Komentari na vest

Srebrna generacija

C

Caks

pre oko 13 sati

E kad nam je na celu saveza najveci lopov covek najvece zlo nase kosarke videcemo dali ce podneti ostavku jer ovo ispadanje je katastrofa
2

2001 Istanbul

pre oko 15 sati

Meni samo nije jasno da Pešiću dva puta istu foru prodaju, Italija pre koju godinu i sada Finska, sa izvlačenjem Jokića na ove brze centre, gde on nema šanse nikoga da sačuva jer je klasični teškaš i plus rupetina u odbrani ( u napadu DOKTOR, bez priče). Juče je Valančijunas, prva zvezda Litvanija, odigrao možda 10 minuta, jer ne može da igra odbranu na Porzingisu, Šmitsu i ostalim brzim centrima i pobedili su. Moramo da se prilagođavamo situacijama, a ne da guramo po svaku cenu našu taktiku. Juče su falili igrači tipa Smajlagiča i Davidovica, na 10-ak minuta i bilo bi 20 za nas.
K

Kedu

pre oko 15 sati

Sa Karijem ili ne, ne igra Kari, kao što igrači ne postavljaju taktiku itd. Evidentno da postoji problem kako u sastavu tako i na klupi. Možda nije bilo prave hemije, možda ih je poljuljalo nešto, možda posle Bogdana nije bilo čoveka koji će voditi ovu ekipu na terenu. Naš najveći problem na EP je skok u odbrani(mislim da su tu mogli da upadnu Smailagic ili Pokušavali. Na poziciji pleja koju je i Bogdan umeo da pokrije imali smo Jovica koji je solidan ali ne više od toga i Mićka koji je prodao toliko lopti i imao neka ukopavanja u trku. Druga stvar, šut za tri, očigledno da tu nešto ne štima, što zbog nedostatka igrača koji su skuteri(nema mnogo njih koji nadolaze) što zbog petlje. Trojku opalite koliko hoćete da se otvori u početku. Ako jure trojku na minut do kraja da ih to spasi, to je već nemoc. Verujem da ćemo pronaći u budućnosti dobre igrače ali nećemo imati Jokića kao ekstra klasu što znači da nam je potreban tim a ne pojedinac u nekim budućim vremenima.
b

budvanin

pre oko 16 sati

Eto vam Nebojsa Covic da vodi savez i djede Kari koji je bio vrhunski trener ali je sada kosarkaski Bajden senilni. Ne moze na mjesto saveza da bude najgori lik u novijoj istoriji Srbije i sotona vec neka legenda koja zna kosarku i koja se naosvajala. Nije nam valjao jedan od najboljih igraca ikad a jedan od najvecih lopova ikad nam donese najvecu bruku ikad. Nikad u istoriji se nisam iznervirao kao sinoc i zbog njih je pitanje ocu vise pratit kosarku koju obozavam i koju pratim skoro 30 godina.
M

Marinjo1

pre oko 15 sati

Ako si nastavio posle blamaze na EP 2005 u Srbiji na domacem terenu, pratices jos..
M

Marinjo1

pre oko 16 sati

Preracunati koliko je poena primljeno 1 na 1 preko i pored Jokica
L

Lord Commander

pre oko 16 sati

Sad Jokić treba da se ugleda na Đokovića kome se isto nikako nije dalo uzeti zlato na OI, ali je iz inata odlučio da igra dok ga ne uzme pa makar i crkao na terenu i trud i želja su se na kraju isplatili. Znam da je ovo kolektivni sport, ali kad je Jokić sa onakvim Denverom uzeo titulu pa naći će se i u Srbiji u narednim godinama bar neki Marej da ga malo isprati i bez obzira da li ostali bili neki novi Milutinovi ili Micići mislim da mu ništa više ne bi bilo potrebno za bar jedno zlato u reprezentativnom dresu.
S

Samo da kazem

pre oko 16 sati

Doslo vreme da fudbaleri dobijaju, a kosarkasi gube.
r

rea

pre oko 16 sati

Sija 1/8 finala kao srebro.
G

GhostRider

pre oko 17 sati

Kad je i gde doček zlatnih košarkaša,zna li se šta?
D

Dzi

pre oko 17 sati

rezultati su cesce realni nego sto nisu, ispali su tamo gde im je nivo bio, dakle igru cine dva elementa kvalitet koji imas i ono sto pokazes, mozda je nivo veci ali pokazano je ovoliko...sujeta ogoli stvari kako sujeti nije milo, mislilio su da su bolji nego sto jesu, eto bez iskrenog truda su u 16 i ispali su od Finske, toliko im vredi taj preveliki talenat bez truda... toliko o tome... pojavis se imenom ali se ne pojavis borbom i rezultat bude taj..
D

Dusseldorf

pre oko 17 sati

Potrebna nam je sveza krv. PG: Topic, Avramovic SG: Bogdanovic, Djurisic SF: Guduric, Mitar Bosnjakovic PF: Tristan, Jovic, Smajli C: Jokic, Milutinov, Bogoljub Markovic selektor: Sale Djordjevic ili Dusan Alimpijevic
D

Dzi

pre oko 17 sati

nema to veze, potreban nam je drugaciji odnos prema sportu i zivotu...
T

Tika-taka trt-mrt

pre oko 16 sati

Da li je moguće da dodaješ Milutinova, pa on je propao kao zeton!
L

Lord Commander

pre oko 16 sati

Milutinov ako ikad više obuče dres reprezentacije tog koji ga pozove treba poslati na ispitivanje. Sto mu sreća u daljem životu, ali da je taj čovjek napravio karijeru u košarci to je da ne povjeruješ.
N

Netflix

pre oko 17 sati

Hoce li biti na Netflixu ovo iz Rige. I gde ce da se cirka dok se ceka urucenje medalja. To me zanima.
N

Nikos Picilkas

pre oko 17 sati

Meni reko čika Bora. Ja uradio šta je trebalo. E sad, ni vi ni ja nismo znali uslove otplate kredita....
G

Gost 28292

pre oko 17 sati

Odbojkasi 3 zlata od nezavisnosti Srbije odbojkasice 6 zlatnih medalja nisu propustile nijedno veliko takmicenje kosarkasi bez zlatne medalje i preskočili tri olimpijade.
C

Caks

pre oko 17 sati

Pa nemoze da se igra sa jednim igracem a drugi da nesmeju da sutnev na kos sem gudurica jokic protiv finske nista posebno
S

SmrcSmrc

pre oko 17 sati

A ti zeleo da in da 60 poena. Bas nije lepo od njega sto te razocarao. Ja bi ipak babaskok Milutiva od celih 4 cm i pokusaj zakucavanja sa dve ruke vrteo godinama. Da se vidi neznanje i nemoc grdosije od 2.15cm. Ja sam govorio da utakmica protiv amera doci ce nam glave zbog euforije. A tad i Australiju smo prosli slucajno.
D

Doks

pre oko 17 sati

Igrači kondiciono ne spremni,umesto da ulaze u formu kako se prvenstvo zahuktava oni ispadali iz forme(tri igrača u opšte nisu u formi),dva igrača ne iskoriscena,trener dobar ali u zenitu plus tvrdoglavost(staracka najgora),povreda kapitena,da li neko stvarno misli da igrače ne interesuje sta se u srbiji događaja..
A

