Komentari na vest

Nije slučajnost, ne znamo sa Italijom: Srbija ispustila +16, meč odluke sa Dominikancima

g

gostgost

pre oko 1 godinu

Ovoliki tekst a nijedna rec o pesicu hahahahahahaha

[email protected]

pre oko 1 godinu

Jokicu govnaru!!!
B

BAKSUZ

pre oko 1 godinu

Igram dva listica po 2,5 eura na Italiju, Portoriko, Sloveniju i padnem na hendikep amerikanaca... pa da ne poverujes!!!!
J

Jtd

pre oko 1 godinu

Za sve lose u sr kosarci krivi su "treneri", u danasnjem slucaju selektor. Ostavite igrace, guduric ne moze sam da odluci da bude plej, bogdan ne bi sutirao da je bio na klupi...
Z

Zeder

pre oko 1 godinu

Bolji Italijani. Koji je ovo put da nas dobiju za redom? Slucajno ne moze biti.
B

Blaa

pre oko 1 godinu

Daj u nedelju da se pakujemo lagano... Dosta brate ovo je previse...
g

glavataneru

pre oko 1 godinu

Za sunovrat kosarkaske reprezentacije su krivi celni ljudi koji su partizanovci, krivi su partizanovi navijaci I bivsi igraci Partizana koje je neko iz Partizana slagao da su najbolji Da su igrali samo igraci Zvezde I da je trener bio Radonjic bili bi konkurentni za osvajanje. Ovako zbog balansiranja I laganja narod da je neko najbolji a vidimo DESET godina da nije najbolji nije ni blizu najboljega I uopste sta znaci najbolji, valjda je ovo kolektivni aport
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Slažem se s tobom. Dok je igrao Kićanović, Dalipagić, Danilović, Rebrača, Divac i ostali iz Partizana nismo imali nikakve rezultate..Kako dođe Gudurić, Kurdurić ili kako se već prezivaju....sve smo bolji...Nastavimo samo tako....Zaboravih da u ove crno bele ubacim i Saleta Đorđevića..
P

Pedjapfcccc

pre oko 1 godinu

Ako Purtorikanci pobede jel je to dobro po nama ilk ne ? Imali bi svi onda 3-1
P

PedjaPFCCCC

pre oko 1 godinu

Ako Purtoriko pobedi..Jel je to dobro za nas ili ne ?
L

LuloLulo

pre oko 1 godinu

Nije dobro. Jer ce njih Italijani dobiti i mi ako dobijemo Dominikanu imam 4-1 kao i Italijani i lošiji medjusobni skor i idemo na Amere i tu smo zavrsili. Bolje da Dominikana dobije i da mi njih dobijemo 5 razlike ili vise i prvi smo u grupi.
b

bol

pre oko 1 godinu

Nema veze. Mi gubimo. Sutra u veče stiže avion na Surčinu.
z

zingari

pre oko 1 godinu

ovi imaju 4 pobede u istoriji protiv nas i to su ove 4. toliko
3

323232

pre oko 1 godinu

Ja mislim da je najveci krivac Covic unistitelj srpske kosarke da je bio Zoc dobili bi izmedju 40 i 50 razlike.
j

jasrb

pre oko 1 godinu

Videlo se u Areni 2005. Tad se baš proslavio i završio sa reprezentacijom za sva vremena.
j

jasrb

pre oko 1 godinu

Videlo se u Areni 2005. Tad se baš proslavio i završio sa reprezentacijom za sva vremena.
@

@jasrb

pre oko 1 godinu

2005. Željko nije ni stigao do Arene. Ostao je napunjen u Vršcu ili Novom Sadu, ne sećam se
d

dokon

pre oko 1 godinu

Sta ti je sport,moram da navijam za Dominikanu,mada nije problem ,Spanci su u problemu,otresose ih Letonci.
D

Drvo

pre oko 1 godinu

Bogdan Bogdanović Kamenjaš.
k

komsijana.glavata

pre oko 1 godinu

Zbog guranja Bogdanovica vec desert godina da je najbolji od strane partizanovih celnika mi ne mozemo nista da uradimo.
Љ

Љубо

pre oko 1 godinu

То је једина истина
B

Bon.Jovi_985

pre oko 1 godinu

Ima istine i u tome, ali on barem uvek hoće da igra za razliku od nekih koji bauljaju pijani po ulicama...
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Ne guraju Gudurića a samo mu prezime kaže da mu treba gurnuti...
G

Gorštak

pre oko 1 godinu

Poslednje 3 utakmice sa Talijanima, svaku utakmicu smo vodili 16,17 razlike i izgubili Glavni krivci Pešić, Bogdanović i Gudurić. Pitanje, zašto nije igrao Vanja Marinković?
A

A???

pre oko 1 godinu

A Deda nije kriv sa 2 promašena slobodna bacanja u zadnjem minutu na -2????
D

Dojčilo

pre oko 1 godinu

Vau...da ti nije neki rodjak??? Veliki igrači..nema šta???
S

SrleIrska

pre oko 1 godinu

Braćo moja,Srbi moji nemojte osudjivati Bogdanovića ili bilo kojeg naseg igraca,pa svako ko se bilo kojim sportom bavio zna kako je njemu,posle ovakve utakmice! Biće to bolje u Nedelju,i ako Bog da uz moju šljivu dobijamo Dominikance,i da se svi nadjemo ispred skupštine! Samo vera i podrška našim momcima to nam je sad najbitnije!!!!
m

misko123

pre oko 1 godinu

Vreme je da Pesic ode..zastareo trener...Na njegovo mesto postavti OVOG sto je upisao 'trenersku skolu"..a posto ga svi vole..Od Jokica do Danilovica..mozda ce se njemu odazvati svi igraci...
S

Samo zato

pre oko 1 godinu

A Nebojsa “večiti i maerozni” Ilić da ostane???
F

Fifika

pre oko 1 godinu

Nije ne znamo nego nema discipline i onda na +16 pocinje soliranje i ispucavanje trojki a odbrana se zanemari i za 3 min te stignu.Necu da imenujem igrace kad smo svi videli ko je kako odigrao.Ne ide tako,mora sa shvate da se igra cela utakmica max ozbiljno jer eto sta se desi kada pomislis da si pobedio.
B

Blaa

pre oko 1 godinu

Bogdanovic, dno, DNA...
m

mikac678

pre oko 1 godinu

Ovo je odlično odigrano jer nama gomila igrača neće da igra a druga povređena, zato šta god da odigraju i kako odigraju svaka čast, nemamo pleja jer neki umišljeni neće stranog igrača na toj poziciji. Tako da izgubiti od Italije nikakav problem, jer nama je glavno da se kvalifikujemo za olimpijske igre pa da pokušamo ako se svi odazovu da napadnemo neku medalju. Svi nešto Bogdanović a on osim lošeg šuta za tri sasvim dobro odigrao za razliku od npr Gudurića koji je rupčaga i to teška. Svi koji su protiv igranja stranog grača u reprezentaciji nemaju pravo da ikoga kritikuju i to je tako, jer sami vole da kažu kako je bolje izgubiti nego da nam igra strani igrač!

❤️❤️❤️

pre oko 1 godinu

Samo da te podsetim da Guduric igra van svoke pozicije i da zbog toga ima neke cudne odluke i odigra slabije odredjene etape utakmice...
A

Analiza po stavkama

pre oko 1 godinu

Selektor nam omatufio, kapacitet igraca je takav kakav je i to je to...
N

Nenad1246

pre oko 1 godinu

Dajte mu nek šutne 100.
R

Rajko Kikic NS

pre oko 1 godinu

Nisam nikakav hejter, naprotiv, volim nasu kosarkasku reprezentaciju ali dve stvari su mi jako cudne, prva to sto je Bogdanovic pucao trice 1 od 13, morao je da stane bar kod 1-10 (verovatno i malo ranije pre toga) a druga to sto smo dozvolili da nam prednost od 16 poena otope za nekoliko minuta. Ako dodjes na plus 16 tri minuta pre kraja trece cetvrtine to je dobijena utakmica ako trener zna sta radi i ako su igraci hladne glave. Dzaba, ispustismo pobedu, ovi nas pobedili cetvrti put zaredom a kada im dodju Spanci ili Ameri rastavice ih sa 20-30 razlike.

❤️❤️❤️❤️

pre oko 1 godinu

Prednost je pala u pet uzastopnih neiskoriscenih napada krajem trece cetvrtine, Bogdanovic promasuje dve forsirane trojke, N. Jovicu sviraju faul u napadu u bloku i Guduric promasuje dva ulaska na silu, a na drugoj strani Fontekio i Datom ubacuju 2 trojke i 3 dvojke... Bogdabovo nerezonko sutiranje trojki je preokrenulo rezultat, oni su dobili samopouzdanje, a mi smo ga izgubili...

VecaBg1971

pre oko 1 godinu

Koliko je kriv Bogdanovic sto trenira šut toliko je kriv i Pesic sto ga drzi u petorci. U svakoj utakmici do sad smo imali identicne padove u nekoj cetvrtini, samo sto Italija nije Sudan jbg.
с

стари гробар

pre oko 1 godinu

Ову утакмицу је изгубио Пешић форсирањем Богдановића да шутира до бесвести у тренутку када су Јовић и Милутинов сјајним пикенролом направили разлику, а Италијани у бонусу практично без центра који би парирао Милутинову...Пешића је стварно прегазило време

Bojank91

pre oko 1 godinu

Biće bolje, napred samo
d

d. g.

pre oko 1 godinu

Zašto pljuvanje po igračima? Oni su tu dok njihove kolege timare konje i brčkaju se. Ako je neko kriv onda je to Pešić. Mi bolje igrače(sem Teodosića) koji hoće da igraju za reprezentaciju nemamo.
G

Gost8888

pre oko 1 godinu

Dobro sam ja rekao jos pre 15 dana da je Jokić pametan zato što je odlučio da ne igra. Zbog toga što mu se isto piše, ako ne dode pljuvace ga ako bude igrao pljuvace ga. Najbolji dokaz za to i primer je Bogdan. Kada je rekao da ce da igra da je rep svetinja itd. I kada je odigrao dve dobre utakmice bilo je Bogi kralj ovo ono a čim je jednu odigrao lose evo 90% komentara su negativni prema njemu i prozivaju ga i pljuju. Kod nas je nacionalni sport pljuvanje. Pa se onda čudite zašto je Dončić izabrao Sloveniju a Mirotić Španiju. Tamo te niko ne pljuva i ne kune ti sve živo ako loše odigraš ili se ne odazoveš u reprezentaciju.
s

ssssssss

pre oko 1 godinu

Sto kaze lik u komentaru, Janjusa da smo imali pod kosem da zida uz Milutinova dobili bismo. Sta je sa Gagicem? Zasto smo vodili Ristica ako ne ume ledjima. Tako se dobijaju Italijani, ne sutem.
G

