Komentari na vest

Terzić: Očekivao sam bolju igru, ali na Marakani su padali i mnogo veći timovi

D

Don Vito Corleone*

pre 3 meseca

Druže Terziću, koliko nas je Bode/Glimpt ozbiljno shvatio, nije čak ni odložio utakmicu u prvenstvu protiv Sarpsborga, sutra u 16 časova, u Bodeu! Umesto da se Zvezda dodatno uigrala na sutrašnjoj (odloženoj) utakmici, Zvezda je odložila utakmicu da se “bolje spremi”! Niski blok, sa 10 igrača iza lopte, u Bodeu je bila tiha jeza od igre! Kretanje igrača Zvezde bez lopte, je bilo na nivou rekreativaca! Sterilna igra, na granici amaterizma, bez motiva, bez energije! Užas! Kako ti očekuješ od takve sterilne ekipe da se u revanšu, pretvori u krvožedne vukove! To su priče za malu decu, sa trenerom kojega si ti lično doveo! Odlazite obojica!
M

Milan2222

pre 3 meseca

Da si manje se ogradjivao od transfera i doveo bolje igrače,a ne predplacivao sporaće koji nisu na nivou lige konferecije vec bi bili u ligi sampiona, a revans bi bio samo revijalna utakmica jer bi ih razbili vec tamo sa 2,3 gola razlike, potrosio si 16miliona a duplo smo slabiji nego prosle sezone, nemas jednog igraca sa extra brzinu kao sto je bio Bukari, sve si uzeo od zvezde u jednoj godini ! Nisi vise omiljen medju navijacima jer vide sta radis , jedva cekam da ti vidim ledja !!!!
T

Treba prepisati

pre 3 meseca

Sve krece od filozofije kluba.Doticni je rekao da u Zvezdi dugorocni plan ne postoji jer se ocekuju samo titule.Dakle cilj je titula i kup u zemlji gde se igra na livadama pred 500 ljudi,gde klub koji osvaja nekoliko vezanih titula ima max 5000 ljudi na utakmicama u gradu koji broji 2mil stanovnika.Dakle da zanemarimo podrsku vlasti(sutra ce to biti na drugoj strani brda) nama je cilj pobediti ekipe koje da je srece i sistema (liga 10 klubova) verovatno bi igrale zonska takmicenja ,jer ako nisu super liga ni lokalna zajednica nema interes da ih finansira. Posto generalni direktor kaze da nema dugorocno on to sprovodi u delo.Svakih 6 meseci klub vise lici na bubanj potok nego na evropski klub. Meni su smesni komentari gde se potencira odgovornost Mrkele jer taj covek je izgubio i malo tezine u donosenju odluka kada je u klub dosao Marin.E sad, dolaskom Marina(ljubimca duha koji lebdi nad marakanom) formirala se skauting sluzba.Iz tog perioda u prvih 12 meseci su dosli Bukari,Azarov ,Djiga,Stamenic,Kraso Olajinka... Dosta njih je doslo kao slobodni igraci ili za obestecenje koje je prihvatljivo.Svi ti igraci su ili ce klubu doneti finansijski benefit.Da se ne gledaju licni interesi i provizije ti igraci bi juce protiv Bodo cinili okosnicu tima ali ne lezi vraze...Poslednjih 12 meseci skauting sluzba prakticno ne postoji,Marin dobija veca ovlascenja i posle Terzica postaje prakticno drugi covek kluba.U poslednjih 12meseci se dovode igraci bez ikakve finansijske isplativosti(Elsnik,Milson,Puma,Stojic,Duarte,Seol) tako da je svima valjda jasno o cemu se tu radi. Da bi jedan klub napredovao i da bi kao sto vecina vas prizeljkuje igrali fudbal koji je prepoznatljiv a ne fudbal na juris i huk sa tribina potrebna je filozofija kluba presvega pa onda i filozofija igre,rada u omladinskoj skoli,razvoja igraca i svega ostalog.Valjda je svima jasno da se to u ovo doba i u klubu koji je vlasnistvo svih a jedan odlucuje nije moguce.Moze se pricati o 100 problema u srpskom fudbalu ali kuca se zida od temelja a mi ga nemamo. Sportski pozdrav

Zoran IVANOVIĆ

pre 3 meseca

Poniženje..za navijače, igrače i zemlju Srbiju. Miloje slinoje sram te bilo. I celu tu bulumentu sa sve Terzom,Tozom,Mrkelom ...sram vas bilo! Al obraz precenjen kod vs..jbg Doći će vam plaćeni navijači,što zidaju zgrade i što valjaju nešto iza severa...a mi "obični" NEĆEMO!!!
m

molim?

pre 3 meseca

Ne znam kako si očekivao bolju igru kad nemamo pravog levog beka i pravog zadnjeg veznog. Sa druge strane, ako je trener prihvatio ovu grupu igrača kao dovoljnu, onda ga treba pitati zašto je 65 minuta nije igrao fudbal. I kako to, da kad smo krenuli na gol, zamisli, dali smo gol a u tom periodu nam nisu napravili šansu. Prosto neverovatno. Jedino sam saglasan sa jednim, treba podržati Zvezdu, svi na stadion. Zvezda je večna.
Ц

ЦЗ НС

pre 3 meseca

Нити треба критиковати играче нити тренера. Фудбал је првенствено колективна и тимска игра. Ако се слажемо да јесте тако како ми можемо бити и тим и колектив када нам у новој сезони стартује 2-3 играча који су били стандардни у прошлој сезони. Ми ћемо имати уиграну екипу тек на прољеће, а ваља се одиграти ЛШ или ЛЕ! То радимо већ 3-4 сезоне и зато нисмо нити мало напредовали мада има индивидуалног играчког квалитета више него икада!
B

Bss

pre 3 meseca

Da je Partizanu jedan Terzić već bi mu napravili bistu ispred stadiona. Ni Ostoja nije ništa pošteniji pa ne čitamo kod njih ovakve komentare od strane grobara. Sigurno da ovde na komentarima ima dosta zvezdaša koji su nezadovoljani što opravdano što i neopravdano ali siguran sam da ima i veliki broj onih koji se lažno predstavljaju kao Zvezdini navijači da bi potkopavali i unosili razdor jer im ništa drugo i nepreostaje. Pozdrav za sve iskrene navijače Zvezde koji kritikuju iz dobre namere i veliki oprez jer ima mnogo i onih koji ovde komentarišu iz čiste nemoći, pakosti i gneva. Na žalost sa ovima preko puta samo neko kao Terzić može da se valja u ovom blatu.
N

NAS ZVEZDAŠE

pre 3 meseca

@Bss nikad nije zanimalo šta misle i šta slave Partizan i partizanovci ,i šta je i ko je nekakav Ostoja i njemu slični, jednostavno zabole nas za njih , nas zanima naš klub ,naša Zvezda ,naše dvorište i naši problemi. A te komunjarske fore, dobronamerna kritika ,kritika i samokritika to pričaj kući a ne ovde, ili misliš da smo slepci i gluvonemi, i da treba da ćutimo dok gledamo ogoljeni lopvluk. Ajde briši odavde!
B

Bss

pre 3 meseca

Sve ja vidim i sve je meni jasno, a to što ti želiš od Zvezde i većina navijača u ovom današnjem vremenu je moguće ali na žalost samo u bajkama i ugašeni bi bili već koliko sutra. Prvo treba menjati državni sistem pun kriminala i korupcije, pa tek onda očekivati da klub funkcioniše na zdravim nogama. Pa u beton ligi ne možeš da vodiš klub ako nisi stranački kadar, a ti očekuješ da će posle Terzića doći neko pošteniji.
B

Bass@@

pre 3 meseca

Imali smo mi jednog Terzu zvanog Djura frizura pa mu nismo ništa pravili ispred stadiona, mogu takvi i 30 titula da nam donesu ali ljudi prepoznaju šta je pošteno a šta nije.
k

kikoman

pre 3 meseca

Samo se ti teši Terziću! Ko da doprinese da Zvezda prođe dalje?! Jel' možda neko od "kapitaca" iz Afrike, koje simti doveo?! Ili možda patentirani defanzivac Milojević! MIlojević će, zbog pritiska javnosti, morati da izađe iz parkiranog autobusa, a kad izađe iz parkiranog autobusa na brisani prostor, Zvezda će se ponašati kao slon u staklarskoj radnji. Zvezda ne zna ništa osim da upućuje telefonske centaršuteve i čeka grešku protivničkih defanzivaca, to je malo, za ne?!
G

Gostiona

pre 3 meseca

Zar vi zvezdasi stvarno ne vidite da se polako i vi raspadate da rasulo krece i da smo svi skupa miljama daleko od evrope!? Ovo je sve katastrofa!!! Od reprezentacije,fss i klubova s igracima i svima ko ih vodi!!!Tone se ljudi!!!
P

PROČITAJ TERZIĆU

pre 3 meseca

ove komentare polako , uzmi olovku pa stavljaj recke , polako prebroj pa ćeš videti šta navijači Zvezde misle o tebi i tvom radu. Prebroj i sve tvoje botove zadužene da te hvale pa ćeš i pored toga videti da si u debelom minusu. Zasrao si debelo , i nijedan rezultat to više ne može da popravi a naročito bedne domaće titule, one nik9g više ne zanimaju ,te titule su važne samo za Partizan,Radnički ,IMT, i sličnima, ZVEZDAŠE INTERESUJE SAMO LIGA ŠAMPIONA. Sad si i uvek ćeš biti najomraženiji lik u istoriji Zvezde.
G

Gost266

pre 3 meseca

Vode Zvezdu kao trafiku. Imas, imam moze nije problem doneces,donecu,evo sad imam ovoliko pa ti dodjem jos toliko. U timu mora da postoji Deklan Rajs,Sanogo Kastiljo,Kazemiro,De Ron,Patrik Vijera, De Rosi, Gatuzo,! I cuveni Real je igrao sa Lasinom Dijarom,Kasemirom,Liverpul,Barsa Maskerano,Inter Kambiaso i da ga nije bilo u finalu Ls i flaster na Mesija pitanje dal bi Inter osvojio Ls 2010. godine.

