Komentari na vest

Duan Vašington stiže u Partizan Mozzart Bet

G

GetoSportBebo

pre oko 2 meseca

Totalno nekorektno ponašanje kluba, koji dobro zna ko i kako ga finansira, da samovoljno odluči da ne igra domaća takmičenja. Navijači Partizana da bace pogled kako funkcioniše finansijska struktura fudbalskih klubova koji zapravo prave profit, videćete da su sezonske karte i merchandising pri samom dnu. Sa druge strane KKP od majici od soma i 200 dinara i dresova kojih još uvek ima na lageru, kao i sezonskih koje su primarno nivo 400 od 15k dinara pravi toliko para da postaje jedini nezavisan košarkaški klub u Evropi! Nije ni čudo što nijedan top igrač nije ni hteo da ide u KKP, kapiraju likovi da je to smejurija, ili su kao Džons i Dejvis, koji je rekao da neće da ga treniraju histerični treneri, uzeli dobar keš.
I

IvanKg

pre oko 2 meseca

Takmičenja? Proučite šta je liga jer ovo liga nije... Kup se igra svakako iako se ide "na klanje".
J

Jeli ti sad

pre oko 2 meseca

Lakse...pozuri dok jos ima maramica...kmecavac crveni.
T

Trump

pre oko 2 meseca

Vašington je tu, Džonsa dva, fale jos Kenedi i Obama neki i to je to. Svi predsednikovi ljudi. Bronx ekipa registrovana na JSD INSTALACIJA.
I

Igor978

pre oko 2 meseca

Samo se nadam da naš Vanja neće biti najlošija opcija na bekovskim linijama. Kako igra za sada u reprezentaciji, mrka kapa…
G

GAGI PFC

pre oko 1 mesec

Vanja je prosecan igrac i nista vise od toga ali ajde nadam se da ce Zeljko izvuci iz njega nesto dobro
P

Pozdravodujne

pre oko 2 meseca

Samo jedan je PROFESOR OBRADOVIC DR ŽELJKOOOO👏👏👏👏👏👏👏💪💪💪💪💪
T

Top 12 zoc

pre oko 2 meseca

1) Izgubljen ABA super kup od Studenata, 2) Izgubljenih svih 8 poslednjih derbija od Zvezde i Covica i to za redom u razmaku od samo 2 meseca, 3) Izgubljen domaci Kup i to lagano, 4) Fantasticno top 12-13 mesto u EL, 5) ispadanje iz EL na kraju, 6) izgubljena ABA liga sa 3-0 i to lagano, 7) izgubljena i KLS takodje lagano....za tako nesto da postignes sa najvecim budzetom u Evropi zaista moras da budes veliki talenat!🤣
T

Top,top

pre oko 2 meseca

Topcina jesi smorcina...a kako ti se klub zove,ali iz prve reci nam.
T

Top 12 zoc

pre oko 2 meseca

1) Izgubljen ABA super kup od Studenata, 2) Izgubljenih svih 8 poslednjih derbija od Zvezde i Covica i to za redom u razmaku od samo 2 meseca, 3) Izgubljen domaci Kup i to lagano, 4) Fantasticno top 12-13 mesto u EL, 5) ispadanje iz EL na kraju, 6) izgubljena ABA liga sa 3-0 i to lagano, 7) izgubljena i KLS takodje lagano....za tako nesto da postignes sa najvecim budzetom u Evropi zaista moras da budes veliki talenat!🤣
T

Top 12 zoc

pre oko 2 meseca

1) Izgubljen ABA super kup od Studenata, 2) Izgubljenih svih 8 poslednjih derbija od Zvezde i Covica i to za redom u razmaku od samo 2 meseca, 3) Izgubljen domaci Kup i to lagano, 4) Fantasticno top 12-13 mesto u EL, 5) ispadanje iz EL na kraju, 6) izgubljena ABA liga sa 3-0 i to lagano, 7) izgubljena i KLS takodje lagano....za tako nesto da postignes sa najvecim budzetom u Evropi zaista moras da budes veliki talenat!🤣
P

