Komentari na vest

UEFA KOEFICIJENTI: Decenijski san postaje java - Srbija ima u džepu dva mesta u Ligi šampiona

X

XC60

pre preko 3 godine

PARTIZAN I SAMO PARTIZAN!!!
Z

Zvezda U Srcu

pre preko 3 godine

To znači da je dovoljno da se Zvezda plasira u Ligu Evrope a da ostala naša tri kluba prođu ove prve kvalifikacione mečeve. Za Vojvodinu trenutno nznm ništa, mnogo igrača je promenjeno kao i šef stručnog štaba, ali znam i siguran sam da ovu prvu utakmicu prolaze "lagano" i da znaju da igraju bunker... Za Partizan sam takođe siguran da, ukoliko mu žreb bude naklonjen kao u prve dve utakmice, može dogurati bar do IV kola Lige Konferencija, ako ne i da se plasira u V kolo LK... Čukarički bi bez problema trebao da prođe ovo prvo kolo kvalifikacija, jer je svakako mnogo bolja i "srčanija" ekipa od Uostalom, da budem iskren prema sebi, siguran sam da i Partizan prolazi slovake, Vojvodina prolazi litvance a Čukarički definitivno dobija is azere u oba meča, jedino me brine (ali me to jako brine, toliko da ću snimiti tekmu i pogledati je više puta, kao što sam gledao oba meča Kairat - Makabi) šef stručnog štaba i sam stručni štab FK Crvene Zvezde, ne igrači koji će dati svoj maksimum, već prva postava, taktika i (najbitnije) formacija... Ajde Bože pomozi Zvezdi danas u napadu a još više u odbrani ukoliko se Mister Dolar bude držao formacije 3-4-2-1 sa Babićem i Pankovim u prvom timu, kao i Krstičićem u prvoj postavi (za koga msm da još nije spreman za ovakve utakmice i da je prespor za brze napadače i prednje veziste kluba iz Almatiju.. Ej, a da nam je neko ponudio u II kolu kvalifikacija za Ligu Šampiona kazahstanski Kairat, da bi svi oberučke prihvatili, ali onda poče Mister Dolar da izvodi Degeneka iz prve postave, kao i Kangu, da razmišlja da igra sa više od 5 odbrambenih igrača protiv Kairata (Dragović, Babić, Pankov, Sanogo, Krstičić, Rodić, Gajić (ili pak ljubimac Gobeljić), te se plašim da bez dovoljno brzih fudbalera u prvom sastavu (Katai, Gajić, Rodić, Krstičić, Ben) nismo spremni za brze kontranapade a bunker protiv kazanaca bi nas JAKO SKUPO koštao... Remi ili gol razlike za Zvezdu tamo bi značio prolaz dalje, ali nmg da verujem da smo svi mi navijači Zvezde (barem oni iskusni koji prate fudbal) u strahu od poraza od jednog ispod prosečnog kluba za PRVI SASTAV ZVEZDE (isti kao u prošloj sezoni u Evropi, samo umesto Milunovića - Dragović, umesto Falćinelija - Dioni, Pavkov ili Ben u krajnjem slučaju dok ne stigne taj famozni špic) ali sa Degenekom, Kangom, Ivanićem, Kataijem, Benom, Bakayoko-om (ili Falcom) u prvom timu, pa kada provedemo sa 2:0, onda u igru može i Krstičić i Srnić, pa i Pankov i Babić... Ajmo Zvezdo igraj napadački kao što umeš, ostavi odbrambenim igračima koje Stanković izabere da čuvaju naš gol a Ivanić, Katai, Ben, Kanga u napad uz pomoć Bakayoko-a (ukoliko bude igrao kao bek ili wing bek) i Pavkova u zadnjih 30 minuta... Sve ispod Zvezdina pobede tamo smatran velikim neuspehom stručnog štaba Zvezde a ne samih igrača!!! Idemo do pobede u dalekom Almatiju, koji je na "korak" od "krova sveta", na liniji sa Indijom i maltene na sat leta od Mongolije!!!
D

Dusmanin

pre preko 3 godine

Zvezda ispada u plej ofu za LS verovatno i igra LE, a ostala 3 kluba ispadaju u 3. kolu LK, to je sigurno. Dinamo ce igrati ili LS ili LE, a sva 3 ostala kluba idu u plej of za LK. Svajcarci i Kiprani takodje imaju neke sanse da osim sampiona jos neko udje u grupnu fazu bilo kog takmicenja. Grci sigurno mogu da skupe ogroman broj bodova. Realnost je da Zvezda ne moze sama da skupi dovoljno bodova i da nema nista od tog drugog mesta.
G

Gost133

pre preko 3 godine

Talijanska liga ispred Bundeslige? Ovo se vidi da slazu novinari koji pojma nemaju o nogometu. Pa sta je u LŠ u zadnje 3 godine uradio ijedan talijanski tim? Juventus redovno ispada u osmini finala, Atalanta se trudi ali nije top klasa dok Inter, Milan ili ne igraju LŠ ili ako igraju ispadaju u grupi. Iz Bundeslige o Bayernu necu trositi rijeci, uostalom bili su prvaci prosle sezone, BvB vec duze vrijeme igra redovito LŠ i redovito prolazi grupu a nekad i osminu finala, i RBL igrao polufinale prosle sezone (znaci imaju veci uspjeh nego Juventus u zadnje 3 godine) i iako su kratko u LŠ svaki put su prosli grupu. I onda se nade netko pametan pa krene davati bodove. PremijerLiga kao prva ok, imali su 2 finalista ove sezone iako bi se o proslim sezonama dalo raspravljati, LaLiga klubovi takoder 0 bodova u LŠ u zadnje 3 godine dok u Europskoj ligi su konstantno u vrhu pa imaju nekakvo opravdanje. Pa cak i klubovi iz Francuske lige imaju vece uspjehe nego talijani u prosle 3 sezone, Psg i Lyon bili polufinalisti a Psg i finalist, i ove sezone Psg polufinalist..... strasno kako slazu liste.....
G

GOST1389

pre preko 3 godine

Sta im u evropi smeta da urade? Shamrock im se smesi i ove godine. Napred Vosa i Cuka, vi ste nam pored naseg najveceg kluba jedina sansa.
H

Home Ivan

pre preko 3 godine

Kairat 2015,zaboravlja se
F

Fagder

pre preko 3 godine

Posle finala kupa želim im sve najgore da im se desi, ne interesuje me nikakav koeficijent kad ionako sahranjuju srpski fudbal.
д

док

pre preko 3 godine

Ти мрзиш и у своме стану све зар не?Признај
D

Dusmanin

pre preko 3 godine

I ja delim tvoje misljenje. Nakon finala kupa 2011. grobarima srpskog fudbala zelim sve najgore.
N