Sloba Delija

pre 3 meseca

Napravili ste od kluba market, koji vam u julu i avgustu radi bas kao dragstor. Bez ikakvog koncepta i sagledavanja realnih potreba, daj samo da se dovode i prodaju igraci. Nikada niste radili normalnu i pametnu transfer politiku. Pre smo pocinjali kvalifikacije bez krstenog spica a onda na nedelju dana pre pocetak kvalifikacija dovedete promasaje, mi propadnemo. O bekovima je iluzorno pricati. Zadnji vezni takodje, poslednji pogodak ste imali tu sa Sanogom. Sad opet igramo bez pravog zadnjeg veznog, ni Elsnik ni Hvang to nisu. Pogledajte bitnost tog mesta preko Rodrija, Kazemira, Deklana Rajsa… Veze vi nemate, kao i nas strasljivi trener, bunkeras. Sa Barakom smo bar pokazali neka m.da, sa ovim, opet starim Milojem necemo videti krstene evropske utakmice. A bojim se da smo srecu iz njegovog prvog mandata - potrosili.
k

kiz

pre 3 meseca

Ako ne padne Bode na Marakani nadam se da ces ti pasti...nista od Lige sampiona..to ti je vec krimen za ostavku...a to kako ce zvezda igrati u Ligi evrope to bi ti se moglo obiti u glavu kada hodas po beogradskim ulicama..pa zato pamet u glavu..
1

10ticker

pre 3 meseca

Napolje!!
р

руски

pre 3 meseca

овај се још узда да маракана ријеши његове пословне потезе који су из године у годину дискутабилни. Није Звезда маркет па да продајеш и доводиш играче на кило. Ко год да проигра одма га продајеш а остају играчи који су ниво лиге конференције.
а

армата

pre 3 meseca

Како не видиш да је за даљи раст звезде потребно да одете мрки,ти марин и компанија. Па ти си почистио бахара у кога сте уложили масне паре јер си се уплашио да не изгуби титулу ( лик играо са млађим играчима, покушао да промјени ведете Роду и магика итд) пошто си рекао ако не узме Звезда титулу одлазиш. Алиби директор. Звезда са тобом никад неће ући у топ 20 клубова.
I

Istina živa

pre 3 meseca

Posle sinocnje bruke ne zbog rezultata a moglo je biti i 6:1, vec zbog igre ovaj bilmez, Marin i Mrkela bi trebalo samo da se izvine velikom broju navijaca, podviju rep i odu iz kluba. Ovako ova banda nastavlja dalje bez imalo srama a doveli su 20 igraca koji su duplo skuplji od igraca Glimita ali sta to vredi kad mi nemamo ni trenera da ih vodi a ocigledno da i ti igraci nemaju kvalitet za Evrpu pa ni za Zvezdu ako cemo posteno...
S

Sasa1

pre 3 meseca

Koji mi... Misliš vi.. U pravu si vi u partizanima nemate ništa, ne možete jednu šugavu upravu da najurite, toliko ste jaki
J

Jdjdjd

pre 3 meseca

Cak i fizicki pocinje da lici na Vucelu
M

Miloš 1970

pre 3 meseca

Sektasi zove vas vaš guru vodja da dođete, dolazi vam i glavni vrhovni otac i vas stvoritelj, za koga vi i vaši očevi i vaši potomci živite od 2012 godine ,da mu kličete i pevate i da mu date obećanje da ćete pobiti sve ove izdajnike sto su protiv Rio Tinta!! Živela sendvič strana Srbije!!
B

Bane 2

pre 3 meseca

Клинац, кад научиш да вежеш пертле, причаћемо
r

raw

pre 3 meseca

@Bane2@ po tebe i tvoj komentar je jos teze ako je ovo napisao klinac koji jos ne ume da veze pertle! Ti ocigledno vezujes pertle perfektno ali svojom glavom neznas da mislis ......e to je tragedija🤣
N

NORWegian 81

pre 3 meseca

VUCICU PDR
1

12345ss

pre 3 meseca

Ajde ne pametujte. Fudbal nam je takav kakav je... srpski fudbal spada u treću evropsku ligu... i maximalni domet svakog srpskog kluba je liga konferencije. Sve preko toga je iznenađenje. Napred Zvezdo... pa i ako ne prodjes u LŠ igraces nekoliko mečeva u LE.
1

12345ss

pre 3 meseca

Ajde
M

Minolsnfi

pre 3 meseca

Meni je samo fascinantno da je tolika pompa i mrznja da navijace zvezde (vecinu) ne zanima evropa nego se peru tu pa kao ide titula ide ovo ide ono. Ljudi otvorite oci bre, ulazu neke avione i kamione i milione a gde je to, gde je igra gde su rezultsti? Liga nasa se osvaja bez ulaganja ne tripujte da nam treba po 50 miliona ulaganja da se dobiju neke ekipe
M

Melo98

pre 3 meseca

E ovako Terziću ti si čitav život bio u OFK-i, nikada nisi igrao za Zvezdu, došao si sa 50 godina na Marakanu a ponašaš se da si veći od svih legendi Zvezde. Ti druže voliš lovu i emotivno ne možeš nikada da doživiš Zvezdu kao bilo koji bivši igrač ili legenda kluba.
T

Trike

pre 3 meseca

Gos. Terzicu Igrao si fudbal u Jugoslovenskoj ligi kada je bilo bar 16 klubova sa mnogo dobrih igraca liga je tad imala 18 timova zasto kupujes i kurtu i murtu zasto od 40 igraca u ZVEZDI 25 je stranaca koji jedva imaju kvalitet za nasu BETON LIGU u tvoje i moje vreme igralo se i srpsku ligu nmogo lepse bolje , a sad ovi tvoji i ovaj tvoj trener em nemaju srce dusu da igraju MUSKO da imaju neku svoju igru a ne da igraju kukavicki brane se sa 11 igraca +trener + TERZIC . SRAMOTA ZA SRPSKI KLUB napravili ste takvu atmosvrtu ka da igrate protiv Bajerna ili nedaj boze REJALA.Pitam TERZICA STRUCNO gde mu je bio DJIGA kod prvog gola pa i SPAJIC cuvaju prostor a ne igraca, kod drugog gola setaju se do sesnaDrDragiest metara nko iz sredine da ga isprati a posebno Korejanac Seul on em je spor em se sklanja od igraca i ovaj ni kriv ni dizan plasira loptu u gol.
S

SRETA NUMERA

pre 3 meseca

Zgadio si Zvezdu svim istinskim zvezdašima . Moji ortaci i ja bićemo na Istoku , ali ne zbog tvog smrdljivog poziva , nego zbog Zvezde, iako znamo da su nam šanse manje od 20% za prolaz u LŠ. Umesto da ove koji dolaze iz grada malo većeg od Ćićevca oderemo kao npr. Dinamo Qarabeg i sl. mi ispadamo od Omonije, Šerifa, Haife, verovatno B Glimta, a sutra od Zire,Gzire,Kups, i sl. čija imena teško možemo i da izgovorimo,,,, a zašto ? Zbog tvoje nezasite pohlepe i tvog dupeuvlakaštva , ali polako , svačija sila ima kraj ,a kada dođe čas pravde ti ćeš sigurno biti negde daleko krijući se kao i svaka pohlepna duša.
R

Raša P

pre 3 meseca

Kada te grobari toliko mrze znači da si mnogo dobar!!! Do 50. titule nema stajanja!
M

Mile Gibaničar

pre 3 meseca

@ Rašo----- izađi iz terzinog dupeta
G

Gostiona

pre 3 meseca

Ja jesam grobar i ponosim se!!! Ali video si ti evropsku proslogodisnju zvezdu sto je najavljivao!?Ovi sada jos gori!Nista nula!Bolje od raspalog partizana jbg ali i ovi su tu negde
Б

Браћа Терзић

pre 3 meseca

Он је био сам,а нас само двојица!!!
Z

Zvedas onaj stari

pre 3 meseca

Slino jedna i mi smo ocekivali posle 8 gidinaa evro grupa normalnog trenera, normalnu ivru koja se moze gledati. Je li mnogo? A ti i Mrkela sinove u OFKu da prave biznis!
s

salesman999

pre 3 meseca

I reci Miloju da ovo vise nije Zvezda iz 2017. i da krene da igra napadacki!
L

Lokos@fandjo1

pre 3 meseca

@ fandjo1 – iz tebe zlokobno zjape rupe u obrazovanju, a i napisao si jedan ledendarni oksimoron “ali da ne vjerujete u svoj klub to mi nije jasno...prolazimo 100” Po tebi, znači dovoljno je da veruješ sigurno prolazimo! Kako se toga ranije nisam setio!

ja sam realan

pre 3 meseca

Zvezda juče dva srpska igrača u startnih 11
B

Blaki

pre 3 meseca

Dva Ilića,Spajić,Rodić i Ivanić,stvarno dvaa.
M

Molim

pre 3 meseca

Srecno sa pozivima ali..... vasa kupovina evropskih rupa od igraca da bi se utalili svake godine uzima danak da odigrate iole ozbiljniju utakmicu u evropslim tekmicenjims zato zaboravite vi na LŠ i necete ga skoro ucestvovati nastavite vi da se zadovoljavate rupama od igraca koji dsju gol srpskom prvenstvu a velicste ih krozmedije da prikrijete koliko ste se vi naplatili kroz njih. Zato zaboravite vi na navijace vec gledajte dje da se naplataiti a po onom sinoc i ra rodicem od LŠ nista.
D

Djiga

pre 3 meseca

Ti si druže najveći problem u Zvezdi. Tvoja ekipa sa kojom si stigao radi loše stvari za klub. Pogledaj koliko si stranaca nakrcao, dovodiš milionska pojačanja sumnjivog kvaliteta, vratio si trenera koji ne zna šta je napadački fudbal. I ti nam nešto pričaš. Sve da naredne srede Zvezda prođe Bode, neće se nigde proslaviti.
N

Nema sanse

pre 3 meseca

Nema sanse sa ovakvom igrom nikog da prodje
P

Portista

pre 3 meseca

Daće Bog dragi i svemoćni da puknete i ti i ta tvoja sportska sns mašina za pranje para. Pa kad se Bože zdravlje to i desi, da svi porodični ljudi sa merakom počnu da kupuju karte i dolaze na utakmice očišćene i nelopovske Zvezde. Amin.

VecaBg1971

pre 3 meseca

Tesko druze u skorije vreme...nazalost
c

cirkus JSD

pre 3 meseca

...bravo ti ga bate
s

samroje

pre 3 meseca

Terzooo lopooooveeeee

VecaBg1971

pre 3 meseca

Terzicu bolje se pokij usima i cuti, jer je ovo juce bila sramota od igre, sramota za klub kakva je Zvezda. Niko nije rekao da treba da ih napadamo ali ne i da igramo bunker 70 munuta. Cinjenica je i da smo fizicki slabije pripremljeni od njih, da je kod njih proslo pola prvenstva ali opet to nije opravdanje za onako lose i kukavicko izdanje. Previse igraca juce nije moglo trkacki da iznese utakmicu a kad ti je Ðiga kao centralni defanzivac najbolji igrac onda znas da si u problemu. Tesko da moze da se podigne fizicka sprema za nedelju dana, pitao bi ih sta su radili na pripremama i zasto jedan Saul koji nije prosao pripreme igra 95 minuta i pada u nesvest, da ne pricam o Elsniku, vecito nespremnom Rodicu, Ivanicu itd. Nije Bodo Real Madrid a ni mi odavno nismo Zvezda kakva treba da bude.

Aleksandar Trajkovic

pre 3 meseca

Brate budi realan nijedan nas tim nikada onako nece trcati to je istina.
P

Pixy

pre 3 meseca

Imam preko 50 godina, ne znam koliko sam utakmica gledao Zvezdu uživo, što u BG što na gostovanjima. I ovaj Terza sa svojim poslušnicima iz uprave i plaćenicima sa Severa su me "oterali" sa stadiona. Koliko još treba La Para, Žandera, Kulibalija, Kabića, Sremčevića,Čaušića i još 20-30 takvih...koliko još naduvavanja ugovora na Zvezdin račun. Neki su postali milioneri na Zvezdin račun. Pa sad neka oni kupe 55.000 karata.