Pedjahn

pre oko 2 meseca

Jedini si trener u celoj Evropi koji sa 30mil budzetom,3mil platom godisnje i 3mil panterom po sezoni u zadnje 3 godine osvojio samo JEDAN TROFEJ a sve ostalo pogubio,izgubio od Covica i Zvezde cak 8 -0 derbije za redom,izgubio Kup,ispao iz EL i zavrsio na 12 mestu, izgubio ABA ligu,izgubio i KLS...itd tako nesto da postignes sa Najvecim budzetom u Evropi i EL moras da budes stvarno najgori trener! Odlazi zeljko!
G

Grobarcina pedja

pre oko 2 meseca

Smejemo se nesto Zvezdi,A sta tek mi da kazemo, u Fudbalu titule videli nismo cak 7-8 punih godina a LS igrali nismo preko 20 godina, a u Kosarci jos i gore, cak 14-15 punih godina bez ijedne osvojene titule i odigrane EL u ovoj deceniji + izgubljena 3-pla kruna ove sezone + ispadanje iz EL i top 12 ove godine, i na sve to jos i metla od 8-0 od Zvezde u svim derbijima,kud ces gore od toga?
G

Grobarcina pedja

pre oko 2 meseca

Smejemo se nesto Zvezdi,A sta tek mi da kazemo, u Fudbalu titule videli nismo cak 7-8 punih godina a LS igrali nismo preko 20 godina, a u Kosarci jos i gore, cak 14-15 punih godina bez ijedne osvojene titule i odigrane EL u ovoj deceniji + izgubljena 3-pla kruna ove sezone + ispadanje iz EL i top 12 ove godine, i na sve to jos i metla od 8-0 od Zvezde u svim derbijima,kud ces gore od toga?
p

podesen

pre oko 2 meseca

Potpuno isti igrac kao onaj Smart iz Zvezde,znaci jos jedan Promasaj 100% nakon Dozera i Kaminskog,koga god smo direktno doveli iz Amerike uvek se pokazao kao promasaj i bacene pare evo vec 10 sezona za redom,tako ce biti i sa ovim vasingtonom smem da se kladim!
B

Budimo realni

pre oko 2 meseca

Ostalo je da se zatvori pozicija 4, ako bih ja mogao da biram, to je igrac koji je trenutno bez kluba sa prilicno losom sezonom iza sebe ali neverovatan potencijal, strasan IQ i ozbiljan borac. Solidan sut, ledjna tehnika top, momentum, snaga, odlican pas citanje igre itd itd Luke Sikma resava sve probleme na 4 i to sa rolom od 25+ min
Z

Zigmund

pre oko 2 meseca

Mene je zacudilo kad sam pre neki dan procitao da nema klub. Odlican igrac, pravi timski. Inace prva zelja mi je bila 4 Albe iz ove sezone (ne mogu da se setim imena) sto je otiso u Japan, na veliko iznenadjenje.
8

8 Putnik!

pre oko 2 meseca

Ne znan jeste li culi novu vest? Jedan klub koji je 2007 god promenio ime za uvek u laktasima,sada to mora da cini ponovo nakon ove sezone, ovaj put zvace se 8 PUTNIK! 🧹
B

Bratko ti si

pre oko 2 meseca

8 cudo sveta ...ta tvoja providnost i glupost nista ti ne smeta.
8

8 Putnik!

pre oko 2 meseca

Ne znan jeste li culi novu vest? Jedan klub koji je 2007 god promenio ime za uvek u laktasima,sada to mora da cini ponovo nakon ove sezone, ovaj put zvace se 8 PUTNIK! 🧹
D

Dedadakaze

pre oko 2 meseca

PROFESOR OBRADOVIC DR ŽELJKO!!! 👏👏👏😂😂😂👏👏👏
P

Pozdravodstrine

pre oko 2 meseca

U evroligi Top 11-12 + izgubljena Tripla + 8-0🧹
M

Mr.Rager

pre oko 2 meseca

Dosta zanimljiva ekipa na papiru,veliki broj skorera u timu.Ono što je falilo ekipi prošle sezone sad su dobili.Dosta nezgodnih igrača u igri 1 na 1 .Vjerovatno jedan od najboliih napada u EL u najavi.
I

Iskreno

pre oko 2 meseca

Covece pa ti bas pojma nemas. Ekipa je defanzivo orijentisana skroz, sem ovog novog i Vanje svi su defanzivi a ti pricas o napadu au al ne znas!
@

@iskreno

pre oko 2 meseca

Malo korektosti ne bi ti falilo...covek ima svoje misljenje i realno nije puno promasio...vise si ti ,a glumis poznavaoca ove igre.
4

