenja će možda imati jedan bod
S

Srbadoo

pre oko 2 meseca

Jedi taj sendvic i glasaj za Acu Komandanta !
D

Dušan012

pre oko 2 meseca

I još jedna sličnost 2018/2024. Tada su branitelji izdaje Kosova, protiv PSG pola meča pevali Puši Nejmare, a večeras Kurva Benfika ako sam dobro preko TV razumeo. Mislim, koji je to nivo navijanja i gde je tu razlika sa stokom sa tribine južne i pesmama o Nebojši i Vesni Čović i koji retard treba da budeš da tu pesmu guraš celo poluvreme?
G

Gost Djape

pre oko 2 meseca

Dusan012, za tvoju informaciju sine ja sam Srbiju napustio pre 30 godina, ali zvezdu jos uvek nosim u srcu. Ovo ne bi trebao ni da ti kazem, ali trenirao sam pionire, kadete, omladince 18 godina, mislim da mogu da vidim utakmicu prilicno dobro sa iskustvom koje imam. Takodje sam do sada mislio da smo mi srbi domacinsk8 narod, ali pisle ovih poruka o nekakvim sendvicima, mislim da tamo mome narodu nema pomoci. Zalosno, mozda smo sve sto nam se u zadnjih 30 godina I zasluzili, jer narod koji nema pistovanja prema samom sebi nije mnogo bolje ni zasluzio.

Aleksandar Trajkovic

pre oko 2 meseca

Jbg miloje terzic se svuda hvali da nam netreba bek da imamo malog Avdica (ako sam lepo napisao). Anana ste poslali na pozajmicu koji je bio plan... Ado na pozajmici nama fali dmc. Silas neuigran ... Pa ljudi nepravi se plan tako ... I ko je sad kriv za bekove ?
B

Blaki

pre oko 2 meseca

Svi sem Terzinja,Mrkele i Marina!!!Verovatno Miloje pošto je on uvek za sve kriv ,mora da osvoji LŠ nije dovoljno da nas smo uvede.
ш

шуми

pre oko 2 meseca

а недељковић и азаров ,алоооооо бре

Zvezda ispred svih!

pre oko 2 meseca

Cenim ono sto je Milojevic do sada uradio ali Zvezda je prevazisla taj nivo i potreban je neko moderniji. Jednostavno bolji. Miloje je Gvardiola za sirotinju. Moramo napraviti iskorak u evropi.
a

ali realno

pre oko 2 meseca

Koga briga sta ti mislis.
M

Ma

pre oko 2 meseca

Koji brate iskorak u Evropi, pa nama je problem nasa slaba liga, jaci smo i skuplji od svih 10 puta, nemamo konkurenciju niti pravu utakmicu, i kad nam dodje neka osrednja ekipa mi se potpuno pogubimo, treba nam 70 minuta da se povezemo gde smo i sa kim igramo.
M

Milantom

pre oko 2 meseca

Pa jel Radonjic proveren pre potpisa i koliko cemo sad da ga cekamo? Jel ce biti spreman bar do Nove godine?
1

1980

pre oko 2 meseca

Neko se utalio. Garantujem!
v

vare

pre oko 2 meseca

do nove godine ce biti 6 poraza pa ce onda biti spreman za tekstilac.verovatno je zato doveden
B

Bravo Marine

pre oko 2 meseca

"Radonjić je povredjen i potpuno nespreman" ? ! ? Dokle? Jel došao u Selters banju ili da igra? Jeste ga zato doveli i dali mu 80.000€ MESEČNU platu ? ! ?
Z

Zn

pre oko 2 meseca

A ZASTO NEMAMO BEKOVE???? PA ZATO STO IH NISMO NI DOVODILI NI TRAZILI, OOZBILJNO SE RACUNA NA RODICA??? SRAMOTA, zasto ste potpisali Radonjica i dali mu milion? Da bi bio nespreman? Pa sta radi drugo u zivotu????
ш

шуми

pre oko 2 meseca

од тих милион бар пола иде творзићу
T

Trenercina

pre oko 2 meseca

A nemamo bekove,stvarno?E vidis nismo znali do veceras da nemamo bekove.Sad nam je lakse kad saznasmo.Pa sto nepita gazdu da ti dovede krstenog beka a ne osam polutana na krilima!
D