VecaBg1971

pre 3 meseca

Generacijo....potpisujem svaku rec
R

Retro

pre 3 meseca

Ne smes to da kazes.ja kad napisem odma sam grobar strani placenik itd haha ovi novi zvezdasi,samo ih pare zanimaju I klince da ubace sa njima na tribinu,a sve ih je manje I manje. Svaki pravi nece otiici da ih podrzi
P

Perinco

pre 3 meseca

Zaboravio si Motiku od 2.5 miliona!

Aleksandar Trajkovic

pre 3 meseca

Doci cemo naravno, al zivote vi iskusavate srecu. I ako udjemo u Ls hocemo makar jos jednog beka. Ok uzimate napadaca i dmc ako udjemo, al rodjeni Rodic nema kondicije , Mimovic jos gresi i ako se nadam da ce igrati dobro. Dovedi jos jednog bekaaaaa. Stvarno svaka cast rodicu ali dali ste mu predugacak ugovor. Fali nam i dalje jedan bek. Daj covece ok Radonjic cak i Arna i Dmc al nama fali bek a vi ko da to nevidite. Ubice nas opet po bekovima.
M

Madjijo kralju

pre 3 meseca

‘ebo te Miloje i njegova ziher igra.
D

Dekisombor7

pre 3 meseca

Kukavicka taktika. Prebacivanje lopte ,duge samo i bunker.To nije nasa igra
g

gost035

pre 3 meseca

Terzan poziva navijace iz bivsih republika, u bg zivi 2 miliona ljudi, ne mozemo da se zberemo iz prestonice i unutrasnjosti da napunimo stadion. nabili cene karata za plejoff, samo da se uzimaju pare, to je vazno, ko zna i ako se budemo plasirali u lš, biće komplet karta 200e, taman za prestonicu, jer nas iz unutrasnjosti racunaj jos po 50e kosta gorivo,putarine,klopa,parking... sve sami Tigrovi i ekonomski i fudbalski, kad ono, pume...
D

DGL

pre 3 meseca

Utroseno preko 50mil na pojacanja u poslednje 2 sezone, a rezultat u EU nema... Svaka cast
R

Retro

pre 3 meseca

Imas ti tvoje zvezdase sto si ih oblikovo kako tebi vodji I ostavim vodjama odgovara. Mi drugi sto smo dolazili nismo toliko poslusni. Ako napravite preo 35 h. Ja glavu dajem
R

Retro

pre 3 meseca

Samo jos nije napisao molim vas dodjite zvezdasi molim vas hahah ti vodja mrkela se uhvatite pa dovikujte sa tribine na tribinu haha blam me vas . Sramota
d

dottore

pre 3 meseca

Falš doktor Tvorzan, prodavač magle ponovo prodaje maglu. Mislim, Bodo je prolazan i to nije problem, ali je problem dr Tvorzan i njegovi delije plaćenici. Jedva ćekam da vam vidim leđa, pa da krenemo iz početka, kako treba i kako Bog zapovijeda.
z

zaks

pre 3 meseca

Koliko samo stručnjaka komentarišu . Pa ako smo izgubili u gostima minimalno, šta paničite i odmah bi tjerali sve iz Zvezde koji su je izvukli iz mulja? Nije smak svijeta.
b

barranjacccccccc

pre 3 meseca

Druže jesi ti gledao utakmicu? O čemu ti pričaš?
1

1100

pre 3 meseca

Ko bre izvukao iz mulja? Posle ovoga kamen na kamenu nece ostati...a ti nastavi da se lazes kao i ovi placenici sa sipkustvari oni se ni ne lazu..znaju oni dobro sta se desava...nego samo kupe kajmak...a pravi navijaci su tu za kusur...
D

Darko111193

pre 3 meseca

Na rajku, Marakana je u Brazilu ovaj ne zna ni kako mu se stadion zove, au sta mu Sneki uradi sto ode sa rogonjom u Arabiju ovaj poceo da bulazni hahahahahaha
B

Bolesni pritisci

pre 3 meseca

Zvezdi se ne stvara pritisak samo kao ej mora u ligu sampiona nego se jos stvara pritisak kako treba doci do Lige sampiona sa stilom da ne igra zatvoreno na rezultat, koja su ovo bolesna vremena a navijaci zvezde kao slepci pali na spinove samo takve dok za jsd nista moze Stanoje da igra bunker i da izgubi 9:2 nema nikakvih problema.

VecaBg1971

pre 3 meseca

Poredis Zvezdu i Partizan, od Zvezde se zbog renomea, igrackog kadra, ulaganja u isti, ocekuje hrabrija igra i rezultat od groblja se nista ne ocekuje, drasticna razlika.
M

Milan9111

pre 3 meseca

Terza,Mrkela marš iz Zvezde!!! Vladan Milojević navijaci su uz tebe !!!!!!
đ

đuro k

pre 3 meseca

što je doktor pobegao u montenegro?Zato što je bio pošten.I šta sad. Pošteni doktor pošteno radi.
N

Nema zvezdi pomoci

pre 3 meseca

Milojevic kada je dolazio zimus bile su price kako ce da igrs povuceno neatraktivno, jedan gol po utakmici, kasnije su dosli derbiji i nikad vise suteva na gol partizana, bilo je skoro na svakoj utakmici 3 do 4 gola, bio je i finale kupa takodje gde smo ponovo izdominirali i stvorili ubedljivu igru i sada neki vajni lazni zvezdasi posle prve utakmice u evropi donose zakljucke ko kako igra? i odma se tera? ne razmišljajuci sta je na kocki koliko je vazna utakmia, ovakve sebicne i razmazene navijace nema niko na planeti, cak ni real ..miloje ne zaslužuje ovo sve, najgore imamo navijace i nema nikogž gore, sad se stvaraju pritisci ili prodji ili ces da te obesimo, to nije sportska atmosfera ,M

angry_chainsaw

pre 3 meseca

Pa što je onda oteran Barak Bahar pid čijom palicom je Zvezda igrala najbolje, to što smo dobili najtežu grupu i što lopta nije htela u gol protiv YB, to je druga stvar ali gaeantujem da je ostao Barak makar dve sezone napravio bi čudo od Zvezde, ali Terziću on nije odgovarao zato što nije dozvoljavao da mu se niko meša u sastav, taktiku, formaciju itd. Pa ste pljuvali čoveka 24/7 kroz medije, tableti i ost. sr.nja koja ni deca ne bi poverovala... Miloje, Mrkela, Terza - vreme je za rastanak, bolje sada nego posle kada unište sve što se može uništiti i prodaju sve što se može prodati... Čuj, bama Rodić igra evropske utakmice jako bitnog značaja, to je da se prekrstim i levom i desnom, a Savić Junior je pomoćnik trenera odnosno dedanzivni trener ili kako god my se zove titula - to kod Baraka nije smelo ni da se pomisli. Sada još da vratite Krstičića i Milijaša u stručni štab i napravili ste posao!!!
P

Pitam vas

pre 3 meseca

Da li ce onaj derpe koji svima udara komentare ( ljudima koji vide istinu za razliku od njega) da napise samo par reci koje je naucio a to su BOT , SENDVIC , PLACI i mozda jos dve Hajde furundzio javi se i reci nam kako ti je decko sendvicaru jedan koji si placen po komentaru
M

MAFIJAS U FOTELJI

pre 3 meseca

DA TI NIJE BATINAS TI BI ODAVNO PAO ,HIJENO.
Ж

ЖП

pre 3 meseca

Колико је времена прошло од нашег зезања "16 крила а 2 бека" и ево и даље исто. Са Родићем имамо три бека. Задњег везног нема од Санога. Мијаиловић је добро играо на том месту, а зашто је продат Стаменић никоме није јасно. Разбојничка банда. Гледа само свој џеп. И коцка се у европским такмичењима, па ако прође - "ал смо успешни еееј". Сви смо знали, оно пре, да је Канга ризичан. Да је Борјан постао рупа. Да не могу заједно у исто време на терен Кангва и Канга. И они све то раде. То нас кошта пролаза даље. Тако и сад: Сви знамо да Родић више није ни за шта. А он почиње синоћ утакмицу и игра. Истог трена када је Терзић (и маливук ту се пита) склонио Милоша Милојевића, истог трена је ваљало уклонити Терзића. Још разбојник црногорски јавно каже да Милош Милојевић остаје ако освоји првенство. Сад шта је ту је: Са три центархалфа у среду, Дуарте од почетка и најмање 75 минута. Глазер - Дркушић Ђига Спајић - Сеол Мимовић - Хван Елшник Илић - Олајинка Дуарте. Све другачије од ове почетне поставе је ризично, високо ризично и обично рулетско коцкање. Шљивић коначно да заигра пред пуним "Рајком". Да уђе у другом уместо Илића или Олајинке у зависности од потреба утакмице. Јесте да се рве Недаје и да је добар у одбрани и почетном пресингу на њихове штопере али мало користан у нападу, шта му је прво задатак и посао. Не заносити се головима у првенству. Он у јевропским такмичењима не може да даје. Недаје је непотребан у београдској утакмици. Неће Б. Глимт бити толико добар као синоћ. Управо због терена. Неће бити толико потребно то шта Недаје има корисно. А потребна ће бити ефикасност. Не сме бити једна од три искоришћене прилике, то је његов просек. Него две од три ваља искористити. Б. Глимт је класична домаћинска дружина. Клуб који на домаћи терен ствара предност/надмоћност. Зато нам у београдској утакмици не треба Недаје. Не очекујмо од Олајинке да игра боље. Није он тај играч. Он неће пролазити бекове један на један. Он је други нападач. Слично као мали Мијатовић. Од њега не очекујем ништа више ни боље. То многи не појме. Он је за 16ерац. Да у 16ерцу брзо и правилно реагује, свеједно ударцем или додавањем, за то је он добар. То да он по крилу пролази...па он за то није, нити је био у Чешкој када је играо. Урадио је своје у одбрани. Спречио их је неколико пута око центра да развију напад. То уме, не само уме него и хоће да ради. Зато сам одмах знао да ће бити Владану Милојевићу омиљени играч. Он највише воли такве због свог начина поставке, стратегије и игре. Како сам навео у предложеној почетној постави: Ставити га са Дуартеом, иза Илић и Елшник - па да видиш како трпа и додаје ефикасно. Па кад разбојници купише 15 крила и офанзиваца а ниједног одбрамбеног везњака. Лакше се тргује са нападачима и крилима. Већа цена њима него одбрамбенима- већи Терзићу постотак од сваког довођења и препродаје. Тако је већ око пет година. Та размера које позиције су довођене. Тачно се види матрица. Није то посебност само ове сезоне. И сад у нападу не знаш кога би пре а у одбрани промаја. Далсиове лопте имају очи. Видесмо и синоћ. Човек не греши у додавањима а нема места на средини. Сад отприлике за исту позицију, да кажемо осмице, тог неког организатора игре, плејмејкера који уме и да завари из даљине а и да ћушне лопту у простор, конкуришу Лешник, Хванг, Илић, Иванић, Далсио, Шљивић, Кнежевић, Пруцев и Канга а за место задњег везног конкуришу муда Марјанова. Када немаш тог задњег везног, онда играш са три центархалфа од који један иде мало напред тј покретивији је у дубину терена.
D