4321

pre oko 2 meseca

Klasičan šuter sa korektnim ulazom. Zamena za Pantera..
m

mmmmmll

pre oko 2 meseca

ocigledno nece igrati Srpsku ligu jer nemaju 3 domaca igraca
I

Igraćemo

pre oko 2 meseca

Ne brini ali sa juniorima, kao i kup, ne sekiraj se.
Z

Zmigo1

pre oko 2 meseca

Zadovoljan prelaznim rokom, reset je bio neophodan. Nedostaje jos jedna jaka 4 -ka, a i vidim da mnogi prizeljkuju Nanelijev ostanak. Prognoze nezahvalne ali realno medju prvih 8, a posle kako bude neka bude.
T

Top 12

pre oko 2 meseca

Zmago... idete u top 12 isto ko prosle sezone!
p

paotam se

pre oko 2 meseca

Kako ne ostade u NBA sa 24 godine?
Đ

Đukin fan

pre oko 2 meseca

Realno tim je nov komplet ali slabiji glat 25 % nego prethodni!! Moguće da Rumeni bolje slozi i iskoristi ovaj roster nego dosadasnje,no tu kvaliteta za završnicu EL nema!!!Nema ga ni Zvezda istine radi!!!Pratice se zbivanja u Bgd pa videti kod vodi ovikiki uložen novac
U

U prolazu

pre oko 2 meseca

Pretpostavljam fan Djuke Bizona.
@

@ssss

pre oko 2 meseca

Partizan je napravio timčinu ko armirani beton.Lagano u osam ulazimo.Mislim da je ovo tim za F4.
G

GorostasNekrsteni

pre oko 2 meseca

Čuo sam u kafiću i video na Tviteru. Preveljiki si opozicionarski Partizane.
p

podesen

pre oko 2 meseca

Ovaj vasington je identican igrac onom Smartu i cak i gori od njega...pravicemo mi Doziera i Kaminskog od blata kad pogledam ovogodisnja pojacanja koja su gora nego proslogodisnja.
b

banence

pre oko 2 meseca

BUDI MIRAN I SPOKOJAN..GLEDAJ OLI.PIJSKE IGREI POMALO PART. POJACANJA..KAMINSKI I DOZIJER SU NAS IZBACILI IZ EVROPE..POJACANJA SU PERFEKTNA I JEDINA MOGUCA..NEDOSTAJE ZA NAJMIRNIJI SAN SAMO CETVORKA EFESA ALI I OVO SE MOZE....BICE TO MOCAN TIM..DOTICNOG POSLEDNJEG NEPOZNAJEM DOVEDEN MOZDA ZA ABU DA POJACA .
P

Podesen pogresno

pre oko 2 meseca

Ne kosarku druze...prati plivanje ili bilo sta osim kosarke...dogovoreno.
B

Bnm

pre oko 2 meseca

@banence... Top 12 osvajamo i sledece sezone!
P

Pajdo

pre oko 2 meseca

Ako nismo zavrsili Karlika J onda je ovo sve sviranje....
p

podesen

pre oko 2 meseca

Zavrsen bez brige.
T

The killer

pre oko 2 meseca

Bez Nanelija nekako mi nesto ne valja. Covek ima ludacke procente za tri poena celu karijeru. Nadam se veleobrtu u njegovom slucaju. Dajte jos Pokusevskog i to je to.
O

Ostaje u Americi

pre oko 2 meseca

Pokusevski ostaje u NBA potpisuje za Vasington,danas objavili mediji i Americi!
@

@the killer

pre oko 2 meseca

Bukvalno molim te ne dajte Pokusevskog. Tanak je do bola kao igrac. Sto se polako i vidi vremenom.
@

@ssss

pre oko 2 meseca

Pazi Nanelija niko ne spominje.Ne bi me čudilo da ostane.
r

reb8888

pre oko 2 meseca

...nisam ga gledao ni minut ali po brojkama, iz g-lige i koledza, sto je dosta vaznije za evropu, vrlo slican smartu iz zvezde, s'tim da je smart vazio za dosta boljeg defanzivca. u sustini, da je smart uspeo da sutira za 3 preko 30% imao bi lagano 15 poena po utakmici, i on je dosta podsecao na pantera, posto vidim da i vasingtona porede sa njim. u sustini macka u dzaku, zato i jeste prvi posle kuruca koji dolazi pravo iz amerike od kada je dosao zeljko. ne racunam naravno kaminskog i douzera, jer su imali ozbiljne karijere pre toga, a i dosli su sticajem okolnosti, douzer bez povrede ne bi ostao bez ugovora...zakljucak, igrac koji ce da zivi od suta, ako ga krene moze da bude odlican, ako ne, moze da zavrsi kao smart. mada je ovaj imao bolju nba karijeru, ali to dosta zavisi od tima, i igraca na tom mestu. ne moze centar u filadelfiji da se nada minutima kao u nekoj drugoj ekipi, da ne pricamo o tankerima...
d