Nadam se da se varam

pre preko 3 godine

Nikad bliže, ali ćemo po dobrom starom srpskom običaju zapeti kad treba da se napravi iskorak... Moj Partizan je jako neozbiljno pristupio prelaznom roku, kako je radio i prethodnih sezona. Mi se nismo pojačali, samo smo popunili neke rupe. Jedino smo jači u napadu, ali to i nije moglo da bude gore od onog prošle sezone, kada smo od odlaska Sadika igrali bez klasičnog napadača. Zamena za Asana nije stigla, Svetu Markovića zamenio je Saničanin i to je jedini korektan potez. Vidim nema zamene ni za Banjaka, pa sad nazad imamo samo trojicu štopera, od toga jedan Ostojić veteran u podomaklim igračkim godinama. Levi bek ajde još nekako, Obradović i Urošević su korektna rešenja, ali na desnoj strani Miljković koji je bezopasan napred... U veznom redu Pantić igra odlično, ali potpuno je bizarna situacija oko Sume koji nam je uz Rikarda najbolji igrač, a status mu je nedefinisan. Nije čak ni pripreme odradio, nisam siguran ni da li se uopšte do sada priključio ekipi... Ne znam, mislio sam da su nas četiri godine posta naučile nešto, a mi se i dalje oslanjamo na nesposobnog Ilieva, koji kad mu propadne A opcija nema plan B, nego ostajemo bez pojačanja. Iako su obećana. Vidim sada se ćuti po tom pitanju, dok na ne otresla neka Dunajska Streda ili Soči koji je ozbiljan tim, iz jakog prvenstva. Sa druge strane ni Zvezda ne uliva neko poverenje. Oni u sezonu ulaze bez napadača, ovaj Dioni tek treba da se uigrava.... Ben pokazao protiv Više da baš i nije u nekoj formi, Pankov protiv ovih slabijih neće ni da potrči. Upali se jedino protiv Milana, Liverpula, Partizana... Nemotivisan skroz inače... Vezni red deluje ok, ali kao da i tu nešto fali... Odbranu bez Degeneka ćemo tek videti protiv ozbiljnijih timova, ali moglo bi lako da im se obije o glavu onakvo teranje iz tima reprezentativca Australije. Možda nije top klasa, ali uvek je motivisan i izuzetno iskusan. A odlaskom Milunovića to bi moglo da im fali, bez obzira na dolazak Dragovića. Bekovi su im kao i u celom srpskom fudbalu... Nepostojeći u napadu, nazad neki od njih mogu da pokrpe. Vošu i Čuku neću ni da komentarišem. Sve u svemu, ne obećavaju ni Partizan ni Zvezda, ali nadam se da se varam.
G

Gost Lk

pre preko 3 godine

Sad gledam ovaj Serif,pa ako Zvezda ne dobije i njih i Kairat neka nam ugase klub slobodno,a Partizan sa Slovacima treba da se sali.
Z

Zvezda U Srcu

pre preko 3 godine

Sve u svemu, slažem se iako navijam za Zvezdu, msm da Partizan ima mnogo lakši klub u ovom kolu kvalifikacija za LK, i mislim da sigurno prolazi slovake, bez ikakvih problema, isto mislim i za Čukarički i Vojvodinu, ali me Zvezda, tj njen šef stručnog štaba i ceo stručni štab mnogo više zabrinjavaju od svega ostalog, jer ne znam otkud sada tolika netrpeljivost prema Degeneku, Kangi i Pavkovu, a toliko uzdizanje Babića (da je iole oduševio u Portugalu, Familicao bi ga otkupio), kao i dizanje u nebesa Krstovića, Pankova, i pojedinaca koji nisu ni za LLSL, a nipodoštavanje igrača koji su svojim partijama u Evropi zaslužili da budu u prvom timu... Što se Gobeljića tiče, kap koja je prelila punu čašu bila je utakmica u Milanu (napravio penal, promašio prazan gol sa metar razdaljine, potom dobio na polovini terena drugi žuti karton i ostavio Zvezdu sa se muči u finišu sa igračem manje, iako he sve bilo ba našoj strani, igra, napad, odbrana, pokrivanje njihovih isturenih pojedinaca), ali oni misle da je narod glup i da mi brzo zaboravljamo, zato eto njega USKORO u prvoj postavi Zvezde!!!
Z

Zvezda U Srcu

pre preko 3 godine

Sve u svemu, slažem se iako navijam za Zvezdu, msm da Partizan ima mnogo lakši klub u ovom kolu kvalifikacija za LK, i mislim da sigurno prolazi slovake, bez ikakvih problema, isto mislim i za Čukarički i Vojvodinu, ali me Zvezda, tj njen šef stručnog štaba i ceo stručni štab mnogo više zabrinjavaju od svega ostalog, jer ne znam otkud sada tolika netrpeljivost prema Degeneku, Kangi i Pavkovu, a toliko uzdizanje Babića (da je iole oduševio u Portugalu, Familicao bi ga otkupio), kao i dizanje u nebesa Krstovića, Pankova, i pojedinaca koji nisu ni za LLSL, a nipodoštavanje igrača koji su svojim partijama u Evropi zaslužili da budu u prvom timu... Što se Gobeljića tiče, kap koja je prelila punu čašu bila je utakmica u Milanu (napravio penal, promašio prazan gol sa metar razdaljine, potom dobio na polovini terena drugi žuti karton i ostavio Zvezdu sa se muči u finišu sa igračem manje, iako he sve bilo ba našoj strani, igra, napad, odbrana, pokrivanje njihovih isturenih pojedinaca), ali oni misle da je narod glup i da mi brzo zaboravljamo, zato eto njega USKORO u prvoj postavi Zvezde!!!
S

Srbija Majka

pre preko 3 godine

Evo jos jednog primjera kako nam valja navijati za sve nase klubove...a razmirice i nerazumjevanje izmedju vjecitih ostaviti za derbi i za nase prvenstvo. Likovati i nasladjivati se nad porazom Partizana ili Zvezde u Evropi a isto tako Vojvodine ili Cukarickog je krajnje glupo i evidentno stetno po svim parametrima a posebno po svoj klub...jer bolja pozicija na UEFA listi ti olaksava put u isto to takmicenje i priliku da finansijski stanemo na noge i podignemo isti taj fudbal na visi nivo. Bespotrebno omalovazavanje i likovanje na ispadanje nasih klubova nebi trebalo da bude nacin da iskalimo sopstvenu srecu i zadovoljstvo i tako radimo na urusavanjem Srpskog fudbala!!!
D

Deyan X

pre preko 3 godine

Država je vlasnik skoro svih klubova sem Čuke. Tako da, ako neko želi bolji fudbal u Srbiji, trebalo bi da bude vlasnik. Ako vlasnika ne interesuje da npr Vojvodina ima respektabilan tim, da moze da se nada grupnoj fazi... i naravno bodovima koji bi Srpskom fudbalu mnogo znacili, onda ni mi kao navijaci nemamo cemu da prisustvujemo.
S

Saklaman

pre preko 3 godine

Kad bi dao bog da tako i bude, sama liga bi automatski dobila na kvalitetu. Kvalitetniji igraci bi dolazili u najjace klubove, ostali bi morali da se pojacaju da orobaju da pojure nekako to drugo mesto pored blizanaca. Znacilo bi dosta srpskom fudbalu u globalu ali hajde videcemo, prvo skoci pa reci hoo sto bi rekla ona dobra stara. Srecno im svima u svakom slucaju
S

Saklaman

pre preko 3 godine

2017 i 2018 su dve najbolje izbodovane sezone partizana i zvezde, iskren da budem ne secam se ostalih ekipa sta su uradili tako da iako ne bude sad, ubedjen sam da ce dogodine biti osvojena konacno ta dva mesta u ls..
C

Cz

pre preko 3 godine

Ok, nasa 3 kluba treba da guraju u tu konf ligu ali isto tako ce gurati i klubovi slicnog nacionalnog koeficijenta. Ono sto se cini malo bzvz je ustvari da ako Zvezda ne prodje grupu lige sampiona i ostvari tih dodatnih 5 bodova, bolje je igrati tu konf ligu nego ligu evrope ( zbog koeficijenta ). Znaci da iako budemo imali 2 ucesnika LS, 1 u LE i 2 u LK od one tamo sezone da cemo mukom to i odrzati ukoliko ne pocnemo ozbiljno da ulazemo u fudbal. Dakle, predsjednice i ostala fudbalska manguparijo, moracete da rasporedite ulaganja izmedju klubova i sto manje stavljate u svoje preduboke dzepove ako zelite rezultate.
А