Don Vito Corleone@ŽP

pre 3 meseca

@ŽP - bravo za komentar! Dobio si "'+" od mene!
к

ко је

pre 3 meseca

Лешник??
1

1983

pre 3 meseca

Elsnik Seol i Olainka i ocekijes prolaz tri najgora igraca sinoc podsetime koliko je lopti sinoc izgubijo Olainka onoliko koliko je islo na njega ni jedan precizan pas Elsnik nula Seol ispadao pretrcavan predriblavan ovo ostalo ok tri stopera
L

Lokos

pre 3 meseca

Milojevic kada je dolazio zimus bile su price kako ce da igrs povuceno neatraktivno, jedan gol po utakmici, kasnije su dosli derbiji i nikad vise suteva na gol partizana, bilo je skoro na svakoj utakmici 3 do 4 gola, bio je i finale kupa takodje gde smo ponovo izdominirali i stvorili ubedljivu igru i sada neki vajni lazni zvezdasi posle prve utakmice u evropi donose zakljucke ko kako igra? i odma se tera? ne razmišljajuci sta je na kocki koliko je vazna utakmia, ovakve sebicne i razmazene navijace nema niko na planeti, cak ni real ..miloje ne zaslužuje ovo sve, najgore imamo navijace i nema nikogž gore, sad se stvaraju pritisci ili prodji ili ces da te obesimo, to nije sportska atmosfera ,M
D

Dipl.smeker

pre 3 meseca

Od para za Bukarija, kupili su ovu dvojicu poluigrača. Jedan u Portugaliji imao strasnu statistiku, a drugi se kao pokazao u Izraelskoj ligi, koja je kao naša. Šta reći a ne zaplakati.
T

TERZIĆU

pre 3 meseca

da ti nije možda ovaj gemathegreat lična kafe kuvarica
C

CaleB pravi

pre 3 meseca

Nije te sramota posle onoga sinoc da pozivas navijace ??? Doduse, ako taj poziv ukljucuje ispracaj tebe, trenera i Mrkele, onda cu rado doci. A da dodjem i gledam kako Zvezda ponovo gubi od Norveskog velikana Bodoa, to mi ne pada na pamet.
z

znamo

pre 3 meseca

ti neces ni doci ti si jedan grobarcic
a

ajde pali

pre 3 meseca

Koliko si ti jadan bot ,idi bre radi nesto u svom jadnom zivotu
C

CaleB pravi

pre 3 meseca

@znamo...da ti i tebi slicni, niste u stanju da smislite nista pametnije, osim vec otrcanih fraza - grobar, lazni zvezdas (sta god to znacilo), Vucelin sendvicar, botina, itd..itd. za sve samomislece navijace, i one koji gledaju svojim ocima, a ne ocima korumpirane i nesposobne uprave. I jedite brze te silne sendvice, jer kvarljiva je to roba, kao i uprava za koju botujete ovde.
z

znamo te dobro

pre 3 meseca

Grobarski sendvicaru
C

C7

pre 3 meseca

Jaa ponovo kazem da nije problem izgubiti ali biti tako ponizen i fudbalski oducen od ekipe treceg staleza Evropskog fudbala je jako zabrinjavajuce. Mi smo ze branili sa svih 11 igraca na 30 metara od naseg gola, paa dajte ljudi kome moze to da bude za pohvalu. Kakvu nadu moze da nam ulija ona igra od sinoc? A tek nam u LŠ slede protivnici poput Dortmunda, Atalante, Lila, Sportinga.. svi oni su za dve klase bolji od Bodea a da ne pricam o ekipama iz prvog sesira.
R

RedVolos

pre 3 meseca

Mi da punimo Marakanu a on dzepove!?
N

Nemanamauspeha

pre 3 meseca

Dok vi kupujete i prodajete samo one koji vama odgovaraju. Alo godinama nemamo zadnjeg veznog, pa levog beka...

VecaBg1971

pre 3 meseca

Imali smo Azarova ali su ga prodali posto je tu majstor Roda
Г

Гост Зрењанин

pre 3 meseca

Милојевићу хвала за све,и ово довођења у ред екипе у овом повратку. Тим је измењен заиста много,није задржан костур,много нових играча као и сваке године. Одиграо је бункер,погрешио,али он тако игра док не почне да губи,Док је Боде баш брза екипа и спремна и онај тренер што је радио у Норвешкој,је рекао да Боде има ратнике. Биће баш тешко на Маракани,може се проћи али баш ће бити тешко.
a

ajde ajde

pre 3 meseca

isplaci se
И

ИСТИНА

pre 3 meseca

Господине , велики број људи који коментаришу ово понижење у Арктичком кругу, је одрасло гледајући легенде Црвене Звезде и читајући коментаре Звездиних великана , новинара Ловрића, Вукадиновића...тако да нам ваше тумачење шта смо синоћ гледали , а нисмо видели , није неопходно ! Прави навијачи Звезде , су увек били велики познаваоци фудбала , реални , образовани и без резерве волели клуб ! Легендарни навијач Звезде , Миле Србин, је шездесетих година легао на пругу у Фиренци не могавши да прежали примљени гол од Фиорентине у последњим тренуцима , и елиминацију Звезде ! Фразеологија и флоскуле никада не могу да замене реалност !

VecaBg1971

pre 3 meseca

Tako je druze...svaka cast
O

Ocekivanja

pre 3 meseca

Ocekujemo da imas pravedno sudjenje i dobijes barem 10 godina.
S

Struka se ne bavi strukom

pre 3 meseca

Kupoprodaje zadnjih godina su nas unistile. Za evropu smo prosek. Treba nam dosta srece protim igracki slabijeg ali organizovanijeg i utreniranijeg tima
X

Xyz

pre 3 meseca

Doveo si 10 krilnih igraca, nagomilao, a i dalje nemamo zadnjeg veznog i levog beka. Doveo si trenera koji igra defanzivno, sa mentalitetom trenera Cukarickog. Nista nismo napredovali za sve ove godine, jer Zvezdu vode ljudi koji su dostigli svoje limite.
M

Ma

pre 3 meseca

Terza pusti igru, nego ce da bude neki viski, neko tompus, neko novo odelce😂
M

Maestro

pre 3 meseca

Ocekivali smo mi doktore da nesto ovako moze da se desi,jer ne moze i jare i pare,a tebi je uvek bitnije ono drugo i zato smo sve manje klub a sve vise agencija za prodaju igraca!Treba da dodju ljudi sad u sredu i da posalju u istoriju tim,ali tim uprave ciji si ti kapiten!I da prvi posle tebe udje u klub nezavisan strani revizor i da kaze koliko nas je kostala tvoja vladavina!
P

Play

pre 3 meseca

To Mađijoooooooo...
T

Terzane

pre 3 meseca

Terzo nema igre već 5 godina. Nakrkano si igrača za mesec dana ni Gvardiola ne bi mogao ih sastaviti. Milojević ti igra defanzivno.Seola stavlja na desnog beka luta sa taktikom.Svestan si da nećete proći.
B

Blaki

pre 3 meseca

Pa Seol i jeste desni bek.
m

molim?

pre 3 meseca

nema igre vec 5 godina? sta si ti prespavao?
a

alooo

pre 3 meseca

pet godina? i daju ti lajkove na ovakve komentare?
Z

Zato

pre 3 meseca

Ti nisi gledao zvezdu vec 5 godina , a pogotovo nisi ove godine.
B

Bogdan58

pre 3 meseca

Da li postoji neki klub u takmičenja u Evropi, da igra bez zadnjeg veznog? Jedino Zvezda. Nemamo zadnjeg veznog još od Sanoga. Imali smo Mijailovića, ali je on kod naših stručnjaka, igrao desnog beka. A da ne pričamo o levom beku. Em ga nemamo, em na brzoj podlozi, protiv brzih igrača, staviti Rodića da igra je samoubistvo. Toliko o planskom dovodjenju igrača !!!
D

Don Vito Corleone'

pre 3 meseca

Eeeee Doktore Doktore... Uvek ću podržavati Zvezdu osvojila ona opet ligu šampiona ili igrala u našoj četvrtoj ligi, ali nisam slep kao i 95 posto Zvezdaša. Zvezdina igra je bila užas, da se mi branimo i igramo bunker protiv Boda, šta ćemo da radimo ako udjemo u ligu šampiona protiv onih Aždaja. Nemam ništa protiv Miloja i bezbroj puta sam ga ovde na vestima branio kada su ga napadali, ali nikada mi se nije svidjala njegova filozofija fudbalske igre, ni u prvom mandatu ni sada. On svoju filozofiju igre nikada neće promeniti, jednostavno takav je, ziheraš, pomalo i kukavica. Igraće ofanzivnije samo kada juri rezultat. Upravo si ti Doktore rekao da je Miloje u prvom mandatu igrao defanzivno jer je imao slabije igrače i da će sada igrati skroz drugačije jer ima bolje igrače, naravno da nema ništa od toga jer je on takav kakav je, takva mu je filozofija fudbala i to se neće promeniti. Mi plaćamo igrače po 3, 4, 5, 6 miliona evra, pa jel ovakav fudbal treba da igramo protiv prosečnih ekipa. I dalje tvrdim da je velika greška zato što je Bahar najuren. Čovek je bio projekat na duže staze, ništa ne može preko noći da se napravi. Čovek je igrao prsa u prsa sa Aždajama u ligi šampiona i niko nas nije ponizio, čak smo većinu tih utakmica bili ravnopravni a neka poluvremena i bolji na terenu. Ne kažem da ne bi izgubili juče da je Bahar bio na klupi, ali bi bar imali srce i muda do zemlje, čak i ako bi izgubili izgubili bi 4:3 5:4 bar bi igrali muški a ne kukavički. Zvezda mora sa svima da se "potuče" da sa svima igra prsa u prsa, pa ako su bolji neka nas pobede nikakav problem, ali ćemo bar reći bili smo hrabri igrali smo fudbal. Ja i dalje tvrdim da će Zvezda ući u ligu šampiona jer smo kvalitetniji od Boda, ali bez 2-3 ozbiljna pojačanja nemamo šta da tražimo u ligi šampiona. NAPRED ZVEZDA 💪
M

Molim?

pre 3 meseca

A po cemu sada ima bolje igrace? Jel ti shvatas koliko ti lupetas svakog dana? Po cemu su sada bolji igraci nego 2019?
a

au jbt

pre 3 meseca

Koliko je vama ispran mozak tu pomoci nema...
Х

Х Х

pre 3 meseca

И ја исто то кажем за Бахара. Најбољи Звездин тренер што се тиче Европе, није се снашао у домаћој лиги где ако кикснеш једно коло, то буде смак света, јер је ривал за титулу затворио све утакмице. Бахар није имао ни среће, а сигуран сам да би ове године, у овом формату, извукао 10-12 бодова и прошао у 1/16 финала ЛШ.
a

ajde mukice

pre 3 meseca

Ko je doneo pobedu protiv Luperpula Bahar ili Milojevic?
e

e

pre 3 meseca

Sve se slazem sa tobom osim,sto mislim da Bahar veze nema.Sa njim Zvezda ne bi ni nasu ligu osvojila prosle godine.
m

mile k

pre 3 meseca

lelemud bahar sram te bilo.
Д

Деда Жија

pre 3 meseca

Да будемо реални ни тада нисмо прошли Салцбург и Јанг Бојса јер смо бољи, него на срећу и карму великог клуба. Вратило нам се делом за Бордо и Стразбур. И уместо да паре уложимо у тим и направимо озбиљан клуб, ова несрећа којој се обраћаш годинама делу "делија" замазује очи домаћим титулама. А паре је стрпао у цеп своје породице, клуб практично не постоји. Број промашених је трагичан. Баба Симама би више погодила. Не умемо да избацимо "десетку" из омладинске школе ж. Управа и Терза напоље, напред Звездо!
Z

