Komentari na vest

Saša Stamenković: Zvezda 'onda' i Partizan danas - neuporedivo

B

Bida

pre oko 2 meseca

Upravusi sto posto tada vas niko nije gasio tojes nikada a sada guru severa gasi partizan u svim sportovima obo ni krcun nije radio da miljanicem
@

@bidE

pre oko 2 meseca

Nepismen si, ne trudi se...oivicen si.
h

hoce li se

pre oko 2 meseca

vec jednom FK Partizan ugasiti. Prosto niko ne moze da vas smisli. Nikome ne trebate i niko vas ne voli. Odvratni ste i vi tzv. navijaci i igraci i strucni stab i funkcioneri.Odvratan bas odvratan klub. Fuj.
z

zlo je u nama

pre oko 2 meseca

ugasicemo ti porodicu smrdljo
Č

Čičak traka

pre oko 2 meseca

Dobro se sećam tvojih izjava za medije pred tu utakmicu s Partizanom kad si branio za Nefči. Čak si i crvenu majicu ispod dresa obukao, rekao si i zašto si je obukao. Ali dobro, tad si bio mlađi i nezreo. Deluje sad po ovim izjavama da si sazrelio malo u međuvremenu ali samo po pitanju ponašanja prema rivalu. Po pitanju poređenja nekadašnje Zvezde i ovog današnjeg okupiranog Patizana nisi u pravu, znaš i sam da Zvezdu tada nije spoticao niko iz državnog vrha već su je opustošile njene legende, seti se. Država joj je čak i Gazprom dovela a Partizan bez sponzora igrao LŠ pa još i prozivate tog Tadića ko nekakvog grobara.
@

@cMicak

pre oko 2 meseca

Kakve lazi pises, a jos i verujes u njih 🤣🤣🤣🤣
b

bakarinjo

pre oko 2 meseca

Navijam za Partizan,al pun je vise one stvari kome je bilo gore tad vama ili sad nama!Sve u svemu kad tad se okrene palacinka,doci ce opet nase vreme a dok ne dodje sto manje nervoze,nemam ja nista ni od Zvezde ni Partizana bili prvi ili zadnji kao i vecina ovde sto izgine u dokazivanju necega!!
J

Jovanczv

pre oko 2 meseca

Mmm parizer mmm dva jaja
P

Paa

pre oko 2 meseca

Konačno neko ovo da kaže, bravo! Nije ista situacija nikako. Zvezda je imala ma dresovima broj za pomoć klubu, nismo mogli da dovodimo igrače a oni mogu itd... Spasila nas je ona generacija mladih igrača plus par besplatnih koje niko nije hteo ali su se pokazali solidno. A došli su tu samo zbog imena kluba i što nisu imali mnogo izbora.
Д

Дадо Нк

pre oko 2 meseca

Партизан играо ЛШ 2010 без спонзора на дресу,Тадић забранио швајцарцима да реновирају стадион Партизана,Тадић довео Гаспром у ЦЗ и шутирао пенале на Рајку.У Партизановој владавини о којој причате,предсједник ФСС двије године био др Терзић итд итд итд.Друго је што су Весић и Џајић и остали кримоси и грб хтјели продати и крали Цз,али није Тадић постављао вам управе,убацао и инфилтрирао своје адвокате у ваш клуб,јер је био фрустриран не знам због чега.Да је тако било Цз би била давно угашена,него јој се помогло,отписивали јој се милионски дугови итд.Тако да,тачно,не може се поредити Цз тад и Партизан сад.Јер је на челу један човјек,ведри и облачи,ни Тито није могао у своје вријеме.Него,проблем је што је данашња ситуација са Партизаном идентична са Србијом,ако ће Србија опстати с Партизан се угасити,као велики и ватрени навијач Партизана пристајем,јебеш лопту! Знамо да то није случај,сви у Србији су у каналу,само постоји једно рајско острво и одабрана групица људи и клуб који живи рајско доба.Оде КиМ,рудари се по Маданпеку,Бору,на Хомољу,сад Рио Тинто,окупирана цијела Србија.Тако да моралисање и упоређивање је непотребно,све се види.Живјели ови Снс и црвено бијели сендвичари док вам траје,с после,кад прође ово,видјећемо на овом згаришту шта ће остати.

Usput

pre oko 2 meseca

Dado,sa oproštenjem ali bulazniš... To što ste igrali bez sponzora nema veze sa državom, nego govori o nesposobnosti vaše uprave. Što se i vidi jer pored svog guranja tih godina nisu napredovali ni pedalj nego se zadovoljavali lošom Zvezdom. Vi ste igrali bez sponzora,a Zvezda nije imala ni licencu. Što se tiče Gasproma,pored tog što ga nije doveo Tadić, Gasprom nije ni poklon. Zvezda je dobro " platila" gasprom ustupajući prava preče kupovine Zenitu, obavezujući se na razne turnire i prijateljske. Platila ga je toliko da možemo reći da je gasprom dobio Zvezdu a ne Zvezda gasprom. Pare koje danas Partizan daje za igrače poput Saldanje,Goha,onog peruanca... Zvezda tad nije mogla ni da zamisli ( seti se Klea ) . Takođe novac koji je dat za gore navedene pokazuje da se Partizanu pomaže i više nego što rezultatima zaslužuje.
d

d. g.

pre oko 2 meseca

Da žalim one koji su nas nazivali kurvom i želeli da se ugasimo, smejali se pečurkama na terenu, rado igrali umesto nas lš kad nismo imali para za licencu, a njima država već dve godine plaća licencu? Nikad! Želim da ih nema.
Č

Čičak traka

pre oko 2 meseca

Večita zamena teza, lagarije, spinovi, sve vas je Dr prevaspitao... nije problem bila licenca, Tole vas je prijavio za LŠ ali vas je UEFA odbila i to NE ZBOG PARA ZA LICENCU VEĆ ZBOG DUGOVANJA BIVŠIM IGRAČIMA! Tad smo zbog tog istog ''Toleta Grobara'' zamalo fasovali zabranu igranja u evropi na 10 godina, jer je Zvezdi probao da učini uslugu mimo propisa UEFA. Dosta više bre tog spinovanja 'a la terza'
D

Delija

pre oko 2 meseca

Ni trunke mi nije zao, mi smo bili 100 puta u losij8j sitaciju a onda se VIORIO BARJAKsa dobro poznatim likom sada neka se zaviori ali onaj CRNI. NISTA PROTIV!
A

Advokat

pre oko 2 meseca

Ajde barijaktar utrni.
P

Perinco

pre oko 2 meseca

P59595@Kad vec pominjes domace,red bi bio da pomenes i onih 10+ stranaca koji su igrali tih sezona!Lako se da proveriti!
P

P5959

pre oko 2 meseca

Ajde proveri pa mi javi. I pogledaj postavu protiv Salcburga i Liverpula

951357

pre oko 2 meseca

Koja nam je ovo mušterija bila. I on i Bajko. Šarančići.
r

rea

pre oko 2 meseca

Nije Partizanu kriva Zvezda, daleko od toga - kriv je diktator koji vodi ovu državu.
n

nele011

pre oko 2 meseca

ne da svoj na svoga...taj seta onim ulicama, al zna sta da zaokruzi na glasanju...
9

949494

pre oko 2 meseca

Onaj kome se rumeni klanja?
D

Dobro pamtim sve

pre oko 2 meseca

A da li je uporediv budzet tadasnjeg sampionskog Partizan sada i Crvene Zvezde danas?! Tada je Poljak Zonsa bio glavno pojacanje za Partizan u Ligi Sampiona. I da li je uporediv budzet sampionskog KK Partizan legendardnog Duleta i visegodisnjeg budzeta KK Crvene Zvezde od 2012. godine. Dule je stizao do Final Four-a i F8, ucio je Djuru Ostojica da igra kosarku, cekao se stranac plej do oktobra ... Gledam sinoc Gagica kako igra, Dule ga je naucio da igra kosarku pod stare dane. Dobro pamtim sve...
P

P59595

pre oko 2 meseca

Nije uporediv jer Zvezda vec 8 godina igra evropu, ali je uporediv za budzetom Zvezde iz 2018. kad su igrali Srnic, Krsticic, Pavkov, Jovancic, Stojkovic....pozz i psst
P

Peki30

pre oko 2 meseca

Ima dostupan intervju D. Djurica, zvezda 2008-13 dobila 45 mil.evra, FKP 900,000 nakon ulaska u LS. Sada imaju najskuplji tim ikads ovde, 2 igraca po 5 mil.evra, Stanoje kad svih 9 saberes to je 2-3 mil. Samo uporedite. Naravno da nije isto FKP se unistava sistematski iznutra preko trojanski konja MV x 2, da ne ugroze gazdin omiljeni tim. Pitanje svih pitanja: zasto ne tuku MV, nego Stanoja. Pa ove ne smeju da pogledaju, a ne pipnu, zna se ko ih je doveo i ko ih drzi
5

500550

pre oko 2 meseca

"Kad saberes svih 9 to je 2-3 mil", sta rece covek i ostade ziv 😂 pa sam mujakic vam je 900k, onaj peruanac 1.3M, plus jos 7 igraca. Pa jel partisai prodao nekoga da bi dovodio igrace od 5 miliona?? Stamenic i Bukari dosli bez obestecenja a otisli za 12M, minus plate i eto ti 10M. Ukljuci mozak, iskljuci pantica.
P

Peki30

pre oko 2 meseca

Stamenic i Bukari za 12mil? Valjaj to nekom drugom. 80 miliona evra duga najmanje imate, dovodite igrace za nenormalne pare. Pumpa se u vas ko u bunar. Motika 2.5mil, plus plate, Bahar 4mil.evra, pa llijev i Stanoje su carobnjaci za ovu vazu madjiju, ubode svaki 10 transfer, igraci dolaze i odlaze ko,na autobuskoj svakih mesec-dva.
0

040494

pre oko 2 meseca

Ma da, u pravu si panticu, Bukari i Stamenic otisli za dz, a saldanja otisao za 12 miliona
c

cccc

pre oko 2 meseca

jasno je da mrzis zvezdu ali bar sagledaj cinjenice.u poslednje 3 sezone od evrope zvezda zaradila 65miliona eura,plus mijatovic 7,nedeljkovic 9,bukari 8,stamenic 5,5,hvang 8 da ne nabrajam sitnije preko 100 miliona eura .plus na to za tri sezone skoro 15miliona e od ulaznica.e sad saberi vasu zaradu iz evrope,zaradu od ulaznica i prodatih igraca.ne znam da li si video ali pare od sponzora naveo nisam.za stanje u klubu krivite samo vase legende zbog onog sto su radili ili nisu radili.
b

borapfcpfk

pre oko 2 meseca

Razlika je Velika jer tada je mogao da Uđe u Zvezdu i pomogne ko je kod hteo, zašto se kasnilo to ne znam. A danas u Partizanu ovima sto vode klub nije dozvoljeno niti žele da odu.
K

Kumovi Vrbas

pre oko 2 meseca

Zvezdin tim iz sezone 2016/2017 je kosatao 32 miliona Evra. Imao je 16 stranaca od kojih su 5 iz Crne Gore, 2 iz BIH, a ostalih 9 iz ostatka sveta. Kanga, Boaci, le Talek, Micel Donald, Ruiz su bili po 2 miliona evra.Pitam se koje dao pare za dovodjenje istih🤔
1

