Komentari na vest

Željko i Vanja potpisali saopštenje: Smeta nam kad Grobari vređaju

i

ilijaS

pre 2 meseca

meni smeta kada pudlica prica nebuloze po potkastima i jutarnjim programima
G

Gost9

pre 2 meseca

Sa ciganima ni u crkvu ! Ova skandiranja su još i blaga
M

Mosquito

pre 2 meseca

Apel je u pravom trenutku i potreban... Treba da se cuje i druga strana, a ne Čović.. Od njega nema lepe reci, i on j presao žargon "kaki".. On zna samo da se.e, se.e, se.e..i nikad da se istovari. On je to zlo, a znam ogroman broj navijaca CZ, koji su pristojnog ponasanja.
R

Reč je reč

pre 2 meseca

A saopštenje potpiše reprezentativac Srbije kom je najveći uspeh u životu da ga mrze Zvezdini navijači.I sada neko treba da proguta ovu patku i pomisli da je to iskreno i od srca.Naravno da ne zaboravim i trenera koji čim izgubi okrene ploču i počne pljuvačina.
O

Onako realno bas

pre 2 meseca

Dok je NJEGA i NJE nema za nas ostale bolje.
j

javier

pre 2 meseca

za srpsku kosarku ( ali i za fudbal i generalno sport u Srbiji ) je najbolje i jedino resenje da se Zvijezda i Partizan ugase na duzi niz godina , a da onda jednog dana se ponovo konstituisu kao klubovi na potpuno novim osnovama , sa potpuno novim konceptom i strategijom i posebno sa kompletno novim ljudima , eto to je resenje.
I

Ima tu istine

pre 2 meseca

Ali polovicne...dovoljno je ugasiti samo crveno zlo.
O

Ovi sto potenciraju

pre 2 meseca

vredjanje deteta je stvarno za svaku osudu,ali postene delije su vredjale dete Stojketa samo zato sto je zaboravio ruznu proslost...
P

Prti

pre 2 meseca

U glavi samo Zvezda Crvena! Ocigledno svih u drzavi. I dok jedni pevaju samo njoj drugi pevaju uvrede o njoj zato tamo gde bi trebalo da budu umesto trening utakmica kk oni se ne pojavljuju ali su najjaci na tastaturi. Ako vas interesuje Partizan znate li gde je Humska 1 i zasto je ne posecujete nikad? Borba protiv uprave za klub vas ne zanima vec samo rezultat i veliki mecevi ako ih nema ma ajde zdravo koga briga za fudbal zar ne ?
P

Prtio ti

pre 2 meseca

Ali objektivnosti nemas ni malo...prvo niste uopste toliko zanimljivi...drugo koliko mi pisemo i prozivam vas toliko i vi nas...trece mi bar imamo razlog zbog NJEGA sto ogromne pare trpa u miljenicu..i znam recete i u vas,ali to je tek toliko da se prikrije bahatost jedno predsednika...np prosle god kk partizan nije dobio ni trecinu drzavne pomoci koliko je dobio privatni klub kkczbgd i zato psttt...uzivajte dok je njega,ali sve prodje pa ce i to zlo.
R

Rx

pre 2 meseca

A vas baš zanima vas klub na prošlom meču sablasno prazan veći deo stadiona kaže kao komentator da je bilo 15 hiljada ja ne verujem .Toliko su pozivali i rodjendan stadiona ,opraštaj od Bore Djordjevića i utakmica pre LS ali ništa napunite stadion na par utakmica godišnje iako vam tako dobro ide i imate sve.
P

Paa

pre 2 meseca

Ajde da vidimo dal će sad da poslušaju Žoca kad ga već gledaju kao Boga. Ili če biti mrtvo slovo na papiru. Videćemo uskoro.
I

Ivan3333

pre 2 meseca

Necemo poslusati Zoca. To je zato sto ja razmisljam svojom glavom a ne Zocovom dok je vama Nebojsa kolektivno isprao mozgove.
p

pamćenje od juče

pre 2 meseca

Po komentarima grobara zaključujem da su svi 2025. godište, jer se prave kao da im ništa nije jasno. Oduvek smo mi bili suparnici, a problem sa mržnjom je nastao kada je crnogorac Dulo došao u Srbiju, sa ciljem uništenja košarke u Srbiji. Umesto da ga proterate, vi ste ga proklamovali u božanstvo i pomislili da ako uništite Zvezdu i sve druge klubove, da ćete najzad postati veliki klub. To nikada nista bili i nećete postati, jer imate usađen mentalitet gubitnika. Od njegovog dolaska, sve druge mrzite, nameštate utakmice, gepekujete sudije, samo gledate kako da prevarite sistem, imate sve manje i manje Srba u timu i činite sve od čega se pametnim ljudima gadi. Mržnja je vaš proizvod i treba ne samo da dajete ovakve izjave, već da posetite i doktora da vam pomogne, ako želite da ozdravite.
U

U prolazu

pre 2 meseca

Taj “Dulo” je 1982. u Beogradu započeo trenersku karijeru. Dok je “zli” Dule bio u srpskoj košarci postojala je jaka KLS pod okriljem KSS. Da li je 2004. godine zli Dule vršio pritisak da se mora igrati Jadranska liga ili su to bili neki drugi ljudi? Evo Duleta nema u srpskoj košarci, a mržnja kao jedna od dve konstante su ostale. Druga konstanta su gorepomenuti ljudi, jedan čovek pre svih. O propasti srpske košarke i ostalom dalje zaključi sam. Možeš toliko valjda. Nje da si rodjen 2025.
J

Jovan 88

pre 2 meseca

Sve je to uredu da tu pesmu nisu smislili navijaci zvezde i prvi je pevali
9

95

pre 2 meseca

Pobedili smo vas u sva tri takmičenja,sa različitim sudijama. Rasformirali vam tim, uništili trogodišnji projekat,ponizili metlanjem... Šta vam drugo ostaje osim vredjanja. To je tako i tačka!
K

Krme

pre 2 meseca

Jeste, i promenili ste nam PIB i adresu, i rekli ste nam kako ćemo da se zovemo, hahahahaha
9

95

pre 2 meseca

I kakve to ima veze sa činjenicama koje sam napisao?
@

@95

pre 2 meseca

Nikakve, ali trenutno nemaju ni jedan drugi argument.
Г

Групни

pre 2 meseca

ма даа ... страшна еминентна такмичења .... расформирати и угасити два различита глагола .... а ми после "расформирања" јачи, богатији са бољим играчима, са још већим интересовањем ... какав флеш ... тачкасто триповање поноћних каубоја ...
m

metalika moj dobar

pre 2 meseca

Jel možeš molim te da predsravis koga ti nazivaš “mi” ? Prvo kad shvatite za koga navijate onda može “ mi”
A

Alempije

pre 2 meseca

Pa mrze nas jer ih na parketu bukvalno ponizavamo, znaju to oni odlicno. Ujedno nam se i dive, i mi to znamo odlicno!
Z

Zelen

pre 2 meseca

Nisu tri takmicenja nego cetiri El, Kls, kup i Aba,,,,,,
A

Alberto Bueno

pre 2 meseca

Kao zvezdaš moram reći da mi je to generalno odvratno jer ovde ne želimo da budemo gostroprimljivi navijači da aplaudiramo protivniku kad udje na teren i ispratimo ga kad odigra sportsku utakmicu mi se tripujemo sad ćemo mi da pokažemo pakao u koji su oni došli i kreće vredjanje zašto svakog najboljeg igrača treba psovati u fudbalu ili košarci što su nemački klubovi uvek švajne ili kako se već kaže ili što moramo da se pripremamo unapred za pljuvanje npr panatenaikosa a njihovih navijača nema zašto svaki derbi mora da prodje sa milion besmislenih parola i uvreda ko je ovakav ili onakav bavi se sa sobom i navijaj za svoj klub nikog ne vredjam ni bogdana ni mačvana ni željka ni novicu jer šta su oni meni krivi što su u protivničkoj ekipi što klimaju glavom pa nek klimaju to je deo žara i motivacije isto tako se gnušam i navijanja za spartak olimpijakos cska paok taj čija su oni braća nek ide na njihove tekme i nek navija a ne na svojom terenu navijati za njih možeš bratski klub ispoštovati na milion načina a ne terati halu da mu peva
T

Ta

pre 2 meseca

Čovete jesi li ti ikada čuo za interpunkciju ...,,, i slično...
A

Alberto Bueno

pre 2 meseca

Znaš kako me briga da koristim interpunkciju na pisanju komentara
F

Free spin

pre 2 meseca

Pa oni bi možda i prestali, ali onda moraju da pevaju jednu pesmu celu utakmicu. Nemaju vise. Hahahahah
Z

Zeko

pre 2 meseca

Podržavam Željko i Vanjin apel za pristojno ponašanje navijača Partizana. Cilj navijanja jeste da podržavaš klub za koji navijaš i nevređaš nikoga bez obzira kako se ponašaju navijači kluba sa kojim igraš. Držimo se načela pristojnosti, korektnosti i kulturnog ponašanja ma gde bili i sa kim god igrali.
Г

Групни

pre 2 meseca

за разлику од вас који немате ни ту једну него само чувено "јооооој ...звездаааа " !
r

riđobradi

pre 2 meseca

Teška srca priznajem da su u pravu. Valja se razlikovati od romske civilizacije poreklom iz Albanije čiji je seljački mentalitet preplavio Srbiju. PARTIZAN je klub građanske elite i tako bi valjalo da ostane. Dali navijači RM na primer, ikoga vređaju? Naravno da ne, jer su institucija. Valja se razlikovati od seljačke mase
T

Trtmrt

pre 2 meseca

Vidiš da moraju da apeluju na vas da bi ste bili bolji od nas takvih. Zamisli kakav ste vi onda talog društva
D

Dkdkdkdk

pre 2 meseca

BRAAAAVOOO za komentar. Treba da se distanciramo od primitivnih sekundaraca, jer u suprotnom postajemo kao oni.
@

@riđobradi

pre 2 meseca

Ma vazi :) To sto vas malo ima ne znaci da ste vi kao elita :))) mali klub, mali navijaci!
ц

црно на бело

pre 2 meseca

Наставити и на следећој утакмици...
H

Hulio

pre 2 meseca

Prvi derbi domacin zvrzda ..vise od 20 hiljada ..kada krene za rumenog ..pa metla..pa kukanje,plakanje,opet sudije itd itd ..jedino vas bas briga sto vam skoro ceo tim ne razume srpski pa im svejedno hahah
V

VALJAK veritas

pre 2 meseca

I meni kao pravog navijaca smeta vredjanje. To na ulici na mitinge mize ,u Areni to ne sme biti. TAMO SE NAVIJA SAMO ZA PARTIZAN ,DLANOVI HUK I PESMA. UBACENI ELEMENTI( janicari i trojanci) stvaraju negativnu sliku i stete PARTIZANU . P.S. ROSAVI je scenarista.Vlast to zna.
O

