Komentari na vest

Gordan Petrić: Ako je potrebno da lobiramo za Nemanju Vidića onda smo na pogrešnom putu

D

DakaCz

pre preko 1 godinu

Petric je primetio sam realan covek i neko koga ja postujem iako je partizanovac.Covek zna sta prica i saglasan sam s njim.Kakav bre Nedimovic,niko od Vidica nema bolje kontakte u svetu fudbala a o imenu i postovanju koje uziva legenda Mancester Junajteda suvisno je i govoriti.Nemanja Vidic za predsednika!!!
V

Vojica

pre preko 1 godinu

Neverovatno... Udaram plus-neće, ja uporan, kad ono minus?! Kao u doba Miloševića... Ne verujem ni da će mi komentar objaviti...
G

Gostowp

pre preko 1 godinu

Vidic je na zalost dimna bomba samo, da se pkaze da SNS kao ima oponenta u nekome i necemu. Na zalost Nedimovic je novi predsednik FSS, mada ne znam kakve on veze sa fudbalom ima.
A

Autohtogni Gabonac

pre preko 1 godinu

Ima te veze sto igra fudbal u nizoj ligi.
d

d.g.

pre preko 1 godinu

A zašto većina ljudi misli da vrhunski fudbaler mora da bude vrhunski rukovodilac? Sem autoriteta ne vidim druge preporuke. Da nije možda finansijski stručnjak ili je završio menadžment. Da mulja može svako i nikad im nije dosta. Dokaz: Platini. Ko god bude na čelu siguran sam da će muljati i sebi propisati premije kao ovi za Katar.
G

Gosto2o3o2o

pre preko 1 godinu

Zato sto sve saveze vode sportisti, ili ljudi sporta. Klubove vode biznismeni, zato sto kad dodjes u Zenevu na sastanak Sukera svi prepoznaju, a za nase nisu znali ko su dok im nije receno.
G

Gostowow

pre preko 1 godinu

Da si malo dublje u temi znao bi kakvo Vidic iskustvo donosi za razliku od Nedimovica. Igrao je i bio kapiten u jednom od najorganizovanijih klubova sveta, jednom od najvecih fudbalskih sistema, dakle da preslika 2% posto vidjenog u Engleskoj to bi za nas fudbal bio ogroman korak napred. Ali zbog takvih poput tebe kojo se uhvate pojedinoh tema da o njima raspredaju, a da predhodno temu ne obrade na dugo i na siroko mi i zaluzujemo razne Nedimovice i SNS kadrove.
R

Rodman1986

pre preko 1 godinu

Na zapadu stotine fudbalera igra u vrhunski organizovanim klubovima, Francuzi, Talijani, Nijemci, Španci, Englezi, ali vrlo vrlo malo njih je u bilo kakvim upravljačkim strukturama. Evo gomila tih koji su igrali u Mančester sa Vidićem ne radi niko ozbiljan neki posao, a kamoli da vodi savez. Čak je i selektor npr Engleske neko ko nije bio vrhunski engleski fudbaler, Sautgejt je bio prosjek, čak i ispod toga. Znači to što je igrao na vrhunskom nivou u vrhunski organizovanom klubu ne znači apsolutno ništa. Nije upravljao, njegovo je bilo samo da goni loptu. Možete li to shvatiti ili šta je problem više s vama?
g

gost12tt

pre preko 1 godinu

Pa ne mora da znaci ali bolje da bude vidic koji je legenda srpskog fudbala da bude predsednik,nego neka lopuza iz sns-a
n

nezvani gost

pre preko 1 godinu

Spominješ financije, pa da ti kažem to je deo posla koji vode financijdki stručnjaci, to nijedan predsednik saveza ne radi. Za sve imaš službe kao i u svakoj ozbiljnoj firmi. Vidi ko je vodio savez do sada i ko vodi najveće klubove. Ako porediš Vidića sa njima on je institucija u svakom obliku i formi za njih. Šta je Kokeza, bio Vučićev telohranitelj, o dr profesionalnom lopovu sa interpolove poternice i da ne govorim. E takvi se bore da ne dođe Vidić jer ako je moralan oni neće moći da kradu i sa rade šta hoće. Daj da bar jednom imamo pošteno prvenstvo, to bi bio prvi korak za podizanje našeg fudbala a pomalo i društva u celini. E zato sam za bilo koga ko ne dolazi iz postojećih struktura i pogotovo iz SNS-a.
K

Koan

pre preko 1 godinu

Vidića će da predlože bivši saigrači iz reprezentacije.Samo da ga se sete .Ostao im je u lepoj uspomeni.Pa on je valjda jedini za kojeg njegovi saigrači iz reprezentacije nemaju baš lepo mišljenje.
N