12345m12345

pre oko 2 meseca

odakle ti da je zvezdin tim toliko kostao? mozda mu je transfermarkt na toliko procenio vrednost... zvezdini igraci su uglavnom dolazili kao slobodni igraci... sezonu pre te koju pominjes zvezda je prodala za 15 miliona igrace... sa ulaganjem od 2,5 miliona je pobedjen krasnodar i izbaceno cetiri ekipe u kvalifikacijama i prosli grupu lige evrope...
s

sashki85

pre oko 2 meseca

pre deset godina najveća plata u zvezdi je bila €250.000 secam se zeksa kako je za svaku zvezdinu utakmicu naglašavao kako zvezda ima budzet od EJ DESET MILIONA EVRA! Onda sledece godine je podizao cifru do 20 miliona pa 30... a ustvari budzet je uvek bio pola od onog sta on govori. isto kao sto sad priča da je zvezdin budzet 100 miliona. partizanov budzet danas je isti onaj koliki je zvezdi bio nakon 5 godina igranja evrope. znaci nije da država ne daje pare partizanu, daje i to mnogo. vec sto uprava partizana ne ume da iskoristi iste. pa Voša bi za partizanov budžet imala tim 1/1 ravnopravan za titulu sa zvezdom. doveli bi dobre strance i ponajbolje iz srbije i regiona. zvezda je imala promašaja sa pojačanjima al imala je i pogodaka. igranje LS i LE ipak donosi finansije. tako da grobari treba da shvate da im nije zvezda kriva vec oni sami. dve godine ne igraju evropu a tolike pare bačene. razmislite malo. dovedite Ljajića on ce vam sigurno podici klub tamo gde je bio.
Z

Zzzz

pre oko 2 meseca

Poredite žabe i babe,tada Partizan nije dovodio igrače koji vrede 5,6 ili 10 miliona,najskuplji u to vreme je bio Evandro 1,2 miliona koga je Zvezda predhodno htela.
1

12345m12345

pre oko 2 meseca

pa tog evandra vam je rambo petkovic uvalio jer niste imali skauting sluzbu nego vam se dovodjenje igraca svodilo na to koga zvezda hoce pa da vi otmete... a igrace od 5 miliona smo poceli da dovodimo posle 6 godina konstantnog igranja evrope i 3 lige sampiona... a tih 1,2 miliona i nije toliko daleko od ovih 5 miliona danas...
S

Steva ns

pre oko 2 meseca

Druže nije poenta koliko igrač košta jer taj igrač uglavnom i ne bude plaćen hvang je došao za 5 miliona otišao je za 8 tad se plati olimpijakosu tebi je doneo dobre partije i tri miliona u kasu ko da ne znaš kako to ovde ide silas je isto došao na pozajmicu ako pokida aktivira se otkup treći klub ga kupi i zvezda namiri štutgart ne misliš valjda da se ovde igrači kupuju za čistu lovu pa to ni real madrid ne radi
G

Gostionik43

pre oko 2 meseca

Mislis na Eduarda Paseka. Evandro Goebel je bio u Zvezdi, na preporuku Ramba. I bio je top igrac, igrao posle toga standardno u Wolvesima i Portu. Od tih Braziliaca koje je dovodila Zvezda u to vreme najvise je placen Vinicius Pacheco, 700k. Polomio nogu na prvom-drugom nastupu i otiso na kraju sezone.
n

nele011

pre oko 2 meseca

Nista nije jasno...Pa jer nam Tole donosio titule ili ste imali raspad od tima. Ajmo delije, sta je istina o titulama. PS jel se secate da su vam bezali fudbaleri...ma vi ste prevrtljivi...
N

Neko 13

pre oko 2 meseca

Imali smo krst tim, ali i sa takvim timom je Pizon bio prvi na polusezoni. Pola lige vam je sedelo u UO.Ima Jos, ali dzaba pisem, ne razumeš ti to.
n

nele011

pre oko 2 meseca

@Neko 13...koliko li godina imas, i da li si bio na tim utakmicama...pare...pa eto recimo tadic vam zavalio gasprom...da te podsetim...tada ste u upravi imali GORE I od vazure i vucelica...trk u sept. jamu po svoj komentar...
B

Baki Curan

pre oko 2 meseca

Piksi zovi Stamenog makar da popravi atmosferu u reprezentaciji...
P

Prima preko 50 komada po sezoni

pre oko 2 meseca

Lako je Jovanoviću da se puva kad ima platu od najmanje pola miliona Evra godišnje..
T

Trancer

pre oko 2 meseca

Svi govore o periodu tom, a niko ne spominje 2015 i sa kakvim igracima je zvezda igrala
G

Gost7654

pre oko 2 meseca

Sa kakvim evo ti pomeni?
H

Hahahahaha

pre oko 2 meseca

Sve sto treba da znate o postenju navijaca partizana je to da im je EPS bio sponzor tu se svaka prica zavrsava
h

hehehe

pre oko 2 meseca

Sve sto treba da znate o Zvezdi je da je Vesic uneo u kosarkaski klub DVADESET MILIONA EVRA u periodu od 2004-2008 i da su se oni i pored toga ZADUZILI za SESNAEST MILIONA EVRA koje nikada nisu isplatili jer im je drzava obrisala dug kao gumicom.
J

Ja sam jaaaa

pre oko 2 meseca

Posto si toliko pametan znao bi da je eps bio sponzor samo za utakmice LS, dok se na mecevima domace lige igralo sa dresovima bez sponzora
B

Bida

pre oko 2 meseca

Jeste 6 meseci 800 h a vama telekom drzava svi privatnici u srbiji dan danas
G

Grobar2905

pre oko 2 meseca

Skidam kapu gospodinu Stamenkovicu. Svaka cast!
n

neshha

pre oko 2 meseca

Da, svaka reč odmerena, sve lepo i argumentovano rečeno sa puno poštovanja. Inače posle pomenute utakmice, najviše je jurišao na njega Mitrović, ali je Lola Smiljanić sprečio sve eskalacije i ispao maksimalno korektan.
1

12345m12345

pre oko 2 meseca

zvezda je izbacila krasnodar i prosla u drugu fazu lige evrope sa ulozenih 2,5 miliona u igrace... vi ste ovo leto potrosili preko 4 miliona i ispali iz svih takmicenja i ne mozete se sastaviti.... to je ono sto treba da poredis... jer je zvezda od tad pocela da izlazi iz krize i svake godine igra grupe evrope...
h

hehehe

pre oko 2 meseca

Partizan je usao u Ligu Sampiona sa ulozenih 60 hiljada evra i bez generalnog sponzora na dresu u vreme kada je drzava dovela Zvezdi sponzora od 5 miliona evra, nesto sto je nezabelezeno u istoriji ovog regiona. Otkud klubu koji duguje 150 miliona evra (kada uracunamo inflaciju danas) 2,5 miliona evra da potrosi na igrace?
1

12345m12345

pre oko 2 meseca

opet se frljas sa ciframa... 150 miliona hahahaha... zvezda te sezone prodala za 14 miliona... eto odakle 2,5 miliona za kupovinu..
m

milo123

pre oko 2 meseca

volim sto si Zvezdi retroaktivno uracunao iinflaciju i povecan sponzorski ugovor, a partizanu nista ehehehehhe
T

Terza Mag

pre oko 2 meseca

Kako ti hehehe znaš da je Partizan ušao u ligu šampiona sa toliko para,kad su svi Partizanovi transferi tajna,hehehe.
G

Grga Cvarak

pre oko 2 meseca

@Terzamag Nije nikakva tajna da je te godine jedno jedino ”pojacanje” u Partizanu bio golman Radisa Ilic. Lako je provjeriti, druze. Treba samo da znas da koristis Google.
T

Trancer

pre oko 2 meseca

Svi govore o periodu tom, a niko ne spominje 2015 i sa kakvim igracima je zvezda igrala

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

I samo da dopounim komentar kako su unistavani u kosarci, toliko su para imali da su karte za derbi delili dzabe! Toliko je novca bilo da im prihod od karata nije bio bitan! 2003 zove mene jedan dobar drugar, delija momak da idem sa njim da gledam derbi u kosarci, kaze kalconi ajmo da gledamo dobio sam dve karte, besplatne su...rekoh idemo, ja cu na grobarski sektor I nalazimo se posle utakmice da idemo na pivo! Na poledjini karte kao sto Sam rekao sponzor do sponzora, Cena karte 0 dinara! Dosli mi na onaj Plato ispred pionira, sve puno fensi delija zalizanih frizurica I sa onim jaknicama sa krznom! Kaze ovaj klipan meni gledaj sta su navijaci! Posle par minuta cuje se urlik odozdo - ono grmi ubiti spaliti... Dok sam shvatio sta se desava Plato se ispraznio u ekspresnom roku, ja ostao sam a ovaj sto me je pozvao na utakmice je nestao dok sam se okrenuo. Docekam bracu zajedno udjemo u halu! Delija momak sto me je pozvao je brzinom Bolta pobegao na Slaviju I nije ni usao u halu! Ako nekog zanima rezultat, Partizan je lagano dobio! Sportski pozdrav
@

@kalca

pre oko 2 meseca

...pusti lovacke price, nego objasni nama glupima onda kako neko unistava partizan u fudbalu kada imaju najskuplji tim u istoriji, znaci para ima. od ulaznica sigurno nije a ni zarade u evropi. u kosarci razlika prosecno 1000 po utakmici bila prosle sezone, u fudbalu zvezda prodala vec vise ulaznica nego sto ce partizan do kraja sezone. prihode od karata brojite samo u kosarci. da ne pricamo o sponzorima i ko bi sa 2 grama mozga sponzorisao partizan u fudbalu da nije dobio nalog za to.
K

Krstim se

pre oko 2 meseca

Toliko lazes da mi je neprijatno.... da tebe neko u 2003 zove Kalconi, Ti bre nemas granicu sa lazima.
G

Gost Pera Trta

pre oko 2 meseca

Pusti ti Zvezdu na miru nego očekujemo tvoje strucno misljenje one ekipe i seoske varosice iz Norveske nad Portom sinoc jer sve sto si dosada rekao je lupanje prazne slame.
D

Deyan X

pre oko 2 meseca

Uf uf.. razlika je ogromna, cz su vodili tada mnogi, pokusavali da je spasu kako znaju, mogli su da probaju da je spasu. Naravno bez para nije bilo sanse. Danas je problem drugacije prirode u pfc. Pare za funkcionisanje kluba ima, ali taj novac se ne trosi namenski i za potrebe jacanja igrackog kadra. PFC tek treba "da stigne" na ono da se "nema ni za sampon" ... a blizu smo,preblizu. (proslog leta 2 meseca nije bilo struje na stadionu) ... Ljudi koji su tu postavljeni da ovako vode klub, ne smeju da odu iz kluba i da hoce. Dok oni koji se bune protiv njih zavrse na informativnom razgovoru u policiji. I dokle tako... neko ima podmukli plan da se klub dovede pred bankrot ili gasenje, i da se onda privatizuje ...(kao spasonosno resenje, pa nece moci niko ni da se mesa u nacin privaticacije, i ko ce biti nov vlasnik kluba)
p

prti

pre oko 2 meseca

Moze da bankrotira jedino i da ode u stecaj ali da se privatizuje za to mora da se promeni gomila zakona i ustav tako da ta prica ne pije vodu.
G

