Komentari na vest

Zvezda razmišlja o Kruniću kao Hvanovoj zameni

M

Mišo 031

pre 2 meseca

Kakav Krunić hoćemo Marka Grujićs
G

Ggostt

pre 2 meseca

Možda bi čak i Radonjić bio spremniji od Krunića, nije loše sve u svemu, hoću reći bolje i njih dovesti nego nekog novog da izmisle kao pumu pa da kukamo.Vidim piše se o liku iz Paoka i to me plaši, baš sam ga pre neki dan gledao u playoff-u jedno četiri lopte je prodao i dodao suparničkom timu u najvažnijim trenucima utakmice.
A

Ahammmm

pre 2 meseca

Siti od dovedenih 5 pogodi dva dobra, celzi i junajted od 10 mozda 3,4 max. Plus pljunu astronomske cifre. I manje vise kod svih tako. Jedino Zvezda kofa god dovede taj mora da bude igracina i ranga Maradone. I da od 10 dovedenih 8 budu kalibar premijer lige. A ovamo igraš po surdulici, lučanima, sapcu,odzacima,loznici,zajecaru,kuli,vrbasu,užicu.
D

DOLAZIOdlazi

pre 2 meseca

Ovamo kukate sto nema naših u timu,pa evo šanse. Ovde vecini od rdjavog ku..ca svaka dlaka smeta. Samo da kontriraju i da se prave pametni. Jos to dovode onog,ovog je nivoa debilizma.
M

Makijan

pre 2 meseca

Neka se bace na trziste J. Amerike igrac tipa Evandra sto je igrao kod nas zasigurno se moze naci za oko 5 miliona. Terzic nece da obnovi kontakt sa Rambom Petkovic mislim da bi nam mogao pomoci. Za neki top nivo i dalje nam fali moćan zadnji vezni sa izrazenim fiz.predispozicijama. I s obzirom da cemo u LS imati prilike za kontre falice nam ozbiljne brzine u navali. Milson je drugačiji tip vise ima moc 1na1 pismeniji je tehnicki. Ali tu brzinu koja nam fali nema. Sa ekstremnom brzinom protivnici nam se prilagodjavaju ne smeju bas da se toliko otvore. A i mi mozemo odigrati i slabo kada imas ekstremno brzog igraca dovoljan je jedan beg da se da gol.
Л

Лорд Лукан

pre 2 meseca

Стаменић,Букари,Хванг,Красо,Драговић...Е сад ће Мита и Терзињо да увезу шодер из иностранства у минут до 12!!!
J

Jacimovic

pre 2 meseca

Hvang ,sretno u nastavku karijere! Treba dati priliku mladim igracima Zvezde, Sljivicu i Knezevicu da vise igraju a mozda vratiti Edmunda Adoa iz Ofk Beograda i dati mu priliku da igra zadnjeg veznog!
S

Stefan Bajčetić

pre 2 meseca

Bolje njega na pozajmicu nego Radeta Krunić a, mali ima 19god ovaj 31. Samo kad bi hteo da dodje
С

СУСТИЖЕ ДЕБАКЛ

pre 2 meseca

АКО ДОЂЕ аРТЕМ ИЛИ АРНАУТОВИЋ ЗВЕЗДА ЈЕ ЗГЛАЈЗАЛА ЈЕР У УПРАВИ СУ САМО КЛИМОГАВЦИ
M

Mateja@

pre 2 meseca

Sta je pisac hteo da kaze ......nauci da pises .....vezbaj pravopis.... sutra se krece u skolu .....pozdrav djace prvace
П

ПУЈ ПИКЕ НЕ ВАЖИ

pre 2 meseca

тРЕБА НАМ КРЕАТОР НА СРЕДИНИ ,ДЕСНО КРИЛО И ЗАДЊИ ВЕЗНИ.ЗБОГ ЛОШЕ ТРАНСФЕР ПОЛИТИКЕ ОСТАЈЕ САН ДА БУДЕМО 24 И ДА ИГРАМО ДВООМЕЧ С БОРУСИЈОМ Д ИЛИ РЕАЛОМ.ЗАМИСЛИТЕ У ЈЕДНОЈ ЕВРО СЕЗОНЕ САСТАТИ СЕ С ДВА ШПАНСКА ГИГАНТА
M

Milos@

pre 2 meseca

TI TREBA DA SE VRATIS U SKOLU I NAUCIS DA PISES A MOZDA I PRICAS!!!!! POZDRAVI UCITELJICU I KAZI JOJ DA PRAVOPIS OBNOVITE. OD SUTRA SINE SRECAN TI POLAZAK U PRVI RAZRED
S

Steta

pre 2 meseca

Strasno, udjemo i sve prodajemo umesto obrnuto...inace GrujiC! Nije lops ni Krunic
O

Očekujem

pre 2 meseca

Bombu u finišu prelaznog roka, kakav Krunić, Grujić, biće nešto bolje
K

Kaciga

pre 2 meseca

Vratiti Grujića makar na pozajmicu i ne razmišljati previše.

Aleksandar Trajkovic

pre 2 meseca

Portugalci javljalju da Meite dolazi da je zavrsen posao...
V

Vaske_tb

pre 2 meseca

Nisam ga mnogo pratio, igrao je za Milan protiv nas ali mi se ne sviđa što ne može da igra u Benfici, šalju ga na pozajmice. A ni za PAOK prošle sezone nije bio standardan pa ne vidim kako će biti glavni igrač od nas.

Aleksandar Trajkovic

pre 2 meseca

Portugalci javljalju da Meite dolazi da je zavrsen posao...

Aleksandar Trajkovic

pre 2 meseca

Portugalci javljalju da Meite dolazi da je zavrsen posao...
T

Terzo reaguj...

pre 2 meseca

RADONJIC I ARNAUTOVIC TO NAM TREBA,SERIFA PRODATI!
T

Terzo reaguj...

pre 2 meseca

RADONJIC I ARNAUTOVIC TO NAM TREBA,SERIFA PRODATI!
M

Milantom

pre 2 meseca

Kaže Terzić neki dan, ostaju svi i nikoga nećemo dovoditi. Svi su tada rekli, znači idu i Hvang i Điga. Ovako, gledaju da dovedu nekoga radi reda, kako bi zamazali lakovernima oči. Hvala, ne treba
D

Dolazi bolji igrac

pre 2 meseca

NEMA NISTA OD KRUNICA,NE PALITE SE,TO JE NOVINARSKA PATKA,DOCICE MNOGO BOLJI IGRAC OD NJEGA!
H

Hulio

pre 2 meseca

Terza mora nekog mladog dobrog igraca i da plati od hvana tih 8 milki ..da pravi razliku i posle ga prodas duplo..hvan je bio srce sredine ..sada nam ostsli dalsio,kanga,ivanic...za ls
F

Fici

pre 2 meseca

Hvang je rešio da ide i nijr bilo načina da ga zadržimo. Treba sad naci pravu zamenu a ne ovi što dobise hemoroide od sedenja na klupi.
G

Grujic Marko ciganin

pre 2 meseca

Gruja ako ima pameti u upravu,ok i Krunic..ali Grujic je to sto nam treba..

gemathegreat

pre 2 meseca

Ljudi ni Grujić ni Ristić neće da se vrate, jeste li vi autistični ???
d

dr finansija

pre 2 meseca

klub sem obrtanja kinte u sopstvene dzepove nema filozofiju i plan , vise nego ocigledno. Sad kad si usao u LS mogao si da izgledas jace sa kinezom umesto da ga prodajes a jasnu zamenu nemas nego daj preko nekog svog menadzera sa kojim se moze trnage frange . Imas 7 utakmica protiv razlicitih klubova ,mogao si kineza da zavaljas posle toga za 15 miliona lagano
d

doktore 73

pre 2 meseca

Rade je zadnji vezni, i nama takav treba. Siguran sam da bi se uklopio bez problema.
k

kimmi

pre 2 meseca

nije on zadnji vezni. ali je jako dobar igrac, ako postoji sansa da se dovede, trebalo bi je iskoristiti. naravno, drugaciji je igrac od hwanga - sa vecim pedigreom iza sebe, ali je hwang vjerovatno ipak bolji igrac.
P

PolakoBice

pre 2 meseca

Ma vratiće se Zvanog. Roterdamu kiša svaki dan,luka ogromna. Mada i Koreji Juznoj isto vreme. Nego ako smo mogli sa Krsticicem i jos nekima da pobedimo Liverpul, valjda sa Elsnikom, Ilicem, Dilsaom, Kataijem,Ivanicem,mozemo isto bar skupiti 6 boda. Napadaci ce umivati bar 7,8 gola,odbrana je ok vec.
@

@...

pre 2 meseca

Bukvar u ruke pa polako da radis, bez mnogo naprezanja. Prve dve lekcije, BODA i GOLA. Ako se potrudis, mozda i naucis nesto. O fudbalu cemo drugi put.
6

6g6g6gtf

pre 2 meseca

Umuvano je vamo! Pokojni ste!
Д

ДА ЛИ ЈЕ МОГУЋЕ

pre 2 meseca

Па боље да су Хванга одмах у јуну продали или у децембру него сада иако један играч мање више ништа не јача екипу.мораш имати таква бар четворицу,али га продати пред саму Лш је глупост.Сада ако не доведу играча на бар четири потиције очекује над бродолом

angry_chainsaw

pre 2 meseca

Ne znaš šta pišeš čoveče, Hvang je naš najbolji igrac, box to box, takvog više nećemo nikada naći a sarene laže o parama koje su dobili za njega, ebo ha cu ti reći ko će doći - niko, a otići će još i Điga i Glazer, to je sve dogovoreno, lopovi su to veliki... Terza jedan dan, nakon žreba jednu priču a sada drugo delo!!!
S

Sf

pre 2 meseca

Dobro dečko jel sediš na ušima ili slabo kapiraš. Niko nije hteo da ga proda već je Zvezda morala da ga proda jer takav su dogovor imali sa Hvangom kada je došao uZvezdu. Zašto to radite botine? Inače takav igrač bi teško došao kod nas. Šta ti nije jasno?
Ц

ЦЗ НС

pre 2 meseca

Рецимо да је циљ пласман у ЛШ, све остварено у истој је плус! И допринјео је итекако истом. Друга ствар је што ми као навијачи свакако очекујемо више!!! Да ЦЗ има обезбјеђено мјесто у ЛШ вјерујем да би се другачије радило, без да оправдавам руководство клуба! Једино што лично замјерам је експресна продаја младих играча чим постигну било какву тржишну вриједност (Недељковић, Мијатовић..... нешто раније Ераковић)!
M