АРАНЂЕЛ ГОЛУБОВИЋ

pre preko 3 godine

Па реално да је тако брат за брата и сви смо једно, шта би фалило да Вукановић оде у Војводину или Чукарички, мали Радуловић или неки играч Партизана који неће имати толико шансу у Звезди па да појачају конкуренцију у Чуки и Воши, да помогну за те квалификације и коефицијент. Да они за узварт за ту услугу не глефају играча као ето ми разигравамо туђег играча. Па на крају крајева ако и они имају неког талентованог играча да прво Звезда и Партизан као објективно два највећа клуба у држави имају предност јер ће имати јаче позиције за преговарање код трансфера тог играча, па за 30 и 40 процената добиће рецимо новац који би добили за играча да га сами продају, то је неко моје мишљење, али свјестан сам да је то све утопија и да је превише сујете, себичних личности и српске неслоге.
S

Skakadak

pre preko 3 godine

Pre svega hvala zvezdi!
9

951357

pre preko 3 godine

Realno, došli smo u ovu situaciju zahvaljujući uspesima Zvezde poslednjih godina. Sad je red da se i Partizan uključi. Zvezda će sigurno igrati grupnu fazu, da li LŠ ili LE, nebitno je, ali mora i Partizan da uđe u grupnu fazu i zapravo osvoji neki bod. Jer se boduje isto, a imaće lakše protivnike nego Zvezda, tako da očekujem od njih mnogo. Voša i Čuka što uzmu u kvalifikacijama uzeli su. Realno, imaju jače protivnike i sve sem ispadanja u sledećem kolu je iznenađenje. Navijam da se to desi, ali nije realno. Sa druge strane, i druge zemlje imaju dobre šanse, tako da neće biti lako. Zato je potreban uspeh svih u Evropi ove sezone.
G

Gza

pre preko 3 godine

A kad vas 10 godina ni na mapi nije bilo, to nema veza. U ukupan koeficient je ulazilo i ono od pre 4 godine, tako da ne izvrci stvari samo kako tebi odgovara i klubu za kog navijas.
@

@gza

pre preko 3 godine

Ajde lepo prouci kako se racunaju koeficijenti pa onda lupaj. Racuna se za zadnjih 5 (pet) godina. To sto je Partizan igrao nesto Ligu Sampiona pre 10-15 godina je lepo ali se ne racuna.
M

Mikri

pre preko 3 godine

Gza druze dok ste vi bili dominantni nigde nas nije bilo...najveci koeficijent ima zvezda tako da pusti te price od pre 10 godina bili ste kanta za punjenje.
S

Saklaman

pre preko 3 godine

Pa partizan sad ima teze protivnike zrebom nego zvezda ako vec hoces objektivno da pises onda pisi i o tome
P

Panter14

pre preko 3 godine

Mikri pa dok smo mi bili dominantni nije nas nigde bilo zato sto je samo Partizan donosio bodove zvezde nije bilo ni na mapi. Sad kad vi dominirate mi bar udjemo u grupnu fazu. Zato molim te sedi dole i cuti.
V

Vladaaaaaa

pre preko 3 godine

Nismo napredovali tada jer Zvezda nije donosila nikakve bodove, a sada Partizan ima odredjene rezultate, da nije bilo Partizana ne bismo bili u 13, istina je da Zvezda ima bolje tezultate poslednjih 2,3 sezone
P

Panter14

pre preko 3 godine

Upravo tako

Liga bez briga

pre preko 3 godine

Tada je Vojvodina stizala dalje od Zvezde ali nije imala nikakvu podrsku drzave da bar zadrzi veoma talentovanu generaciju sa Dusanom Tadicem posle se to sve rasprodalo a da je dobila 10-ti deo koliko je Zvezda usla bi i vise puta u grupnu fazu.
M

Mikri

pre preko 3 godine

Sve je to lepo ali ako vosa i cuka ne prodju sa obe pobede opet ce i zvezda i partizan porati da prodju grupe...jer vosa lask da prodje nema apsolutno nikakve sanse...
G

Grosss

pre preko 3 godine

Vežba Voša bunker... nije baš 100% bez šanse ako uspe da stigne do penala :)
C

Cz

pre preko 3 godine

Zasto pesimizam toliki ? Pa evo imali smo i mi i oni odlicnu probu pred evro utakmice. Vosa se branila perfektno protiv nas a valjda taj lask nije bolji od Zvezde
G

Gendale

pre preko 3 godine

Samo da ne naletimo na Šamrok.
J

Jen,dva,tri

pre preko 3 godine

Kada vidim kakvi su koeficijenti za LK izgleda da bi zvezdi bilo bilje da igra tamo sto se tice koeficijenata. Imali bi odlicnu priliku da natucemo koeficijente pa bi jos vise napredovali na uefa listi sto bi nam dosta znacilo sledece sezone i kasnije. E sad jedino su pare vece u LS i LE
M

Mecava

pre preko 3 godine

Ovo možemo zaboraviti jer nam se klubovi plaše i pozivaju na oprez uvek kada dodje neka ekipa koja nije sa Malte i Kipra.

Vixtra

pre preko 3 godine

Ispravka, samo sa Malte. Sa Kipra su odavno opasni za nas.
G

Gostttt

pre preko 3 godine

problem je sto verovatno ni jedan nas predstavnik osim zvezde nece igrati neko od ova 3 takmicenja... vosa zavrsava prltov laska, cuka ima malo bolje sanse, dok i partozan i u 2i u 3 kolu ima nezgodne rivale, dok zvezda sa 1 pobedom igra evropu, jedna pobeda je dovoljna za lk... srecno nam bilo svakako
F

FAN

pre preko 3 godine

Uvek ću navijati za sve naše klubove u Evropi, ali nikad za bg-blizance.
C

CCCCLoptanje

pre preko 3 godine

Ne fantaizarj. bez njih bi bili predzadnji. Prvo vi navijate za vase kokalne klubove! Van SRB svi zajedno kao naci preci protiv Nemace itd! Svi zajedno za SRB...CZ, FKP, VOSA, Cuka ....CCCC
G

Grosss

pre preko 3 godine

Kako čovek uopšte može da napiše ovako sumanutu rečenicu?! "Uvek navijam za naše u Evropi, osim za one naše koji igraju u Evropi"?! Na čemu li si ti...?
S

Stručnjak Neprevaziđeni

pre preko 3 godine

...kad već ne može drugačije da poraste
R

Raša P

pre preko 3 godine

Ovo kolo bi trebalo svi da prođu. U narednom su Soči i LASK teški ali neka bude borba, pa šta bude. Pa i ako se ispada da ne bude dupli poraz!
G

Gost007

pre preko 3 godine

Najvise ocekujem od zvede i paetizana,ipak su oni nasi najaci klubovi,daj boze da konacno i nas fudbal krene na bolje..sreno svima
P

Postic

pre preko 3 godine

Vojvodina se nedovoljno pojacala,treba im dva brza igraca u napadu bar jedno krilo brzo i i napadac,recimo za krilo mogu Spiridonovica zasto da ne,napadac neki stranac
G

Gost007

pre preko 3 godine

@Postic..da definitivno i trebaju bar 2-3 igraca
P

Psycho

pre preko 3 godine

sta smo se ukenjali ako ne mozemo da prodjemo neki Kairat ili neki Soci ili ne znam ni ja koga onda bolje i da nemamo dva predstavnika u LS
C