Nikola44

pre preko 1 godinu

Hahaha....ovo je najjaci komentar. Mozda zato sto Vidic nece da im se slihta. Vec ako mu se zameris, ima odmah u lice da ti kaze sve sto misli. Pa sad ti vidi sta ces sa tim. Covek od autoriteta, a ne neka baba-strina koja oce da se svima u selu svidi. Teska bre malogradjanstina. Uzas jedan. Vidic je covek sa stavom. To malogradjanstina ne voli. Oni vole one sto se svima slihtaju. Beskicmenjake.
k

kolodin

pre preko 1 godinu

Baš u tome i jeste problem jer je Vidić u lošim udnosima sa 90 % saigrača iz reprezentacije kao i starijim reprezentativcima Miloševićem, Mihajlovićem, Mijatovićem, Stankovićem, kao igrač je pravio probleme FSs- u i svoje igranje u repki je uslovljavao izbacivanjem nekih igrača iz reprezentacije pre svih Kežmana, Krasića, Dragutinovica
R

Rajko car

pre preko 1 godinu

Vec se zna.Ovde se jedan covek pita za sve,tako da ce on odluciti da Vidic nije politicki podoban i bice izabran neki Nedimovic.
O

Oregon dzek

pre preko 1 godinu

Ne verujem! Dobiće lovu i kombinacije a narod još jednu dimnu bombu. Naravno ako pristane..
S

Sedorf10

pre preko 1 godinu

Svaka cast ovom Petricu, vidi se da je covek na mestu. Ovakvi kao Petric se pojave ponekad u srbskom fudbalu, ali oni su izuzeci i sansa takvima se daje tek pred raspad nekog kluba kada neznalice i lopovi pobegnu i ostave funkcije upraznjene jer znaju da su sve upropastili i pokrali i znaju da moraju da beze jer ce ubrzo bankrot i boje se da bi ih neko mogao pozvati na odgovornost. Tako je i Piksi dosao na celo Saveza, pre toga Radomir Antica kad smo vec bili otpisani. Znaci sansa da ce Vidic doci na celo Saveza sad kad dolaze premije za plasman na SP, pa nema sanse da mu daju da on odlucuje o tome gde ce te pare ici. Ma kakvi, tu su crnogorski kadrovi Simovici, Karadzici, Babovici, Zecevici...da oni tu puste nekog postenog Srbina, to je nemoguce.
R

Repac Plandiste

pre preko 1 godinu

Petricu svaka čast od jednog zvezdasa. Kada bi cokna smeo da kaze tako nešto. Sa ovim su se složili...
z

za Petrica

pre preko 1 godinu

jedan duboki naklon...
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD (ONAJ PRAVI)

pre preko 1 godinu

Gospodine Petriću ! Ja kao NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD, Tebi mogu kapu da skinem. Ti si primer, kako reaguje čovek, sportista visokih moralnih načela, i čoveka koji u ovo zlo vreme hrabro iznosi svoj stav. Za razliku od "zavisnika" iz Zvezde, koji kao kukavice ćute praveći se da se ništa ne dešava i da ih sve to ne zanima, gledajući u sliku "duha" u Terzićevoj kancelariji, čekajući šta će duh da im naredi, i naravno glasaće za Nedimivića. Još jednom, alal vera Petriću, i Mi pravi Zvezdaši ovaj gest nećemo zaboraviti.
M

Maltese falcon

pre preko 1 godinu

Vido legendo, razbi ih sve!
V

Vinke

pre preko 1 godinu

Petric pokazao jos jednom ko je i sta je, svaka cast!
S

Saša Zduhač

pre preko 1 godinu

Veću staraca iz FSS-a ne odgovara Vidara. Njima ipak mnogo bolje leži "sposoban" covek iz "sveta politike". Jer sportski uspeh nije njima prioritet. Da jeste odavno bi napustili fotelje koje grcevito stežu. Takodje da su nečija marioneta i poslušnici pokazuje primer da su se na nečiji klimoglav preko noci predomislili i ispalili druga Bjeku.
M

Marko235

pre preko 1 godinu

U pravu si 100%, al ja se ipak nadam da bi nesto moralo da se menja, jer politika ce poceti da pritiska i da ocekuje od fudbala neke rezultate. Drzava je pocela mnogo da ulaze u stadione i klubove, i politicari su svesni da im Zeka i Bjeka ne mogu doneti rezultate u Evropi. Oni su upropastili sve cega su se dohvatili. Moraju doci novi ljudi koji imaju ugled u svetu, koji znaju jezike, koji su moralni, porodicni. Ne moze uspeh doneti istetovirani Kolarov, koji okolo seta zene nizeg morala. Ali Vidic, Bane Ivanovic, to su ljudi koji mogu podici srpski fudbal iz blata.
G

Gostiwiw

pre preko 1 godinu

Gradnja stadiona sluzi za pranje para i zabavljanje masa, a ne da bi se ostvarivali rezultati, a ovi nekrsti koga "pritisnu" da krene na bolje srusi se po navici i sve do tad sto je bilo dobro sto smo imali primer da vidimo u Kataru. Puca njima za fudbal kao fudbal, ali ne i za pare kone fudbal donosi.
О