Ojo

pre 2 meseca

Partizan Metla Bet
P

Pazi

pre 2 meseca

Haha pa genijalno 😂
D

DakaCZ

pre 2 meseca

Konačno je došlo iz dupeta u glavu i Zeljku i Vanji(prevashodno igračima koji razumeju srpski) da urade pravu stvar i da konačno priznaju ono što je evidentno a to je ko prvi počinje sa mržnjom i raspiruje strasti u sportu uopšte.Kada ste čuli da se na bilo kojoj utakmici sem derbija vredjaju pojedinci iz Partizana pa i sam klub,izuzev kada se igra utakmica pred derbi pa na kraju iste se prozovu grobari i klub čisto kao najava za derbi.Ja pozdravljam ovo pismo i voleo bih da sa obe strane bude poštovanja,makar deklarativno,jer svakako da suštinski svi mi znamo śta grobari misle o Čoviću kao i mi o Obradoviću i Ostoji.Naravno da tu niko ne voli(blaga reč) one sa druge strane…ali zarad mladjih pokolenja i zdrave atmosvere ljudski je da se konačno krene u pravim smeru smirivanja tenzija i nagativnih strasti koje uopšte nisu potrebne i šalju odvratnu sliku u svet.PODRŠKA OD MENE.
u

uff

pre 2 meseca

Ala si ti naivan, oni ovo rade zbog finansijera svog
M

Mionica

pre 2 meseca

Ovo saopstenje jeste nesto pozitivno, ali naravno nece ga biti sa druge strane. Jer druga strana ne garantuje bezbednost sudijama, preti da ce biti hapsenja ako ne sude onako kako oni zele, sami odredjuju sudije... Pravi znak pomirenja bi bio da se konacno sazna ko je ubio Demira, da se nadju napadaci posle Zalgirisa, da se zna kolko su dobili oni koji su palili autobus sa decom od 13-14 god, ili ce i oni mozda proci sa uslovnom kao i tatine cvecke sto pistoljima razbijaju glavu. Zlo je u vasim redovima i to svako ko ima malo mozga zna, svaki pravi navijac CZ se stidi tog zla.
@

@Mionica

pre 2 meseca

A vi bi te sudije da sude kao protiv Buducnosti il mozda da pokradu Zvezdu kao sezonu prije, kada su vas prvo progurali muski celu sezonu protiv vise ekipa da ste prvi na tabelu i opet progurali vas u polufinale i finale u koje niste ni zasluzili da igrate.
Г

Групни

pre 2 meseca

"а мене интересује где има да се купи јефтино кавурма и чварци ..." тј зашто си ти Обрадовићу вређан, зашто је Савић вређан, зашто су играчи Партизана вређани, зашто су играчи Партизана провоцирани, зашто се Институција прозива, зашто се легенде Партизана прозивају итд ... дакле ...данас је дан заштите озонског омотача ...
A

Aimar10

pre 2 meseca

Idem na Zvezdine utakmice kosarkaskog i fudbalskog kluba 20 godina,nikad se nije vise pevalo o drugim timovima nego o Zvezdi,naravno da je bilo pogrdnih skandiranja naravno protiv partizana ali to je bilo po nekad i ne konstantno i vredjani su igraci na terenu trener mozda neki clan uprave kluba,ali vredjanje dece zene i ostalo nikad nije bilo na Zvezdinim utakmicama,cak se nisu nikad vredjali politicari,kad je Zvezda bila u najvecim problemima zbog politike zutih i samo na jednoj utakmici protiv Zenita prijateljskoj se vredjao Tadic i nikad vise,a avangarda vredja sve moguce vise pevate protiv Zvezde nego o partizanu,cak i kad ne igrate protiv Zvezde vi vredjate Zvezdu prosto neverovatno,na nekoj evroligaskoj utakimici mislim da je bi Efes da je ispalo da ste 14 minuta vredjali Zvezdu od 40 koliko traje utakmica Boze sacuvaj ima i taj snimak po minutima,tacno se vidi da ste iz zagreba hrvati da nemaju Srbe da mrze oni je bi postojali to im je jedini nacinalni integritet mrznja prema Srbiji tako i vi samo mrzite Zvezdu i sto je mnogo veci problem mnogo vise mrzite Zvezdu nego sto volite vas klub
S

Stefan doktor

pre 2 meseca

Gledaj sta ga su botovi hahaha
N

Nemanja8989

pre 2 meseca

Jaoj,kako su oni brizni,da se ne uzbudi Aca… Puna podrska! Samo nastavite! Svaka cast! Bar neko da nije potkupljen da cuti protiv ovog haosa u kome zivimo! Ja sam vatreni navijac Zvezde i sramotno je da Delije zbog svojih licnih interesa cute na ovaj haos u kome zivimo…
C

Czz

pre 2 meseca

Nisi ti delija. Nisi ti nikad ni bio na stadion. Ako je navijacki kodeks nekad postojao, stara skola navijaca, danas se sve svelo na vrijedjanje. Zasto vrijedjati nekog funkcionera i njegovu porodicu zbog toga sto ne mozete da ga pobijedite ? Pa vasa samoprozvana institucija se tako slatko poziva na kosarkaske legende, puna vam usta vasih igraca, a onda istih tih legendi ni na mapi nema kad se institucija “unistava” sa budzetom od 100+ miliona i placenim licencama u svim sportovima. Problem je sto ne znate koga vise da vrijedjate jer vas je vas trener od 100+ miliona i jednim peharom za vise od 3 godine ubijedio da su svi protiv vas, cak i sudije bez kojih ste nula, pa onda toliko bruke u sebi imate da ste u stanju da cerkicu igraca Zvezde. Eeeej, malo dijete bolesnici jedni. E tu se mi razlikujemo, tu shvatate da niste ni avangarda ni institucija vec sve oni cega se navijaci stide i zgrazavaju, zbog toga ste izgubili tribinu i sad se svakakav sljam skupio da uzima pare iz partizana a vama opet usta puna svega osim onoga sto je sustinski problem. A to ste samo vi grobari i niko drugi.
J

Ja kako vidim

pre 2 meseca

Idem na utakmice redovno. I znam da se u upravi CZ sve radi u kordinaciji sa navijacima. Nikada nije bilo instrukcije vodja da se vredja bilo ko. Desi se da smrda Ledey napravi neku glupost na terenu pa se malo proziva, desi se i da Savić skače na delegate i sudije pa i on dobije svoje ali to je efekat koji ne traje duže od 3 minuta i nije organizovan. Na utakmicama kkp se to radi organizovano gde vodje pokreću navijace i to se radi divljački. Znaci u klubu nema dobre saradnje sa navijacima jel je očito da pravih Grobara vise nema! Ovo su sve neki plaćeni ljudi i polupani u glavi do kraja. Nije ni to toliki problem koliko ta dace koja posećuju utakmice počinju da gledaju sa lose strane na svet. Ok je voleti partizan i svaka čast onima koji stvarno vole ali ostali koji misle da će se nešto u njihovim životima promeniti tako što će vređati nekog stvarno mislim da nema spasa. Ovo sto su Vanja i Zeljko sada uradili je samo pokriće za EL ali polako, Čovic nece mnogo ostro reagovati na ovo,ali sam siguran da kada krene EL na svako ovakvo skandiranje ce uputiti žalbu direkt EL sto ce sigurno omesti kkp za licencu! Pa izvolite gospođo samo napred!
d

definitivno

pre 2 meseca

sve tacno oni su sekta
o

ovo vase "vredjamo 3 minuta"

pre 2 meseca

je tri minuta jer se vase utakmice ne prekidaju zbog vredjanja, i ne napusta teren sudija, delegat,protivnik kada se ne bi dva tri puta prekinula utakmica zbog vrednja (koje ne podrzavam)zle zene od jos grdjeg coveka, cije su vredjanje i zapoceli navijaci tadasnje crvene zvezde, onda bi navijacima nakon par puta dosadilo i prestali bi ovako prekidanje utakmice zbog ovih stvari ima kontra efekat u zemlji gde su navijaci jednog velikog kluba kivni na ono sto se radi celom sportskom drustvo da bi neki svoje traume lecili i stvarali najvece rezultate bas simbolicno od 2012te... ali mnogo vas je poput tebe koji na zalost tesko to mozete da razumete.
N

Ne vidiš dobro

pre 2 meseca

To što se skandira se skandira sa dobrim razlogom! Kad tvoj klub tj vaša najveća legenda uradi nešto na spuštanju tenzija a ne samo na dizanju istih i širenju mržnje siguran sam da će i skandiranje bit druga ije. A to što vidite sve u bojama duge vezano za vaš klub i vašu legendu je stvar vašeg sledbenickog i poltronskog mentaliteta kao navijača. I to je generalno vas problem...
m

merllin_pfc

pre 2 meseca

Ti ovdije prodajes mu.a za bubrege I filozofiras. Najvecu mrznju siri taj tvoj Civic. Pogledaj samo koliko je puta izasa na TV I pljuvao Partizan od kada su pocele kosarkaske pripreme. Tako iz godine u godinu. Zasto nisi spomenuo kako su vridjedjani Dusko Vujosevic, Sasa Pavlovic , Novice Velickovic ... Da se razumijemo ja licno osudjujem svako vrijedjanje bilo koga I to je moje licno misljenje Ali taj Covic sam trazi problems i uhvatio se I kostac sa navijacima koje niko nikada nine pobijedio u tom ratu. On je jedna podla I bezobrazna osoba koji sve to sto radi radi sa razlogom. Najbolje se snalazi u tom mulju. A sto se tebe licno tice cinjenica da malim slovom pises Partizan a velikim ZVezdu dovoljno govori o tvojim namijerama. Jedino takmicenje gdje taj tvoj Covic nema nikakav uticaj I gdje je totalno raskrinkan sa duplim ugovorima I mesetarenjem je Euroleague. Tako da on sa svojim lopovlucima nema sta kome da se zali. Sretne ti Rane junace sa svijim Covice.
S

Slabo ti vidis

pre 2 meseca

Ili vidis kako ti odgovara...oceniti koje vise smrdi i nije bas lako...svi smo mi ista fela i ne pametujte.
Z

Zigmund

pre 2 meseca

Na obe utakmice finala ABA lige, od pocetka pa do kraja utakmice niste otpevali ni jednu svoju pesmu. Vredjali ste redom Aleksu, Alena, Zeka, Pantera, Zeljka..., to sto kazes da vredjate Savica kad skoci na delegate, pa to radite vec 3 god. Sav primitivizam ste pokazali jos prosle godine, kad ste dirigovani covicem ubacili 1000 upaljaca, kad ste pljuvali igrace jos na ulazu, kad ste zandarmeriju izbacili da radite sta zelite, niti dozvolili igracima da se zagreju. Naravno nije bilo ni opomene, jer jelte vi ste acin klub. Samo pogledaj ko vam sedi u prvim redovima, pa pogledaj konferencije pudline gde nema pitanja vec covek drzi monologe. I naravno, o svemu tome cute novinari, a istinu okrecu Sarape, Jeremicke i legendarni Vucicevic. Za sve ove godine nijedno saopstenje niste izdali pred bilo koju EL utakmicu samo ponekad pred Buducnost i po par komada pred Partizan. Coviceve konferencije su preslikane acine, samo jedan ubedjuje da je litijum zdrav i treba ga uvrstiti u jelovnik, a drugi prica o postenju i velica tog PR Ria.
z

zvezdaSeverDelije

pre 2 meseca

Kao neko ko je do pre par godina izuzetno postovao JSD Partizan, posle svega zelim da se ugasite jednom za svagda , vi ste Zlo koje unistava Srbiju i Srpski sport.
P