Cz

pre preko 3 godine

Brate nije to neki ovaj i neki onaj. To su ljudi koji ulazu u ekipu. Oni posle 3 godine postojanja imaju kupljene igrace od po 4+ miliona. Mi posle 4 godine evrope u nizu i zaradjenih 80+ miliona dovodimo igrace kojima je ugovor istekao, napadace koji su dali 3 gola za 5 sezona jer ih trener nije voljeo, vracamo igrace od 35 jer su prije 5 godina bili dobro itd... i treba da se plasimo svih redom. Jer svugdje postoji zdrav sistem osim kod nasih lopova

CZV Zvezda

pre preko 3 godine

Zelim svu srecu SVIM nasim klubovima u evropi, bez obzira na koeficijent, vec zato sto su nasi srpski klubovi i prirodno je i normalno navijati za svoje. A vi ostali se prepucavajte po portalima i na ulici.
b

branolitar

pre preko 3 godine

Nema nama sreće kad se samo svađamo ko je više osvojio bodova i pridoneo koeficijentu.Ubiše nas ta prepucavanja i pun mi je k.... istih
C

Cuka, Vosa, CZ, FKP, CCCC

pre preko 3 godine

Tako je, u prkos neprijateljima .....svi u napad! Pogledajte Srbija glibal pa ce vam biti jasno sta nam rade. Napred nasi!
A

AP11

pre preko 3 godine

Red je da se svi srpski klubovi medjusobno podrzavaju u Evropi, da ne navijamo brat protiv brata, nego brat za brata, a prozivanje i dokazivanje ko je bolji ostavimo za naše terene u našem prvenstvu. Svim srcem sam uvek bio za sve nase klubove u Evropi, da pokazu da nismo onakvi, kakvim hoce stranci da nas prikazu. Napred Srbi, samo hrabro, 2023 gledamo dva učesnika u grupnoj fazi Lige Sampiona.

Sakur

pre preko 3 godine

mi cemo da vas krademo u nasem prvenstvu a ovako treba da se dezimo zajedno ahahahaha molim boga da ispadnete od kairata
B

Bgd-Oslo

pre preko 3 godine

Tek kad covek ode preko shvati koliko su bitne ove tvoje reci. Neshvatljivo je koliko se prepucavamo medjusobno i zelimo suparnickom timu neuspeh u evropi, zar nije dovoljno da nas pola evrope mrzi, vec treba medjusobno da se koljemo....
T

Trpadzijaw

pre preko 3 godine

Kakve gluposti,pa zar neko stvarno misli da je lingllong u top 15 liga u Eu ?
d

dejanera

pre preko 3 godine

Misli! UEFA misli jer ona i pravi ovu tabelu!
N

NAJVEĆI ZVEZDAŠ IKAD

pre preko 3 godine

Poštovani komentatori, i pripadnici svih boja, najljubaznije Vas molim da se svi uzdržite (uzdržimo) od raznoraznih glupiranja i želja da "komšiji crkne krava",,,,,, Imamo dovoljno neprijatelja okolo Nas, i ne moramo međusobno da se krvimo i ujedamo,,,, ZATO ŠTO SMO OVAKVI, ZATO SMO GA MI SRBI I DOTERALI DO OVDE. Jedna je priča kad se peckamo (po često) i vređamo u i oko Naše lige i kupa, i to se da razumeti, ALI SAMO LUD ČOVEK I BOLESNIK KOME JE MRŽNJA OTROVALA I SRCE I UM, MOŽE DA POŽELI I JAVNO DA NAVIJA ZA STRANI TIM PROTIV TIMA IZ SOPSTVENE ZEMLJE. ZATO SUTRA I U ČETVRTAK : NAPRED IZ SVE SNAGE ZVEZDO !!! NAPRED IZ SVE SNAGE PARTIZAN,,,,, NAPRED IZ SVE SNAGE VOJVODINA,,, NAPRED IZ SVE SNAGE ČUKARIČKI!!!! NAPRED SRBSKA BRAĆO, ZGAZIMO OVU BORANIJU.
j

james23

pre preko 3 godine

U pravu je dečko nema šta,al fora je što klinci navijaju jedni protiv drugih u evropi i donekle razumem i ako je pogrešno,jer sam i ja tako...sećam se koliko sam navijao za anderlekt protiv partizana,suština je da kad odrastu skapiraju da je to pogrešno i svi stariji koji navijaju da ispadne zvezda ili partizan,su stvArno zatrovani i nema im pomoći...ja navijam za partizan da dogura što dalje ali najstvarnije bez foliranja!!

Sakur

pre preko 3 godine

To bi isto napisao da Partizan 4 godine u nasoj ligi izgubi 4 utakmice
G

Gostiii

pre preko 3 godine

Ispadaju svi lagano ove godine
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 3 godine

Pišeš svi, a misliš na penaltizan.
S

Sascha

pre preko 3 godine

Dobro stojimo za sada Hajde konacno da se ujedinimo makar za ovu sezonu. Ne vollm i nikada nisam navijao za vas,uvek protiv bez obzira s kim igrali Sada svim srcem vam zelim uspeh
Š

Škrabotina

pre preko 3 godine

Draga Saška, Presrećni smo što ćeš navijati za nas, uz obzir da mi Vas, i to najbukvalnije, izdržavamo i potštapamo dok Vi stavljate petokraku ispred naša četiri ocila.
P

Psycho

pre preko 3 godine

ko su to vi a ko su to mi?
p

pancevac92

pre preko 3 godine

da nismo sami igrali evropu prosle godine vec bi imali 2 mesta
N

Nebitno bitan

pre preko 3 godine

Au sine, pa nije vas bilo od 91 do sada, ne tripuj se previse.
k

kme

pre preko 3 godine

@nebitno pitanje... koji uspeh vi ima te u zadnje 20god. u evropi???
@

@nebitno bitan

pre preko 3 godine

Jeste nije nas bilo, a onda smo za 4 godine namakli toliko bodova da smo jedan ling long stavili na 13 poziciju liga evrope i postali 42 tim evrope! Vi ste sve vreme bili konstantni tako sto smo bili 20 liga a vi 100 klub! To je rezultat vase dominacije, vaseg postenja, ma avangarde, neka hvala, neponovilo se vise nikad! Ako ti ove brojke, tebi i ostalim grobarima, pogotovu sejacima mrznje, ne govori koliki je nasa dominacija postena, a vasa kradja i laz, onda daljeg razgovora nema! Sedi dole, pogni glavu, srami (te) se!
G

Gooost

pre preko 3 godine

Da nije bilo Partizanovog prolaska grupe 2017/18 i devet bodova u grupi 2019/20, ne bi bilo ni trinaestog mesta. U te dve sezone nismo osvojili ništa manje bodova od vas.
P

Pancevac92

pre preko 3 godine

@Nebitno bitan od 91?Ajde preracunaj se jos malo,gostovala Barselona mnogo posle 91,Roma itd,ne brukaj se,u jeku vase najvece dominacije ispadali ste od Petrzalke,Tikve,Samroka i ostalih,ponavljam u dominaciji vasoj,toga kod nas nema.
@

@pfc

pre preko 3 godine

Ma sta ste vi skupljali bodove.. Nemate pobedu u ligi šampiona još uvek... Aj beži Jadnice!!!
m

misirac

pre preko 3 godine

...ali bilo je bolje kad smo pre 12 godina bili na 26 mestu
Z

Zeljeznik

pre preko 3 godine

Nije bilo bolje al je bilo "zdravije", mada ne znate vi ni značenje ni poentu te reči. Bili smo tamo gde nam je realno i mesto. Ova 13. pozicije je NEREALNA, ej bre LingLong 13. u Evropi sa sve stadionima iz prošlog veka..... Samim tim što je nerealna je i "nezdrava", što znači neće biti dugog veka, ako i uspemo biće te godine i kraj, vraćamo se ponovo na staro. Sve dok se ne dođe planski do nekog poboljšanja na zdravim osnovama nema nama boljitka u fudbalu a ovo će biti samo povremeni bljeskovi na svakih 20 godina.