A možemo li bolje?

pre oko 18 sati

Pitanje je mozemo li nešto puno bolje od ovoga sa igracima koje imamo? Koji novi to dolaze koji će da budu bolji od ovih danas?
g

gostivar

pre oko 18 sati

Ne, ne, srebrna generacija je sa Saletom Djordjevicem koja je uzela tri srebra. Sa znatno slabijim rosterom. Ovo je Pesiceva bronzana generacija.
S

Sramotni Gudura kamenjar

pre oko 18 sati

Sve,sve...ljudi,ali Marko Gudurić,ej bre,ja veću p......u.u svom životu nisam video!!!!!
T

Tika-taka trt-mrt

pre oko 16 sati

Tvog junaka dedu Milutinova be spominješ? Nijednu utakmicu nije odigrao, zauzima mesto boljima!
A

A možemo li bolje?

pre oko 18 sati

Pitanje je mozemo li nešto puno bolje od ovoga sa igracima koje imamo? Koji novi to dolaze koji će da budu bolji od ovih danas?
R

Rade Neđeljkov

pre oko 18 sati

Svi za jednog, Gudurić za svi!
W

Wade

pre oko 18 sati

Može nagradno pitanje za hejtere - koja je jedina reprezentacija koja je osvojila medalje na Sp i OI ?
N

Novinaru

pre oko 18 sati

Nije jedan igrac Tim ni kosarka pa cak mozda ni Jokic iako kod njega si imao sigurnih 30 poena Od pocetka nesto nije valjalo Portugal te namucio,ko su ti Finci da te nadigraju,ko? Oni nemaju Jokica,Bogdanovica,Jovica,Guduruca i dr. I Turci te pobedili D.Ivkovic :"Kosarka je prost sport i nije vazno da igraju pet najkvalitetnih vec pet igraca koji najkvalitetnije izgledaju kao Tim". Kosarka je kolektivan sport,koji Bogdanovic,nemamo opravdanja protiv Finaca.
I

Idemo dalje i bolje

pre oko 18 sati

Kakvi smo mi licemeri, pa ovo nema nigde. Do juce najbolji, danas pljujemo po njima. Da je moglo bolje, moglo je, ali sta sad da se radi kad je tako ispalo. Ovako je trebalo da bude i tu je tacka. Glavu gore, idemo dalje kao i uvek. Mi smo SRBI, nikad ne idemo pognute glave. Podrska za momke i sledece godine ce biti bolje. Ovo je trebalo da se desi jer su nas svi toliko uzdizali, da smo mi vec unapred zlato osvojili.
G

Grdne rane

pre oko 19 sati

I ovo sto smo pobjedili i osvajali ranijih godina to je bilo na suvi kvalitet, mislim da nam je selektor zrel za penzije. Petrusev,Guduric i Milutinov koji krene zakucati pa se zabije u donju stranu obruca, bolje da nisu dolazili, da su svi kao Dobric bilo bi lako. Odranu nismo igrali nikako, a za te stvati fali upravo Kalinic ili Davidovac
U

Uvek bio gost

pre oko 19 sati

Ono što sa sigurnošću mogu reći je to da je Raduljica izmislio košarku za Milutinova koji blage veze nema, pošto takvo drvo odavno nisam video. Na koju foru je taj napravio karijeru, nije mi jasno. Raduljica nam je u reprezentaciji bio uvek garant 20+ poena. Ovo plašljivo drvo Milutinov ne zna ama baš ništa.
L

Lord Commander

pre oko 16 sati

Baš sve potpisujem, Milutinov je hodajući košarkaški horor!
L

Lord Commander

pre oko 16 sati

Baš sve potpisujem, Milutinov je hodajući košarkaški horor!
b

banence

pre oko 19 sati

Cast jokicu i veliko hvala..izvaredan je bio i sada...ali ima druga stvar koju nikako da sh atite a to je da se bez bogdanovica nemoze.....decko je najbolji bek na ovom prvenstvu ubedljivo ..drugo na put su trebali i topic i smajlagu ...trece morate znati definiciju kad god nas u prvim redovima predstavljajj zvezdini kosarkasi a ovde ih ima prilicno mi zavrsavamo ovako jednostavno igraju u svojoj avliji i samo tu...sramota je da sramni selektor sa 4padeza u glavi drzi avramovica 2crtvrtine na klupi i ubacuje ga 15sekundi do kraja..sramota je da nam guduric koji je vino nik s ih dosadasnjih ispadanja setite se odlucije i 4puta zaredom promasuje...zasto je petrusev samo prosek pokazalo je prvenstvo i zasto asa micic nikada nece biti veliki kosarkas i nedostojna zamena i teodosicu koji bi i sada igrao bolje od obojice i gudurica i micica..i na kraju prestravljeni dobric za koga jedino imam reci hvale jer je dosta dao ovoj reprezentaciji..kari je jos jednom pokazao prepotentnu drskost sa platom od skoro miliona godisnje nestrucnost i neobjektivnost...po meni odmah mu treba biti urucen otkaz...srbija treba da potrazi nove bekove. topica vidim uz bogdanovica..a sa ovim ulicnim basketasom se pozdraviti i pozeleti mu sve najbolje u virtusu..rec je o neznalici guduricu......
R

Ratko7896

pre oko 19 sati

Svi ismejavaju Fince, sećam se kada su Hrvati ismeavali svoje košarkaše kada su ih Finci izbacili iz kvalifikacija za SP, a sada im se i Srbi smeju. A Finska više ulaže u košarku zadnjih 10-15 godina, nego cela naša regija zajedno. Igrači im sve više odlaze u NCAA radi obrazovanja, upoznavanja košarkaškog mentaliteta Amerike i kako bi dogurali do NBA lige, a sada u najjačoj svetskoj ligi imaju i trenera. Oni koji nisu u NBA igraju u jakim europskim ligama. Finska je danas svetlosnim godinama ispred nas kada je reč o ulaganju u sport. Ali neka se mi smejemo tamo nekim Fincima i mislimo da će nas bogata košarkaška povest vratiti na vrh.
S

Sava Pančevo

pre oko 19 sati

Objašnjenje za ovaj debakl je vrlo jednostavno. Mi smo nekada imali igrače koji su bili dominantni u odnosu na druge. Danas imamo samo jednog Jokića. Šta mislite da Kica Praja Mirza ili Duci šutiraju 13:2 ljudi bi pomislili da su ili bolesni ili su popili koju više. A što se tiče novinara da zapamtite Jugoslavija je bila ,,,zemlja košarke,,.a ne Srbija nažalost.
R

Rrrrrr

pre oko 19 sati

Gudurić za 3 (1/8), Dobric (1-6)
N

Niksic

pre oko 19 sati

Fali jedan Crnogorac i jedan Hercegovac u ekipi. 🙂
n

nvv

pre oko 18 sati

Ne daj Boze!!!Jedva smo ih se resili!!!
b

budvanin

pre oko 16 sati

Pa bolje bi bilo nego pokojnici Micic i Guduric, sta bi falilo da je tu Vucevic i neki od nasih bivsih Srba recimo Musa.
M