da je uspeo

pre oko 2 meseca

Da je Smart uspeo, igrao bi NBA ligu u kojoj je ovaj davao i po 30+poena. Eto koliko je tvoje znanje o košarci.
@

@da je

pre oko 2 meseca

...davao je po 20, iz mnogo manje prilika. a znas sta je radio kaminski, pa jos ne moze da se opere od silnog pljuvanja ovde. to sto je neko za dve sezone dao 3 puta 20-30 poena u ligi gde obe ekipe daju po preko 140 ne znaci mnogo kada dodje u evropu. a nije ostao ni ovaj lik, za koga si prvi put cuo kada je potpisao za partizan i tada procitao da je jednom dao 30 poena, tako da to sto si napisao nema apsolutno nikakvog smisla. a o poznavanju kosarke, tvoj komentar je rekao dovoljno.
S

Sprivel

pre oko 2 meseca

Više je nego jasno da partizan ove godine ne igra Kup Radivoja Koraća i domaće prvenstvo…
G

Grujić@75

pre oko 2 meseca

A zašto bi i igrali...realno..Ovo smo preko Vece sredili...
S

Sprivel

pre oko 2 meseca

I to što kažeš… i onako niste srpski klub
I

Ivancuga

pre oko 2 meseca

Najbolje da gledamo pantera, ponitku, jaramaza i ostale jos 10godina. Nisu proslu sezonu pokazali karakter, borbu i cao zdravo. Moze, daj nove pa da vidimo, mozda ce vise da se bore, odbranu ce bolju da igraju sigurno.. Pustite limenkare sto ne vole Zeljka i ove lazne grobare sto nesto palamude, kao filozofiraju, idite na faks pa filozofirajte, ako je neko zaduzio KK imenom,prezimenom i minulim radom to je Zeljko i treba mu dati sansu, ne nego slatkorecivi zabar pobegulja cim neko da vise ili Filipovski ili da se uce Scepa,Bozic,Canak... Nikako da shvate ovi papagaji sto ponavljaju da Zeljko moze samo sa skupim timom da je bas to umetnost da uspes da poslozis zvezde, ego, ludilo u glavi svakog od njih i iskontrolises, zato ima 9 El pa ogromna praznina do sledeceg....
B

Brate svaka cast

pre oko 2 meseca

Odavno nisam procitao ovako nesto, svaka ti cast kako si ovo sročio i zapusio usta botovima.
K

Ko ih dovede

pre oko 2 meseca

Ko je bese doveo te sto ih je sada najurio? Zasto da mu verujem?
P

Pjer

pre oko 2 meseca

Burazeru, ti jesi u pravu. Ali mi zivimo u zemlji koja je ZEMLJA KOSARKE, niko od nas nema zelju da izgubimo kult reprezentacije, da nema novih klinaca u mladjim kategorijama… Nemam ja nista protiv Zeljko jeste najbolji Evropski trener mozda i svih vremena, ali ovo sa strancima mi se ne svidja, nek radi negde drugde, nek ide u Fener, Barcelonu, Pariz gde god hoce, ali ne mora u Srbiji. Budimo realni svi mladi pre nego sto odu u svet prodju u 90% slucajeva ili kroz Zvezdu ili Partizan, a ovako gubimo i na tom Partizanu. To sto ga vi velicate jeste iz razloga jer je vas klub, ali kad bi sagledao sliku sa realne strane ne bi bas tako razmisljao. Nemoj da me shvatis pogresno, Covic nista nije bolji on kvari srpsku kosarku na neki drugi nacin, ali koliko jekvari KKP toliko i Zvezda, a po meni vise Partizan zbog upravo ovakvih stvari, dovodjenja stranaca.. Jel planiraju Kup da igraju? Politika se vec svuda mesa, to je nekako klasika postalo(mislim na Covica)
@