Dragoo

pre oko 2 meseca

Pa ne pita se on previse. Zna se ko dovodi. On trenira i izvalci maksimum iz tog sto ima. Kapa dole
a

ajde ne balavi

pre oko 2 meseca

Dragoo znamo mi koga je on i koliko igrača doveo. I jedini koji je odigrao nešto ali treće godine je Ben. Svi ostali su bili promašaji.
I

Ili02

pre oko 2 meseca

Kaze čovek "nemamo bekove" a 50 igrača na platnom spisku...ne znam da li u evropi jos neki klub dozvoljava sebi da mu u istom prelaznom roku igrač dođe i ode...i to više njih
V

Visente Del Boske

pre oko 2 meseca

Sto jos vise svaki navijac vidi da nam bekovi fale i ovi celo leto ne reaguju,doveli Anana pa i njega poslali u ofk 😂
K

Kaimatakai

pre oko 2 meseca

Da li samo nasim klubovima treba 3-4 meseca da se uigraju? Ljudi treniraju svaki dan, nekada i dva puta dnevno, imaju top uslove, ishrana, teretana, treninzi namesteni da svaku akciju zapamte i nauce, odradjene pripreme u fulu, i opet dodje trener i kaze "mi smo neugirani". Pa dobro ok, kazi onda to lepo na konferenciji na pocetku, i da znamo da se ne nadamo svi. Pricaju kako je ovo najbolji tim do sada, ocekujes od njih da naprave neki dar mar a oni neuigrani.
C

Cccc

pre oko 2 meseca

Prijatelju ako nesto nećeš naćićeš 1000 razloga za to tako i naš Miloje, čovek je trener za našu raspalu ligu i nigde više njemu, kad je ovakav partizan njemu protivnik pred kojim mu se tresu gaće šta da onda pričamo. Znaci čovek ne zna bolje i onda će naći hiljadu razloga zašto je loše, a ne kaže da je on trener kome su se dovodili igraci i da je on učestvovao u tome pa zašto nije dovodio bekove.
H

Hoax

pre oko 2 meseca

Kakvi crni bekovi covece? Problem je druge vrste. Ne mozes ti iz lige u kojoj igras sa nekim Spartacima, IMTovima i koje kakvim selima da igras LS. Ne ide jedno s drug im sine. Moze jedino da se uzme neka kinta i da se digne cena igracima i to je to.
N

Neko nekoga

pre oko 2 meseca

Gura. Eto zato.
C

Challange

pre oko 2 meseca

Ekipa je neuigrana, spora...Opet kao I prosle godine igraci koji su tek dosli se ubacuju da igraju od starta, pogotov kod Silasa se osetila pogubljenost kao da nije dosao u Beograd ...Benfika nije neka ekipa ali nas je rutinski dobila. U drugom poluvremenu smo imali posed ali nismo bili konkretni, dosta se kruzilo naokolo. Veliki nam je problem slaba Liga I bez jacanja iste I drugih nasih klubova dzaba sve....mozda se desi neka godina gde ce se dogodi da Zvezda nesto vise napravis ali za kontinuitet ti treba mnogo jaca Liga.....da se ne svodi sve na srecu
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Milojeviću uozbilji se i počni da sastavljaš tim po svom ubeđenju sa igračima koji su najspremniji u datom momentu. To si nekad znao da radiš pa su odlučujući golove davali Vukanović protiv Jang Bojsa i Pavkov protiv Liverpul a. Lepo si juče rekao da su tek pridošli igrači nespremni i ipak si ih stavio u tim a znao si da su nespremni. Ja smem da se kladim da si na teren izveo isti onaj tim koji je igrao revanš sa Bodeom samo umesto Hvanga koji je otišao da je igrao Kanga a ne Krunić i da je igrao Milson od početka umesto Silasa mi nebi izgubili ovu utakmicu niti bi se Mimović povredio. Silasa i Krunića da planirao za zadnjih pola sata. I u pravu je bio jedan čovek ovde koji je napisao nakon ulaska u LŠ da ne treba nikoga dovoditi i da će to negativno uticati na ekipu koja je tek nekako nameštena sa 80% podeljenom ulogama i dobrom hemijom. Otišao je Hvang i umesto njega je trebalo dovesti onog Meitea baš iz ove Benfike i nikog više. Na pozajmicu je trebalo poslati Prutceva a ne Kneževića i Pumu je trebalo ostaviti kao rezervu Olajinka i Milsonu. Taj Puma bi možda danas iz nekog centaršut a pogodio nekog u glavu, za razliku od svih drugih krila gde nijedan ne zna da uputi upotrebljiv centaršut. Ovako dok mi doćekamo Silasa a pogotovo Krunića i Radonjića prođe voz a našu ligu bi ladno osvojili i bez njih.
V