Ово што је рекао

pre preko 1 godinu

Сада ме је одушевио, не само за Видару, него и за Мијата. У праву човек 1/1 10000000%
G

Gost1976

pre preko 1 godinu

Podrśka od Zvezdinih navijača za Petrića! Čovek od integriteta,hrqbar i pošten,sa STAVOM!! Nedimović je sramota za sve nas što volimo fudbal ,politički preletač .
m

miomir momir mimora

pre preko 1 godinu

Ukoliko Nedimovic bude izabran sto se mene tice reprezentacija me ne zanima...kao ni to sta ce nasi klubovi uraditi. Neka proguraju zvezdu sto se mene tice I do finala LS za mene oni nemaju mesta u fudbalu. Jel Vam malo jbt sto klepate svuda, sad bi I u FSS da zasednete?
D

Dragan VG

pre preko 1 godinu

Ovi neki pominju reference Vidica. Koje ludilo mozga. Covek 2 x igrac sezone Premijer lige, idealni Fifa tim 2 x i xx drugih nagrada, individualnih i ekipnih. Kapiten Fergusonovog Mancestera i jedan od najboljih defanzivaca u istoriji Premijer lige. Jel su potrebne druge reference? Kakve bre reference imao Kokeza nepismeni ili ovaj unistitelj poljoprivrede sns olos Nedimovic. Pantelic, Bjekovic, bata Djora Silni?
S

Samo Vidara

pre preko 1 godinu

Druze pa nece on da pokazuje biciklicu. Sad po tome ispada da bi Mesi bio najbolji predsednik. Svakako bar deluje postenije i bolje od bilo kog kandidata, ali igracka karijera ne pokazuje ama bas nista kakav bi bio kao predsednik. U svakom slucaju puna podrska za Vidica, ali iz nekih drugih razloga!
D

Dragan VG

pre preko 1 godinu

@ Samo Vidara Slazem se. Ali osnovni kriterijum ispunjava. U ovim okolnostima, bolje imati coveka besprekorne i velike karijere, svetski poznatog fudbalera, iako cak i nema administrativnog iskustva, nego one gore nabrojane likove koji samo znaju za tal i kradju. Sto je najvaznije, coveka koji ima i volju da se izbori za Scilama i Haribdama u savezu. Barem na osnovu nekih ranijih izjava i iskazanih stavova. Ne bih pritom voleo da nas sve demantuje i da krene utabanim putem vecine koji dospeju u Savez.
d

d.g.

pre preko 1 godinu

A zašto pominješ Zvezdu? Šta Zvezda ima sa Nedimovićem?

Marko Milivojevic

pre preko 1 godinu

Bravo Petriću! 👏👏👏
R

RangoNS

pre preko 1 godinu

Valjda ne bi Vidic pokusavao da ne vidi ozbiljnu sansu, pa moze uvek da ima posao u omladinskoj skoli Junajteda, ovakav izlazak iz komfora mu sigurno ne treba ako nije sve iskalkulisao.
G

Gost2

pre preko 1 godinu

Petricu veliki si gospodin,Ali kad kazes da se Nedimovic razume u fudbal odma se setim Kokeze,to je taj rang,usgred jer neko mozda zna gde je Kokeza sa svojih nekoliko stotina miliona izvucenih iz ove jadne zemlje...Sto ne pitaju narod o Vidicu a ne tamo neki metuzam od 80 god koji ne zna kad pije koji lek odlucuje o Vidicu,a Viduci treba Ali sta mu treba ima covek sve u zivotu od prosle karijere pa do novca nije on ko Koki I ostali pre Kokija a I posle Ali ovde ko I svuda pita se politika ...
А

Ађутант

pre preko 1 godinu

Човек реалан и поштен.Никада се не сабирају бабе и жабе.Поредити Видића и Недимовића могу само малоумници.....
9

95

pre preko 1 godinu

Da se ne zaludjujemo previše - svako ko bude izabran mora da udje u kombinaciju! Piksi je najbolji primer
G

Gost 1990

pre preko 1 godinu

Covek je upravu 100% !
S

Soko

pre preko 1 godinu

Kad se biraju kadrovi osnovno je da se utvrdi njegova fudbalska istorija a kad bude izabran mere se njegovi rezultati. Kao navijac Partizana kako mogu biti protiv Djajic Piksija Vidica a za nekog koga fudbalski ne poznajem.Ali ne mogu da razumem da neko ne postuje Mijatovica Milosevica Ilica. Valda smo mi navijaci svi u sirem smislu fudbalska porodica.
e

esex

pre preko 1 godinu

Tako je brate.vidic i sale ilic bi bili ekstra tandem..jedino sto je ilic trener..dobar je i mijat,al on je crnogorac i nisam siguran da ima zelju da udje u nas fudbal.
N

Nenad1246

pre preko 1 godinu

Ja ne znam navijača koji ne poštuje Ilića, Jokanović i Mijatovića. Ali ima igrača i koji nisu zaslužili poštovanje Mustafa, Nađ, Lolo i slični.
A