Gooooost

pre oko 1 godinu

Bogdanovic da se ugleda na fontekia, tako igra pravi lider ekipe, preuzima odgovornost kad je tesko i pogadja i uz pomoc jos 2-3 igraca resava utakmicu.
s

ssssssss

pre oko 1 godinu

Zasto Bogdanovic ima potrebu da forsira kad ga ne ide? Protiv Portorika je isto radio, sutirao ovako bez ikakve izgradjene akcije, sad vidi da Italijani to kaznjavaju. Dok se igralo na Milutinova prednost rasla, ovo je sramota. Gde je Pesic da kaze da se ne pale sa trojkama kad su ljudi od 3. minuta trece cetvrtine u bonusu, znaci guraj loptu dole, Davidovac moze sa svakim igracem da zida, ali to nas selektor ne zna, covek je ostao u devedesetim...
o

ok

pre oko 1 godinu

Proslo vreme. Pesic je proslost. Poceko je bio pomocni trener u Olimpiji ali je neko resio da ga iztrpi. Trener koji je gradio igru na dva igraca je proslost. Poludeo sam kad sam video da je ubacio Gudurica i neinteligentnog klona Avramovica zajedno na parket. Pa njih dvoje mogu da stanu zajedno u levu aut liniju. Da je bar povukao Davidovca ili Marinkovica na dvojku ne bi ukanalio rezultat. Dalje ne moze menjati Milutinova Petrusevim jer decko iako su ovi bez centra lose brani to. Ristic bi sa par trojki ubio talijane. Ljudi su kod - 16 pogubljeni bili. Ali onda krece bacanje cigala Bogdanovica koji tako igra u NBA. Sramota jer trener nema autoritet i vodi tim kao dobrovoljacko drustvo. Oce Bogi, nece Bogi. Hebala ih NBA statistika. Izgubiti od ekipe koja nema centra sramota. Da je pronicljiv trener bolje bi mu klinac Topic zavrsio posao od Avramovica koji razmislja 20 sekundi a onda ne zna sta ce sa loptom isto to vazi za Gudurica kad nema jedinice na terenu. Tesko ce proci dalje. Poklonili su nikakvim talijanima visok plasman.
P

Partymaker

pre oko 1 godinu

Dobro smo odigrali, mogli smo naravno i da dobijemo, čak i pored nekih skandaloznih odluka sudija.... Neshvatljivo da onakvu prednost prokockamo
a

all grobar

pre oko 1 godinu

Ok najveci je krivac Bogdanovic, zato sto se ispucavo. E sad kolko puta je morao da sutne u zadnjim sekundama? Kolko puta lopta ide od jednog do drugog i niko ne gleda na kos i onda zadnjih 5sek bace krompir njemu? Ovim ne zelim da umanjim njegova katastrofalna ispucavanja iz neizgradjenih pozicija. Zasto danas Davidovac, Petrusev, oba Jovica ni ne gledaju ka kosu? Ko je danas sem Milutinova odigrao na svom nivou? Mozda Dobric kao drugi najbolji strelac tima, ali sa sutem iz igre od 30% koji je dosta anulirao odbranom i off skokovima. Mi danas jednostvno sem Milutinova nismo imali nikog raspolozenog za igru, samo je pitanje dal je zbog loseg dana ili ce tako biti protiv svakog malo jaceg protivnika. Odbranu smo odigrali korektno, pogotovo na ovom Fontekiu, ali ovaj je bio danas fantastican. Bez obzira na sve, nek se momci pogledaju izmedju sebe, nek trgnu malo i selektora i da dobijemo Dominikanu pa dalje sta bude. Nista nije gotovo, mozda cak ovo i ispadne dobro. Jos jednom ne moze krivac za poraz biti samo jedan igrac.
N

Nisam

pre oko 1 godinu

Znao da si njegov advokat i prestani da ga branis. Ako je neko kriv onda je to izlapelim trener i nema vise Price.
a

all grobar

pre oko 1 godinu

Nemam ja sta njega da branim. Kad neko sutira 1 od 13 sve je dovoljno. Poenta mog pisanja je da mi sem njega, Milutinova i Gudurica nemamo igraca koji je nosilac igre u svom timu, a to se prenelo i na reprwzentaciju. Nama lopta ide od jednog do drugog i niko ne gleda ka kosu, mora jos neko da povuce, al zato treba ono medju nogama. Bogdan je kriv sto je forsiro sut umesto da ide na 2p tu je danas imo 100%. Ili drugacije receno ko je sem Bogdana i Dobrica dacao poene u zadnjih 5min? Niko, udarilo im sunce od table u oci pa su gledali ka svom kosu.
1

1 od 13

pre oko 1 godinu

Bobi uzdanice nasa, bice bolje sledeci put. Valjda ce i te trojke proraditi. I dalje si jefini koji bi mogao igrati s Danilkom i kumarom SaloM!
r

realno85

pre oko 1 godinu

ajd sibni jednu trojku kapitenu na sledecem treningu , al da pogodis i objavi na instagramu da mi znamo da ti znas. u avionu bolje da ste mu loptu poklonili za rodjendan nego tortu. mozda ne bi sada ovu silovao na terenu.
Z

Zzzz

pre oko 1 godinu

Bar ubacuje slobodna
0

015

pre oko 1 godinu

Pesica cemo teze oterati nego ovi Vazuru i Vucelu.
M

Majstorska radionica

pre oko 1 godinu

Sta uradi crni Bogoljube?!
M

Miloš 1970

pre oko 1 godinu

Voleo sam te Bogdanoviću ali ti si za mene mrtav od sad!!
O

Oleg

pre oko 1 godinu

Ovo je najbolje sto imamo. Ovo su istinske patriote i treba ih podrzati maksimalno. Mogli su i oni da piju pod satorom i da jasu konje. Oni su izabrali da budu SRBI.
I

Idemo dalje!

pre oko 1 godinu

Da li je moguce da smo ispustili 16 razlike?!Nije to mala prednost protiv Italije...Ali sta je tu je.Idemo dalje!Srbija ole
O

Objasnio

pre oko 1 godinu

Im Fontekjo kako stvari stoje.
t

torbicis

pre oko 1 godinu

Prvo veliko hvala Bogiju jer bez njega bi verovatno već isli kuci a sto se tice autoriteta trenera,ovo bi Dusko Vujošević resio jednim zahvatom,ocinskim zagrljajem.A danas se i ne moze drugačije sa bahatim klincima..osim ako nisi Zeljko Obradović!!!
M

Milojko Cmarsenic

pre oko 1 godinu

Dokle vise forsitanje ovog propalog Bobija "snajpera"? Ima procente suta kao u NBA. Odigra jednu kako treba, uglavnom protiv nekih amatera pa ga 10 utakmica nema nigde uz 13 posto suta. Konstantan je ko kisa u Egiptu!
m

miki333

pre oko 1 godinu

Idemo dalje, ispali smo papani... trener kriv, na plus 16 izvodi petorku koja je raznela zabare, i ok da odmori igrace ali kad vidis da se italija vraca vracaj odmah petorku. Guduric Bogdanovic ne zna se ko je gori... moramo da dobijemo dominikamce sa vise od 2 kosa razlike da bi bili prvi u grupi.
S

Statler

pre oko 1 godinu

Odgledao sam pola prve četvrtine i sve mi je bilo jasno.
m

marko235

pre oko 1 godinu

Bogdan privatizovao utakmicu. Bas bezveze. Mislim, i dalje mislim da je Bogdanovic nas najbolji igrac, ali danas totalno nerezonska igra sa njegove strane. Klasicno silovanje lopte. Sto je najgore, cini se da u nasem reketu nastane ne rupa nego krater, kada izadje Milutinov. Kada u igri nije bilo Milutinova onda je na 4. morao da igra mali Jovic koji ima bas ozbiljno telo i ruke. A ne kad izadje Milutinov ti sklonis i Jovica, i naravno onda se desi potop. I da bez ozbilnijeg ucinka Nikola Jovica mi nemamo sta da trazimo u ovakvim egal utakmicama. E sad da li je mali sada sposoban da na vaznoj utakmici ubaci bar 15 poena. To je pitanje. Ima odlicne fizikalije, e sad da li je glava na mestu. Vidim da sa klupe pokusavaju valjda da ga sacuvaju da ne sagori. Da ne ispadne da je na njemu da resava. Ali u svakom slucaju mora da da veci doprinos da bismo pobedili. Prosto nije dovoljno samo dodavati loptu prvom do sebe kada si u prvoj petorci. Ocigledno je da njemu fali minuta u ozbiljnoj kosarci, prosto izgleda kao da je prvi put na parketu u ozbiljnoj utakmici gde ima minutazu.
J

Još jedna laž

pre oko 1 godinu

Jel može neko da me uputi koji je to četvrti vezani poraz protiv Italije? Jer ako se gleda Akropolis kup (a jelte računa se), to je EP, Akropolis i SP, tri, a nikako četiri, jer smo ih pre EP dobili u Hamburgu. A ako se gledaju samo zvanični mečevi onda su KOI, EP i SP, opet tri.
Ž

Želimir_Ž

pre oko 1 godinu

Pešiću, zreo si za penziju! Košarka se više tako ne igra...
L

Ladovina

pre oko 1 godinu

Steta,ako slucajno budemo drugi,a ne treci,Ameri ce nas zabetonirati
D

Dashzve

pre oko 1 godinu

Nije slucajno sto postoji penzija kao koncept povlacenja iz radnih obaveza zbog starosti. Nažalost mi smo samo ljudska bića koja vremenom postaju sve slabija i fizicki i mentalno. Pesic je veliki genije košarke, veliki mangup, trener strog kao milicija. Ko misli da je Vujosevic strog, taj ne zna Pešića i njegove brutalne metode discipline i strahovlade. Ali sve nažalost dodje kraju. Kari je ostario, nije više brz i britak kao pre. Vremena su se promenila deca i igrači nisu kao nekada. Nekoliko puta je i na isti način izgubio utakmicu. Sto mu se nikada nije dešavalo kada je bio mladji…
M

Milisavr

pre oko 1 godinu

kako ljude nije sramota da pljuju Bogdana , pa covek nam je najbolji igrac zadnjih 7-8 godina skoro
D

Djinobili

pre oko 1 godinu

Pa dobro bolja su ekipa,veća zemlja,duže igraju zajedno i opet su nas jedva dobili..biće to bolje pa nismo mi pretplaćeni na medalje to ide vremenom mora da se gradi
R

Rosso

pre oko 1 godinu

Nije opravdanje, ali sudije su nas upropastile!
0

090

pre oko 1 godinu

BOGDAN NIJE NIKAD BIO VODJA..NIT ĆE IKAD BITI..NEMA LEBA S NJIM
G

Gosthjk

pre oko 1 godinu

Moram da pohvalim Milutinova koji je odigrao fantasticno, i zahvaljujuci kome smo i dosli na +16, ali na zalost, kapiten je resio da ukrade sou
Z

Zeleznik

pre oko 1 godinu

Nažalost Petrušev je završio takmičenje samo što naš stručni štab to neće da kaže. Ne može ni Milutinov sam. Momak je prvi i jedini centar u timu..... Videlo se pri kraju da je izdisao, ubiše ga oni italijani pod košem, sudije naravno niša ne sviraju.