Mogu da me pozovu

pre 2 meseca

Po toj logici,mogli smo ga nas dvojica zameniti za deset puta manje novca i još bi pevali dan i noć!Samo ima jedna kvakica u svemu tome,takav igrački kvalitet ne čuči pored svakog grma.
п

пусти моду

pre 2 meseca

Ђукановић љево,Радоњић десно ,на средини Ершник и Крунић,задњи везни Грујић то би на нешто личило још љеви бек
Н

НЕСПОСОБНА УПРАВА

pre 2 meseca

кРУНИЋ,рАДОЊИЋ И гРУЈИЋ У ПАКЕТУ ИЛИ НЕДОВОДИТИ НИКОГА.ШТО СЕ ТИЧЕ НАПАДА ТРАОРЕ ИЗ ФЕРЕНЦВАРОША БИ БИО ОДЛИЧАН
У

УЗБУНА

pre 2 meseca

Јако смо слаби на средини.Тек што смо мало поправили одбрану оде важан играч.Сада нам моЖда чак двојица требају на средини.Ершник и два појачања.вИДЈЕЛО СЕ КОЛИКО ЈЕ ТЕШКО И КАКАВ ЈЕ ПРОЦИЈЕП КАДА еРШНИК ОСТАНЕ САМ.МОРА НАПРАВИТИ ФАУЛ КАДА ЈЕ ПРОТИВНИЧКИ ИРАЧ У НАЛЕТУ.ИЛИЋ НЕ ПОКАЗУЈЕ КВАЛИТЕТ ПОТРЕБАН ПРОТИВ ЈАЧИХ ПРОТИВНИКА.УГРИНИЋ КРУНИЋ БИ БИЛИ СУПЕР ТАНДЕММ ПЛУС РАДОЊИЋ,АЛИ НАМ ТРЕБА И БЕК
R

Repac grizojajac Plandište@Milovan 1970

pre 2 meseca

@ Милован 1970 – rekao si u komentaru: “Ето прилике да се врати Срнић”! Ne, samo Srnić! Gobeljić je u OFK BGD, tu pred očima stratega Zvezde, a Vujadin Savić, u stručnom štabu (gde i tako izigrava fikusa). Ovo troje gardista bi nam mnogo pomogli u teškim danima koji su pred nama u LŠ, svojim iskustvom i svojim znanjem! Jer, ako u LŠ mogu igrati Seol, Nedaje, Olanjika, Puma, Dilson, Dačio ili Kanga, zašto gardisti ne mogu igrati. Oni barem osećaju Zvezdu i znaju barem odakle je Zvezda!
к

куста

pre 2 meseca

Угринић,Крунић,Радоњић и треба играч у одбрани.За Угринића дати ако треба 15 милиона и крај приче.Ако сада када је Хванг отишао не доведу 3м4 играча слабији смо за 50 посто.Надам се само не Арнаутовићу
Б

БГ1989ДС

pre 2 meseca

Угринић на лето иде у Мехенгладбах...

Vladimir Šrempf

pre 2 meseca

Kakav Krunić, sad kad ne treba nikome ajde u CZV, neka se u Sutjesku vrati.
K

Ko bi reko cuda da se dese

pre 2 meseca

Kruna je stvarno lucidan, ima dobar pregled igre, tacan pas, dobar dribling.... Igrac je trenutka, moze da bljesne i resi utakmicu....Nesto poput Ivanica..... Ali nije igrac koji ce da se oznoji i trci za saigraca..... Drugaciji tip igraca u odnosu na Hvanga......
P

Pera genije

pre 2 meseca

Bruka i sramota!!! Prodaješ najbitnijeg i najboljeg igrača tima umesto da probaš da dovedeš ješ nekog takvog da mu pomogne u LŠ??? Kao zamene razmišljaš o Grujiću, Kruniću, dokle više oživljavanje karijera??? Dno!!! Sve ovo bi nekako i mogao da progutam da igramo LE! S kim u LŠ Dalsio, Elšnik( protiv Boda u obe kriminalan), Ilić( nevidljiv)... Ma i Đigu i Sona prodaj Terziću! Uprava napolje.!!!
S

Sf

pre 2 meseca

Dobro jel se drogirate vi. Morala je da ga proda jer takav je dogovor bio kada je dolazio ili ne bi ni idošao u Zvezdu. Koliko budala ima.
k

kimmi

pre 2 meseca

a kako i zasto da zadrzis igraca kojem si kao jednu od stavki pri dogovaranju transfera stavio da mu neces praviti problem ako dobije zadovoljavajucu ponudu? kad ce onda neki drugi igrac slican da dodje, ako vidi da se ne postuje dogovor? krunic je, po dosadasnjoj karijeri, igrac sa vecim pedigreom od hwanga. ne treba njemu nikakvo spasavanje karijere, jedino sto je pitanje da li je to tip igraca koji je potreban trenutno. svakako ima kvalitet za Zvezdu, i te kako.
S

Spa

pre 2 meseca

Bravo za komentar! Igras protiv aždaja u LŠ i umesto da dovedes da jos ojacas tim, mi prodamo najboljeg igraca u timu. Čovek veza između odbrane i napada, igraca sa takvom staminom nismo imali, ne sećam se od kada. Ako si ga prodao, dovedi dva igrača. Grujić bi bio odličan, pritom tamo ne igra, verovatno bi bila pozajmica u pitanju, a kao slobodan igrac je Vietto, daš mu platu 3 miliona i resis problem. Doduše, obojica nisu uigrani niti u meč kondiciji, ali bi bili pojačanja pošto smo već prodali Brus Lija i znatno oslabili ekipu!
6

666

pre 2 meseca

Nema nista samo brukanje nazalost u LS opet , da dovedu nekog koji je na 75% od Hvanga tesko . Dovesce nekog prosek ...............Marin dobar ti skauting ....... Mrkela fikus za slikanje i mumlanje ALI kaplje . Terza ...........Terza......... ne mozes na tri strane i tri kluba da vodis -mada Srbija je ovo , sve se moze .....
Z

Zvlat BG@Zaza Paculia

pre 2 meseca

@Zaza Paculia – druže Zaza, verovao sam da si izašao iz dečjih pantalonica, ali nažalost sve je ostalo isto! Posle istorijske pobede nad Bodeom, sada je kod tebe još više došao do izražaja sladunjavi nacional-romantičarski zanos o Zvezdi, a ti ne prepoznaješ simulaciju normalnog stanja u Zvezdi! Tvoj iskrivljeni fokus percepcijei i dalje veruje u ezopovski narativ druga Terzića, poznatog iluzioniste (iz ranga Ksavijera Mortimera). Postoji jedna paralela između drugova Terzića i Milojevića, dok drug Milojević pretvara vodu u vino (po kazivanju druga Darjana), dotle drug Terzić zarađuje novac, na volšeban način! Zamisli druže Zaza, evo već punih 10 godina, srpski finansijski forenzičari ne smeju da uđu Zvezdu i prekontrolišu poslovanje, a ti idalje raspolažeš podacima za Mikija Mausa, o poreklu i tokovima novca u i iz Zvezde!
B

BabeSveopajdare

pre 2 meseca

Sta tebe boli patka za poslovanje zvezde,a mene tek zabole. Pa da su Dzaja i Cvele ili Bjeka i Zeka pitali ikoga za prodaje i kupovine i svi drugi i pre njih i generali i ditektori drzavnih firmi koji vodili zvezdu i partizan. I posle svi drugi. Travu jad i Ti i svi slični tebi,a fudbal kao igra sama vas ne zanima. Taj Terzić kakav god da je ima 8 titula sa Zvezdom tri lige evrope proleca i 4 lige grupe šampiona. I šta ćemo sad. Nego vidi jel bilo tebi i deci letovanje i tri obroka dnevno.
p

pesimista

pre 2 meseca

Kao što je prethodno rečeno i dogovoreno još kada je Hvang dolazio,tako i odlazi.Ne vidim šta je tu sporno!Ne zavisi od Zvezde! Da je paklen igrač jeste i hvala mu što je uopšte i došao kod nas,pomogao da uđemo u LŠ i što smo zaradili na njemu. Što se tiče Arnautovića,Krunića,Artema isluženih igrača to nam nikako ne treba.Ne treba nam ni Radonjić,nespreman, koji tri meseca tvrdi pazar kao da nikad nije igrao u Zvezdi i koji kao da ne zna šra jeZvezda. Ako treba bolje da i ne dovodimo nikoga nego da bacamo silne milione na igrače koji će da dođu da statiraju. Bilo bi poželjno dovesti jednog jakog zadnjeg veznog(sličnog Sanogu) i jednog levog beka a sve ostalo je nebitno,tu smo gde smo.Ako uopšte ima vremena za to.Ima još liga gde nije završen prelazni rok.Čupaj malog Adešinu iz N.Pazara!
g

gost185

pre 2 meseca

Dogovor jeste postojao ali samo u slučaju liga "petice", tako da je opet na delu alavost uprave. Mogla je da mu se poveća plata umesto što će se kupiti neki igrač koji Hvangu može samo da briše kopacke.
H

Hvhvzc

pre 2 meseca

Pita li se igrač šta, njegov menadžer?

gemathegreat

pre 2 meseca

A ti siguraš da uprava nije probala ???