Gostgost

pre oko 2 meseca

Da je neko hteo da ugasi klub, samo je trebalo da vam ne plati licence, dugove zbog kojih ste dobili zabranu dovodjenja igraca, i da vam ne da pare za transfere i dugove prema igracima i drugim klubovima. I to bi bilo to, propali biste u roku od sezone, mozda dve. Da se zelelo da se Partizan ugasi, to je moglo jos pre 5 godina da bude zavrseno. Ocigledno je da niko ne zeli da gasi Partizan, tako da su to bajke za malu decu. Isto tako, niko ne komanduje Partizanu kako da se ponasa na trzistu. Partizan su ubili nestrucni ljudi u upravi i sportskom sektoru i talovi na sve strane. I da, ti ljudi su tu jer ste vi izglasali statut koji im to dozvoljava, niko vam ih ne namece. I to je surova istina, svidjala se ona nekome ili ne.
k

ko

pre oko 2 meseca

Pa kako da odu ako dodju novi možda je kraj vladavine sps nad partizanom uzjahali ga skoro četiri decenije
r

riđobradi

pre oko 2 meseca

Istina ! Neuporedivo !!! 2024-ta, budžet CZV -92.000.000, a FKP -14.000.000. Onomad, FKP i CZV su imali približne budžete. Kada je 2003 ušao u LŠ , FKP je imao budžet - 8.5000.000, a 2010 - 12.000.000
j

jbg

pre oko 2 meseca

te 2003 druže cigare su koštale 30 dinara a sada preko 300 tako i taj budžet partizanov tada i Zvezdin sada ti dodje na isto
@

@ridji

pre oko 2 meseca

...sine, ti si pomesao prihode i budzet. zvezda ima prihode ove godine 92 miliona i skoro duplo manji budzet. partizan ima prihode 14 miliona i vise od duplo veci budzet od toga. kako, to je misterija. kada bi brojao ulaznice i ostale prihode, kao u kosarci sto radite cesto, dosao bi do toga da razlika treba da bude mnogo veca.
n

neuporedivo vreme

pre oko 2 meseca

Naprimer Mancester junajted je te godine kad je Partizan igrao prvu lš na pojačanja dao preko 50 miliona a za ovu sezonu samo 214 miliona
V

Vladimir Puzović 86

pre oko 2 meseca

Gospodin pre svega i svaka mu je na mestu. Ja recimo nemam toliko empatije prema partizanu ali da je potreban jos jedan jači klub u Srbiji pored Zvezde to stoji, ali ne mora biti partizan,može bilo koji drugi.
R

Rexy

pre oko 2 meseca

Kako da postoji jos neki klub u Srbiji kad drzava finansira i gura samo dva BG kluba decenijama?
T

Trancer

pre oko 2 meseca

e kada ovaj botic kaze da su sagadin, sakota,skupi treneri, ej slovenac i Srpski trener koji je uvek bio prosek a o igacima da ne govorimo ni jedan evroligaski igrac. Cuj obina Ekeze , Redzi Frimen iz fmp-a majko mila sta oni pisu... U koje bajke oni veruju... Hiljadu puta ponovljena laz postaje istina tako je taj period 2000- do 2012 su govorili da je zvezda bila puna para a ustvari je bila prosek proseka i dovodila prosecne strance i prosecne domace igrace
z

zar je bitno

pre oko 2 meseca

ti ne znas ni o kom sportu se prica....

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

@ laik jos jedan iz plejade onih koji veruju da su ih demokrate unistavali u fudbalu a pogotovo u basketu! Koliko moras da budes bezobrazan I da od osnivanja aba lige 2002 imas sponzorski pul od preko 100 sponzora drzavnh ukljucujuci I narodnu lutriju I ucenjenih privatnih Kojima je postavljan uslov ako hoce privatno da posluju moraju biti sponzori kkcz! Zatim od 2002 do 2010 dovodjeni su preskupi igraci I treneri kao na traci: sagadin, sakota,Kari pesic, skoti pen, obina ekezie, redzi frimen, tundzi abodzobi, endru viznevski, pera antic, rakocevic, gurovic, najskuplji mladi igrac toga vremena alekasandrov itd itd dok su za to vreme u Partizan igrali anonimna deca Tripkovic, Tepic, Velickovic, Perovic, Vranes, i po koji skromno placenih stranac Aleks Maric, Bo Mekejleb, Haus.... Dakle zaista u bukvalnom smislu moras biti bezobrazan ti osoba bez obraza da izjavis da te je drzava unistavali u kosarci tih 10ak godina! Od 2002 do 2010 se upumpavala kao smrkom nenormalna kolicina para u kkcz a kako rezultata nije bilo, tj ni jedne titule Balon se pumpao I pumpao dok nije eksplodirao! Kao posledica toga dolazi ta jedna poslednja sezona bivseg vecitog rivala za koju su se delije uhvatile I ponavljaju kao papagaji, 2010/11 kada su im igrali Luka drca i slicni!
l

laz je vase srednje ime

pre oko 2 meseca

Avodzobi skup a Haus iz NBA jeftin???? U kom paralernom univerzumu ti zivis... Od svih tih stranaca ko je imao i jednu evroligasku sezonu pre zvezde?!
a

ala lazete

pre oko 2 meseca

Avodzobi skup? ekeze? redzi frimen? Svi dosli iz evrolige jel, mnogo skupi igraci, Pa taj gurovic je igrao kod vas.
B

Boners

pre oko 2 meseca

Nije tebi lako, bas su ovi Zvezdini skupi, odlične kariere i pre i posle Zvezde, za razliku od jeftinih iz Nba Kamingsa, Palasiosa, Hausa i slicnih.
S

Sta vi pricate

pre oko 2 meseca

Kari pesic koga tad niko nije hteo i onda dosao u Zvezdu da igra sa igracima koji su dovedeni iz anonimnih klubova mladi igraci , Stimac , Elmedin, Bjelica iz austrije, smesni igraci dovedeni, Jel to taj drzavni projekat i 100 sponzora? Kako vas nije blam a o segedinu govoriti kao o skupom treneru koji je tad jedino vodio Olimpiju sacuvaj me boze....
K

KRSTIM SE

pre oko 2 meseca

Viznjeski bukvalno je poceo karijeru u Zvezdi nigde pre toga nije ni igrao i onda se nabraja on kao neki skup igrac?! sve prosek od igraca od stranaca Tragicno je u sta vas je Vujosevic ubedio mi plivali u parama a igraci nam bezali na zimu jer nisu primali para..
c

ccccccc

pre oko 2 meseca

skoti pen, obina ekezie, redzi frimen, tundzi abodzobi, endru viznevski Auu kakva imena...Jeza da te uhvati , Sigurno , da ispratis karijere tih igraca ni jedan nije igrao nista posebno pre zvezde. Niti su bili skupi, Domaci igraci, Ej nabrajas Peru Antica koji je bio tad klinac...nepoznat igrac
B

Banja_Slatina

pre oko 2 meseca

Imali smo mi i Miloša Vujanića kako si njega zaboravio spomenuti. Igrač oko kojeg je sve trebalo graditi u narednim godinama pa ga pokupi Partizan. Sigurno je bio jeftin. Ili Miškova priča kako ste uzeli Pekovića da je čovjek sam upisao cifru za koju je procijenio da nema šanse da prođe ali su mu gospoda iz Partizana opušteno rekla može. To nije zanimljivo ali neka nebuloza kako je Redzi Frimen papreno koštao je zanimljiva.
U

UJKA MITKO

pre oko 2 meseca

Ja pamtim Mirka Marjanovića i čuvene sponzore crno belih šampiona u fudbalu. Posrtanje Zvezde u fudbalu i košarci počinje sa početkom rata i boljim prestrojavanjem grobara u vlasti oko Miloševića
R

Ričard Nikson

pre oko 2 meseca

Činjenica je da je Partizan tada bio povlašćeniji od Zvezde ali je Zvezda sad obrnula igricu. Zvezda ima bukvalno dve otvorene fijalijale u ligi(ofk, imt), takođe finansijski Partizan nikada nije toliko odskočio. Pa Zvezda će uskoro početi da plaća transfere 10 miliona ako otkupe Silasa, to ne može većina klubova lige petice sem engleskih a ne Partizan. Sa druge strane država očigledno ne dopušta da se Partizan sroza na nivo Zvezde od pre 10,15 godina kad je bukvalno bilo pitanje da li će se klub ugasiti. E sad to što država daje Partizanu da živi ali objektivno ne može da ugrozi Zvezdu očigledno nije nešto što motiviše navijače da podrže klub, čak naprotiv mislim da višr navijača bilo da se Partizan pusti da propadne skroz i krene lupam iz treće lige.
m

milo123

pre oko 2 meseca

pa ko je kriv partizanu sto nije odskocio? usli u LS sa ulozenih 10k za Radisu, izasli bez prebijene pare! imali ste sansu da se izdvojite, niste, pilicarili ste, mislili doveka ce tako moci, da vi budete sampioni i na osnovu toga da se proslepate do LE. cvrc!
Z

ZR galaktikos

pre oko 2 meseca

"...ali je Zvezda sad obrnula igricu...". Vidis li ti sta pises covece? Kako se to obrce igrica? Pitam, posto se klub iz mog grada Zrenjanina, FK Proleter Zrenjanin ugasio zbog duga od oko 300.000 eura, al nismo skontali tu "igricu" kako se obrce? Da nije slucajno do budzeta Srbije i drzave?
V

Vidi ovog

pre oko 2 meseca

E moj Ricarde spineru stari. Partizan nije finansijski odskocio od Zvezde onda jer je Partizan u 6-togodisnjoj dominaciji igrao LS samo jednom gde nije osvojio ni bod, a sezeonu posle nije ni igra evropu jer je ispao od Samroka. Zvezda je finansijski odskocila jer je u 7 godina dominacije (sada je osma godina) igrala LS cak 4 puta, a sezonama kada nije igrala LS igrala je LE gde samo jednom nije prosla grupu - dakle skor prolaska grupe u LE je 3/4. E tu je razlika, ali eto opet nekim avangardnim cudom nije evropa nije merilo kada vam tako odgovara nego ajde da se upljujete spinovanjem. Nece da moze
@

@milo123

pre oko 2 meseca

Nije mogao Partizan da odskoči jer za razliku od Zvezde nije imao sponzore. Zvezda u startu svake godine ima 5 miliona od Gasproma to je kao da uradis jedan solidan transfer bez da bilo koga prodaš. Na to dodaš novac od uefe i eto ti ozbiljne razlike. Paradoksalno Partizan je prve ozbiljnije sponzore dobio tek promenom vlasti kad je se već Zvezda konsolidovala a ne u vreme kad bi to zaista napravilo razliku.
@

@Vidi ovog

pre oko 2 meseca

Samo što je Partizan Evropu igrao sa minimum ulozenih sredstava. Stalno je tu bilo bar 4-5 igrača iz sopstvene škole od kojih je maksimum jedan imao realno kvalitet a ostali su bili anonimusi tipa Milos Ostojic, Miljkovic i slicno. Mozda jedan do dva stranca koji su došli bez obeštećenja i to je to. A Zvezda koliko ulaže ne moram ni da objašnjavam.
@