Mile Stručnjak

pre oko 1 godinu

Kada sam pisao da je Bogdanović dobar ali da nikada nije i niti će dostići očekivani ili željeni nivo, lupali ste mi minuse. Nama je ljudi najveći problem trener. Loša psihička priprema za meč, ušli nervozni i u grču. Taman bljesnuli i onda uspavanka Pešića i ozbiljan pad. A o igri Gudurića za koga mislim isto što i za Bogdanovića samo duplo gore, nema svrhe trošiti reči. Ali opet (skoro) sve je do trenera. I pre prvenstva smo bili svesni da je polufinalne, najviši domet i to zahvaljujući žrebu... Ali ovo ipak boli, jer realno smo bolji i možemo mnogo više od ovih žabara...
A

A parazit na klupi?

pre oko 1 godinu

A uloga Nese Ilića je tačno koja?
A

A?

pre oko 1 godinu

A Dedina slobodna bacanja na kraju?
М

Марјан

pre oko 1 godinu

И опет минуси....Снселектор има своје ботове,не разумем? Све што си рркао је тачно,само много горе,а горе у смислу шта је две труло у и око репрезентације,а шти не може (увек) да се види док траје утакмица. Лоше и очајно!
S

Srki987

pre oko 1 godinu

Bogdan Bogdanović bek šuter, kraj vica.
A

Ajde

pre oko 1 godinu

Bar pogadja slobodna bacanja
М

Марјан

pre oko 1 godinu

Па шутер,не и погађач.
F

Finale sa

pre oko 1 godinu

Jao FINALE sa Dominikancima. Nisam znao, da su tamo uopšte čuli za košarku.
N

Nishlija

pre oko 1 godinu

Oni su jaci od Italijana trenutno!
I

Ivan FCRS

pre oko 1 godinu

Pesic je morao da skrene paznju Bogdanovicu da ne ispucava trojke ako mu se ne iskrenira napad da ostane sam. Ili u suprotnom da ga izbaci iz igre ako nastavi to da radi. On nije uradio ni jedno ni drugo.
G

GETAFIX

pre oko 1 godinu

Malo poštovanja za starije. Pešić je zadremao kao i prošle godine, pa nisu hteli da ga bude. To ti je kao sa Šapićem u Beogradu. Postaneš svetski prvak i onda dobiješ blanko, doživotno jahanje naroda.
t

tanana

pre oko 1 godinu

pesic bio na utakmici?
s

srb03827

pre oko 1 godinu

Pa da su Janjuša iz zadruge doveli više bi trojki ubacio
S

Sudije

pre oko 1 godinu

su odlučile,faulovi nepostojeći i ona čista dupla čovek tapkao uhvatio i nastavio na ulaz tapkajući..eto ti ta 2poena razlike ,nismo bili loši šta svi nešto pljuju
b

brt

pre oko 1 godinu

nismo bili loši, bili smo očajni. Realno gledajući, bez ikakvog pljuvanja i vređanja. Odigrali smo kao provincijska ekipa, što reče Pešić. Na +16 totalno nerezonska igra i bezpotrebni šutevi za 3. Oni u bonusu, mi ne spuštamo loptu pod koš. Dakle u pitanju su neke elementarne stvari koje su jasne svakome ko prati košarku. Svi pričaju kako je naša velika prednost što znamo da odigramo smireno i da kontrolišemo rezultat, ali toga danas nije bilo. Ovo je ne znam koji takmičarski poraz u nizu od jedne skromne selekcije, sa skromnim selektorom, i sve nas jako nervira što gubimo konstatno od njih. Opet Spisu 14p, opet njegov ulaz kad se odlučivalo. Imaju jednog vrhunskog igrača kojeg treba da sačuvamo, tog Fontekija, i on nam ubaci 30p. Stvarno iritantno u svakom smislu.
Z

Zijani

pre oko 1 godinu

Zato lepo Jokić ne igra..a ne da ga pljuju ovde oni koji nisu šutnuli na koš ili jesu pa misle da znaju nešto,kao sad Bogdana svi jedva dočekali.. šta će mu to,lepo uživa a vi pljujte pa lepo niko od najboljih ne treba da igra
P

Popsi

pre oko 1 godinu

Ubi nas sebičnost Bogdana. Šut za 3 11:1.

Milos Bozic

pre oko 1 godinu

13:1
S

Skidaj gaće unapred

pre oko 1 godinu

Najbolje da ne igramo sa njima u budućnosti. Predajte odmah da se bezeze ne umarate...
Z

Zijani

pre oko 1 godinu

Ubacio bih bar 2 od 13..Zovi me Pešiću,imam 26 god i treniram u Dobanovcima al da se kladimo ubaciću 2/13 i pobedićemo sl.put
V

Vrac

pre oko 1 godinu

Ti da si covek ne bi pisao ovakav komentar.
b

bezstraha

pre oko 1 godinu

oces možda protiv kk vrcina
@

@vrac

pre oko 1 godinu

jesam čovek,što,šta fali komentaru pa kao nisam čovek..? Svašta
0

090

pre oko 1 godinu

BOGDAN NIJE NIKAD BIO VODJA..NIT ĆE IKAD BITI..NEMA LEBA S NJIM
B

Boki0899

pre oko 1 godinu

Krivci od Igraca Guduric i Bogdanovic. Trener Pesic za Dom Staraca. Lepo klupica u Domu Staraca i zvaci Zvaku. Posle ovog Takmicenje Novi Selektor. Covek menja 3 Igraca 😂😂 lici mi na Scenu kad Biden zove Majku. Treba mlad Trener a ne covek kojem je tesko da prica. Pokojni Duda je Zmaj za ovoga bio uvek. Koga Pesic moze da motivise. A ovaj strasno limitirani Davidovac nezna da ubaci Slobodna Bacanja po obicaju Kako se strah uvuce u Kosti nema spasa. Kad vodimo +10 i neko nas stigne mi se razpadamo.
b

brine

pre oko 1 godinu

Je li vam sada jasno zašto Jokić ne igra
S

Sio mi ga Djuro

pre oko 1 godinu

A ko je sta ocekivao od ove ekipe, rekao sam da ovaj sastav ne bi osvojio ni ABA ligu a jos kad su pocele povrede....nema od njih nista naravno ni na ovom prvenstvu...
R

RealNo1

pre oko 1 godinu

Пешићево држање Милутинова на клупи и Богданово форсирање шута кад не иде нас је убило.
?

???

pre oko 1 godinu

Да ли се икад десило да на светском првенству један наш играч, у овом случају чак и капитен, оволико силује шут по сваку цену??? 1 од 13??? Па дечко на 8 промашаја да си престао да инсистираш на тројци можда бисмо нешто и урадили. Капитен који нема осећај за тим срам те бре било
C

Capitaine Tracas

pre oko 1 godinu

Opet ista priča. Bruka i sramota!
6

637383

pre oko 1 godinu

Zašto nije dao šansu Marinkoviću?
o

ok

pre oko 1 godinu

Ima li ova reprezentacija trenera. Bogdanovic uporno baca cigle celo drugo poluvreme a trener cele tajm aute forsira njega. Pa brate kad te nece ides na ulaz. Smucilo mi se niko nije ispred tima. Izgubili smo opet od goreg jer nismo igrali timski. Ovaj pravi hokejaske izmene menja ritam na velikoj razlici. Igra sa Guduricem i Avramovicem. Dva igraca istih karakteristika. Kreacija nula zbog sporog razmisljanja. Ista je prica bila i sa Jokicem. Prolupao. Napredovala je kosarka ne resava jedan igrac. Tim i samo tim. Sve sto su uradili prosuli su protiv osrednjih Italijana
D

Danilovicu,Danilovicu...

pre oko 1 godinu

Jeste kosarka,ali nije Pesic,zvaka je tu,srpski jezik nije tu,70.god.je tu,ali on nije tu.
p

prti

pre oko 1 godinu

Pesic, Pesic i Pesic. Covek resio mec onom trostrukom izmenom i blejanjem pored linije zadnja 2 minuta trece kada nam je Datome radio sta je hteo. Ako izgubi i od Dominikane kvota 1.01 da ce da preskoci povratak u BG nego pravac Minhen pa jedno 3 meseca kuci da zaliva bastu pa onda ce da se javi...
S

SotirZvaniDjubre

pre oko 1 godinu

Boli ovo, 4 puta zaredom nas dobijaju... alii ako smo morali da izgubimo neku utakmicu na ovom prvenstvu onda je to ova, dobijemo Dominikanu i opet smo u 1/4 finalu, tu ce se videti za šta smo. Realno ova ekipa nema kapacitet da počisti sve na prvenstvu od početka do kraja, zato je ovo saplitanje mozda i najjmanje bolno. Svakako i dalje verujem da imamo ekipu za polufinale.
S

Srbija Majka

pre oko 1 godinu

Sada ce svi napasti Bogija i naravno sa razlogom...ali Pesic vec treci put gubi od Italijana na isti nacin, Znaci da je ocigledno sujetan ili vise ne umije da vodi ekipu. Kada imas 16 razlike 3 minute do kraja trece cetvrtine...ti naprosto ne smijes dozvoliti da ti se ekipa raspadne i protivniku dozvolis da se vrati u egal. Ispucavanje Bogdanovica je rezultat trenerskog autoriteta i postavljanja taktike na tajm autu. Naprosto izvrsis rotaciju u prvoj petorki i trazis novo rjesenje za njihove igrace u napadu. Ne smijemo sebi dozvoliti da nam oni udju u glavu i da sada postanu ne premostiva prepreka za nase igrace koji sigurno imaju veci kvalitet i sirinu u igru. Ljut sam strasno...jer smo ovo trebali da zavrsimo u trecoj cetvrtini i lagano ih dokrajcimo u zadnjoj. Naprosto NEDOPUSTIVO od naseg trenera da po treci put izgubi utakmicu na isti nacin!!!
M