Mirceta zna

pre oko 19 sati

Prije sampionata mirceta ke rekao plafon cetvrtfinale.sta sad drugovi.smijalo se.ne mozes na sampinat da vodis igrace koji pola sezone nisu igrali.druga svar kk.partizan klub koji je stancao sampione i buduce plave aseve danas je klub afroamerikanaca.zvezda takodje al oni me ne zanimaju .ovo je samo tunel bez izlaza
g

gostivar

pre oko 18 sati

Pa ne stanca jer svi takentovani klinci idu kod Miska da bi otisli u NBA. Nekad je put do NBA bio samo kroz dokazivanje u EL. Ti si imao Drezgica ili Tristana koje vidis da boli uvo da igraju odbranu jer siguran im je koledz ili NBA. Evo Drezgic je sada u Megi. Dokle god nam igraci idu iz Mege, u kojoj nema apsolutno nikakvog rezultatskog pritiska, u NBA imacemo samo brdo talenata koji ne umeju da igraju pod pritiskom, a nikada vrhunskih igraca. Jokic je jedan u milion.
g

gostinjo

pre oko 19 sati

Ako se nekome bude dalo neka izvrsi analizu ova dva poraza i da nam napise koliko je suteva za tri poena uslo preko Jokica, a koliko je promaseno? Mislim da su oba trenera isla na tu opciju. Ne cudim se Pesicu, jer sam i ja kasno ukapirao.
K

Kakvo srebro, kakvo zlato?

pre oko 19 sati

Ispali smo u 1/8 od Finske a priča se o nekom srebru i zlatu? Svi timovi su došli na EP sa bekovima koji pogadjaju trojke iz svih mogućih pozicija: okret, skok u stranu, preko ruke, iz trka, žmureći ako treba… samo mi promašujemo jedan otvoren šut za drugim, sve sa laganim nameštanjem , i to se odmah na izbačaju vidi da ne ulazi. Selektoru se povrede dva igrača, još dvojicu je poveo polupovredjene, i na sve to on sebi daje luksuz da još jednog ne stavi ni u protokol a jednog drži nonstop na klupi i daje mu minut po meču. Na sve to još i drogirana javnost i njena očekivanja. I ajde sad da pričamo o srebru i zlatu. Ne, ajde malo da pričamo o prestanku finansiranja košarke iz budžeta jer odatle polazi sav ovaj čemer koji na kraju izjede i reprezentaciju.
B

Basketball

pre oko 20 sati

Od moga druga Jure košarkaškog suca baba prođe pored televizije ugleda Karija onako reče Ostavi se sine ćorava posla Mi se nasmejasmo jer to je stara žena koja ništa ne razume
g

gostinjo

pre oko 20 sati

Zbog ovog sto je palo 40 trojki prrko njega.
I

Ivan m

pre oko 20 sati

Nek produze mandat treneru..Dok god je ziv .isto kao onom sto vodi fss.Dno dna sport postao srbije.Munjevitom brzinom dno.
B

Brundo

pre oko 21 sati

Niti sam iznenadjen, niti sam razočaran.Sve se videlo u zadnjoj četvrtini protiv Estonije.Sad sve mora ponovo.Novi igrači, novi selektor, novi predsednik KSS, novi sekretar KSS.Sport je svakodnevno dokazivanje.Ko ne uspe da se dokaže taj leti napolje.
C

Ccc55

pre oko 18 sati

Hvala bogu ti se ne pitas nista
L

Likoblik

pre oko 22 sata

Sebe smatram realnom osobom ali sam i ja podlegao citavoj toj prici o imperativu zlata na ovom prvenstvu.Faktor Bogdana je izgleda bio veci nego sto se moglo ocekivati.Sad,nije aigurno pomoglo ni ekipi sve ono sto se na ulicama Srbije dogadja u zadnje vrijeme.Steta zaista za ove momke..
M

Ma daj

pre oko 18 sati

Dal si realan..Kosarka fudbal to vise nepostoji u srbiji.. Iskreno nezna se koje gori..Evo sad opet euforija..preti se engleskoj it'd.Sto je veliki uticaj medija it'd.
p

pppaa

pre oko 22 sata

kakva nam je država takav nam je Sport!
p

pppaa

pre oko 22 sata

kakva nam je država takav nam je Sport!
L

LIIIII

pre oko 23 sata

Lupali ste mi minuse, a i sad cete nakon ovoga, kad sam pisao da nema potrebe da sebe proglasavamo pobjednicima unaprijed. Moramo da naucimo vec jednom da neko sa nebesa gleda na tu nasu prepotentnost. I vidjeli ste sta se desilo. Raspali smo se. Batalite se kvota i prognoza. Hvali nas ovaj, hvali nas onaj…Jednostavno to ne moze tako. Mora da se obije o glavu.
6

62626

pre oko 24 sata

Samo da Jokic ne zaigra vise, svi poeni preko njega idu, Bogdan je suvo zlato makar do 43.igrao. Jokic Milutinov Micic i Gudura nikad vise
T

Tomas ue

pre 1 dan

Necemo se lagati..i moramo reci istinu..da be budemo..kao znamo ko..ovo je najjveca sramota..Srbskog sporta ikada..nama je kišarka..broj 1 sport..veca sramota..nego da su Fudbaleri..ispali od San marina..zamisli da mi pobedimo Finsku u hokeju..ili da pobedi neki nas..ba skakaonici Finca..skije i to..pa ne moze..jbg..
S

Space Jam Basketball

pre 1 dan

Kod nas ljudi prvo moraju da nauče da budu normalni - da bi od sporta nešto očekivali. Ovakvi kontrasti, da su do juče bili najbolji, a danas su najgori, samo potvrđuju onu Jokićevu da smo mi nacija koja ne voli sport nego isključivo medalje. Nemaš medalju - nećemo ni da te pratimo, kamoli podržavamo. Zašto je to tako? Pa zato jer smo nacija nesposobnih i pretežno lenjih ljudi koji u životu ništa nisu ostvarili pa misle da im drugi ljudi moraju doneti tu sreću i zabavu. Pa uđite samo ovde u komentare i videćete jedne te iste koji iz dana u dan komentarišu jedno te isto. Ljudi, šta je vaš život? Bacanje komentara po Mozzartu? Ajde vi prvo malo krenite od vas, pa tek onda komentarišite Micića (koji je za Srbiju igrao i onda kada mu je majka preminula), Gudurića (koji je takav kakav je, doneo ovoj zemlji neke medalje), Jokića (koji sa pravom neće da diskutuje bilo šta sa srpskim medijima), Avramovića (koji je uvek svaki atom snage dao na terenu...), Pešića (koji je doneo ovoj zemlji dva zlata, pa se vratio kada mnogi nisu smeli - da nas dovede do toga da igramo na jednu loptu sa Amerikancima)... itd. itd. Zapitajte se šta ste vi ostavili ovoj zemlji a da nisu komentari na društvenoj mreži. Jedno veliko ništa. I to je poražavajuća istina. Za to što ste nesrećni u životu niko vam od tih ljudi nije kriv nego ste krivci isključivo vi. Zlato su najviše želeli oni sami, zato su se i skupili, trenirali mesec dana i otišli u tu Rigu. Nisu uspeli, Bog je imao drugačije planove, imali su objektivne pehove u vidu povreda tri igrača što je previše za ovakav turnir. Život ide dalje. Potrudiće se u budućnosti pre svega zbog njih, i ja verujem u njih da će uspeti, to im od srca želim, jer smatram da zaslužuju. A vama, pijavicama za tuđe uspehe, ništa nisu dužni.