Pa i mi zelimo

pre 2 meseca

Da se takvi ugase.
3

303

pre 2 meseca

Necemo moci 15 dana spavati koliko nas je potreslo.
S

Sascha 2010S

pre 2 meseca

Protiv sam svakog vredjanja sa bilo koje strane.Samo je zanimljivo ,zasto to ide protv vaseg kk preds. a ne ide protiv pred. drugih sportova ? Zato sto Covic svojim svakodnevnim izjavama dovodi do toga ,njegove ne prilice predsedniku bilo kog kluba
H

How yes no

pre 2 meseca

Zato što vas u drugim sportovima i nema. Jel Terzić bolji od Čovića?
L

Laziplo

pre 2 meseca

A ova druga strana ne vređa Obradovića,Savića,pojedine igrače Partizana? Vređa itekako isto kao što i Partizanovi navijači vređaju Čovića, ženu mu i ostatak i naravno da su isti i jedni i drugi džabe se upinjete da dokažete da nisu... Nema razlike između njih samo im je boja klubova različita,a sve ostalo je isto dva državna projekta parekselans...
3

3212312

pre 2 meseca

poredis vredjanje aktera utakmice sa vredjanjem zene i dece igraca?
L

Lelee

pre 2 meseca

Ono kada komsinica komentarise vredjanje igraca i trenera hahahahahahahaha
4

405959

pre 2 meseca

Ladno niko nije spomenuo vredjanje igraca i trenera, hahaha, pravis se pametan a ispadas glup 😂
G

Gost033

pre 2 meseca

Ja i dalje ne verujem da su prijateljsku utakmicu prekinuli zbog toga? Ne mogu da se naviknem ni zvaničnu kada prekinu al ajde.
j

još neko klopa

pre 2 meseca

problem je što navijači partizana vređaju. ne, problem je što čovke pljuje partizan. ne, vi ste vređali duleta i stojkovićevo potomstvo i... nene, vi ste nedoviću... beskrajna igra kretena sa obe strane koji ne mogu jednostavno da navijaju, makar psovali, to je deo folklora, ali igrače i trenere i funkcionere i političare i muzikante i koga god iz javne sfere. tupava deca tupavijih roditelja, masa bez mozga, a time i pristojnosti, stida, srama... licemerno ili ne, lep gest partizana. odnekud mora da se počne sa ručnom u odnosima, zašto da ovo ne bude to? neće, znam, a bilo bi zgodno.
p

pipo_inzagi87

pre 2 meseca

Otac i Deda su me ucili da maksimalno postujem Zvezdu, pogotovo Deda, stara garda, evo sad ti ovde kazem mrzim Zvezdu i mrzim sve oko Zvezde, jer ovo nije Zvezda i svi pravi Zvezdasi to znaju, vredjacu ih sve, jer svako ko saradjuje sa njima ucestvuje u svemu sto ne valja u ovoj drzavi
D

Dzoni-1970-

pre 2 meseca

Ali ova pesmica je cak i pohvala, ako se malo bolje pogleda, u fazonu blago Covicu...
V

Vhvgvff

pre 2 meseca

8:0
m

matoriekspert

pre 2 meseca

Potpuno se slažem da prekinemo sva vređanja ali kako da rešimo problem kada ti Čovićeve sudije vređaju inteligenciju. Jel neko gledao utakmicu? Onakvo suđenje je uvreda za košarku a pri tom kad je krenulo vređanje Vučića oni prekidaju utakmicu. Komentor na Areni ne sme ni da spomene razloge tog nemuštog prekida. Naravno da odmah kreće prozivanje sudija a zatim i onih koji su te sudije tako izdresirale. Ej bre sude protiv Partizana na prijateljskoj utakmici koju je organizovao Partizan pa šta da očekujemo u ABA ili KLS?
S

Sta si ti gledao

pre 2 meseca

Sudili su protiv Pariza i to bas! Partizan je u odlučujućim momentima dobio dve lopte koje su pripadate Parizu. I ti pricas nesto evo ja kazem tako i grobar sam,nije sramota reci istinu!
a

arroyo

pre 2 meseca

čega li si ti ekspert kad tako lupetaš, jedino pijenja piva dok drviš u kladionici, teško bilo šta drugo
S

Sh

pre 2 meseca

Bolje im sastavite tekstove nekih pesama o partizanu, nego saopstenje, ovako samo vredjaju na svakoj utakmici sa kim god da igraju Zvezdu, i po još nekoga, pošto nemaju šta da pevaju za svoj klub
P

Popsi

pre 2 meseca

Svaka čast!
T

Tandaramandara

pre 2 meseca

Koliko smo se mi trudili da nadjemo kako se zove Dulova žena, pa da uzvratimo vredjanje.. ali takva ne postoji. On je drugačije orijentacije
Z

Zzzz

pre 2 meseca

Tako je. Toliko vas je k...o da se postavlja pitanje njegove orijentacije.
R

Realno samo

pre 2 meseca

Dulova zena je pokojna czv 😂 nju hje redovno…
9

95

pre 2 meseca

Svaka čast za saopštenje! Nadam se da će i moja Zvezda ovako reagovati ako bude vredjanja sa naše strane. Razumem frustracije grobara, sve smo im uzeli i nije im ostalo ništa drugo nego da svoju nemoć kanališu u mržnju prema Zvezdi.
G

GAGI PFC

pre 2 meseca

Kome ste bre vi sve uzeli? Tvoje razmisljanje ili bolje reci NE razmisljanje samo govori kakav si covek...toliko
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Mi smo uzeli sve trofeje. A vi?
k

kimi86

pre 2 meseca

lepo si to rekao "uzeli", posto posteno niste osvojili.sto se tice vredjanja navijaca to je odavno trebalo iskoreniti,ali kazi mi zasto se onda nije prekidala utakmica u pioniru nakon vredjanja cigana?
T

Totalno nebitan lik

pre 2 meseca

@GAGI PFC Nerazmišljanje je jedna reč. Knjige u ruke, sinak, nisi ti za ove teške razgovore.
9

95

pre 2 meseca

Pobedili smo vas u sva tri takmičenja,sa različitim sudijama. Rasformirali vam tim, uništili trogodišnji projekat,ponizili metlanjem... Eto tako smo vam sve uzeli. Šta vam drugo ostaje osim vredjanja. To je tako i tačka!
S

Sima Arauho

pre 2 meseca

Čime je dotična zaslužila da se štiti kao da je Bogorodica?!Mogu Željko i Vanja da apeluju koliko hoce.Vidimo se na sledecem derbiju dok se ne uvede streljanje za ovo skandiranje.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Uopste se ne stiti, naprotiv. Za Brankicu Stankovic ste isli na robiju.
P

Pazi na raskrsnici

pre 2 meseca

Pratila vas karma kao hrvate dao bog
T

Trtmrt

pre 2 meseca

Možda i Željka pogadja kad pominjete Vesnu? Njegova žena se tako zove. A možda ima nešto i u kulturi navijanja.. . A možda i previše očekuju od vas!
P

Prezime

pre 2 meseca

@trtmrt Zeljka ne vredja jer se u pesmici jasno kaze i prezime, a ne samo ime.
0

056060

pre 2 meseca

rumenom smeta jer mu se zena zove vesna
B

Bravo

pre 2 meseca

Za potpis, sada jos doktor da potpise da nece da spominje Partizan kada gostuje na svaka 2 dana.
P

Pazi na raskrsnici

pre 2 meseca

A to mu zamerate ahahahaha Sine trener ti je ubica
B

Boners

pre 2 meseca

Stvarno je bolest kad je neko toliko opterecen prvim covekom nekog kluba i njegovom zenom. Da li postoji negde slican slucaj?
Z

Zelen

pre 2 meseca

Znaci da je uredjena drzava a ne pustinja svako ko zove Cz famoznim Fmp i obrnuto Partizan i KkIgokea bi isao momentalno na goli otok da lomi kamenja a ne dozvolili onom antihristu za tvea da zatruje omladinu falsifikovanjem istorije od pet godina, znaci decurlija misle posle million izgovorenih lazi da je to istina,,,,,,
Z

Zelen

pre 2 meseca

Sva mrznja je krenula od onog frankestajna iz Moldavije kada Covic nije ni bio u KkCz kada je poceo da preti zutoj drzavi da ne ulaze u drugi klub osim u njegovu sektu pa kada je bio oteran na pravdi boga onda krece onaj antihrst sa tvea koji pocinje da pere mozak narodu sa famoznim KkFmp i KkIgokeom i falsifikovanjem istorije od per godina koliko je trajao stecaj u KkCz i sta ces decurlija posle million puta izgovorene lazi misle da je to istina i sada nema dalje do gasenja prave napredne rasisticke sekte iz Laktasa,,,,,,
ц

црно на бело

pre 2 meseca

Чињеница је да сте угашени 2011...
M

Ma

pre 2 meseca

Dobro to, nego sto ste vi vredjali doktora dok je vodio FMP?
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Cinjenica je da ste ugaseni 2008.
w

www.

pre 2 meseca

zašto se ne prekida utakmica kada zvezdini navijači skandiraju Željko turčine...?
S

See

pre 2 meseca

Pa biti Turcin nije uvreda 👍
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Pa skandirajte i vi "Janise Grku" i nece se prekinuti.
q

qqq.

pre 2 meseca

pa turčin je kao pripadnik jednog narodna, ništa pogrdno i ruzno...nito je p***r, niti g*ej,niti mu je rečena neka psovka tipa j****i k****i itd.... i to turčin ima zašto je turčin ne zato jer je trenirao fener. već o njegovoj izjavi za tamošnje medije o Kosmetu kako ga trrbamo priznati i okrenuti glavu na drugu stranu kako je izgubljeno itd.... tako nešto je i kalinić ispratio žoca tada sa tim, samo daleko manje pa se izvinjavao Srbiji i delijama...sve ima svoje zašto...mene više brine pto se pominje čoviću žena, nedoviću žena i dete itd?
9

9t9t9t

pre 2 meseca

Zato sto je on after na utakmici, i zar zaista poredis to sa vredjanjem Nedoviceve dvogodisnje cerkice? Vi ste svi redom bolesni
Z