@@milo

pre oko 2 meseca

Gasprom od prosle sezone daje 5 miliona. Pre toga je bilo oko 2-3. Toliko vama daje Zijin. Ne znam zasto se bunis.I vama ce Kinezi za nekoliko godina da daju 5 miliona, mozda i vise...
e

eh

pre oko 2 meseca

još jedna laž...Vi ste imali svoje filijale hajduk kula, spartak sartid smederevo itd...partizani su prvo obrnuli igricu
S

Srdjan St

pre oko 2 meseca

Koliko je sve centralizovano i otislo u 3 pm, pokazuje ova sumanuta sapunica oko partizana. Gde su ostali klubovi u Srbiji, da li postoje? Ta stalna potreba da se Srbi dele na crne i crveno bele je bolesni produkt neoboljevizma koji dugo vlada. Ja sam pratio dugo moju Zvezdu, i kad je bila u najtezoj situaciji, al sam razloge trazio tamo gde stvarno jesu, u nasem dvoristu. Sad mi se sve to gadi, i ne idem na utakmice odavno. Zao mi je Partizana, ali isto tako mi je zao i :hajduka iz kule, proletera, ofk, smedereva, i mnogih drugih, na koje su svi zaboravili. Sve ste nabili u taj jbn Bg, sto ne igrate sopstvenu ligu
R

Rotkvica

pre oko 2 meseca

E moj Srdjane, BG blizanci odavno igraju spostvenu ligu, decenijama, ostali klubovi su ukras u nazovi ligi Srbije. Zato smo tu gde jesmo.
Л

Лаик

pre oko 2 meseca

Када су победили +41 голобраде младиће је л то била институција дербија? Када је Вујошевић причао да за српску кошарку није битно ако се спаси Звезда, је л тад било све регуларно? Када су се шетали у првенству и побеђивали најслабију Звезду у историји те оборили рекорд победа у дербију, је л тад дерби био институција? Кад год мислиш да не могу више да изненаде они својом кукњавом додатно пробију границе дна. Више мрзите Звезду него што волите Партизан. То је ваш највећи проблем. Није вам нико други крив до ви сами.
1

149

pre oko 2 meseca

A ko je vama bio kriv tada? Znači mi smo sami krivi a vas uništio drugi? Neće biti.
m

milo123

pre oko 2 meseca

nas niko nije unistio prike ;) pokusali ste, ali ne da niste uspeli,nego ste nas samo jos vise razljutili. :) ne diraj lava dok spava, a pogotovu ne kad boluje.
Л

Лаик

pre oko 2 meseca

Државу нисмо кривили. Међутим, криваца има и те како. Није могуће нити регуларно да до рата Звезда буде најтрофејнији клуб, а онда одједном Партизан крене да ниже титуле у оба спорта и постане трофејнији. Једноставно, све сте имали. Земунело за време санкција, монопол над младим играчима у оба спорта. Своје људе у другим клубовима, у Савезима, сладили сте се и хтели да нас угасите. Али, само сте пробудили инат код већинског српског народа.

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

@ sfronije procitao sam ja, odnosno cuo Kentovu izjavu nakon derbija 2-2 kada se zalio sto na hibridni rat I sto mu Grobari vredjaju onoga koji mu placa titule I dovoljno sam shvatio! Jesi li ti shvatio poentu te njegove gospodske izjave? I kao i svaki "neostrasceni" delija, I ti vesto izbegavas odgovor na pitanje gde su nestali milioni i milioni od prodajte pantele, zigare, baste, jankovica I ostalih! Taj ko vam je pokrao te pare vas je i doveo u to stanje! To sto drzava nije htela da vas pomaze tada bas kao ni nas to je druga stvar! Mi smo igrali sa nasom decom I sa par anonimnih stranaca I za tvoju informaciju I tada nas je djura frizura unistavao finansijski I za razliku od vas mi smo stancovali igrace iz nase skole koje smo prodavali kao na tracii mogli smo da prezivimo... Ko je vama branio to da radite? Ako ste vi bili toliko losi a mi toliko kaki kako je moguce da je svaki prolecni derbi odlucivao sampiona? Kome su utim derbijima svira I penali I to nepostojeci za igra je butinom u sesnaeatercu? Nije bilo Partizanovih titula sa 20+ razlike u nizovima! Sportski pozdrav
@

@kalca

pre oko 2 meseca

Pa i taj ko kod vas krade pare koje vam daje drzava vas je doveo i stanje u kom ste. Jer drzava sipa u Partizan samo tako. Tako da... Ubio si se sopstvenom logikom...
T

TetzaMag

pre oko 2 meseca

Da zanemarimo i Tadica i Vucica.Zvezda je do 92 bila duplo bolja.Sve ste vi poceli da bi stigli Zvezdu.Sad vam se samo vraca.Ko drugom jamu kopa......
h

hehehe

pre oko 2 meseca

Vau, Zvezda bila duplo bolja nakon sto joj je Robna Kuca Beograd tada dala milion maraka da dovede Mihajlovica kada je najveci transfer u svetu bio 4 miliona maraka. Vau Zvezda bila duplo bolja nakon perioda u kom Partizan nije osvojio titulu 12 godina, sto ni Barsi pod Frankom nije uspelo (9 gofina cekali titulu). Vau, Zvezda bila duplo bolja nakon sto su priznali krivicu i dogovorili se da ponovo odigraju namestenu utakmicu nakon cega su igrali Kup Sampiona i uspeli da dovedu Prosineckog zbog toga. Osvesti se covece. Zvezda nikada nista nije uradila bez drzave. Na nivou ste Salkea u doba Hi... Steaue u doba Causeskog i gomili drugih diktatorskih klubova koje je drzava promovisala u svrhu propagande.
1

12345m12345

pre oko 2 meseca

@hehehe piksi to leto otisao u marsej za 5,5 miliona funti a ti ovde lazes kako je najveci transfer u svetu bio 4 miliona maraka...
T

TerzaMag

pre oko 2 meseca

Odgovor za hehehe :Te price mozes prodavati klincima.Oteli ste stadion od vojske.Marjanovic vam napravio Zemunelo,imali sudove udruženog rada .Neke titule vam ni Evropa nije priznavala.
h

hehehe

pre oko 2 meseca

Majstore, kada je Mihajlovic presao iz Vojvodine u Zvezdu? 1990.
1

12345m12345

pre oko 2 meseca

@hehehe u zimu 1990. je presao u zvezdu, a leta 1990. je piksi otisao... ali datum je manje bitan, stvar je u tome sto izmisljas nesto i verujes da si u pravu... najveci transfer u svetu do tada 4 miliona maraka?
V

Vlax

pre oko 2 meseca

Baš su bila teška vremena. Tadić vam omogućio da na slobodnim izborima birate članove skupstine i predsednika. Dva puta pod pritiskom severa birate Lukića. Za tri godine ste doveli trideset stranih igrača. Derbi niste dobili četiri godine, gol niste dali tri. Uporedite timove Partizana i Zvezde tih godina, koliko stranaca je igralo za klubove, pa onda pričajte.
@

@@@@

pre oko 2 meseca

Nalupaše ti minuse.
P

Pa Nemoze

pre oko 2 meseca

Partizan usao u LS tada bez generalnog sponzora pa nosio EPS na dresu da mu posti struju (protiv Arsenala nisu radila dva reflektora) vama Gazprom (Srbija) dao 40 milki za 8g.
r

rrrr

pre oko 2 meseca

Daje nam Gasprom,pa sta?I vama daju kinezi ali o tome vam se ne prica.
C

Cer

pre oko 2 meseca

Stameni je malo pobrkao lončiće. Niko nije rekao da igrači Partizana nemaju za šampon, nego ako država da Partizanu 2 miliona za licencu, Zvezdi da 22 i tako godinam unazad, brišu joj se dugovi i da ne nabrajam sad sve. Drugo, dok je Onaj držao ponoćne sednice u FKCZ da promeni upravu, u Partizanu čuva tandem VV jer mu obavljaju posao po želji.
N

Ne razumem

pre oko 2 meseca

Gde su onda Zvezdi 22 miliona €?
@

@cer

pre oko 2 meseca

...ti si taj koji je pobrkao loncice, vise zvezda daje drzavi nego drzava zvezdi, sto se za partizan nikako ne bi moglo reci. imas li oci ako nemas nesto drugo, vidis li da zvezda 8 godina igra evropu, da prodaje igrace kao na pijaci a koji su partizanovi prihodi? zvezda ce vise da zaradi samo od karata za LS nego partizan ukupno, ako ne racunas ono sto su dobili od drzave.
P

POLITIKA U SPORTU

pre oko 2 meseca

ZNACI TADIC I VUCIC REZIRAJU FUDBAL. NJIHOVE SU TITULE.
M

Mitrandir

pre oko 2 meseca

Meni kao navijaču Zvezde su ta vremena nekako bila lepša. Mislim sve te generacije 2000tih su mi omiljene, najviše Žigina i Pantelina jer su pobeđivali naravno, ali i Robijevu sam jako voleo iako su gubili mahom. Možda je i nostalgija nzm ali nekako si mogao da se poistovetiš sa tim igračima za razliku od ovih sada. Recimo jedan Darko Lazović koji je majstor fudbala godinama igra za džabe skoro , ali uvek sa emocijom i nikad preoptentan a danas neki mali Lane koji se slika po džipovima. Nekako sve manje ljudi koji su nekad pratili Zvezdu mogu da se identifikuju sa ovim sada, čast nekim igračima kao što su Katai, Borjan, Kanga kod kojih se vidi da im je stalo.
1

1980

pre oko 2 meseca

Najbolja generacija je 2000,2001,2002. Kocić,Glogovac,Pjanović,Drulić,Aćimović,Lerinc,Bošković. Muslin trener. Kakvi Žigara i Pantela....
G

Gost033

pre oko 2 meseca

Partizan je u LŠ ušao sa dva stranca sa Kleom i Moreirom tako da... Radiša Ilić,Rnić,Iliev,Stevanović,Krstajić,Petrović,Tomić,Saša Ilić...
G

Gost15

pre oko 2 meseca

Zvezda je usla u LS samo sa Benom od stranaca, kucaj Zvezda Salzburg i vidi tim
h

humaka pfc_pfc

pre oko 2 meseca

Naravno da nije isto, ni ti je priblizno.. Da posetim ove isprane mozgove.. Tad je Partizan imao budzet 10 do 15 mil evra, a vi sad imate 70.. Jedini smo Igrali LS bez glavnog sponzora, dali nam EPS kao za neku struju.. Branio nam R Ilic.. zato cuti sramoto.. Tacno da nije isto, u to vreme kako kazu ovi sto im je Kokeza grobar, zvezdi svirano 34 penala za 6 sezona, a Partizanu 24(6 u prvoj sezoni) Sad se vama svira 24 po sezoni.. Tad je od 6 titula, 3 odluceno u derbiju, a sad je po 20 bod rat, jel pored vaseg namestanja, namestate sudije i protiv Partizana.. Onda nije sudio derbi Pavle Ilic, vec uvek najbolji sudija.. i mogu do sutra da vam pisem
Š

Šestoje

pre oko 2 meseca

Tada su igrači generalno vredeli manje na svetskom tržištu, najbolji igrači su bili po 60,70 miliona da danas su 200-250. Vi imali 10-15 milki a Zvezda nije imala da plati licencu za Evropu. Što dozvoljavate Vazuru i Vučelu to je već vaš problem, oni imaju pare a to što oni uzimaju za sebe i dovode krševe vidite vi
B