[email protected]

pre oko 23 sata

bravo svaka čast na komentaru..sve je tačno i realno od reči do reči
o

običan čovjek

pre oko 20 sati

Bravo,bravo,bravo! Potpisujem svaku riječ! Dugo već čitam komentare na razne vijesti ovdje,i slažem se apsolutno sa Vama, gospodine. Odavno nisam pročitao komentar koji tako tačno opisuje pravo stanje stvari na ovom sajtu, društvenim mrežama,i društvu u cjelini. Još jednom, svaka čast za komentar. Sportski pozdrav!
o

običan čovjek

pre oko 20 sati

Bravo,bravo,bravo! Potpisujem svaku riječ! Dugo već čitam komentare na razne vijesti ovdje,i slažem se apsolutno sa Vama, gospodine. Odavno nisam pročitao komentar koji tako tačno opisuje pravo stanje stvari na ovom sajtu, društvenim mrežama,i društvu u cjelini. Još jednom, svaka čast za komentar. Sportski pozdrav!
B

Bgbg

pre oko 19 sati

Bog je bio na strani STUDENATA a ne ljudi koji ćute ko mule dok im ubijaju vršnjake, sugrađane, braću! Niko od njih ni glasa da pusti e to pokazuje koliko im je srce i koliko neko drugi upravlja njima! Jedan DUCI SIMONOVIĆ treba da im bude primer i kao čovek i kao igrač a ne Miško ili Čović.
G

Gorks

pre oko 19 sati

Svaka na mjestu. Mislio sam napisati nesto, reko zbog ravnoteze, ali sve si objasnio, to je to.
j

jyh

pre oko 18 sati

Da, ali su proslost. Zasto je Micic tada igrao i zasto sada kada izlazi iz povredem Daj sansu drugome, a ne po svaku cenu. Micic nas je zakopavao vise puta svojim potezima. Na kraju, samo je rezultat merilo i sportu. Vazno je ucestvovati, je moto gubitnika. Zasto potezes stare zasluge? Bilo, pa proslo. Pricamo o sadasnjem momentu, a on je los!!!Tada smo ih hvali, a aada kudimo-normalno. Samo luzeri traze opravdanja, pobednici traze resenje!
D

Del Boj

pre oko 17 sati

Sve sto kritikujes, opravdano ili ne, cinis i sam komentarisuci na granici uvredljivog ljude koji pisu komentare...svako ima pravo da iskaze svoje misljenje zato je i ostavljena mogucnost da se komentarise, a niko ne mora da cita komentare ski mu smeta.Prvo ne znas ko pise komentare i da li je ostvaren ili ne kako ti to shvatas, drugo mozda pise i neki ratni veteran ili neko ko je uiosteno ucinio mnogo za ovu zemlju, mozda i vise od bilo kig sportiste?Ne kritikovati koga, sportiste?Jedini posao im je da igraju i bore se za medalju, nisu oni izgubili od Spanije, Francuske, Nemacke u polufinalu ili finalu, majstore gube dve uzastopno to nije slucajno...Podji od selektora koga su molili da ostane umesto da je na vreme soreman novi, onako drsko i bezobrazno ponasanje prema novinaru koji se cak njemu nije ni obratio, on "zabranjuje" pitanja, on "patriota" hajde vodio je Nemacku za nivac, ali sun mu je igrao za Nemacku reprezentaciju i naravno ima pasos njihov i taj i takav se dernja na coveka novinara koji samo radi svoj posao....i da obican covek koji nema mozds ni 1% onoga sto su "zvezde" i "zvezdice" stekle, moze ds kritikuje iste te jer je u svom ovom ocaju i haosu mozda trazio "ventil" za bar malo radosti...da zabranimo i to, kritiku sportista, mozda je sad pravi trenutak, u modi su zabrane, verbalni delikti.
@

@space

pre oko 16 sati

Normalnim ljudima je sreća porodica a ne sport. Sport je razonoda za porodicu koji košta I finansira se, u ovom slučaju narodskim novcem. Ako je nekome malo državna penzija za zlato ili bi da predstavi sebe kao žrtvu koja je odustala od odmora zbog grba onda nemora ni da ga nosi. Kao što je trener rekao u životu postoje planovi koji nisu lako ostvarljivi. Ako ciljeve ispuniš idu nagrade ako ne, onda konsekvense. Mi čekamo odgovornost i obraćamo se odgovornima a ne pišemo ovde zbog polupismenih poltrona koji bi drugima uređivali život a svoj i nemaju.
b

bio sam u rigi

pre 1 dan

bojim se da ovi momci nisu ni hteli/smeli da izađu na balkon
g

gostinjo

pre oko 19 sati

Da slave prolazak grupe? Nisi ti izasao iz Srbije takav.
G

Gost231

pre 1 dan

Biće ova generacija zlatna pre nego što mislite
K

Kakoe

pre 1 dan

Jokic je vanserijski u napadu, ali je momak veceras bio rupa u odbrani, bar 5 trojki su dali jer stoji 2 metra daleko od covjeka koji sutira. U nekoliko navrata cak nije ni podigao ruku. Momak je zivotinja ali se mora reci da je odbranu na ovom prvenstvu igrao katastrofa.
D

Dane daca

pre oko 18 sati

Tako je. Odbranu nije igrao na defanzivnom skoku ga nije nigde bilo

Petar Petrovic

pre 1 dan

Mi sada već moramo da pokrenemo pitanje ko nakon Pešića, mnogo će izbor naslednika da se odrazi na naredne godine. Da li "rizikovati" sa nekim mladjim, tipa Alimpijević ili gledati ono malo "krema" što je ostalo, kao što je Saša Obradović. Naravno u opticaju je uvek Saša Djordjević, s tim da ne verujem da će njegovo imenovanje imati jednak efekat kao pre (mada ako se drastično podmladi tim...). Tu još imamo problematiku sa Čovićem, koji je u zavadi sa dobrim delom sportkog kolektiva. Što se tiče igračkog kadra, od nekih se verovatno opraštamo, drugi možda neće igrati. Do podmladjivanja će doći, mislim da je u opticaju fina generacija mladih igrača, e sada kako će teći njihov razvoj u klubovima, to je pod upitnikom.Sve u svemu težak je ovo poraz, može da se priča ovo ili ono, da se traže izgovori i krivci, ali kako god okreneš možemo samo reći šteta. Sjajna je ovo generacija bila i na kraju je ista ostala bez tog zlata. Ja lično tim momcima koji su bili nosioci uspeha ne mogu zameriti, došli su, borili su se, ali neki su bili van forme, drugi nikad neće biti za velika dela. Ja se nadam da će nakon Bogdana neko iskočiti sa tom energijom, a i talentom koji može da podupre navedeno. Jokić je svakako suvi kvalitet i baš se zalagao u zadnjih par godina, ali mi smo uvek imali tog nekog spoljnog igrača koji je kidao. Od Saleta, Bodiroge, pa do Teodosića i Bogija. Vrhunske trojke na kraju krajeva prave razliku i dižu u nebesa.
L