Aca LJotic

pre preko 1 godinu

Soko Da ne bude FSS samo Crvena Zvezda ili samo Partizan posteno bi bilo da budu dva ili tri bivsa igraca Crvene Zvezde i dva ili tri bivsa igraca Partizana da budu podjednako i onda nece niko za nikog da navlaci a ne ko ovo sad sto je bilo Kokeza Tole sad vlast krade za vas tad je vlast krala za vas to zaista nikom ne prilici svadje i rasprave.
G

Gost1107

pre preko 1 godinu

Svi pravi Zvezdaši poštuju Mijatovića,Ilića,Miloševića..da ne pričam o Moci i ostalima.

1992

pre preko 1 godinu

A zašto se ne bi lobiralo za Vidića? Šta je i to konkretni postigao van "šutiranja lopte" pa da se ne da raspravljati o tome da li je pravo riješenje. FSS je glomazna organizacija, i teže je voditi FSS nego ijedno ministarstvo u Vladi Srbije. To što je bio top fudbaler ne znači da zna upravljati FSS, a pogotovo to što je veliko fudbalsko ime ne znači ništa.
k

klempa

pre preko 1 godinu

Inace minstarstva vode sve ugledni i sposobni ljudi
R

Rolla

pre preko 1 godinu

Pa samo podji od toga da je Vidić 6 7 god igrao pod najorganizovanojom organizacijom u fudbalu danas - PREMIER LIGOM I FSE.Sigurno Kokeza,Bjeka,Nedimovic i ostali znaju rukovoditi glooomaznim savezom kao sto je fss....Druze, da je malo pravde, ne bi bilo kluba u bilo kom rangu takmicenja, a da nema omladinski pogon.U Srbiji je takvih klubova hiljade i oni kao takvi izvlace novac iz saveza.Vidic bi znao kako resiti takve stvari.

1992

pre preko 1 godinu

Ko je to rekao? Kakva ti je to logika? Kažem da treba stručan i sposoban i iskusan čovjek. Ako misliš da sam za ovog Nedimovića, nisam, uopšte ne znam ni ko je ni odakle se pojavio za ovako ozbiljnu ulogu i poziciju. Ali kao što ne vidi šta njega kandiduje, ne vidim ni šta kandiduje Vidića, jer osim njegovog dobrog igranja fudbala i nekih ljudskih mana iskazanih na terenu, ne znam ništa o tome da li je sposoban da vodi FSS.

1992

pre preko 1 godinu

Šta ako je igrao u organizovanom sistemu? Znači ako je trgovac na kasi ili vozač radio u velikom sistemu kakav je Delta, ili električar radio u nekoj velikoj organizovanoj građevinskoj firmi, on po difoltu može voditi istu takvu firmu?
I

Inspektor

pre preko 1 godinu

Pitaj poljoprivrednike koliko im ne Nedimovic pomogao?
Б

Блок

pre preko 1 godinu

Тако је то и земљи где се игра на њивама и "стадионима" а граде се нови друголигашима и трећелигашима....али пссттт то је ОН одлучио,а ко је против ,можда буде на ружичастим дневницима и страначком инфорбилтену и итд ...ни они n2 нису бољи ....као некад b 52
p

pjer

pre preko 1 godinu

Ja kao veliki grobar sam za Vidica,i to na duze staze ,treba nam neko ko ce favorizovati nikog,samo posteno,iako je zvezdas mislim da bi bio neutralan,ne znam zasto ali verujem mu.

1992

pre preko 1 godinu

Kako si ti naivan fra'er. Evo da li bi oni pristali da Kežman bude predsjednik Saveza? Ili da predsjednik Saveza bude Savo Milošević ili Slaviša Jokanović, ili Bata Mirković? Pa nikad. Zato bolje ćuti.
Б

Блок

pre preko 1 godinu

Милошевића нико нормалан хтео не би. Лик је био љути противник Томиславу Караџићу,па кад му Томислав дао функцију ,Саво га за орден предлагао. Био љута опозиција вашој управи,ал кад га звали да буде тренер... Кежман не делује као неко ко би био председник... Јокановић,Мирковић,Саша Илић што да не.
s

slavuj

pre preko 1 godinu

Ja mislim da se ovaj Nedimović dobro uklapa u profil čovjeka koji može voditi savez. Ljudina je bio ministar poljoprivrede, a kako su skoro svi tereni u ligi livade i oranice, vidjeli smo danas Surdulicu, neki dan Kruševac i mnoge druge, to daje prednost Nedimoviću nad Vidićem. Vjerujem da se čovjek razumije u fudbal, a kad bude dijelio pomoć iz saveza klubovima, vjerovatno će to nazivati podsticaj. Samo u Srbiji Nedimović može biti kavlifikovaniji za predsjednika saveza u odnosu na Vidića ili bilo koju fudbalsku legendu.
В

