Komentari na vest

Zvezda sa dva poraza napušta Moskvu, Zenit iskoristio loše drugo poluvreme

R

Redakcija neka reakcija?

pre oko 2 meseca

Koja je poenta pustiti ovog lika da od 350 komentara bude njegovih 290, koji ne iritiraju nikog osim njega samog jer zna sta lazunja i lupeta u njima, i da zbog njegovih lazi, 20, 30, godina, 8:0, metli i sl.ne moze navijac kluba za koji navija da nadje neki normalan komentar da vidi kako drugi ljudi gledaju na utskmicu. Svejedno jel Zvezda ili Partizan u pitanju, isti lik sve sjebava. Fudbal, kosarka, nebitno je. Npr ocu da vidim utikske navijaca zvezde o utakmici i igri, i treba da me glava zaboli traseci medju njegovim bljuvotinama par komentara? Stvarno vise, bas ste dozovolili tom bolesnom moronu da unisti sekciju komentara!
m

mx

pre oko 2 meseca

U potpunosti se slazem i smatram da su provokacije dojadile i Bogu i narodu i da treba vise da se razgovara o igri na normalan nacin a ne o metli,top 16 i ostalim glupostima koji treba da ostanu iza nas.Samo se pravi guzva u komentarima.Svaki normalan navijac iscekuje novu sezonu a sta je bilo bilo je.
Г

Гробар54

pre oko 2 meseca

Ништа чудно.Звезда лоше игра међународне утакмице!Провинцијски клуб,коме је домет АБА лига!
V

Visente Del Boske

pre oko 2 meseca

Bitno da ste vi osvojili turnir na siciliji,to ce biti jedino sto cete osvojiti ove sezone.😂😂😂
S

Soichifo

pre oko 2 meseca

Nije posteno... Nisu mogle da sude njihove sudije..
V

Vamos

pre oko 2 meseca

Kolega, nemoj tako… Sudije ce se aktivirati tek pred kraj sezone… Pre toga idu saopstenja i jutarnji programi
D

Djed

pre oko 2 meseca

Krale Tom Ford parfem pa nisu stigle hahahaha
Z

Za Ginisa

pre oko 2 meseca

Ima jedan klub koji drzi najveci negativan GINISOV REKORD i u fudbalu i u kosarci tako sto u fudbalu titule video nije cak 9 punih godina za redom a LS igrao nije preko punih 20 godina za redom! A u kosarci jos i gore, 13 punih godina za redom bez osvojene niti jedne jedine titule i bez odigrane ni jedne Evrolige...sta mislite koji je to klub,pogadjajte?
G

Grobarcina

pre oko 2 meseca

Smejemo se nesto Zvezdi sto su se baz cak 4 igraca muski suprostavili Najjacim Ruskim klubovima,A sta tek mi da kazemo, u Fudbalu titule videli nismo cak 9 punih godina a LS igrali nismo preko 20 godina, a u Kosarci jos i gore, cak 14-15 punih godina bez ijedne osvojene titule i odigrane EL u ovoj deceniji + izgubljena 3-pla kruna ove sezone + ispadanje iz EL i top 12 ove godine, i na sve to jos i metla od 8-0 od Zvezde u svim derbijima,kud ces gore od toga?
M

Mc Lovin

pre oko 2 meseca

Nisam znao da je 2010 godina bila pre 20 godina. De mi reci jesi ti te skole ucio sa Sinisom Malim?
R

Rebel

pre oko 2 meseca

Samo je jedan klub u istoriji uspeo da bude ubedljivo poslednji u isto vreme u dva najjaca takmicenja u fudbalu i kosarci, LS i El! Ne vrede milioni i tenkovi, bez njenih sudija su ubedljivo poslenji u svakom sportu. Najveca sramota Srbije - crvena zvezda!
k

klub iz laktasa

pre oko 2 meseca

ŠampNjoni svih takmičenja u septembru u prijateljskim mecevima,pa zatim vec viđeni minimum na f4, a na kraju Top 12 i "metla" 8 puta i tako non stop zadnje 3 godine!
M

Mc Lovin

pre oko 2 meseca

Nisam znao da onaj na 12. mestu igra cetvrtfinale Evrolige? 🤔 Posto pretprosle sezone je Partizan igrao cetvrtfinale i nije bio 12i a na taj klub aludiras.
P

Pera pisar

pre oko 2 meseca

Druže, pomiri se sa činjenicom da je Partizan u poslednjih 10-12 godina samo jednom osvojio ABA ligu, da nije igrao EL od 2010.-2022. i da se porazom od Reala dičite već 2 godine kao da ste osvojili EL?! Odustani od te grobarske politike i budi realan pa reci da je Zvezda u poslednjih 14 godina bolji tim što rezultati i pokazuju...
P

Pera pisar

pre oko 2 meseca

Druže, pomiri se sa činjenicom da je Partizan u poslednjih 10-12 godina samo jednom osvojio ABA ligu, da nije igrao EL od 2010.-2022. i da se porazom od Reala dičite već 2 godine kao da ste osvojili EL?! Odustani od te grobarske politike i budi realan pa reci da je Zvezda u poslednjih 14 godina bolji tim što rezultati i pokazuju...
С

Сале Национале

pre oko 2 meseca

Обичне припремне утакмице и ништа више. Још је Звезда играла без 4 играча. Само што су јачи противници који не играју европске утакмице па им је мотив јачи. Ови порази не значе ништа.
T

Trebunjac

pre oko 2 meseca

Makar bili poslednji u EL, ali cu rado gledati domace igrace u mojoj Zvezdi! Dok titulu u Abi smece laktasko neće uzeti sigurno, a tek u kls-uI Jedini klub na svetu koji je svoje navijace ubedio da su u sportu bitnjje faze takmicenja od titula! I oni naravno to slave! 🤣Kad gledas Igokeu kao da gledas neki Hapoel legiji stranaca,Skup crnaca sumnjivog kvaliteta! Manite me pripremih utakmica protiv smesnih ekipa! Samo polako opet ce 🧹 da radi ne sumnjajte u to
R

Reb

pre oko 2 meseca

Radice belosevic i uros nikolic, to ne sumnjamo. Najbolji igraci najgoreg kluba u EL
a

asas33

pre oko 2 meseca

Kakva promena filinga za manje od godinu dana.Nejpr, Bolomboj, Gedraitis, Tomkins,Hanga,Gilespi,Tobi,Jago, Smart,Simonovic, na klupi zalizani Grk, izgleda nisu bili stranci. stranci izgleda dolaze samo u Partizan. Rekao im tako Covic, normalno u Exelu.
P

Pedjahn

pre oko 2 meseca

Ali pazi ti samo ko se to ovde busa u grudi zbog samo jednog jedinog top 8 ucesca u poslednjih 15 punih godina, i sad to pokusavaju da prebacuju Zvezdi koje je vec igrala isti taj top 8 u sezoni 2017, navijaci fuziinisanog kluba iz laktasa koji punih 15 godina jedne jedine,titule,trofeja i EL videli nisu eeej 15 godina covece igrali u cipiripi kupu i bukvalno sanjali titulu,cela Decenija prosla kako nista zivo osvojili nisu i anda im se av sazalio na njih i kupio im licencu za EL pre 3 sezone da je nezasluzeno igraju,i jos nemaju srama pa se ponose time,i oni takvi nasli nesto da pricaju 14-tostrukom Sampionu ABA lige C.Zvezdi koja u zadnjih 14 godina osvojila vise titula i odigrala vise EL nego oni u celoj svojoj istoriji,to treba uvek napominjati!
S

Samuilo

pre oko 2 meseca

90% titula vrednosti kikirikija..Igrala dva privatna kluba jednog coveka - FMP 1 i FMP 2...Dok u Euroligi vas svi redovno kantaju..
G

G

pre oko 2 meseca

u zadnjih 15 godina mozes slobodno da sam vidis koliko je Partizan puta bio u top8. Ne budi glupi i jadni bot
p

patuljasti zlotvor

pre oko 2 meseca

da molite boga da rat u ukrajini potraje ..
B

Bice Repriza

pre oko 2 meseca

patuljasti... Bice 🧹 i ove sezone to vam obecavamo!
Z

Zenit "iskoristio"

pre oko 2 meseca

Zenit "iskoristio" slabo Zvezdino 2. poluvreme inace bi ga Zvezda pregazila. Provukao se nikad jaci Zenit protiv oslabljene ali hrabre Zvezde. Inace, da su igrali izostali igraci (koji su inace igrali protiv Efesa i postigli rekordnih i istorijskih 55:100) Zenit bi bio pregazen.
P

Pozdravodujne

pre oko 2 meseca

U zadnje 3 godine sa potrosenih cak 90.mil za budzete, izgubili ste cak DVE Triple krune i dobili metlanje od cak 8-0 u samo jednoj sezoni,kud ces gore i vise od toga?
K

Kk crveni fenjer

pre oko 2 meseca

Ne dirajte nase fenjerase!!! Kome bi se smejali da njih nema? Ruga i smeje im se cela Evropa a oni jos ponosni na svoja fenjeraska dostignuca 🤣 cirkus kakvog nema nigde na svetu
D

Dajte ladan Efes

pre oko 2 meseca

Kako prija Efes ladan, kad je na -45
T

Top 12 klub

pre oko 2 meseca

Ma samo nek ste vi ispali iz EL i zavrsili u Top 12 tako sto smo Pustili Efes da pobedi, i nek ste izgubili i 7-8 mu titulu za redom i 4-tu duplu krunu takodje za redom u Fudbalu, i Triplu Krunu(Kup,ABA i KLS) u kosarci, i jos na sve to izgubili cak 8-0 sve derbije za redom...to je najbitnije! 🧹
2

23 poraza namerna

pre oko 2 meseca

Imali ste cak 23 poraza, jeste li i njih sve "namerno pustili"? Ili slucajno? I Zenit ste pretp pustili? Kao i CSKA preksinoc? Inace bi pregazili Efes da ih niste "namerno pustili" 🤣🤣🤣
Z

Zvezda 91

pre oko 2 meseca

Unisticemo mali partizan vrlo lagano i ove sezone!
N

Nemoj mnogo da plakis

pre oko 2 meseca

Hajde obrisi suze
d

dežurn1kr1vac

pre oko 2 meseca

Ovi sa metlama .. jel su to metle od onih 15 koliko vam ih je ostavio Dule Vujošević pa ih sad vraćate , ne razumem?? Mada ne verujem da ćete ponoviti to .. Kako ono Čoki kaže 15 je više od 8 ili 8 je manje od 15 😆😉🤫
i

idi bre covece

pre oko 2 meseca

Hajde ne bulazni vise,da ste igrali sa timom od milion-dva niko ne bi ni pominjao to.Imali ste najskuplji tim u istoriji vredan preko 20 miliona evra i doziveli osam uzastopnih poraza.Sramota.Kao kad bi sad Partizan u fudbalu dobio Zvezdu 5-6puta za redom,ja bi h se pokrio usima i cutao,ti jos vadis kao neke statistike i olaksavajuce okolnosti.
O