Diego Milito

pre 2 meseca

Nudjeno mu je blizu dva miliona i bonusi i sve je to on odbio, ne razumem kakva alavost uprave kad je igrac izricit da zeli da napusti nas klub ?! Dali si uopste procitao tekst pre nego sto si poceo da pises komentare ?
Х

Х Х

pre 2 meseca

Сви ови што мраче, немају везе са животом. Ово би заправо ојачало тим, ми немамо задњег везног, а играмо са 2 везњака од чега имаш Елшника, који ће бити још бољи са задњим везним иза себе и када Хванг оде, јер ће имати више лопти. Довести Крунића и Радоњића и крај приче. Два Звездаша, Србина, која осећају клуб. Глазер, Мимовић, Дркушић, Ђига, Сеол, Крунић, Елшник, Иванић, Радоњић, Милсон, Дуарте.
P

Pera genije

pre 2 meseca

XX aj ne tupi životati! Kakav bre Krunić pola godine nije odigrao utakmicu, a gde nam je taj zadnji vezni što će da igra s tim majstorom Elšnik om, a tek Radonjić? Zaista neki komentari su za verovali ili ne!
s

samo

pre 2 meseca

Dolazi Silas iz Studgarta.
V

Vin

pre 2 meseca

Hahaha Igrac koji je dao 20 golova u Bundes ligi stize da igra protiv Tekstilca....Svasta se ovde moze procitati hahahah
М

Милован 1970

pre 2 meseca

Ето прилике да се врати Срнић.
I

Immobile

pre 2 meseca

Vidite dal ronaldu istice ugovor u saudijskoj arabiji, taman imate budzet
@

@

pre 2 meseca

Imate i vi, samo ste nesposobni.
S

SUNĐER BOB

pre 2 meseca

Ma boli nas uvo sad ce Miloje da vrati Srkija Mijailovica...
@

@

pre 2 meseca

Kakav komentar, Boze sacuvaj...
t

terza magijo

pre 2 meseca

terza da je pametan dodao bi na transfer hvanga jos dve milke maks i doveo ugrinica jos mladji jos nas a igrac strasnog kvaliteta ko god da je gledao dvomec sa galatom zna
D

Deda11

pre 2 meseca

Sta ce nam mec sa galatom kad smo ga gledali protiv nas prosle godine, dao je gol..a da mi smo kratkog pamcenja i kao narod i kao navijaci
G

Gost875

pre 2 meseca

Sreća naša pa je Zerza ipak malo pametniji od tebe i on za razliku od tebe zna da Ugrinić ne može da igra LŠ jer je već igrao utakmicu protiv Galatasaraja. Ugrinić je vrhunski igrač TOP klasa.
M

Mb87

pre 2 meseca

Grujic i Hauge, pa da nekako razumemo ovu prodaju. Pumu neka isto posalje u Fejnord
n

nick kerr

pre 2 meseca

Не треба нам Раде Крунић који греје клупу Фенера, није он добар да замени Хванга који је грејао клупу Олија.

❤❤❤❤

pre 2 meseca

verujem da su mogli da se dovedu Grujic i Ristic barem na pozajmice i da do sada i imaju neku utakmicu u nogama. Radonjic?
g

gost 999

pre 2 meseca

Ide za platu 1.2 Pa Zvezda moze sad da mu ponudi i 1.5 mil. koja logika
6

666

pre 2 meseca

CITAJ TEKST : Karijeru će nastaviti u Fajenordu za veću platu od 1.200.000 evra koliko je godišnje imao u Beogradu.
M

Mb87La

pre 2 meseca

Da salvimo ako Terza ne proda i Duartea, jer za ove njegove galaktikose (Serif,Puma,Dalsio...) nema ponuda. navodno odbio ponudu id 10miliona za Djigu, mislim da bi ga za te pare oesaka odneo.
p

podesen

pre 2 meseca

Ovo ce biti najveca provizija za doktora u ovome veku.
P

PDK

pre 2 meseca

Krunic i Razvan bi bili zanena za Hvana, ali zajedno da dodju.
i

ildzo

pre 2 meseca

Nije bilo realno da duze ostaje - predobar je ovo igrac i imali smo mnogo srece sto je proslu sezonu dosao kod nas. Covek je zeljan top fudbala, sto je za njegov kvalitet i razumno. Hvala druze i puno srece u novom klubu ❤️
m

madmix

pre 2 meseca

ali Fejenord...razumem da je Premier liga,pošto Korejanci generalno vole Englesku,to sam očekivao kao sledeći korak,ovako pomalo me razočaralo da menja Zvezdu za Holandjane...
S

Stevo011

pre 2 meseca

Postujem ga i divim mu se. Decko osim LS ovde ozbiljan fudbal nece videti... o kvalitetu stadiona necu ni da govorim. Iz Holandije nece proci ni 2 godine a vec ce otici u ligu petice za 15+ miliona bez ikakvih problema. Hvala ti Gospodine, sve najbolje
P

Pera genije

pre 2 meseca

Pa ako igranje u LŠ nije top nivo onda neznam šta je?
M

Magikooo

pre 2 meseca

Hvang - Krunić, Ndiaje - Arnautović, Puma - Radonjić + M. Ristić
@

@

pre 2 meseca

Dete, idi igraj FM
C

Carovnjak

pre 2 meseca

Grujic bi bio optimalno resenje
G

Gaxter

pre 2 meseca

Kako ljudi ne kontaju da je covek tj Hwang hteo doci u Zvezdu samo ako kad bude prilike da ga puste da ide, na njemu nismo zaradili ali covek nas je uveo u Ligu Sampiona i hvala mu,steta sto ne ostane ali nije coveku zameriti sto hoce da igra u nekoj top ligi...
V

Vladde

pre 2 meseca

Treba razmisliti o Marku Grujiću?
V

Vladde

pre 2 meseca

Bolja mi je opcija od Krunića
j

jugosloven65

pre 2 meseca

Ne nikako Krunic ima boljih mozda skupljih ili jeftinijih
D

DS1989

pre 2 meseca

Rade Krunic je dogovoren, a blizu potpisa je i Radonjic...
G

Gx

pre 2 meseca

Krunić spor ..slab u duelima...nije odigrao nista u feneru...ovo što su pustila hwana sramota je....nema zamene za a njega ispod 10 Milki ..kakav bre Krunić...
A

Andjusov fan

pre 2 meseca

A jao ako Krunic dodje to ce biti smesno, sin doktorov vadio pistolj na njega njegovu majku on kad je bila frka ispred kafane sport... ako dodje ozbiljno je lud
I

IskoAlarkon

pre 2 meseca

Zar to nije bilo sa Marusicem,a ne Krunicem?
Б

Бијело Поље

pre 2 meseca

Марушић је случај о ком причаш.
A

Alabama

pre 2 meseca

Kakve veze ovo sve sto si napisao ima sa fudbalom?
S

Skdkfjf

pre 2 meseca

Biograf porodice Terzić- impresivno!
J

Jayi

pre 2 meseca

Ovi sto prizivaju Arnautovica nek pogledaju poslednjih 20 minuta Inter - Atalanta, decko je imao brat bratu 5 situacija 1 na 1 sa golmanom, svaku upropastio nelogicnim resenjima. Da idalje ima kvalitet ne bi se ni povezivao sa Zvezdom.
C

Comi81

pre 2 meseca

Za Šerifa Van Basten! Prodati ga Arapima ako ga traže stvarno čovjek 5 puta promaši loptu pri šutu...
Đ

Đukin fan

pre 2 meseca

Nema ni prizivanja ni dozivanja,to je sta Zvezda najbrže može u iduća 2 dana da se nekako snadje i pojača,koliko toliko!!!Pitanje je sta bilo ko od tih igrača može do 19.09 da popravi,nijedan ne igra(tek po koji minut iz rezerve)a pojedini ni mesecima unazad!!!Stranaca da vrede realno vise nema,slobodnih i na tržištu a i te transfere ljudi po Evropi radili na vreme !!!Zvezda kalkulisala do plasmana u LŠ i sad muke žive !!!No i ako ne uspe s tim zajmovima,skrpice se od postojećih igrača,nema drugo!!!
l

lolololo

pre 2 meseca

Arnautovic i ako dodje bice igrac sa klupe. Prvi je spic Duarte svakako. A gori od Nedaje ne moze biti kakav god da je sa 35 godina
v

v1ad

pre 2 meseca

Ma ima Arnautovic kvalitet, samo je budaletina nivoa Marija Balotelija.

Diego Milito

pre 2 meseca

Bravo
V

Volim fucu

pre 2 meseca

Cistom matematikom , Zvezda nista nece zaraditi sa ovom jeftinom prodajom. Platila ga je pet miliona, plus plata, plus bonusi, zarada cista nulaaa. Sve ispod 10 miliona je smesna cena. Ovde nisu cista posla 100%.
B

Baxter88

pre 2 meseca

Ma ajde zarada ko zarada ali brate neces naci zamenu za takvog igraca, koji bre crni Krunic?!
М

Милован 1970

pre 2 meseca

Ми смо њега довели у ог спортских разлога, не зараде. Сњим смо то и постигли, и пошто жели да иде (а такав је договор) нека му је са срећом у даљој каријери. Нека да Бог да га опет видимо на Маракани следеће године (нокаут фаза лиге шампиона) у дуелу са Фејнордом.
G

Gost1977

pre 2 meseca

Čak i da je toliko koštao koliko pričaš čovek je pomogao da uđemo u LŠ i to odlučujuće.. a to je oko 40.000 miliona eura ukupno..Tako da si stvarno duduk za matematiku.
T

Triton

pre 2 meseca

Pa ide za 10m u Fejnord
p

podesen

pre 2 meseca

Zvezda ga platila 5milki,imao platu debelu,bonuse za sve,8 milke izlazni transfer ko ponudi,kad se sve zabere malo u plusu ali igracki i rezultatski dobila puno.Ne ide jare i pare.
p

podesen

pre 2 meseca

Ima izlaznu klauzulu 8 miliona evra.
S

Sksjjdjd

pre 2 meseca

To se samo kod vas plate nisu računale...Bilo objašnjenje ,,pa svejedbo bi nekom platio platu"..
Ц

ЦЗ НС

pre 2 meseca

Па и не мора се зарадити уопште на играчу, сваки његов наступ у дресу ЦЗ је сам по себи зарада!!! Без актуелног договора са играчом о евентуалној даљој каријери (што ето дође на ред) не би никада ни имали таквог играча. Марин јесте био класа, али брате овај је имао немјерљив допринос и у дефанзиви. Штета, тешко да ћемо скоро имати таквог играча!
S

Spa

pre 2 meseca

Sve razumem sto pisete i ja mu želim sreću. Čovek je pokazao kako se igra i bori za klub, postavio primer. Ali, da li se ovako rasparčava tim 3 nedelje pred LŠ? Da nece mozda Kanga da ga zameni ili Knežević? Čovek je vodja na terenu, sve je od njega počinjalo, ogromna šteta što makar do Februara nije ostao... Tek će se videti koliko smo slabiji bez njega...
Ц

ЦЗ НС

pre 2 meseca

Spa@ Брате, никоме није драго што је већ сада бивши. Хајде на страну договор при доласку да га пусте ако добије понуду клуба који задовољава његове амбиције, али вишеструка је штета имати у свлачионици, тиму.... незадовољног играча!
Đ