VekiPP

pre oko 2 meseca

Mozda. Nemaju kvalitet ni Puma ni Milson.
1

1980

pre oko 2 meseca

Pisao sam da je greška vraćati Radonjića. Nalupaše mi minuse.
a

amater

pre oko 2 meseca

za sta je tacno Radonjic kriv veceras?
K

Kalabasas

pre oko 2 meseca

Di.Marija je pohodio marakanu....pa vi vidite....koji potez kod gola...čekaš igraca iz drugog plana...miloje ništa nije kriv to je to.... Stadion poluprazan,još niko nije ukapirao da je klub izgubio identitet, LS Veliki protivnik...poluprazno svi nešto kao pevaju...pa za zvezda barsa 95 e ...zuba,figo,baija,enrike ...morao si da prevrnes zemlju za kartu....stadion se raspada koliko je ljudi ušlo....stepenica nema....Ali s druge strane deki perica žile jovičić naši ljudi....hemija sa terenom nerealna...sve se trese...ljudi taj tim klub su doživljavali lično...znaš da si slabiji ali ljudi te nose ideš dalje....to ne postoji...neki momci su tu i igraju za platu...to je to...
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Stadion smo punili mi iz unutrašnjosti i da se niko ne uvredi sirotinja. Da baš tako mi što radimo i radili smo za bednu platu mi smo voleli našu Zvezdu i punili stadion i na jugu smo navijali a ne samo na severu. I na terenu su igrali momci koji su isto poticali iz siromašnih porodica kao i mi. Sad fudbal igraju bogati i gledaju ga bogati iz fazon da lupe neki selfi i budu viđeni. Danas su ti vođe navijača Zvezde milioneri a mi radnička klasa iz unutrašnjosti da bi došli da gledamo i vratimo se kući treba nam minimalno sto evra a radimo neki od nas i po 12 sati dnevno za 500-600 evra. Nikad više neće biti kao što je nekad bilo.
N

Ne Barsa 95...

pre oko 2 meseca

vec 96. Figo nije ni igrao, Ronaldo (pravi) se zagrevao i nije igrao....
@

@Kalabasas

pre oko 2 meseca

Danas niko od njih ne bi došao do prvog tima jer bi pre njih morao da igra sin od Leke, nećak od Lazetića, Lantov sin i tako dalje...
K

Kalabasas

pre oko 2 meseca

Ne 95@Majstore... zuba izašao zamotan do vrata,sav u zavojima, njegus čuvao figa...trčao ko lud...zuba kad je na aut liniji bacio pedju stankovica pola ljudi se uhvatilo za glavu...covek izašao sa terena...
N

Ne 95...

pre oko 2 meseca

nego 96 godine.
С

Страшан тим

pre oko 2 meseca

@Kalabas i Zauvek zvezdas, Обојица сте у праву ! И баш ме дирнусте.... Притом, та Звезда 96/97 са Перицом и Декијем "појела" би ову "најбољу Звезду од Барија", да не би ни Родић на левом беку остао, иако се стиче утисак да је Рода заправо споменик, а не играч...
M

Mali Šizoje

pre oko 2 meseca

Zvezda mora da se navikne i na faulove u napadu kada im dosude,možda će biti i penal to je njima nepoznato,to se njima ne sudi,videli ste kako Miloje šizi zbog faula u napadu,misli da igra protiv Čuke i da utakmicu sudi neki njihov specijalac,šta ćeš zaneo se čovek.
N

Nemar

pre oko 2 meseca

Svako je pametan posle bitke ali zaista je trener glavni krivac zbog Krunića koji je krivac za oba gola kao i Silasa koji ništa nije pokazao.Pokušati,ok ali ako ne ide zameni ih bre čoveče.Stvarno šteta ali aman više da se tako plašljivo ulazi u utakmicu.
B

Brine

pre oko 2 meseca

Odigrajte bar jednu utakmicu kako treba bez straha odigraj muški hrabro pa i ako izgubiš veruj neće biti nezdavoljnih
p

phen

pre oko 2 meseca

Pa Terza kaze da imamo najjaci tim od Barija a sad nemamo bekove. Ne bih se cudio da Terza preko igraca izminira Miloja kao i Bahara a dje ces bolji momenat za to nego derbi
1