Darko Lazic

pre preko 3 godine

jel sad jasno zasto liga treba da ima 8 max 10 klubova? zasto nije dobro da se fk babusnica i fk donji lajkovac malcice poguraju ka super ligi da bi i oni bili predstavljeni i zasto "bg blizanci" i ostali "bg sljam" igra super ligu i zasto iz vojvodine dolazi 3 iz bg 5 klubova? jel sad jasno zasto nije fer traziti od svevisnjeg gospoda boga mesto u super ligi za sigurne glasove i zasto ne moze da se dobije leba preko pogace. zato sto zvezda i partizan jedini igraju evropu a fk donji doljevac ne moze ni pred kvalifikacije da prodje za ulazak u super ligu ali eto mora da igra
d

dejanera

pre preko 3 godine

Eto opet mi nije jasno pa mi pojasni! Kakve veze ima Napredak, Mladost, Proleter ili Spartak sa tim sto Zvezda, Partizan, Cuka i Vojvodina igraju Evropu? Dalje, koja liga (osim Hrvatske) ima ligu od 10 klubova a na listi UEFA je na pozicijama oko nas? Belgija je ispred nas za malo (vec su zaradili 0.800 bodova a mi nista) pa imaju ligu od 18 klubova. Gde li bi bili da naprave ligu od 10? Ili da kazem ovako: Liga sa 6 klubova! Zvezda i Partizan su 2 od tih 6! Ostala 4 napisi ti koje god hoces iz naseg fudbala. Znas kad ce neko od ta 4 da bude prvak? Nikad! Sto manje klubova u ligi to se cesce sastaju sa vecitima. A to znaci, za ligu od 8 klubova, najmanje 5 krugova ili ti 10 puta igraju sa vecitima!

Darko Lazic

pre preko 3 godine

@dejanera belgija moze da ima ligu od 18 klubova, jer njihov 8 klub je za 3 klase bolji od naseg 8 kluba od prosle godine. tu ligu od 8 klubova ne bi igrali babusnica i donji doljevac vec 8 timova koji mogu nesto da urade zvezda, partizan, vojvodina, tsc, proleter, cukaricki, radnicki nis i radnicki 1929 to je na zalost 8 najjacih klubova kod mozda jos proleter i spartak da ih bude 10 svi ostali su tu da popune ligu... mozete da se ljutite koliko hocete al realno je tako. u kom scenariju jedan spartak, radnicki nis i 1929, vozdovac ili neki koji zavrsavaju od 9 pa na dole mogu da pobede aj kad pises belgijski tim koji je 8-9 kod njih u ligi?
d

dejanera

pre preko 3 godine

@Darko Lazic A koja to liga ima sve ekipe koje mogu da se umesaju u trku za titulu? Takva ne postoji osim mozda Americka gde se trejduju kao u kosarci pa od najgore ekipe odjednom postanes najbolji. U svim ostalim ligama imas par ekipa koje se bore za titulu, nekoliko njih koji su u vrhu, nekoliko koji su "stabilni" prvoligasi i na kraju one koji ispadaju ili jedva opstaju. Liga koja ima 10 klubova (Hrvatska) ima vecitog prvaka Dinamo Zagreb! Od sezone 2005/06 pa naovamo samo je jednom Rijeka bila sampion (2016/17). U svim ostalim prvak je Dinamo. Najcesce na drugom i trecem mestu su bili Hajduk i Rijeka. Par put je tu bila i Lokomotiva i Osijek. Kod nas su bar dva razlicita sampiona! A i to trece mesto su uzimali i Vojvodina, Cukaricki, Radnicki, Jagodina pa cak i OFK! Pa i pored toga da im je liga samo sa 10 klubova imaju i oni neke leve klubove kao Slaven Belupo, Varazdin, Istra 1961, Sibenik. Ja ne bih voleo da nasa liga lici na Hrvatsku! Grcka i Bugarska imaju po 14 klubova u ligi. Kod Grka, u poslednjih 25 godina po jednom prvaci bili AEK i PAOK i sve ostalo Olimpijakos. Kod Bugara poslednjih 10 sezona prvak Ludogorec iz nekog Razgrada sa manje od 40k stanovnika. U Grckoj ligi imas i velelepne stadione kao npr. Kerkire (2700 mesta) i Platanijas od 3700. Svi nesto velicaju Madjare. Kao liga im taman (12 klubova), stadioni odlicni , sve na mestu....samo sto su oni ,tako divni, na 28-om mestu UEFA liste a mi se ugurali na 13-to! Sve u svemu ako izuzmemo Englesku, gde ima gomila klubova koji se bore za titulu, u svim ostalim ligama taj broj ne prelazi 4! A najcesce su to 2 ili 3 kluba ako vec nije jedan veciti prvak. U svim tim ligama imaju neki levaci tipa nasih Javora, Indjije ili Macve

Sakur

pre preko 3 godine

Svim srcem uz kairat
A

Aleksandar111111

pre preko 3 godine

Teško tvojoj bolesti.
D

Daj faul

pre preko 3 godine

I ti si, uz Simu Arauha, posebna sorta, da ne kazem cega…
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 3 godine

Koliko je tebi Crvena zvezda uništila detinjstvo i život, to je za enciklopediju.

Vixtra

pre preko 3 godine

Da te brat grobar nesto zamoli, Sakur, a i onog naseg nesretnog Simu. Aj', kumim te, okani s

Vixtra

pre preko 3 godine

Da te brat grobar nesto zamoli, Sakur, a i onog naseg nesretnog Simu. Aj', kumim te, zadrzite svoj komentar za sebe kad su vijesti o medjunarodnom fudbalu nasih klubova u pitanju. Dosta vise mrznje. Imamo dovoljno onih koji nas (Srbe) mrze i bez toga da to medjusobno radimo. Imamo istorijsku sansu da dodjemo do 2 mjesta u Ligi Sampiona i ne zna se ko vise jede go*na od vas zadojenih mrznjom. Navijas za Kairat? Super. Ako ispadnu od njih, najasi im na kicmu i ne silazi do sljedece godine, a sad trenutno, zacepi! Onom brojcaniku i analizi ni Laza Lazarevic ne moze pomoci pa nema smisla ni spominjati ih, a cini mi se da i vama dvojici isto sljeduje. Opusti se, uzivaj u sportu, a ako ispadnu, tad se nasladjuj time. Do tad, ne mraci, i ne sluti, prije svega. Sochi je tezi i od Kairata i Serifa zajedno. Prije ce se nasoj muci nasladjivati nego obrnuto.
B

Batistuta

pre preko 3 godine

Zbog tvog razmišljanja, smo tu gde jesmo.Nesloga.Pusti političare, znamo svi ko su. Srbija iznad svega.
j

james23

pre preko 3 godine

Milslim da će se teško ovo ostvariti,prvenstveno zbog lošeg žreba partizana i vojvodine,vojvodina ima baš minimalne šanse skoro nikakve,partizanu će biti teško protiv sočija mnogoo i soči je tu favorit....jedino se nadam da čukarički može da povuče ove sezone,protiv maribora u najmanju ruku mora da bude egal,nije to taj maribor od pre par sezona.
D