Osam Nula

pre oko 2 meseca

@dežurn1kr1vac... Bice 🧹 i ove sezone to vam obecavamo!
C

Ceo svet vam se smeje

pre oko 2 meseca

Ceo svet i cela Evroliga se smeje tim vasim "pobedama" i "trofejima". Zato vas tako i tretiraju kao i te trofeje. Ucesce vam naplatili ceo milion evra a zarada 0 evra od proslogodisnjeg ucesca. Toliko o tome! Ali niko vama ne moze niti treba da zabrani da zivite u iluzijama i masti. Klub za nabijanje kos razlike.
B

Baby dont hurt me

pre oko 2 meseca

Fmp se proveo u Rusiji kao curan na svadbi.
d

dr.Nebojsa

pre oko 2 meseca

Pedja grobarcino kazi OSAM! 🧹
B

Baby dont hurt me

pre oko 2 meseca

Jos jedan u nizu, jos jedan u nizuuuuuuu
G

Guh

pre oko 2 meseca

Pedja grobarcino znas da brojis do Osam🧹
G

Guh

pre oko 2 meseca

15-0?
L

Ljudi ma

pre oko 2 meseca

pustite grobare vidite da se sprdaju sa nama.
M

Ma obicna

pre oko 2 meseca

Guba od kluba...bez istorije,zena gazda na grbaci drzave vazda.
d

djuk

pre oko 2 meseca

Tacno tako, koje godine je partizan osvojio prvu titulu u kosarci?
I

Igokea since 2007

pre oko 2 meseca

Кад Звезда оволико губи на припремама, после ради метла у домаћим такмичењима.
s

sta sam sad procitao...

pre oko 2 meseca

Cuj blamaze u rusiji...ovi botovi nisu normalni
O

Odela Kluz

pre oko 2 meseca

Mogli su lepo da odigraju neki turnir u Kini Tu bi bili ubedljivo najbolji
I

I tamo fenjer

pre oko 2 meseca

I tamo bi bili zadnji tj fenjerasi to im je u krvi
B

Biće metla

pre oko 2 meseca

Ne, nego na Siciliji protiv tamošnjih drugoligaša. Ciekus Žoc...
S

Srborbatetele

pre oko 2 meseca

Dajte Jordana, slabo smo doveli.
G

Gazi Zoc

pre oko 2 meseca

Sta li ce sutra na Pinku da izjavi Covic vezano za ovu blamazu po Rusiji, ko li ce mu biti sad kriv, Zoc, Ostoja, Savic....
G

Gazi Nebojsa

pre oko 2 meseca

Bice opet 🧹 to vam obecavamo!
T

Tako je

pre oko 2 meseca

Gazi do 10. jubilarne !
B

Bice opet fenjer

pre oko 2 meseca

Bice opet fenjer
B

Bice Repriza

pre oko 2 meseca

I sledece godine proslava nove Triple Krune na Kalisu i novih 8-0 8-0 8-0 🧹🧹🧹🧹
N

Nije lose hrabriti

pre oko 2 meseca

se...ali videcemo da li je tako ili strah izmice kontroli...
E

Enky

pre oko 2 meseca

To vam je najveći uspjeh u posljednjih 10 godina,jer u Evroligi se brukate, predhodnih 40 godina niste ni postojali.
G

Gost033

pre oko 2 meseca

Hoće li ovo objaviti sve novine sutra preko cele naslovne strane? pitam za komšinicu.
b

bas smo im nabili

pre oko 2 meseca

Opasne komplekse smo nabili komsijama malim
8

8 metli

pre oko 2 meseca

Kako da nismo kad ih metlamo kad god pozelimo!
l

lion zion

pre oko 2 meseca

brusi se forma ,to je ta prica sve ce to sfeopulos brat nas da ne kazem osmopulos posolziti ,brige bez.
T

Torbicis

pre oko 2 meseca

Taj vaš brat ce vec u decembru biti bivši brat..
O

Ok

pre oko 2 meseca

A sto polemises sa ovima koji su nebitni. Najjaci su na pripremama gde se uograva tim. Trazi forma igraca. Tri jake utakmice za tri dana sa motivisanim protivnicima koji su igrali na noz sa EL timom. Ovaj portal vise ne sluzi nameni odkad dozvoljava coveku sa 15 laznih nikova bez mozga da prosipa komplekse. Ako je to spas za jsd ok.
m

merlin_pfc

pre oko 2 meseca

U zadnje 3 godine i sa potrosenih cak 90.mil za budzete, nas klub iz laktasa pogubio cak 2 Triple krune i dobili smo metlanje od cak 8-0 u samo jednoj sezoni,to je za ginisa i da deca izucavaju u skoli kako ne treba igrati kosarku!
K

Kop

pre oko 2 meseca

Kalinoglu loš nije to više to, Kenan star, Kodi nikad neće ponoviti sezonu kao prošlu.
h

hahak

pre oko 2 meseca

Efes-fpm diva železnik 100-55
P

Pozdravodstrine

pre oko 2 meseca

Kako je u maticnim laktasima,ima li metli da se kupi,ako nema evo dr.Covic ce i ove sezine da vam da 8 komada besplatno!
T

Top 12 zoc

pre oko 2 meseca

Mi namerno izgubili od Efesa samo da igikea ispadne iz EL i zavrsi na Top 12 mestu,sto se mene tice nemam nista protiv! 👌
@

@top12zoc

pre oko 2 meseca

Da vas nema treba vas izmisliti. Pa ako ste namerno izgubili mogli ste 15,20 razlike a ne 150 ahahahaahahhahahahahahahaha. Svi vas spradaju u evropi
T

Tesko je biti

pre oko 2 meseca

Rentirani navijac u dusi mu samo plac...i mene tuga savlada od ovog crvenog jada...i bas su bezmozgasi ovi zeleznicki cergasi.
B

Bice....

pre oko 2 meseca

...metla i ove sezone za to ne brini🧹
S

Sipaaaaj

pre oko 2 meseca

Nek bolii jos jaaaceeeee
G

Guh

pre oko 2 meseca

8 - 0 🧹🧹🧹🤫
L

Laktasi 2007

pre oko 2 meseca

Prijateljke tekme zato i sluze da se tim uigra za narednu sezonu tako da opusteno,najbitnije je da i ove sezone ometlamo Zlo iz laktasa sa 10-0 i vratimo ih tamo gde im je od uvek bilo i mesto u Laktase odakle su i potekli 2007 godine nakon sto su osnovani,to je najbitnije a ove prijateljske utakmice sluze jedino za uigravanje ekipe i nista vise,tako da opusteno,bice opet Tripla i proslava na Kalisu u junu isto ko prosle godine!
Z

Zeleznik2011

pre oko 2 meseca

Nema vise kkcz uze im covke sve...
L

Laktasi

pre oko 2 meseca

@Zeleznik2011 Nema vise igokeje Nebojsa je ugasio🧹
B

Boco 013

pre oko 2 meseca

Tako je. Vi sluzite da se ruski timovi uigraju....
L

Laktasi 2007

pre oko 2 meseca

Prijateljke tekme zato i sluze da se tim uigra za narednu sezonu tako da opusteno,najbitnije je da i ove sezone ometlamo Zlo iz laktasa sa 10-0 i vratimo ih tamo gde im je od uvek bilo i mesto u Laktase odakle su i potekli 2007 godine nakon sto su osnovani,to je najbitnije a ove prijateljske utakmice sluze jedino za uigravanje ekipe i nista vise,tako da opusteno,bice opet Tripla i proslava na Kalisu u junu isto ko prosle godine!
ц

црно на бело

pre oko 2 meseca

Дај државо још пара,мало је ово да се освоји први међународни трофеј у историји и старе,а и ове нове ЦЗВ...
i

igokea...

pre oko 2 meseca

...U zadnjih punih 15 god u nazad ima samo JEDAN trofejcic i nista vise od toga,cak 13 god za redom EL i titule videli niste,to je rekord nad rekordima od kad se igra kosarka!
R

Rs RS

pre oko 2 meseca

Zvezda kad je osvojila prvi medjunarodni klupski trofej u istoriji nase kosarke bivsi partizan je bio drugoligas.
N

Navijaci igokeje

pre oko 2 meseca

Dobra vam ta tradicija i avangarda o kojoj pricate uporno ko papagaji,cek malo da Podsetim: U zadnjih 15 godina samo Jedan jedini trofejcic,13 god za redom bez odigrane EL,u zadnje 3 god pogubljenje cak 3 Triole krune i metlanje od cak 8-0 u samo jednoj sezoni...itd itd Samo nastavite sa takvom "tradicijom" i avangardom nemam nista protiv!👍
G

Grobarcina

pre oko 2 meseca

Naprijed nas prtizan🇭🇷🇦🇱
A

Agrokor likes this

pre oko 2 meseca

Agrokor likes this
G

Grobarcina

pre oko 2 meseca

Naprijed nas prtizan🇭🇷🇦🇱
k

kk.Decenija

pre oko 2 meseca

Ja mislim da na celom svetu zaista nema nista smesnije i komicnije nema nego kad o kosarci pricaju navijaci Fuzionisane igokeje koja je Jedini klub u celoj Evropi koji jedne jedine titule i EL video nije zadnjih 13-14 punih godina za redom ili ti vise od cele zadnje DECENIJE i koji sa 30mil budzetom po sezoni izgubi svih 8 zadnjih derbija za redom od Zvezde, a nakon toga izgube i Kup, pa zatim jos izgube i ABA ligu, pa zatim i KLS...a jos na sve to ispadnu iz EL i zavrse na Top 12-tom mestu, i onda navijaci takvog kluba dodju ovde da Zvezdi pricaju nesto o kosarci haha...zaista neprocenjivo!🤣
k

kako goj hoj

pre oko 2 meseca

ahahahahahah😂😂😂Jbt postoji li osoba koja realno nesto napise??Kakvih idiota sa obe strane. Evo ovako,Zvezda dominantna u poslednjih nesto 11 ili 12 god i ok. Partizan los. Ko pamti pre tog perioda u jos gorem bedaku je bila Zvezda. idiotizam o budzetu i slicno je neverovatno da jos neko to pise🤣🤣Oba tima imaju budzet i do prilicno dobar.Realnost je da je Partizan evo koliko god u evroligi,ispred Zvezde. i to je cinjenica. i sa tim se zavrsi rasprava glupih navijaca sa obe strane
q

qraczaigokeu

pre oko 2 meseca

@decenija,,, Bravo za kom,podrzavam od reci do reci!
D

Dinamo 9.kom

pre oko 2 meseca

Ali pazi ti samo ko se to ovde busa u grudi zbog samo jednog jedinog top 8 ucesca u poslednjih 15 punih godina i sad to pokusavaju da prebacuju Zvezdi koje je vec igrala isti taj top 8 u sezoni 2017-18, navijaci Fuzionisanog kluba igokeje iz laktasa koji punih 15 godina jedne jedine,titule,trofeja i EL videli nisu eeej 15 godina covece igrali u cipiripi kupu i bukvalno sanjali titulu,cela Decenija prosla kako nista zivo osvojili nisu i anda im se av sazalio na njih i kupio im licencu za EL pre 3 sezone da je nezasluzeno igraju,i jos nemaju srama pa se ponose time,i oni takvi nasli nesto da pricaju 14-tostrukom Sampionu ABA lige C.Zvezdi koja u zadnjih 14 godina osvojila vise titula i odigrala vise EL nego oni u celoj svojoj istoriji,to treba uvek napominjati da se zapamti!
K