1980

pre oko 2 meseca

To govori svake godine u ovo doba.
ш

шуми

pre oko 2 meseca

бахара су издали родић и терзић да би довели милоја и да се додворе такозваним делијама ,који ево растераше публику са стадиона.Људи мисле да Звезда постоји због њих
A

Arangement

pre oko 2 meseca

Sad je do bekova? Cak i da je tako, zasto je Zvezda prodala Nedeljkovica?
Y

Yostra

pre oko 2 meseca

Sunce ti j...m, pa mi imamo jednog zdravog beka u celom klubu
G

Gost112209

pre oko 2 meseca

Nama preostaje da igramo sa tri stopera,Drrkusic-Spajic-Djiga ljevo Olajinka desno Seol za na dalje
n

neshha

pre oko 2 meseca

Za nadalje,Olajinka prvo malo na hladjenje,pa tek onda da vidimo.
T

Trenercina

pre oko 2 meseca

Koji bre Olajnika?Sta je igro covek veceras.Strasno prvo poluvreme,greska za greskom.Nije se satavio sa loptom.Krilo vidi bogati!Pa koga to resi jedan na jedan za 80 min.Nepalite se vise oko ovog igraca.Sapletenko!
1

1212121

pre oko 2 meseca

Рече Милојевић: "нећемо ми играти финале". Имате право једном да погађате ко је дао идентичну изјаву пре 10 дана? Што би рекао један велики ум, политичар, државник, дипломата, филозоф, кошаркашки тренер, бивши "вођа" навијача, опасан момак са београдског асфалта, стручњак за корону, фудбал, екологију, привреду, пољопривреду, панде и стање водостаја у Бангладешу...можда смо изгубили али нисмо поражени!
K

Komedija

pre oko 2 meseca

Radonjic potpisao ugovor, tek sad nam kazes sa je povredjen, od čega kad se povredio i gde, ko ga dovede povredjenog.
G

GostSteva

pre oko 2 meseca

A, ovamo ga vijali ceo prelazni rok. On se necka, razmislja, ceka inostranu ponudu… Odlucio se tek kada je obezbedjena LS. A sada povredjen I nespreman !!??
p

poručnik

pre oko 2 meseca

nemaš bekove ali zato imaš 10 krilnih igrača,tuko jedna!
m

miki35

pre oko 2 meseca

Druze i taj radonjic bi 15 minuta pokidao a ne ko salas 90minuta trcanja u prazno. Imas Kangu tebi igra nespremni krunic, sve u svemu gotov za ovu godinu sto se tice ls.
R

Rekohjasada

pre oko 2 meseca

Kako nespreman Krunic kada je bii sa reprezentacijom Bosne.Nije nespreman nego ga boli uvce,plata je tu hmmmm
G

Genijemiloje

pre oko 2 meseca

Pa ti pusti igrace koji su prosli pripreme i koji su spremni,vrlo prosto
G

Gost X

pre oko 2 meseca

Nemamo bekove? Pa ko je kriv za to? Ko vrsi selekciju igraca? Silas nije prosao pripreme i dugo nije igrao, pa zasto ga onda drzis celu utakmicu na terenu? 10 godina trazimo bekove, pa pustite makar nasu decu iz omladinske skole nek igraju. Nedeljkovica ste pustili i igrao je odlicno, sad ste pustili Mimovica i on igra odlicno. Pustite i na drugoj strani nekog iz omladinske skole ili makar kao rezerva na klupi da bude, jer je svaki mladi bek sigurno bolji od Rodica.
И

И

pre oko 2 meseca

Истакао је проблем. Пораз је прихватљив, али није прихватљиво да смо последњи пут имали бекове и класичну шестицу кад је још Родић био у најбољим годинама и Саного такође. За то време довело се 20 офанзивних везних играча, што осмица, што крила. Логика се не поштује.
R

Rosso

pre oko 2 meseca

Potpuno tacno. Vode Zvezdu kao ja na menadzeru, kupuju samo ofanzivne vezne, mislim da njih imamo najvise. Nedeljkovic je dokaz da,ipak, mi imamo u omladinskoj skoli kvalitetne dece na pozicijama levog i desnog beka samo sa njima treba da se radi. Neka angazuju ceo tim ljudi da radi sa njima i naprave sistem. Upropascuju talente koji mogu da budu vrhunski igraci jer za kombinu dovedu Dalsija koji je igrac za Sevojno.
J