Daj faul

pre preko 3 godine

Ajde Srbi!! Da gazimo!
C

Cjepka

pre preko 3 godine

Tabela je potvrda onog sto stalno govorim, a to je da nasa liga nije toliko losa koliko je vecina medija, a pogotovo navijaca, pljuje. Stari srpski obicaj, tudje je uvek bolje.
y

yo.dorro

pre preko 3 godine

Ni plate ni penzije nisu lose. I putevi su nam sjajni, i zdravstvo i skolstvo nikad bolje.
v

vcicu pderu

pre preko 3 godine

Nasa liga ne da je losa, nego je ocajna. I prosto je neverovatno da se broj timova ne smanji na recimo deset da bi se koncentrisao kvalitet, da bi neko drugi sem Cz i Partizana mogao bar jedan bod da osvoji. Kazes nije losa ? Pa ko je ikada prosao ijedno kolo kvalifikacija ?
C

Cjepka

pre preko 3 godine

Brate, govorim o fudbalu, ne o ekonomiji.
P

Pitam za drugara

pre preko 3 godine

Dok je Partizan bio sampion "casno" gde smo bese bili?
K

Koan

pre preko 3 godine

Za neverovati koliko ima autodestruktivnih, nipodaštavajućih komentara. Ni zvanična tabela, napravljena po nekom kriterijumu, nije prava. Prava, jedino istinita je, po njima, samo ona koju oni naprave odokativno. Ističe se da je sporno jer jedan klub, bez obzira kako se zove, pravi koeficijent. Pa? Pa to isto je u mnogim drugim državama samo što su oni još lošiji od nas. Hrvatska, Švajcarska, Mađarska.. I da ponovim od pre neki dan, pet naših prvoplasiranih timova da igraju sa pet prvoplasiranih timova iz država u okruženju, sa svima bi imali pozitivan skor.Ali da se ipak zadržimo na tabeli. Misli li neko da je netačna?
K

Karaula

pre preko 3 godine

Bilo bi fer da blizanci ne budu toliko sebicni, kad vec dobijaju pare od drzave!!! Vukanovic, Pavkov, Pankov, Radulovic, Lutovac, Stulic, Petrovic bi bili odlicna pojacanja za Cuku i Vosu!!! Da drzava podrzi vise Vosu i Radnicki npr.

Neko iz mase

pre preko 3 godine

Pankov i Vosa...jednom je bilo dovoljno...cak i previse...klasicna kiksara
Л

Ложач

pre preko 3 godine

Партозанова доминација - Србија 26та; Звездина доминација - Србија 13та! Лаку ноћ - пријатно!
М

М21

pre preko 3 godine

Да само што тој Звездиних доминацији и 13. месту је и Партизан и те како како допринео, док кад је Партизан био доминантан, сам је играо Европу, остали су испадали од свакаквих Каирата и осталих ... Нису видели 3. кола такмичења. Лаку ноћ - пријатно

MILAN1989

pre preko 3 godine

Pa fora je u tome sto je to bila Toletova liga.Za vise informacija pitajte Ser Samroka.
G

Gost123

pre preko 3 godine

Da bre))) Po njima je mnogo bolje bilo za vreme barjaktara Toleta i niihove 'dominacije'!!!!!

Sakur

pre preko 3 godine

Koliko ste vi bodova donosili za vreme Partizanove dominacije,ispadali u sezoni kupanja
Z

Za M21

pre preko 3 godine

Upravo si ponistio sve vase tvrdnje da vas ugnjetavamo, iz ovog tvog zakljucka se vidi da je Tole gasio Zvezdu da bi vi bili prvaci.
G

GostЈа

pre preko 3 godine

М21 како ти дечко лупаш,и не знаш како да оправдаш твој клуб,до те мере да пишеш само да би написао... некако,како бих ти на што финији начин рекао... смешан си
G

Gost019

pre preko 3 godine

Nije jasno ni nama, ni ovim strucnjacima iz FSS-a, ali tu cemo vrv biti samo par nedelja nazalost, svu srecu zelim svim nasim klubovima, ali osnovni preduslov za neku ozbiljnu pricu je liga od 12 klubova i pocetak privatizacije klubova.
ž

žare11

pre preko 3 godine

jer vidimo da je u ostalim sferama društva privatizacija donela enorman boljitak!
@

@zare11

pre preko 3 godine

Onda najbolje da ostavimo raznim Terzama, Vazurama i slicnim da rade i dalje kako.im volja?
K

Koan

pre preko 3 godine

Objasni privatizaciju. Po kom modelu, verujem da znaš razliku kod Engleza, Španaca, Nemaca..? Šta se privatizuje, ime, imovina ,..? Ko određuje cenu i po kom kriterijumu?Kako će da funkcionišu i ko je vlasnik klubova koji nisu privatizovani? Da li misliš li da će neko uložiti svoj novac u nešto što nema profit. Nema prihoda od ulaznica, na stadionima se okuplja familija igrača, nema velikog prihoda od TV prava. Eto, samo neka pitanja a ima ih još.
V

Vuc

pre preko 3 godine

Videli smo u Bugarskoj i Rumuniji sta je donela privatizacija klubova. Bankrot i 3 liga. A videli smo u Srbiji privatizaciju fabrika i preduzeca. Lopovluk,kradja i katanci.
R

Reprivatizacija

pre preko 3 godine

Manite se više priče o privatizaciji. Ko želi da ima privatan klub, neka ga napravi od svojih para, od nule. Ukoliko vam smetaju klubovi poput Zvezde i Partizana, onda ih ugasite. Nema nikakvog razloga dati ih u vlasništvo onima koji su te klubove najviše finansijski ojadili, kako bi ih "pripremili" za "privatizaciju". Privatizacija je pljačka i nije svojstvena uređenim sistemima. Bolje je klubove proglasiti državnim i davati ih u franšizu na 5 ili 10 godina.

Dr.773

pre preko 3 godine

Kao i svake sezone,tekst zvuci optimisticno i obecavajuci,ali onda se desi da cuka i vosa kazu zbogom u prvom kolu nekih pretkvalifikacija i onda ostaje na zvezdi i partizanu da skupljaju bodove. E onda dodje i vreme gde ostane samo jedan,nebitno potpuno ko,pa taj jedan mora svoje uspehe da deli na 4. Sto dovodi do zakljucka sta? Kojih bre 2 za LS kad ne mozemo da imamo ni u konferenciji 2 cestita a da ne ispadnu u sezoni kupanja!!
S

Slaninari Ostereich

pre preko 3 godine

A kako te nije sramota. Pa mi smo se pobili muski sa Standardom prosle sezone dok ste vi ispali od dva puta losijeg protivnika Omonije i jedva prosli Ararat a nama prebacujete. Imate budzet 35 mill a mi guramo sa 1.5-2 mill eur. Bez stranaca. Promasimo dve sjajne sanse u 80-90 mimuta sa Standardom. Nismo imali srece sto se igrao samo mec u Belgiji jer bi smo poneli vrhunski rezultat u Novi Sad. Verovatno bi ste i vi prosli Omoniu u BG-u ali ta Omonia je za dva nivoa gora od Standarda. A vi sad igrste sa Serifom a mi sa Laskom koji je bolja ekipa i od vas ma koliko god to ne zeleli da priznate. Jednostavno svaka cast Zvezdi za rezultate u LE i steta je sto niste prosli Milano ali da nas vredjate na takav nacin stvarno je previse. Dobijate po 20 mill samo od drzave i hvalite se rezultatima. Neka nama da drzava 20 mill svake sezone pa cete videti kako se uzima liga ali nema jer nas nema puno pa samim tim na puno glasaca a ovako sa 20 mill Vucic kupi glasace. Jednima Zoc drugima Kalinic, jednima Dragovic drugima Rikardo, frljanje miliona i dizanie nosa od strane vas
B