Вук са Велебита

pre preko 1 godinu

Видић-Недимовић...Код нормалних Срба,навијача који воле своју земљу,који воле фудбал,не би се требало пуно размишљати.Само,ми смо заробљена земља од једног човјека,који кадрира све од управника зграда па навише.Срамота ме кад видим како се понаша моја Звезда...жао ми шта себи допушта један Џајић...Бјесним кад је води лице са потјернице,који у својој канцеларији држи слику великиг вође.Постали смо народ без муд.,који прима пар стотина евра мјесечно и ћутке посматра неправду око себе.
4

40+

pre preko 1 godinu

STA KAZE TRALALATOVIC I ON JE ZA NEDIMOVICA,,IZVINI KUME,,OVO JE SRBIJA
G

Gost1987

pre preko 1 godinu

Bravo bre!!! Tako radi jedna ozbiljna drzava, ozbiljan savez, ne meša politiku i sport. Postaviš ozbiljnog i sposobnog coveka koji je unapredio poljoprivredu i izdigao je na jedan visok nivo, gde nam Holandija gleda u ledja. Kakav Vidić, sta je on postigao u zivotu? Bio kapiten tamo nekog Mačestera, ili mozda stavljao glavu gde nedimović ne bi ni preko televizora nokat. Svašta. Na pravom se putu nalazimo. Molim za objavu!

Marko Stevic

pre preko 1 godinu

izglasaju li nedimovica, ja sam zavrsio i sa zvezdom i sa nasim fudbalom... nisu im stadioni dovoljno prazni?
N

NoName 1

pre preko 1 godinu

Осим брачног пара Шутановац, објекат на Врачару граде Немања Видић, фудбалер енглеског Манчестер јунајтеда, Миа Зечевић, ћерка некадашњег генералног секретара ФК Партизан Жарка Зечевића,  Гордан Петрић, некадашњи фудбалер и потпредседник ФК Партизан, Драган Петрић, Драгиша Вујовић, Зоран Јанковић, Спасоје Ивановић, Ненад Ђорђевић и „Vilab Pharm LTD” из Лимасола на Кипру. Lepo društvance.
a

asi

pre preko 1 godinu

Svima nama poznata imena koja si naveo su ljudi koji su uspesni fudbaleri i posteno zaradili svoj novac pa neka i grade. Sem bracnog para Sutanovac,znamo i kako su oni "zaradili" .
B

Bg

pre preko 1 godinu

Vidic novac zaradjen u Engleskoj ulaze u Srbiju, sta je tu problem ? I sto je na kraju krajeva to tvoja stvar ? Ti bi verovatno sve steceno u zivotu dao u humanitarne svrhe, izvini molim te.
G

Gost87

pre preko 1 godinu

Čemu kukanje sad? Jesmo imali šansu sa nešto preduzmemo? Jesmo. I? Pa nemam za koga da glasam, pa svi su isti, ćuti samo da nije gore... Pričamo na poslu danas o ovome, kukaju na Nedomivića. Trojica od njih četvorice nisu glasali. I ja kažem šta se bunite onda. Pa znaš, za koga da glasam? Pa ništa, kad nemaš za koga, ti onda ćuti, gutaj, i gledaj Nedomivća na čelu saveza.
M

Mile Kontraš

pre preko 1 godinu

Ccccc Nedimovic??? Gde ide nas fudbal!
T

TP-1

pre preko 1 godinu

Ma ne Vidic ej?! Onaj koga bolela ona stvar za dres reprezentacije?! Ljudi,sta je sa vama???
P

Penal

pre preko 1 godinu

Nedimovic ne poznaje ni jednog igace iz lige 5.,zna samo onog sto izvodio penal,njegovog vodju
D

Dzimi 89

pre preko 1 godinu

Treba svi da se ujedine delije i grobari da podrze Vidica dosta je bilo lopova na celu saveza,ako ovaj Nedimovic bude izabaran sve prave delije treba da bojkotuju utkamice pa nek bude jedno hiljadu placenika na utakmicama Zvezde .

Sakur

pre preko 1 godinu

Ovde je samo pittanje koji zvezdin covek ce da zasedne na celo i da joj obezbedi narednih 5 godina titulu a ovog seoskog trenera ne treba komentarisati samo ga pogledas i sve ti je jasno
H

Hepek

pre preko 1 godinu

A da vratimo toleta? Tada je sve bilo ok,jel tako?
c

cokna

pre preko 1 godinu

javi se ...
s

sta kaze

pre preko 1 godinu

Cokna jeli on za Vidica...
N

NoName 1

pre preko 1 godinu

A šta da kaže Cokna? Mogao bi na primer da priča o tome kako je Vidić zajedno sa Šutanovcem (dok je ovaj bio ministar vojni zadužen za pretapanje naših tenkova) pronašao pašnjak na sred Vračara i tu podigao zgradu. Znate valjda šta su Šutanovac i Vidić.
I