Kezman 14

pre oko 2 meseca

2011 bilo 15-0 ⚫️⚪️🔥 tad je bilo dosta metle.
B

Boners

pre oko 2 meseca

Nije problem sa vecim budzetom od ostatka lige zajedno ali 0-8 sa najvecim budzetom u istoriji kosarke na ovim prostorima, to je vec poduhvat.
G

Guh

pre oko 2 meseca

8 - 0 🧹🧹🧹❤️🤫
G

Gorpstas

pre oko 2 meseca

Vlahogolić na fleskorovima najbolji
A

Anćeloti

pre oko 2 meseca

od CSKA poraz od 2 razlike,... Lokomotiva pobijeđana i poraz od Zenita u 2. pol.? 2 bezbolna poraza i za ovaj dio sezone, zavidna igra, pri tome igrali bez 3 šutera, Tea, Gedraitisa i Nedovića, kao i bez prvog centra Bolomboja. :) Ovo je odlicno, na pravom smo putu.
D

Drakula

pre oko 2 meseca

Samo tako nastavite...
i

igokei niko...

pre oko 2 meseca

...ne moze da zabrani tu cinjenicu da ih dr.Nebojsa sa Zvezdom redovno metla u svim mogucim derbijima vise od cele pune zadnje decenije, i da drze apsolutni negativan rekord u celoj evropi,tako sto niti jedne EL i titule videli nisu poslednjih 12-13 godina za redom,to je ta njihova "slavna" istorija kojom se toliko ponose,to treba uvek sppominjati da se zapamti!
m

merlin_pfc

pre oko 2 meseca

Jel zna neko informaciju,ima li u celom svetu jos koji trener poput cvekle Turkoglua da je za pune tri godine provedene u klubu iz laktasa sa Najvecim budzetom u celoj Evropi jedva uspeo da osvoji samo JEDAN TROFEJ i to teskom mukom,a pritom pukao u svih OSAM zadnjih derbija od Zvezde i to za redom, i jos na sve to izgubio i TRIPLU KRUNU i to sve u samo 2-3 meseca razmaka, a da je pri tome imao 80% veci budzet od svakog protivnika sa kojim je igrao,ja mislim da u celom svetu nema takvog trenera!😆
Д

Дадо Нк

pre oko 2 meseca

За Косово нико да пита? Макар вас ботове да описмене макар,да напишете смислен коментар,сугестију,критику,народ плаћа ваше незнање,и најгоре,типове без морала,стида и образа.Иди на шалтер узми дневницу биједо људска!😂
8

8 - 0

pre oko 2 meseca

@Дадо,,, Kako je u maticnim laktasima,ima li metli da se kupi,ako nema evo dr.Covic ce i ove sezine da vam da 8 komada besplatno!
O

Osam Nula

pre oko 2 meseca

Dado kazi OSAM! 🧹
K

Kazi sad ti

pre oko 2 meseca

2011 🥫 i 15 😂 trpaj trpaj trpaj
Z

ZEK

pre oko 2 meseca

AV za trenera,Grku otkaz...
t

turcin zeljo

pre oko 2 meseca

...ide u Rumuniju kod kolege nakon sto i ove sezone dobije 🧹
U

U laktasima Muk

pre oko 2 meseca

Bertans pobego u Dubai! 🤣🧹
p

podesen

pre oko 2 meseca

Ako startuju u EL sa 2-6 Janis ce popiti otkaz 15 novembra plafon.A onda stize svezi apsolvent , majstor za palacinke i dzem.
G

Guh

pre oko 2 meseca

Najvaznije da ce opet biti metlanja,ovaj put jos vise,minimum 10-0 🧹
D

Da podsetim...

pre oko 2 meseca

Da se malo vratimo nazad i podsetimo na fantasticne uspehe Turkoglua koji nista ne moze da osvoji: 1) Izgubljen ABA super kup od Studenata, 2) Izgubljenih svih 8 poslednjih derbija od Zvezde i Covica i to za redom u razmaku od samo 2 meseca, 3) Izgubljen domaci Kup i to lagano, 4) Fantasticno top 12-13 mesto u EL, 5) ispadanje iz EL na kraju, 6) izgubljena ABA liga sa 3-0 i to lagano, 7) izgubljena i KLS takodje lagano....za tako nesto da postignes sa najvecim budzetom u Evropi zaista moras da budes veliki talenat!😂
z

zenit strašni

pre oko 2 meseca

Međunarodna scena opet je pokazala gde je CZ u evropi . Oni žive od nameštenih liga porodice Čović preko kojih uvek lože svoje navijače!
M

Metla 8

pre oko 2 meseca

@zenit Kako je igrati u klubu koji rrdovno dobija 🧹 po 8 za redom i gubi sve moguce titule koje postoje,jel tesko?
D

Dzi

pre oko 2 meseca

Odradili smo propagandu i sad smo slobodni da se bavimo kosarkom...i da idemo kuci... kad budu imali svoju evroligu nek se jave i nek nam traze milion dva za ucesce do tada smaraju... ovako tuznna slika
g

gostbre

pre oko 2 meseca

e u tome je razlika izmedju vas i nas...vi pljujete svoje na prvu loptu a mi svoje podrzavamo...sve jedan cigan ovde pljuje svoje zbog dve prijateljske utakmice..sramota
k

ko o čemu

pre oko 2 meseca

nemojte samo vi o pljuvanju, nije te blam da pises to kao da nismo videli vase komentare svih ovih meseci
1

15 god 1 trofej...

pre oko 2 meseca

Ono kad se Zvezdi smeju navijaci fuzionisanog kluba iz laktasa koji u zadnjih punih 15 god u nazad imaju samo JEDAN trofejcic i nista vise od toga,cak 13 god za redom EL i titule videli niste,to je rekord nad rekordima od kad se igra kosarka!
A

A vi nemate nijedan

pre oko 2 meseca

A vi nemate nikedan! Nikedan pomena vredan!
q

qqzqq

pre oko 2 meseca

Nedelju dana pred pocetak lige ekipa uopste ne deluje dobro. Mada treba uzeti i sa rezervom ove utakmice jer su se igrale tri u tri dana,ali ono sto zabrinjava jeste veoma los sut. Mi smo lagano tek u trecoj cetvrtini pogodili prvu trojku,sut u jednom trenutku 0/10 za tri,sto je jako zabrinjavajuce za jednu ekipu,jer to nije prva utakmica,sve tri je sut u jednom periodu bio ili 1/10 ili 2/13 za tri. Videcemo kada se ekipi prikljuce,po meni tri veoma dobra sutera,ali opet ovo do sada je bilo jako skromno. Dobric koji bi trebalo da bude glavni suter u ekipi pored gaidritisa,daleko je od top forme. Kalinic definitivno na ovom turniru bez zelje,ipak se nadam da je to samo cuvanje energije za pocetak lige. Daum koliko zna toliko i pruza,kenan takodje trazi ulogu u timu,mada je on igrac top klase i doveden je kao neko kod koga ce lopta da bude kada se bude lomilo. Mekintajer odlican,ako uzmemo u obzir da je jago na dve utakmice od tri bio ocajan. Deda standardno ugasen,mada se kod njega zna,on kosarku igra tek od kupa. Koliko ja vidim morace Miša tu da zavede red,jer ovako iskreno lose nam se pise. Mozda jedina svetla tacka u timu je Plavšić,koji je pokazao da ce biti odlicno pojacanje. Videcemo na otvaranju kako ce ekipa izgledati jer problem je sto u svakoj utakmici mi nismo uspeli neku ozbiljniju prednost da steknemo,i realno dve utakmice smo jurili rezultat na kraju,i to protiv ekipa koje jesu dobre ali nisu bauk kao pao,oly,real,fener,barsa ili monako.
L

Laktasi

pre oko 2 meseca

U zadnje 3 godine sa potrosenih cak 100 mil za budzete,Dodikiv privatni klub iz laktasa izgubio cak DVE Triple krune i dobili metlanje od cak 8-0 u samo jednoj sezoni,to je za Ginisa i da deca izucavaju u skoli!
L

Laktasi

pre oko 2 meseca

U zadnje 3 godine sa potrosenih cak 100 mil za budzete,Dodikiv privatni klub iz laktasa izgubio cak DVE Triple krune i dobili metlanje od cak 8-0 u samo jednoj sezoni,to je za Ginisa i da deca izucavaju u skoli!
F

Fakat

pre oko 2 meseca

Sve mi ovo mirise na smenu Janisa vec posle poraza od Pariza i Dubaia ali zato Dozet ostaje da "pliva"....
P

Power on the north

pre oko 2 meseca

Sta se lozite ovo je prijateljska utakmica!!!Odma paljba sve najgore,polako da se malo slozi ekipa dok majstor Teo malo carolije doda!Treba nam 4 pozicija uzeti Petruseva ili nekog drugog.Podrska za strucni stab i igrace!
R

Raki Delija

pre oko 2 meseca

Sve su ovo pripremne utakmice koje sluze da se ekipa uigra i da se vidi sta nedostaje treba napomenuti da nismo bili kompletni bice jos jedna uspesna sezona i Kalemegdan
T