Đukin fan

pre 2 meseca

Zvezda po običaju kontradikcija svake sezone kad se dopre do LŠ!Realno prodajama igrača tokom godine do sada skoro 45 miliona €,iz LŠ bonus i premija,ulaznice oko 30 miliona €(moguće više ako bude bodova )plus sponzori skoro 10 miliona € za sada;potrošili 16 miliona € u ovom prelaznom roku za realno prosek i ispod njega igrače!!!Odlazak Korejca je ocekivan i dobar za klub(još 8 miliona € odštete)no nije isplanirano kako da ojacaju sa 3-4 igrača ekipu da budu zaista konkurentni vecini u LŠ(sem Barce,Intera,sa svim ostalima bi u 6 utakmica s boljim rosterom mogli da uz punu posvećenost i igru budu u prilici da osvajaju poene )!!!Mozda nešto nakaleme do utorka (Gruja,ev Krunic,Arnautović,priča se i o Luki Jovicu -svi pozajmice)pa ostaje da se sačeka !!!Pare realno imaju i za kupovinu a ne stalno zajam do iznemoglosti
p

podesen

pre 2 meseca

Zvezda ima preko 50 igrača na platnom spisku,to kosta kao sv Petra kajgana.
Z

Zauvek zvezdaš

pre 2 meseca

Hajde reci ti meni kako bi ti vodio svoje domaćinstvo kada si toliko pametan. Zvezda je do revanš utakmice sa Bodom prodala igrače za 18 miliona evra a dovela za 16. Imali minus i Norveške i i po tebi i tebi slični a minimalne šanse za LŠ. Da smo ispali i igrali LE od prihoda tog igranja koji su tri puta manji nego u LŠ imali bi za plate igrača i da izguramo sezonu. I sad osnovno pitanje za tebe: DA LI BI TI U TVOJ PRIVATNI BIZNIS ULOŽIO 30 MILIONA EVRA A NISI SIGURAN DA ĆEŠ ZARADITI 50, VEĆ ĆEŠ ZARADITI SAMO OVIH 30 DA VRATIŠ ONOM OD KOGA SI POZAJMIO I OSTAĆE TI 0 EVRA U SLEDEĆIH GODINU DANA I ONDA MORAŠ DA PRODAŠ NEŠTO OD IMOVINE DA BI PREŽIVEO. Pišete ovde i pravite se pametni samo da bi pisali. Koliko je Galatasaraj uložio u tim za ligu šampiona i na kraj ispade od 5 puta jevtinije Jang Bojsa.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Zvezda je prezivela odlazak Piksija, Deja, Robija, Mihe, Ramba, Dekija, Vide, Zige, prezivece i ovo. Nije lose za promenu da se ponasate kao muskarci, a ne kao babe koje kukaju.
Z

Zn

pre 2 meseca

Izvini Roki nismo te prepoznali
B

BokiUSA

pre 2 meseca

To potpisujem. Znalo se da on odlazi jos u toku sezone. Tako da nema ovde nikakvg cuda.
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Izvini ti, baka Ristana, nisam te prepoznao. Kako je Arandjel? Jesu li se pomirili Vukasin i Lola?

Ognjen_Strahinjić

pre 2 meseca

Ovo sa Krunićem je "patka" koja služi da se smiri navijačka javnost. Ako Hvang ode, neće niko doći. Vadiće se na to da nije bilo dovoljno vremena.
B

BokiUSA

pre 2 meseca

Bolje niko neko daj sta das .... iskreno
X

XxTheOnexX1

pre 2 meseca

Pa šta ima nas smiruju? Mi smo mirni nije nam tata pa da nas smiruju. Dobar igrač, sportski mnogo doneo, profesionalac 100%. Hvala mu i sve najbolje u daljoj karijeri.. to se znalo I racunalo se se time. Ako zbog ovog treba da se smirimo, onda imamo stvarno probleme sami sa sobom.. šta narod sve lupa majko moja
D

Delije sever 1989

pre 2 meseca

Velika steta jeste zbog Hvanga, gledao sam uzivo utakmicu protiv Bodea, pored Djige ubjedljivo najbolji igrac. Moramo se covjeku zahvaliti, davao je maksimum na svakoj utakmici i pozeljeti mu sve najbolje u nastavku karijere... Vidim na komentarima da se spominju Grujic i Krunic, ja bi volio da ih vidim obojicu, jer mislim da imaju kvalitet, ali ako ne dodju, vjerujem u Marina da ce naci dostojnu zamjenu za Hvanga.
G

Gledao covek uzivo

pre 2 meseca

svaka cast sto si gledao utakmicu uzivo, sigurno si sve lepo video
E

Eseks

pre 2 meseca

Grujic ako ikako moze.Taman nam vise treba neki def vezni.
0

0211

pre 2 meseca

Ovo moze, samo ako dolazi i Grujic.
a

abc

pre 2 meseca

Krunić je igrač kakav nedostaje ovom timu, zadnji vezni koji oduzima lopte, sposoban da povuče loptu, podeli pas, taakav nam igrač nedostaje i da Hvang nije otišao. Naravno, bez brzog igrača tipa Bukari, Radonjić, ne vredi ni da ostane Hvang ni da dođe Krunić.
Z

Zaza Paculia

pre 2 meseca

Decku je ponuđena plata od 1.5m eura, za novi ugovor, plus bonusi za ostvarene rezultate, i sve je to odbio! Ugovor istice sledece godine, i u takvoj situaciji da se proda mora! U svemu vidite kradju i lopovluk, da li Terza lize prste, to nije upitno uopšte, ali ovde prosto nije mogao da uradi bilo sta.
Z

Zn

pre 2 meseca

Pa ponudi mu 3 miliona i da produzi ugovor, milion ipo plata u Holandiji nije novost, decko je dokazan igrac i te pare vredi pogotovo kad vidimo koliko kosta samo jedan bod u grupi. Pri tome, MOMAK NAS JE UVEO U LŠ I OZBILJNE NOVCE UBACIO U KLUB, nego u upravi su mislili istice vreme nece otici i kalkulisali. Madjije koje kazu da ce uci u istoriju poslovanja😂😂
n

neverovatno

pre 2 meseca

kakva glupost, nemam reci.. prodajemo najboljeg igraca za sicu.
v

verovatno

pre 2 meseca

Pa istice mu ugovor u junu sl. god, tako da je mogao da pregovara u decembru sa bilo kime i da ode dzabe. Nije hteo novi ugovor i jbg sta je drugo moglo. Bilo je cudo sto je uopste i dosao! Sad treba da nadju zadnjeg veznog ako moze i to je to.
D

Dejan Pizon

pre 2 meseca

Nerazumem jedna pobeda dve milke dobijamo ovamo igranci idu za sicu.
B

BokiUSA

pre 2 meseca

Druze sta se tu ne razume? Igrac zeli bolju ligu I to je jasno odmah izjavio. Odradio je posteno I ispostovan je dogovor ili ugovor... prelazi opet u LS klub I teraj dalje...
D

DZP

pre 2 meseca

Druze totalno gresis, pogledaj njegovu biografiju. Nigde se nije zadrzao duze od jedne sezone, mozda je on jednostavno takav...
Z

Zn

pre 2 meseca

Evo laicki, vi me ispravite, ponudis Hvangu platu sa milion na DVA MILIONA ili TRI MILIONA jer je momak 70% ekipe i onda neka Ajaks ili Fejenord izjednace ponude. Pustite price kako bi reagovali saigraci, u svakoj ozbiljnoj ekipi imas skupo placene igrace/saigrace, a za novac i tu vecu platu nije puno, jer platiti Famalikoau i Makabiju ukupno 6,5 miliona za obestecenja i dovesti bukvalno dve macke u dzaku je tuzno i pricati. Puma, sta reci umalo nas nije kostao revansa onim glupim faulom, Milson jos i nekako, ali decko za mesec dana nikog, ali nikog nije pretcrao i predriblao i pri tome ima platu kao Hvang ako je tacno, tuga. Dzabe nama Lš kad cemo opet biti dzak za udaranje
S

Streptomicin

pre 2 meseca

Evo isto laicki. Ponudis mu vece pare i on odbije. Iz Srbije idu i Srbi, a kamoli Korejanci.

Svlacionica

pre 2 meseca

Pitanje je dali bi i za 3 miliona platu on ostao u Zvezdi,jer on ima 27 godina,a i pitanje je kako bi saigraci reagovali na tu njegovu platu,onda bi morao svima da povecavas plate
N

Nele12345

pre 2 meseca

Druze,momak nije zeleo da igrapo nasim pasnjacima vise.Infrastruktura naseg fudbala je uzasna.Drugo,zivot u Srbiji i Holandiji se ne moze porediti.Sa jedne strane zagadjen vazduh,zivotno okruzenje uzasno.Beograd je preprljav.Ljudi nervozni,nekulturni,bahati.A Holandija po tom pitanju,zivotne sredine i ljudi,san snova.Nije sve ni u novcu.Mnogi nasi skolovani ljudi vise ne odlaze zbog novca,vec zbog gore navedenih stvari.
B

Boners

pre 2 meseca

Manite se te gluposti o svlacionici i saigracima. U svim klubovima najbolji imaju daleko vece plate od ostalih, da nisu Ronaldo, Mesi imali plate kao bekovi. Veci je problem kad Gobeljic i slicni imaju skoro 500.000 nego kad posteno platis najboljeg igraca.
Z

Zn

pre 2 meseca

Au strucnjaka, pa dobro ponudis pa ako nece neka ode, ali bar si dao sve od sebe, nebitno da li je Koreanac ili Srbin, a ovo za platu drugih, pa sta reci, u Realu svi imaju istu mislis ili bilo kojem drugom klubu? Smesno
p

podesen

pre 2 meseca

Ms necete,sta ti je.
D

Dzoni-1970-

pre 2 meseca

Znaci zarada izmedju 1,5 mil. i 2,5 mil., ili ako se uracuna i plata izmedju 300 hiljada i 1,3 mil. maks, sjajno iskoricen ulazak u LS, bravo za madjiju...
k

ke

pre 2 meseca

Ove godine ste uzeli 50 miliona na prodaji jos toliko na Ls.Terzicu gde su pojacanja za Ls?
z

zaks

pre 2 meseca

Ima li kod tebe igdje rashoda? Sve prihodi.
K

Kop

pre 2 meseca

Ulaze kod sina u njegovoj privatnoj firmi.
Z

Zn

pre 2 meseca

Doveo Dalsija za nula dinara sa Kipra, drugi Kamavinga😂, momak ni u nasoj ligi ne pokazuje kvalitet
g

gost77

pre 2 meseca

otisla u OFK kod sina za procente
g

gost77

pre 2 meseca

grujic-krunic-elsnik sasvim pristojni vezni red i fizicki dominantniji u odnosu na poslednjih 5 sezona kad smo muku mucili sa fizicki spremnijim ekipama, dovesti i gruju i radeta jednog platiti drugog na pozajmicu
M

Mornar

pre 2 meseca

Da za Ligu konferencije!
2

290591

pre 2 meseca

30 godina, prosek, plus prodao veru za večeru i igra za reprezentaciju MH Federacije. Samo probajte.
N

Nebitan10

pre 2 meseca

Niko ne moze biti Hvangova zamena, takav igrac se ne dobija na poklon...Krunic ima dosta utakmica u seria a, da je los ne bi sigurno bio tamo a opet dobro bi nam dosao igrac koji oseca Zvezdu...