Jka

pre oko 2 meseca

Izvinite treneru a jel imamo igru,jel imamo neku formaciju neki sistem igre..O kom fudbalu pričaš ljudi igrali prvo drugo čuvali rezultat i kad su ga čuvali tri šanse ti naprave i mi slušamo ovog trenera kome Kružić dečko koji teren skoro video nije počinje??????!!Pa to covek polutrener ne bi dozvolio osim ako mu se napise na papiric a ti drmnes milka godišnje i sprdas se..?
c

cv

pre oko 2 meseca

pa zasto uopste dovodite ovako nespremne igrace samo da bi igrali. Silas Radonjic i taj Krunic nisu iopste dorasli ligi šampiona
J

Jokaraub

pre oko 2 meseca

I Elsnik nije spreman?
t

trolo

pre oko 2 meseca

Do juče najbolji tim od Barija, a sad nemamo bekove, svi povređeni, svi kilavi, baš lepo, baš lepo nema šta.
j

jel

pre oko 2 meseca

Znaci povredjen i nespreman Radonjic ti je na klupi pre Kataija,pa sta ti je uradio,psovao te,fizicki te napao,sta?
O

Onda svaka cast

pre oko 2 meseca

Sto ste doveli potpuno nespremnog i povredjenog igraca da se vucara po beogradskim splavovima.
D

Drvo

pre oko 2 meseca

Šta ima veze što nemamo bekove, sad će Marin da skautira još deset krila, ne brini Miloje, samo ovlaš u intervjuu pomeni kako si prezadovoljan sportskim direktorima, da nam se Mrkelica i Marin ne uvrede. A bekovi? Ko još igra u ligi šampiona sa bekovima, vlada nestašica, eno svi stavljaju spore veznjake. Sad će Pep da iskopira Terzinu taktiku,ide Kovačić na levog beka lagano. Postavljamo trendove. J...m ti sunce, potroši lik 60 i nešto miliona (po njegovim rečima) i mi posle 20 minuta najvećeg takmičenja na svetu nemamo bekove, ali imamo deset krila. Terza kre...u !!!!!
k

kendisport

pre oko 2 meseca

A zbog cega nemamo bekove, reci slobodno to Miloje i zbog cega je Radonjic nespreman. Cuveni CV skauting Marka Marina, dovodi neka šatro "imena" poput Radonjica i Krunica da udovolji navijačima, a to što već godinu i kusur ne igraju ozbiljan fudbal nikom ništa. Ne može sa tolikim budžetom da nađe krštenog desnog i levog beka. Pa eno Vojvodina je dovela levog beka Portugalca, a desnog Rumuna, kad vec ovde nema. I ta dvojica bi recimo nama zavrsila posao u ovoj situaciji kad se neko povredi, a ima i mnogo boljih od njih samo treba da se trazi pedantno. Ocigledno je Marin samo jedna šarena laža koja je tu da zamaže oči navijačima koji su bili nezadovoljni Mrkelom.
p

posesen

pre oko 2 meseca

Doktor dovodi ova dvojica maska za naivne.
P

Pjer Karden

pre oko 2 meseca

Ako sam ja dobro razumeo doveli su rekreativca koji 2 godine ne igra fudbal,pri tome je van forme i povređen za ligu šampiona i u najboljem slučaju će biti koliko toliko spreman tamo negde do marta meseca,da smo mi normalan klub otkaz bi momentalno popio ili trener ili sportski direktor,ili je ovo terzićeva kombinacija,crveno beli Lola Smiljanić.Čovek mrtav ladan kaže nemamo bekove a zašto ih nemate moliću lepo,šta vi to u stvari radite.
g

gost77

pre oko 2 meseca

Pa imamo 8 krila koji ce igraju bekove,xaxaxaxax udjemo 45 igraca na platnom spisku samo 3 beka i jednog sto doveli iz novog pazara posalju ga na pozajmicu mora ofka da se popuni zvezda nije bitna , kao i ovog dalasia sto su doveli a ni za pedalj nije bolji od ADA kojeg su poklonili u OFK
s