Tripla Kruna 8-0

pre oko 2 meseca

Ne moze da se zivi od ove manjine u crnom koja preko poruka pokusava da izbaci svoje frustracije zbog samo JEDNOG trofeja u poslednjih 15 godina i cak 13 punih godina za redom bez odigrane EL u ovoj deceniji! Drzava sipa milione i milione vec godinama u klub iz laktasa,a Zvezda ih Metla gde god stigne redovno evo vec punu Deceniji ipo,uzeli samo Jedan jedini trofejcic od kad im je dosao "najbolji trener" a Pogubili cak 15 drugih titula i trofeja,a oni i dalje laju,stezu misice,prozivaju,isto kao i na terenu sto rade njihovi igraci,a kraj uvek znamo...🧹 Smeta im Zvezda u svakom pogledu,a lepo im je bilo dok su deceniju harali Srbijom za vreme njihovih Sponzora zuto-crvenih,Dacica,Ruzica,Tadica,Canka,Marjanovica,Toleta...kad je sve islo njima od talenata i u FK i u KK,kao i u vaterpolu i svim drugim sportovima! Lepo je bilo kad se u fudbalu vezale godine dominacija,pesma "k....a umire,k....a gasi se" a na Zvezdinom dresu SMS za pomoc klubu,gasi se struja,svi beze,u kosarci se skidaju kosevi,dolaze anonimusi od pojacanja,igra se sa Klincima,bez sponzora,dok sa druge strane dominira se na celu sa debelim Dukljanonom gde se otimaju najbolji igraci svih drugih Srpskih klubova poput Zvezde,Hemofarma,FMP,Vojvodine..itda tadasnji predsednik Tadic peva sa grobarima u Pioniru uvredljive pesme protiv Zvezde! Vaterpolistima besplatni bazeni,pare od opstine,a Zvezda nema veterpolo klub u opste. Lepo je bilo domnirati tada kad se ostali klubovi gasili po Srbiji,a Zvezda unistavala u svim sportovima da jedan klub nema konkurenciju,a danas oni kukaju,drzava im placa licence i dovodi igrace u fudbalu,u kosarci najskuplji trener Evrope,igraci iz NBA,F4 EK i EL...itd U fudbalu su uvek bili iza Zvezde i uvek ce biti,dzabe su pokusali na silu,u kosarci do sredine 80-ih nisu ni znali sta je kosarka,trebalo je vise od decenije da se Zvezda prestigne po broju trofeja! Zvezda je bila najtrofejniji kosarkaski klub u drzavi vise od 55 godina,dok je Zvezda nizala trofeje i donela prvi Evro trofej u bivsu Jugu,oni su cekali prvu titulu preko 30 godina i na sve to jos igrali drugu ligu,toliko o tome da se ne zaboravi istorija!
P

Pera genije

pre oko 2 meseca

Najveći problem i to godinama u nazad Zvezdi je šut za tri. Danas 5/20??? Tim procentom teško da možeš da dobiješ i Borac, MZT, Cibonu... a kamoli ozbiljne ekipe tipa Zenit. Roster je takav kakav jeste, mislim da čak to i nije toliko loše koliko pojedinci ovde hoće da prikažu. Da fali dobra četvorka, da se ne zaboravi i ova četvorka koja nije igrala u Rusiji a i nemoguće je da svi budu u formi u istom trenutku. Kažem po meni je šut najveći problem i ako se on u toku sezone ne bude kretao oko 40-48% bar plašim se da neće biti dobro?
p

podesen

pre oko 2 meseca

Sta je problem,doveden Kenan suter od 1,5 milki, koga bi ti doveo.
1

1980

pre oko 2 meseca

Deluje mi da će Kodi da solira i da će Grk imati problema s njim tokom sezone.
C

Cccc

pre oko 2 meseca

Bas tako ovi igrači mogu samo u par utakmica da imaju dobar procenat za tri a na duže ne. Ni jedan od njih nije konstantan trojka.
n

ne opet

pre oko 2 meseca

svake godine ista prica...
ц

црно на бело

pre oko 2 meseca

Чим нема судија "којима не може да се гарантује безбедност",резултати у Европи и Русији као што традиција каже већ годинама уназад(и оне старе ЦЗВ пре августа 2011 и ове нове после 2011).Резултати у Европи на нивоу статистичке грешке.
m

metlacemo...

pre oko 2 meseca

....i sl.godine 8 puta za to se ne brini🧹🤫
T

Top 12 zoc

pre oko 2 meseca

Ma samo nek ste vi ispali iz EL i zavrsili u Top 12 tako sto smo Pustili Efes da pobedi, i nek ste izgubili i 7-mu titulu za redom i 4-tu duplu krunu takodje za redom u Fudbalu, i Triplu Krunu(Kup,ABA i KLS) u kosarci, i jos na sve to izgubili cak 8-0 sve derbije za redom...to je najbitnije!
G

GostPa

pre oko 2 meseca

Brate mili… Ovo su pripremne utakmice. Eto i da oduzmeš Zvezdi 7 pobeda, pobedili smo vas u Evroligi ubedljivije nego vi nas. Sa druge strane, te iste sudije su sudile godinu dana ranije finale ABA lige, pa ste je osvojili pobedom 3:2 i tada se niste bunili. Osim toga, dobijali ste nas povremeno i u kupu. Kad budeš shvatio da je izjava Obradovića o rezultatima u Evropi njegov izgovor za poraze od Zvezde biće ti ispravniji pogled na svet. Pa prvi Obradović ne bi trenirao Partizan da je suđenje takvo kakvo on predstavlja. Koji bi smisao bio da treniram ekipu koja ne može da osvoji trofej?! Niko normalan ne želi da sedne na klupu reprezentacije u fudbalu, niti na klipu FK Partizan, jer su tu treneri osuđeni na neuspeh. Zašto bi Obradović želeo da trenira ako je osuđen na neuspeh?! Ako je bilo sve do sudija, zašto ste rasformirali tim i krenuli od nule?! Kontradiktorno je to. Ja vam iskreno želim sve najbolje, ali gledajte da rastete kao klub, a ne da pravdate svoje neuspehe tim glupostima. Još jednom, želim vam mnogo sreće i uspeha, samo što svojoj Zvezdi želim više. Sportski pozdrav!
D

Dadada123

pre oko 2 meseca

Sta ocekivati kada mi pustimo Hangu i zamenimo ga za Kalinica koji je imao slabiju sezonu a igra za duplo vise para.
A

Av zvezda

pre oko 2 meseca

Tako je to kad se izadje van granica Srbije gde im nema vodje iz loze 🥴
G

GETAFIX

pre oko 2 meseca

8:0
1

1980

pre oko 2 meseca

Gledao sam. Poraz ko poraz nije mi toliko sporan biće toga nego me brine nonšalantnost kod nekih. Neki su fizički prisutni ali kao da psihički nisu. Moraće to Grk da razmrda. Nadam se da tako neće biti kad krene sezona.
M

Mile g

pre oko 2 meseca

Frejzer se namerno povredio da ne igra protiv bivšeg tima. Ovo samo zaslužuje respekt od svih pravih ljubitelja košarke.
K

Koli

pre oko 2 meseca

Covek pao na glavu i doziveo potres mozga u prvom ulazu pod kos
K

Koli

pre oko 2 meseca

Momak pao na glavu izasao odmah iz igre i pao u nesvest pored klupe.Budili ga doktori i izneli ga van dvorane.Tacno odbio da igra protiv svojih
V

Veseli Kalina

pre oko 2 meseca

Nebitan pored Kodija i Kenana
m

merllin_pfc

pre oko 2 meseca

Opet ce te biti 16 Brukate Srbiju
J

Jbg

pre oko 2 meseca

Nesto je Kalina znao kad je kosovo republjik priznao.
P

Povecati platu

pre oko 2 meseca

Kalinicu na preko 3 miliona kao Kampazzu
P

Pustite groblje

pre oko 2 meseca

Vidite da se sprdaju sa nama.
N

Niste realni

pre oko 2 meseca

Sta pljujete Covica on je obezbedio zajedno sa Vucicem najveci budzet ikada na ovim prostorima i dovedeno je najbolje sto postoji od domacih igraca na trzistu koji kostaju papreno (mnogo vise od stranaca) .. ima nesto i u Krivici Sferopulusa.. Problem je sto Kalinic se ne pita nista u timu ,a najbolji je igrac barem na papiru,niko ga od stranaca ne rezonuje ..
p

podesen

pre oko 2 meseca

Vide da nema pojma,zato ga ne zarezuju.
e

e

pre oko 2 meseca

Bio bi najveci,da nema nekih koji imaju osam Nba igraca u timu
P

Puce bruka

pre oko 2 meseca

puce bruka...od zeleznickog limenog puka.
D

Dr.Čović

pre oko 2 meseca

Sferopulose Sferopulose...
P

Preža

pre oko 2 meseca

Ovo i jesu trenuci kada se grobari jedino mogu radovati. U junu kao po običaju 😭
N

Nemoj da places

pre oko 2 meseca

Hajde obrisi suze 😫
2

200 komentara

pre oko 2 meseca

Na vesti o pripremnim utakmicama i to pripremnim mesec dana ore početka Evrolige bez prvog centra, prve trojke, drugog pleja i druge dvojke. Koja bolest, ali to valjda mora tako kada imaš 0-8 u tri različita takmičenja.
P

Plaki

pre oko 2 meseca

Smrc smrc 😢
I

Imas gasenje kluba

pre oko 2 meseca

2011 godine I 15:0 za nas i ti pominjes ukradenih 6 od 8 utakmica .. pa bre pune vas redom ko stigne po 45 razlike kad nema kradje i vase napredne logistike ..
L

Loznica

pre oko 2 meseca

A vama je EL značajna? Toliko značajna da ne znaš ni kada počinje!!!

BG-011

pre oko 2 meseca

Dalibor Ilić , Daum,Kalinić, Davidovac i Kenan ne zna se ko je od koga gori. Kalinić je prikazao katastrofalnu košarku.
U

U ovaj tim

pre oko 2 meseca

Je ulozeno 30 miliona …toliko
O

Oslabljena Zvezda

pre oko 2 meseca

Realno bez Urosa Nikolica, Oberknezevica, Jovcica, Jurasa, Hordova i Belosevica (strucnjaka za korake), nije se moglo vise! Ako se doda da ni Vesna a ni Grujin nisu bili tamo, sta ocekivati ?
K

KK Crvena zvezda

pre oko 2 meseca

Da se vrate ruski klubovi u EL, istisli bi nas na Top18.
S

Svima su vam usta

pre oko 2 meseca

Puna Jadarita, a za tendere Kopa niko ni da pita! Drzaaaaavooooooo
Š

Šta rešse bre

pre oko 2 meseca

Lopov Boltuzer,Pukl,Petek,Radović i naravno Javor to je kriminalna družina.Ove što si pobrojao su časni ljudi za ovu gamad
R

Reakcija

pre oko 2 meseca

Ne mogu kalinoglu i lazicoglu nista,ni ilicoglu ni plavsicoglu.. kakve osnanlijske njuske daleko bilo,jedino im Davidovac Lici na Srbina
P

Preža

pre oko 2 meseca

Opet si pobegao iz škole?
S

Skeptik

pre oko 2 meseca

Konentarisu sve "strucnjaci" za kosarku,a pritom njih 80% nikad nijednu loptu nisu sutnuli na kos...Daj boze da znaju i pravila,ali ajde internet sve trpi...
D

Dr.Čović

pre oko 2 meseca

Nek se spremi Klipa za trenera.