@Pjer

pre oko 2 meseca

Brate imas FMP koji je bio rasadnik talenata, sto oni prestali sa tom praksom nego dovode strane kosarkas da igraju,upravo su igraci iz tog FMP nadogradjivali svoj talenat posle u Partizanu, drugo imali smo jaku KLS ligu, ko je pojurio da osnuje ABAl ligu, sad niti smo ovamo niti tamo nikakvu svrhu nema ni KLS a ni ABA liga, dobra volja je Evroliga da li ce Partizanu i Zvezdi da dodeli pozivnice koje jos moraju u da plate.
A

Acke-stara skola

pre oko 2 meseca

Da te pitam al Partizan tako i u fudbalu kvari sto dozvoljeno strancima da budu bonus igraci, ili da sada moze ko ima pasos Eu da se smatra domacim igracem, o cemu brate ti pricas i sagledas sliku,nema ovde vise ni slike ni tona.
@

@Ko ih dovede

pre oko 2 meseca

A koga najurio, nisam u toku?
@

@Reda 11

pre oko 2 meseca

Vidi brate sa sezonskom kartom, hajde lepo da mi tebi damo neku veću poziciju kao npr. ministar za BOTOVANJE.Što da ne prvo "moćno" zvuči drugo pa kada imamo ministara za sve i svašta pri tome još "školovanih" što da i ti ne budeš neki ministar.Baš se trudiš za seMbvičić, šteta te ostaviti na tako maloj poziciji i ne iskoristiti takav botovski talenat.
R

Reda 11

pre oko 2 meseca

Da odgovorim liku "Realno samo" Ja sam decko navijac KK Partizan sa kupljenom sezonskom kartom. A VI idolopkonici navijaci KK Željko Obradovic. Da li treba da podrzavam coveka samo zato sto ima rezultate sa bivsim klubovima? Da li je dobio ugovor na 3 godine, budzet 20 miliona evra (licno Ostoja izjavio) ? Tri godine kasnije CEO tim oteran, osvojen 1 trofej. Zasto nije dobio otkaz? Da li je Željko izjavio kada je dosao "Partizan mora da se vrati koreninima stvaranje domacih igraca? Tri godine kasnije, igrace domace napravljene nemamo, ostvareni oterani. Da li navijac Real Madrida navija za Ancelotiia ( ma sta god on uradi) ili mu je vazniji klub...? Problem je druze sto se vi zaljubljenici u Zeljka Obradovica
p

pipo_inzagi87

pre oko 2 meseca

Ti imas dnevnicu 50-60€ sigurno Sendvice si prevazisao odavno
A

Ahahahhahaha

pre oko 2 meseca

😂 Pogotovo si Partizanovac a spominjes koliko je budzet, losa ti je ta gluma veruj mi ispadas smesan, rakao Zeljko, i pustio celu petorku u Aba ligi domace mlade igrace i sa plus 24 poena koje smo imali sveli plus na 7 poena, zato crveni bote idi ti gledaj tvoj FMP, mani se ti Partizana i Zeljka.
T

Tupavi

pre oko 2 meseca

Nije ceo tim oteran nego je vecini istekao ugovor, ti igraci su tu vec 3 godine a neki i vise, oteran moze da bude kod tvojih od Nejpira, Adamsa, Ivanovića e to se zove teranje.
A

AjdePaliDečko

pre oko 2 meseca

Ko tebe bre pita za bilo šta? Plati kartu i gledaj, a ako ti se ne sviđa ili ne želiš, u laganim skokovima odje..š odavde…tebe i slične smarače i besposlene hejtere niko za mišljenje ne pita i nikada neće
@

@tupavi

pre oko 2 meseca

...kojoj vecini, prijatelju tupavi, vise od pola njih imalo ugovor za sledecu sezonu. pa i bolje da se oteraju kao nejpir ili adams, nego da greju klupu po 2,3 godine.
T

Tupavi

pre oko 2 meseca

@tupavi a branis, branis svoga bota, ako, ako vi koliko imate igraca ni na klupi ne mozete da stavite nego morate da ih saljete da greju stolice na tribinama,Smit, Douzer, Kaminski, Ponitka, Naneli,Andjusić, Trifunović, od Avramovića uzeto obestecenje 400 000 od CSKA.
P