Zelen

pre 2 meseca

Pa nisu mu turci porodica strasno pa mozes sve da vredjas licno ali njegovu porodicu ne bi smelo jer je to rasizam uglavnom,,,,
G

Grof Chaki

pre 2 meseca

Dokle može i koliko daleko da dosegne grobarska glupost i tupost koje nemaju granicu, pa da nepismene tastatura grobarke šlišane breskvice prosipaju i ovu najnoviju svakako najveću glupost u nizu. Reč je o tome kako zamislite Zvezda nije uspela da osvoji NAMEŠTENU TITULU I NAMEŠTENU I KUPLJENU DUPLU KRUNU??? Takvoj kromanjonštini se i Tumbas smeje. To ne može svako da izgovori, samo oni. Jer, ako je već bila NAMEŠTENA I KUPLJENA ZVEZDA BI JE I OSVOJILA SASVIM SIGURNO i niko drugi ne bi mogao da joj priđe, ali je očito da je ta dupla kruna tada bila NAMEŠTENA I KUPLJENA za nk partizan koji je istu oteo i to su videli čitava Evropa i Svet. Zna se i uz čiju pomoć im je dupla kruna tada bila NAMEŠTENA I MONTIRANA!! Jedan od izvođača tih radova sem FSS bio je sudija Lazar Lukić grobar iz Resnika koji nije slučajno delegiran za meč sa Voždovcem na krovu. U večitoj dilemi koja im je glupost i kromanjonština najveća, ova je ubedljivo pobedila. Videćemo koja je sledeća glupost tih lobotomiranih i greškom začetih likuša, a biće ih sigurno. Tu je i svakako glupost i nebuloza da je u to vreme moćni Boris Tadić najmoćnija i najjača faca Sveta zvao Putina i Kirila Kravčenka i naredio im da Gazprom najveća svetska naftna kompanija u vlasništvu Rusije mora da bude sponzor FKCZ. Eto dokle ide to njihovo ludilo i ta njihova šizofrena cepanja i neznanje. I još takvi kakvi su veruju u te svoje bajke. Glupost je nedostatak inteligencije, razumevanja, razuma, humora ili zdravog razuma. Glupost može biti urođena, stečena ili reaktivna, tj delovati kao odbrambeni mehanizam protiv bola i traume. Samo su dve stvari na Svetu beskonačne, svemir i grobarska glupost, samo što za svemir još nismo sigurni. Između ostalih grobarskih nevolja, glupost ima i ovu osobinu - UVEK SE PONAVLJA! Naučnici će dugo izučavati ovu pojavu. U crno belom svetu na koji su dr Nebojša Čović i magistar Zvezdan Terzić stavili tačku uglavnom caruje zlo i beščašće, a glavnu reč ima glupost. Život crno belih je težak, ali je još teži kad si glup.
I

Iz Plandista slepac

pre 2 meseca

Ahahahahahahahaha
R

Rodoljub^

pre 2 meseca

Ne podržavam vređanje bilo koga pa ni dotične gospođe ni njihove legende Nebojše ali isto tako protiv sam vređanja i porodica igrača Partizana , Željka , Zorana .. Setimo se kroz kakve je sve gadosti prolazio Duško Vujošević , pa Vladimir Jovanović . Sve je to počelo dolaskom Čovića na čelo czfmp ! On zna da jedino na taj način može do nekog rezultata i on je spreman da gazi preko leševa da bi stigao do zacrtanog cilja ! Žalosno je da takav jedan čovek bude "legenda" e zato je sport ovde izgubio smisao ! Ovde su loši i podobni za vređanje Kićanović , Željko , Duda , Pešić , Danilović , Đorđević , S.Obradović , Vujošević i sve njih možete vređati i pljuvati po raznim tv emisijama , ali kada se odgovori istom merom e onda je to katastrofa! Zvezdaši su priča za sebe .. Ne tako davno su pljuvali i vređali najgore moguće Čovića i njegovu suprugu a danas ga nazivaju legendom .. Kod njih je to sve normalno ! Danas su za Vučića sutra će biti za Đilasa (opet) ili Tadića (opet) .. I proglasiće sebe za četnike i velike Srbe a bili su najveći komunisti ! Tako da sa njima rasprave oko toga nema .. Bezvz trošiti energiju .. Ko je šta prvi počeo i vrapci na grani znaju !
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Mislio sam da posle Ritopeka necete vise da pricate o moralu. Izgleda da sam se presao.
Z

Zellen

pre 2 meseca

Mozda si nesto upravu jer su vecina tih vredjani ali niko im nije vredjao porodicu kao vi rasisti kada ni ne igra Cz ali sve useres kada napises CzFmp jer su to dva kluba i uvek ce biti a cak i famozne 2011 znaci dok taj famozni klub koji propagira onaj antihrist sa tvea jer se njegova falsifikovana istorija zasniva na pet godina ne postoji uopste a samo postoje KkCz i KkFmp kao klubovi, znaci cim se budes naucio da je to KkCz mozda te i shvatim ozbiljno i saslusam izlaganje ovako cim ti je ispran mozak kao debeloj manjini u nasoj pustinji daleka ti kuca,,,,,
J

Jbuvtct

pre 2 meseca

Izgubili ste 8 utakmica za redom.Ne 2, 4 nego 8.Poraženi ste i poniženi.Dovodjenjem trenera koji je veći od kluba ojačali ste infrastrukturu.Ne lezi vraže, sad s njim ne osvajate ništa.Ostalo je sporedno.Vredhajte koga oćete.Ako se ložite na babe ima i za to ine.Gerantofilija!
s

scarecrow

pre 2 meseca

https://youtu.be/tEiBLHD2FVo?si=FfbCnkcRkfgsk0r0 0:13 0:42 учимо од најбољих
N

Ne znam.

pre 2 meseca

Sto navijaci Partizana vredjaju i Čovu i Ostoju, Stanojevića, Vazuru, Vucelu a navijaci Zvezde vredjaju samo Obradovića.
P

Princip

pre 2 meseca

ja nista ne razumem. zar niste vi avangarda, najfinija gospoda i sve na nivou?!! bas me cudi..jad

Fear The Beard

pre 2 meseca

Covic nabio komplekse,sta ces.A sta reci o Zocu,ne cuje vredjanja tegijevaca,ne vidi pokazivanje srednjeg prsta....
v

voja34

pre 2 meseca

ovde je jasno da koplekse imaš ti. ne skidaš se sa vesti Patizanu. Znam da je teko da navijaš za FMP a da se lažno predstavljaš da si navijač nečega što je enkada postojalo i što se zvalo Zvezda. Ali nek ti to neko pogleda.
K

Krme

pre 2 meseca

Pa zar nije počela škola? Ili danas beše štrajk upozorenja? Najverniji si naš pratilac, svaka čast. Nije kompleks, taman posla.
J

Jes vala

pre 2 meseca

Zato non-stop neko iz Partizana gostuje od tv-a do tv-a i spominje vec 3 godine Zvezdu, a nije obrnuto.

Fear The Beard

pre 2 meseca

Za radoznale,ne idem u skolu,jos sam u vrticu,a na vestima o pometlanima i gromadi visim jer je tu najbolja zabava i komedija s vama je zagarantovana.
Č

Čuš

pre 2 meseca

Vojo da to ne postoji ne bi imala povoda rulja da arlauče sa tribine, zato oni i dolaze, a ne da navijaju, ne skandira se onima kojim treba Kićanoviću, Dalipagiću, al se zato skandira Čovića kao vodji vašem. Skroz skrenuli s puta.
Z

Zvezdaš 73

pre 2 meseca

Svima, pa i potpisnicima , je jasno da su potpisali protokolarni pamflet. Imaju mrvu više poštenja od Stanoja Šamroka koji prozove sve žive da osvoje makar jedan bod u Evropi za Srbiju i srpski fudbal, gde ga ne istrese samo onaj protiv koga nije igrao, i dečko bez trunke blama samo predje preko toga. Sinoć je Obradović dobio odgovor na svoje pitanje "KO TO ŠIRI MRŽNJU, evo recite mi". Prijateljska utakmica bez ikakve konotacije na Zvezdu...E pa dobio si odgovor. Potpisao si pamflet pre toga se suštinski izvinjavajući što ćeš ga potpisati. Najbolji ste, posebni, hvala, ali izvinite, ako možete da ne vredjate žene, devojke , bebe od 2 godine!!!!???? Ako se nadjete pogodjenim, izvinite na komentaru. Fuuuuj. Iskreniji je bio Trifunović u "molbi" da ne vredjaju, prekinuće utakmicu" nego ovaj licemerni papir. Sve same muškarčine i junaci.
G

Gooxy

pre 2 meseca

Pisao sam vec.siri mrznju tvoj gazda,vec je gostovao u raznim emisijama i isprozivao Partizan.niko mu nije postavio pitanje u vezi Partizana ali covjeku su puna usta Partizana samo provocira
Z

Zvezdaš 73

pre 2 meseca

Goxi , nemam gazdu. Sopstveno poimanje odnosa u vidu ideopoklonstva ostavljam vama.nemam problem sa rivalstvom i navijanjem protiv ucesnika, predsednika,Trener’s grace…imam ozbiljan problem sa primitivcima kojiI ne vide razliku
p

prosto

pre 2 meseca

Sekta ostaje sekta
P

Pantelejac

pre 2 meseca

I ovo je provokacija,prvo hvala im onda kao satro nemojte...Teski licemeri
S

SeoB

pre 2 meseca

Deluje da su opozicionom Ostoji tokom noći malo zavrtane uši. Malo
D

Djovani

pre 2 meseca

Normalno je da ce mu to pevati kada je lopina! Msm licno bih pre njemu pevao neku pesmicu jer njegova zena nije kria osim sto je za muza izabrala ovakvu lopinu da svet nije video
P

Pixy

pre 2 meseca

Njih njihovi sahraniše u fudbalu, FK im je dno dna. A muk među navijačima. I misle da će im pomoći skandiranje protiv Vesne, Terze, AV... Pa i mi Zvezdaši smo nezadovoljni sa dosta toga. I sa transfer politikom, sa tokom love, sa dosta toga u državi, ali skandiranjem recimo protiv Ostoje ili Zorana Savića znamo da se ništa ne rešava. To je čisto onako navijački.
K

Krme

pre 2 meseca

Samo vi glasno ćutite, tako nezadovoljni. Na stranu što si pomešao ulje i vodu.
I

I vi bi mozda

pre 2 meseca

Skanfiral8,ali vas je.. oni sa sipke...i ne rise.
P

Pljuc

pre 2 meseca

Kada pitaš navijače partizana što vam je kriv Čović. Kažu ukrao je... Pa zašto ne terate robiju na robiju pošteni
k

kimi86

pre 2 meseca

te pare sto je maznuo nikada nije vratio,ali nije to danas tema.kriv je pre svega zbog sirenje mrznje sa svojim saopstenjima za javnost,zato sto drzi dva kluba u privatnoj i aba ligi.prosle godine namesteno da se preko fmp-a proseta do finala u kl covic iako je bilo realnije da ide na megu,koju bi svakako prosli ali bi se makar malo potrudili.kada su cigani vredjali u pioniru odigrale su se obe utakmice do kraja,a cim su u areni pomenuli covicevu zenu prekinuta utakmica i poklonjena pobeda i titula.protiv toga sam da se bilo ko vredja na utakmicama ali oba kluba trebaju imati isti tretman.
A