Lessa

pre oko 22 sata

Jako dobro pitanje, ko će preuzeti ovako veliku ulogu? Za sve navedene postoje prednosti ali i mane, a bogami postoji i faktor pređašnjeg sukoba sa trenutnim vođstvom KSS kod nekih od potencijalnih kandidata. Kari iako verovatno neće biti više selektor (godine čine svoje, obožavam njegov pređašnji doprinos da budem jasan), treba ga zadržati u nekoj ulozi savetnika u savezu.
i

ivan3333

pre 1 dan

Utakmicu je izgubio igrac preko koga je Valtonen(igrac Granade) dao 10 poena zaredom u cetvrtoj cetvrtini.
s

ssss_parr

pre 1 dan

Mislite Bogdanova srebrna generacija...kad je on igrao bila je medalja ili bar polufinale. Kad njega nema ispada se u 1/8 finala ili se ne prolaze kvalifikacije...cinjenica.
r

rusi plenum

pre 1 dan

Naravno da ce mo da izgubimo kad nam u reprezentaciji igraju igraci poput marinkovica,milutinova,vukcevica..itd koji svi zajedno protiv Finske nisu postigli ni 15 poena!
S

Sima Pandurović

pre oko 22 sata

Vanju, Tristana,nije ni pustio da igraju,ali su zato igrali petrušev i gudurić,koji treba šutne dvadeset puta da bi jednom pogodio,ono na kraju sa njegovim šutevima, čista komedija i raspad sistema
M

Milan34

pre oko 21 sati

Druze, taj Tristan nije ni ulazio u igru protiv Finske a Marinkovic je bio svega 5min na terenu ali zato su Micic i Guduric, Petrusev i Milutinov za prosecno 20 min na terenu dali nemerljiv doprinos nasem porazu, narocito bezidejni Micic i Gudur9c sa sutevima sa 8m u 5s napada. Ne pljuj igrace koji nisu ni imali sansu da zaigraju pored gore navedenih talenata.
P

PP

pre oko 18 sati

Teško mogu da daju poene sa klupe. Ali zato Gudurić...
s

sorosplenum

pre 1 dan

Idemo dalje...Puna podrska za momke i selektora! 👍
D

Dragan011

pre 1 dan

Za selektora pozvati Majkla Melouna, on ce nam doneti zlato na SP
M

MVPČAČAK

pre 1 dan

I mi navijači snosimo deo krivice. Nabismo im breme favorita, bez pokrića, pričama da smo sigurni prvaci, bla bla bla...
C

Cinjenica

pre 1 dan

Franjevci su još jednom pokazali da su Hrvati koriste poraze reprezentacije da bi pokazali ko su i šta su i uvek navijaju protiv reprezentacije
F

FT

pre 1 dan

Dovesti Đorđevića ili Sašu Obradovića za novog trenera
A

Alexis9

pre 1 dan

Vreme je za ozbiljnu smenu generacija Barac ili Alimpijevic na klupu za pocetak...
G

Gost 2255

pre 1 dan

Molim vas da ne ser…!!! Da su uzeli zlato Kari bi bio u nebesa podizan!! Ovo samo dokazuje kakav smo mi narod! Preletacevici na sve strane! Svaka im cast! Maksimum su dali od sebe uz sve probleme koji su ih zadesili! Sto ste bre tako loši ljudi?! Umesto gospodski da kažemo Kari, svaka cast, kapa dole u tvojim godinama, ionako je hteo covek da se skloni, igraci nisu dali. Ne tačno kao da vam je zvalonja sef pa odmah pljuvačina po svojima…biće medalja, sve je ovo sport! Danas na dnu, sutra na vrhu! Prekinite više da pljujete nas narod! Toliko su nas puta obradovali da nemamo zbog čega da im zameramo! Svi ste vi selektori sad i u sve se razumete! Analiza igrača, statistika meča…pa šta tražite vi ovde na ovom portalu? Klubovi vape za “stručnjacima” kao sto ste vi! Svasta sam video, ali nikad nisam video da neko toliko pljuje po svojima…zato nam i jeste takvo stanje u državi kakvo je! Stidite se, ako uopšte poznajete tu reč!
W

Wade

pre oko 18 sati

Ma kakva sramota druže? pa dobar deo javnosti/države jedva čeka nešto negativno pa da s... po reprezentaciji i doda ono čuveno u Srba - "jesam rek'o" Ozbiljno zlo se uvuklo u narod.
S

Starac

pre 1 dan

Nikad jugoslovenska i srpska reprezenentacija nisu ista postigle a da spoljna linija nije imala majstore igre,asistente,kos getere i vedete. Ni nba ni bilo koja ekipa druga u kosarci ne moze da osvaja nista ako bekovi i krila ne daju 70% poena. Jednostavno to je zakon kosarke.
p

peca koma

pre 1 dan

e tako je to kad godinama drzava sipa pare u jedan klub bez trofeja i najplacenijeg trenera u evropi sa gomiliom stranaca...sad je sve doslo na naplatu...sad moraju da se donose mudre odluke a verujem da kss na celu sa Covicem to moze
S

Stevan banjica

pre 1 dan

Kad se setim da smo za dlaku dobili amere, a danas gledali ovo, sa 80% iste ekipe...kakva bi to zapravo nepravda bila da smo ih dobili. Sta ja sebi dozvoljavam, a verovatno i vecina nas ovde, da dozivljavamo frasove i lomimk stvari po kuci zbog kosarke. Necu pojedinacno. Ne bi bilo fer, ali, nesto je trulo bilo u drzavi danskoj.
B

BAČVICE

pre 1 dan

NAJGORE, U OVOM NEKADA VRLO DINAMIČNOM I INERESANTNOM SPRTU PUNOM ZVIJEZDA I ODLIČNIH PREPOZNATLJIVIH IGRAČA, JE DA JE OD NASTANKA KOŠARKE TO IGRA ZA DRUGO MJESTO..JER PRVI SU AMERIKANCI, POGOTOVO NA OLIMPIJADAMA ŠTA JE JEDINO PRAVO REPREZENTATIVNO MJERILO....SJEĆAM SE OI U RIJU, SRBIJA JE DOBILA JAKU HRVATSKU TADA, PA TOTALNO RAZBILA U POLUFINALU AUSTRALIJU DA BI ONDA, PAZITE NA OVO, GUBILA U FINALU PREKO 50 RAZLIKE OD AMERIKE....HEJ PREKO 50 RAZLIKE U FINALU.....OVAJ SPORT JE LOKALNOG ZNAČAJA IAKO SAM IZ GRADA KOJI JE IMAO TROSTRUKOG PRVAKA EUROPE ZA REDOM....ALI SVE JE TO BILO LOKALNOG ZNAČAJA...OVO JE SAMO AMERIČKI SPORT I NAŠE BORBE ZA ULAZAK U FINALE SA NJIMA NA OI....
M