Zvezdasina

pre 3 meseca

Da budem iskren kada su padali najveci tada nije bio problem dati auto za kartu, jer si imao sta da gledas, srce na terenu i kvalitet, a ti direktore malo si se precenio pa cene karata imas kao da gledamo Mancester City a igramo kao Inter iz Zapresica, zato ti je poseta takva
G

Gost1234

pre 3 meseca

Видело се и прошле сезоне да нема Звезда бекове и задњег везног ка што су Доналд или Саного..Зашто нису доведени квалитетни играчи?него Сеол и Далсио и Родић који не могу да играју озбиљн фудбал који ни у супер лиги не доминирају,дефанзива им очајна..Зашто нису доведени квалитетни играчи,то су питања за Терзића и спортски сектор?Е сад долази све на наплату!
f

fandjo1

pre 3 meseca

jedva cekam da izbacimo ove u srijedu pa da dostina polizu ono sto su pljuvali ova dva dana...ne branim Terzu,ima tu gresaka,ali da ne vjerujete u svoj klub to mi nije jasno...prolazimo 100%
м

ма дај

pre 3 meseca

Пере руке Терза од евентуалног неуспјеха.Неће никада признати толико лоших играча што је довео ,а то је збирно 6о и кусур и само 4,5 погодка за 10 год .Реће након двобоја и двомеча да је добра лига уефа.Замјерам што није задржжао Стаменића и довео оба бековска пара са јачином и брзином.Акко има образа ако изгубимо и други меч да поднесе оставку он иМркела.Уреваншу фудбалери Звезде се не смију тркани с норвежанима јер су бржи.Мале шансе имамо ,резултат вара ,могли су нам увалити 4,5 комада.Одбрана лоша,голман просијек иако није крив за други гол.Продати Мијаиловића уочи квалификација је ноторна глупост,има бар борбеност што је код наших играча ријеткост.Иванић,Родић и Спајић су завршили с озбиљним фусбалом.Хванг најбољи и једини може уз Мимовића добити пролазну оцијену

gemathegreat

pre 3 meseca

Da te pitam nešto, jel imaš člansku i sezonsku ??? Ako nemaš, nemaš ti šta da zahtevaš. Za tebe je zadužen gradski vodovod a oni ni za šta nisu nadležni.
c

cile 1008

pre 3 meseca

Pa on je podneo ostavku pre 10-15 godina, samo još uvek nije usvojena
D

Dejoooo

pre 3 meseca

Nekom uspeh liga konfederacije,a krenuo s kvalifikacijama za LS.Ljudi ih u pet utakmica napunili dvadeset pet puta.Zvezdi neuspeh dva jedan nastrani ,i eventualno LE.Preko noci neide nista .Bice i LS lagano samo.
M

Matori Zvezdaš Bgd

pre 3 meseca

Imam 53 godine i ceo život sam uz klub, kao i moja deca i svi moji. Po struci sam inženjer.Ne mogu da se otmem utisku da komentari mojih zvezdaša jako liče na komentare vladajuće političke strukture, po principu, ko nije za ovo što radimo - on je protiv nas. Ovo što rade i kako upravljaju klubom nije Zvezda kakva bi trebala da bude. Zvezda je klub naroda, ljudi slobodnog duha i reakcija na sve društvene anomalije. Deco, molim vas, mislite svojom glavom.
M

Marko5544

pre 3 meseca

Kog slobodnog duha? Sto lebdi nad Marakanom?
@

@matori

pre 3 meseca

Bravo matori od Grobara. Pogledaj komentare na zvezdine vesti, cim se pojavi neka zdrava kritika odmah tupavi klinci pisu ti si Grobar, nisi ti zvezdas. Kako im peru mozak to nije normalno.

gemathegreat

pre 3 meseca

Zvezda je PROFESIONALNI SPORTSKI KLUB, a pesničke metafore su na drugom spratu. U komentarima ljudi leče frustracije životne i profesionalne.
I

Ilija radic

pre 3 meseca

Neshvatljivo pa ljudi moji vi nemate nemate centarhalfa nemate radilice 8 i 10 ali ima Terzic para vise nego cela srbija. Sramota
T

Trbulja

pre 3 meseca

Nije nesigurnost kada protivniku prepustiš igru i braniš se pritiv Bodea, iz grada sa 35 000 ljudi... Treba da te bude sramota... kako uopšte možeš da prevališ preko usta tako nešto?! Taktika je bila katastrofa, formacija 7-3-0, a i pored taltike, igrač Zvezde ne sme onako da igra
d

d.g.

pre 3 meseca

Dođite da se plasiramo u lš. Obećavam da će meni biti lepo a vama navijačima nek se tresu gaće u toj lš.
B

Brc

pre 3 meseca

Koliko para građana Srbije je još potrebno da se eliminiše duplo jeftiniji tim od srBskog Bajerna 😂
D

Da vas upozorim

pre 3 meseca

Nece neki botovi prikriveni da teraju Vladana MIlojevica nezahvalni isprani mozgovi da teraju trenera posle 6 meseci e pa nece moci da vam kazem, Nece vise internet botovi da teraju trenera zvezde ako vam ne odgovara imate slobodno Stanojevica posto njega niko zivi ne tera , mozete slobodno da uzivate u njegovoj igri
S

Samo da te pitam

pre 3 meseca

Ti si placeni tastatura bot ili sendvicar to svi znamo placen si po komentaru ......nego pusti fudbal sada NEGO KAKO TI JE DECKO????
B

Bravo buraz

pre 3 meseca

Kako se nisam toga setio pa on je furundzija ahahahahah prima novac da komentarise a i ...... sastavio posao i zadovoljstvo ahahahaha
З

Звезда падалица

pre 3 meseca

Дај доведите још неколико брзих афричких крила, и вратите Радоњу сплавара још нам само он фали на ову несрећу од играчког кадра. Немамо задњег везног већ трећу сезону, левог и десног бека , доводе се само играчи који су спремни да се тале. Незадовољство расте. Докторе, не знам колико је памтно да позивате навијаче у среду, можете да чујете навијање које вам се неће свидети јер нисмо сви купљени.
A

Ajde pali

pre 3 meseca

Koje bre navijanje vase? sta ti glumis bre?

gemathegreat

pre 3 meseca

A jesi kupio člansku i sezonsku ???
v

vare

pre 3 meseca

u zatvoru je tebi mesto
M

Mali srbin

pre 3 meseca

Na stadion neka ti idu ovi sto su tamo zaposleni na tribini a nadam se da ce svaki normalan obican navijac naseg voljenog kluba sacekatii docekati vreme kad ces ti i tvoji napustiti taj klub pa taman i ispali iz lige.Tvoje kombinacije i tvoje titule ponesi sa sobom u ofk!!
G

Gostina

pre 3 meseca

Ovako opusteno se prica kada znas da nisi za LS ali mozda mozes u LE..i imas sigurnu kintu u evropi. Daleko smo mi od LS ali je fora da se udje i uzme kinta u dzep.
T

Tender bojsi

pre 3 meseca

Kad padne slika sa zida pašće i zaborav na ovaj smešni klub.
J

Ja sam jaaaa

pre 3 meseca

Jesu padali veci timovi, ali su isto tako pobedjivali i manji timovi. Bodo je pokazao mnogo vise, mogli su komotni dati jos dva gola, kad god su krenuli napred imali su sansu za gol.
P

Puci

pre 3 meseca

Šta da gledam ? Priznaj sramotu od igre i pristup igri.Bez šta 45 min . Trener osto u 2017 godini i hoćeš ligu šampiona za nas je liga konferencija plafon.Bunker kao da igramo protiv Reala .Kaže vrhunska ekipa Boda a ono vrednost ekipe 3 puta manja. Saslušo bi te da si ih jutros kaznio sve 50 % od plate za pristup utakmici kao krvarila igrači i te priče ono bez faula prvo poluvreme.igraš za lš a ne za kup prijateljstva
M

Ma ajde

pre 3 meseca

Treba se opravdati pred duhom iznad Marakane. Nisam ja kriv, nisam ja kriv... Desetine miliona evra narodnih para uloženo, kad ono...
n

nemanja1512

pre 3 meseca

ti kad bi pao , to bi bio najveci uspeh kluba u istoriji.
c

cuj ovo

pre 3 meseca

"E moj Terza šta ćemo u LŠ sa ovakvim trenerom da nas sprdaju opet Bayern,Psg itd po 5,6+ golova. " Klasicni mozak isprani gde je izgubili 5:0 u LS sramota dok je izgubiti 6:2 realnost...
n

nola1.

pre 3 meseca

pasces i ti
M

Milos@

pre 3 meseca

Sve tvoji promasaji pocev od trenera pa do Mrkele dovelo je do toga da ne dolaze navijaci 👏👏👏👏
m

mrss

pre 3 meseca

isplaci se botino
A

A što ne dolazite??

pre 3 meseca

Imate 8-9 vezanih titula,u prvenstvu niste izgubili 5. godina...meljete sve? Malo li je??? 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
m

mnogo patis

pre 3 meseca

Promasaj dupla kruna ajde isplaci se grobaru lagano...
a

arhitekt

pre 3 meseca

Ja ne želim da kažem da Terzić nije u pravu kada kaže da je baš kao i svi mi očekivao bolju i hrabriju Zvezdu sinoć. Svoj "doprinos" lošem izdanju Zvezde sinoć imao i Terzić, jednostavno nismo nikako smeli da prodamo oba zadnja vezna igrača Stamenića i Mićka koji su nam prošle sezone značili mnogo a koliko to se jasno videlo sinoć. Hvang i Timi su odlični igrači i nosioci naše igre ali nisu zadnji vezni. Ako nas Bog pogleda i sreća junačka pa se plasiramo u CL obavezno Terziću na tržište i čak pre levog beka dovedite igrača takvog profila kao što su bili Mićko i Stamenić. Rodiću hvala na svemu ali on je odavno prošao zenit karijere a o dovođenju njegovog naslednika svako od nas može knjigu da napiše ili snimi film ali mene brine kraj jer sve ide ka tome da će biti tužan.
P

Padali

pre 3 meseca

su veći : NPR. Šerif Tiraspolj Omonija, Haifa , ko su ti veći koje mogu da obore, Dalsijo,Šerif,Puma,Milson,Seol,Rodić,Spajić,,, ,,,,, koga bre ti više praviš budalom ! I dokle bre više ? ..... i već spremaš Mrkelu da nam objasni kako je i LIGA EVROPE sasvim dobro takmičenje, a iduće godine će biti grčevita borba za LIGU KOFERENCIJE, polako i sigurno postajemo kao Partizan..... a ti postaješ sve bogatiji i bogatiji. 🚮🚾🚭
Z

Zvezda 91

pre 3 meseca

Vreme je za nove promene!
O

Objavi

pre 3 meseca

Bojkot Severne tribine i PLACENIKA! Svi na istok,zapad i jug!
B

BRAVO,BRAVO,BRAVO

pre 3 meseca

za komentar . 🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 da se odvoje pravi zvezdaši od plaćenika, da se odvoji žito od kukolja.
G

Gost1234

pre 3 meseca

Izgleda da je Bukari bio pola ekipe
G

Gost u corci

pre 3 meseca

Терзићу кад буде смене знаш кога и чега, надам се да те чека твоје природно станиште - ћорка.
H

HooL

pre 3 meseca

meeeeee
j

jojo

pre 3 meseca

Da gledamo tvoje promasaje. Ovakvih igraca kao sto su ovogodisnja pojacanja imao si u Surdulici. Lucanima, regionu. Ovaj ti Seol nije ni za Timok.