Banja_Slatin

pre oko 2 meseca

Isprani mozgu, tad je Vojvodina napuštala finale kupa zbog vaše bahatosti. Tad se Milijašu svirao ofsajd i poništio go dok je bio dva metra unutra. Tad je Jojić hvatao loptu i svirao penal za Partizan. Tad je Džomba odmarao najbolje igrače protiv Partizana da budu svi top i odmorni za Zvezdu. Tad ste mu odvodili Fejsu za milion i dvjesta hiljada koje nikad nije dobio pa se klub ugasio.Tad su Metalac, Sartid i slični služili da se stave u izlog neki koji su inače u drugom planu. Tad je Partizan imao toliku moć da su njegovi kadeti Andrija Živković i Nemanja Radonjić, koji još nisi debitovali za prvi tim Partizana pozvani na turneju sa reprezentacijom. Vaše praznoglave priče mogu proći kod nekog ko tad nije bio rođen. Ko god je tad pratio fudbal se sjeća koji je to nivo bahatosti bio.
S

Stara Raška

pre oko 2 meseca

Pored Hajduka ugasili ste i Banat zbog neplaclćenih 50% za Tošića kad je otišao u Junajted i isto tako Bsk Borču zbog Stefana Savića,pravite se nevinašca ali tu smo mi da vas podsetima tako obolele
P

Psihoza6

pre oko 2 meseca

Pričao o periodu ekonomske krize kad nije bilo nizašta para a najmanje za sport. Partizan je u taj period ušao bolje stojeći, igrao Evropu i pridavao igrace. Kolko više je dobijao od države ne znam pa ne mogu ništa ni da tvrdim. Te vaše bajke kako vas je Tadić Il Tole namerno uništavaju su plod vaše mašte i neuporedivo je sa ovim danas kad ima para ( prodato Kosovo ), i sipaju se u oba kluba, doduše u zvezdu mnogo mnogo više u jednom periodu to što sad imate i viška su plod toga a i dobrog rada tj igranja u Evropi! U Partizan sve što se sipa se i izvlači posto su takvi likovi postavljeni koji rade samo na sopstvenom bogaćenju i razaranju kluba. A ago državi nije problem da baca tako pare ne vidim što je vama to problem što se pare sipaju u Partizan i što jata je takvo. Ili ste možda i plaćeni da dijete galamu po komentarima oko toga ..
G

Gost 978

pre oko 2 meseca

Stamenkovic je samo uporedio te dve situacije stim da ovi igrači Partizana pogotovo stranci neigraju za dzabe da su plaćeni da su svi na stadionu pomocno osoblje plaćeni znači da para ima samo je problem do uprave kluba i do izbora igrača . A Zvezda je tada bila bez dinara bez plata
R

Rexxxona

pre oko 2 meseca

Ok, tacno je to sto je rekao, ali hajde sada i da obrnemo logiku… Moze i drugacije da se posmatra. Da li je tada Partizan placao igracima po 1.500.000 za plate? Da li je Partizan placao po 3.500.000 za ovestecenje? Drzava je dozvolila da bude ovolika razlika između klubova opraštanjem dugova i privlačenjem sponzora u Zvezdu.
r

rrrr

pre oko 2 meseca

Kako to mislis drzava dozvolila?Da niste mozda ocekivali polovinu transfera od Nedeljkovica ili polovinu od prodatih karata od Benfike?
v

vladano79

pre oko 2 meseca

Ziv bio majstore
n

neuporedivo

pre oko 2 meseca

Partizan je tad koštao 10 miliona a zvezda sada košta 100 miliona,Mitrović je tad imao platu 1000 evra,a ti si provocirao igrače Partizana izjavom da ti neće dati gol kada si branio u Nefčiu.
H

Hunge

pre oko 2 meseca

Bekas loncice, i taj Partizan bi sad vredeo 70-80 miliona, a ova Zvezda tada 12-15, promenila su se vremena za 10-15 godina, tada se najskuplji igrac na svetskom trzistu prodavao za 70-80 miliona danas ide na 250. Bolje se pitajte gde su vam pare od vrhunskih transfera koje ste tad napravili: Savic, Jovetic... i mnogi drugi koji su vam doneli milione evra, pa ste od dobro stojeceg tima dosli do -30 miliona, a opet dovodite skupe strance i trosite milione na plate.
M

Mitros

pre oko 2 meseca

Nije bilo ni u Partizanu tad nešto para, u ligu šampiona se ušlo sa Radišom Ilićem na golu. Igrali su uglavnom igrači iz omladinske škole kao Jovetić, Ljajić i po koji stranac. Bilo je mnogo manja para u sportu nego danas, bas mnogo manje.
S

Smislov

pre oko 2 meseca

Imaju veća primanja, jer je zlatno doba. Jel ministar fino objasnio da smo druga rastuća ekonomija u Evropi. Da smo po BDP, prvi u Evropi, drugi u svijetu i treći u svemiru. Po korupciji, slobodu medija smo u vrhu, ali to dadw
M

Mile RS

pre oko 2 meseca

Tu generaciju fudbalera Crvene Zvezde treba proglasiti za Počasnu generaciju, jer su sačuvali Zvezdu da se ne ugasi. Igrali su utakmice i gladni i žedni, čak ni šampon nisu imali za tusiranje. Svaki pošteni Delija treba da zna za te momke. Kapa do poda
V

Vazi

pre oko 2 meseca

Ma vazi, sirotinja bre. Sampon mozda nisu imali, ako su ga uzimali kao Munizaba u Specijalnom vaspitanju.
G

Gost25

pre oko 2 meseca

Sve se nije imalo a Mirnes Sisic za ola godine 800.000 evra, ali nije kriv Ivic nego Tadic sto puca penale a Zvezdi Telekom i Gasprom, a Partizanu 0
B

Banja_Slatina

pre oko 2 meseca

Bar se za Mirnesa može pročitati kolika mu je plata pošto smo se vukli po sudu sa njim. Naravno da nije 800k za sezonu i naravno da je to laž, ali šta od vas drugo očekivati.

KoRn

pre oko 2 meseca

Prica non stop Miloš Ninkovic kakva je situacija bila u Zvezdi. Gde igraci nisu dobijali plate,gde nije hteo da dolazi njegovim kolima jer ga je bilo sramota. A ovo danas sa Partizanom nije ni blizu,imaju oni i budžet i para,ne zna se da li više u fudbalu ili košarci.
X

XD

pre oko 2 meseca

Ma bre ljudi kome se i za šta pravdate? Ako su prvi to je zato što su Bogom dani. Tada provociraju i pokazuju dno ljudskog ponašanja. Kada gube ceo univerzum im je kriv samo oni nidu. Do juče je bilo kako nam se svi sklanjaju zašto su onda oni popili četiri komada? Neko naredio? Pre će biti da je neko naredii da im ne damo deset. Zvezda od UEFA uzela 150 miliona za 5 godina i preko 50 na transfere i ko zna koliko od prodaje karata itd. a oni još uvek spamuju kako država daje 5 miliona preko gasproma. MOLIM VAS dajte njima tih 5 miliona da ne plaču više. Zvezda je od prvog kola kvalifikacija ušla jednom u LE i jednom u LŠ za jeftinijim igračima nego što oni imaju. KRAJ PRIČE BRE.
N

Napolje

pre oko 2 meseca

Kakva naiva, a cifre izmisljene, kao i uvek. Krenuli oni od prvog kola kvalifikacija i gle cuda, usli u LE i LS sa dzabaleska timom. A onda od UEFA stizu milioni. Pa ti mislis da se ljudi kopcaju od pozadi, pa da ti poveruju ? Mnogo se pravis naivan, a ovde se samo trazi da uprava leti, nista vise.

Kalčopolista®

pre oko 2 meseca

Slusaj to Boba Roka! Ko vas je doveo u to stanje, drzava I Tole sigurno nisu! Moze li neko da napise gde su nestale ogromne pare od one generacije pantelic, zigic, basta itd itd? Mozda da pitate sadasnjeg selektora koji je volsebno nakon te prodajte neatao u Japan! Mogao si pomenuti noske i da je neuporedivo koja je pojacanja dovodio Partizan tada a koja zvezda sada? Nekog je drzava tada imunistavala finansijski tako sto mu je dovodila gasprom!
S

Sofronije III

pre oko 2 meseca

Koliko si ti zadrt i zadojen mržnjom! Koliko vam je država dala ove godine? Koliko ste pojačanja i za koje pare doveli? Koliko vam je plaćena licenca? Koliko je Zvrzda zaradila od prodaje igrača i učešća u UEFA takmičenjima, a koliko vi? Po Transfermarketu Partizan trenutno ima 35, a Zvezda 30 igrača i Partizan je u ovom prelaznom roku zaradio 3,73 miliona, a Zvezda 7,47 miliona evra. Ali to ste vi u svim sportovima, kad ste prvi med i mleko, a čim niste, odmah su svi protiv vas. Sećaš se vremena kad ste pevali "Imam tugu...", i "K...a se gasi"? E u tome je razlika. Karma je čudo. Pročitaj izjave Milojevića i Ivanića posle razbijanja na pašnjaku, pa ćeš MOŽDA shvatiti razliku. Mi smo odubek bili, a od 1991. smo definitivno dva univerzuma. Rekao bih ti sportski pozdrav, ali vi ni ne znate šta je sport.
r

rrrr

pre oko 2 meseca

A gde su vama pare od pavlovica i sadika?
J

Jagodina navija za Zvezdu

pre oko 2 meseca

Ali kad kaže ne prati više fudbal, nije gledao derbi.. A momak se svojevremeno penjao na sipku, prozivao Mustafu zato što je Mustafa, kleo se u tu Zvezdu i sad kao ne pratim više.. Batalite nas takvih “zvezdaša”
S

Sashko

pre oko 2 meseca

Dok je bilo jakog prvenstva SFRJ, klubovi sa ovih prostora su veoma retko ispadali od fudbalskih amatera, nisu bili autsajderi ni u jednom meču. Bez jake lige nema ni evropskih rezultata, šta znači Zvezdi da 7 puta zaredom bude prvak ako u Evropi ne može ni bod nikome da uzme?
m

ma

pre oko 2 meseca

Nikog,samo Liverpul,Olimpijakos,Trabzon,Ferencvaros,Bodo,Kopenhagen,Krasnodar,,J bojs,Spartu,Keln i jos gomilu ovih manjih klubova,plus neresene sa tamo nekim Milanom,Napolijem....
2

24.232

pre oko 2 meseca

Ne sme to niko da napise. Da je Zvezda u doba kada se raspadala imala budzet tragikomican. Da su neki od najboljih igraca imali i po 60.000 godisnje, tipa Ninkov, a oni najbolji nesto vise. Danas ugnjetavani crno beli dovode igraca od 1.500.000 plus plata... da im sedi na klupi, a navijaci rezultata na to odgovaraju bojkotom i paljenjem trave, jer su eto kao nezadovoljni.
F