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

A gospodin reprezentativac od kosovo republjik kalina standardno najbolji sa platom od 2.5mil neto?
@

@@@@

pre oko 2 meseca

Tip sa krivim ustima se vratio da pokupi lovu pa u penziju. Onda će mu okačiti dres u Stjepana Šupanjca.
K

Kaljinici

pre oko 2 meseca

Ne fermaju ga Kodi i Kenan ni 2% ..
p

podesen

pre oko 2 meseca

Necemo da preterujemo 1,7 milke puta 3 god,cudi nevidjeno.Psnter je za njega jeftin igrac, imao 2,2 ali brate ovaj na 3 utakmice da 7 poena ukupno.

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

Niste razumeli igrači, a ni ostali vredjali su Rusi gospođu čović. Trebalo je da napustite teren, sakrijete se u svlačionici i da se vratite kada svi odu kući. Stop rasizmu. Pardon stop vredjanju gdje čovkić. 🤣
P

Preža

pre oko 2 meseca

Pre podne si išao u školu?
G

Gorostas

pre oko 2 meseca

AUUU KAKAV MEČ SAŠO LUKIĆA ZASLUŽENA DESETKA OD PIKSIJA. TO JE TO.
l

lzzzr

pre oko 2 meseca

treba reci da je zvezda bila hrabra!
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Retko u svojim komentarima kritikujem igrače mog kluba i u fudbalu i u košarci i uvek pokušavam da ih odbranim od zlonamernih kritika i pljuvanja. Isto tako i rukovodioc kluba. Međutim kako je Čović ove godine sastavio ekipu je za svaku kritiku a igrači kako su odigrali drugo poluvreme današnje utakmice je za svaku osudu bez obzira što je prijateljska utakmica i treća u tri dana. Drugi poluvreme ekipa Zvezde je bila skup privatnika koja je došla na rekreaciju. Mekintajer je umislio da je Majkl Džordan Kenan Stef Kari, Kalinić zbog sebičluka ove dvojice bez ikakve volje i želje sa bolom u preponama, Plavšić je barem pokazao neku reakciju zato što mu ne ide onim namerni faulom. Dobrić u svom stilu mlatara hem ruku u odbrani i promašaje flotera A Jago mislima u Brazilu ili sa svojom devojkom u Beogradu. Davidova, Mitrović, Lazić i Ilić u svom već toliko puta viđeni modu. Daumu svaka čast za bprbenost ali šta vredi kada nezna puno. Sve će to nekako da legne tamo negde do proleća da osvojimo dva ili tri domaća trofeja a do tada poneka pobeda u Evroligi i ispadanje iz trke za plej od i plej in već krajem januara. Pisao sam sinoć o tome, svake godine isto. I ko stvarno misli da mi sa centarskom linijom Bolomboj, Plavšić, Mitrović, Daum, Davidovac i Ilić možemo da budemo konkurenti za neki bolji plasman u Evroligi taj nema veze sa košarkom. A izgleda da i naš Čović tako misli ili možda i nemisli nego nas zamajava i bitno mu je samo da se igra kao što sam i sinoć napisao. Džordan Miki je i dalje slobodan igrač, jedini evroligaški igrač na poziciji 4-5 koji je slobodan. Slobodan je i Džon Braun iz Monaka ali je povređen i do januara neće igrati. Pothitno dovesti Mikija i poslati Ilića u FMP, Kalinić a koji je na ovom turniru 3 minuta igrao na poziciji 4 Pothitno prebaciti na krilnog centra. Davidovcu i Mitroviću po 5 minuta u Evroligi a Daumu malo više od 5-10 neka igraju Aba ligu.Mekintajer,Kenan,Gedraitis,Kalinić,Bolomboj,Jago,Nedović,Dobrić,Plavšić i igrač na 4-5 ja sam za Mikija uz pomoć Teodosića moraju da iznesu Evroligu dok ovi ostali su samo za domaću upotrebu i ništa više.
Đ

Đukin fan

pre oko 2 meseca

Slobodan i Bobi Marjanović i sigurno korisniji od ovog klimpete Mitrovica a tek Ilica sa ne pričamo!!!
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 2 meseca

Nisam za Bobija zato što već godinama ne igra ozbiljnu košarku, sezona u NBA do plej ofa se igra neozbiljno i rekreativnog i ovo što Sferopulos hoće da igra sa brzom tranzicijom i puno trčanja je idealno za Bolomboja, Mikija i Plavšića kao i Petruševa za koga su bili ubeđeni da pre tri dana da će doći a sada kada su videli da su se zeznuli vase se sa izjavama Čovića da Petrušev nije bio realna opcija.
b

beogradski

pre oko 2 meseca

Ja sam Grobar i ne slažem se sa tobom. Ekipa je nikad jača. Sačekajte momenat kada se bude kompletirala. Ne .erite po svojima pre vremena
6

61616q

pre oko 2 meseca

Bice ova dno dna sezona bez jake 4.
S

Svedok

pre oko 2 meseca

Isto kao prosle,prekprosle i svake godine u nazad!Novinari za neki rucak i 100e pisu o strasnim pojacanjima!Pocnu pripreme katastrofaA onda opravdanja zbog povreda (Rokas i Nedovic veliki hendikep😂)Vec krajem novembra smena trenera!U decembru se okrecemo ABA ligi!!Ma nosite se vise!
F

Fghzf

pre oko 2 meseca

Njima pojačanja jesu skupa i kvalitet jeste al van Srbije nema uticaja zvalavog i eto
J

JSO

pre oko 2 meseca

Sta se desilo sa Plavsicem? Kalinic ne moze na poziciju 4. Mislim moze,ali rezultati ce biti ovakvi. Jago totalno van forme. Za Dauma se pretpostavljalo da ne moze vise od ovoga.Ilicu dati ispisnicu pod odmah.Decko i da dzabe igra ne zasluzuje da bude u Zvezdi. Sve u svemu,dobar turnir. Videlo se odmah sta fali. Mora cetvorka,inace ode i ova sezona u EL.
C

Cigani Boleč

pre oko 2 meseca

Braćo pristali smo da se odreknemo svetinja i drzave zbog zna se koga i čega. Ovo je katastrofa svi protiv sistema protiv Benfike
N

Najveca bruka

pre oko 2 meseca

Srpske kosarke i najskuplji tim u istoriji ! Samo Kalinica su platili 2,5 miliona po sezoni da ne pricam Kenana ,Kodija .. dobili kd saveza 10 miliona i ko zna koliko jos da se ne zna i cim izadju iz Srbije gde nema kradje i spletki pune ih redom
S

Skup tim

pre oko 2 meseca

Nedović milion i po,Litvanaca isto,Teo ima 2 skoro po sezoni...doduse oni nisu igrali
g

gost23 #

pre oko 2 meseca

18 -10 / 8 - 1.
g

gost23 #

pre oko 2 meseca

A Kampaco 6.9 miliona !
J

Jos na to

pre oko 2 meseca

Hoce i Petruseva milion samo pozajmicu da placaju ! Neogranicen budzet
D

Delije Blace

pre oko 2 meseca

Sramota je navijati za naš klub zbog svega što se dešava.
N

Nasi fenjerasi

pre oko 2 meseca

Ajd sto su glavni fenjerasi tokom sezone nego sad drze fenjer i u pripremnom periodu
s

samo

pre oko 2 meseca

Pa da mozemo da vidimo nocu,kome prodajemo Metle.

VecaBg1971

pre oko 2 meseca

Ne izgleda ovo bas najbolje, za sad, mada nisam gledao protiv CSKA utakmicu. Pojacanja nisu bas pokazala da to i jesu, Kodi je ok, Daum se bori i to mi se svidja, Kenan neubedljiv da ne kazem los, cujem da je protiv CSKA bio odlican. Kalina isto pogubljen i nespreman, cini mi se tako, Dobric po starom, beskoristan kao i Lazic. Plavsa je bio najbolji na ovom kupu i jako mi je drago zbog njega. Mnogo fale Teo, Nedovic, Bolomboj i Rokas, to se jasno videlo ako nista onda zbog uigranosti. Ajde da sve ovo stavimo pod pripremne utakmice, umor i neuigranost zbog dosta novih igraca. Moracemo mnogo bolje ako mislimo da nesto napravimo, posebno u EL, dosta tu jos rada treba, zajednickih treninga, upoznavanja sa akcijama i navikavanja jedni na druge. Brinu opet procenti za 3 poena, nije se mnogo sutiralo ali je to opet lose, trojke su nas mnogo puta kostale prosle sezone. Odbrana je bolji deo tima, trenutno, od napada. Nadam se da moze samo bolje da bude u narednom periodu mada je pocetak ABA vec sledece subote.
R

Repac Plandište

pre oko 2 meseca

Uzivam ali uzivam u komentarima radosnog krda. Kakva sreća burazeru. A onda derbi i prc, hladan tuš, topli mlaz i 9 bez slem. Ej burazeru oni se raduju sto je Zvezda bez cetiri igraca izgubila na prijateljskoj utakmici. Ozbiljne komplekse smo im nabili. Ipak mora se nastaviti sa sabijanjem. I otrov i lek. Ono sto ih ne ubije to ce da ih ojaca. Sa ovim su se složili.
D

Dskv

pre oko 2 meseca

Da se ne lazemo,ocajni su. Kalinic,Nedovic,Teodosic zajedno 105 godina!
p

podesen

pre oko 2 meseca

Dodaj Covica i 175 ukupno.
G

Ghost5

pre oko 2 meseca

Čekajte, jel grala Neda? Ako nije igrala Neda, igrala je valjda Kalina? Ili Gidra? Jer Neda i Gidra zajedno kidaju. Koliku sreću moras da imaš da sa takvim kvalitetom i antitalentom imas takvu karijeru kao ovaj Kalinic, to kosarka nije videla. U fudbalu imas puno primera, u kosarci retko na tom nivou. Dečko je bukvalno za Aba 2 ligu, ni tu ne bi bio pojačanje
D

Dr.Čović

pre oko 2 meseca

Nek se spremi Klipa za trenera.
O

Opustite se ljudi

pre oko 2 meseca

Hajde opistite se, daj 1 Efes. Pardon, daj ceo karton Efesa, jedno 50tak komada I sve je lakse i veselije ... udri brigu na veselje
N

Nema sudija

pre oko 2 meseca

Murije ,Medija ,Pretnji i odmah krah hrabrog Fmp-a
M

Maaaarssss

pre oko 2 meseca

Kuciiiiii ! Brzoooo
S

Sasa1234

pre oko 2 meseca

Samo jedan apel, ako pročita neko ko može uticati na ovo što ću reći, ima li ko da skloni onog sa arene što komentariše Zvezdine utakmice, momak se ne može slušatiii, prenos očajan, komentariše, sudi, malo je reći da nervira...
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