Problem je Rede

pre oko 2 meseca

sto si naporan...volimo Zeljka i Partizan..ti si onaj brojcanik sto pokusavas kao nas okrenuti protiv nase legende Zeljka...slobodno sjasi sa nasih vesti nece ti uspeti...jedan je Zeljko Obradovic.
G

Gost V

pre oko 2 meseca

Za....11 Vidi "navijaču sa sezonskom", ja stvarno nisam zaljubljen u trenera Obradovića, možda i što sam stariji od njega i u mojim godinama se teško zaljubljuje, ali izuzetno cenim to što Obradović radi u Partizanu. Izuzetno poštujem i njegov rad u drugim klubovima, a naročito u prvoj godini u Partizanu. Što se tiče srpskih igrača u Partizanu, pa ko ne bi voleo dobrog igrača, a još ako je ponikao u klubu. Ali na žalost takvih nemamo ni u klubu ni na tržištu. Možda je Obradović pre tri godine pravio neke ustupke i dovodio neke igrače koje inače ne bi doveo samo zato što su domaći igrači. I šta se desilo, pošto se nisu razvijali kako je klub hteo i tražio od njih morali smo dve godine da igramo sa osam devet igrača, a oni su kad bi ulazili samo statirali. Ja ovo samo nagađam, ali nije daleko od istine. Normalno nisu samo domaći igrači bili greška, prošle godine, zbog poznatih razloga, bilo je grešaka i u dovođenju stranih igrača. I tu sada postoji samo jedan put, raščistiti ceo toster i krenuti ispočetka. Što se tiče igrača od prošle godine sigurno je da su po imenima poznatiji od od ovogodišnjoj, a sigurno i skuplji. Ovaj sastav je nepoznanica , bez izvikanih imena koja se povlače iz kluba u klub u Evroligi. Smatram da je po onome što znam o njima, a nisam gledao uopšte tri igrača, da imaju strahovit potencijal i Partizan ima šanse za fajnal-for. I na kraju ove godine u timu biće srpskih igrača: Marinković, Lakić, Nakić, Koprivica, Dimitrijević i nadam se Pokuševski.
@

@Tupavi pa nema gde

pre oko 2 meseca

Strasno, znaci zvanicno imaju veci budzet (5milke a sigurno je i veca razlika ako se racuna kk ofi) i da se lupeta opet za para to je neverovatno, kao bugarin, gleda u zirafu i kaze da ne postoi zivotinja sa toliki vrat. Stvarno ste prica za sebe, greota.
Г

Гробар54

pre oko 2 meseca

Можеш да будеш и у управи КК Партизан,ако не разумеш Жоца, ти би био промашај и издајник!Види се на жалост, који су играчи најбољи!Ови који твоји истомишљеници преко брда, називају Камерунцима!Дакле Амери и ту нема приче!Ко не би волео неког Србског играча,који има и таленат и рад?!
U

UmestoAlekse

pre oko 2 meseca

Jake noge i telo, izuzetan odraz za svoju visinu, jak na ulazu…šut zavisi od samopouzdanja i oge u timu, to se ne gleda na ovakvim snimcima jer nikada neće prikazati loše šuteve… Na hajlajtsima svako može da izgleda kao Jordan, treba odgledati 10-15 mečeva od najgorih do najjboljih da bi se stekao utisak o kvalitetima i manama, posebno selekciji šuteva gde se vidi karakter i inteligencija igrača
P

Preža

pre oko 2 meseca

Ovako kada gledaš ove hajlatse, prosto da se ne zapitaš, kako ovaj nije u Realu, Barsi, Panati?
A

Auh

pre oko 2 meseca

Nemijas Kveta na radaru, auh kada bi stvarno ovaj dosao, sa ovim pojacanjima bili bi zver od ekipe.
R

Redmond

pre oko 2 meseca

Kaboklo, pomoćni trener Ibanjes, Ife Lundberg, Frenk Ntkilina, Arijan Lakić, Mario Nakić, Sterling Braun, Tajrik Džons,  Ajzeja Majk, Isak Bonga, Brendon Dejvis, Karlik Džons, Duan Vašington...samo 13 stranaca za sada u kk kamerun drukersi rekreativo pobegulja! Nezapamćeno na ovim prostorima! Ogadiše košarku limari!! BRUKA VELIKA!! KUPUJMO DOMAĆE? TEŠKO!! MARŠ NA DRINI? TEŠKO!! BOŽE PRAVDE? TEŠKO!! SRAMOTA? DA, VELIKA!! JEZIVO LJUDI! MNOGO JEZIVO!!
Z