Fazoni

pre oko 2 meseca

Ma vazi, sirotinja su bili. A Partizan doveo Ronalda, Mesija, Embapea...
A

Aimar 10

pre oko 2 meseca

Svi mi koji smo tih godina dolazili na stadion znamo sta je bilo i kako je bilo,kk su ugasili a fk niko ne zna kako se izvukao,da nije bilo 30 holjadq navijaca svaku utakmicu i na fk bi stavili katanac,mnogo kratko pamcenje imate avangardo sve ste ovo zasluzili,samo cu vam reci ovo Stamenkovic Ninkovic Tuturic Djordjevic Ignjatijevic Savio Bogradnovic Blazic Perovic Lekic ova ekipa nije vredela 200 hiljada evra
B

BokiUSA

pre oko 2 meseca

Druze navalili su na plac oko marakane cak I sam stadion... to I'm je pik. Bio I sada je. Samo imamo zastitu. To treba zakonom da se zastiti a tako I Partizan. Da lopine ne predloze da se klubovi presele u Surcin a uzme se zemljiste. Prvo to nece vise biti CZ I Partizan iz Bgd vec Surcina.
R

Retro

pre oko 2 meseca

To ja kad napisem grobari ne razumeju.i ovo sto je stameni napisao iz najbolje namere ako ne shvati svaki grobar onda nije cudo sto I'm je ovako.i ja sam tad svaku isao danas ne idem. Oni idu na kosarku da pevaju zeljku koji ima tim od 30 miliona a gde treba da dodju ne dolaze.
9

95

pre oko 2 meseca

Možda nisu bili fudbalski majstori ali su ginuli za naš dres. Veliko poštovanje za taj tim!
Z

ZReticuli

pre oko 2 meseca

Ali mnogo sam voleo tu ekipu
a

ajmo crno beli

pre oko 2 meseca

Ima para u Partizanu, ali pare dele članovi uprave izmedju sebe.
K

Kako bese pricao bjeka

pre oko 2 meseca

Za Zvezdu da se mrtav konj ne rita? Gde sad taj Bjeka da se javi?
G

Gorostas

pre oko 2 meseca

U FSS sakati nam reprezentaciju
m

ma da bre to

pre oko 2 meseca

najveci problem partizana trenutno je zapravo sto su navijaci digli ruke od kluba. masa ljudi moze da pokrene i preokrene situaciju, kao sto smo mi tada pokrenuli sms poruke da se skupi novac i dolazili na stadion po 25 hiljada i vise ljudi...ovde nema ko, na sajtovima su prejaki, a u stvarnom zivotu ih nema nigde. tako da nemate prava da kenjate ovde dok nesto ne uzmete u svoje ruke.
l

lorencik

pre oko 2 meseca

kakvo izvlacenje teza..druze, sve je tadjeftinije bilo, pa i transferi igraca, plate itd. Tako da ti ovo ne pije vodu
G

Gostimirko

pre oko 2 meseca

Ja nisam nigde pročitao da se bilo ko od igrača Partizana ili zaposlenih obraćao nekome i govorio da im je ugrožena egzustencija. To znači PLATE IDU REDOVNO (u Zvezdi to tada nije bio slučaj i o tome se javno govorilo). Drugo, budzet Zvezde jeste veci i moze se govoriti da je opravdano i da imaju vecu mogucnost da naprave i jaču ekipu. Međutim jel Partizan ima manji budžet i od OFK Beograda, Mladosti iz Lučana, IMT-a pa i u tim mečevima ne može da pobedi???
R

Raša P

pre oko 2 meseca

Država je kriva što im je dala pare a oni kupili krš igrače i dali im dugačke ugovore i ogromne plate. Država je kriva što ne prođu kvalifikacije 2 godine za redom. Država je kriva što drugi klubovi napreduju i uzimaju bodove Partizanu jer su bolji. Ko je napravio frakcije među navijačima? Koga su finansirali crnogorski uvoznici banana i kome je ustupljen klubski restoran? Ko je dozvolio da stadion bude u očajnom stanju? Mnogo pitanja a odgovor uvek isti da su za sve krivi drugi. Zašto se visine transfera i plate u Zvezdi znaju a u Partizanu ne? Ko tu mulja?
N

Naiva

pre oko 2 meseca

Drzava je kriva sto drzi ovu upravu koja 7 godina nista nije osvojila ! Tacka ! I nemojte da se pravite naivni vise.
N

Novski

pre oko 2 meseca

Ne kupuju oni igrace. Kupuju ih sumnjivi menadzeri. Ljudi koji su jaci od kluba. Od tradicije toga kluba. Isto je tako bilo I sa Zvezdom. Ko se ne povinuje tome nema sta da trazi u fudbalu. Ne samo u Srbiji. Sinovi Zvezdana Terzica su tukli menadzera fudbalera Crne Gore Marusica. Za to nisu odgovarali. Hocete da mi kazete da su navijaci iz Hrvatcke prije 10 godina samostalno dosli na derbi na juznu tribinu. Je li vodjen postupak protiv njih? Ako nije pitaj se zasto nije. Partizan je jedan od rijetkih sportskih brendova Srbije. Molim Vas da objavite komentar.
P

Pitanja

pre oko 2 meseca

Ko je doveo Gasprom da bude sponzor ? Ko je postavio upravu Partizana ? Ko je stavio Kokezu, pa Dzajica na celo FSS ? Ko nije dao da Bjekovic bude na celu FSS ? Mnogo ste naivni.
C

Cesk

pre oko 2 meseca

U Partizanu da rade Partizanovci, trener Zarko Lazetic, tandem Ljajic Jovetic, pesaka bi uzimali titule, ovako klub se finansira izvlace se pare a sve u cilju gasenja istog, igraju mediokriteti, iz omladinske skole sve sto vredi ide i dodju onda Stameni i soli pamet o sampinjonima i razbijenim prozorima
p

prti

pre oko 2 meseca

Da bas je zelja drzavi da vas ugasi u svim sportovima. U 4 ekipna sport u Srbiji u kosarci i rukometu imate najvece budzete u drzavi, drugi budzet u fudbalu, drugi budzet u odbojci. Kako drzava gasi ovaj klub u svim sportovima sto slusamo svaki dan? Vi ste klub kada se pogleda ukupno koji ima najvece budzete u drzavi. Zvezda sem u fudbalu i kosarci maltene na aparatima u ostalim sportovima. Ali da Stameni lupeta drzava vam otima i krade nece da vam postavi na pedijestal kao klub koji u svim sportovima ima najveci budzet jer ste to navikli pod SPS i DS ekipom 20 godina.
@

@прти

pre oko 2 meseca

Само сте од КСС за прошлу сезону добили 6 милиона еура...75% буџета КК Партизан се финансира из сопствениих извора.ФК ЦЗВ добија колико кад се сабере сав професионални спорт у Србији.Поред дуга од 70 милиона еура,почели су се доводити играчи са милионским обештећењима.
t

teo00

pre oko 2 meseca

@прти samo ste od FSS dobili 8m na poklon u martu ove godine. I 5m prosle godine u martu. I verujem i ove u martu ce da padne jedno 10m na poklon. Tako se gasi klub u pravu si.
p

prti

pre oko 2 meseca

@@прти aa da vi se sami finansirate od karata pretpostavljam to je 7m odakle ostalih 18m? A onda ide i ta prica Zvezda od drzave vi sami. Vazi, ajde mi daj jednu drzavnu firmu koja je sponzor FK Crvena Zvezda. Samo jednu ne treba vise. Na vasem KK dresu kao da je dres formule jedan Nis, Mts...
L

Lucani u srcu

pre oko 2 meseca

Mora da dobijemo u nedelju,da ostanemo u trci za titulu

Proficap

pre oko 2 meseca

Nismo imali sponzora, moj prijatelj Lukic se seti, pa na dresove stavi broj telefona da pustamo sms-ove. Pokusavali su da uniste FK kao KK. Ali nisu uspeli.
J

Just

pre oko 2 meseca

U 40j brani u formi zivota Daleko najbolji golman lige
P

Pozz od

pre oko 2 meseca

Radosava Petrovica sa autokomande
V

Vučela i Vazura napolje iz kluba

pre oko 2 meseca

Zna li ovaj zašto su iz Partizana otišli Asano, Jović i Diabate?
v

v1ad

pre oko 2 meseca

Vidi, jedno je, "nemamo pare da dovedemo bolje od npr. Marka Gobeljica i Alekse Vukanovica iz Napretka" a drugo "hocemo da te za*ebemo za pare koje ti dodju po ugovoru". Zvezda kad je bila u krizi sigurno nije dovodila igrace poput Natha, Sadika, Asana i slicne.
7

79

pre oko 2 meseca

A zašto su ti igrali uopšte došli u Partizan i kako,za kikiriki.Došli su jel ima para,jel se igra Evropa(ima se za licencu) A zašto su otišli,zamisli otišao je i Mbape iz Rala pa i Haland iz Dortmunda,i još neki igrači menjaju klubove ja mislim
m

molim?

pre oko 2 meseca

Šta je sporno u ovoj izjavi? Jeste li normalni ljudi?
s

samo istina

pre oko 2 meseca

Partizan je, dogovorio sve sa Nihadom Mujakićem. Ankaraguču i viceprvak Srbije postigli su dogovor oko visine obeštećenja, a ono iznosi 850.000 evra plus bonusi
1

149

pre oko 2 meseca

Istina. Partizan nije imao generalnog sponzora,nije imao palačinkara da gura pare i namešta prvenstvo.
A

Alex20

pre oko 2 meseca

Imao je Branka Ruzica kao generalnog.A Eps ciji bese?Zamisli drzavna firma u to vreme na dresu.
v

v1ad

pre oko 2 meseca

MaxBet je glavni sponzor fk Partizan, sa 5.5 miliona evra u naredne tri sezone. Onda imas jos i Zijin, 1,5 miliona evra po sezoni. Zvezda ima Gazprom od 5 miliona, nije to mnogo vise.