Ma nece Bogija

pre oko 1 godinu

Ristica ce napasti
D

Dachaa

pre oko 1 godinu

Izgubili smo kada je pesic napravio trostruku izmenu kada se Jovic povredio.
S

Smislov

pre oko 1 godinu

Postali smo im redovne mušterije, da su napravili kompleks. Gledao sam sve do +11 nakon što su poslije dve promašene dvojke Bogdanovića smanjili razliku sa +16, jer sam znao šta će biti. Neki neće da igraju, a neke neće trener. Ja ne znam šta još treba da uradi Smailagić pa da igra za reprezentaciju. Da rodi mečku možda.
t

ti si lud

pre oko 1 godinu

Smajli je povredjen.
N

Ne pratis

pre oko 1 godinu

Povredjen je.
S

Smislov

pre oko 1 godinu

Eno ga trči na Kopaoniku.
t

treba da se desi

pre oko 1 godinu

da ozdravi pa tek onda da dokaže da ima mesta za njega
o

ok

pre oko 1 godinu

Ne lupajte navijacke komplekse. Kakav jadni Smajlagic. Covek je nivo ispod ovih momaka. Ovo je izgubio Pesic. Ja ne razumem Bogdana. Covece ne ide sut pa idi na ulaz igraj na druge za tim. Pesic je zapeo kao pinter u bure Bogdan i bog. Dok smo igrali na proigravanja cele petorke ovi su pasli travu. Cim smo krenuli na Bogdana utakmica je zavrsena. Igramo protiv tima koji nema peticu. Strasno. Pesicu, Pesicu. Ameri su krenuli da prave trenerske timove. Nema vise jedan trener bog. Njih nekoliko dogovara igru.
О

Опа

pre oko 1 godinu

Милутинова који је најконстантнији у екипи не користимо, али зато Богдан узима шут и кад је акција за њега и кад није. Мислио сам да ће да олади мало кад је дошао на 1/8 па 1/9 па 1/10 међутим дечко је решио да погоди ту другу тројку данас таман Србија изгубила и тако је и било. Ако капитену репрезентације треба ми да објашњавамо да су отишли на такмичење као тим онда је.ига...
1

1/13

pre oko 1 godinu

Hajmo malo na instagram Bogi. Tamo se bolje snalazis.
K

Khal Drogo

pre oko 1 godinu

Дежурни пљувачи дошли на своје. На приступу српских кошаркаша се нема шта замјерити. Подоста је детаља који су преломили меч, дође такав дан када се све наопако посложи. Против Доминиканске Републике, одличне екипе сада треба оставити срце на паркету. Пуна подршка српсклим кошарклашима, главу горе. Идемо даље.
R

Raki1

pre oko 1 godinu

Ahahahahaha protiv velike kosarkaske velesile Dominikane, daj covece smesan si 🤣😅😂
W

Wij

pre oko 1 godinu

Jeste, ali nama je "los dan" i "sve se naopako poslozi" vec 4. put zaredom protiv Italije. Vise nesto ne verujem da je samo u pitanju los dan.
N

Nicker

pre oko 1 godinu

Zadnji napad slika i prilika mentaliteta ekipe. Fontekiju se skracuje ruka,nasi se vec spremili da krenu sa aut linije kad ono... I onda Jovicev sut sa 10 metara,u letu se vidi da nije ni blizu kosa. Ovo sto je Bogdan odigrao je blaga jeza...
C

Cccc

pre oko 1 godinu

Не зна се ко је тужнији дал овај Пешић сенилни или Богдановић.

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Ја одрастао на Ребрачи,Бодироги, Даниловићу,Дивцу,Обрадовићу,Паспаљу,Вујанићу,Дробњаку,Берићу,Ђорђевићу, Топићу,Савићу,а овде ко све игра!!!!
M

Mickey O'Neil

pre oko 1 godinu

Fontekio je barem za dve klase bio bolji od svih aktera današnjeg meča i Italija je zasluženo pobedila.Poraz od Italijana postao je naša tradicija.Poceko je Pešića opet nasamario,a ovom prilikom nije morao da pravi tehničke greške.
T

Top Gun

pre oko 1 godinu

Sve je ovo deo tajnog plana karija za osvajanje zlata....
R

Ref

pre oko 1 godinu

Kao sto rekoh pre pocetka turnira Bogdan jeste kapiten ali nije lider.... i to se sada dokazalo...
N

Neko iskren

pre oko 1 godinu

Nazalost, losa selekcija suta nas je kostala pobede. Marinkovic, Dobric... ti momci zasluzili su akciju za za tri poena. Svako moze da ima los dan, ne treba suditi odmah. Nije lose izgubiti u ovom periodu takmicenja. Bogdanovic kapiten. Hladna glava u narednim utkmicama.
3

3321

pre oko 1 godinu

Ovde mi ljudi udarali minuse kad sam napisao u prvoj cetvrtini da je ovo suterski trening Bogdanovica.
m

matoriekspert

pre oko 1 godinu

Da znaš da mi je jako žao što je tvoja neverovatno pametna opaska tako prošla!
i

italija je

pre oko 1 godinu

ZEMLJA ODBOJKE.
B

Bogi zet propali

pre oko 1 godinu

Ako mi ne budu svirali vise prekrsaja i ne budem li izvodio vise slobodnih bacanja, necu igrati za reprezentaciju!
N

Neko iskren

pre oko 1 godinu

Nazalost, losa selekcija suta nas je kostala pobede. Marinkovic, Dobric... ti momci zasluzili su akciju za za tri poena. Svako moze da ima los dan, ne treba suditi odmah. Nije lose izgubiti u ovom periodu takmicenja. Bogdanovic kapiten. Hladna glava u narednim utkmicama.
k

komsijana.glavata

pre oko 1 godinu

Bogdanovic je najgori igrac reprezentacije u istoriji. Ali dao je 18 poena, NATE BIO JE NAJBOLJI. HAHAHAHAHAHAHHAHAH
s

stokton

pre oko 1 godinu

Jel si ponosan na sebe sad? Ali dzabe. Ona stvar ti ista ostala. Ne raste to od zlobe.
m

miki234

pre oko 1 godinu

Ja nisam neki strucnjak,i bas zato bih volio da mi neko objasni stavljanje Marka Gudurica u poziciju da on organizuje napad.To je momenat dje Italija prelomila, kada je covjek pet lopti izgubio.I to na isti nacin krene u dribling udje u guzvu spetlja se i izgubi loptu.I sramno je da neko pljuje Bogdana,uopste nije kriv.Vec drugi put Pesic protiv Italije ne vraca prvu postavu na vrijeme (isto kao na eurobasket).A tek nas zadnji napad ,imali smo 7 sekundi a nas igrac stoji i tapka loptu u mjesto.Ovo vec postaje kosmar protiv Italije,uvjek isti scenario,nadam se samo da nece psihicki pasti,mada me uzasno sve podsjeca na prosli mundobasket kad smo u grupi sve opuvali a onda u drugom krugu nas Spanija pobjedi i nismo se oporavili od toga do kraja takmicenja.Ipak se nadam da do toga nece doc,i da cemo u nastavku pronaci snagu.
G

Gosthjk

pre oko 1 godinu

Ma nije Bogdan kriv. Mora da je Guduric sutnuo 100 puta preko ruke sa 8m umesto da ide na ulaz jer su Italijani u bonusu, nikako nije Bogdan. Mora da su svi ostali krivi, ali nije Bogi koji je poklonio Italijanima ovu pobedu. Kad li cete vi Grobari da izadjete iz klubastva???
s

srxx

pre oko 1 godinu

Gubimo, Bogdan šutira trojke 1-11, Pešić na tajmautu kaže idite na Bogdana. Pametnom dovoljno.

Sakur

pre oko 1 godinu

Al su se panteri raskokodakali,oni jedva cekaju da Bogdanovic odigra lose
D

Dobro je odigrao Bogi snajper

pre oko 1 godinu

Nema se ko sta radovati. Razvalio je. Obruč.
M

MNM

pre oko 1 godinu

I to a i da ti moraš da navijaš za Petruševa haha
S

Simić

pre oko 1 godinu

Nema tu šta da se čeka. Na svakom prvenstvu, na svakoj utakmici gde je on preuzimao odgovornost protiv malo jačih reprezentacija odigrao je ovako kao danas protiv Italijana. I mi smo ih izgubili. Ovo već postaje tradicija.
p

puntera necemo

pre oko 1 godinu

jokic ne zeli igrati...srbende nema sada kukanja...gledajte slovence i spance ...
o

ojo

pre oko 1 godinu

Pravda za burek

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Јесте касно али зашто не игра Анђушић! Бољи је шутер и од богдана и гудурића! Једини класични бек шутер,онај чисти!
k

komsijana.glavata

pre oko 1 godinu

Guduric 2/2. Bogdanovic najgori procenat u istoriji nase reprezentacije.
B

BeNiHiMe ArAtAmE

pre oko 1 godinu

samo nemoj on da nam igra, Klay Thompson za sirotinju
@

@

pre oko 1 godinu

Hihihi...nadam se da je ovo bio vic
5

56789

pre oko 1 godinu

TAKTIKA SRBIJE: DRZI LOPTU PET SEKUNDI DO KRAJA I ONDA DAJ BOGDANOVICU NEK ON SUTRA.
Z

Zurle

pre oko 1 godinu

Ne "ne znamo sa Italijom..." nego "ne mozemo sa Italijom", mislim da je tako korektnije.
p

pp

pre oko 1 godinu

Najgori kapiten u istoriji reprezentacije. 1/13 za tri, sramota. Glavni i jedini krivac za poraz. Necemo ni doci do cetvrtfinala. 🃏 MVP
a

auh

pre oko 1 godinu

I da dodjemo,tamo Ameri.
1

12345ss

pre oko 1 godinu

Analiza 0!!! Nadji drugi posao Nikola
N

Nema

pre oko 1 godinu

Bezanja u Minhen sad, a vi placenici dajte 60 minusa na svakli los komentar o Pesicu
G

Grey

pre oko 1 godinu

Svake godine ista prica,lozenje kidamo sve u grupi i posle nalete napaljeni zabari i spuste nas na zemlju...ovo vec postaje veliki problem,da ne mozemo da pobedimo ove Italijane koji samo nas mogu i da dobiju,nemam reci stvarno...
R

Rasputin

pre oko 1 godinu

Ok, poraz ko poraz nije ni prvi ni poslednji... Ali treba jednom da se izvuku pouke, i da prestane na se gubi na identican nacin... Ne treba silovati sut za 3 poena, pogotovo kad vodimo i kad igramo protiv divlje ekipe koja moze da ubaci 15 poena za 2 min... Na 16 razlike mi umesto da ih lomimo ulazima i igrom pod kosem mi ispaljujemo 3ke sa 7-8 metara i preko ruke... Sa druge strane kriminalno je da BB kao najbolji suter u ovoj ekipi sutira 1/11 za tri poena i to ih forsira kao da je na treningu, sramota je da Pesic ne uzme tajm aut zbog toga i da mu sve po spisku izredja, pa da kaze igracima da uspore igru i da idu na prodore jer je protivnik u bonusu... Guduric decko nije plej i zaista je mucno gledati kako on organizuje napade iako je suterski bio vrlo dobar danas, Jovic nazalost ne moze da igra ceo mec i cim on nije plej mi imamo problem u napadu, Aleksa kad upadne u svoje zute minute bude jos gore nego sa Gudurom u org igre... Milutinov odlican ali bez prave zamene i cim izadje imamo problem, mali Jovic jos nema iskustva za ovakve meceve, Dobric dobar i odbrambeno i napadacki, DeDa solidan iako nije mnogo igrao, Petrusev i Marinkovic premalo igrali da bi se komentarisalo... Sve u svemu ako dobijemo Dominikanu sa vise od 5-6 razlike mi smo prvi u grupi i to je to...
S