Bravo brate

pre preko 3 godine

Slaninari, Grobar sam, ali se slazem sa tobom u svakoj reci. I to sto si na kraju rekao je bukvalno ogroman problem Srbije, ali to vecina ne shvata i zato smo tu gde jesmo. Ja, na primer, koji sam obisao Srbiju duz i popreko, imam 12 evrogostovanja, dusu i mladost sam ostavio za Partizan nikad vise necu ici na basket bas iz tih razloga. Fali nam jos dosta crnih(srpskih) ovaca u drustvu!
G

Gost123

pre preko 3 godine

slaninariosterajh-vi i vas klub ste iz najbogatijeg dela Srbije, i to ubedljivo!!! Ne mozete da napravite stabilan klub od vremena Bate Butorovica, stalno neka previranja. Evo Cukaricki ne dobija nista ni od koga, pa je sto puta stabilniji klub od vaseg!!! A Zvezda ne dobija 20 miliona ni od koga ni slucajno!!! Pa sto ne dovedosmo Prijovica ako imamo 20 miliona godisnje od drzave?????
B

Bolek

pre preko 3 godine

Ne dovedoste Prijovića zato što vam je tražio 10% od tih 20 miliona, a lova ipak mora da se rasporedi na 20-ak igrača tako da nije bilo realno. Ali ste zato zahvatili široko i sad imate 6-7 igrača koji igraju tu negde ispod milke, ostatak tima igra za znatno manje i to je to. Vojvodina nikada nije mogla ni da sanja takav roster i nema nikakvog smisla njima nešto prebacivati.
S

Slanina odgovor

pre preko 3 godine

Pa mi taj LASK svake godine razbijamo na pripremama, da nam dođu razbili smo ih.AVANTI STELLA ROSSA

Neko iz mase

pre preko 3 godine

Slaninari Ostereich...svaka cast za komentar...sve apsolutno tacno
V

Vini Gogniti!!!!!!!!!

pre preko 3 godine

@Slaninari Iskreno da kazem,svi ovde znaju da sam Grobar i Vojvodinu nikad nisam nesto voleo,ima da je i do rivaliteta i sve to ali potpuno si u pravu sto se tice ekipa.Nisam ni najmanje ocekivao da pruzite onakav otpor Standardu i nije sramota uopste sto ste ispali od njih,pobedjivali ste Bursu koja je imala tim za Ligu Sampiona,Sampdoriju onda,ispadali ste od Austrije Bec,Rapida,ispadali ste od Brana,bilo je i onih neocekivanih losih rezultata kao sa Vaducom i Ruzomberokom ali zaista nije fer reci da Vojvodina nije doprinosila bodovima!Vecinu bodova je donosio iskljucivo Partizan pre,sada mnogo vise i ovi preko puta ali doprinosi i Partizan medjutim sramota je reci da Vojvodina nije imala svoje momente.Sta su ostali uradili?Sta tek za onaj lopovski Radnicki da kazemo kad im je Flora objasnila gde im je mesto?Sto se finansija tice u fudbalu je tako i steta je sto grad Novi Sad ne ulaze u vas fudbal i sto nemate vise jacih sponzora a nije da nemate izbora,na primer odbojka u kojoj su doduse mnogo manje finansije potrebne za domace prvenstvo Vojvodina godinama pokazuje da im niko ne moze nista,zive kao bogovi,ne uspevaju da se bore sa najjacima ali izlaze u evropu stalno,sto je do njih pobedjuju.Moglo bi bar i da se pokusa ali i kod vas ima MNOGO ljudi koji gledaju svoje dzepove...
M

Ma da

pre preko 3 godine

Ja mislim da ni ovima iz FSS-a nije jasno kako smo mi na trinaestom mestu trenutno.
D

Dejan Pizon

pre preko 3 godine

Svaka cast za tekst,juce citam kako navijate ko ce pre da ispadne Partizan,ili Zvezda pa kako mislite da igramo evropu i da nam bude lakse.Mi smo sebi najveci protivnici.
S

Sima Arauho

pre preko 3 godine

Zasto Lakovic namesta Partizanu najteze moguce protivnike a ne zeli da pomogne Vojvodini i Cukarickom da doguraju bar do plej-ofa?!Pa zato sto dva mesta u LS znace Partizan i zvezdanu u LS a to je nesto sto treba izbeci po svaku cenu pa makar ceo Srpski fudbal patio.

Jastreb

pre preko 3 godine

Sta reći na ovu glupost a ne zaplakati........Bože imali te..........
X

XD

pre preko 3 godine

Da, 100% bi neki naš klub stazom nešampiona stigao do LS, mnogo si pametan.
S

Sima Arauho

pre preko 3 godine

Videcemo sta ce biti kad se objave razgovori o "fudbalskoj lopti".
v

v1ad

pre preko 3 godine

1. Da li neko stvarno misli da imamo 13o najbolje prventvo u Evropi? Tesko. 2. Ako je po tom proracunu dovoljno jedna ekipa da nastavi na prolece da igra u Evropu ili da osvojimo 6.000 bodova, onda nema brige posto to Zvezda sama osvaja. 3. Kad smo kod iste, treba jasno reci da je ovo 80% do dobrih igara Zvezde u Evropi (i dobro 20% zbog Partizana i toga kako su ostali igrali). 4. I ako dodjemo u tih top 15 pitanje je koliko se tamo zadrzavamo sa ekipama koje ne mogu da prodju vise od jednog kola kvalifikacija.
M

Marinjo

pre preko 3 godine

2 mesta u Ls ali drugo vodi u stazu ne sampiona sto znaci da u drugom kolu mozemo na Paok na primer ako on ne bude sampion svoje zemlje, Braga, Sporting, PSV, a za ispadanje iz kvalifikacija za LS ide se u stazu ne sampiona u LE gde mozes da naletis na ozbiljne azdaje i da te nema ni u LE vec u 3. kolu. Sad koliko je to dobro ja ne znam
S

Srdjan88

pre preko 3 godine

Svakako je tako daleko lakse uci bar u LK. Takodje ako se zadrzi 13 mjesto pa mi bi imali dva garantovana ucesnika grupne faze.

ANALIZA

pre preko 3 godine

Ovaj uspeh je faktički Zvezda sama ostvarila... partizan i ostali dali samo mrvice
V

Vv

pre preko 3 godine

@Srđan88 2 sigurna u grupama, a i 3. klub je blizu grupa. Pošto kreće iz 2. kola nešampionske staze LŠ, ako ispadne ide u 3. kole LE, a ako i tu ispadne ostaje play of za LK. Znači ima 3 šanse da obezbedi grupe.

FicaKg

pre preko 3 godine

Nerealno čak 11 mesto, svaka čast, pre 4,5 godina ako se ne varam oko 25og mesta smo bili, a onda kreće Zvezdina vladavina. S'obzirom da je Zvezda 95% osigurala još jednu grupnu fazu, bilo bi lepo pored nje još neki Srpski klub da dogura bar do plej of tog cipiripi kupa. Ali da smo mi bolje rangirani od Švajcaraca, Turaka, Čeha i Hrvata..😆

ANALIZA

pre preko 3 godine

I posle grobari kazu da Zvezda namesta a ona je postala ponos Srbije, pogledajte kakav uspeh je donela srpskom fudbalu
G

Gost5373

pre preko 3 godine

Nekada prvaci Evrope, a sada je "uspeh" kad se prodje u grupnu fazu bilo kod takmicenja... Na sta su spali nasi klubovi.
X

XD

pre preko 3 godine

Prvo, sistem bodovanja je budalaština jer se gledajući samo koeficijente više isplati ući u slabije takmičenje jer su lakši protivnici pa se nakupi više bodova. Drugo, mi nemamo kvalitet za 5 klubova u ligi a ne 5 klubova u evropi, zato je Hrvatskoj toliko i pao koeficijent jer Dinamo nije mogao da vuče za 5 klubova.