Mali peca

pre 2 meseca

Odlazkom Hvanga nase sanse da osvojimo neki ozbiljniji broj bodova su se ozbiljno smanjile
L

Lazaros

pre 2 meseca

Велико браво 👏за управу, генијалан потез!! Уместо довести још ког играча, сличног квалитета Хванга ми продајемо најбољег!! Могли су да направе нови уговор и да му дају 15-20% од следеће продаје (Хвангу). Овако.... Бићемо најгора екипа у Лиги Шампиона!! Слабији смо 30-40% сада кад он оде!!!
g

gost77

pre 2 meseca

kako mislis % hvangu pa to sleduje TVORZI
D

Drvo

pre 2 meseca

Koliko godina imaš?
n

nema podele

pre 2 meseca

Jel ste normalno ljudi, decko je hteo da ide i to je to, kakve pare, decko goce da igra ozbiljnu ligi ozbiljan fudbal. Zasto drzati igraca koji nije zadovoljan. Lecite se
L

Lazaros

pre 2 meseca

Одговор @Дрвоњи Више него ти 100% Гледам Звезду од 1984 године а ти можда од 2004!! Толико о томе, а сад ко Терзе по неки динар да ти додели од продаје Хванга и осталих!!!
J

Jovan 1982

pre 2 meseca

Dovedite Rumuna Marina
A

Alo bre

pre 2 meseca

Presao u Napoli,Informisi se malo
V

Vizitor

pre 2 meseca

# Alo bre Otkud ti to? Na spisku igraca Napolija ga nema (Vikipedija) niti sam bilo gdje procitao tako nesto.Cisto sumnjam da mu se igra u Srbiji gdje su stadioni duplo gori nego li u Rumuniji pa makar tavorio u nekim timovima Kalča koji se bore za opstanak...
D

Delije sever 1989

pre 2 meseca

Odgovorio bi ovome "Alo bre" da se on informise malo, Rafa Marin (Spanac) igra za Napoli a ne Razvan Marin.
M

Mladen92

pre 2 meseca

Nije Marin presao u Napoli informisi se ti pre nego sto prozivas nekog
V

Veljko9

pre 2 meseca

Grujic nema minutazu u Portu i odlican je igrac, tu je i u reprezentaciji tako da je on ja bih rekao najbolja opcija, + normalan momak
C

Carovnjak

pre 2 meseca

Slazem se al ga porto nece pustit ispod 5miliona
I

Igorgost

pre 2 meseca

Krunić bi bii top pojačanje. Zadnji vezni preko potreban. Ali sumnjam da će se desiti.
Ш

Шшш

pre 2 meseca

Крунић у октбру пуни 31 год,по мени лош избор,и играчки и на крају финансијски....Друго негде прочитах да продају Пуму,а да долази Радоњић,јел то истина?
S

Slavuj

pre 2 meseca

Ne može igrač u jednoj godini igrati za tri kluba, tako da vam ta strašna životinja ostaje.
Ш

Шшш

pre 2 meseca

У једној сезони друже,не години,он је ове сезоне играо само за Звезду....чуј години,па да је тако ни Стојић не би могао да игра за Макаби...
B

Bršcz

pre 2 meseca

A čekaj opet se pljuje Terzić lažov, lopov.. A čekaj ko je doveo Hvanga? Odradio je sta je odradio hvala mu i toliko. Kampaco kad je doso u kk koliko je bio otišo i svi ga veličaju.
T

Tocilo

pre 2 meseca

Dolazi Krunic, gradi retail park u Srbobranu, pa taman da bude blize da isprati radove i otvaranje.
A

Aлександар1

pre 2 meseca

Грујић би био најбоља опција.
d

d. g.

pre 2 meseca

Ako Hvang već odlazi odrešite kesu za Grujića.
D

Dejanii

pre 2 meseca

Pa za obojicu onda. Svakako će zaraditi od LS minimum 30m
g

gostxxx

pre 2 meseca

O čemu vi serendate sa mozzarta kad je prvi čovek rekao nedvosmisleno pre 2 dana,a nakon ulaska da hwang ostaje,ko laže?
N

Neznalica

pre 2 meseca

Ja znam da nista ne znam, ali bar umem da citam. Rekao je da bi on zeleo da niko vise niti dilazi niti odlazi, a kad je Hvang u pitanju (opet zahvaljujuci umecu citanja) znam da se tu klub ne pita, osim ukoliko je cena niza od 5.5 miliona. Naucite slova da čitate pa onda pokusajte da pisete... Ova tastatura trpi daleko više nego papir
U

Urke79

pre 2 meseca

To smo mi, umesto da se pjačamo mi ćemo da prospemo sve u vodu. Krunić ni bribližno nije kvalitet kao Hvang ali je domaći igrač i mogu lepo da se omrse ovi iz uprave na njegovom ugovoru. Iskreno, nisam ništa ni bolje očekivao, naučili smo valjda kako stvari funkcionišu kod nas.
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
1

160R_ča

pre 2 meseca

Ako imamo oči da vidimo kako igra Šerif, ne znači da su nam isprani mozgovi. Momak je u svađi sa loptom!
B

BokiUSA

pre 2 meseca

Ajde sve sto si napricao ali gde spomenu Serifa. Ja pratim klub verovatno pre tvog rodjenja I tvrdim da vecu seprtlju nismo imali za napadaca. Covek trci sa loptom niko ga ne napada I on se saplice o nju... to nikada nisam video. I to je placeno 4mil? Ili ko zna koliko...
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
1

12345ss

pre 2 meseca

E moji grobari, opet na.nasim vestima... zauvek ćete ostati mali komšija
D

Drndo

pre 2 meseca

Ajaks je nudio osam miliona i trebao je tamo da predje ali je Fejenord ponudio 10 miliona i bolje uslove od Ajaksa pa je umesto u Amsterdamu Hvang zavrsio u Roterdamu. Zvezda ga je plazila 5.5m, uveo nas u ligu sampiona, zaradila 4.5m. Stamenica i Krasao dovela besplatno,zaradila 7m. Zvezda obrce veliki novac
h

halo

pre 2 meseca

Obrćemo ogroman novac, a ekipa iz sezone u sezoni sve jadnija, gde li ode sav novac :D
@

@drndo

pre 2 meseca

...i onda tih 7 miliona da za serifa i sremcevica. a o motiki i ostalima da ne pricamo. samo zvezda moze da plati mladog igraca 2.5 miliona i da ga pokloni posle godinu dana. sjajan rad uprave.
z

zaks

pre 2 meseca

Ako su sve jadniji kako stalno igraju Evropu ?
D

Dejanii

pre 2 meseca

Kakva zamjena, on treba da igra da Hvanom
B

Bršcz

pre 2 meseca

Onaj Razvan Marin sto se pominjao, paklen igrač baš bih voleo da dođe!
E

Eseks

pre 2 meseca

Skup ko djavo.
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
r

rsczz

pre 2 meseca

Cuj razmislja o Krunicu, pa zar vi stvarno mislite da su oni sposobni dovesti Krunica ili Grujica npr. a i da dovedu jednog takvog igraca odrace nas za pozajmicu od godinu dana i nista nismo postigli sa tim. Znalo se da ce Hvang otici a zamjena nije dovedena (osim ako panj Dalsio nije zamjena za njega). Zalosno kako se upravlja klubom mislim da je nama vrhunac samo ucestvovanje u LS.
Д

Да ли је реално

pre 2 meseca

Наслови овог Звездановог плаћеног полтрона који је пре буквално пар сати написао како Терзић не даје Хвана испод 10 милки... што више пара ,ми више у каналу... Елшник,Дуарте ,надам се и Дркушић ,то су озбиљна ,права појачања!!!! ово остало жали Боже пара. Што се не доведе крштен бек,а једини који је био на тој дефицитарној позицији продат чим су послали понуде... као да имају врело кестење у рукама а не ВРХУНСКОГ ДЕСНОГ БЕКА
z

zaks

pre 2 meseca

Klauzula od 8 miliona eura je bila za ekipe iz lige 5, za druge se može povećat,koliko znam.
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
G

Grof Chaki

pre 2 meseca

Sve sami neuspesi i promašaji Mrkele, Marina i Terzića u prelaznim rokovima dok Franjosi dovode isključivo bombe prelaznog roka za koje se garantuje, a Zvezda dominira već 7 godina i još dugo će dominirati, a nk partizai ne postoji na fudbalskoj mapi, jer punih 7 godina titulu nije video i punih 5 godina trofej nije osvojio, a ispada iz Evrope od amatera Aek-a iz Larnake, Nordsjelanda i šamara ih Flora i Fauna, Sabah i Šerif i neki tamo Lugano i Gent. A od Dinama Kijev 9 komada. Punih 5 godina mali crni klub iz zagreba ne može da se plasira ni u LE, a već dve sezone ni u cirkus LK. Tavori Franjin crni klub u beton ponižavajućoj LK u koju se čak prošle i ove sezone nije ni plasirao posle sramotne petarde+1  od moćnog  Nordsjelanda i poraza od Genta. Koeficijent Zvezde neviđen, 14 na večnoj rang listi Uefa, 33 na Uefa listi po koeficijentu, 5xLE, 4xLŠ, 7 titula uzastopno i osma u najavi, 4 (četiri) duple krune uzastopno i peta u najavi, veliki, ogromni sopstveni prihodi od Uefa, od karata, od prodatih igrača...ali eto sve promašismo. ŠTA BI TEK BILO DA NISMO PROMAŠILI SA TOLIKO IGRAČA NE SMEM NI DA ZAMISLIM!! Samo bahato jer može nam se i jer smo tako u mogućnosti. I JER NE MOGU VIŠE DA ZADRŽIM BOL I NARAVNO ZA FRANJOSE ŠTO SVE IGRAČE POGODIŠE, A NIŠTA NE OSVOJIŠE JAKO RSSAAAAAAAAAAAAAA
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
e

ej bre

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
а

ајде играј и бори се ајде

pre 2 meseca

Тешко нађемо замијену за Хванга баш тешко.Прво што је крај прелазног рока друго таквог играча од понашања,културе,игре тешко да све то сад уклопимо.Хванг жели виши лигу не игру по нашим теренима дошао одрадио за годину као мало који фудбалер и иде реално у бољи фудбал добро.Прошле године смо уболи са Хвангом у задњи час сад видимо шта нам управа припреми за крај овог прелазног рока.Али играмо са гигантима европским то је битно биће и играча.Спортски поздрав.