Selektor je

pre oko 1 godinu

tražio tajm aut na +11....... Nakon 5-0 serije Italije. Pa ne može on da igra umesto njih.
T

Tz

pre oko 1 godinu

Koliki egoista treba da budeš, pa da onako na silu šutiraš trojke. Budi pošten prema ekipi, vidiš da te neće šut, ne siluj zarad lične promocije, batali šut, bori se za ekipu, dodaj drugome ili jednostavno pošteno kaži neće me danas, ne mogu, ne znam i izađi sa parketa. I ovaj matori umesto da ga smiri on mu daje vetar u leđa.
u

ula89

pre oko 1 godinu

kome da doda brate???? bogdanovic, milutinov i jovic na nivu. mladji jovic, dobric i avramovic igraju nesto ali nisu ti kad se lomi da redavaju, ostatak ekipe 0
5

56789

pre oko 1 godinu

OSTALI SU SAMO GURALI LOPTU PET SEKUNDI DO KRAJA NAPADA BOGDANOVICU DA ON SUTIRA
m

matoriekspert

pre oko 1 godinu

Slažem se da je Bogdanovo forsiranje bilo kontraproduktivno ali suštinski, isključivo i potpuno nerezonski utakmicu je izgubio naš selektor. Ako ga ovo ne penzioniše onda će raditi večno. Strašan propust je trostruka izmena na + 16 umesto da uvodiš jednog po jednog igrača i tako održavaš sistem koji je do tada perfektno radio. To mu se ne bi dogodilo pre desetak godina ali vreme čini svoje. Nejasno je šta je time hteo da uradi, da ponizi Poceka? Da odmara nosioce? Sada će imati mnogo teži put ako uopšte i prođemo dalje.
B

Bundesbach

pre oko 1 godinu

Nema veze, dace ga ptotiv Zelenih ostrva ili sta vec...
R

Rocky 10

pre oko 1 godinu

Zaslužena pobeda Italije,čemu smo i sami svojim propustima doprineli.Milutinov nedovoljno iskorišćen,Marinković zaboravljen na klupi,šut za 3 poena užasan, nedostatak ideje u napadu i poraz kao logična posledica svega navedenog.Poceko je sve potencijale italijanske reprezentacije u potpunosti iskoristio do maksimuma i pobedio Pešića koji mu je (očigledno) postao "redovna mušterija".
z

zemlja košarke mi

pre oko 1 godinu

Nismo.Jesmo zemlja C Zvezde i Partizana u košarci.Stranci i ulaganja u ova dva kluba su nas doveli do ovoga.
G

Gost1970

pre oko 1 godinu

Ajde kući polako…treba se stići na pripreme, zaraditi milioni, nije ovo za vas. Bez one stvari se ne može pobediti!
e

ecka siti

pre oko 1 godinu

Ovi momci imaju onu stvar okromnu... Jel su stisli mu_da i odazvali se pozivu... O oni sto su otkazali neka se zapitaju... Ovi momci i da su najgori za mene su POBEDNICI...
M

Mujagic

pre oko 1 godinu

Pustite mi komentar, ne vredjam nikog ljudi!
u

ula89

pre oko 1 godinu

one 3 izmene preokrenule utakmicu, momci koju su isli su nedorasli ovom nivou.Posle.toga juri italijane, nervoza, kao da su igrači na 5m do kraja znali da cemo izgubiti a bili smo jedan posed razlike. Morali su da veruju do kraja, ali ih razumem nervoza i nesigurnost se uvukli.Zbog takvih nekih mana mi nismo npr Nemacka nego jedna od najsiromasnijih zemalja Evrope, a imamo potencijal za vise.Jednostavno kad slabosti naroda isplivaju na povrsinu ne znamo da ih kontrolisemo
B

Boze Boze

pre oko 1 godinu

Ajde bre dosta vec jednom.Zaj...o Bogdanovic, pa sta? Nema opravdanja ok, ali bar igra za repku, a ne kao neko....
B

Bolje

pre oko 1 godinu

DA NE IGRA

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Николи Вучевићу никад нећу опростити што није изабрао Србију! Осталима свима хоћу! Теши ме само чињеница да ће олимпијске игре видети само путем разгледнице! Како сејеш,тако жењеш! А могао је имати бар једну ако не и 2 олимпијске медаље!
D

Djolee13

pre oko 1 godinu

Kakav smo mi Licemeran narod sram vas bilo sve za ovo pljuvanje ovih momaka
M

Milojko Arsenić

pre oko 1 godinu

Ni Bogdan ni Gudurić, jedini apsolutni krivac za ovaj poraz jeste Pešić koji na plus 16 pravi trostruku izmenu.. Posle toga dolazi kriza,sudije i nerezonski šutevi..
B

BicuSlobodan

pre oko 1 godinu

Apsolutno.
R

Radomir Falkao

pre oko 1 godinu

Ovo ni Lilard ne radi u NBA
b

batigol

pre oko 1 godinu

Kad procitas tekst, pomislio bi da smo dobili 15 razlike, svi zablistali, imali svojih 5 min, razbili odbranu zabara...
d

dr.goran

pre oko 1 godinu

gospodo ovo je dokaz da nismo za vece domete nemamo vodju imamo trenera koji igra kosarku od pre 20 godina sad se vidi nedostatak teodosica kakav god on bio uneo bi hrabrost fali marjanovic i naravno micic ovo dobric avramovic i mogu da igraju protiv afrikanera ali cim dodju ekipe koje igraju malo organizovanije mi tu nemamo sta da trazimoo
F

Fali TeJa

pre oko 1 godinu

Teodosić na kvalifikacionom turniru za OI 2021 protiv Italije 1/8 iz igre.
p

pozdrav

pre oko 1 godinu

Za konjusara , samo da pitam jel setas kobilu?!?!?
b

bogicevicc

pre oko 1 godinu

rekoh i pre početka svetskog,ide loženje loženje do prvog 'ozbiljnijeg' protivnika kao i uvek
E

ET-1

pre oko 1 godinu

Nema šta kad smo izgubili od Italije i ako pobijedimo Dominikansku republiku što mislim da ćemo teško pobijediti od amerikanaca gubimo 40 razlike, tak da to je to što se tiče naše košarke. Tačno nekad i volim kad ne igraju velika takmičenja bar se ne nerviram. Ovako ubiše sve živce potrgaše, da li ste normalni više.
B

Bzvz

pre oko 1 godinu

Ovo je 4 poraz zaredom od Italijana, i desi se kao i uvek da posle dobrog vodstva mi se izgubimo u 3 i 4 četvrtini. U čemu je problem?
a

abrakadabra

pre oko 1 godinu

Ja kapiram da Bogdanu nije bio dan i da je forsirao, ali brate mili sta je sa selektorom? Dozvolis Bogdanu da divlja celu utakmicu, i vadis ga 2ipo minuta prije kraja???? Onda ga ubacis opet u igru on ti odgovori sa 4 poena i vadis ga na 30sec do kraja???? To ima logike ako pravis faul, on se resava da brani napad znaci ako odbranis nema ko da sutne!!! Ako si ga trpeo 38 minuta trpis ga jos 2 minuta i to je to ili ti dobije utakmicu ili ne. Drugo Davidovac ne igra celu 3cu cetvrtinu, taman N.Jovic veze 5 poena on ga izvadi i ubaci Davidovac :) Stefan Jovic danas kriminalan apsolutno nishto nije odigrao, 4/4 nema ko da postavi akciju pa se igra na Bogdanovic, pa sto ne pustis Avramovica? u 3/4 imas 16+ i menjas 3 igraca odjednom??? Ako imas 3-4 ozbiljna igraca forsiras gi 33+ minuta i to je to. Za Srbiju najbolje bi bilo da ispadnu i da Pesic spakuje kofere i dodje neko drugi koji ce da oformi dobru reprezentaciju i koji ce imati kontinuitet rostera, a ne ovo na svako takmicenje razlicne ekipe, Djordjevic je uvek imao 6-7 igraca koji su mu okosnice reprezentaciju i ove ostale popunis. Savanovic je u jedan podcast rekao da igraci ne dolaze zarad Pesica, ja sam posle ovo danas silno ubedjen u to. I za kraj sto smo oterali Djordjevic? 3 srebra malo? Od tih 3 dve si izgubio protiv amera...
M

Mile led

pre oko 1 godinu

Gudurić je najgori igrač ikada koji je obukao sveti dres
B

Boki0899

pre oko 1 godinu

Covek nema veze sa Kosarkom nezna na da vodi Loptu.
M

MNM

pre oko 1 godinu

Nije ni blizu najgoreg
D

Dzonika87

pre oko 1 godinu

Da je Bogdanovic prestao da sutira za tri poena, dobili bi Italijane.
G

Gosthjk

pre oko 1 godinu

Znamo mi sa Italijom, odrali smo ih. Ali je onda Bogi, veliki kapiten i suter resio da uzme sou u svoje ruke, i sa 7-8 nerezonskih suteva sa 7-8m u trenucima kad je Italija izasla iz bonusa prelomio utakmicu na stranu Italije. Kad na to dodas onu nedosudjenu duplu, kad dodas da su se Italijani us...i i nisu promadili nijedan sut u poslednjoj cetvrtini, bolje od ovoga ne moze. Tako da Bogiju mozemo da zahvalimo sto cemo ranije da se vratimo kuci sa takmicenja. Zreb nam se otvorio, imali smo 16 razlike, sve. I onda je on uzeo stvari u svoje ruke.
Š

Šta reći...

pre oko 1 godinu

Da zanemarimo 1.četvrtinu gde je bio katastrofalan sa samoiživljavanjem ali u 3. kod +16 gde se utakmica sigurno privodi kraju onako nerezonski šutirati trojke i vratiti Italiju u život,e to je bilo previše.Nek ga je sramota onako kapitenski!
3

38282922929

pre oko 1 godinu

Čestitam košarkašima postali su fudbaleri... Nebitini kada je bitno...
k

kojotski

pre oko 1 godinu

1/13. Ej, 1/13!
A

Ali da

pre oko 1 godinu

Milutinovu sviraju tri licne u napadu a njima za celu utakmicu samo jednu a covek radio sve isto sto i oni je za neverovat.
Z

Zvezda 91

pre oko 1 godinu

Slepci ! Znaju samo protiv Kine i to je to.
L

Laki92

pre oko 1 godinu

Gudura sem one trojke na kraju - kriminal. Bogdan Bogdanović - ZLOČIN. Pešić menja tri igrača na plus 16 i pokreće Italiju - cirkus. Za poslednjih 13 minuta jedan koš iz igre - apokalipsa. Poslednji napad - sramota.
I

Izvini molim te

pre oko 1 godinu

Greška je samo sto nije izveo Bogdanovića, oke moras i odmorit neke igrače ali da kao trener da dozvoliš samovolju jednom igraču da odvede ceo tim u ponor stvarno neradi ti mozak.