ANALIZA

pre preko 3 godine

To je tačno, samo da se ne meša Vučić u sve, liga bi se skratila na 12 klubova
K

Koan

pre preko 3 godine

Izvini, koje godine je Hrvatska imala pet klubova u Evropi. Zaista bih voleo da znam, možda sam nešto propustio. Nije provokacija
c

commando121

pre preko 3 godine

Prošle godine je Hrvatska imala 5 klubova u Evropi.
X

XD

pre preko 3 godine

Koan@ kada su bili 15 ligaEvrope imali su 5 učesnika od kojih 2 u kval za lš.
B

Babaroga011

pre preko 3 godine

AJMO SRBI!!!
У

УЛТРА.....

pre preko 3 godine

БОЉЕ РЕЋИ ИМАЛА БИ ДВА ПРЕДСТАВНИКА ДА МОЋНИ ГРОМАДУРИ НЕ ИСПАНУ У СЕЗОНИ КОШЕВИНЕ И ПЛАСТИТБЕ !!!!!

ANALIZA

pre preko 3 godine

Pa kako da ne ispadne partizan kad on u prvenstvu igra štelovane utakmice...pa ga onda deru amateri u Evropi
Š

Škrabotina

pre preko 3 godine

Kad bi pavtizani imali pola zvezdinog uspeha, bili bi tu negde s portugalcima...ali ko bi onda trabunjao o jovicevom transferu, terzinom platom, i sabranim delima džeka denijelza?
P

PFC

pre preko 3 godine

Kada smo mi jedini skupljali bodove vi ste brali kupus u Futogu
R

Rakija11

pre preko 3 godine

Da su ovi iz zvezde pre 5 ,6 godina imali pola rezultata Partizan odavno bi imali dva kluba. Ostavi se navijacki strana kad je interes Srbije u pitanju!! Sa ovakovom atmosferom necemo nigde doci. Najbolji bi bilo kad bi zajedno mogli da rastjeramo ove sto nam unistavaju fudbal. Sportski pozdrav

Vixtra

pre preko 3 godine

Kad bi partizani imali pola od podrske drzave koju zvezdana ima imali bi taman takve iste rezultate.
W

Wat

pre preko 3 godine

Trebaju mi hladne obloge za mozak od ovog teksta
S

Slaninari Ostereich

pre preko 3 godine

Uradite tekst o ekipi Lask-a i objasnite ljudima da je ovo mozda i najteza i najkvalitetnija ekipa koju ce mozda u celim kvalifikacijama da izvuce neki nas predstavnik... Lask je u poslednje dve godine bolja ekipa od onog Salzburga kog je Zvezda izbacila. Savez im je oteo titulu oduzimanjem deset bodova. Vojvodini su Austrijske ekipe veliki duznici jer su u dva navrata pocetkom 2010 na jedvite jade izbacivali Vosu Rapid i Austria Wien. Ali nema predaje cekaju se 2/3 pojacanja i da se muski pobijemo ali prvo Panevezis lako cemo za Lask kasnije
V

Vini Gogniti!!!!!!!

pre preko 3 godine

Linc ASK odnosno LASK je jedan od najboljih Austrijskih timova trenutno.Brzi,na gol vise igraju,pariraju najjacima,bilo bi dobro videti i o njima nesto vise ali pokazali su ljudi koliko su opasni i u evropi.Slazem se da su bas jaki ali ne bih se slozio da su jaci od Socija,Soci je jos veca nepoznanica,postoje tri godine a Putinov su klub,saradnju imaju sa Zenitom,vodi ih milijarder...Srecno sa Litvancima pa da vidimo dalje,tu ocekujem da prodjete dalje,mi smo favorit protiv DAC Dunajske Strede ali ni tu nam nece biti uopste lako.Vidimo se za vikend u Novom Sadu,sa tribine preko puta
K

Komandos

pre preko 3 godine

Čitam komentare sinoć posle žreba na vašem portalu, koliko samo ima zluradih ljudi kojima ova zemlja nije sveta. Iako ne podnosim večitog rivala, kao grobar za razliku od bolesnih umova navijacu sutra za zvezdu da prodje u cetvrto kolo i da uzme koeficijent, isto zelim čuki i voši. Takodje pogledajte samo natpise u tabloidima (ne racunajuci ovaj portal) gde su već prežalili Partizan i gde se zdušno raduju ispadanju od Strede ili Sočija. Ovakva količina mržnje i besa i podele nikada do sada nije vidjena. Verujem da će svaki delija u četvrtak da navija za partizan i da će svakom normalnom navijaču biti u interesu srpski fudbal, da nas negde ipak bude na evropskoj fudbalskoj mapi, i da se radujemo ulasku u grupnu fazu evropskih takmičenja!
n

noleeeeeeeeeeeeeeee

pre preko 3 godine

Pa dok je Stanojevic trener i dok je ova uprava tu u FKP nema srece tako da se ne bih previse iznenadio da ispadnemo odmah od strede.

ANALIZA

pre preko 3 godine

U čemu je problem evo ja od srca zelim da ispadne partizan a da dalje prođu Zvezda, Čuka i Vojvodina... Partizan i grobari su sami krivi što su navikli gnev Delija( kojih ima najviše).

ANALIZA

pre preko 3 godine

Zamislite kakve nebulozne stvari pišu grobari i da neki Delija poželi da partizan ne ispadne iz Evrope????????Nema šanse mi smo DELIJE ne trpimo da nas omalovažavaju navijači malog kluba
c

commando121

pre preko 3 godine

Da, vi ste delije ili turski konjanici ili sluge svakog režima u Srbiji. Ali vaše najnovije ime je TENDERI SEVER. Sramno je kako se finansira jedna navijačka grupa, od države se dobijaju milionski tenderi u 8 godina vlasti sns preko 15 miliuona eura je dobila vredan posao navijačka grupa TENDERI SEVER.
V

VRANjANAC DS 1989

pre preko 3 godine

Ja kao navijač Crvene zvezde ne navijam uopšte protiv partizanku, ali uopšte ni ne gledam partizankine utakmice ni u jednom sportu, osim kada se igra večiti derbi, evo već 15 godina, jedino kada pročitam na nekom portalu ili čujem na vestima da je partizanka izgubila ili pobedila.
J

Jednostavno je tako

pre preko 3 godine

Haha koliko baš mene boli uvo da li ća Zvezdaši da navijaju za Partizan... Ja nikad ne bih navijao za Zvezdu, ne znam protiv koga da igraju, isto tako ne očekujem da oni navijaju za nas, niti nam trebaju. To je jednostavno tako. Nema veze sa zdravim razumom, srpstvom ili ne znam čime. Zvezdi uvek sve najgore, to i oni žele našem klubu i to je legitimno. Deo rivalstva. Naravno ne podržavam ove praznoglavce što se biju i ubijaju zbog klubova. To je već druga stvar. Ako na terenu im želim sve najgore, tako ne bilo i biće.
s

sho

pre preko 3 godine

Ovaj tekst nije bitan za pojedine "srpske navijače" bolje bi bilo da zvezda ili partizan što pre ispadnu pa da počnu komentari:sezona kupanja, sklanjalice, projekat...