AmerickiTim

pre 2 meseca

Americki tim sa sedistem u Bgd se podtuje vise medijski od deset reprezentativaca Srbije sto sadasnjih sto bivsih. E zato zbog medijske halabuke da se uz pompu legija stranaca najzad docepa i uzme nesto, a takmicarski ne moze, cak zaxdva takmicenja nemate igrace kup i prvenstvo Srbije mi cemo da Vas metlamo pa i pozoristima i bioskopima i restoranima bicete tek poznati. Gubitnik samo u Srbiji ima halabuku.
D

Diktator

pre 2 meseca

Deco kupujte parizer i pastete na leb
Z

Zaza Paculia

pre 2 meseca

Covica da vredjate, to mi je potpuno okej, Tea, Nedovica, Kalinica, koga god, sve razumem, to je deo nas... Ali hajde samo da zene i decu pustimo na miru i svi zadovoljni. I morate jedno da razumete, ja izuzetno postujem Zeljka i sve njegove uspehe, kapa dole, to je to, ali on je sada trener Partizana, nas je protivnik, sam je pristao na to, i usao duboko u nase blato, imao izjave koje su ga samo ukopavale, i sada nazad nema, svaka ovakva sezona ce biti sve gora. Ali hajde da porodice ostavimo po strani i da igramo samo toliko viteski.
K

Krme

pre 2 meseca

Da li znaš ko je prvi vređao Čovića i Vesnu? Na stranu što ste vređali i decu i žene Novici i Pavloviću, znam, bio sam na utakmicama. Plus vređali ženu i dete Stojkoviću, kad je prešao kod nas. Ti si u pravu, ne treba vređati, makar ne porodice, i repreznantivce, ne shvati me pogrešno. Ali degutantno je vaše stalno moralisanje, koje je bez potpunog osnova. Verujem da su neki zlonamerni, a da se neki ne sećaju ovoga što sam nabrojao, ili prosto ne znaju. Ako misliš da sam nešto slagao, ti slobodno proveri. A evo vidim među komentarima ima vas i koji ste nezadovoljni saopštenjem. I to dosta govori.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

I ja sam bio na utakmicama i niko Novici i ribolovcu nije vredjao porodice. Nismo isti.
e

exe

pre 2 meseca

najveci sljam su upravo navijaci JSD-a to je tako od 90'
L

Libelula

pre 2 meseca

U Rusiji Vanja je nadimak od Ivan.
I

Iskreno

pre 2 meseca

Kakva je to strasna bolest! Ruzno je vredjati nekog i neciju porodicu! Posteno receno, da Partizan igra protiv Zvezde, pa da donekle i razumem to vredjanje, mada i tad ga ne opravdavam, ali ti igras protiv Pariza i vredjas zenu koja nema dodira s kosarkom, koja je necija supruga, majka, baka, to je za mene bolesno! Ali mislim i da je medju navijacima Partizana rasulo, da tu Grobari vise ne da ne postoje, nego tu svako tera za sebe! Jedna grupa skandira te bljuvotine, drugi cute, treci skandiraju nesto peto i tu je rasulo, nema organizacije!
D

Darko11193

pre 2 meseca

Problem je sto ce navijaci FMP jos jace da vredjaju i partizan i Zeljka i porodice i igrace partizana, sa ovakvim stavom ni jedan trofej nećemo osvojiti oni ce opet namestiti sudije i učiniti sve da nas pobede primer Lazarević, petrusev ... A sa ovakvim gospodskom ponašanjem partizan nece dobro proći ne mozes u blato sa belim rukavicama. Vi imate vodju koji gasi FK partizan preko svojih ibacenih izdajnika u klub i sta treba da mu navijaci partizana pevaju i tapsu , to mu rade ovi iz FK Rio zvezde tinto na stadionu Rajko Mitić i FMP panteri u železniku, sta mislite da je obrnuta situacija da nama daje 150 m evra u fudbalu i 35 m evra u kosarci a da panterima ovo radi sto radi partizanu pa to bi bio haos setite se samo kako je prolazio Tadić a on je njima dao gazprom za sponzora od 5 m evra godišnje sto je u to vreme bilo kao sad 20 m evra i u kosarci im dovodi pesmica tada za trenera pa evropska zvezda projekat e sad sto je to Dule sa decom partizana razbucao to je druga prica a oni okrivili tadica i rusili ga zato sto njima nije dosta da imaju vise para vec mora i da se namesti za njih da osvoje. Tako da samo jako navijaci partizana bez predaje i bez stajanja
N

Navedi jednog

pre 2 meseca

Clana porodice bilo kog igraca ili rukovodstva Partizana koje smo vredjali.
B

Banja_Slatina

pre 2 meseca

Kakva priča samo da se opravda umobolno ponašanje. Vi te pjesme pjevate i na predstavljanju ekipe i na prijateljskom turniru i na svakoj utakmici. Nema veze sa blatom i rukavicama već sa tim što ste bolesni.
k

krstim sse

pre 2 meseca

AHAHHAHA strasno sta sam sad procitao...
M

MVPČAČAK

pre 2 meseca

Sve si u pravu, ali nemojte im porodice dirati. Naš cilj je EL...
A

Auuuu sine

pre 2 meseca

Sto se ti nalupeta! Tadic doveo Gazprom...a tek odakle ti ove cifre, to me bas interesuje! A taj sto ga pominjes da je Zvezdi dao te pare, taj sto ce vas da unisti, sto ne kazes da NASE PARE daje i Zvezdi i Partizanu podjednako! Koliko dugujete za porez, sve vam se prolongira, koliko para od drzave? A sta mislis da ovi sponzori daju pare sto vole Partizan??? To moze Ostoja da vas uverava kako se finansirate od karata i on sto daje pare i oprasta, xaxaxa! Sve sponzore u oba kluba su zahvaljujuci drzavi, cist primer ti je Zidjin! Kinezi obozavaju Partizan, pa ce da uloze, xaxaxa! Vi da ste neka institucija, imate toliko kosarkaskih legendi, a predsednik vam limar koji ima "visu poslovnu skolu"! Sto se ne zapitate, zasto neko od tih legendi ne dodje na celo Partizana, jel to su ljudi koji imaju ugled u Evropi i svetu, a jok kao ovaj gospodin!
@

@Darko11193

pre 2 meseca

vi ste poznati po vredjanju zena i dece od igraca Crvene Zvezde....
v

vroom

pre 2 meseca

Tebi bas nije lako druze....
A

Ala si ga

pre 2 meseca

Sroci da u ovo ni Pantic i Tegeltija ne vjeruju a zna se tek kakve oni gluposti pricaju i pisu.
M

MOT

pre 2 meseca

Neka vredjaju to nije nas problem,mi treba da prestanemo sa tim glupostima. Puna podrska za saopstenje.
a

arroyo

pre 2 meseca

zbog tebe i sličnih bez milosti do konačnog gašenja crnobele sekte
N

Ne ne ne

pre 2 meseca

Da se pitao Tadić nikad Gazprom ne bi bio sponzor Crvene zvezde niti bi Putin došao na Marakanu. Srećom, nije mogao baš o svemu da odlučuje, mada nam je dosta problema napravio. TDD doba se ne zaboravlja! Tadić, Dačić, Dodik i Tole, Dule, Danilović. Ne ponovilo se.
Č

Čovkins

pre 2 meseca

Tako je vi svakako ne možete do trofeja da dodjete ni na koji način. Zvezda, Srbija, Rusija to za svagda je bilo, to vas boli, a Tadić je tu bio kao protočni bojler, misliš sad da odluči Lois Viton da finansira Jsd frankeštajna da neće Vučko da iskoristi priliku i izadje na Jna? A kažeš Evropska Zvezda od milion evra sa 2 igrača iz NCAA je baš za poredjenjem sa državnim projektom Žocom i 15 Evroligaških igrača i budžetom od 20 miliona i MTS Sinfonije. Mislim to si smislio onako copy paste kom sa GTRdizma.
D

Dzoni-1970-

pre 2 meseca

ČVJSKB !!!!!
G

Gost1234

pre 2 meseca

Nije lepo tako se izrazavati o svojoj muther……….
@

@

pre 2 meseca

Dz1970JSKB
R

Reakcija

pre 2 meseca

Pusti nju treba za aljekove matore
@

@Dzoni-1970-

pre 2 meseca

Nemojte posle da se cudite za neke stvari :)

Fear The Beard

pre 2 meseca

Mora da je mama bas ponosna na tebe.
K

Komentator

pre 2 meseca

Odrasti
O

Ometlani

pre 2 meseca

ČJPGGS.
M

Miloš N

pre 2 meseca

Dobro, nek ostane samo za JEDNOG čoveka. On je baš zaslužio i ne ide da mu se to uskrati.
D

Dokaz koliko

pre 2 meseca

Su bolesni i koliko su ih Pantic i Tegeltija zatrovali kada na mecu gde Zvezda nema nikakve veze oni spominju Covketa.
H

Hulio

pre 2 meseca

Eto ko otvara sezonu vredjanja ...posle kada vas pojedemo.kao i svaki put onda placete,kukate,svi krivi itd ...cekamo vas
l

laze cim zine...

pre 2 meseca

Najveci licemer je upravo zeljko, nije video srednji prst ,svojih igraca, nije cuo razna pevanja, provokacije i onda "ko siri mrznju" da ne zaboravimo kada zove Trifunovica da smiri navijace? licemer na kvadrat
S

Samo ti lazes

pre 2 meseca

Kao crvena psina...Zeljko je covek,a ti obicna mag.rcina.
H

Hajduk

pre 2 meseca

Jel bi mogao da napišeš šta je slagao čovek? Pošto si svojim odgovorom samo potvrdio da ste neka avangarda i gospoda samo u vašim trulim mozgovima ispunjenim mržnjom.
n

nema dalje

pre 2 meseca

Strasno kakve komplekse je Covic njima nabio...
p

poiyte

pre 2 meseca

pa zbog cega ce sad dolaziti na utakmice ako nema vredjanja? Pa zbog toga oni dolaze, svi hvale atmosferu( vredjanje)...
l

laze cim zine...

pre 2 meseca

Najveci licemer je upravo zeljko, nije video srednji prst ,svojih igraca, nije cuo razna pevanja, provokacije i onda "ko siri mrznju" da ne zaboravimo kada zove Trifunovica da smiri navijace? licemer na kvadrat
I

Iskreno

pre 2 meseca

Kada bi navijaci zvezde bili hrabri a ne Kukavice da pevaju isto za Zeljkovu vesnu pa videli kako bi kmecao na konferenciji ovaj rumeni licemer...ALi na zalost navijaci zvezde su kukavice.
G