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Кари заспо! Заледио се ко мич меконел! Они ладно 10 поена,он ништа,мисли да је фудбалски тренер,чека полувреме!
n

nije lepo lagati

pre oko 1 godinu

Nisi primetio Tajm aut na 5:0 seriju ili nisi želeo da ga primetiš
B

BOGI SNAJPER

pre oko 1 godinu

Jel i dalje ostaje nadimak Bogi - snajper? Pitam za druga.
M

Majstor Fudbala

pre oko 1 godinu

Samo uporedite jednog Bodirogu dok je igrao i ovo (koji nije ni hteo da ide u NBA).Sve najbolje svima al ovo je smešno..
1

1312

pre oko 1 godinu

Mi jednostavno nemamo to da jeb. magare dok je u blatu i to je to. I kroz istoriju se to pokazalo
D

DjulaMeshter

pre oko 1 godinu

Ajde kuci sto pre

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Давидовац није ни за овце! Богдан никакав! Гудурић нас уништио! Добрић игра као да га неко тера или да мора на велику нужду! Милутинов једини задовољио! Не можеш очекивати да дебитант од 20 година има 2 утакмице заредом 100% шут из игре и дадне ти 25 поена!!!!
k

kolja083

pre oko 1 godinu

Vece kukavice nikad kosarku nisu igrale na Balkanu
O

Ogi Srbija

pre oko 1 godinu

Kakav tip ovaj Stefan Jovic, covek se vuce bukvalno zadnji napad, kao da vodimo, a ne gubimo! Sramota!
м

м11

pre oko 1 godinu

Ово је кошарка, а не 3х3 баскет, трчи трчи шут...
M

Milojko Arsenić

pre oko 1 godinu

Ni Bogdan ni Gudurić, jedini apsolutni krivac za ovaj poraz jeste Pešić koji na plus 16 pravi trostruku izmenu.. Posle toga dolazi kriza,sudije i nerezonski šutevi..
M

Milojko Arsenić

pre oko 1 godinu

Ni Bogdan ni Gudurić, jedini apsolutni krivac za ovaj poraz jeste Pešić koji na plus 16 pravi trostruku izmenu.. Posle toga dolazi kriza,sudije i nerezonski šutevi..
S

StevanMirce

pre oko 1 godinu

bogdan ispustio 16 razlike.
A

ARammos

pre oko 1 godinu

Ocajno zaista, poslednji minut 3 period mi primimo 10 kosa, uzas. Ovi latinosi kad se rastrce tek tad ima da bude jurnjava po terenu. Isto kao i u Nemackoj, preslikano sve.
e

e moj..

pre oko 1 godinu

Bogi,dobar si momak i odlicno je imati te u ekipi sve super,sve 5. I umes da resis utakmicu,ali za kapitena nisi...
2

23

pre oko 1 godinu

13-1 za 3 poena.Bogi svaka cast za odazivanje,ali sa takvom koncentracijom kapiten ne sme da igra.
C

Cccc

pre oko 1 godinu

Valjda je sada mnogima postalo jasnije zašto najbolji naši igrači izbegavaju igrati za reprezentaciju. Danas smo videli da je u timu velika nediscipline i ne poštovale saigrača. Trener je ispustio konce iz ruku nekome je dao da radi sta hoće a na našim najboljim igračima počeo da se isiljava i kao gradi autoritet, mislim konkretno na Tea. Imaš 16 razlike i protivnik je u nogdaunu tebe nece nikako šut (Bogdanović) imaš razigrane saigrače ali ne sad cu se ja ispucavat boli me uvo za njih i tim a trener je na mojoj strani. Ovaj senilni starac mora odmah da podnese ostavku.

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Какве олимпијске игре каква медаља на светском какви бакрачи! Спремати се за евро 2025 са Јовићем, Топићем, Бошњаковићем и другим,ово све обична превара народа
N

Nikola...navijač Partizana...

pre oko 1 godinu

Utakmicu su izgubili Pešić, Bogdanović i Gudurić... Na 60:44 izvodiš odjednom 4 igrača iz postave, to ne znam da li se u dečjim utakmicama radi. Gudurić prokocka sam 3-4 uzastopna napada, dok Fontekio sipa li sipa... A Bogdanović... Ko je rekao da je on lider ekipe, pojma nema! I to je tako na svakom takmičenju gde se od njega očekuje da "predvodi". Mislim da mu više nije drago što je došao...majke mi... Sudije su loše, za sve, to svi znaju. A mi da kukamo na sudije nakon izgubljenih 16 razlike, nema smisla. Ma šta god Kuzmanović mislio i govorio, a malo toga zna (u rangu je sa Đurovićem).
E

El Stefanel

pre oko 1 godinu

Ne treba da se zanosimo. Veze nemamo.

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Да ли је ико очекивао медаљу са давидовцем,симанићем,маринковићем, гудурићем,ристићем, ја јесам јер сам БУДАЛА
m

mali srbin

pre oko 1 godinu

Decko lezi u bolnici jedva ostao ziv ti ga prozivas,na cemu si ti zlobo od coveka i majstore za basket.Sto ne ostavis broj da te zovu za olimpijadu?
b

bel

pre oko 1 godinu

Sudije ovo je kriminal ne secam se da sam ikad gledao utakmicu sa ovoliko dosudjenih faulova u napadu za neku ekipu,Bogdan brate moj 13puta za 3 i 1samo,JEDNU ovako je Bjelica propao u NBA evo ga sad i ovaj,Stefan Jovic 7sek do kraja on pesaci,rodjace koliko godina imas pun sprint u reket ili zavrsavas ili povratna iz reketa,Pesic na 16razlike menja maltene celu petorku,majko moja sve naopako...Ali najaci utisak su mi sudije koliko je tu ne znanja,verujem da bi ja sa dva drugara sto pikaju basket bili za klasu bolji od ovih,nije to 2,3greske pa ajde oni su 10greske ozbiljne napravili,to je uzasno...
B

Bdown

pre oko 1 godinu

Ma jeste…
A

Amrozini

pre oko 1 godinu

Sudije nista posebno,i da su bili bolji izgubili bi.
b

bel

pre oko 1 godinu

Kad sam reko od ovih mislio sam na sudije,sto se tice suta za 3 od 13 bar bi 2dao haha,prvi sam koji brani Bogdana nikad ne pljujem po bilo kom nasem igracu,cinjenice su cinjenice.
x

xxxx

pre oko 1 godinu

i tako ocajan Bogdanovic je bio nas najbolji igrac, da li to govori o njemu ili o nasem sastavu to je druga stvar. Fontekija je ubacio sve sto je Bogdan omasio. Samo mi nije jasna odluka sto ga je izbacio napolje posle penala, jer smo videli da nema ko da resava u poslednjim sekundama. Svejedno ako se dobije Dominikanska sa dovoljno razlike niko se ziv nece secati ove utakmice.
D

Da, kako da ne

pre oko 1 godinu

Bogdanovic je bio nas najbolji igrac sa sutem za tri 1/13. Pokidao je hahahaha
?

???

pre oko 1 godinu

Sa tom potrosnjom lopte i ja bih ubacio 20 poena
s

stevamirce

pre oko 1 godinu

kako je to bio najbolji naš igrač? dao najviše poena? ti se ne rszumeš u košarku.
A

Avenger

pre oko 1 godinu

Pusti poene, gledaj index! Ali i to na stranu, pa zar se ne očekuje od njega da bude ubedljivo najbolji?! Gledaj samo Fontekia kako je odigrao.
8

83482838383

pre oko 1 godinu

Najbolji? Mozda je postigao najvise poena, a to ne znaci da je bio najbolji. Bio je najgori. Ubedljivo.
k

ksnss

pre oko 1 godinu

Tako je, bas bih voleo da mi kaze neko ko bi nadomestio njegovih 18 poena u ovoj ekipi? Da je ubacio jos jedan sut od koliko ih je omasio onda bi smo ih dobili ali posto nije ajmo drvlje i kamenje. Vise se brinem za fikuse koji su oko njega.
r

rsczz

pre oko 1 godinu

Bogdanovic nije za kapitena uopste, pravi kapiten bi poslije 3-4 promasene trojke odustao od suteva i trazio druga rjesenja. Bolje dati Dobricu tu ulogu da rjesava sutem za 3 poena jer ima najvecu muskost za to sto je i dokazao u mnogobrojnim situacijama i u Zvezdi i u dresu Srbije.
Z

Zoran 91

pre oko 1 godinu

Za Bogdana ti dajem za pravo a za dobrica ne. Kad imaš 16 razlike zašto da forsira samo trojke zašto ne dug napad i loptu onom ko ima najbolju situaciju. Zašto ispuca anje i trka sa protivnikom i vraćati ga u život. To neko kao Bogdanović bi trebao znati nije uvek najbolji onaj koji da najviše koševa najbolji je onaj koji je doprineo pobedi svog tima. Ovo je arogancija i ne poštovanje saigrača (da je toliko glup nebih rekao). Jednom rečju arogancijaaaaaa prema svima od saigrača do navijača.
5

56789

pre oko 1 godinu

TREBA TRAKU DATI DAVIDOVCU TAD BI MOZDA POGODIO SLOBODNA BACANJA.

bojke

pre oko 1 godinu

Ma da se ne lazemo ova ekipa je strasno limitirana. Plejmejkeri bez ikakve kreativnosti, glavna im odlika odbrana, a u napadu samo rokaj za tri pa sta bude. Vidis da Bogdana ne ide sut umesto da ga izvede i malo oladi on ga drzi non stop u igri. Kad se setim samo kako smo igrali sa teodosicem , ovo je za plakanje
d

dzo593

pre oko 1 godinu

Pobeda do 7 poena razlike protiv Dominikane i prolazimo i mi i oni.
T

Tarik Abdul Vahad

pre oko 1 godinu

sa 4
o

ovo boli

pre oko 1 godinu

Avramovic i Marinkovic malo koristeni a odlicno odigrali!.Kapitenska traka mnogo vise znaci od sutiranja u nedogled,pogotovo ako te ne ide.Milutinov je jedini fenomenalano odigrao kao i uvek!
B