son

pre oko 2 meseca

da li je realno da su doveli potpuno nespremnog igraca, ma ko god on bio, i to za ozbiljne pare i da ovaj ulazi u formu do nove godine, taman za zadnje kolo lige sampiona ga mozemo ocekivati izgleda. prvo cude takve odluke uprave, a onda naravno i igraca koji je najavljivao na potpisu da je spreman i da je cijelo ljeto cekao zvezdu a za to vrijeme je ladio ...a po klubovima, odlicno... u isto vrijeme mi nemamo nijednog zamjenskog beka pa makar on bio i iz nase lige. Nerealno, a sva je vjerovatnoca da mimovica ceka duza pauza...samo se nadam da nekome nece unistiti sezonu kao recimo elsniku jer ce ga morari staviti na beka...
C

Cikotići

pre oko 2 meseca

Generalno me mrzi da pišem komentare. Što se tiče našeg trenera: Milslim da treba da on vodi kvalifikacije a drugi trener u Ligi šampiona jer je on limitiran.(kao da se uplaši) Ja razumem i povrede ali ubaciti dalasia je pogudbno. Pokušavam da skapiram šta je hteo sa njime? Mi jedini imamo sporor crnca u evropi. Naravno bekove nemamo rezervne ,jer sve raspordamo,druga stvar on je opet zatekao iste bekove Rodić i Degenek ?! Koji nisu u formi,povrdejeni ili ne licencirani!?
n

neshha

pre oko 2 meseca

Prijatelju,ja obozavam Miloja,ali sam ti dao plus zbog toga sto si rekao da jedini u Evropi imamo sporog crnca i tu si apsolutno u pravu.Bravo!
B

Boogy

pre oko 2 meseca

Pa šta će ti na klupi povređeni igrači (Dekušić i Radonjić)?
Ј

Јјј

pre oko 2 meseca

Обојица повређени и неспремни а на клупи нек ми неко објасни ту контрадикторност
2

24.232

pre oko 2 meseca

JEL HOCE DA KAZE DA ON NE DOVODI IGRACE NEGO UPRAVE BEZ NJEGOVOG ZNANJA ILI STA ?! POSTO KOJI NORMALAN TRENER UDJE U SEZONU SA DVAAA BEKA, SEZONU U KOJOJ IGRA LIGU SAMPIONA EEEJ ?!?! NE POSTOJI NI JEDNA EKIPA U LS SA MANJE OD 4 BEKA. ZVEZDA IMA 2! O CEMU MI DA PRICAMO DALJE?

Fear The Beard

pre oko 2 meseca

Mi do pauze imamo 4 meca,u nasoj ligi Zeleznicar i IMT,i to cemo dobiti na razliku u klasi,ali imamo i Derbi i Inter.Rodic do pauze nece biti spreman,ako ne bude ni Mimovic,mi cemo igrati sa Elsnikom i Seolom na bekovima,sve 4 utakmice,u nadi da se niko nece povrediti.I onda dodju Terza i Mrkela i prosipaju mudrosti,a imamo Anana u Ofki,recimo.I Ada,koji bi mogao da znaci,u ovako zgusnutom rasporedu.A zasto imamo samo 2.5 beka,a 9 krila,niko od novnara ne sme ni da pita Sad ce jos Terza da se javi i da prica kako je uvek verovao u Milsona,i ovaj gol da pripise sebi,tj svom znanju.
V

Vasilis

pre oko 2 meseca

Jos sad kad u derbi udjemo bez beka, pa nam umuvaju nekako gol na kontru i onda se zatvore i opet bude 1:1…
R

Rs RS

pre oko 2 meseca

A sad kad dobijemo derbi 0-3 najmanje pa opet ovi isti sto komentarisu kazu ma lako je kad je namjesteno, sto nisu dobili Benfiku....Presmijesno je sto se javljaju ovi da kritikuju veceras utamicu Zvezde i Milojevica a ne znaju 5 igraca da nabroje iz kluba za koji stvarno navijaju.
v

vvz

pre oko 2 meseca

Milojev poraz.
l

lol12

pre oko 2 meseca

Apsolutno ne.Do Miloja sto je on je uradio, Benfika se branila kod nas.A nije on kriv za individualne greske koje su prethodile golovima (izgubljene lopte i glup faul)
a

ajd

pre oko 2 meseca

Jeste se branila,ali kad je vodila.
h

halo

pre oko 2 meseca

Bitno da je on dobio milion i po evra platu, a to što će biti spreman za igru tamo negde u martu baš kad prođe Evropa, to nikom ništa, a dobro, loša sreća, može se desiti svakome, nama pogotovo izgleda.
@