Ildzo

pre preko 1 godinu

Vidic prosto nema sanse. Jedino ako se narod digne I protestima pokaze da je dosta! U suprotnom ode fotelja...
O

Ognjeeeen

pre preko 1 godinu

Taj covek, ne bih ni ime ni prezime da pisem..unistio je poljoprivrednu i sad se gura na celo saveza..pa dokle ljudi vise, hocemo li se urazumiti jednom konacno????
m

mikac678

pre preko 1 godinu

Naravno da će Nedimović biti izabran jer se zna ko bira predsednika FSS, ovo bi se moglo izbeći ako bi se stvorio pritisak javnosti i navijača da bude Vidić izabran. A pošto navijači ćute znači nema ništa od Vidića, normalna Srbija opet gubi nažalost
a

a sad

pre preko 1 godinu

da cujemo COKNU....
G

Gost Vladimir M.

pre preko 1 godinu

Bas me zanima kako ce Dragan Dzajic glasati Nedimovica,pored bivseg kapitena Zvezde!Da covek od skoro 80 godina ,fudbalska velicina,mora toliko nisko da padne i da ne glasa svoje,zvezdino dete,vec nekog koga su mu rekli.Ustvari,nista me i ne čudi od Terzica i ekipe,odrekli su se Deje i Piksija,sada je na redu Vidic
J

Jovanovic Ognjen

pre preko 1 godinu

Nece Nemanja pobediti sigurno jer Nedimovica gura zvezda i terzic on je njihov kandidat,a njega je podrzao predsednik drzave.E sad sto zvezdi ne odgovara bivsi igrac koji ce da radi po propisima i pravedno i da svi budu jednaki,a odgovara im nedimovic bivsi ministar (pazi sad) poljoprivrede koji je vec svasta radio kao ministar,pravio razne malverzaciji i ojadio mnoge nase ljude sa sela,ali on ima iskustva u radu sa malverzacijama sto je zvezdi veoma bitno jer drugacije prvenstvo nebi mogli da osvoje bez,svojih 10 klubova u ligi i par stelanih tekmi.

Sakur

pre preko 1 godinu

A vidic je grobar ahahahahha ovi zvezdasi prsli skroz,nije mi jasno zasto se vi sekirate ko ce da dodje kada vam onaj glavni namesta titule
P

Pedja 444

pre preko 1 godinu

Ako pobedi ovaj politicki poltron umesto Vidica, treba jednostavno bojkovati reprezentaciju ma koliko to bilo tesko. I tako dok se stvari ne promene
m

mare1414

pre preko 1 godinu

Bas cudno sto je ovakva situacija, inace smo ocekivali da ce nas fudbal da vodi jedna ovakva legenda i ljudina poput Vidica koji bi proterao iz njega sve sto ne valja i sto ga unistava vec decenijama i uspostavio zdrav sistem. Malo sutra. Toliki novac se obrce u fudbalu, cak i u ovom nasem srpskom, da nema sanse da bilo ko posten i sa dobrim namerama uspe nesto dobro da napravi.
T

TP-1

pre preko 1 godinu

Ma vazi ej...on ljudina??? Ahahahhahahhaa...sutnuo dres kao slinu? On ce nekog da protera. JbT...u kom mi svetu zigimo kad moze neko ovalo da bude izmanipulisan da ne kazem nesto!

gemathegreat

pre preko 1 godinu

Jel ti živiš na grani ??? Koga će Vidić da protera ??? Pa aj prvo da kaže koju interesnu grupu predstavlja pa da vidimo da li nam se dopada jer ako je sa vlašću ko što mislim da jeste opraće ga ko prljave čarape. Pa vi bre ljudi ne znate ni gde ste šuplji. To što je Vidić legenda u ovoj priči znači taman koliko to što si ti čuo da je sir bio jeftin prošle nedelje a ove poskupeo. Menadžerstvo je zanat, on treba da postane političar fudbala jer to titula predsednika nosi. Da li je on spreman na to i ume li on to jer zadnje što je on dobro radio je da je poturao glavu gde drugi neće nogu. Ono što vi ne razumete izgleda, sa Vidićem je problem što NEMA IMUNITET OD UTICAJA POLITIKE. Bez takvog čoveka bilo kakvih promena nema, ne računajući što će posle svaka budala da zna bolje od njega i da ga izbacuje sa istog mesta.
C

Camil

pre preko 1 godinu

Vidic je sa Djilasovcima to i ptice na grani znaju,tako da tesko.
n

ne lazi

pre preko 1 godinu

camilo
R

Rashaaa

pre preko 1 godinu

Pa na pogrešnom smo putu
p

pfc

pre preko 1 godinu

Nikad više neće biti predsednika ko što je bio Tole Karadžić. Švedski fudbaleri su bili oduševljeni Kućom fudbala i izjavili su da se retko gde može videti takav objekat. Bez Toleta, Kuću fudbala nikad ne bismo imali. Jedan je Tole Karadžić
@