ГОШЋА

pre oko 2 meseca

Kad se setim kako su navijaci Partizana vredjali njega i njegovu suprugu, samo zato sto je igrao u Zvezdi. Pa ga je cak i Mitrovic tada napao nesto i unosio mu se u lice. Pravi primer sportiste i kako se treba ponasati prema protivniku nema sta. Sve je lepo rekao situacija od nekadasnje Zvezde i trenutne Partizanove ne moze da se poredi. Mi spasavali klub SMS porukama, a njima drzava milion za Goga, milion za licencu…
M

Max alegri

pre oko 2 meseca

Znam samo da zvezda ovu vlast nece preziveti, bolje skupljajte sampone
F

Filip9922

pre oko 2 meseca

Najzad neko iz te generacije da kaže kako stoje stvari! Bravo, Stameni.. Ne likujem za situaciju u Partizanu ( jer kao što vidite, karma je čudo) ali mi uopšte nije žao onoga što im se dešava..Žao može biti samo nekome ko je pre 10 godina počeo da prati fudbal.. A mi koji smo i tada bili tu, znamo koliko su nas prozivali kada nam je klub bio pred katancem..
D

Dileje Sever

pre oko 2 meseca

Nije se imalo. Zato smo im razbili skupocena kola koja imaju, da im ubace šampone koje nemaju.
A

Aj paljba

pre oko 2 meseca

Ti nisi lutku razbio a kamoli nečija kola
B

Blaki

pre oko 2 meseca

A koja su bila klupska od sponzora,a ne igračeva lična.
D

Dileje Sever

pre oko 2 meseca

Aha, znači razbili smo im klupska kola od sponzora koja nisu lična, da bi im ubacili šampone za koje su se lično žalili da ih nemaju. E stvarno smo Dileje.
d

dsdsf

pre oko 2 meseca

2344 na dresu protiv Zicina reci im Stameni i za vikend da ih pobedite ako bude normalno sudjenje da im sudije prvo kolo nisu pomogli bili bi 15 ti na tabeli sada
N

Neuporedivo

pre oko 2 meseca

Zvezdu su vodile legende Lukić i Adžić. Čović, Vesić, Piksi. I dovele do toga. Deluje ih i nisu nešto terale već su porazbijale skupoceni vozni park da igračima doniraju šampone. Partizan vodi neko ko je doveden sa strane, ko nema veze sa Partizanom i za koga niko nikada nije čuo. A postoji osnovana sumnja da je u Partizanu uprava sa ciljem da Zvezda bude prva.
n

ne lazi

pre oko 2 meseca

vucelic je od 90' tamo
M

Mjv

pre oko 2 meseca

Pa sta da radimo sto su vama legende zecevic, bjekovic, ostoja
p

prti

pre oko 2 meseca

Wrong. Nisu legende dovele do toga nego DS na celu sa Tadicem ljudi su zavrnuli sve slavine sredili Miskovicu zemljiste za Maxi ispod istoka i obecali mu ceo stadion da podigne trzni centar. Eto to ti je jedina istina i da nije bilo 30-40 hiljada ljudi svaki mec to bi se i desilo a i smena na celu vlasti je stopirala sve to.
N

Neuporedivo

pre oko 2 meseca

Crvena zvezda je bila šest godina bez šampionske titule i za to su bili odgovorni svi osim ljudi u Crvenoj zvezdi, iako su prethodnih godina Fudbalski savez Jugoslavije, kasnije Srbije, i Crvenu zvezdu na krajnje sumnjiv način vodile “legende” kluba Miljan Miljanić, Dragan Džajić, Dragan Stojković i Zvezdan Terzić. I nije samo Crvena zvezda ostajala bez titule, nego u vječitim derbijima nije mogla da dođe do boda, a kamoli pobijede, a u kvalifikacijama za evropske kupove redovno je takmičenje završavala već u julu i na taj način dugovi kluba su rasli iz mjeseca u mjesec, ali se njihova visina krila i od Vladana Lukića i Ivana Adžića bilo je nemoguće saznati koliko oni tačno iznose. Konačnu cifru saopštio je direktor Zvezdan Terzić 21.decembra 2014.godine kada je zajedno sa Svetozarom Mijailovićem, predsjednik kluba, izašao pred “zvezdašku javnost” i pred brojnim tv kamerama kazao da je dug FK Crvena zvezda preko 54,5 miliona eura. Samo godinu dana kasnije Zvezdan Terzić i Svetozar Mijailović izlaze ponovo pred svekoliku zvezdašku javnost i okupljene novinare, i slavodobitno saopštava 19.decembra 2015.godine kako je dug Crvene zvezde u međuvremenu drastično smanjen i da u tom trenutku iznosi između 36 i 37 miliona eura. Niko od prisutnih novinara se nije usudio da upita Terzića kakvom je magijom Crvena zvezda smanjila za samo 363 dana dug za vrtoglavih 18 miliona eura?
e

e

pre oko 2 meseca

Vazno da vi danas mozete da dobijete derbi.Sreca vasa sto su posle cetvrtog gola bili fer pa stali,pamtilo bi se vekovima.O Evropi sta reci a ne zaplakati.Nadam se samo da ce jednom neko izaci i iz Partizana i kao Terzic reci koliki je dug i od cega zivi klub.
p

prti

pre oko 2 meseca

@ Neuporedivo nije mogla u derbijima do pobede? Nesto si pomesao ocigledno u toj vasoj fantasticnoj seriji titula smo imali najduzi niz dobijenih derbija za redom a vi ispadali od Samroka na primer. Mani me demagogije.
P

Prtilaže

pre oko 2 meseca

Za vreme 6 vezanih Partizanovih titula (2007-2013), odigrano je 15 prvenstvenih derbija, a skor je: 10 pobeda Partizana, 2 pobede Zvezde i 3 nerešene. O nizovima da ne pričamo.
F

Fore

pre oko 2 meseca

Kako se pravi naivan. Kako ti znas kolike su plate igraca Partizana ? Ispade da su igraci Zvezde tada bili sirotinja, gotovo beskucnici. Ma ajde. Sami sebi krivi ? Pa ko je instalirao ovu upravu Partizana ? Navijaci koji dolaze na stadion ? Zna se ko postavlja uprave oba kluba i ko vise voli jedan od njih (sponzor mu je Gasprom).
R

Realan posmatrac

pre oko 2 meseca

A ko je instalirao upravu u vreme Djurica, Karadzica, Popovica… Tada se niste bunili.
N

Nerealan

pre oko 2 meseca

Koji to mi ? Odmah etikete, a nemas pojma da li i za koga navijam, bas kao i ovaj golman sto nema pojma kolike su plate, a lupeta. Naravno da se nisu bunili kada su imali uspeha, sto bi se bunili ? Neka instaliraju i sada, ali recimo kao u KK i nece se buniti.
K

Khanbg

pre oko 2 meseca

Ili to mislis da vam i u fudbalu drzava da najveci budzet kao u kosarci, pa da se ne buni niko? A ne, avangarda i casovi ljubavi. Sami se finansirate iz sopstvenih sredstava, kakav vic. Komentar ti je skroz u skladu sa nickom.
F

Fore

pre oko 2 meseca

Khan, niko tebe nista nije pitao, posto nemas pojma. A ne traze se pare, vec da se promeni uprava, ako si pismen, citaj kao sto pise.
K

Khanbg

pre oko 2 meseca

Fore sinko tebe nista nisam ni pitao. Ali posto ne povezujes lepo komentare i odgovore... Pritom, ni tebe niko nista nije pitao. Uostalom, gde si na stadionu da oteras upravu? A ne, iz fotelje navijac, idi slikaj se u areni na evroligi. Poznati ste kao navijaci rezultata. Jos pre 15-20 godina smo vam se smejali jer niste bili sposobni da oterate bjeku i zeku, da nije i njih AV drzao? Bukvalno smesno koliko izvrcete stvarnost. Pun stadion, tako smo mi resili problem. Ali vi ni u zlatno doba niste bili sposobni da napunite lavor, zato i placete da drugi umesto vas oteraju lopove iz uprave
F

Fore

pre oko 2 meseca

Khan se obraca nekom trecem licu, posto sebe ne prepoznajem u ovoj prici. Prvo, ne obraca se bilo kome sa "sinko", ako ne znas koliko ima godina. Drugo, nakacio se na moj komentar, samim tim mi se obraca (iako ga niko nista nije pitao, niti mu se obratio). Trece, koja Evroliga, koja Arena, koji navijaci, ocigledne halucinacije. Koji to mi ? (retoricko pitanje) Kaci se nekom drugom na komentare i uzmi neku terapiju protiv "izmisljenih prijatelja".
K

Khanbg

pre oko 2 meseca

Nemam potrebe da ti se obracam drugacije, apsolutno. A kao sto vidis (valjda), nisam ja jedini replicirao na tvoj komentar. Pa kao, mozda, ali samo mozda, se nisam tebi obratio. Dzabe pokusavam da ti objasnim, ti i dalje verujes u imaginacije. Kao i svi ostali navijaci rezultata. Pardon, partizana
F

Fore

pre oko 2 meseca

Khan je umislio da neko navija za Partizan, tako da ima potrebe da se pojaca terapija. Jos jedna predrasuda, ovaj halucinacija. Nema potrebe, to je jedino u pravu.
S

Sima Arauho

pre oko 2 meseca

Znao sam da ce sada da angazuju svu mašineriju da nam objasne kako su Vazura i Vucelić NAJJAČE GLAVE NA OVOM SVETU I DA MOGU DA OSTANU JOS 100 GODINA I DA TO APSOLUTNO NEMA NIKAKVE VEZE SA DRZAVOM!Kad ce nesto da pitaju i Roberta Prosinečkog?!Samo jednu stvar da mi objasne,zasto ako Zvezda prihoduje 92.000.000,00 € godisnje ne dodje neki BRŽI,BOLJI,JAČI sponzor od Gasproma koga je Tadić koji ke hteo da unisti zvezdu doveo?!BIĆE DA NEMA BRŽEG,JAČEG,BOLJEG.
g

gfgfgf

pre oko 2 meseca

Boris Tadic i Dusko Vujosevic su organizovali predizborni spot na stadionu Partizana da znas samo
r

rrrr

pre oko 2 meseca

Dobar je nama gasprom, zato i ne dovodimo drugog spomzora.Drugo sramota nas je da se bahatimo,kada vidimo propast u komšiluku.
B

Bari 1991

pre oko 2 meseca

Gasprom je doveo Petar Škundrić tadašnji ministar energetike i veliki Zvezdaš.
J

Ja sam jaaaa

pre oko 2 meseca

Neuporedivo je, zvezda je i tada umela da dovede duplo vise igraca nego Partizan, pored "lose" finansijske situacije trosili su vise nego Partizan. Zanimljivo je da Partizan jedno vreme nije imao ni generalnog sponzora, dok je Tadic dovodio gasprom u zvezdu, a Partizanu dali kao eps za ligu sampiona pa nestajala strujala pres Arsenal
f

ff

pre oko 2 meseca

Nije Tadic nego Skundric a sto puta izgovorena laz postaje istina u vasim glavama
@

@ff

pre oko 2 meseca

Druze gugl je tvoj prijatelj, lako mozes da nadjes vesti iz tog vremena pa da vidis ko je koga doveo. DS na celu sa vesicem, zezelj i andjelkovic doveli zvezdu do dna, famozan projekat evropska zvezda. Koja god politicka struja da je bila glavna u Srbiji svi su ulagali u zvezdu
L

Lucanci

pre oko 2 meseca

Aj da dobijemo ovo u nedelju i da nastavimo niz
m

milo123

pre oko 2 meseca

sve je jasno. sve je lepo objasnio, jos samo da kazem jednu stvar koju su partizanovi navijaci donedavno verglali - lako je zvezdi bilo da udje u LS/LE od prvog kola jer je UEFA promenila sistem takmicenja - sad kad su nisu bili u stanju dobiti jedan dvomec, vise to ne pominju. Jel to ispadanje u pretkolima sto bi rekao Stanoje nekoc? Porediti stanje u kojem je bila Zvezda i u kojem je Partizan je iluzorno - Zvezdi je 'oduzeto' pravo da se takmici u Evropi (zasluzeno! ne treba drzava nikome da placa licencu!), dok se Partizanu placa vec 2-3 sezone zaredom, zmuri im se na dugove, nisu dovodili igrace iz Zemuna za traktor i kosilicu, i tako dalje. Mozda bi Zvezda i ranije sela na tu lansirnu rampu da je drzava imala sluha i zelje da pomogne, kao sto ima sad za Partizan, ali nije. Ja nikada necu prezaliti tu ekipu koja je doslovce na srce (i prazan dzep/stomak) uzela titulu, i realno tada je sve pocelo. Hvala Andjusu, Misku taksisti i naravno Slavetu, Ninetu, Milijasu, Mijailovicu, svim tim 'kapitenima' koje smo te sezone imali.
R