Aleksandar Trajkovic

pre 2 meseca

Jbg objavili i Holandjani znaci gotovo... 10 m ceo transfer stize poslepodne na preglede. A imamo vremena samo danas i u ponedeljak da nadjemo zamenu.
D

Dare_cz

pre 2 meseca

Hvang je dosta dao Zvezdi i ne bi bilo lepo da ga Zvezda nije htela pustiti ako je vec on imao zelju da se oproba u jacoj ligi.Fejnord isto igra Ls.Na kraju je i Zvezda zadovoljna.Izmedju 8 i 10 miliona je lep transfer.Treba se sada baciti na posao naci zamenu,igraca sa dobrim pasom kao Hvang koji ce dobrim loptama hraniti nasu ofanzivu
К

Кале

pre 2 meseca

Највећи спонзори ФК Црвена Звезда у овој деценији су УЕФА, трансфери играча и улазнице. Највећи спонзор ФК партизан у овој деценији је држава. То је неоспорна чињеница. То је истина! УЗАЛУД ТРУД, ЏАБА ВАМ СВЕ И ВЛАСТ ВАС ГУРА АЛ ОПЕТ НЕ ИДЕ.
n

navijac zvezde

pre 2 meseca

Ssd treba dovesti Grujica i jos jedno dobro pojačanje
z

zvezdale

pre 2 meseca

Koji ce nam krunic koji je igrao prijateljsku utakmicu na kosovu protiv siptarskog tima u dresu milana u zvezdi. Hvala lepo ali ne!!
D

Don Vito Corleone'

pre 2 meseca

Trudim se uvek da branim trenera, igrače, pre svega da branim Zvezdu, ali kada mi se nešto ne svidja , uvek u to reći. Jebeš ti sve kada mi ne možemo da zadržimo najboljeg igrača. Razumem da se mladi igrači prodaju za popunu budžeta, da su pare od lige šampiona i svega što ide uz to, isto za popunu budžeta, čemu onda sve te pare ako ne možemo da zadržimo najboljeg igrača????? Krunić je samo priča da se smiri Zvezdaška javnost. A i nisam baš siguran da čak i Krunić može da zameni kvalitetom Hvanga. Niko neće doći jer je Elšnik planiran kao zamena za Hvanga. Bila je priča da Hvang može da ide samo ako dobije ponudu iz LIGA PETICE i ako Zvezdi ide obeštećenje 7+ miliona evra, otkud sada Fejnord to nije liga petice. Svaka čast upravi, odlični rezultati poslednjih 8, ali ako mi posle 8 godina Evrope, 4 lige Evrope od toga 3 proleća i 4 lige šampiona u 6 godina, nismo u mogućnosti da dovedemo levog beka leva noga, zadnji vezni igrač tipa Sanogo iz najboljih dana, i špic gol ubica, onda stvarno ne znam šta da kažem. Ako ne možemo da dovedemo te igrače, daj da bar zadržimo ono najbolje što imamo, a mi ni to ne možemo. Ako ode Hvang, to će za mene biti veliko razočaranje. I Zvezda će biti bar za 30 posto slabija bez Hvanga. KADA BI BRUS LI IGRAO ZA ZVEZDU MARAKANA BILA BI U ZMAJEVOM GNEZDU A TI A TI OBUCI DRES BRUS LI, I NE DAJ NIKOME DA PREDJE POLOVINU POLOMI PREČKU GOLMANA STATIVU A TI A TI OBUCI DRES BRUS LI. Ostani u Zvezdi majstore!!!!!!
1

1234567...

pre 2 meseca

Najveći problem ovde je taj sto pustas igrača koji je u sistemu i dovodis nekoga ko treba da se adaptira i sad znamo da ce priča biti ista kao i svaki put, a sa druge strane elšnik i kanga u tandemu je pucanje u nogu sam sebi, mora se hitno nesto menjati u poslovanju naših klubova
m

muaaaaa

pre 2 meseca

Ali ovi mozgovi sto kazu da je Rade raspad od igraca. Alo narode, covek je 5 godina igrao u Milanu kao jedan od glavnih igraca, igrao polufinale LS, uzeo titulu, pre toga u Empoliju takodje igrao kao glavni igrac. Cinjenica je da bi nam prijao neki novi Hvang, takve tehnike i sve to ali trenutno nije moguce.
D

Dejan77

pre 2 meseca

Odmah Samasekou iz Hofenhajma ako ne mislite da primamo pet...ovaj je jedini trcao na sredini..i to za sebe Ivanica i jos po nekog
G

Gile 88

pre 2 meseca

Terzić kreten mogao je da sačeka januar a ni Fejnord nije liga petice
k

krstim se

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic uigra tim sad jos ide pauza gde pola tima ide ,jos navijaci ludaci razmazeni ispranog mozga zele da se proda najbolji strelac tima Serif? sacuvaj me boze ludaka, majstori za unistavanje kluba
S

Skeva123

pre 2 meseca

Po meni je logicno da se prodaju Puma i Serif ako ima ponuda, jer je jasno da ne poseduju izraziti kvalitet, neke od ovih pozajmica nemaju previse svrhe, po meni Grujic nije slabiji igrac od Hvana i za ono sto treba Zvezdi. Solidna tehnika i brzina i verovatno bi bio najbolji vezni u ligi. S druge strane Radonjic je u prvom mandatu bio najbolji igrac Zvezde i odlikovala ga je vihorna brzina (nadam se da to nije izgubio), e sad ovde pisu da je alkos i pitanje koliko ima volje da se dokazuje pomaze u odbrani i slicno. Za Arnautovica tu tek ne znam sta da mislim, sa jedne strane je majstor, a sa druge sve je stariji i samim tim fizicki ne moze da zadovolji na najvisem nivou, ali mozda bolje da se doveo neki mladji igrac sa vise motiva. Dobra strana 3 sprska igraca. Losa strana tri pozalmice i tri igraca koja mozda nece imati najveci motiv da se dokazuju.
G

GetoSportBebo

pre 2 meseca

Krunić je OK zamena, nije Hwangovog kapaciteta ali je sasvim dobar igrač u kombinaciji sa Elšnikom. Daj još Ristića kao levog beka i Radonju i evo OK ekipe za LŠ.
M

Mutommbo

pre 2 meseca

Šteta za Hvanga! Ali dogovor je dogovor i treba ga ispoštovati, posebno jer je igrač svojim odnosom prema Zvezdinom dresu to u potpunosti zaslužio. Teško će biti nadoknadi ti njegov odlazak i ne treba tražiti isti tip igrača, jer teško ga je naći. Treba ti karakter koji ima kvalitet i koji neće poremetiti svlačionicu. Bolje je potražiti defanzivno veznog koji je na ti sa loptom, a veću ulogu treba da dobiju Knežević, Šljivić i Ilić. Naravno i Lazar Jovanović da debituje u LŠ kao i ultratalentovani Andrija Maksimović.
Y

Yaya Sanogo

pre 2 meseca

Plasim se da profil Hvanga nece biti nadoknadjen ni upola. Pogotovo sto koristi obe noge. Box to box masina, ali pomalo i plejmejker. Rade sa 25 propustenih utakmica iliti oko 100 dana usled povreda, u protekle 2 sezone, je recept za katastrofu. Puni 31 godinu, a povrede se samo pogorsavaju. A i ne donosi neko LS iskustvo. Ja bih ga preporucio kao neku poslednju opciju, ali sta ja znam.
P

Pjer Karden

pre 2 meseca

Plaćen Olimpijakosu 5,5 miliona plus plata 1,2 miliona to mu dođe- 6,7 miliona a biće prodat za 7 miliona plus neki bonusi,u suštini zaradiće se 300,000 evra što je mizerija,ništa od liga petice,ako ništa drugo ovo je prvi igrač koga nisu poklonili ili sa kojim nisu u debelom minusu.Da rezimiramo,prodali smo našeg najboljeg igrača tek za toliko da pokrijemo njegovu kupovinu i platu,bez mogućnosti da od njegovog transfera zaradimo i reinvestiramo u igrača sličnog kalibra.Ako malo bolje pogledate ko se spominje,sve vam je jasno Krunić,Radonjić,Arnautović i to kao igrači na pozajmicu od kojih niko ne bi bio na kraju otkupljen,u prevodu to znači da niko više ne veruje da će Zvezda igrati LŠ i da u klubu objektivno zbog ogromnih dugova nema novca pa se besomučno prodaje sve da se pokrije ovogodišnji budžet od 50 miliona evra,podsetiću naše navijače da mi od 2020 godine poslujemo svake sezone u debelom minusu.
R

Rtyv

pre 2 meseca

Kakav Krunic i kakav Rodonjic, igraci koji u svojim klubovima nisu standardni, nama treba da budu pojačanja za LŠ. Mozda u crtanom filmu. Sramota je kako se sve radi bez ikakvog plana.
N

Nenad1246

pre 2 meseca

Prosto neverovatno da je izabrao Holandiju pre ostanka u Srbiji.
M

Mozart lupa gluposti

pre 2 meseca

Ne pricajte gluposti mozarte vidite da je na transfermarktu 45% sanse da ide u Fejnord. I on je sam rekao da oce ligu petice.
D

Drvo

pre 2 meseca

Nema veze, tu je Dalsio. 😊
G

GOST8471

pre 2 meseca

Pozdrav za hejtere uz jedno pitanje....znate li gospodo pod navodnicima sta hocete, želite? ako ne znate pokusajte se dogovoriti jer cete poludeti od tolikog nivoa negative. Hvangu veliko HVALA za sve sto je uradio za našu Zvezdu. Srećno majstore
s

sale brat

pre 2 meseca

Arnautovic ima 35 njegova forma je daleko od potrebne, radonjic je isto tako daleko, odlazak Hvanga je nenadoknadiv i to se videti u januaru
m

mrsss

pre 2 meseca

ajde ima li jos ko da ode , da prodamo sve znate kad ce onda da Milojevic igra tim ,teska bolest
M