Brundo

pre oko 1 godinu

Sta jos treba da se desi da Danilovic vise ne bude predsednik KSS a Pesic selektor?
s

slučajni prolazni

pre oko 1 godinu

i kao i svaki put do sada , bustanje atmosfere na max a 3 pobjede protiv reprezentacija i igrača koji hajmo reci pa ne znaju hodati kako treba , strašni ovako onako i opet onda italija smirivanje strasti, meč protiv dominikane ako dobijete to će biti iznenađenje nad iznenađenjima , shvatite da srbija vise nije reprezentacija ona koja je bila prije 5-10 godina , općenito srpski sport je u katastrofalnom stanju, fudbal košarka rukomet , klupski sportovi itd
m

missisipi

pre oko 1 godinu

Narednih 100 godine da ne osvojimo nista opet cemo da imako vise medalja nego vi.
s

slucajno prolazni

pre oko 1 godinu

Pa kralju moj mi bar ne očekujemo ništa od naših reprezentativaca , vi svake godine osvajate neka svjetska prvenstva nešto a kad isto krene odmah počne pljuvanje istih igrača koji Vam igraju, zato molim te poklopi se i šuti :D
5

56789

pre oko 1 godinu

NEKAD SMO BILI ZEMLJA EVROPSKIH SAMPION
M

Ma da Pešić je kriv

pre oko 1 godinu

Što amater nozdrva ima šut za tri 1/10
k

konji koji jure

pre oko 1 godinu

Dobijali nas i sa N Jokićem.Kakav Pešic.Odbojkašice promene 3 trenera sve bede uvek.Tijana uvek najbolja.Ili jesi ili nisi...
H

Hayvan

pre oko 1 godinu

Pa se ljudi cude zasto Jokic ne zeli s pesicem. Trener najveca nula
P

Pitaš li se

pre oko 1 godinu

A neće ni sa ćelavim Kinezima hm?

Milos Bozic

pre oko 1 godinu

sram te bilo..selektor je kriv sto ima trecerazrednr igrace...to je to sto imamo i ne treba kukati..
B

Bogdaneeee

pre oko 1 godinu

Volim te ko brata,ali danas si bas uprskao,bas,bas...jos pola kosa da me oboris,ali briga me za kladzu,zao mi sto izgubismo,najvise tvojim promasajima.Volim te,obozavam te,ne ja,cela nacija,digni se i ti i cela ekipa i pocepajte onu Dominikanu,ajdeeeeee💪💪💪
K

Klinjo

pre oko 1 godinu

Pocela je škola
G

Gost "

pre oko 1 godinu

Nije slučajnost nego " veliki mag košarke " Pešić ( uz dužno poštovanje za svu karijeru do zadnje dve godine )
K

Kskdk

pre oko 1 godinu

Ne može se inprotiv 5 m.andova italijanskih i protiv Pešića i Bogdanovića...
h

haha

pre oko 1 godinu

Pesic legenda, od plus 16 igra sa rezervama i pocinje poslednju cetvrtinu sa njima.
a

abc

pre oko 1 godinu

Kaka je igrao Bogdan Bogi Bogdanović? Ah, ah, kad bi mogla svaka utakmica da se igra protiv Angole bio bi MVP prvenstva, protiv Slovenija, Litvanije, evo sad i Italije Bogdan Bogi Bogdanović uvek bira loša rešenja, protiv Angole je uvek bio najbolji.
X

Xyz

pre oko 1 godinu

Pisao sam da gubimo prvu jacu tekmu i zavrsavamo prvenstvo. Bogdan po ko zna koji put kriminalan na obe strane

Gost17

pre oko 1 godinu

Ajnštajn si e

Nemanja154

pre oko 1 godinu

Bogdan na plus 16 za nas uzima 2 sutra preko ruke sa 7 metara masi Fontekio vezuje 5 poena i tu je bio kraj, 1/13 sut za 3 ali bitno je da se odaziva jel da?
M

Makks

pre oko 1 godinu

Pomešao si Datomea i Fontekija. Liče.
G

Gorks

pre oko 1 godinu

bas tako, tako sam i ja vidio. Odigrali smo atomsku kosarku u trecoj do tog 60:44 i onda dolazi neshvatljiva nonsalantnost od Bogdanovica sa dve trojke koje je ubacio sa osjetnom prepotencijom. naravno, te je promasio a onaj fontekijo sa potrebnom ozbiljnoscu nam trpa 7 poena. Pesic uzima tajmaut ali se na zalost nije nista promijenilo. Mislim da je Bogdanovic umislio da mora biti bolji skorer od kolege iz NBA pa je nastavio da sili. Kao sto je neko drugi napisao, volim Bogdanovica, ali ovo je samo on uprskao. Da je Pesic na 60:44 znao sta se moze desiti u glavi Bogdanovicu ubacio bi Marinkovica i mi slavimo sa plus 10. Stvarno nevjerovatan rasplet
M

MNN

pre oko 1 godinu

Ako je vezao 5 na 16 ostalo je 11 kako kraj tu kad smo opet imali lepu prednost
B

Boba 012012

pre oko 1 godinu

Bogdanovic i Guduric direktno krivi za poraz ,sebicni i zbog njih izgubili

КоТоГовориИстину

pre oko 1 godinu

Ово само Срби могу! Муко моја пређи на другога!
B

Bogi snajper

pre oko 1 godinu

Jel i dalje ostao nadimak Bogi snajper? Pitam za druga.
D

Dejcek

pre oko 1 godinu

Polako razvijaju gubitnicki mentalitet, kao i fudbaleri. Pa neko da me pobedi 2 puta na velikim takmicenjima, a nije nesto bolji od mene, cak sta vise...pa nema tog Boga da bi mi proso saka sl. put. Kao onim jadnim fudbalerima svajcarci
Z

Znik

pre oko 1 godinu

Dje je Danilovic da kaze kako bi samo Bogdan mogao s njim i Djordjevicem i da Doncic i Jokic nisu najbolji ikad?
L

Laza Lazarevic!

pre oko 1 godinu

selektor je za ludnicu, kada je sve bilo na nasoj strani, covek menja maltene celu petorku i prebacuje momentum i celu utakmicu na njihovu stranu, alal vera pesicu!
N

NN lice

pre oko 1 godinu

Kako god se zavrsilo ovo prvenstvo, niko me ne moze ubediti da selektor Pesic nije senilan…. Pa 1/10 lik suta za tri i on poziva akciju da sutne, nakon toga jos 3 promasaja. pa zasto? Ako je resio pretoslednji napad prodorom i ubacio slobodna bacanja, zasto ga vadis iz igre? Ko ce dati zadnji napad ako se odbranimo? Avramovic, Jovici? Oni da odlucuju utakmice svetskog prvenstva?
0

020202

pre oko 1 godinu

Ja mislim da je Bogdanovicev idol Majkl Porter Junior iz Denvera.Ovako i on gadja 1 od 13 za trojku
t

tampiii

pre oko 1 godinu

za poslednjih 13 minuta igre....jedan pogodak iz igre.... mislim da je to za ginisa, plus kapiten sutira 15 trojki nerezonskih....katastrofa
A

Avenger

pre oko 1 godinu

Prošli put Micić i Gudurić, sad Gudurić i Bogdanović... Nije očigledno Bogdan ni blizu Tea po liderskim karakteristikama...
S

Sta Guduric botino?

pre oko 1 godinu

Sutirao iz igre 3/5, 2/2 trojke. Manje vutre, vidis da ti skodi
Z

Zeleznik

pre oko 1 godinu

I izgubio jedno 7 lopti bar.
A

Avenger

pre oko 1 godinu

Na +16 Gudurić uleće nerezonski tri napada za redom, gde nam se usled toga topi prednost. To ti dođe kao treći Njutnov zakon. Zato uči malo o sportu, jer nije sport samo statistika.
N

Nedeljko Kokot

pre oko 1 godinu

Sudjenje kriminal! Nisu im svirali bar dva cista ofsajda i jedno igranje rukom!
q

qnde

pre oko 1 godinu

Malo smo jaci od kisele vode
г

гостиварски

pre oko 1 godinu

ми смо бре болесна нација, ствари које су абнормалне и које се дешавају у једном од 1000 случајева нама се дешава то редовно, ало водиш 16 разлике не умеш та смириш утакмицу, играш дуге нападе, смириш противника, шаљеш га на линију за слободна бацања, ти за три минута изгубиш разлику ало па нисмо нормални

[email protected]

pre oko 1 godinu

Bravo momci! Ovakva krađa je neviđena! Da sam vlast streljao bih sve koji zucnu nešto loše o reprezentaciji!!! Objavite komentar!
G

Gost_12345@

pre oko 1 godinu

ahh ta Italija
O

Otodjibaje

pre oko 1 godinu

Kada smo trebali da im zadamo zavrsni udarac, Bogdan Bogdanovic uzima dva nerezonska suta, nicim izazvan i oba promasuje....umesto da malo smiri loptu, saceka, ma nista.....Koliko nam fali Teodosic, trenutno imamo ekipu u kojoj niko nema jaja, a ni torta bez jaja ne valja, a kamoli ekipa.....
k

karimajstore

pre oko 1 godinu

Legendo trenerska nasa diko i ponosu nas

Milos Bozic

pre oko 1 godinu

u zadnjoj akciji lopta kod raspalog jovica..uzasni smo,pokazala nam je to jadna italija sa ustasom kao sestim igracem.
R

R12

pre oko 1 godinu

Svaki napad sutira trojke sa 7 metara, ali samo nek se gura kapiten, za tri 1/13 i svaki napad lopta njemu u ruke.Posle se pitate zasto Jokic nece da igra...
t

tenkista

pre oko 1 godinu

Lepo pustiti košarkaška sećanja od pre 20 godina, kada smo dominirali sa nekim pametnim igračima, ne ovo silovanje igre i čisti prosek neiživljenih igrača. Pešić će uspeti da ponizi sebe još više, ne pomažu te priče iz Indijanopolisa više
/

////

pre oko 1 godinu

Sami smo sebe pobedili imamo 16 poena prednosti sredinom trece cetvrtine i oni nam lagano tope prednost bez ikakve reakcije igraca i selektrora. Bogdan nas je danas dosta kostao previse je uzeo suteva za tri poena. Poslednju cetvrtinu skoro da nisam ni gledao jer to mucno za gledanje bolje gledati crnogorce kako se musko tuku sa amerikancima.
r

rul_off14

pre oko 1 godinu

dobar je Bogdanovic,malo jaci od kisele vode,1/13 za 3 poena. Enigma zvana Italija, bas kao sto ce biti i Karl Anthony Towns!
A