Ris

pre oko 2 meseca

2009 godine su u finalu kupa igrali Partizan-Zemun. Utakmica je trebala biti odigrana u sredu ali je pomjerena na četvrtak jer je Bajden koji je tada bio podpredsednik SAD bio u Beogradu. Zbog tog čina Grobari su čitavu utakmicu pevali "SPASI SRBIJU I UBI SE BORISE,BORISE,BORISE"! Tako da Stamenkoviću stvarno se ne mogu porediti vremena onda i sada!
R

Realan navihac

pre oko 2 meseca

Takodje, 2000. zadnje kolo Zvezda uzima titulu i ceo stadion peva Spasi Srbiju i ubi se, Slobodane, Slobodane… A u komsiluku na stadionu viore se zastave srpske radikalne stranke i barjak sa likom Seselja. Da, ne mogu se stvari porediti.
G

GOST1234

pre oko 2 meseca

Samo dolazak nekakvog Arijage je kostao oko dva miliona Partizan!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ceo tim Zvezde kada je igrao Stamenkovic nije kostao dva miliona!!!!!!!!!!!! Stanojevic je radio za platu od 700000 evra?!?!?!?!?!?!?!? Tadasnji treneri Zvezde su radili za par hiljada evra mesecno, a pitanje da li su i to dobijali!!!!!!!! Tako da smanjite patetiku grobari, nije to tako davno bilo, i mi cigani se dobro secamo tog vremena..........................................................
f

fsqsa

pre oko 2 meseca

Opet laz Partizan Zemun su igrali kup finale 20008 godine ne znam odakle vise izmisljate price
S

S kim si takav si

pre oko 2 meseca

To je ta priča “ajde da se pravimo ludi”. Kao ne znamo zašto se dogadja. Niko nije kriv osim Partizana ali se zna da je zvezdaš za sve ovo odgovoran. Ko je postavio upravu i ko im čuva ledja??? Kako je moguće da ljudi koji su finasiski i u svakom drugom obliku unustili klub i dalje sede tamo. Ti ugovori što su dati, dobro znamo da je to sve mešetarenje a ne planski odvojen novac. Uništili su klub ali cemo videti koliko to i Zvezdi odgovara.
s

senseimaster

pre oko 2 meseca

Podržavam ovo ako kažeš da je sve isto bilo kada je Zvezda bila u problemima ili je tada Zvezda imala nesposobne ljude u upravi.
Z

Zarkovina

pre oko 2 meseca

Molim navijace Salkea 04 da ostave Zvezdu na miru i vode brigu o svom klubu.
D

DS1989

pre oko 2 meseca

A zasto vam ne uniste onda i KK? Mislim zna se ko je postavio Ostoju da vam vodi klub, zna se ciji je clan Osotja pa ajde vise odgovorite nam zasto AV ne okrene Ostoju i ne kaze ejj unisti KK Partizan...
S

SeoB

pre oko 2 meseca

Upravu je postavila skupština Partizana koju je vodio Vladimir Vuletić čijim dosetkama ste se smejali kad je podbadao Zvezdu. Osvedočeni Partizanovac. Za predsednika je izabran Milorad Vučelić koji je 45 GODINA U PARTIZANU. Za direktora je postavljen Miloš Vazura. To je bilo profesorovo vraćanje usluge jer je Vazura prodavao pitanja za ispite na Pravnom fakultetu u ime profesora Vuletića. Niko vam ih nije postavio do vi sami
7

79

pre oko 2 meseca

Stručnjače,čovek ne priča o upravama i politici.Kaže da je finansijsto stanje Zvezde onda i Parrizana sada neuporedivo.Zvezda nije imala struju i toplu vodu,dovodila je strance iz Zete za žabe,Obrića,Ignjatijevića,Cvetkoviča... Partizan je samo za obeštećenja zadnjih par sezina dao 8 mil evra.O platama da ne pričam,evo i Ilijev je juče to izjavio
J

Jug jug

pre oko 2 meseca

Apropo plata, tada i sada. 4 igrača Partizana imaju platu iznad 700000 godišnje, među njima jedan ima 800000. Sve će izaći na videlo. Prebijeni trener je doveo 6 skupih, onaj helikopter, kome se skandira na parkingu još 6. Da li navijači trebaju da sastavljaju tim? Ne, ta plaćena grupa je onaj čuveni,, štit " uprave i trenera. Kolko oni koštaju? Mi imamo skup ali vrlo loš tim! Tu je caka. Lepo reče Stanoje, što da idu, Bg nudi dobar i zabavan život.
G

Gostgost

pre oko 2 meseca

Sve im je lepo rekao
G

Gost25

pre oko 2 meseca

A Mirnes Sisic imao vecu platu nego Moreira...
B

Banja_Slatina

pre oko 2 meseca

Evo ti legendo izjava tog istog Mirnesa. Šta misliš je li sad u Partizanu ovako? Prestanite lagati. 'Danas sam zakasnio na trening pola sata jer je gazda stana došao i rekao mi da spakiram stvari. Otkako sam došao u klub nisam primio ni dinara. Klub mi nije platio stanarinu pa sam sam platio siječanj i veljaču, ali ne pada mi na pamet da to napravim i za ožujak i travanj', očajan je Šišić koji je dobio rok od dva dana da donese novac za preostala dva mjeseca ili će biti izbačen na ulicu. 'Došao je gazda stana. Razumijem ga, čovjek ne želi da ga se vuče za nos. Već sam spakirao stvari i ako se ne sredi situacija imam dva dana da odem. Ako se u međuvremenu ništa ne dogodi, vraćam se kod roditelja u Sloveniju', najavio je 27-godišnji Šišić koji je u klubu opetovano objasnio situaciju, ali bez previše uspjeha.
A

Advokat

pre oko 2 meseca

Stamenkovicu ovlasceni revizore otvorio si nam oči. U životu nisi pročitao ništa, sem mozda jelovnik, ali zato se razumeš u finansije kao Milton Fridman i iznosiš procene onako iz rukava.
R

Roland Garros

pre oko 2 meseca

Ajde bre, smarate vise sa ta dva beogradska kluba!
S

Srdjan88

pre oko 2 meseca

Ovo je skroz tacno jer razlika je u tome sto u Zvezdi imas kvalitetnije igrace sa pkatama 1m+ a u Partizanu su npr oko 500-600k. Dakle nisu oni doveli igraca iz trece lige Srbije kao Zvezda Zemuna pa da zato Zvezda dominira vec je Zvezda platila 4m Serifa, dovela Elsnika, Krunica onog iz Stutgarta, vezala drugu LS, dok je Partizan vezao drugu sezonu bez Evrope. I tu je razlika, morala se desiti jedna takva utakmica sto ne znaci da ce i sledeci derbi bi 4-0. Nije Vucic kriv sto Partizan iz LS nije dosao bar do LK, sto lani nije iskoristio priliku da bude drugi i igra Evropu. Imaju oni nakon Zvezde najvise para u Srbiji, ne placa TSC, Vosa, Cuka ili KG vise igrace od njih. Navijaci su im okrenuli ledja, bojkotom se nece oterati Vazura vec punim stadionom. Da dodje 20 000 protiv Lucana i da pokazu svima da zele promjene. Onda bi i drzava to prepoznala i naterala tog Vazuru da se makne. Ovako su dobili sta su dobili.
S

Svaka cast

pre oko 2 meseca

Svaka cast stamenkovicu. Da brzo su zaboravili sta smo sve mi prosli, pa kad puknu kod koce 0-4 je njima opet neko drugi kriv.

Bojank91

pre oko 2 meseca

Malo mi je nerealna priča da ne prati uopšte fudbal i da čak ne zna na kom su mestu na tabeli?!
m

milo123

pre oko 2 meseca

naravno.. sportske floskule, ne zanima me nista, samo sl mec, ne gledam protivnike, samo slusam trenera, idemo korak po korak, bla bla bla. ne znam zasto ih iko vise ista i pita. iovako kazu svakiu put isto - nista. mada ostatak intervjua je pogodio u metu.
m

mixM

pre oko 2 meseca

A Partizan onda i zvezda danas?

Ludak od marcipana

pre oko 2 meseca

Neuporedivo je. Zvezda se našla u kanalu zbog nedomaćinskog poslovanja uprave Vladana Lukića. Partizan je u kanalu zbog nedomaćimskog poslovanja uorave koju je instalirao i održava je Duh koji lebdi
e

ej bre

pre oko 2 meseca

lukic je dosao posle, nemaš pojma
@

@ludak

pre oko 2 meseca

...nisi ti ludak, ti si genije. a ko je instalirao tog lukica? moja baba kurana? kao i vesica i ziku pauka? sta je tu neuporedivo? vi ste zrtve a zvezda je sama kriva? mozda ipak nisi genije.
s

samo toliko

pre oko 2 meseca

Samo treba reci da je Stanojevic skuplji trener od Milojevica...ali zna jovanovic da place
t

trancer

pre oko 2 meseca

Neka procitaju ovi "zvezdasi" sto su plakali za partizanom i zeleli mu da se oporavi...bvec su zaboravili sta je zvezda prosla
K

Katarn

pre oko 2 meseca

Jos jedan dokaz razlike izmedju nas i njih, coveku zenu vredjali a on im zeli sve najbolje,dok je neki mali trener onomad pevao u svlacionici...
v

vlado071

pre oko 2 meseca

U pravu si i to si osetio na svojoj koži, apsolutno neuporedivo stanje, a oni histerišu i šire mržnju koju u istoriji nikada nisu krili prema Zvezdi!
t

trancer

pre oko 2 meseca

Tacno, ovi imaju ugovore od 700.000 treneri igraci, a mi smo imali po 50.000 ,bolesno je ovo vreme kako spinuju i lazu da bi opravdali onakav poraz, kada su pobedjivali i igrali remi, onda je bilo jeftini a dobro igraju, sad jao drzavo sta ucini, bljutavo i licemerno pre svega pateticno. Kad god izgube uvek placu
S

Sky888

pre oko 2 meseca

Ja sam slao sms poruke i nadao se nekoj akciji skupljanja pomoci.Bio dam u nekom gasu da kad bi nas milion dalo po 10e,haha ali naravno da to nikad nije niti ce zaziveti…Dobro se secam svih vulgarnih pesama,skandiranja,zastava,gasenja struje,muke da se natera neko da potpise za klub,dugova,kamata,izivljavanja trenera i uprave komsija,ponizavajucih intervjua a nas 40,000 u proseku na svakoj tekmi!!! To je za istoriju i to je ljubav! A ovi danas trener 720,000e plata,transferi 1,300,000e,16 stranaca,drzavni i privatni sponzori a kazu “neko nam ovo namerno radi”!!! Kakve dijagnoze oni imaju ne znam ali znam da su sami sastavljali i dovodili igrace a mozemo i pogledati kosarku gde imaju jedan od najvecih budzeta u EL nekoliko godina unazad a uporno traze neki alibi za neuspehe!!! Ja bi to nazvao gubitnickim mentalitetom kluba i svih koji su deo toga!!!! Nagrnite vas 40-50,000 ispred stadiona,napunite stadion,blokirajte sve pa da vidite kako ce da popuste!!!
a

aa

pre oko 2 meseca

Тако је стамени!