Ma da bre to

pre 1 dan

Ovaj poraz mene ne plasi, koliko me plasi cinjenica da smo mi zavrsili za narednih 10-20 godina sa finalima. Duda je preminuo, zoc vise nikada nece voditi reprezentaciju, pesic je 99% veceras zavrsio sa trenerskim poslom jer covek zeli da bude penzioner malo i da uziva. Sale djordjevic gde je posle kine? Kokoskova smo ispucali, a alimpijevic je jos mlad. Mi nemamo strucnjaka vise kao nekada. E to je najgore. Mada, kako su se oprostili od dude, zasluzujemo da ne krocimo vise nikada na postolje.
Z

ZelimirNP

pre oko 21 sati

Hvala Bogu da Zoc vise nikada nece voditi reprezentaciju. Najvise sto je uradio sa repkom je ono plakanje na konferenciji kada je trazio izgovore da okrivi igrace za neuspeh.
7

733728

pre 1 dan

Јери јање усољено? Јери трну зуби? Ми смо послали пензионера да вози Ферари... Брука и срамота!?
T

Trebunjac

pre 1 dan

mnogo nam nedostaje Caci danilovic i ispadanje od italije 2022
Z

Zabrinut

pre 1 dan

Nekada smo bili poznati po dobrim suterima i dobroj odbrani........
Z

Zeljko123333

pre 1 dan

Obradovic je kriv sto smo ispali
P

Petrinjo828

pre 1 dan

Može da priča ko Sta Hoce, jedino je ovde Bogdan istinski šampion sa onim plamenom u pogledu da se smrzneš uz vanserijski talenat Jokica.. Ostali su kao sto sam i pisao, dobri igrači, možda i odlični evropski ali psihički na nivou grlice, izuzev avramovica jedino.. ovo ostalo, Gudurić(koštao nas i zlata na SP onom promašenom otvorenom trojkom),Micic, Milutinov, Vanja, Andjusic, Nedovic, nema veze sto neki i ne igraju, njima se gaće napune čim je neizvesno, pogotovu kada igraju za Srbiju ili neki srpski klub, jednostavno nemaju taj instinkt šampiona koji je imao Bodoroga npr, Sale Djordjevic, Pedja, čak i Milan Gurovic, Vujanic, Novica. sve su to drugačiji psihički temelji da sto je tvrdje i tesnije, oni su sve jači i uvereniji u pobedu! Dule je to fantasticno znao da pripremi, sto se videlo i kasnije u Novica, sada Bogdanu, taj ubilački mentalitet i psihu na najvišem nivou koliko god ga neki mrzeli, inače ovo pišem kao Zvezdas, bez ikakve navijačke pristrasnosti..
J

JWick

pre 1 dan

Svaka čast na komentaru! 🙌
S

Sve si rekao ali nisi shvatio

pre 1 dan

Bodoroga, Sale Djordjevic, Pedja, Milan Gurovic, Vujanic u istoj rečenici sa Vanjom, Anđušićem, Nedovićem... Ne znam koliko će još prvenstava proći da shvatimo da NISMO više košarkaška sila. Posle povrede Bogdana ostali smo na nivou Grčke - jedna NBA zvezda i gomila timskih EL igrača od kojih niko nije KLASA. A pitanje je šta ćemo imati na sledećem prvenstvu, pa na onom tamo, pa na onom tamo ...
N

Nikolajl272727

pre oko 15 sati

Pa sta je Dule uradio na Evropskom?
M

Milano2ub

pre 1 dan

Ko je bre najbolji kosarkas na svetu???jokic???dajte bre ljudi uozbiljite se.to da je on najbolji na svetu nas je i dovelo do toga da ispadnemo od ski skakaca u kosarci.to i novinarska preuvelicavanja tog tipa da je jokic najbolji kosarkas na svetu.kao prvo nije najbolji,kao drugo nikada nije bio najbolji a kao trece daleko je on od toga.sjajan kosarkas medju vrhunskim kosarkasima a realno nije ni medju 10 najboljih kosarkasa sveta.budite realni pa priznajte da su sramni srpski novinari veoma zasluzni za ovaj debakl
А

Аца_Шид

pre 1 dan

Ма, да сви су глупи што су гласали за Јокића 3 пута да биде МВП. Ти си најстручнији да негираш то.
V

Veljko9

pre 1 dan

Nije on kriv sto oko njega ima panjeve koji trojku ne mogu pogoditi, pazi kad on ima 3asistencije a u NBA preko 10 u proseku
S

Srbin00

pre 1 dan

Počeli drugosrbijanci da se javljaju...znamo da te boli sto je najbolji i što je jako blizu da bude u top 10 svih vremena!!!

Danijel Grujevic

pre 1 dan

Me to su, cifre ne lažu, da li gledaš nba
S

Srbin00

pre 1 dan

Počeli drugosrbijanci da se javljaju...znamo da te boli sto je najbolji i što je jako blizu da bude u top 10 svih vremena!!!
R

Realan989

pre 1 dan

Svi nesto moralisete i ostavljate strucne komentare a niko da se dotakne g-dina Nebojse Covica. Epa rodjaci, ne da Bog osobi kao sto je on da se okiti zlatom i da krunise svoju "cistu i postenu" kosarkasku karijeru i upise se u istoriju. Covic, Pesic, Ilic, Guduric, Dobric, Micic i da ne nabrajam dalje, napolje ako imaju obraza a ovaj prvi ga sigurno nema.
@

@@@@

pre 1 dan

Placi grobarcicu placi
U

Urezzz

pre 1 dan

Ovde su falili osim Bogdana, Luča i Kalinić, dva igrača koja bi više doprinela od mnogih što su bili tu, sad što su se oni zasitili reprezentacije to je već druga priča.
P

Padinjak

pre 1 dan

Kalinic je proslo EP igrao turnir života. Pozrtvoavno, efikasno, hrabro, mangupski. Preko svojih mogucnosti. Nije dobio ni h od hvala. Šteta. Sada je nedostajao još jedan mentalno jak igrac. Jer su sem sem Jokica svi savili.
M

Ma da bre to

pre 1 dan

Naravno da mediji nece preneti o grupi mladica koja su terorisala nase navijace u letoniji. Nadam se da onaj gore belezi, pa posto nema pravde na ovom svetu, da ce sve lepo naplatiti gore. Svakom po zasluzi. Podrska za ljude koji su bili terorisani, mi prvo treba da se pozabavimo odedjenim ljudima u drzavi kako su jos na funkcijama. Pa kada to obavimo onda mozemo da se prebacimo na kosarku. Do tada, ovo nam je uspeh!
b

bekovi

pre 1 dan

Pod hitno nove igrace na bekovima. Samo Bogdanovic, Avramovic i Dobric da ostanu. Vansjka linija je igrala jako lose i napad i odbranu, posebno Micic i Guduric
e

esteghlay

pre 1 dan

nije problem, sutra cemo izvrsiti transfer par novih igraca, sta pisu ljudi sve oovo je spektakl
B