Fear The Beard

pre 3 meseca

I mi smo ocekivali od tebe posten i pravi prelazni rok,da budemo sve jaci,ali eto....I mnogo jaci su zavrsavali u prugastoj pidzami,i ti ces.
O

O Boze

pre 3 meseca

Al ti malo sto smo svake godine prvaci, skoro svake godine dupla kruna, ajde malo spusti strasti.
O

Očekivanja

pre 3 meseca

Očekivali smo i mi bolju transfer politiku i bolja pojačanja u Zvezdi, pa ništa...
G

GerT

pre 3 meseca

Kad vi budete prepoznali momenat da je 2024. a da i dalje binkerišemo kao da je 2017. protiv Krasnodara i da nas verovatno sve to čeka u grupnoj fazi bilo kog takmicenja koje budemo igrali… Dolaziti to gledati je čist mazohizam pa ne znam kakav da si Cigan
a

ajde

pre 3 meseca

isplaci se
M

Mali srbin

pre 3 meseca

Evo trcim bas zbog tebe cu dodjem....vrati se u ofk!!!
J

Joe Lesh

pre 3 meseca

Eh Don Terza. A sta mislis o ideji da sada u smiraj prelaznog roka prodas Glazera, Djigu, Mimovica i Hvana? I dovedes jos 6-7 Puma i Dalcia i Miltona? Samo nemoj slucajno da kupis nekog defanzivnog zadnjeg veznog. Bitno je samo da imas 35 igraca slicnog kvaliteta u rosteru. I tako da olaksas treneru posao. Ako to uradis onda zasigurno mozes da ocekujes odlicnu igru Zvezde sad na jesen u Evropi. Budi bez brige.
g

godthg

pre 3 meseca

ajde magijo izadji da vidimo zvezdin dug i koliko je porastao od trenutka kad si dosao u klub, pricas bajke kao vas gazda , realnost je da su dugovi sve veci i veci a u medijima je kao da cvetaju ruze
G

Gost RS

pre 3 meseca

Ja očekujem da ti vidim leđa. Prestao sam prestao očekivati da češ ispuniti obećanja i napraviti tim kakav si mogao napraviti.
Z

Znojko

pre 3 meseca

Najbolje je sačekati revanš i onda rezimirati!Treba biti realan i sagledati neke stvari.Zvezda jeste napredovala ovih godina u odnosu na prethodne ali uglavnom u našoj ligi.Ono što je Bode sinoć nama uradio tako mi igramo protiv naših ligaša i to je uglavnom to.Za Evropu mnoge kockice trebaju da se poklope.Kod Bahara nije bilo straha od protivnika i igrali smo dosta ofanzivniji fudbal,Deki motivatorski ali bilo je tu dobrih partija u Evropi a Miloje je Miloje jbg.Mislim kad bi kadar bio pun evropskih vedeta da bi i dalje furao isti sistem.Jednostavno je takav i kao takvog moramo da ga prihvatimo.Imam osećaj da ih prolazimo ali sa ovakvom igrom ništa se bitnije neće promeniti u odnosu na prvi Milojev mandat.Ljudi moji,pa jedan Brajton da za drugoligaša 50 miliona a mi očekujemo da za 15 miliona budemo konkurentni u Evropi.Ne ide to tako jednostavno ali ukoliko nam očekivanja budu manja lakše ćemo prihvatiti neke stvari i biti svesni da smo još daleko od nekog respektabilnog fudbala,nažalost.
m

magično

pre 3 meseca

Da li ti znaš da smo mi pregaženi od duplo jeftinije ekipe kakav brajton kakvih 50 miliona
P

Princip

pre 3 meseca

ODLAZITE
L

Lucifer_

pre 3 meseca

To ti rece onaj sa slike u tvojoj kanc? Realan rez 6:2 sinoc.
P

Peda77

pre 3 meseca

Andrej Ilic je pre nekoliko meseci igrajuci za Valerengu, na 2 utakmice dao Bogo glimtu 3 gola. Ali on nije dobar ua Zvezdu. Zato sada igra u Lilu, a u zvezdi je Ndiaje.
u

u CORKU!!!!

pre 3 meseca

"Zvezdaši, dođite u sredu da ispišemo novu stranicu Zvezdine istorije"............................ ali jos vaznije da meni licno napunite dzepove za lovom!!
s

stankokanidjela

pre 3 meseca

padali su veci timovi pa rendzers. sad bodo. sta je sledece djurgarden
S

Sham Rock

pre 3 meseca

Liverpul? Koji tada u sezoni osvoji sve i samo od Zvezde izgubi... Ah da sta je to za jedan Shamrok
M

Miki Gec

pre 3 meseca

Osim slucajne pobede nad Liverpulom (tamo je bilo 4-0 za njih te sezone) koje ste veliko ime vi pobedili u poslednjih trideset plus godina?
i

iskreno

pre 3 meseca

Navijači zvezde su teranjem milojevica pokazali kolika su sramota postali i kolilko su dno
M

Max_Payne

pre 3 meseca

Pa videlo se juce kakav je on "strucnjak". Napravio bunker i otisao tamo da se brani i igra na 0-0. Sreca pa je samo gol zaostatka. Trener bez rominga. Nikad nista nije uradio van namestene Superlige.
B

Barabaaaa

pre 3 meseca

E moj Terza šta ćemo u LŠ sa ovakvim trenerom da nas sprdaju opet Bayern,Psg itd po 5,6+ golova. Sa Baharom bilo je zanimljivo gledati LŠ ali sa ovim bunkerica trenerom samo ćemo da se naguzimo a ovi će da nas trpaju dok im je volja i ovaj Bode mogao je da nam da 5 komada lagano
n

nema problema

pre 3 meseca

Mozes slobodno da navijas za jsd
J

Jes

pre 3 meseca

Vala sa onim Baharom ste bolje igrali u Evropi cak i poveli protiv Sitija, problem je bio sto za Bahara je poraz u sampionatu normalna stvar, a za Terzu i kompaniju je poraz odmah panika.
e

ej bre jadnici

pre 3 meseca

Da nas sprdaju? jel kao Liveprul Napoli Olimpijakos nas sprdao? nezahvalna amebo

Звездаш

pre 3 meseca

Које напредњачко спиновање! “Активни резултат”? Да није можда 5:0 за нас?
a

ajde placi

pre 3 meseca

cuti botino, mora da ti je krivo sto nismo ubedljivo izgubili
@

@ajde placi

pre 3 meseca

Procitaj jos jednom komentar iznad! Ako znas da citas?
I

Iz Plandista slepac

pre 3 meseca

Rutinska pobeda Bodea, rezultat dista bolji od prikazane igre.Pisao sam da je Bode klub koji raste i da mu je sad zlatno doba, za Zvezdu tezi protivnik od Galate. Igra nam je dekadentna, nazadna i ono najvaznije fizicka sprema katastrofalna. Ovo poslednje je razlog zasto Bode ide dalje, fizicki su spremni da izdrze 90, 120 minuta penale… Istorijski prvi plasman u LS za Bode, nama briga i zebnja, domaca takmicenja me ne zanimaju konkurencija je kriminalna. S ovim su se slozili…
R

Repac Plandiste

pre 3 meseca

Ajde ne sprdaj me ti mislis meni je uzivanje botovanje i to sto zivim u Plandistu najsiromasnijoj opstini, meni je ovaj sendvic spas brate. Ne osudjuj me, moram, jer nisam mogao ni osnovnu skolu da zavrsim pa je ovo moj maksimum gde mogu da me zaposle. Sa ovim su se slozili...
1

1983

pre 3 meseca

Terza Elsnik i Seol su promasaji Puma nista posebno ako udjemo u ligu sampiona mora bolje jos ako Hvang ode bice bas lose
C

CILE ZULU

pre 3 meseca

Ja voljim vucelin sendvic njam njam
P

Pa

pre 3 meseca

Voli zato ti i propada Partizan.
C

CILE ZULU

pre 3 meseca

Ja voljim vucelin sendvic njam njam
D

Delije wien

pre 3 meseca

Naci cu te ...... diras dokazane borce dokazane zvezdase ........ videces ko sam... Ivan Grozni Bogdanov
M

MI IGRU NEMAMO ,NA MAHOVE NA PREPAD.

pre 3 meseca

E TO TRUBADURI SAMO NAZ ZOVITE A IGRA SRAMOTNA.
I

IGRAMO DRUGOLIGASKI

pre 3 meseca

NEMAMO IGRU ,SPORO BOJAZLIVO , KUKAVICKA !
S

SIMA SEVER

pre 3 meseca

JA VOLJIM VUCELIN SENDVIC
M

Mile g

pre 3 meseca

Evo ovog lopova. Daće zvaljo za podršku tintu još miliona prošli ne prošli.
?