Marko1105

pre 2 meseca

Ako bi se zaista obistinilo da umesto Hwanga, Pume i Serifa dovodimo Grujica ili Krunica, Radonjica i Jovica ili Arnautovica, to uopste ne bi bilo lose! Zao mi je sto je Hwang otisao. Jako ozbiljan, odgovoran igrac i definitivno igrac za jace takmicenje od naseg. E sad, da li je bas morao da bira Fejnord? Pa izabrao je od ponuda koje je imao. Fejnord je ozbiljan klub, liga nista posebno jaka, igra LS...itd. Neka mu je sa srecom i hvala za sve sto je uradio u nasem dresu!
R

Rio tinto voli zvezdanuuuuuu!!!!!

pre 2 meseca

Ne diraj mi" ultra kop"!!!!
M

Maestro

pre 2 meseca

Realno,decko je i dosao da bi se prodao dalje posle godinu dana,u medjuvremenu nam igracki dosta dao i to je to!Ide u jacu ligu,bolji ambijent,bolje terene i za veci novac,cak i da smo mu povecali platu opet bi otisao...To je prosto nasa realnost...Tesko je dovesti takve igrace,naravno mnogo tesko i zadrzati...
S

Sky888

pre 2 meseca

I treba da ide jer je igrac za lige petice a druga stvar samo ne ovaj bosanac Krunic!!! Ima 12 utakmica za celu proslu godinu plus je imao povredu!!! Nemojte biti toliko neozbiljni!!!!
D

Drvo

pre 2 meseca

Hvala Hvanže, povedi zemljaka.
Ј

Јосиф

pre 2 meseca

Реално сам пласман у ЛШ је наш реалан домет! Тешко да можеме учинити искорак,посебно не овој начином пословања.Доведеш играча за 5.5 милиона,даш му плати 1.2 милиона и продаш га за 7 милиона.То озбиљни клубови нерааде.Ем зараде немаш,ем ти одлази најбољи играч,ем никог ниси довео!
Z

Zar je bitno

pre 2 meseca

Kako zaradu nemas? Osvojio titulu i kup i uveo tim u Ligu Sampiona. Ovakav igrac je prevazisao Zvezdu i hvala mu sto je dosao i igrao.
G

Gladiola

pre 2 meseca

Da nije te klauzule, igrač nikad i ne bi potpisao za nas. Igrao si nekad fm valjda
п

плус

pre 2 meseca

Наслови овог Звездановог плаћеног полтрона који је пре буквално пар сати написао како Терзић не даје Хвана испод 10 милки... што више пара ,ми више у каналу... Елшник,Дуарте ,надам се и Дркушић ,то су озбиљна ,права појачања!!!! ово остало жали Боже пара. Што се не доведе крштен бек,а једини који је био на тој дефицитарној позицији продат чим су послали понуде... као да имају врело кестење у рукама а не ВРХУНСКОГ ДЕСНОГ БЕКА
G

Gosti hilti

pre 2 meseca

A ne recunas njegove igre u Zvezdi i ulazaka u LS kolko je klub uzeo na tome .Samo mislim da trebaju dovesti boljeg igraca od Krnunica koji mator i ima 30 godina ako se ne varam
n

nikocsgo

pre 2 meseca

Nisam znao da je Holandija u liga5 heheheh Krunic je 3x bolji od Hvana kakva crna zamena
@

@niko

pre 2 meseca

Zaista verujes da znas nesto o fudbalu, ali si oivicen kao nosa...
Z

Zorz94

pre 2 meseca

Steta za Zvezdu,bas ozbiljan igrac.Gotovo nezamenljiv.Dugo se ceka da se pojavi takav igrac u nasoj ligi.Uz Klea i Leonarda iz Partizana jedan od najboljih stranaca koji je trcao nasim terenima prethodnih deceniju-dve.
A

Aranđel

pre 2 meseca

Kleo i Leonardo su smesni igraci za njega
B

Bio je

pre 2 meseca

Abubakar,stranac br 1 u srpskom fudbalu.
š

šppp

pre 2 meseca

kleo i Leonardo mu nisu ni do koljena kleo i leondardo su u rangu sa evandrom
0

0211

pre 2 meseca

Jednostavno ne mozete da ne spomenete Kastilja iz Zvezde.
M

Maxom

pre 2 meseca

Ne bih da mracim al ovo je veliki udarac za zvezdu,a nemamo sportski sektor koji je sposoban da nadje adekvatnu zamjenu,daj boze da me demantuju al...
N

Nenad1246

pre 2 meseca

Koliko njih hoće da dođe u Srbiju?
Z

Zauvek zvezdaš

pre 2 meseca

A koji sektor je doveo Hvanga pre tačno godinu dana.
9

93992

pre 2 meseca

a koji sektor ga je doveo, iz lucana? boze sacuvaj, zvezda radi super posao i samo nek nastave ovako..
K

Kaoq9qq9ak

pre 2 meseca

Jedini klub koji udje u ls i slabiji je nego prije
G

Gladiola

pre 2 meseca

Dobar igrač, ali nema šanse da dođe. Trebalo bi pokušati dovesti Razvana Marina, ili Grujića. Svakako igrača poput Hwanga nećemo moći da angažujemo do 3. sep. Ako su već znali da mora da ode čak i ako uđemo u lš, trebali su da dovedu zamenu pre mesec dana
D

Drvo

pre 2 meseca

pa doveli su Lešnika.
B

Bršcz

pre 2 meseca

Marin je odličan igrač. Na evropskom je pokazao klasu.
s

sale brat

pre 2 meseca

Nema zamene za Hvanga tacnije nema u kolicini novca koje bi zvezda mogla da izdvoji sve i d apostoji slobodan igrac kvaliteta tog nivoa, naravno da i s anjim su sanse zvezde minimalne da se domogne meca za plasman u osminu finala, druga stvar zasto u zvezdi igraju igraci koji godinama nemaju ponudu iz vana da odu tipa katai rodic i sl, a ovo sa KRUNICEM I POZAJMICAMA JE KOMEDIJA
S

Sinisap

pre 2 meseca

Terza covjek od rijeci
G

Grupa JNA

pre 2 meseca

Hvang fiktivni transfer satro Fejnord a na kraju ima da zavrsi u bratskom im Zenitu za 2 m e hahahahahahah zvezdasi veliki Srbi prave igrace za Juznu Koreju Ganu Obalu Slonovace dok je neko stvorio Vlahovica, Pavlovica, Mitrovica i ostale KLASE za SRBIJU
Z

Zvezdale

pre 2 meseca

Videli smo te klase kako igraju za Srbiju ,ni jedan ozbiljniji rezultat nije napravljen
z

zaks

pre 2 meseca

Da i , gdje ste sada? Da ja sad nabrajam od Kostića, Mitića, Džajića, Šekularca , Pižona pa sve nadalje ovamo, šta misliš , ko je više doprineo reprezentaciji ?
S

Sofronije III

pre 2 meseca

Da, da, kao što stvarate i košarkaše, pa je u poslednjih 30 godina iz vaše omladinske škole izašao samo Berić.
Z

Zar je bitno

pre 2 meseca

Koliko stranaca igra trenutno u Partizanu. Svi ti se oprastaju od reprezentacije jer su lepo vaspitani. Vlahovic ima 3 minuta u prvom timu Partizana. Rasprodajete decu.
K

KostolomacLB

pre 2 meseca

Videli smo nase klase na Euru pre 2 meseca, sve sama klasa do klase i partizanove i zvezdine i vosine...
1

12345ss

pre 2 meseca

Ahahha ... mukice
@

@gLupaN

pre 2 meseca

Nije bolest sve sto boli... Znam da ti je jako tesko ali nemoj da places bas na sav glas...imaj bar malo dostojanstva...
S

Stara Raška

pre 2 meseca

Klase😀😀😀
k

kurir djoka

pre 2 meseca

Vec su stigli i da se ugrade, prvo bilo za 10 milki sad palo na izmedju 7 i 8. TERZA MADJIJA :)
H

Hidzuama

pre 2 meseca

Cim je rekao da niko nece otici mogli smo ovo ocekivati. Rade nije Hvangov kalibar, u turskom prvenstvu su ga preselili na klupu jer ne moze parirati tamosnjim igracima a kamoli ovima u ligi sampiona. Mora neko puno jaci, mada sumnjam da cemo uspjeti dovesti nekog Hvangovog kvaliteta u narednih 10 godina najmanje. Nakon ove prodaje, tesko da se sta moze ocekivati u LS jer se prodaje najbolji igrac
Z

Zvlat BG

pre 2 meseca

Hvan je napustio Beograd! Hvala & srećno!
D

Dejoooo

pre 2 meseca

Samo se nadamo kako ih zovu deca kluba da su naucila nesto od Hvanga.Valjda su videli momak je znao da igra zadnju utakmicu u Zvezdi a borio se kao da mu je prva.Videli su dal se igralo u Evropi ili recimo u Surdulici...momak je davao sve od sebe.Veceg profesijonalca da dodje u Zvezdu bojim se cekacemo poduze.
#

#33

pre 2 meseca

Stvarno je loše igrao u Feneru i sad je u nezavidnoj situaciji obzirom da nema povratka u Italiju. Ipak mu bude malo lakše kad se sjeti da ima 3 miliona € neto do ljeta 2026.
S

Sladajac

pre 2 meseca

Na maxbetu kažu 10mil.evra...
t

terza12345

pre 2 meseca

neko se ugradio lepo ko bi mogao biti to khm khm ostavite komentar
B

Brankoni84

pre 2 meseca

Kad smo bili klinci, bila je Nindza kofernjača a sada imamo Terza kofernjaču😁 , 7/8 miliona Zvezdi na račun a 3/2 miliona u koferu za sebe da leči dušobolju zbog odlaska Hvanga.😂
V

Visente Del Boske

pre 2 meseca

Zar prelazni rok u holandiji nije zavrsen?
D

Drvo

pre 2 meseca

traje do sutra uveče
Z

Zaza Paculia

pre 2 meseca

Hvang je odbio 120k mesecno, doneo je ponudu koja zadovoljava, i svakako je istostovana klauzula, nema tu mnogo neke price, decko zeli da ide. Fejnord igra Ligu Sampiona, bori se za titulu, to je to. Zamenu moramo da nadjemo!
S

Sdfg

pre 2 meseca

Ne treba nam nikakva zamena, zato sto nista nece da promeni, moze samo da bude ozbiljan promašaj i novo bacanje para, a u sredini vec imamo nagomilanu situaciju.
M

Mit

pre 2 meseca

Ima li kakvih naznaka za zadnjeg veznog? Do kad mozemo da dovedemo i registrujemo igrace?
S