@pfc

pre preko 1 godinu

A Antića što je oterao?!?
h

hehehe

pre preko 1 godinu

Dzajic da bude predsednik, covek na konferenciji kada je Zvezda izbacena je rekao da je Zvezda izbacena zato sto nije platila UEFA-i 3 miliona evra, a onda ga BATA DJORA ispravlja da ta suma nije placena igracima. Komedija, covek nema pojma gde se nalazi u prostoru i vremenu.
S

Soro

pre preko 1 godinu

Samo po sebi to sto se plasimo da neki Nedimovic moze da pobedi jednog Nemnju Vidica za jednu takvu ulogu je strasno,ali nanovom primeruu treba sve da nam bude jasno,ako zaista taj Nedimovic pobedi,onda smo mi narod i nacija kojoj definitivno vise nema pomoci..
p

postic

pre preko 1 godinu

Kad politika oplete ,moraju da daju gllas za ovog nedimovica ucene i obecanja prorade..Tako da ako su to naumili i bice..
A

Anton 1985

pre preko 1 godinu

Lepo je procitati da neki fudbaler ima mozak, razmislja i rezonuje...ali ne samo za "osnovne funkcije" i one floskule "ostavicemo srce na terenu i sl". Ovaj Petric kad nesto kaze, ima tezinu. Covek je za svaku pohvalu, jako mi se dopada. Iskreno, samo u tome svemu ne vidim konekciju sa Vucelom i Vazurom. Kapiram da od necega mora da se zivi...
n

noleeeeeeeeee

pre preko 1 godinu

Petricu Partizan ne treba da bi zivio. On ima para i od cega da zivi.
Д

Дадо Нк

pre preko 1 godinu

Ако треба да се бира између Недимовића и Видића онда катанац на фудбал,играти рекреативно
P

Pobeda je resenje

pre preko 1 godinu

Prosto i jednostavno neka navijaci Partizana,Zvezde,Vojvodine,Tsca,Radnickog iz Nisa,Radnickog iz Kragujevca JAVNO,JASNO,GLASNO I TRANSPARENTNO iskazu na sledecoj utakmici i utakmicama da zele Nemanju Vidica.Naravno i ostatak Srbije da covek vidi da ima podrsku i vetar u ledja i da svi zele Nemanju Vidica za predsednika Fss.
Д

Дадо Нк

pre preko 1 godinu

Одличан предлог,браво.
O

Orao

pre preko 1 godinu

Kakvi navijaci moj prijatelju. To SNS kontrolise odavno.

Sakur

pre preko 1 godinu

A zasto bi Partizan zeleo vidica ajde prosvetli nas zvezdasu?
R

Rodman1986

pre preko 1 godinu

Sa vama ni u crkvu, ni u džamiju...
к

кинџал

pre preko 1 godinu

Срби...споран је Недимовић свакако, ту нема дилеме. Видић наравно треба да има мјесто у Савезу али мјесто на коме ће да се учи. Функција председника ФСС није само у жаргону "ја сам бивши играч са великом каријером". Једно је шутирати лопту а друго је владати знањима из права, економије, менаџмента итд итд.. Свака част, Немања се едукује, али прво да се учи у ФСС па да за коју годину постане предсједник ФСС. Зар у толикој Србији нема ниједан неокаљан кадар са искуством вођења већих система, факултетски образован који може домаћински повести савез напред (не морамо му име ни знати)? Фудбал је одавно огроман бизнис, није довољно само да потрошимо поново неку нашу спортску легенду.
Д

Дадо Нк

pre preko 1 godinu

Какво има искуство Министар за Пољско млијеко који је уништио пољопривреду и обичног сељака???? Видић је име у свијету фудбала,упореди његов утицај самом појавом и овог другог гремлина
p

postic

pre preko 1 godinu

Covek zavrsio u fifi ono sto treba ,lakovic i jos jedan ga hvalili da je bio medju najboljima tamo,a ne vidim sta tu treba ,nece biti trener,vidim i tole karadzic prvo se ucio i ostali
p

podesen

pre preko 1 godinu

A Kokeza vladao znanjem,ekonomijom,čovek šetao magarca na moru i slikao sa turistima.
p

podesen

pre preko 1 godinu

Kokeza bio funkcionalno nepismen,a Vidici mora davlada pravom , ekonomijom i menadžmentom.Ako treba proslave i diplomu sa Sega Mega gratis samo kaži koju zelis.
a

a1s2

pre preko 1 godinu

Svaka čast na komentaru.
R

RARITET'

pre preko 1 godinu

Ne pomaze srpskom fudbalu ni 2 Vidica!Infrastrukture bez,stadioni prazni,cela drzava navija za 2 kluba i to oko Zvezde euforija samo kad su kvalifikacije za LS,a kod nas euforije nece biti ni da udjemo u 1/2 ovog LK-a!Ne volimo fudbal,ali brate i monotoni su rezultati,na stadionu nema da se ode u WC,a o kisi i da ne pricamo.
N

Novalis

pre preko 1 godinu

Tako su Hrvati pričali za Šukera pa su ga jedva oterali sa g.... motkom.