@halo

pre oko 2 meseca

Jednom da se složim i sa tobom. Sve rečeno
R

Ralelez

pre oko 2 meseca

A ko je kriv sto nemamo bekove? Jel onaj koji je rekao da je ovo najjaci tim od Barija? Bez bekova, a sa brdom igraca u vezi? Vracaj onog levata sto nas je izbacio penalom protiv Oly pre par godina, garant je spremniji od svih ovih, videh ga letos u Sartiju prodaje krofnice!
9

95

pre oko 2 meseca

Bravo Zvezdo! Ja sam prezadovoljan. Hrabro i pametno u drugom poluvremenu,to je recept za dalje! Odigrajte svaku utakmicu ovako i niko vam neće ništa zameriti!
I

Iz sljivika

pre oko 2 meseca

Misliš na zadnjih deset minuta kada su se ovi svesno povukli?
U

U Tem Denveru

pre oko 2 meseca

A zasto nemamo bekove? 12 krila, a 3 beka u ekipi… Zasto se dovodi nespreman igrac ? Kakvo je to pojacanje? Dok se on spremi…
G

Gost X

pre oko 2 meseca

To sve treba novinari da pitaju, ali kod nas se novinarstvo svelo na drzanje mikrofona i pustanje sagovornika da odrzi monolog.
j

jovanczv

pre oko 2 meseca

ne znam ni zasto ste dovodili Radonjica, da valjda ista uzeo bi ga neko a ne ovako cekao da vidi da li cemo uci u LS pa onda dosao..
I

Iz sljivika

pre oko 2 meseca

Mi deset godina nemamo bekove i mi to uporno ponavljamo svaki prelazni rok a vi umesto bekova nagomilavate krila. Zvezda je totalno loše izbalansiran tim sa Očajnim trenerom.
K

Kazi

pre oko 2 meseca

Miloje koliko ti treba za beka 5,6,7 miliona da se dovede.
1

12312312312

pre oko 2 meseca

Pa koj ste ga koj moj dovodili kad je povredjen i ne spreman
I

Iz sljivika

pre oko 2 meseca

Kada sam pisao da Radonjić nije igrač koji nam treba, da nije igrao dosta dugo, da mu treba bar pola godine da uđe u formu nalupali su mi minuse. Dečko ovu jesen može samo da splavari i ništa više, a plata kaplje li kaplje.

Pule

pre oko 2 meseca

Znamo da nemamo bekove ima 5 godina ako ne i vise ,dobro ste primetili
B

Borisav Bora Jovanovic

pre oko 2 meseca

Tolike pare date gomilaju se igrači na istim pozicijama, a bekova nigde..
J

Jaoooo

pre oko 2 meseca

Evo ne znam.. Druze mi nemamo bekove 10 godina, da li je je*eno moguce da ne mozete da nadjete 4 krstena igraca 2 levonoga 2 desnonoga koja mogu da stoje u liniji, trce napred nazad i upute krsten centarsut na planeti od 8 milijardi ljudi, 10 godina ALOO?! Najdebilnija pozicija u fubdalu, kad nisi ni za k** stave te na beka da trcis ko budala uz liniju uklizavas i ponekad centriras, i nema takva 4 u Srbiji, okruzenju, Evropi, Africi, Amerikama, Aziji.. Majko moja mila da o vama pricam prijateljima iz inostranstva ljudi bi mislili da ih zajebavam.
B

Boris iz Beograda

pre oko 2 meseca

@Jaooo vidi se da si dva puta u životu odigrao mali fudbal i pogledao deset utakmica. Zato i nisi primetio da je bekovska pozicija zapravo najzahtevnija, jer igraš i napred i nazad punim intenzitetom. Iz tog razloga sve se manje ljudi odlučuje da igra beka. Nedostatak bekova je globalna stvar, ne samo kod nas. Retko koja ekipa ima oba beka na dobrom nivou. Ali činjenica jeste da pacije ti iz uprave već 10 godina ne gledaju bekovske pozicije, što je jako veliki hendikep za samu ekipu
@