Gost1234

pre 2 meseca

Nadam se da si sarkastican samo??? Jer ako nisi onda nesto nije u redu druze sa tobom! Ni jedan pristojan muskarac koji drzi do sebe nece da dira neciju porodicu, zene i decu!!!!!!!!! Mi pravi zvezdasi se ponosimo sto to ne radimo. Vecina nas ni ne zna da mu se zena zove Vesna, u stvari nismo znali dok Covic to nije rekao. Meni licno je najodvratniji oduvek Vujosevic, pa ne znam kako mu se zovu clanovi porodice, niti me to zanima. Neka to njima na cast, a mi da budemo mi.
P

Pitanje

pre 2 meseca

@gost 1234 A kada ste Stojkoviću vredjali zenu, Dejanu Tomaševiću?
M

Motley

pre 2 meseca

Sto NEMA Srba u KKP
Y

Yes sir

pre 2 meseca

Da li je ovo u cilju pomirenja i lepe razmene mišljenja? Usput, ima i Srba: Bošnjaković, Dimitrijević, Koprivica, Nakić, Marinković. Znači, ima, cela petorka. Pet Srba i jedanaest stranih. Sasvim korektan odnos za tim sa velikim dometima ili očekivanjima. Koliko ima Izraelaca u Makabiju, Grka u njihova dva kluba, Španaca u Realu, Nemaca itd.
m

motley

pre 2 meseca

juce sam video Vanju u tragovima Gde su ostali,ko je si naveo
M

Metlar

pre 2 meseca

Pevaju o Vesni a zocova zena se zove Vesna 😂
I

I

pre 2 meseca

Sta je tu smesno, to je zalosno sto se desava i sto se peva.
J

Just

pre 2 meseca

Vanja igrao u El prosečno 25 prosle godine Ove godine bice jedini Srbin u Partizanu, i igrace 10ak minuta
0

04040t

pre 2 meseca

Čovke i Terzinjo su im unistili detinjstvo a bogami ce i starost 😂
R

Realizam

pre 2 meseca

Tek ce da se peva
d

da da da

pre 2 meseca

Kad grme partizanove pesme igraci lete po terenu. Milina za gledati! Pevaju i oni!
G

Gosttt

pre 2 meseca

Shvatili da su ispali zalosni jer na utakmici protiv Pariza oni skandiraju zeni koja nema veze sa klubom. Lepo je sto su se makar i ovako oglasili, ali treba i na utakmici to da urade. Konacno nesto pozitivno i iz Partizana, pa makar i zbog toga sto cuvaju sebi pozadinu, i sto je to samo i jedino zbog marketinga uradjeno...
u

uff

pre 2 meseca

Ala si ti naivan, pa njihov rumeni je generator svega
M

Megaloman

pre 2 meseca

Vidi, generalno podržavam tvoj komentar, ali nisi u pravu za Željka. Ne širi on mržnju protiv Zvezde, nikako. Najveći je, stoji sam na vrhu i može mu se da bude gospodin i iznad dnevne politike. Shvatite ljudi, može mu se. Smatram da je potpuno iskren kod svojih apela i da bi mržnja i vređanje prestali istog momenta kada bi se samo on pitao. Takođe, stav i ponašanje vašeg trenera su sasvim OK. Od takvog gospodina nije problem ni izgubiti.
G

Gosttt

pre 2 meseca

@Megaloman - Pazi, do pre par godina sam mislio sto i ti. Ali je Zeljko imao svoje ispade, kad je nesto cuo, nesto nije, vidjao decu koja pokazuju sresnji prst, i ostalo, na jednoj strani sve video i cuo na drugoj nije. Ja verujem da je on generalno iznad toga, ali da isto tako na mnoge stvari gleda kroz crno-crvenu prizmu. Neke stvari su univerzalne, ne podrzava se vredjanje porodica, zena i dece. I nebitno ko to radi, to se osudjuje. A ne pravis se da nisi cuo.
a

arroyo

pre 2 meseca

taj tvoj odavno nije nikakav gospodin, laje i kukumavči posle svake utakmice, ima selektivno pamćenje, selektivan sluh i apsolutno duple standarde, jedino je dobar u tome da daje političke i zapaljive izjave
m

markovo

pre 2 meseca

Pa jeste sizifreno, milioni evra godinama u KK Partizan dolaze od drzave i firmi na koje vlada utice, a navijaci vredjaju te iste od kojih im tim uzima lovu, pravi tim i kupuje igrace svake godine?! Pa majstrori recite: NECEMO TU LOVU! I onda imate pravo da vicete sta zelite. Isto je i FK. Koliko je kostalo dovodjene DVE POSTAVE ozbiljnih igraca sa strane? Plus odrzavanje kluva i svakodnveni klupski zivit, putovanja, dvorane itd...? Nemate vi pravo d austa otvorite dok god uzimate na oklon desetine miliona.
O

Opp

pre 2 meseca

Bitno je da se vi ne gadite te love, sendvičari licemerni.
l

laze cim zine...

pre 2 meseca

Najveci licemer je upravo zeljko, nije video srednji prst ,svojih igraca, nije cuo razna pevanja, provokacije i onda "ko siri mrznju" da ne zaboravimo kada zove Trifunovica da smiri navijace? licemer na kvadrat
P

Playa

pre 2 meseca

Imaju komplekse od Čovića zato vredjaju. Mali klub. Čović im u glavi, uništi ih.
H

Helsingborg

pre 2 meseca

Prvak Evrope a mali klub,šta li je tek czdiva bez medjunarodnog trofeja cccc..
X

XeXeXe

pre 2 meseca

Pa kakve veze ima, ionako košarkaši ne razumeju Srpski...
L

LICEMERCINE

pre 2 meseca

"Ko to stvara mrznju " - Rumeni "Najveci uspeh je sto me mrze navijaci zvezde" - Sanja Marinkovic
J

Jane88

pre 2 meseca

Jel su stvarno “neki” ljudi toliko glupi ili sta? Pa nije isto kad neko navija: “vrati konju glavu Zorane ili Zeljko turcine nap… se ku…” i kad vredjas neciju porodicu, cerke, decu diras, zene dozivaju itd. Da li je moguce da uopste to neko poredi? Odmah cim se pomene nekom porodic - prekid! To svako normalan ne bi smeo sebi da dozvoli, kraj, tacka. Jbg, realno, tu je najveca razlika ko je ko. Sta ces, ooozbiljna je razlika izmedju grobara i delija.
М

Марјан

pre 2 meseca

1)Хоћеш лову? Потпиши! 2)Бедно, бедније, најбедније, убедљиво најбедније,Остоја.
Z

Zulu warriors

pre 2 meseca

Ha ha ha,pa to im je jedina pesma koju znaju
M

Mile g

pre 2 meseca

Ali klimanje glavom tajrika hqhahaha legendarno
E

Exe

pre 2 meseca

"Ko to stvara mrznju " - Rumeni "Najveci uspeh je sto me mrze navijaci zvezde" - Sanja Marinkovic
N

Najveci SLJAM u drzavi

pre 2 meseca

navijaci JSD-a
D

Deminaur

pre 2 meseca

Vređaju Željka, Zorana, Aleksu, Novicu, Danila, Sašu Pavlovića i nikada ni sekund se nije prekinuo meč. Toliko o sportu u Srbiji.
A

A kome smo

pre 2 meseca

To mi vredjali zene,babe,decu ili bilo kog da nema veze sa tvojim malim klubom.
6

6oje

pre 2 meseca

Pometlani licemeri, najodvratnije sportsko drustvo u univerzumu fuj hahahahhaha
T

Trebinje

pre 2 meseca

Još jače još glasnije!!!
T

Trebinje

pre 2 meseca

Još jače još glasnije!!!
T

Trebinje

pre 2 meseca

Još jače još glasnije!!!
A

Ankakaka

pre 2 meseca

Dovedi nam telekome malo bolje igračeeee...
:

:3

pre 2 meseca

Džaba glume neku gospodu i avangardu, kad mržnja i kompleks isijava iz sve oko ovog kluba.
h

haha

pre 2 meseca

sta drugo da pevaju? koliko je pesama gde se ne vredja zvezda?!
z

zasu

pre 2 meseca

Znamo ko stoji iza ovog saopštenja. Željko i Vanja, vi radite svoj posao. A navijači će svoj.
1

12345m12345

pre 2 meseca

koji vam je posao kada odete na utakmicu svog kluba? koliki kompleksi vas navedu na to da vredjate neki treci klub?
D

Driver 8

pre 2 meseca

Navijač je posao? Ahahahahahaa
R

Rige od Fere

pre 2 meseca

Koji licemeri, strasno
Z

Zulu

pre 2 meseca

Baš lepo sročeno, znači fali još para pa da odobrovolje vlastodržca. Da da malo Ostoji nekih njiva da pokrije dugove. Izgleda da anonimni IT dobrotvori utanjili sa isporukom zlata za prosečne NBA crnje kojim Želimir pokušava da uzme makar jedan tofej u predstojećoj sezoni. Institucija licemerstva i lažnih veličina. Apel će sigurno da urodi plodom pošto huligani baš imaju sluha i padaju na pateiku tipa "nismo mi svinje iako volimo da se valjamo u blatu". Gosn dostojanstveni čim izgubi prvu krene da peni i priziva krivce za svoj neuspeh. Obično savez, sudisku organizaciju, vlast, iluminate, berzu. Nikako da primeti da ima malo i do njega. Da ne bude zabune i ovi sa druge strane su odvratni u svom ponašanju od ekipe sa tribine preko uprave ali se makar ne foliraju da su gospoda dok u kasne sate pipkaju i cupkaju starlete po tesnim automobilima.
S

Srboljub

pre 2 meseca

za tvoju informaciju Partizaи je vec uzeo dva trofeja a sezona jos nije ni pocela kup Ćićoline u Italiji kup Sajma
M

Megaloman

pre 2 meseca

Da li ti je dobro? Pod plaštom neke objektivnosti, a na tekst o molbi za prestanak vređanja, ti si nas zasuo neverovatnom količinom fe....ja u tvom komentaru. Da li zaista misliš da u tvom slučaju zaslužujete drugačiji odgovor? Pa, ne možemo se pošteno javiti na naše vesti od siline vaše mržnje, izmišljoptina i kolektivnog vređanja na ovim stranicama. Da li je to mirotvorstvo? Koliko puta sam već napisao da ne ulazim u komentare koji se tiču strogo vaših vesti, to me ne interesuje, dopisujte se kako i koliko hoćete, briga me. Tražim samo isti odnos i prema našim vestima s vaše strane. Kakve veze ima Zvezda s apelom našeg trenera i kapitena. Razumem ja i komplekse koji su kod vas ogromni, s razlogom. Imamo Evroligu, prvu koja se igrala, imamo tolike istinske legende koji se nalaze u košarkaškoj Hall of Fame, pa je čak i Jokić naš, imamo najtrofejnijeg trenera Evrope, u prevodu i najboljeg, a koji sada vodi svoj voljeni klub. To ne možete nadmašiti. Umesto da priznate vi nas ovde zasipate svojim nebulozama i besmislenim komentarima valjda misleći da ako mil. puta nešto ponovite da će to postati istina, e pa neće. Možete nastaviti ili postati normalni, na vama je.
M