Cov(j)ece pa preds(j)ednika sramotite kod brace Rusa.. a zasto se ti nerviras.. nije on tvoj preds(j)ednik... tvoj je Mile
c

comi Naklo

pre oko 2 meseca

jaoj jedva cekam da vidim odbranu sa Nedom,Jagom i Teom
Z

Zvezda Srbija ,

pre oko 2 meseca

Miralem Zjajo,Husref Musenic,Sanibal Orahovac,Sead Susic,Adrijan Djokaj,Elvir Bolic,Enes Besic,Muhamed Aval isah ,Zufer Avdija,Robert Prosinecki,Kazimor Gajdos,Ivan Toplak,Ivan Jurisic,Goran Juric,Zlatko Krmpotic! 🇷🇸🇷🇸🇷🇸
e

e

pre oko 2 meseca

I sad kad realno pogoedas svi bili trofejniji i bolji igraci od vase najvece legende.
@

@@@@

pre oko 2 meseca

G17+ tim Evrolige
E

Efes pometlao

pre oko 2 meseca

Znaci ona bruka i sramota protiv Efesa ce ispasti jos i odlican rezultat kakve ce ovi "pojacani" da prave ove sezone 🤣
D

Deminaur

pre oko 2 meseca

Zvezda će biti poslednja ove sezone u Evroligi, prvo zato što ima najstariji tim koji nema ni gram volje u sebi više i igraju samo zbog para a drugo zato što nemaju nijednog kvalitnog šutera ove godine u ekipi.
M

Milioneri Zeleznik

pre oko 2 meseca

Partizana : Mitar Bosnjakovic 18 godina, Balsa Koprivica 24 godine, Mario Nakic 23godine, Lakic 24 godine ,Vanja 27 godina, Pokusevski 22 godine . Fmp Zvezde Jadarita iDEA Zafreb beta: Le Branko 35 godina ,Teodosic 37 godina , Nedovic 34 godine, Kalinici 34 godine, Mitrovic 31 i mladi Lazarevic 28 godina. Neko razvija mlade srpske igrace a neko kupuje one koje su otkazale Srbiju i priznale Kosovo za multimilionske masne ugovore !

nikola.p

pre oko 2 meseca

Zvezda smešna!
C

Crveni Fenjer

pre oko 2 meseca

Treba da promenite naziv u Crveni Fenjer obzirom za enormnu kolicinu osvojenih fenjera
Z

Zali Boze

pre oko 2 meseca

Bacenih 30 + miliona na najskuplji tim ikada na ovim prostorima
J

Jadarit

pre oko 2 meseca

Svima su vam usta puna Jadarita dok nas Fmp se gusi od ruskih debelih …
M

M.Markez

pre oko 2 meseca

Najveće razočaranje pored vremešnog Lazića, zalutalog Ilića i beskrvnog Kalinića su novopridošli stranci: Mekintajer, Kenan i Daun. Prva dvojica su tipični individualci , a potonji nit' smrdi, nit' miriše ( ne poseduje nikakav kvalitet) . Ako je pojačanja stvarno birao Sferopulos kao što kaže Čović,bojim se da će najkasnije u novembru doživeti sudbinu S.Obradovića i Ivanovića.
a

arroyo

pre oko 2 meseca

koliko vidim samo kompleksi izbijaju iz tegijeve sekte, ubedio ih glavati ljubičasti demagog da su bogom dani a oni koliko god da kradu i dalje ne mogu da nas dobiju
D

Drzaaaaavooooo

pre oko 2 meseca

Dajte jos 10 miliona od Saveza ..
Ј

Јјјјјј

pre oko 2 meseca

Како срамотно шутирамо тројке већ 2 године, страшно, Давидовац,даум ,јаго шта рећи
P

Pa ljudi

pre oko 2 meseca

Ulozeno je samo 30 miliona ove godine .. imamo mlad tim koji ce vremenom napredovati! Ovaj poraz je stvar neiskustva nasih milionera iz Zeleznika
1

149

pre oko 2 meseca

Samo Čovke da dovede Petruševa..
F

Fmp 2011

pre oko 2 meseca

Terajte milionere nazad kod tate da kopaju Jadarit i prodaju Kosovo braci sipcima !
p

poručnik

pre oko 2 meseca

čim nema Obrkneževića i kompanije mi nikoga nismo u stanju da pobedimo!
j

joca3939939

pre oko 2 meseca

Nemojte tako,ipak je Kk Zenit ozbiljna ekipa🤣🤣🤣🤣🤣
a

ajde palite

pre oko 2 meseca

A sta je ako nije kvalitetna? Sta se bre desava u vasoj glavi
G

Gost1409

pre oko 2 meseca

Za Partizan su Denver !
D

DrvoMama

pre oko 2 meseca

Kalina dodji u Crvenu zvezdu brateeeuuu Hahahahaahahahaha
s

stankelitza

pre oko 2 meseca

Raspali smo se kad je Plavšić poslat u svlačionicu i poslednjih 15 minuta smo igrali bukvalno bez centra. Zašto niko ne pominje ovu situaciju?
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

raspali smo se jer nam nije igrala Neda
R

Rebel

pre oko 2 meseca

Jel moze ona nekog da pobedi?? Doduse iz prve postave nedostaju Belosevic, Nikolic, Juras, Jovcic i Obrknezevic. Bez nikog ne mogu da pobede ovi lopovi
M

Marko M.

pre oko 2 meseca

Npr. partizan 8. puta zaredom.
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Bez pomenutih sudija ne mogu ništa. Pogledaj skor Sferopulosa u poslednjih 10 mečeva u Evroligi i sve će ti biti jasno... Kada nema bezanije sa terena i tendencioznog suđenja deluju kao amateri. Trofeji u Covicevim privatnim takmičenjima služe samo da se zamazu oči navijačima Cz koji pričaju o metlama koje su im donele sudije. Zapamti šta ti kažem, oterace i Grka u toku sezone, iako ga dižu u nebesa. Čović je vređao Ivanovovica da je promašio sa svim pojačanjima, a onda je zadržao kostur tima!? Nisu mogli Albu da dobiju, Asvel... Efes se sprdao sa njima i onda dodje dr Čović u jutarnji program da nam soli pamet. Nemaju kvalitet ni za Evrokup... Ove godine mislim da im neće ni sudije pomoći u Aba ligi. Međutim, Čović će se hvaliti sa osvojenim Kls-om kao da je uzeo Evroligu, a svi znamo da je to njegovo privatno takmičenje... On je ladno onu Partizanovu titulu u Aba ligi nazvao srećom, u sezoni u kojoj bi Partizan možda i osvojio El da nije bilo onog incidenta sa Realom...
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

@Marko M, ali tada ste imali na raspolaganju gore navedene igrače! 🤣😅
Г

Геџа - Србијанац

pre oko 2 meseca

@robert levandovski 1. Да ли је АБА приватно такмичење? Ако јесте, како нисте на то кукали прошле сезоне кад сте ви освојили? Кад ваш Теги пита Турка, Жељко, Титула? А овај одговара, Титула! Значи, фер је само кад би освојите?! Срећа па је Болтаузер лопов. 2. Зашто је 11. место боље од 16. у ЕЛ? Није као да сте освојили. Међусобни скор је на страни Звезде.
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

objavite komentare... kada Zvezdini navijaci komentarisu Partizanove utakmice, objavite po 500 a sada ste stali na 16... jel vas zvao Covke ili Predcednik da stopirate komentare??
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

hvala za objavu

VecaBg1971

pre oko 2 meseca

PredCednik ? Vau...pa zato ti ne objavljuju komentare, da se ne sramotis ovde.
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Moraju detaljno da provere da li se vredja dr.
в

велики штрумф

pre oko 2 meseca

Полако са критикама! Ово је био 3. меч у 3 дана у Русији без 4 веома битна играча. Плус је Јанис истерао Плавшића који нам је изузетно важан играч на 45-37. Још увек је припремни период и то увелико. Мени је најјачи утисак катастрофална игра Калине, али времена има. Оно важно почиње 4. октобра у Паризу за нас! Тада треба бити прави а до тада има тачно 20 дана! АБА је потпуно небитна јер титула доноси једно велико ништа! Ту треба уигравати екипу и одмарати главне играче јер је резултат небитан. За сада има много простора за напредак и очекујем да ће бити тако кад се комплетирамо. У припремном периоду и не треба да будемо добри, већ кад почне ЕЛ!
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Taj Pariz ćete dobiti kao prošle godine Asvel i onda sledi potop, smešna ste ekipa. Bez domaćih sudija nemate šta da tražite. Partizan će dobiti oba derbija u El.
N

Nije valjda opet?

pre oko 2 meseca

Novi poraz ... zasto niko nije iznenadjen
J

Jedva

pre oko 2 meseca

Hrabra Zvezda jedva izgubila u vrlo neizvesnoj utakmici
М

Мицотакиц I

pre oko 2 meseca

Велики "успех". Смем се кладити да тренер ФМП II неће остати ка клупи ни до краја ове године. Вероватно и пре. Са овим трећепозивцима и незналицама ништа му се не пише добро. Чокију је увек неко други крив. То што служе као канта за набијање, њему није важно. Важно је да су први у такмичењима (намештеним) чије "титуле" могу окачити мачку о реп.
s

samo

pre oko 2 meseca

Vi nemate ni takve.
C

Casio

pre oko 2 meseca

Meni je ovo skroz ok, nema razloga za pljuvanje. Ovo su pripremne utakmice i služe da se vidi ko je gde i ko sa kim može na terenu, da se probaju neke nove stvari i uigra ekipa. Bez 4 vrlo bitna igrača (a to može da se desi u toku sezone zbog povreda), protiv vrlo dobrih ekipa, sve su to jake provere. Sa CSKA na jednu loptu maltene, dobili Lokomotivu i danas je stigao umor. Putovanje i tri utakmice za 3 dana. Šuterski ekipa još nije u formi ali i ne treba da bude sada. Bolje ovako nego utakmica protiv AEK-a i sličnih ekipa (koje gube od FMP-a 10 razlike) u plejof atmosferi kući i da se ložimo kako osvajamo Evroligu itd. Ovo su prave prilike da se uvide i isprave greške. Sve će da dodje na svoje kad krene sezona. Sportski pozdrav!
j

jagodrago

pre oko 2 meseca

Da ti znas bolje kako da se naprave peipreme za ekipu,ne zna onaj sa 9 titula EL...
@

@jagodrago

pre oko 2 meseca

Zabole mene i za njega i njegovih 9 titula, ja sam naveo primer šta je korisnije u ovom trenutku za Zvezdu i da nema razloga za pljuvanjem jer će sve da dodje na svoje.
V

Valdano

pre oko 2 meseca

Jago,Kodi,Daum i Bolomboj nisu igraci koji prave razliku i nisu za Zvezdu. Nema bez domacih igraca, Plavsic je najbolje pojacanje a mozda je najeftiniji.samo domaci igraci i 3 do 4 stranca koji prave razliku.
P

Preža

pre oko 2 meseca

Šta ti napisa? Bolomboj prošle sezone naš ubedljivo najbolji igrač.
S

Samo

pre oko 2 meseca

Kodi je verovatno najjace pojacanje koje smo ikada doveli,a bas suprotno od ovog sto si napisao,trenutno su najveci problem bas nasi igraci,Davidovac,Ilic Mitrovic,Lazic,plus ovaj Daum.Ako se ne dovede cetvorka bice bas problema,posto ce morati da gura Kalinica,Gedraitisa na cetvorku,sto znaci da nece moci da igraju svoju poziciju.
P