??

pre 3 meseca

Sta mi sve ocekujemo iz godine u godinu i razocaramo se. Koliko vec godina nema nikakvog napretka, a prihodi i rashodi samo rastu. Ni jednu sezonu nismo jos odigrali da svaki igrac igra na prirodnoj poziciji. Golmani su nam najbolji igraci, zadnjeg veznog i beka ne znate da nadjete vec 7 godina. Dovodite preskupo igrace koji su suvi prosek, na osnovu cega niko nema pojma. Mazete nam oci titulama i duplim krunama, a kakva vam je konkurencija vidi se u evropskim utakmicama tih ekipa. Terzo prvih par godina si nesto i napravio, na neku srecu, a posle toga si pokazao kolika si neznalica, sa sve ljudima koji su oko tebe. Ovo je tvoj maksimum kazi to i nemoj vise da lazes, muljas, petljas
B

Beogradjanin

pre 3 meseca

Ne , ne prepoznajem to sto vi pricate gospodine Terzicu da je sad velika sansa da se eliminise Bode kao pretpostavljam ni vecina navijaca koja je juce pogledala utakmicu.Odmah da kazem ne zato sto je Bode neki vrhunski tim vec sto kod nase Zvezde od kad ste vi na celu ne vidim strategiju , ne vidim apsolutno nista sem vasih praznih prica.Razumem to sto kradete ajde tako da kazem jet verovatno bih to radili i mnogi drugi na vasoj poziciji al bar to radite sto se kaze sa stilom , a ne da dovodite rage poput Kulibalija , Van La Pare i tome slicno i da im bildujete plate kako bi se vi nadogradili.Mislim da smo jedna od malobrojnih ekipa koja je nakon toliko godina ucesca u Evropi ostali na istom ako ne i gorem nivou u pojedinim momentima.Okej promenis celu ekipu i da slabije igras to je normalno jer treba vremena da se poslozi ali da nemas viziju kako zelis da igras i da prema njoj dovodis i igrace i trenere to ne mogu da razumem jer to je osnova pa shodno tome nekad ce doci bolji nekad losiji igrac ali ce se bar ideja prepoznati sto se ne bih reklo u vasem slucaju.Sest godina beka ne mozete da kupite , napravite iz svoje omladinske skole za koju imate samo reci hvale i govorite kako velike pare ulazete .......Prodate pred mec sezone jedinog klasicnog zadnjeg veznog u ekipi koji je ostao i onda radite neke improvizacije , totalno bezidejno , bez ikakvog plana.Shodno svemu ovom sto sam nabrojao ponovicu ne , ne prepoznajem to o cemu vi pricate , sto naravno ne znaci da necu biti uz svoj tim za kojj navijam od kad znam za sebe!
ш

шуми

pre 3 meseca

ја ево већ 52 године уз Звезду ,јако се трудим да останем и даље али мислим да ми ово већ вређа интелигенцију.Не може више да нас замајавају ови лопови и плаћени навијачи.Само погледаш посету на стадиону и позоришну атносферу и све ти јасно.Уместо да се као клуб уздигнемо после ових 7 година ми идемо низбрдо.Нема везе резултат можда ћемо опет на срећу проћи али игра ,играчи залагање ништа није на нивоу Звезде нити ниво за европски фудбал.Ствари се морају мењати из корена али то нико неће ,јел сви у талу зарађују од Звезде ,и творзић и милојевић и навијачи и где ће они ако се уведе ред .
G

Gosr55555

pre 3 meseca

Koliko bi voleo da ispadnu i zvezda i.partizan,koji su najvece zlo srpskom sporta,sa prevarantima i kriminalcima u upravama,svim srcem uz bodo i genk,ugasimo komunisticke klubove
2

2 KANCERA

pre 3 meseca

Pozdrav, isto mislimo, nema zdravlja dok te 2 bolesti postoje.
9

979

pre 3 meseca

Zvezda ce teško,ali proći će. Međutim,postoji jedna stvar,koja je pravim navijačima mnogo bitnija objektivno,nego upravi i navijačima koje uprava finansira: šta je sa igrom? Ok je ući u LŠ,uzeti unapred potrošene milione,ali sa ovom igrom ćemo služiti za gol razliku, Bode je mali klub,nema pojedinaca,ali kao tim su timčina za nas.
Ц

Цзв-Нс

pre 3 meseca

Разочаравајуће лоше и то против једног Бодо-глимта!Зар вас није срамота и стид онакве игре?Колико сте бре ви плаћени?За чега ви служите да се шепурите у Сурдулици,Панчеву,против Имт?Стид и срам да вас буде?Какав је то тим кад је Ђига најбољи фуддбалер био код нас?Родић неможе и марш из Цзв,Сеул јако танко,Спајић спор за овај ниво,Елшник као први пут да је на терену,Олањинка никог неможе да претрчи у европи одма га пустити да га више негледамо,Иванић нема више места у Цзв његово време прошло,Шерифа су убили ни једну лопту праву није добио,Хванг осим трчања ништа више,голман Илић просечан...Ђиге да није било 6 би примили!Милсон од 10 контаката 8 погрешио,Дуарте борбен,Мимовић на пола копља и кога да победиш у европи?Замислите Сити,Реал,Барса па примили би 8 комада?Није спорно да ми нећемо проћи али ово је ужас и танко овако Цзв несме да игра и да се брука!Бар 7,8 играча променити а кога ставити то стручњак Милоје нек смисли...од 1-10...оцена за Милоја 3!Жалосно је ово.
D

Da,daa,daaa

pre 3 meseca

Što mi milo što se usrao madjija karma je čudo sve ti vrati,kakav si tako će ti biti kad tad,tolike milione sprcao i bodea se ukakio trebaju mu navijači u pomoć,ufff śto mi drago
Z

Zvezda le

pre 3 meseca

Sramota! Toliko smo uložili miliona da bi gledali ovo. Bruka. Miloje odlazi!!!
Ф

Феф

pre 3 meseca

Полако гробару
M

Marko Srbija

pre 3 meseca

Docice i tvoja zuta minuta.Ne zasluzujes ti zvezdu koju voli toliki narod.Cega se pametan stidi budala se ponosi...i da uzmes ligu sampiona izreka ostaje ista...
G

Garsby

pre 3 meseca

Mislim da bi trebalo ubaciti kangu na marakani..da dijeli duge lopte na duartea i krila..oni su najslabiji u zadnjoj liniji i treba ih sto vise opteregit tamo
J

Jes vala

pre 3 meseca

Budi tako iskren pa kazi da ti tim vredi 2 puta vise, da su imali 75 posto poseda, 7 vise kornera, 8 vise suteva, 2 precke, ajde smekercino😂
Б

Бошко Ђуровски

pre 3 meseca

ево Милан Калинић глумац и Ја седимо у "Мадери",ручамо слабо куване бубреге ,пијемо вино од цеђених мошничарки и коментаришемо како сигурно пролазимо даље... поздрав за све звездаше!!!
e

edo555

pre 3 meseca

Kakva je ono igra ljudi sinoc?stojimo,kao p.... ne vrsimo presing nemamo zadnjeg veznokoji ce kodisati i kvariti njihovu igru.Mozes dovesti napadaca kakvog hoces ako nemas jak srednji red koji moze da sacuva loptubkrene napred predje nekog igraca mi to nemamo mozak ekipe.Da nismo primili gol igrali bi 90 minuta ispred naseg gola bunker.Veliko razocarenje sve je do trenera.Sta ce biti protiv jacih ekipa
V

Volim fucu

pre 3 meseca

Doktore, nesto si mogao i ti naučiti, a to je da se isplati ulagati u domace igrace iz sopstvene skole. Niko nece pruzati vise na terenu od domacih igrača. Sinoc nam ljudi odrzali cas modernog fudbala, i to prosečna evropska ekipa.
m

mx

pre 3 meseca

Padali su i veci direktori
P

Pa

pre 3 meseca

Nije ti to super liga i da glumis šerifa, vidi se slika i prilika kad se izadje u Evropu.
A

Ahhaahaha

pre 3 meseca

😂😂😂, ulozi jos 100 miliona mozda bude bolje.
D

Delije wien

pre 3 meseca

Pozdrav za moju bracu SIMA SEVER , CILE ZULU , ULTRAS M , MATEJA , VUK dolazim i pravimo haos ljubi brat Ivan Grozni
т

тако ти

pre 3 meseca

гипсаних лавова испред куће???
D

Delije wien

pre 3 meseca

Napravicu i tebi nekoliko gipsanih radova za uspomenu i duboko secanje samo polako decace
J

Ja_

pre 3 meseca

Sam ocekivao vise Srba u stub Srpstva.
S

Stari delija

pre 3 meseca

Navijaci iz svih krajeva sveta pisali su sklanjajte rodica, kao i pre gobeljica i mnoge druge. Iskreni navijaci vole zvezdu, ali nisu coravi ni glupi. Prodali ste sve sto je dobro, a doveli sumnjive pume i serife. Doveli ste ponovo milojevica, a dobro znamo kakav fudbal smo igrali dok je bio. Obican poslusnik, veze sa trenerskim znanjem nema. Bruka i sramota sta je sinoc osmislio kao taktiku, brukali smo se 75 minuta. Ljudi ne padajte vise na price navodnih navijaca i ovih sarlatana u nasem fudbalu. Ko je terzic da bi vodio zvezdu? Zasto ne vidic i ostale nase zvezde, pa odgovor je ocigledan. Muka mi je od forsiranja poput rodica, a mnogo je takvih igraca. Znamo ko ih gura, e ja necu takvu zvezdu. Vi koji botujete i podrzavate ovakvu upravu, obicne prodane duse ste i nista drugo. Takvi su zasluzni za sakacenje Srbije i svi ste ucesnici stanje naseg drustva. Sportski pozdrav!
ј

јесте да је

pre 3 meseca

купирао уши,али је и даље џукац....
F

Frančesko Pirlo

pre 3 meseca

Baš gotivan lik, svaka mu je ka Njegoševa. Bila bi fora da još neko iz njegove porodice bude predsednik Partizana ili Rada pošto su u kanalu i jedni drugi, pa da ih vaskrsne kao Zvezdu i OFK.
п

падали су

pre 3 meseca

и већи кримоси од тебе....само полако....
S

SMENE U MOCARTU

pre 3 meseca

Terzić magistar Zvezdan se uopšte nije osvrnuo na najveći problem od sinoć koji je pravljen Crvenoj zvezdi, a na koji su mnogi pošteni komentatori ukazivali, a to je pritisak raznoraznim vestima o Bodeu kojim je Crvenu zvezdu opteretio Mocart sport i tako njenim igračima okovao noge olovom. I dokle god Šavija ne bude urednik Mocarta takav pritisak i blok Mocarta ka evropskoj dominaciji CZ će se nastaviti.
Z

Zvlat BG

pre 3 meseca

Zvezdan Terzić je rođen 21. maja 1966. godine u Vrbasu, oženjen je i ima troje dece. Diplomirao je Ekonomskom fakultetu, magistrirao na Univerzitetu "Braća Karić". Govori četiri jezika: engleski, grčki, mađarski i ruski. 2012. godine Terzić je na Alfa univerzitetu odbranio doktorsku disertaciju na temu "Uticaj lidera na transformacione promene u sportu", sa najvišom ocenom pred komisijom u sastavu: Profesor Dr. Dragan Životić, Profesor Dr. Zoran Milošević i Docent Dr. Jovan Veselinović. Član je SNS.
Л

Лазар

pre 3 meseca

Од мора смијешних и болесних оправдања, овај је најсмјешнији и најболеснији
H

Hj

pre 3 meseca

Ajde bre vise i ti i tvoje price..sine bre stabilizaciji nas u 16 kao da su real ,trener ti komedija,igrače dovodi da bi ti lično uzeo procenat...ma da smo normalan narod sad mi momka radila tebi po leđima!
s

slobodno

pre 3 meseca

Posto je zvezdin trener komedija idi prati svoj partizan oni nisu komedija
A

Ajde pali

pre 3 meseca

Ako je trener komedija idi uzivaj u Stanojevicu
J

Jka

pre 3 meseca

Alo klinci to što pojma nemate o fudbalu je jedna stvar a druga sa tim aj pali uši da vam izvučem...vi meni da kažete da pratim partizan a veze sa životom nemate..
D

Dare_cz

pre 3 meseca

Na Marakani ce da bude druga prica.Svi na stadion Zvezdasi
M

MANCE.