Milo koji milo

pre 2 meseca

Pa tek će sada da se ori
a

ađutant

pre 2 meseca

Izgleda da je centrala u humskoj.....
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Mi smo Zelimiru organizovali dodelu nagrade za 12. mesto i ukazali postovanje.
D

Deminaur

pre 2 meseca

Vređaju Željka, Zorana, Aleksu, Novicu, Danila, Sašu Pavlovića i nikada ni sekund se nije prekinuo meč. Toliko o sportu u Srbiji.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Vredjanje porodica je nesto drugo. Drugo, jedno je vredjanje, a drugo je kad izmislis da te neko vredja.
x

xyz

pre 2 meseca

Vredjajte i vi igrace, trenere, predsednika....sve koji ucastvuju, ali ne predsednikovu zenu, dete igraca (koje ima 6 godina), trudnu zenu drugog igraca......stvarno ste avangarda. Pljujete Zvezdu na prijateljskoj utakmici sa Parizom. Na salovima imate natpise SISAJ ZVEZDO. Nadji mi jedan zvezdin sal, dres, bilo sta....gde se pominje Partizan. Kod vas se ljubav prema Partizanu pokazuje mrnjom prema Zvezdi. Zato najvise i volite igrace koji pokazuju kako mrze Zvezdu (Lesor npr) ili oni koji zele da pokazu da ne navijaju za Zvezdu vise (Aleksa, Vanja, Stojkovic u fudbalu.....)
R

Ratm

pre 2 meseca

Vređaju njih lično. Ovde se prozivaju porodice, žena, deca. Avangardno, nema šta.
A

Apoel

pre 2 meseca

Jel to onaj mirni dobri decak zenskog imena koji kaze kako mu je najveci uspeh sto ga mrze navijaci Zvezde? I Rumeni koji uvek "smiruje" tenziju... jako komicno!!!
X

XY

pre 2 meseca

Zao mi je sto si nenacitan. Pogledaj malo znacenje ime Vanja i sta znaci na herbejskom i zasto su to ime davali junacima ruskih bajki. Cuj zenskog imena. Tacno svaki bilmez moze da ostavi kom.
A

Apoel

pre 2 meseca

Vidim nacitao si se "herbejskog"... lebe mekani :))))
K

Koko7

pre 2 meseca

XY Tacno izbija muskost iz imena Vanja! Covek kad cuje rekao bi junacina neka... Idi spavaj klinac!
g

gostiVAR

pre 2 meseca

sve te huligane u zatvor da nose kamenje s jednog kraja dvorišta na drugi i tako u krug na minumum 3 godine pa da vidiš kad će ponovo smeti bilo koga da vredjaju
H

Hvala ti doktore

pre 2 meseca

Od kada je Čović dr Nebojša u KKCZ uz igranje EL punih 11 sezona osvojeno je 25 trofeja u prethodnih 12 godina i to: 8 uzastopnih titula šampiona Srbije, 7 titula šampiona ABA lige, Superkup ABA lige, kao i 9 trofeja u KRK, juniorsku Evroligu, brojne titule u mlađim kategorijama, igrali smo polufinale Evrokupa, četvrtfinale, pa i plej of Evrolige. Oboren je rekord u broju gledalaca 24232-22736 što ne može niko nadmašiti. Sprečena je Makabizacija srpske košarke i stavljena ogromna tačka na crno beli svet. Kroz seniorski pogon prošle su desetine igrača, mnogi od njih su punu afirmaciju stekli upravo u dresu Crvene zvezde i postali reprezentativci napredujući upravo kroz sistem i mlađe selekcije kluba, osvajajući trofeje. Najbolji predsednik KKCZ ikada.
M

Miletak

pre 2 meseca

E posto si ovo lepo odradio za sendvic, sad ti nama reci koji je to igrac prosao tu cuvenu Zvezdinu skolu i postao reprezentativac za vreme Coviceve vladavine. Samo pet je dovoljno, taman za prste jedne ruke. A onda mi kazi koji je to igrac Zvezde uspeo za reprezentaciju da na bilo kom prvenstvu veze 2 (samo 2) utakmice sa dvocifrenim brojem poena. Tu nemoj traziti samo za vreme ustve, nego od pocetka ovog veka.

GRKI GRK

pre 2 meseca

Ovo saopštenje je toliko "iskreno" taman koliko i ono objasnjenje hrvata da je pozdrav " za dom spremni" stari hrvatski pozdrav. Ista ta Vanja Marinkovic je samo nekoliko dana posle Olimpijade gde je bila sa kosarkasima Zvezde dao izjavu kako mu je "drago sto ga Delije mrze".... Naravoucenije ..... NEMA VERE U TURČINA (stara narodna SRPSKA izreka).
P

Prele

pre 2 meseca

Eto dokaza da sa poremecenicima ne vredi a previse vas je nazalost
A

As77

pre 2 meseca

Kad zvezda vredja Zeljka,nista a kad grobari vredjaju Vesnu onda se prekida mec..
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Zvezda mu je organizovala dodelu nagrade za 12. mesto.
R

Raša P

pre 2 meseca

Koliko sam razumeo Delije treba da vređaju ženu Željkovu a ne njega? To je glavna osobina grobara vređanje supruga Čovića, Nedovića, Borjana... Prilično bedno!!!
G

Ghost5

pre 2 meseca

Neverovatno. Zeljko bi ponovo u mulj i blato u belim rukavicama. Lično covic je poslao onog što pogađa ram table sa gornje strane da napadne našeg najboljeg igrača I time ga odstrani sa finala njegove lige. Receno-ucinjeno. U stvari, lični ga Zeljko odstranio. Sta glumiš ti Željko? Sad ćete vi nas da naučite kako treba da se ponašamo? Oni nam zatrli sve sportove i sveli nas u svakom na amaterski nivo a mi da im aplaudiramo? Zna se ko je to uradio. Ostao je još basket i tu nisu uspeli da nas unište do kraja samo zbog veličine kluba i veličine imena Željko Obradović. Ajde napusti klub pa da vidimo sledeće sezone gde smo, hoces ja da ti kažem? Svedeni na poluamaterski nivo kao fudbalski klub, kom je ZABRANJENO da dovede grobarsku upravu i da probamo da se borimo za titulu. Nemojte mnogo da se pravite pametni nego cuti i igraj i ne mesaj se gde ti nije mesto. Debelo ste plaćeni za to što radite pa biste sad malo i nas da dresirate. Pazite šta radite i pamet u glavu. Partizanove navijače zanima kk Partizan, ne pojedinci. Nemojte da pokušavate nas da dresirate da ne ostanete bez podrške. Ti Željko i dalje glumi gospodina a mi ćemo da se borimo još jače i da skanduramo još jače, videćeš uostalom na sledećoj utakmici.
J

Jole 39

pre 2 meseca

IFE LUNBERG KLIMA VESNI BUBREG
T

Trebinje

pre 2 meseca

Još jače !!!
j

jsd dno

pre 2 meseca

Ne vredi kada su navijaci jsd prosto dno ove zemlje ,koji ne znaju za sramotu, Kaze jedan lik da li bi neko vredjao Zeljka i teodosica da se nisu vratili? pa Teodosića su vredjali i dok je igrao za Olimpijakos i za CSKA i Virtus ,organizovano, pravili mu transparente donosili lutke???, I onda ce kao reci oni vredjaju samo one koji zasluze? koji su lopovi? kakva laz i spin.
S

Smdidjjeur

pre 2 meseca

Pa sta ce,da pevaju igracima nema svrhe posto 90% njih ne znaju rec srpskog,i onda jedino sto im ostaje je da vredjaju zenu coveka koji ih razbija vec 10,12 godina.
B

Bnm

pre 2 meseca

ZANIMLJIV VREMENSKI PERIOD 10-12 GODINA... UH NE MOGU SAD DA SE SETIM, ALI IMA JOS NEKO KO U TIH 10-12 GODINA ODREDJUJE SUDBINE I MENJA BOGA NA OVIM NASIM POLJANAMA... KOME PRIPISATI SPORTSKE USPEHE, DAL JEDNOM IL DRUGOM...
M

Missisipi

pre 2 meseca

Nesto kao zvezda u fudbalu, zato vise i ne iznose parole kosovo je Srbija, jer ko ce da shvati to od onih 11 u prvom timu 10 stranaca. Jos malo pevace navijaci stuba srpstva pesme na engleskom hahahah.
0

050505

pre 2 meseca

Ilic x2, Mimovic, Krunic, Radonjic, Rodic, Katai, Spajic, Sljivic, Jovanovic, Ivanic, Lekovic, Gutesa, Maksimovic...Poz i psst
A

Ajde realno

pre 2 meseca

Ovo najmanje veze ima sa sportom. Ovo je politička stvar. Od 2012. nije bila veća mržnja između vlasti i opozicije i to se vidi na svakom koraku, od skupštine, škole, do sportskih manifestacija. Svi su u mržnji i besu jedni prema drugima. Sport u suštini služi da masa ne talasa, da malo gledaju u šarenu, zabavnu sliku i da ćute. Ali u sistemu koji ne funkcioniše, to nije moguće kao što vidimo. Ja sam protiv bilo kakvog pevanja i vređanja i sa jedne I sa druge strane, ali i da svi lepo navijaju, to ništa neće rešiti veće probleme koje imamo kao društvo.
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre 2 meseca

Neće rešiti ni vređanje. Kao što Kosovo neće vratiti skandiranje na stadionu i tragikomični grafiti kad se vojska na Kosovo vrati. Niti će se stanje u državi promeniti vređanjem niti se Kosovo rešiti parolama. Za početak treba da krenemo od sebe. Da ne budemo pasivni, da se angažujemo, edukujemo da spoznamo svet i okolinu u kojoj živimo. To je početak. Pa onda da glasamo. Ne možeš nedeljom da sediš ispred kafića, ideš u šetnju i kukaš kako nemaš za koga da glasaš, da su svi isti, pa kad se desi šta se desi, onda kuknjava. Poenta je da napravimo društvo gde je svaka vlast, ma koja bila smenjiva. I to ne na ulici ili ratom, već hemijskom. Nije lako, treba vremena, ali je moguće. A to od nas zavisi.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Koje opozicije? Zar to postoji u Srbiji?
S

SUNĐER BOB

pre 2 meseca

Vređati zene i decu predsednika kluba koji nije na vlasti i igraca je politicki motivisani? i to od navijaca kluba ciji je predsednik clan UO vladajuce stranke? sta pricas decaku?
O