Preža

pre oko 2 meseca

Bez obzira što su pripreme u toku, ali mislim da je roster lošiji nego prošle godine.Ilić, Davidovac, Daum??? Kvalitet ako ga ima, mora doći do izražaja bez obzira na pripreme i trenutnu formu.
M

Molim???

pre oko 2 meseca

Pa obojica od trojice su bili tu i prosle sezone
M

Missisipi

pre oko 2 meseca

Malo im da nas brukaju po EL sad poceli turneju da nad brukaju. Zemlja Rusija pod sankcijama a njihov tim pobedjuje ove mutante. Sledece nek idu u Juznu Ameriku da izgube od nekog tima iz Paragvaja i Nikaragve.
G

Ghost5

pre oko 2 meseca

Slažem se sve osim Nikaragve u Južnoj Americi :)
@

@misisipi

pre oko 2 meseca

...tvoj komentar bi mozda bio duhovit da zenit nije skuplji od svih ekipa protiv kojih je partizan igrao do sada, zajedno.
G

Gostina

pre oko 2 meseca

Za franjevce,samo vi budite sampinjoni propremnog perida,posle se zna sta ce biti 😂 Lozite se na nase poraze,ali kalemegdan ce opet da gori haha! Samo nisam siguran,da li ce biti 10-0 ili 9-0 metla!
F

Fakat

pre oko 2 meseca

Prvo otisli bez pola tima da se uigravaju a sezona samo sto nije pocela. Drugo ovo je najlosiji Zvezdin tim u proteklih 10 godina koji je sklepao Covic i Dozet. Trece prvi ce da "strada" Janis naravno, nikako Dozet. I cetvrto jedva cekam obracanje Covica posle ove blamaze po Rusiji i ko ce mu sad biti kriv....
R

Red Fanatics1976

pre oko 2 meseca

Ako sam dobro razumeo dovedeni su igrači i ove godine cemo biti jači nego prošle takodje shodno tome i rezultati?!? Ovo je tragi komedija!! Jago je jedna ogromna štetočina. Za Mitrovića i Davidovca ne želim da trošim reči. A šta reći tek za Dalibora ilića, ja sam ubedjen da je dečko omašio sport!! Ova godina ne da neće biti bolja nego prošla... Sledi blamiranje u EL (kao po običaju) a u Abi ce biti neizvesno u borbi za drugo protiv Budućnosti i Cedevite... Živi bili pa videli! Ali dobro,Čovke će nas opet ubediti kako je to sve normalno, kako je on predsednik kluba i ako nam se ne svidja da mi napravimo svoj klub itd itd itd... Nek' nam je Bog u pomoći
M

Marjanovic u Zvezdu

pre oko 2 meseca

COVICU DOVEDI BOBANA MARJANOVICA AKO VEC NE MOZES PETRUSEVA,SLOBODAN JE IGRAC!
G

Gost Rider

pre oko 2 meseca

Nemojte te floskule tipa pripreme su itd,nije ni ovo tim za velika dela,Davidovac,Lazic,Mutrovic,Yago,Ilic,Daum,Kalinic veliko nista,nama treba joa dva pojacanja,bolje sad nego u decembru
S

Sylar

pre oko 2 meseca

Au komentatori ajde oladite malo. Prvo, ove ruske ekipe imaju ozbiljne igrace, cak i za Evroligu. Drugo, Zvezda je na pripremama, uigrava se, probavaju se razne stvari. Trece, igrali su 3 utakmice za 3 dana, to se nikada ne radi, cak ni na pripremama, ali pristali smo na takav turbir, sta je tu je. I cetvrto, igramo bez 4 igraca koji su nosili ekipu prosle godine i koji bi realno mnogo lakse izneli zamisli trenera jer se vec razumeju s njim mnogo bolje nego ovi novi.
D

Deki2000

pre oko 2 meseca

Pa i Zenitu je ovo treca utakmica u tri dana. Igrao je Zenit ocajno bez prvog playa i opet glat dobio.
S

SAX

pre oko 2 meseca

Opet deset mesta iza Partizana u EL a neograničen budžet...bravo za pudlicu
C

Cane

pre oko 2 meseca

Veoma bezobrazan i nedopustiv komentar ,koji na zalost pokazuje bolesnu,zarazenu mrznjom covjekovu osobinu.Ako te neko 7 puta uzastopno dobije ,a ti pri tome imas mnogo skuplju ekipu da li ti "bolesni"covjece imas i malo obraza da uplices predsjednika drzave u to. Mene bi bilo sramota da jedan takav komentar uopste dam.
S

Severna Koreja

pre oko 2 meseca

Mene bi bilo sramota da se moja "dominacija"poklopi sa njegovom vladavinom ....Bukvalno vam celu logistiku u sportu radi,Vase je samo sa odradite.o sistematski unistenim sekcijama Partizana da ne govorimo.jj je uništio,tek zadnje 3 pusteni sa disu dok fudbal se raspada njegovom zaslugom.
I

Iz Predgrađa Limenka

pre oko 2 meseca

Sad kad izađe Čovke, pa kaže ,, Nama zapravo nije cilj Top 10 , Top 8 ili Final 4, naš cilj su ABA, Kup i obismišljeno nacionalno prvenstvo. Mi zato dajemo 20+ milona evra godišnje, da bi rasturali Krku, OKK Beograd, Tamiš, Rabotnički..." Ubrzo će sezona, a sa njom će izaći na videlo i svi nedostaci koje ima i Zvezda a Boga mi i Partizan. Žali Bože bačenih para državnih, na ta dva projekta. Neko tu debelo, kupi kajmak.
b

bugiber

pre oko 2 meseca

Polako se navikavaju na poraze...bez ideje i energije, realno 12-14 u EL
w

www.

pre oko 2 meseca

što niste pobegli sa parketa pa se vratili posle dva sata?
s

samo

pre oko 2 meseca

Vidi se da mislis da je lopta u ovom sportu jajasta.Nema veze ako imas 120kg i dve leve noge,nadji nekog druga da te odvede bar na neku utakmicu beton lige Mozda onda shvatis da teren ne mozes da napusti ekipa, dok njen predstavnik ne potpise zapisnik.
B

Boners

pre oko 2 meseca

Zato sto ih niko nije gadjao raznim predmetima. Najjaca izjava Smitha, otisli kuci kako bi se vratili da nastave utakmicu. Pored toga sto se nisu zalili, nisu imali na sta, postoje grobari koji izigravaju zrtvu posle trece bezanije u tri godine.
F

F4. 2025

pre oko 2 meseca

Ova ekipa da nesto uradi ? trener ako saceka Novembar..
B

Bokisaa

pre oko 2 meseca

Na osnovu viđenog, Karlik će da pleše pi terenu (Kodi kao najbolji Zvezdin igrač ipak nije bolji od Karlika). Bonga će da pohapsi sve, a Tajrik će da izlomi sve obruče. Partizan za klasu bolji od ovih...

VecaBg1971

pre oko 2 meseca

I onda si se probudio i shvatio da ste uzeli 1 trofej za 10 godina
в

велики штрумф

pre oko 2 meseca

На 45-37 Плавшић прави небулозан неспортски испод њиховог коша, одлази у свлачионицу (вероватно га је Јанис истерао) и од тог тренутка креће потпуни распад! Игра не постоји, потпуно смо раштимовани, не зна се ко где стоји, ко се како креће… Шут аматерски, после 35 минута имали смо шут за три 1/11! Очај. Тек после нешто погодили Коди и Кенан, али прекасно. Одбрана јако лоша током читавих припрема, Зенит је у 3/4 и 4/4 убацио 7 везаних тројки и ту су преломили меч. Једино су константни Коди (на крају је баш солирао) и Плавшић (осетило се колико нас је његов излазак из игре упропастио). Добрић и Кенан топло хладно. Лука констатно солидан. Ово остало… Калина СРАМОТА од нехтења и незалагања, појма нема шта игра, која му је улога. У нападу очајан, у одбрани слаб. Даум и Давидовац никако не могу да буду прве четворке и под хитно нам треба прва четворка! Шут мора да се поправи јер горе не може, а исто и одбрана која уопште не функционише. Јесте да фале 4 битна игрча, али ова игра данас је и забрињавајућа и разочаравајућа!
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

pa dobro, nije lose obzirom da nije igrala Neda
D

Deminaur

pre oko 2 meseca

Zvezda će biti poslednja ove sezone u Evroligi, prvo zato što ima najstariji tim koji nema ni gram volje u sebi više i igraju samo zbog para a drugo zato što nemaju nijednog kvalitnog šutera ove godine u ekipi.
Z

Zn

pre oko 2 meseca

I sta sad? Vidimo da nemamo cetvorku i sta ce biti? Nista, a napada se f4😂😂😂, igramo sa Jagom ono je presmesno, gde ce on Evroligu, na koga? Na Kampaca, Lorenco Brauna, Slukasa, na koga? Koga on moze da cuva ili da napadne? Ili Deda Davidovac da napravi razliku u EL? Ili Teo sa 37g? Nismo pesimisti naravno, ali realno ovo je limitarno za EL jer su se svi pojacali brutalno
P

P.B.

pre oko 2 meseca

Svi pisu 4,5 pozicija fali.....ljudi bekovska linija e fizicki slabija od 95% ekipa u EL,odbrana nema tu,ekipa je slabija od prosle godine
N

Nikola 18

pre oko 2 meseca

Kodi ce definitivno biti najbolji igrac tima ove sezone, samo se plasim da je on doveden ne da bude glavni skorer, vec da bude primarna opcija u protoku lopte i asistiranju, okej on ima zavidan broj asistencija od kako je u klubu, ali je skoro svaki mec najefikasniji
I

Išleri

pre oko 2 meseca

Ne razumem ove ljude koji jedva čekaju da prozivaju i vredjaju. Jtb dozvoliš sebi da budes dno dna i još to sve ispoljavas javno. Obraza i časti nigde!
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

vrati se na komentare navijaca zvezdane na Partizanove utakmice pa ondankukaj.. pozdravio te Nebojsa
S

Sad kad krenu

pre oko 2 meseca

Da se javljaju ovi sto ne broje trofeje vec pobede u pripremnom periodu 🤣🤣🤣 Treca utakmica u 72h. Bez 4 igraca, sa jednim centrom posto je Plavsa oteran u svlacionicu itd itd 😃
R