Saturn

pre 2 meseca

Trebalo je odma da se proda posle Bodo-a kako bu reagovali i uzeli veznjaka
B

BokiUSA

pre 2 meseca

Pa to se I dogadja upravo. Pregovaralo se par dana I on ide. Ko zna koga su ovi pikirali. Da budem iskren bolje niko nego samo da se dovede radi reda...
A

Azevedo

pre 2 meseca

Od 10 miliona do 7, auu kakav posao, bravo uprava, bravo madjionicari. Verovatno je i Hwang-u preko glave da igra na ovim nasim pasnjacima u poluamaterskoj ligi i jednostavno zeleo je da ode brze bolje ali svakako trebalo je ispostovati dogovor. Hvala za fudbal Hwang, pokazao si kako se igra ova igra, nazalost dosao si u jednu otrovnu sredinu gde je fudbal sve samo ne igra. Puno srece u Nizozemskoj!
g

gio scotti

pre 2 meseca

Sve mogu da razumem ali jebeni fejenord? U Zvezdi si imao sve, najbolje navijace, status legende, osam meceva u ligi sampiona. Po cemu je fejenord veci i bolji od Zvezde?
l

lololololl

pre 2 meseca

I Fejnord igra LS. Holandska liga je druga galaksija za Srbiju...
S

Salpa

pre 2 meseca

Bolja plata plus priznaces da holandska i nasa liga malo teze mogu da se porede.
t

turn on

pre 2 meseca

uključi mozak
l

lesab

pre 2 meseca

jača liga, druže.
h

hygagagaga

pre 2 meseca

status legende za manje od godinu dana hmm vrlo interesting
S

StellaRossa1945

pre 2 meseca

Šta je nejasno? Logično je da želi da pređe u tim koji je prvak jedne ozbiljne lige, kakva je holandska. Nakon liga “petice” najkvalitetnija liga u Evropi, a da ne govorimo koliko je svetlosnim godinama ispred polu-amaterske SLS? Fayenoord je ozbiljan tim, i bolja opcija nego igranje na SLS njivama, gde pola timova trenutno ne igra na svom stadionu. Zvezda jeste ozbiljna i jedina relevantna u domaćim okvirima, ali je prvenstvo jezivo očajno i tu je kraj priče.
E

Eseks

pre 2 meseca

Kakvi crni navijaci,pa u prvenstvu nema ni 5 hiljada na stadionu..pa jos kad gostujemo po pasnjacima i oranicama..Volimo Zvezdu al budimo i realni.
@

@gio scotti

pre 2 meseca

Pa mozda su veci po tome sto su i oni evropski sampioni, sto ne igraju srpsku ligu....sto su redovni ucesnici evropskih takmicenja i skoro uvek daleko doguraju, sto im je stadion uvek pun bez obzira na protivnika...sto su organizovan klub
n

nick kerr

pre 2 meseca

Како вас пеца. Али гле ове што дају плусеве. Најлуђи људи
N

Nenad1246

pre 2 meseca

Holandija naspram Srbije. Nećemo da se zajebavamo gde je bolje.
h

halo

pre 2 meseca

Osam mečeva LŠ ima i u Fejnordu, za navijače se ne sprdaj molim te, njima je stadion pun svake nedelje, prosek gledalaca u Erediviziji 46 hiljada na stadionu koji prima 47 hiljada, ceo stadion se trese i kad padne gol u LŠ i kad padne gol Viljemu II, status legende lako će steći tamo, i na kraju najbitnije, umesto da živi u lajt Belorusiji iz koje dalje u karijeri može otići u majku Rusiji ili bliski istok, sad će živeti u jednom od najlepših gradova Evrope odakle bez problema može da napreduje u Premijer ligu i Bundesligu :D
K

KajzerSoze

pre 2 meseca

Rece Terza pre dva dana, “Nece vise biti dolazaka, a ni odlazaka, zatvorili smo roster” Sad opet juri zamenu za jako bitnog igraca u minut do 12!
D

Dejoooo

pre 2 meseca

Terzic i svi iz kluba su deset puta ponovili dodje li ponuda koja igracu odgovara moze da ide.Tskav je dogovor pre samog dolaska igraca bio.Sad se mi cudimo satro.Za takvog igraca iz sata u sat menjaju se stvari .Terzic je bio svestan neode li u Holandiju drugi su zakasnili ,Fejnord ponudio i stvar gotova.
t

terza1312

pre 2 meseca

polomi precku, golmana, stativu a ti a tiii.......
C

Comi81

pre 2 meseca

Objavljeno je da je transfer 10 miliona,jel moguće da su se Dalton i sinovi već ugradili 3 miliona... Druga stvar znaš da odlazi i ti nemaš pripremljenu B alternativu. Tako je kad klub vode amateri koji su profesionalci samo kad je procenat u pitanju.
v

velikii

pre 2 meseca

Како би људи замишљате да се послује са Холанђанима. Договорите се да трансфер буде 10 милиона, а као јавности кажете 7, они вам толико уплте на рачун а 3 милиона на руке??? Тако ви замишљате пословање? Па тако не може ни у Агрици, а камоли ЕУ! Јесте некада радили са ЕУ земљама? Па тамо морате да правдате и 50 динара градског превоза! Схватате ли ви да се кроз књиге све види, све иде преко рачуна, нема коферчета, потписује се уговор који се шаље у УЕФА и све се проверава, плаћају се дебели порези на све то! Ако нпр. буде трансфер 10 милиона, порез се пкаћа држави најмање милион (сигурно је бар 10%, а у ЕУ сигурно више). Ви замишљате да пореза нема, да су све нето износи! Наравно да нису, освестите се људи! Уосталом, трансфер реализује гомила људи, шаљу се уговори у бројне институције, не могу се у џеп стрпати милиони а ни хиљаде, НЕ БУДИТЕ НАИВНИ! Плус су ту провизије за агенте. Е ту са агентима може да буде договор, да Терза узме неки проценат, а таман посла да нпр. трансфер буде 10, а да се клубу плати 7 милиона. То је могло некада давно, немојте да испаднете глупи у друштву.

Pule

pre 2 meseca

Daj kakav krunic ,zasto samo nasi klubovi i navijaci vole da forsiraju neke igrace od koje neamju buducnost,sljivic decko izvarendan talenat imamo mnogo igraca u veznom redu ,ako hwan ode ubacite njega nek igra decko 18 godina imas igraca i za prodaju i za repku vi dovodite neke igrace na zalasku karijere tako reci
D

Da si

pre 2 meseca

igrao sa Sljivicem Ls ne bi video ni u ludilu. Daj, uozbilji se, molim te.
@

@pule

pre 2 meseca

Jel si ti realan sine? Sljivic u nasoj ligi, kad god je bio starter, nije bas nista pokazao... Sljivic??? Kakva komedija...
s

somi87

pre 2 meseca

Zapravo, ovo je pravi put kako treba da radimo
S

Sladajac

pre 2 meseca

I uvek ista mantra,7 ili 8mil.a kome ide 1mil.Arizona svršava...
l

loolololo

pre 2 meseca

Hvang je otisao i nije problem. Ono sto me plasi je nesposobna uprava na potezu. Trenutni kreativac je Kanga od 40 godina...
J

Japp

pre 2 meseca

Nije Krunic provjereno.Marko Grujic dolazi sigurno.Prodace se Ndiaje i Puma i onda dolaze Radonjic i Arnautovic na pozajmnice.Sacekajte do veceras sve ce biti jasno.Vidicete protokol igraca za utakmicu
f

fancy

pre 2 meseca

Druze ne znam ko si, ni odakle ti ove info, cak vise lice na zelje a ne informacije ali evo zelim da ti verujem i nadam se da nisi neki umisljeni insajder
Z

Zauvek zvezdaš

pre 2 meseca

Puma je starter večeras da li je to znak da odlazi.
m

molim?

pre 2 meseca

Ne znam što ti lupaju minuse, kad je to tačno. Samo, Radonjić i Grujić će biti kupljeni, Arnautović je pozajmica. I da, i Ndijae i Puma odlaze, kao što je Hvang. I transfer Hvanga je 10 miliona, a za Ndijae je ponuđeno 5.5 miliona. Za Pumu kažu 1.5 miliona.
a

ajde Mrs

pre 2 meseca

prodaje se za 10 miliona a ne 8
7

777

pre 2 meseca

E moj Hvan u fejnord prelazis ... Vise bih razumeo da odes u Ipswich..
r

rsczz

pre 2 meseca

Holandska liga atraktivna za igranje i gledanje, stadion svaki skoro pun svako kolo. Fejnord redovan u Evropi i cesto daleko dogura + plus bolja plata sigurno, uredjena drzava... Stvarno ne znam sta mu je...
С

Сале2323

pre 2 meseca

Нити је исти ниво играча, нити иста позиција... А Крунић је свој зенит игара одавно прошао. Да је доведен кад је био најбољи, ок, али тада је био у Милану. Ово сад је само заваравање Терзића и Мркеле. Треба дати шансу неком Звездином јуноши, па како буде. Има ту материјала, треба их гурнути у ватру.
S

SALE BRAT

pre 2 meseca

Dajte ljudi koja zamena za Hvanga osim sto ne igraju na istoj poziciji zvezda nema novca sve i da na trzistu postoji slobodan igrac tog randa to kosta rodjaci minimum 10 milki
S

Sinonim

pre 2 meseca

Rada gotivim jer je moj Fočak, ali on je više igrač od zadatka u defanzivnoj vezanoj liniji, nije on igrač kalibra Hvanga što se tiče ofanzivne igra!
G

GrobarRS

pre 2 meseca

Zar nije rekao Terzinjo postenjacina da nece biti odlazaka
D

Delija NBGD

pre 2 meseca

Ovo bi bila jaka prica 🔴⚪
h

halo

pre 2 meseca

Nikoga ne prodajemo a?
v

vroom

pre 2 meseca

Terza krece da maze oci, Krunic nece moci pa ce biti neko treci pa cetvrti a na kraju ce doci Luka Milunovic, Filip Jankovic ili niko.....
7

777

pre 2 meseca

Kruna nije neka zamena da se ne lazemo.
z

zaks

pre 2 meseca

Zašto si tako destruktivan? Razmišljaj pozitivnije, da će dovesti nekog dobrog igrača koji će dostojno zamijeniti Hvanga.
s

sefpi

pre 2 meseca

pa i da ne dodje niko nije strasno...ima zvezda dugacku klupu i ovako bi trebala da smanji malo igracki kadar
7

79

pre 2 meseca

Terza uveo Zvezdu u LŠ 4 puta u 7 godina,neka maže i oči i uši i nos i šta god hoće!
l

lool

pre 2 meseca

Grujic