pre 3 meseca

Ovaj jos na slobodi????
ž

željko BG

pre 3 meseca

Na slobodi je jer smo Srbi stan. Jad i čemer smo.
Z

Zvezdale

pre 3 meseca

60 hiljada stize Delija,💪 Zvezdo samo napred
ј

јел ће

pre 3 meseca

аутобуси да вас оставе код Арене к'о у Децембру???
B

Bice

pre 3 meseca

Zvezda mozda I pobedi,Ali stvarno norvezani su bili za klasu bolji sinoc.treba reci🙂koliko god je meni tesko zbog ljubavi prema zvezdi.mi smo imali ludu srecu da nispo primili 4-5 komada.
K

Keops

pre 3 meseca

Ja sam ono od sinoć očekivao ali nadao sam se remiju. Biće teško ali ne i nemoguće. Inače tačno se vidi po komentarima koliko ljudi nemaju pojma o fudbalu i ništa ne prate nego samo peglaju soni i slično
E

Ehj

pre 3 meseca

Eto ti znaš sve o fudbalu pa mi reci jel ovo sto mi igramo evropski fudbal???Daj molim te ne pametuj kad veze nemaš.Momci nam pokazali kako se igra fudbal,kako se trči,kako se igra sa I bez lopte...ćuti molim te ..
M

Marko1105

pre 3 meseca

A sta to tacno ne prate? Da je Bode solidna ekipa i da jako dobro igra presing i pas na svom vestaku? Da nisu losi, ali zasto mi nemamo ekipu koja je bolja? Znas, ako hoces da napredujes onda od 2016. na ovamo analiziras, posmatras, prodajes igeace koji nisu napredovali i dovodis igrace koji ti trebaju i na pozicijama koje ti trebaju. Pa onda sastavim za 3-4 godine ekipu koja ce rutinski proci klubove kao sto su Bode i moci da se nosi makar sa nekom Atalantom ili Marsejem...koja ce moci svake godine da izbori prolece u Evropi. Pa kao takav izadjes na konferenciju i kazes da klub i tim napreduju. A sta mi radimo? iz godine u godinu smo isti ili losiji. Ne vidi se napredak, ne vidi se sistem. Ono sinoc je bilo jako lose. Takticki, trkacki, kako god hoces. Nema opravdanja. Svi su krivi, a ne samo Marko Ilic, Seol, Rodic i Ivanic kako se najvise provlaci po komentarima. Ako ne promenimo pristup, taktiku i nacin u revansu Bode ce nas pobedeti opet. I nije sporno da se igra LE, nego ko ce odgovarati konacno sto ne napredujemo u Evropi? Nasa liga je smesna i sve se vise namesta. Svi namestaju. Pogledajte Zeleznicar PA ove i prosle sezone. Toliko je smesno, a istovremeno tuzno. Moramo stalno da igramo sa strancima i ja sam jedan od onih koji zagovaraju ligu sa Madjarima, Bugarima i Rumunima. Ne zbog toga sto su oni bog zna kako kvalitetni vec zbog toga sto nema namestanja i sto bi svako kolo bilo neizvesno. A to nam treba za Evropu.
@

@Ehj

pre 3 meseca

Pa ako su nam ti momci pokazali što nisu dobili ubedljivije? Znaš li koga su sve dobijali kod kuće? Naravno da ne znaš
M

Mateja@

pre 3 meseca

Koja je taktika da se ne predje polovina , igraci nemaju snage a ko je tu kriv????
a

aloo

pre 3 meseca

jel zna neko da objasni zasto je pusten mijailovic pred ligu sampiona sada nemamo zadnjeg veznog alo pa ko je dozvolio to amatersko
X

Xao

pre 3 meseca

Pa terali ste ga non-stop, što sad kukate
A

A ti si

pre 3 meseca

ga sigurno pljuvao najviše a sad ti kao žao što je otišao!
.

.....obavezno ⛔️

pre 3 meseca

kad ti pozoveš , evo sve trčimo . A zašto ne pozoveš Babajoka, Falka,Kulibalija , Ebisilija, Žandera, Rišaira Živkovića, Motiku,Spiridonovića ...... za one pare što si im dao da bar malo navijaju. Ajde bre gubi se !!!
2

2305

pre 3 meseca

ni trenera ne zna da ubode vratismo se u 2019..
D

Duck

pre 3 meseca

Terzicu, ti bi trebalo da budes u zatvoru.
S

SUŠTINA

pre 3 meseca

Ko ga je doveo u Zvezdu i čiju sliku drži u kancelariji?
J

Junker

pre 3 meseca

Ocekivao sam i ja da nakon 7 vezanih titula, 4 vezane duple krune, 7 godina igranja Evrope, napokon imamo ozbiljan tim. Pod ozbiljan mislim da imamo svaku poziciju popunjenu, a ne da budemo jedini fudbalski sastav na svetu (uz nasu reprezentaciju) koja nema oba beka, da nemamo po prvi put defanzivnog vezistu, da nam oslabite stopersku poziciju ponovo, da Mirko Ivanic vise ne bude zakucan u prvih 11 iako 2 godine nema dobru utakmicu, da Katai napokon zavrsi karijeru jer, nazalost, ima zdravstveni problem zbog kog ne bi mogao da prodje lekarske preglede nigde na svetu, da nemamo roster od 30 igraca. Eto, to sam ja ocekivao. Sto se Zvezde tice, verujem apsolutno u prolaz i maksimalna podrska Miloju, a tebi samo jedan dan da vidim ledja pa ponovo da se vrate ljudi na stadion.
S

SULTANAT

pre 3 meseca

Govori li Vam to nešto o vašim titulama i šta mislite zašto nema privatizacije?
R

Ristooo89

pre 3 meseca

Zamisli moze i gore, da nemamo tim da nam drzava daje svaki mesec 5 mil evra, da se zalimo kako je zadnjih 7 prvenstava namesteno, da ganjamo sudije u evropi a ispadamo iz 3 takmicenja za redom od nekih velicina poput kindergartena Norsjelanda 7-0, ili ovih drugih 7-1, i sad na nikad jaci Genk ili Gent uglavnom one slabije... To je muka..

Dorcolac

pre 3 meseca

sve se slazem ali roster od 30 igraca je sasvim normalno ne vidim problem pa svaka ozbiljna ekipa ima roster izmedju 27 i 32 igraca
V

Vasilis

pre 3 meseca

E to uvek moze gore nas je i dovelo do ovoga. To ono kao robovi "cuti, dobro je dok ne tuku"...
D

Dejanii

pre 3 meseca

Najbolje opisano razmišljanje mnogih od nas. Plusevi govore koliko ljudi misle isto kao ti. Ja sam očekivao da možemo barem da dostignemo nivo Shakhtara. Ne treba nam više. Možeš svake sezone da konkurišeš za osvajanje LE, a u LS si dovoljno konkurentan da izboris barem trece mjesto u grupi. Neko će reci da nam liga ne dozvoljava. Njihova liga se isti svodi na Shakhtar i Dynamo K. Ostatak su klubovi vrijednosti ispod 20m. Cuka vrijedi trenutni ja mislim 22m€ , TSC oko 27m . Ako mogu oni, zašto ne možemo i mi. Eto Dynamo igra dobro, a vrijedi malo više od Zvezde, a sudeći po utakmicama koje gledamo prethodne dvije godine u Evropi mogli bi se igrati sa nama, doduše ne kao sa Partizanom🤣 ali garant bi nas nadigrali. Nije mi jasno zašto da izmisljaju neku svoj novi sistem, ako već postoji toliko razlicith uspjesnih sistema u drugim klubovima koje danas možeš jednostavno da prepišeš i primjenjujes i znaš da ćeš imati uspjeh.
U

Ultras M

pre 3 meseca

ODLAZI MILOJE POVEDI I GARGAMELA
C

Cile Zulu

pre 3 meseca

JA VOLJIM VUCELIN SENDVIC
D

Dejan Pizon

pre 3 meseca

Gde si lopov ino sta se radi prodao si celu ekipu i hoces LS. Dva puta smo slabiji nego prosle sezone.
S

Sima Sever

pre 3 meseca

Oteraj Bunker Miloja
d

ducci

pre 3 meseca

Taj Miloje je prosao sve kvalifikacione utakmice u tri sezone i to od prvog kola...
C

Cile Zulu

pre 3 meseca

OTERAJ MILOJA DEFANZIVCA DOVEDI KVALITETNOG STRANCA TRENERA NEKOG NEMCA NJIHOVI IGRACI IGRAJU 90 MINUTA , OVI NASI NE MOGU NI 30 NEMAJU KONDICIJE!!!!! STA RADE NA PRIPREMAMA?????
5

53454534534

pre 3 meseca

i da se dovede ima da ga buse igraci (:citaj Rodic)
e

e

pre 3 meseca

Ima kvalitet,ali sedi vam na klupi umesto da igra. Katai,Drkusic,Duarte,pa da li ste svi slepi?
С

СРБИН007

pre 3 meseca

Биће 3-0 за норвежане и то је то
R

RECEPT ZA DALjE

pre 3 meseca

Na Marakani (ne onoj pravoj u Riju) odvezati zver Bogdanova i pustiti ga na goste da se prestraše, posle ih samo rutinirati na strah. Ako ne padnu u prvom poluvremenu, Terzić magistar, i lica u kožnim jaknama kojima je to struka, neka posete gostujuću svlačionicu saargumentima zašto im nije dobro po zdravlje da nastave rastrčano.
D

Delije wien

pre 3 meseca

TU SAM BRATE...... PRVO NA MILOJEVICA I GARGAMELA ZA PRIMER ALI KAD NADJEM ONOG STO NUDI SENDVICE I PISE BOTOVI
m

moni

pre 3 meseca

nisam očekuvao da će zvezda da se brani, a svaki tim koji se brani bez napada...primi gol...pa nije bode city, bayern...
B

Bog Kocke

pre 3 meseca

Realno pazi sta pričaš...
g

gostgg

pre 3 meseca

sta je terzinjo cim se izadje iz srbije odmah tvrdo tvoju nikad skuplji evropski tim nadigra jedan prosecan klubic iz nekog sela u norveskoj, pusti malo novinare da pisu kako jeste stanje a ne da im narucujes tekstove o pojacanjima kao da mbapea dovodis a ne neke igrace upinih kvaliteta
d

dosta lazi

pre 3 meseca

Taj klub iz tog sela je Ajax jedva izbacio u produzecima, dosta vasih spinovanja
r

rea

pre 3 meseca

@dosta lazi, a Ajaks završio peti u Holandiji koja je trenutno liga za milimetar iznad Danske, Švedske, Češke...
g

gostgg

pre 3 meseca

@dosta lazi alo zemljak pa ajaxu prosle godine nije dao gol samo ko je zurio na bus, niko nije rekao da je bodo amaterska ekipa nego to da po terzinim bajkama iz diznilenda njegova zvezda je rame uz rame sa lajpxigom a stvarnost je totalno drugacija
7

756756765

pre 3 meseca

Veli terza ne znam da pogodim sud, dodjite i napunite mi dzepove a ja cu i dalje da vam prodajem maglu