Bnm

pre 1 dan

SVI PISU A NIKO NE VIDI... NIJE PROBLEM PESIC, NI JOKIC, NI ALEKSA, NI DOBRIC, NI BOGDAN NE BI BIO PROBLEM DA GA NIJE ZADESIO MALER! PROBLEM JE OSTATAK TIMA KOJI KAO DA NE POSTOJI I MANITE SE PRICA EJ NIJE ZVAO TOPICA, STA BILO BI NAM BOLJE UMESTO NESRETNOG VASE??? 23 NAS ALEKSA ISCUPAO UZ BOGDANA DO SREBRA, A GUDURA UNISTIO ZA ZLATO, 24 JOKIC UZ ALEKSU I BOGDANA+ODBRANA KOJU SMO IGRALI DOBRO DO BRONZE, A BILO BI ZLATO DA NAS NISU MALO PODZORALI PROZIV AMERA. I TO JE TO, MI NEMAMO 8-10 IGRACA KOJI IGRAJU UVEK DOBRO I KOJI SU RATNICI. AKO NEKOM NIJE JASNO NEK PUSTI SNIMKE 95-97 STA SMO TADA IMALI I NA TERENU I NA KLUPI, 2001 I 2002 TAKODJE
p

pripreme

pre 1 dan

Potpuni pad fizicke spreme kod velikog broja igraca. Odsustvo energije, eksplozivnosti,,,Da li zbog cinjenice da vise nema vremena za bazicne pripreme ili losih priprema? Rejting je jedno, a stanje na terenu drugo. Setite se pre dve godine na SP kako su igraci fizicki izgledali i trcali kontre i polukonte i igrali odbranu, Sve je to bilo bolje i na OI u Parizu. A sada ni brzine ni ekplozivnosti.
J

Jjjkki

pre 1 dan

A sto jada su na Željka 2005 kada je ispao, pa sad recite koji je veći neuspeh ovo protiv finske ili tada.
M

Ma da bre to

pre oko 19 sati

Bukvalno ne mozes da poredis taj tim i ovaj. Ono su bile sve same zveri od igraca, pravi sampioni i igracine. U ovom timu jedino jokic je taj nivo. Tj nivo iznad. Ostali ne mogu vodu da nose toj generaciji.
W

Wade

pre oko 18 sati

2005.je najveći debakl svih vremena. Da kao domaćin sa ubedljivo najjacim timom ne prođeš grupu
J

Jka

pre 1 dan

Kao i država sve se radi bez sistema i sad dolazi sve na naplatu...samo smo krivi i nek nas je sve sramota..
M

Mitro87

pre 1 dan

Sem Jokića i Bogdanovića je to sve jako tanko, Jokić sam igrao. Bogi se nažalost povredio. Jović će biti još bolji. Ostali nisu za ovaj sport. Sva trojica pomenutih igra u NBA i tu je sve. A evropska košarka je smiješna. Gledam Evroligu, pa to jadno i ne može porediti ni sa College Basketball u Americi.
J

JakUtisak

pre oko 17 sati

@prava prica Znaci Mica Beric spasilac,suuuu dokle ludilo doslo.mozda ali kladionice ako ga puste. Kakav Mica sine,mani tv rubrike i podkast. Znas li koga trenirao doticni i sta radio u kosarci zadnjih 25 godina. Nista. Inace u repezentaciji j njegov ucinak je bio ono malo sto igrao kao Marinkovic sada. Ja sam pre za Bircevica ili MiLeta Ilica. A i Varda vreba.
Z

Zabrinut

pre 1 dan

Alimpijevic ili Sasa Obradovic,jedan od njih dvojice za novog trenera.
P

PRAVA PRIČA

pre 1 dan

A za selektora Đorđević ili Trinkijeri. A na čelo KSS recimo Berić.
T

TasBakljaSimfonijaKi..a

pre 1 dan

Pustite reprezentaciju. Bitan je Tas turnir i trener koji bez 11 amera ne vodi tim. Placamo ceh kao u politici nekim ljudima koji umislili da su bog i batina. A taj velikan medijski nije trenirao 30 godina tim u Srbiji,a kad je dosao stranci su mu sve i svja i opet pucao.
I

Ivan..

pre 1 dan

Da. Covic sad ispade glavni krivac. Secam se kada ste ga pljuvali sto nije obnovio ugovor Pesicu kada je hteo da ode, onda on to uradi, i dobijemo ovo danas zauzvrat.
J

Jole 39

pre 1 dan

Mićić, Stefan Jović, Guduric, Dobrić zajedno su sutnuli 20 puta za tri poena i pogodili četiri. Dok trojac Vanja koji je sklonjen zbog pinka, tristan koji ništa nije igrao i Aleksa koji je jedva ulazio u drugo poluvreme i koji znaju da sutaju za tri poena su morali biti sklonjeni zbog zna se čega. I onda se neko iscudjuje zašto smo ispali. Jedan klub, jedan vodja, jedna pravila...
R

RS Rs

pre oko 20 sati

E zbog takvog razmisljanja smo ispali. Zato sto 90% posto partizanovaca ne navija za Srbiju nego za Bogdanovica. Jednostavno, za vas i da smo osvojili to ne bi bilo to, ovako je sladje da se moze reci, eto ne moze se bez Bogdana.
b

bog kocke

pre 1 dan

pocetak kraja
a

apisgola

pre 1 dan

mozda mi trazimo previse...
#

#

pre 1 dan

Logicno kad imamo coveka od 77god koji dolazi da se svadja sa novinarima, igracima, bude uvek u centru paznje, pokusava da spusti Jokica, Jokic koji u NBA nekad ima 20asistencija ovde ima 3 jer ne ide sve preko njega nek se forsiraju i svi zivi eto nije Jokic najbolji na svetu, istrosen prime Jokica sa senilnim selektorom po 2put, prosli put protiv Italije 28min.
A

Aqaxaqa

pre 1 dan

Sve ide ka tome da nam se reprezentativni sport gasi, kosarka, odbojka, vaterpolo, ne vidim ko ce zameniti Jokica, Bogdanovića, Tijanu Bošković, Dusana Mandica. U svakom slučaju drago mi je sto sam odrastao uz uspehe u mnogim sportovima pa eto bila je ona i u rukometu, ali ne vidim buduće generacije da će se mnogo radovati, nažalost!!
P

Ponedeljak Zaborav

pre 1 dan

Svet se gasi prijatelju i drzave. Sve je izgubilo smisao. Nego u ponedeljak da vidimo sta cemo jesti. Burek je postao glavno jelo. Nego voleo bi one breskvice.Smizlr,decica i sarlatani iz Arene protiv Slovenije,da docekaju ove nase.
N

Nyjyj

pre 1 dan

Joj ove dramatične najave kad krenu...druže, nije jedan poraz konačan poraz i kraj svega kao što ni zamalo pobeda protiv amera i ceo taj gas ne traju večno
M