A da ja vama kazem

pre oko 1 godinu

Pa nista cudno , od selektora koji je jednom nogom u grobu pa preko stetocina kao sto su Bogdanovic i Guduric potpuno realan rezultat .
n

nadrealnooo

pre oko 1 godinu

I onda se cudimo sto Nikola Jokic nece da igra za rep i senilnu avetinju od Pesica? Ja Bogdana volim,ali ovo je kriminal sta je radio i direktno zasluzan za poraz,niko drugi sem on i Pesic koji mu je dozvolio ovo divljanje!!!Italija bila zrela da se dobije lagano 25 razlike,ama bas nista jisu pokazali!!!! Bruka sta smo izgubili. Ali i dalje je tu sansa za prvo mesto u nedelju. Trebace pobeda od 5 razlike za prvo mesto!!!
o

opksdpoakdpoak

pre oko 1 godinu

kakav poslednji napad... za rak.
1

1/15

pre oko 1 godinu

Ja mislim da treba 1/15 za tri da se šutira, pa curry ovoliko da promašuje zalepili bi ga na klupu, al dr. Pešić spreman za dom za starija lica
N

Ništa novo

pre oko 1 godinu

Italija je definitivno kriptonit Srbije u novijoj eri. Fontekjo nas razvalio, bili smo užasni u pokušajima za 3 poena.
Z

Zeleznik

pre oko 1 godinu

Ako dobijemo Dominikanu više nego što su oni pobedili Italiju da li možemo biti prvi? Da li bi se napravio krug od tri reprezentacije onda? Pa koš razlika da odluči?
i

ilodann

pre oko 1 godinu

Sve na stranu ali nacin komentarisanja na SportKlubu tokom trece cetvrtine na plus 16 gde kaze Italija se gasi a svaki nas poen prenose kao da igra Senegal morao sam guglat da vidim da nije Simanic umro...
d

doota

pre oko 1 godinu

Dajte Bogdanu neka šuta trojke. Super mu to ide !
Z

Zasto

pre oko 1 godinu

Je Pirocanac dozvolio Bogdanu da se ispucava, sta svi krivitw Bogija, zaszo je zaboravio Jovica 15 minuta na klupi, zasto Vanja nije dobio neki minut pored ovakvog Gudurica, sta radi ovaj covek? Pametan si Jokicu.
O

Opaaa

pre oko 1 godinu

Gudurić izgubio krajem 3/4 za 50 sec. dva napada lopta kod njega ceo napad i NIŠTA, a njegov igrač Datome 8 poena ( sam u kontri plus dve trojke) tu je bio kraj.
s

shame

pre oko 1 godinu

To je taj Bogibond. Igracina za velika dela. The trojka Bogi sniper. Prevara veka. "Sa nama bi mogao samo Bogdanovic, Jokic nikako" - kazao je onomad Danilko. HAHAHAHAHAHA
G

Gost13

pre oko 1 godinu

Pitajte kapitena šta mu znači da od +16 za nas kreće da ispaljuje trojke kao da mu je neko kupio loptu. Neko drugi ovako da šutira pljuvali bi ga na sva usta, Bogdan šutira tako celo prvenstvo ali za njega nema veze.
T

Trenercina

pre oko 1 godinu

Neverovatno je sta smo mi odigrali od plus 16 pa do kraja.Dno dna !!!Toliko su me razocarali da jos neverujem da je moguce da jedna ekipa na ovom nivou odigra ovako.
d

dragi alu pcu

pre oko 1 godinu

Nema veze, samo neka bogdan i dalje privatiziuje reprezentaciju, nije da nas je brat protekla 3 takmicenja dovoljno ukanalio.. ALI uci ce kad treba, u tamo nekoj nebitnoj utakmici za 9. mesto
G

Gostoprimljivi

pre oko 1 godinu

Samo -2 na suterskom treningu Bogdana Bogdanovica. Degute...
S

Sashki85

pre oko 1 godinu

Vodiš 16 razlike i ne čekaš da završiš napad, nego šutiraš trojke u prvih 10 sekundi. I onda istopis prednost za 2 minuta.
г

гост

pre oko 1 godinu

Шта да се ради, главе горе и максимална подршка за играче против Доминика. Па да карамо Амере хехех
c

cjepka123

pre oko 1 godinu

Nismo više ni očekivali.....
I

Irska

pre oko 1 godinu

Ma ajde bre molim te, na plus 16 mi pucamo trojke deset napada zaredom, pa to ne rade ni Farska Ostrva!
b

basketb

pre oko 1 godinu

Pešić izlapeo načisto, ne zna gde udara, ispusti čovek +16 sačuvaj bože...
S

Sram vas bilo

pre oko 1 godinu

Sad će po običaju da krene pljuvanje, svi su sve znali. Sjašite i nemojte gledati Srbiju nego neke druge
A

Agro

pre oko 1 godinu

Druže lako je protiv sudana, portorika i ostale boranije, čim naleti neko ozbiljniji propast kao što se vidi
A

A ti si?

pre oko 1 godinu

Sjaši ti i vodi Bogija kući
s

strasno

pre oko 1 godinu

Bogdanović 1/13 za 3. Pešić kaže igrajte za Bogdanovića.
a

aloe

pre oko 1 godinu

Zašto Bogdanović napolje pred poslednji napad??????
A

Animal

pre oko 1 godinu

Zato sto bazen ne moze da pogodi
.

....

pre oko 1 godinu

zato sto je odlicno sutirao
O

Otodjibaje

pre oko 1 godinu

Mozda zato sto je promasio jedno 20 trojki....
S

SUŠTINA

pre oko 1 godinu

Kad većinu sastava budu činila Partizanova deca i Grobari (kao 1995-2002) ili kao godinama u vaterpolu, onda će i rezultati biti ponovo kao tada.
R

Rasputin

pre oko 1 godinu

Hahahah covece nemoj da trolujes, pomislice neki da si ozbijan pa ce se zakrviti ljudi bezveze...
G

Gostinaterenu

pre oko 1 godinu

..Žao mi konja....
P

Pedja33

pre oko 1 godinu

Pesic i Bogdanovic izgubili dobijenu utakmicu.
0

0211

pre oko 1 godinu

Jel Bogdan ostao u halu da šutira?
G

Gennaro

pre oko 1 godinu

Dobro rodjace to sto si jedini prihvatio da dodjes od boljih igraca ne znaci da treba da prangijas dok ti ne dosadi.
A

Animal

pre oko 1 godinu

Bogdan trojka Bogdanovic
T

TP-1

pre oko 1 godinu

Bogdan i Pesic krivci,tacka!!!
N

Napred Plavi

pre oko 1 godinu

SUĐENJE KRIMINAL!!! Dobijamo Dominikanu sa 4 razlike i idemo sa prvog mesta u četvrtfinale! Srbija!
Z

Zika13

pre oko 1 godinu

Prethodno Dominikanska Republika mora da dobije Portoriko.
G

GrobarBGD

pre oko 1 godinu

Al pod uslovom da prvo Dominikana dobije Portoriko. Onda se gleda krug između nas, Italije i Dominikane. Dominikana dobila Italiju 5 razlike, Italija nas 2 i sad je Italija na -3. Mi smo za sad na -2 i ako dobijemo Dominikanu sa 4 razlike mi smo na +2 a Dominikana na +1. U tom slučaju smo prvi. Ako Dominikana izgubi od Portorika, a mi dobijemo Dominikanu i Italija očekivano dobije Portoriko, Dominikana i Portoriko su na 3-2 a Italijani i mi na 4-1 i Italijani su prvi zbog boljeg međusobnog skora. Zato je bitno da mi,Italija i Dominikana budemo na 4-1 pod uslovom da mi dobijemo Dominikanu sa bar 4 razlike, onda smo prvi i izbegavamo Amere u 1/4 finalu. Mada, sa ovakvim padom u 3.četvrtini bi nas svaka iole kvalitetna reprezentacija dobila...
S

Sudije

pre oko 1 godinu

1/13
г

гост

pre oko 1 godinu

Богдане оћеш сине зољу да нас докусуриш...
b

bojkeee

pre oko 1 godinu

Pesicu ne znam kojim bih te imenom nazvao!!! Coveke trazi "celendz" kod 4-og faula u napadu Milutinova, Melli stoji zabranjenom polukrugu ispod kosa prilikom kontakta!!! Poserem ti se u sve uspehe koje imas!!
.

.......

pre oko 1 godinu

Nije imao čelendž tražio ga je u prvom poluvremenu kod čiste lopte koju su pokušali da nam ukradu.
/

////

pre oko 1 godinu

Brale on ne zna ni da postoji celendz u kosarci.
m

ma daj vise

pre oko 1 godinu

Uzas. Bolje se vratite kuci, to nije kosarka
8

82828

pre oko 1 godinu

ZA OVO NEKO MORA ODGOVARATI OSIM PESICA NARAVNO.. ovo je katastrofa dno dna. PESIC BOGDAN I GUDURA DNO DNAAA. Bolje da ne prodjemo da nas ameri odvale. FUJ
M

Makks

pre oko 1 godinu

Tri stvari, 1. Lomi se rezultat, nas kapiten Bogdanovic ispucava trojke kao da je na treningu. SRAMOTA. Trojke 1/13, nemoj vise molim te. Ti si elitni suter? Fontekio mu strpao 30 poena. 2. Selektor Pesic bi morao u penziju jer izgubiti +16 za 9 minuta je NEDOPUSTIVO. 3. Ovaj Kuzmanovic na Rts-u je strucan kao moj deda od 87. godina koji u zivotu nije uzeo u ruke kosarkasku loptu. P.S. Kakav kapiten takva i reprezentacija. Poslednji napad je olicenje ove reprezentacije: RASPAD.
S

Sram te bilo

pre oko 1 godinu

Jel tako pričaš i kada ti Rumenogluu i Reponja gube 20 razlike?!?!!
b

bezobrazluk

pre oko 1 godinu

Ne bih mu zamerio ništa da je imao 1/13 sa otvorenih trojki to se dešava ajde, ali Milutinov brat se ubi dole po reketu sa žabarima da napravi poziciju, nema ko da mu baci lob pas, nego 4 napada zaredom čekamo bogdanovića na uručenje da je tapka 5 sekundi i onda šutne preko igrača ili sa 9m. Nepoštovanje pre svega prema saigračima. Dok je avramović kreiro imalo je to nekog smisla , posle toga strahota. 20 poena iz igre u 2p, 5p iz igre 4/4. Nzm šta bi još rekao, izgoreo sam baš...
D

DraganKojic

pre oko 1 godinu

Nije loš ovaj Bogdanović što igra za Italijane, dobar košarkaš.
Z

Zeleznik

pre oko 1 godinu

A ko umesto njega rođače? N. Jović vidiš da može samo protiv slabijih ekipa da igra. Ostali su tek tuga. Na kraju su nas promašena slobodna koštala pobede.