Oo

pre 2 meseca

@ STALKER U pravu si, nece grafit vratiti kosovo, ali bez ikakve zelje da vredjam neistomisljenike, mislim da masis poentu. Mozda ne danas, mozda ne ni za 40 godina, ali mozda, samo mozda, za 100 godina se stvore uslovi da se srpski narod vrati na kosovo, na ovaj ili onaj nacin. Mozda sada nema uslova, mozda je kosovo prodato ili oteto, ali ne sme se zaboraviti, ono je prepuno srpskih svetinja, o drugim stvarima da i ne govorim. Imas mnogo primera gde je narod ucutkan ili se sam ucutao, pa u buducnosti zaboravio i ko je i sta je. Neka stoji grafit, neka se zna, moraju deca da se uce da to nije otislo zauvek, nece uvek biti ovako, nade ima sa verom u Boga.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Ovo je ispravno, ali sledeci korak treba da bude potpis javnog tuzioca i ministra unutrasnjih poslova. Vreme je za podizanje optuznica za krivicna dela, a ne za apel.
D

Dexaman

pre 2 meseca

Tako je! Prvo optužnica protiv Čovića za sva nedela i malverzcije koje je učinio kao politički funkcioner od 1996 godine pa do sada, a onda i prema svim ostalim koji to zaslužuju. Inače, protiv sam bilo kakvog skandiranja i javnog vredjanja bilo koga, čak i ovih dokazanih lopova i kriminalaca...
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Iznesite dokaze ako ih imate.
D

Dexaman

pre 2 meseca

#Streptomicin Dokaze prikuplja javni tužilac po službenoj dužnosti, a ne gradjanstvo...
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Pa sto ih ne iznese? Sta treba da neko ide u zatvor jer vi ne mozete da osvojite titule?
D

Dexaman

pre 2 meseca

#Streptomicin Pa, ti si prvi pominjao podizanje optužnica za krivična dela, a ja ti rekao od koga bi trebalo krenuti...A to što tužilaštvo ne radi svoj posao, zna se vrlo dobro čije je maslo... I nemoj se mnogo praviti naivan, svi znamo o čemu se radi i zašto Partizanu manjka titula...
D

DraganKojic

pre 2 meseca

samoprozvana avangarda da vredja ?? nemoguce !
7

777

pre 2 meseca

Ko seje mrznju ? hahahahahahha
2

24.232

pre 2 meseca

Ovo se nece svideti pravim opozicionim navijacima, koji su u tripu da su opoziconi klub koji zivi sam od sebe... aaaaa.
i

istinaa

pre 2 meseca

Ne vredi kada su navijaci jsd prosto dno ove zemlje ,koji ne znaju za sramotu, Kaze jedan lik da li bi neko vredjao Zeljka i teodosica da se nisu vratili? pa Teodosića su vredjali i dok je igrao za Olimpijakos i za CSKA i Virtus ,organizovano, pravili mu transparente donosili lutke???, I onda ce kao reci oni vredjaju samo one koji zasluze? koji su lopovi? kakva laz i spin.
z

zasu

pre 2 meseca

Zamisli navijaci zvezde pricaju o sramoti, prodaju drzavu zbog titula.
i

istinaa

pre 2 meseca

Ne vredi kada su navijaci jsd prosto dno ove zemlje ,koji ne znaju za sramotu, Kaze jedan lik da li bi neko vredjao Zeljka i teodosica da se nisu vratili? pa Teodosića su vredjali i dok je igrao za Olimpijakos i za CSKA i Virtus ,organizovano, pravili mu transparente donosili lutke???, I onda ce kao reci oni vredjaju samo one koji zasluze? koji su lopovi? kakva laz i spin.
Z

ZV

pre 2 meseca

Ko vas ne zna....licemeri.
Х

Х Х

pre 2 meseca

Навијачи Партизана имају неизлечиве комплексе од Црвене Звезде и Делија. На свакој утакмици било кошаркашка или фудбалска, мора да се пева бар једна увредљива песма против Звезде. Они на северу буду поменути након утакмице пред дерби и на самом дербију.
@

@xx

pre 2 meseca

hahahahahaha ahahahhahaaahaha ahahahaahahahahahahaah aahahahahahahaahahaha ahaahahahahahaahhahaaha
M

Miško Mišić

pre 2 meseca

A gazda tvog kluba. Nebojša Čović, nema naviku da spominje Partizan svaki put kad da intervju? Da ga pitaju kakvo je vreme danas, on bi rekao kišovito ali iz Partizana kažu da je sunčano. Lečite se.
B

Bnm

pre 2 meseca

MA DA, VI STE CVECKICE VODJINE SLATKE... KAKO STE FINI BAS KAO I ON
Б

БГ

pre 2 meseca

Хоћете ли да стављате тачку на црно-бели свет са Легендом? И боли вас песма са утакмице. Какви сте ви слабићи и лицемери, знам да вам је удобно кад сте 10 на 1 али стварно
z

zasu

pre 2 meseca

Više pesama imate protiv Partizana nego svoje. 😅
K

Kjerkegor1

pre 2 meseca

A vi ste mi fini
V

Vamos

pre 2 meseca

Razlika je baš u ovom saopštenju. Iz razloga kad se vređao Željko i igrači, niti jedno saopštenje iz FMP-a ili prekid utakmice nije bio. Scenario za dalje će biti da će Grobari nastaviti da skandiraju a da će Agitpro iz Železnika koristiti svaku tu priliku da dobija utakmice službenim rezultatima.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

1. On se zove Zelimir, ne Zeljko. 2. On je trener Ofija na pozajmici. 3. Partizan se zove Igokea.
N

Nenad1246

pre 2 meseca

Željko i igrači naspram vređanja porodica. Nije isto rođače nikako. Jedno je učesnike drugo je njihove porodice.
s

starinba

pre 2 meseca

Ne mozes u prvoj recenici da hvalis navijace i dizes ih u nebesa, a da u sledecoj kaqo nesto kudis .Klasican cacanski licemer.On i ih time i huska i podrzava.
C

Cirkus

pre 2 meseca

Vise gospodara ne mogu da spominju ahahahah kukavice
Z

Zzzz

pre 2 meseca

Zato vama niko ne moze da zabrani da vređate predsednika... Ahahahahahahahahahhahaa... Sendvicari jedni, pokrijte se u ušima i u rupe.
b

brrrhh

pre 2 meseca

vi se sve nesto ubiste..
М

Маре

pre 2 meseca

Играју пријатељски меч у склопу припрема против Париза и цео меч вређају Звезду, Човића и његову породицу!? Ја болесније навијаче нисам видео, каква је то секта страшно!!
в

велики штрумф

pre 2 meseca

То је зато што су авангарда, елита! А најјаче што вређају оног који их је спасио и који им сипа милионе сваке године. Немају образа ма ни ич! А овамо се дувају да су нешто - у ствари су најјачи само у вређању! Еј, али која је то болест: сезона није ни почела, игра се прихатељска утакмица са француским клубом, а вређа се председник, Човић и његова породица, Телеком (који им је спонзор 20+ година и сасуо им у клуб десетине милиона евра). Таквих навијача на свихету нема!
P

Prosto

pre 2 meseca

Navijaci partizana su sljam, to se moze videti i i na instagramu
B

Baxter88

pre 2 meseca

Hahahahahahah Vanjica potpisao a on prvi vredja na onom brodicu letos, privatan snimak, koja su oni komedija, licemerstvo
J

Junker

pre 2 meseca

Privatno covek moze da radi sta hoce, ali na zvanicnoj utakmici mora da se zna red. Ovo je krajnje korektno sa Vanjine strane.
P

PaGost

pre 2 meseca

Svi vređaju, da se ne lažemo, na obe strane i to nije nista novo. Ali jedna je stvar kada je to privatno, uz televizor, u društvu ili na "brodiću" a sasvim druga stvar kada se to radi u javnoj sferi. Ne šalje se lepa slika ni omladini, ni onima koji gledaju, ni celom svetu koji ponekad prati utakmice naših klubova. Samo se produbljuje jaz i mržnja koja je već zašla u sferu patologije, i daleko prevazilazi okvire sporta. Navijački sam opredeljen ali sam protiv vređanja bilo koga na bilo kojoj tribini. Bez obzira što o nekim ličnostima iz našeg sporta i politike ne mislim sve najbolje.
r

rea

pre 2 meseca

Jel te stvarno zaboli kada se vređa gospodar države, ili si samo plaćen za to? Mene je uvek to zanimalo kod vas, da li ima imalo iskrenosti, ili je sve "samo posao"?
2

23045238452

pre 2 meseca

@PaGost Cim je izaslo na drustvene mreze i ako Vanja ima gram mozga (a deluje da ima) zna se da bilo kakva izjava u takvom okruzenju gubi kontekst privatnosti. Privatno i navijac sa drugarom peva na tribinama i vredja, onda i to moze jer je privatno.
d

dosta lazi

pre 2 meseca

Navijači jsd su licemeri i Lazu, vredjanje Željka skoro da nije bilo ako je uopšte bilo u finalu Aba lige niko se nije ni bavio njime, malo su Zorana ali to je sve dok su oni vređali sve ...od trenera do porodice i sad se oni kao vade kao da i oni mogu da vredjaju?
L

Licemeri iz zeleznika

pre 2 meseca

Da da, vredjaju Zeljka i Zorana celu utakmicu.Vredjaju Alena, Aleksu i nikom nista.Nijedan prekid, nijedna opomena i onda kad navijaci Partizana vredjaju vesnu onda ne moze.Ko je Vesna?!?Jel ona veca od Zeljka?Ja nisam za vredjanje, ima dosta pesama koje su dobre za prepucavanje i na tome treba da ostane ali ako je vama dozvoljeno da vredjate Zeljka i ostale clanove naseg kluba onda cemo i mi vama da vredjamo vase legende Nebojsu i Vesnu.
D

DS1989

pre 2 meseca

Ma vredjamo mi, vredjaju i oni sto se toga tice slicni smo... Gde ja vidim razliku je to da Delije jos nisu vredjale malu decu nadam se i da nece i postoji razlika da oni nas vredjaju maltene na svakoj utakmici eto kao juce dok mi njih vredjamo samo kada igramo protiv njih al to je stvar i tribine svi znamo da je na Severu zabranjeno vredjati Partizan ako se ne igra protiv njih. Vredjamo ih pred kraj utakmice koja ide pred derbi, i vredjamo ih na derbiju i to je to a oni nas da li igraju protiv Reala ili Mege isto ti je vredjaju nas stalno....
a

ahahaa

pre 2 meseca

bukvalni lazes kako zines! I Zeljka, i Savica bukvalni ste razapinjali, Covke spinuje i preti po oko sigurnosti!
D

Da, da

pre 2 meseca

@DS Sta pricas ti, pa vi ste vredjali Partizan na utakmici kada je igrao Cukaricki-Olimpijakos.
K

Komentator

pre 2 meseca

Moram priznati da je ovo i više nego korektan potez, samo da tako i nastave sa osudama za EL i ABA