Miki234

pre 1 dan

Nisu slucajno Spanci uzeli onoliko zlata,nije slucajno nasa slavna generacija drala sve u periodu 1995-2002.Moras imat pobjednicki mentalitet,zamisli da Spanija ima ove igrace sta bi radila,dakle imamo psiholoski problem.Po meni taj problem je nastao zbog ona dva teska poraza od Amerike 2014 i 2016,takva dva poraza stvorila su pritisak i neku frustraciju sto se vidjelo i finalu 2017 ,da je hipoteticki bilo zlato 2014 ili 2016(sto je bilo nemoguce zbog prejakog sastava amerike )mi bi jos tri zlata uzeli ,takav smo mentalitet jednostavno ,nasi igraci imaju moze se reci cak i preveliku zelju i njima je tesko vjerujte to se vidi.Drugi problem je kosarkaski,jos od Kine 2019 vidi se da imamo previse igraca koji guse loptu jedan takav je ok ,ali dva Micic i Guduric je previse ,njima treba jako dugo da udju u ritam i to rade kroz sezonu a ne na jedan turnir,i zato ne znaju sta ce gurnu Jokicu loptu pod kos.Ako ima pameti dovedimo trenera koji ce ubrzati igru,po cijenu da nista ne uradimo na sl prvenstvo,da nas presalta da igramo moderno sa vise suteva,i puno brze.Ne moze Jokic sam ,pa kad je uzeo nba prsten Marej ga je ispratio ,nema rezultata bez bekova i kraj price.
K

Kolo toure

pre 1 dan

Bez grobarskih kadrova u bilo kom sportu ništa, naučno dokazano
p

predrag l

pre 1 dan

Ne igramo poletno. Stalno iskomplikujemo. Izgubili smo šut u potpunosti, a šutem nas svi redom dobijaju. Losi smo. Jer nemamo lagane poene,da se samopouzdanjem punimo. Biju nas, jer niko ne ume dve tri trojke da pogodi, da se rastereti Jokić koga izubijaše. Mnogi više ne zaslužuju poziv, većina
G

Gago96

pre oko 19 sati

Jedino da uzmu drzavljanstvo Srbije ti iz Pattizana pa da imamo pet crnaca.
F

Figaro

pre 1 dan

Biće nam bolje kada ode Danilović
Š

Šta bi ti

pre 1 dan

Morao je gudura ovo da iznese jer jbg Vanja ne može minutaža i zgražavanje na pink
s

stankelitza

pre 1 dan

A zašto se niko ne zapita da li je baš Jokić taj koji koči ovaj tim? Ovo nam se dešava već drugi put sa njim u ekipi

Bojan Bojan

pre 1 dan

da inace da nema njega izgubili bi 30 razlike
M

Ma da bre to

pre 1 dan

Sta tacno ocekujes da lik jos uradi? Da daje 50 po tekmi, 15 skokova i 10 asistencija? A guduric ce da se ispucava lik. Djurisica i topica odma u vatru. Zahvaliti se guduricu i micicu za sva vremena.
s

stankelitza

pre 1 dan

Pa možda za početak da odigra neku odbranu. Dao je 30 ali smo primili 40 preko njega. Nije postojao na skoku u odbrani, imali su 20 ofanzivnih skokova. Svaki napad nam se bazira na njemu, ostatak ekipe ne sme da šutne jer sve mora da se igra za Jokića. Ekipa je 10x izgledala bolje bez njega, u Manili.
O

Ovo čak

pre 1 dan

ima smisla. Sa Jokićem na terenu -7, sa njim na klupi +1 (Markanen npr +12 na terenu, -6 na klupi). Jantunen postao Novicki pored njega, Murinen sa 18g mu utrpao dve trojke, začinio sve Valtonen. Da ne podsećam šta mu je Sengun uradio.
I

Igorgost

pre 1 dan

Najgore Evropsko prvenstvo Srbije od 2007. Sferopulos je kum ovog našeg neuspeha - uništio Dobrića koji nam je na takmičenjima 2023. i 2024. bio treći igrač tima. Plus Davidovca skroz izbacio iz priče.
X

Xao

pre 1 dan

Sferopulos je kriv za ovo?? Šta sve neću pročitati..
M

Milan77

pre oko 19 sati

Obradovicu ti li si?
A

Ab

pre 1 dan

Jokić je zlatan... Gudurić, Micić, Petrušev, i gomila EL medioktiteta nisu ni za q... Velika šteta što nismo češće gledali duo Jokić-Bogdan

Bojank1991

pre 1 dan

Koliko Finska ima vrhunskih igrača?
G

Gosttiii

pre 1 dan

A coki dosao preko veze na celo saveza da se hvali kako je doneo zlato posle 100 god.... Oterali DANILOVICA na pravdi BOGA sa onakvim rezultatima
b

baba zxezdana

pre 1 dan

" I tako" ostadose nam samo caci i njihov vrhovni komandant.Nismo mi jos na dnu,mi smo ispod svakog ljudskog dostojanstva.
G

Gost83

pre 1 dan

Nazalost ostao/la si I ti...
J

Jyjs

pre 1 dan

Srebrni smo bili sa Đorđevićem, sa Pešićem je bilo i bronze i dve osmine finala.
Š

Šteta

pre 1 dan

Kari Pešić je ovim turnirom svoje završio, ili bi bar trebalo da završi. Mislim da mu je ovo vrhunac... Sledeći selektor - Saša Obradović. Ima znanje, ima harizmu i željan je uspeha. Čvrsta ruka, fleksibilan i dobar defanzivni trener sa dobro organizovanom ekipom, plus bivši reprezentativac, zna kako izgleda kad se igra za Srbiju. Ako ne on, može i Alimpijević. Nema više šta da se izgubi, ključni igrači nam već ulaze u poznije godine, neka bar trenera pripremamo i uvežbavamo, pa ko zna, možda se i desi da bude bolje nego što budemo očekivali. Da odradimo jedan turnir bez pritiska i tolike pompe oko tima. NAPRED SRBIJA!
K

KOŠARKA, TO JE PARTIZAN

pre 1 dan

Protiv Turske i Finske nisu igrali: Smailagić, Vukčević, Pokuševski, Lučić, Trifunović, Bogdanović i Petrović. Na čelu KSS više nije Danilović. Podrška reprezentaciji opet kad se stvari promene iz korena.
D

Djape45║

pre 1 dan

Ako je nešta dobro u ovome onda momentalno treba napraviti presek i napraviti smenu generacija koja će igrati u Los Andjelesu na olimpijskim igrama. Znači uvoditi Djurišića, Topića, Markovića, Djulovića, Filip Jovića, i još nekoliko momaka iz ove reprezentacije.
M

Maler

pre 1 dan

Sa najboljim igracem na svetu dva puta zaredom ispadas u 1/8-finala Eurobasketa? Jasno se vidi "kvalitet" selektora..
T

Trebinje

pre 1 dan

Tako to ide kada se salju delije iz parka da glume lažne navijače i onda kao šlag na tortu ti u prvom redu sedi Vesna
I

Ivan...

pre 1 dan

Generacija je gubitnicka. Ako nista drugo, napravice se potpuni reset, voleo bih da ne vidim vecinu ovih igraca, osim mozda Nikole Jovica. Ostali mogu i ne moraju. Jokic je verovatno zavrsio.
T

Trebunjac

pre 1 dan

Nije im valjao Danilović i tri srebra. Eto im covkins i nula od nula u svim selekcijama.
K

Kosarkaski Grof

pre 1 dan

Kako nula, a prvo mesto, zlato do 16, kazes Srebro, Bronza, opet si izgubio od nekog, samog sebe demantujes
Y

Yap

pre 1 dan

Realno zasto bi se mi nervirali kad ni njih nije briga sto su ispali.. Boli ih patka koliko ja vidim