Realni Arth

pre oko 2 meseca

Po prirodi sam pozitivac, i zaista mrzim kritike, jer tek je ovo pripremni period, dok se uigraju, trebace jos malo vremena. Plasim se pristupa, ne dao Bog da imamo ovakav pristup u ABA jer bi zgubili 6, 7 tekmi lagano. Gledao sam tekmu Zenit Zvezda, i moram da kazem da sam razocaran do srzi, zaista lose izgledamo, nije samo rezultat gde su nas drali ko amatere, bez obzira to je ova 3 tekma u tri dana, ne vidim tu neku volju, ni energije, imas utisak sve sami starci, Dobric cele tekme ispada ko neki klinac, ubise ga neki mali klincic, ali isto se pobrinuo da promasuje skoro svaki sut Kalina jos gore, Davidovac standardno nit smrdi nit mirise, Mekintajer se borio kao lav, zapravo najbolje sto je igrao je to bilo prosle sezone. Ja ne razumem na koju foru Dalibor Ilic jos u Zvezdu, pa Lazarevic nista gori od ovog lika nije. Zamislite 3 na 1 kontru mi ne mozemo da damo, zapravo DOOOOBRIIIC promasuje! Zaista, posle nekoliko godina, prvi put ali zaista prvi put, ocekivanja su mi 0, znaci ovaj tim zalosno izgleda, i za ABA, i za Kup, za EL niti smo imali nekad neka ocekivanja!
V

Vuk gorski

pre oko 2 meseca

Nema igre,djelujemo kao raspustena banda,pet napada Zenita pet trojki primamo a nas trener nezna dje se nalazi.
D

Dadada123

pre oko 2 meseca

Sve mi je jasno ali da mi idemo na pripreme gde nam je bitnim igracima zabranjen ulazak to mi nikako nece biti jasno.Jos ljudi znaju da igramo prvu utakmicu sa Dubaijem koji je poprilicno jaka ekipa i mi sad ovako idemo njima na noge ne zna nam se nista tako da me ne bi cudilo da nas dobiju.Igraci ko igraci ima potencijala za nesto ali kad vidim Ilica pozelim da nikad nisam cuo za ovaj sport.
m

mrka kapa

pre oko 2 meseca

Tobi = novi igrač 24 (on ne shvata gde je došao), Kalinić, Mitrović, Lazić, Nedović, Ilić - penzioneri, Iliću neko treba da opali šamarčinu, pa ako se ne probudi da da šutnu u dupe, Ovaj novi šuter i plej su teški egoisti i ne zanima ih ništa osim lične statistike, Jago plače jer nema još jedna lopta samo za njega. Ostać Bolomboj, Plavšić, Gedraitis i Dobrić da se malo nešto bore, ali ne može 4 na 10 ili 12 protivnika. Meni se ovo nimalo ne sviđa, kao raspojasana banda igramo.
g

geograf

pre oko 2 meseca

posle svakog duplog kola u EL ocekujem ovakve naslove.
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

nema veze.. bice bolje.. nas i onako ne interesuju prijateljske utakmice, bas nas briga i za Euroleague... vazno je da osvojimo KLS.. i KUP ako moze...
I

Iskreno

pre oko 2 meseca

Ne znam sta je sa Plavsom mnogo se nervira a ne shvata da je ovo pre svega pripremni meč. Loše izgleda Zvezda u to bas, vidi se želja ali i ne uigranost ekipe, svi idu na jednu loptu i svima bezi. Ilic mora da se trgne. Ko misli da Kodi nece ponoviti sezonu iz Baskonije grdno se prevario. Raduje pomalo i Daum iz utakmice u utakmicu sve je bolji. Dobric odličan vidi se da je u formi. Nisam razočaran čak sam i odigrao dvojku, tri utakmice u 3 dana, bez 4 važna igrača u pripremnom periodu sasvim očekivan rezultat. Daleko su svi od forme, neko ko drži ovaj tim trenutno su Kodi, Dobric i Plavsa ostali totalno van svake forme.
F

Figaro

pre oko 2 meseca

Čim izađu izvan granica Srbije odmah se vidi ko su i šta su.
k

kosetojavlja

pre oko 2 meseca

sta je sampioni otvorenih turnira u medakovicu?
u

upravuje

pre oko 2 meseca

jeste videlo se u fudbalu posle 3 poraza u pravu i u top11 prosle god
M

Mrki, Zvezda im meće, u Ligu šampiona oni neć

pre oko 2 meseca

Isto kao i kk igokea nis kad napusti svoju domovinu. 🧹🧹🧹
8

8 - 0

pre oko 2 meseca

Za zadnjih punih 15 god u nazad vasa igokea ima samo JEDAN trofejcic i nista vise od toga,cak 13 god za redom EL i titule videli niste,to je rekord nad rekordima od kad se igra kosarka!
G

Gostina

pre oko 2 meseca

Pa ne moramo,nama je dovoljno da vas izgazimo lagano i da dobro ometlamo crvenog!
P

Parizer

pre oko 2 meseca

Da nije sudija bili bi na sredini ABA lige...
Z

Znate vi

pre oko 2 meseca

Prodavci cetki,usisivaca i metli.
D

Drvo

pre oko 2 meseca

Dobili smo vas u sred Zagreba, tako da tišina.
E

Exe

pre oko 2 meseca

Dobili nas na umor ali ponovo u igri ima puno problema...
P

Pera2000

pre oko 2 meseca

Zenitu je ovo treca utakmica u tri dana. Na svu srecu igraci Zenita su poput robota i ne reaguju na umor, dok igraci hrabre Zvezde osecaju umor, sudije i nepravda protiv hrabre Zvezde.
R

Rebel

pre oko 2 meseca

A oni nisu umorni? Bili su na plazi ovih dana?
D

Dovlis

pre oko 2 meseca

Ekipa koja ima Davidovca, Dauma i Ilica na krilnom centru ne zasluzuje nista vise od 16. mesta.
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Pa tako će i biti, mada mislim da će dovesti još neku četvorku sada u panici, igrača u rangu Tompkinsa...
M

Mile led

pre oko 2 meseca

Da im nije vrhovnog komandanta i namestenih titula u fudbalu i košarci, davno već bi bili ugašeni kao sportsko društvo.
p

pos

pre oko 2 meseca

bla bla
H

Hanter

pre oko 2 meseca

Sigurno smo namestili i da udjemo u ligu sampiona!
G

Gostina

pre oko 2 meseca

Jel cepter vratio sto je uzeo? Mislim,da li ste platili sve?
N

Na severu od 88

pre oko 2 meseca

Tačno!Vrhovni nam obezbedio i finale kupa šampiona,i finale kupa uefa, iako je bio mnogo mali!A vama obezbedio da za par godina proslavite na sajmu jubilej,POLA VEKA od poslednje pobede u kupu šampiona!Hahahahhahahahah
g

gg31

pre oko 2 meseca

Jel vam kriv i vodja sto ste izgubili sramno od tri tima u borbi za tri evropska takmicenja u fudbalu? 🤣
@

@gg31

pre oko 2 meseca

Naravno da jeste kad nas je unistio unutra sa svojim pijunima koje nam vode klub
P

Pojacanje na 4-5

pre oko 2 meseca

POJACANJE NA POZICIJI 4-5 POD HITNO MORA DA SE DOVEDE,SAD JE SVIMA JASNO!
F

Flego NS

pre oko 2 meseca

A zašto bi bili ugašeni ? Koji to bolesni um gasi najveći klub u Srbiji ? I pre svega ZAŠTO ? Da bi lažni srpski klub bio dominantan ?! Jel zbog toga ?
R

Red Fanatics1976

pre oko 2 meseca

Sad će Čovkins da ti odgovori... Ja sam predsednik kluba i mislim da je ovo sve dobro,nama ne treba 4. Ako vam se ne svidja vi napravite svoj klub pa dovodite igrače ... Ove godine ne da ne možemo da pariramo grobarima nego ce i sa podgoričanima da bude čupavo. A EL ? Ide stadardno blamiranje!

gemathegreat

pre oko 2 meseca

Pa otvori se, ne čekaj.
p

podesen

pre oko 2 meseca

A koliko dao koseva onsj od 1,7 miliona evradi puta 3 godine na ovom turniru ukupno.
c

chicha 59

pre oko 2 meseca

koji??? 1.7 meleona?? pa to je skupo.. ali sigurno je dobar
Đ

Đukin fan

pre oko 2 meseca

Taj je ubedljivo najveća provalija za najveću lovu u Zvezdi!!!Uz onu krakatu spodobu Dauma koji ne zna ništa,Lazica,Dedu i balvana Ilica su odreda anti igrači i bruka košarke !!!Posebna priča je svake godine selekcija Amera da je to neverovatno!!!Pa jbt vidi li iko u toj upravi evo 4-5 Amera u Zenitu???Svaki ponaosob je 3 klase iznad ovih koje su doveli letos u Zvezdu!!!A tek fisklturnik Grk,lelek!!!!Odra ga Ćavi ko zeca!!!
V

Vuk gorski

pre oko 2 meseca

Ovo je gore nego prosle godine
B

Bizon

pre oko 2 meseca

Tek vas ceka......
B

Boban Batke

pre oko 2 meseca

Opet nereseno
D

Don Vito mi

pre oko 2 meseca

Vreme je za Evrokup ili fiba ligu šampiona
V

Vaahn88

pre oko 2 meseca

Pa da, patlidzan i treba evrokup po zasluzenom da igra. Evroligu nije ni trebao da igra uopste.
c

cv

pre oko 2 meseca

e moj covicu van aba lige sve gubis pokazali ti koliko ustvari nemas pojma
V

V88

pre oko 2 meseca

Sta je sa Kalinicem? Nadam se da su samo pripreme i da ce se fokusirati, deluje skroz nezainteresovano i bez ikakve energije..
P

Penzioner

pre oko 2 meseca

Covek vise nije za ozbiljnu kosarsku
P

Prevara

pre oko 2 meseca

Uzeo je 5.5 mil unapred za 3 god, zasto da se cima??
P

Patos

pre oko 2 meseca

Igrao u Barsi, to je slom svih vrednosti u životu.
7

777

pre oko 2 meseca

Jel moguce da je Dalibor Ilic ovako mlitav ?
S

Sky888

pre oko 2 meseca

Bolje pitanje je zasto je on i dalje u Zvezdi,u rosteru,zasto se skida za utakmicu uopste???? SKANDALOZNO!

BG-011

pre oko 2 meseca

Uzas.
T

Trebunjac

pre oko 2 meseca

Hahahahahahaha koliko jadan klub
s

sektavilo

pre oko 2 meseca

sta je bilo na sajmu namestaja?
T

Trebinje

pre oko 2 meseca

Top 17 pada i ove godine
S

Soichiro

pre oko 2 meseca

Last 4 rekreativo
T

Trebunjac

pre oko 2 meseca

HAHAAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAGAGAGAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
s

staradeljudi

pre oko 2 meseca

cemu se ti smejes? jel zbog 8:0? jel zbog 6:2? jel zbog lugana? jel zbog genta? jel zbog top 11? jel zbog kupa koraca? jel zbog maria hezonje?