Katalonija

pre preko 1 godinu

Gordan je mnogo dobar lik, baš pozitivno iznenađuje izjavama u ovom ne toliko normalnom vremenu...

Avangardista

pre preko 1 godinu

Razlika izmedju nas i njih. Nas Petric podrzava njihovog a da je kojim cudom obrnuto odma bi islo teorije zavjere, CIA, BIA, Tole, Mossad i slicno....
N

Niš PFK

pre preko 1 godinu

Ja smem da se kladim da Partizan i zvezda ima da glasaju za Nedimovica. Za Vidica, prosto receno, ne smeju da glasaju...
N

Nekac035

pre preko 1 godinu

Nedimovic koji je lose radio i kao ministar poljoprivrede. On da vodi FSS?! To ce biti onda dno dna!!! Ovde se ne radi o navijackoj pripadnosti, vec o buducnosti naseg fudbala.
S

Sta je

pre preko 1 godinu

Šta reći Gordan je ljudina, svaka mu čast. Sve objasnio. Uvek mi se sviđo ovaj lik, sada još ciše ga gotivim. Kratko i jasno. Glasno i istinski.
д

дуда

pre preko 1 godinu

Ми делије кажемо не.доста нам је Пиксија Видића и осталих који долазе уз помоћ партизановаца
Д

Дадо Нк

pre preko 1 godinu

Зачудило би ме да ви цигани гласате за свог угледног бившег играча и капитена,ви се не сналазите у чистом муљу и блату! Ово се односи на вас цигане са оваквим размишљањем којима вас сматрам за баш мали проценат!
G

Gost Pele

pre preko 1 godinu

Baš imaš podršku.
V

Voša NS

pre preko 1 godinu

Lobiranje, ne, mozda glas, ma ne glas gaalaaaama da bi se mozda gazda svega predomislio. Nadam se da je ovo samo ispitivanje a onda gazda kaze Nemanja, zbog rokova i preuzetim obavezama prema gazdama preko da ne nervira iste, tuzno ali Srbija!
N

Navijac 88

pre preko 1 godinu

Valjda ce ovaj poljoprivredni ministar da sadi krompir po srpskim livadama jer ko iole prati fudbal pita se sta ce ovaj u FSS. Al onda sebi kazem nemoj biti dete grujica dok onaj kadrovise tako ce biti klimaj glavom i nepitaj dobro svoju strinu ne postavi za predsednika FSS. Izvinjavam se strini

Marko Pavlovic

pre preko 1 godinu

Kakav crni Vidić
M

Mile12

pre preko 1 godinu

Bože me sačuvaj,samo da li će biti javno glasanje,da vidimo na kraju ko je za koga...!?Ili ovo prerasta u još jedan rialiti?
D

De jàn

pre preko 1 godinu

A zasto bi Vidica, kad moze neki tamo Nedimovic koji veze nema sa fudbalom? Zasto su nama potrebne fudbalske legende i ljudi koji se razumiju u fudbal, kad mozemo da imamo bivse (propale) ministre? Zasto Crvena Zvezda ne izadje javno da podrzi kandidaturu Vidica, kao svog bivseg kapitena i jednog od najpoznatijih srpskih igraca, drugog stranog kapitena u istoriji Mancester Junajteda, i jednog od najboljih defanzivaca u istoriji Premijer Lige??? Vjerovatno jer onda lopuze ne bi mogle da muvaju...
G

Gost011

pre preko 1 godinu

Pravo u metu gospodine Petricu!! Ali dzaba kad se ovde pitaju nazalost neki drugi faktori.. Hrabro od vas sto ste otvoreno stali uz Vidica!
i

iron

pre preko 1 godinu

Kandidat ce biti i Dragan Dzajic...
O

OkosBokos

pre preko 1 godinu

Nema mesta za Vidica, ali ima za vracarskog investitora i Kokezinog druga, bivseg “kapitena”, Kolarova. A mora i mesta da se nadje i za legendu nocnog zivota Stefana Babovica. Ne daj Boze da budu tu Vidic, Jugovic, Mijat.
G

Gostshsjj

pre preko 1 godinu

pa reci to vazuri
s

srxx

pre preko 1 godinu

Rekao je svima ovim putem...

Henry14

pre preko 1 godinu

Svaki normalan ljubitelj fudbala je za Vidica.Ako Nedimovic bude predsednik,onda je stvarno kraj nadanju u bolji fudbal u nasoj zemlji u buducnosti.To kazem kao grobar.I ne vidim zasto bi neko hteo pre lika iz politike nego proslavljenog fudbalera i licnost.
G

Gost1213

pre preko 1 godinu

zato sto kod Vidica ne mogu da kradu, nemaju menadzeri fudbalera interes, ne glasa se da fudbal ide napred nego jos da ga ojade i unazade da napune jos malo dzepove