@Boris

pre oko 2 meseca

Ae dete idi spavaj, lik je lepo rekao, mora da si igrao beka u Obilicu ko klinac jer nisi mogao loptu da okrenes oko sebe i das pas prvom do sebe, pa nisi bio ni za zadnjeg veznog, a lozis drugare da si pokidao prednje ukrstene a da te trazio u omladinsku skolu Ajax licno. Nije deficit bekova, deficit je bekova koje koristi Pep i njemu slicni manijaci kojima vodonsa mora da ima tehniku i drzi loptu 80% minuta. To sto kazes da je zahtevna, zahtevna je fizicki, svaki covek na svetu sem ako nije bolestan moze da se dotera fizicki, ali nasi su splavari i klosari. Imas dobrih bekova u svetu koliko hoces, samo nisu "Gvardiolini tehnicari". Defanzivci prvo i osnovo treba da igraju defanzivu samo sto se vi deca odrasli u vreme celavog egomanijaka koji zahteva da stoperi i golman imaju tehniku kao Xavi i Iniesta. Roberston iz Livuerpula ti je ziv primer, fizicki istreniran do perfekcije, trci kao mazga gore dole, uklizava, kad prodje centrira i to je, a po faci mu vidis da tablicu mnozenja ne zna. Nadjite takvu neku mazgu, nek trci krugove oko marakane i eto ti bek.
А

Аир Сербиа

pre oko 2 meseca

Браво друже
R

Rs RS

pre oko 2 meseca

Onda se ti spremu fizicki i odigraj beka, trci gore dole, ne koristi mozak, uzmi 10 miliona godisnje i sta te briga. Cudo kako to niko na svijetu nije primjetio od 8 milijardi ljudi kao sto ovaj gore kaze. Istina je u stvari da na ovom svijetu postoji 5 ijevih i 10 desnih bekova koji su vrhunski da mogu odgovoriti zahtjevima klubovima kao sto su siti i real. Mozda ni toliko, ali eto ima u Srbiji njih po graficaru i sevojnu samo mi necemo da ih stavimo da igraju, sakrivamonih od mrskog ostatka svijeta.
H

Hskshsiybjjj

pre oko 2 meseca

Mlad sam, i ne secam se Zvezde na pocetku 90-ih. Gospodine Milojevicu, da Vas nije bilo, pitanje kad bih i da li bih gledao Zvezdu u LS. Tako da puna podrska za Milojevica, apsolutno me ne interesuje da li cemo i koliko gubiti, covek mi od 2017. do dana danasnjeg ulepsao zivot itekako!
W

Weee

pre oko 2 meseca

To za bekove svi znamo ali ja stvarno ne znam zasto je doveden Radonjic kraj septembra a decko je potpuno nespreman pa on ce tek u decembru moci da igra po nekih 15-20 minuta.
p

pastoo

pre oko 2 meseca

pa sto nemamo bekove? ko je krivac za to? 10 krila a nijedan bek. sta vi ljudi radite sem sto se talite za lovu?
p

pitanje

pre oko 2 meseca

Serifa su oterali internet navijaci iz prve postave a videlo se danas da bez njega napad ne postoji ,Zasto Milojevic slusa internet navijace koji nemaju pojma o fudbalu?
M

Makijan

pre oko 2 meseca

Nedopustivo da nemamo vise od 3 beka medju njima Rodica koji je sve cesce povredjen. Zasto nisu povukli Anana iz Ofk a. Zar da nam h LS igraju vezni igraci bekove. Nedopustivo.
O

Oko sokolov

pre oko 2 meseca

Vidite dovedite još neko krilo ili veznjaka ,šta će nam bekovi...
G

Glen Clan

pre oko 2 meseca

Gobeljic? Najdoski? Gde su, sta rade?
Z

Zugug

pre oko 2 meseca

Đe Arhanđel?
t

toliko

pre oko 2 meseca

Serifa su oterali internet navijaci iz prve postave a videlo se danas da bez njega napad ne postoji ,Zasto Milojevic slusa internet navijace koji nemaju pojma o fudbalu?
l

lol12

pre oko 2 meseca

Ne blamiraj se lik je dva puta na prazan sa gol sa 2 metra promasio loptu u zadnjih mesec dana.Kako mrzim kod nas sto jedan gol od Milsona napravi Mbapea (a nista vise osim toga korisno nije uradio) i jedna asistencija od Serifa napravi Halanda. Nakaradan narod koji pamti samo zadnjih 10 minuta