Zabrinut

pre oko 2 meseca

esi mi dobar......
G

Gost V

pre oko 2 meseca

Dobro poznaješ košarku kad za tebe Arijan Lakić i Mario Nakić nisu srpski igrači. Možda i Marinković, Koprivica, Dimitrijević i Pokuševski nemaju srpsko državljanstvo.
i

ikis

pre oko 2 meseca

Bolje Majkl Porter junior, jeste lud ali bi svaku utakmicu dao bar 20 poena.
N

Nego kako si

pre oko 2 meseca

Reda mozgovna beda...nista sa tim sranjem ne mozes postici mi imamo legendu Zoca i verujemo mu ...kao i vi sto verujete svojoj legendi dr Covicu.
z

zanimljivo

pre oko 2 meseca

dve paralerne realnosti , ima jedan tekst gde se spominje plata hvanga gde su cifre u prvom planu a sa druge strane vest o ovom igracu gde se nikakve cifre ne spominju, to je to novinarstvo u Srbiji
h

hleb

pre oko 2 meseca

tek sto zapamtimo nadimke igraca (imena mema sanse) zoc ce da ih otpusta jer se nisu uklopili... navikao covek da osvaja trofeje samo sa najboljim i najskupljim igracima... a dule vujosevic od vranesa i vuleta avdalovica napravio evroligaske igrace...pametnome dosta.
@

@hleb

pre oko 2 meseca

Sto ti ne osvojis najvise trofeja sa najskupljim i najboljim igracima onda, kad je to eto tako? Stvarno smo najgori, sve koje imaju veci uspeh od nas, mi pokusavamo da omalovazimo, da li iz nekih kompleksa ili cega god, ko zna... Ali je bas jezivo glupo.
B

Brojcanik se

pre oko 2 meseca

vratio pod 20-30 nikova...smori se covek ali glad ne pita.
S

Sta reci

pre oko 2 meseca

dve paralerne realnosti , ima jedan tekst gde se spominje plata hvanga gde su cifre u prvom planu i vest o ovom igracu gde se nikakve cifre ne spominju
G

Goxyyy

pre oko 2 meseca

Plata se naravno ne zna
S

Sima Arauho

pre oko 2 meseca

NARAVNO!
C

Cankar

pre oko 2 meseca

Pošalji mejl, pa da ti pošalju kolika mu je plata...u excel tabeli naravno! VOLIM PARTIZAN!!!
Z

Zna,ali

pre oko 2 meseca

necemo da ti kazemo...cviliiiii
Z

Zna

pre oko 2 meseca

Se da FMP-U ne moze niko da zabrani kako ce da se zove, to je najbitnije.
L

LK 1962

pre oko 2 meseca

Pa kako ces sad da ga placas
r

rečeno je

pre oko 2 meseca

Zna se, 2.5m
L

LFCC

pre oko 2 meseca

Najveca laz zvezdaske javnosti kao su oni neko leglo domacih igraca. 90% domacih igraca koji igraju za Zvezdu su istroseni igraci na zalasku karijere koji ili vise ne igraju za reprezentaciju ili nisu nikad ni bili taj nivo i reprezentacija od njih nece imati koristi. Mali Plavsic je jedini zalog za buducnost. Sa drige strane Partizan ima 4 mlada igraca koji su svi potencijalni reprezentativci i samim tim korist reprezentaciji je mnogo veca od Partizana nego od Zvezde!
a

ajde palite

pre oko 2 meseca

jel kao Drezgic?
D

Dzoni-1970-

pre oko 2 meseca

Plavsic ima 26 godina, i nije neki zalog bas...
L

Letac

pre oko 2 meseca

Nakic je potencijal za reprezentaciju Hrvatske i nije nista posebno. Marinkovic je vec formiran igrac sa 27 godina. A Koprivica i posebno Lakic nisu potencijal ni za reprezentaciju svoje mesne zajednice. Toliko o vama i vasoj istini.
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Какво су такви су ,наши су.и ИГРАЈУ! Тео,Недовић,Лазић,Митровић,Давидовац су и те како играли и били битни .Код вас домаћи играчи НЕ ИГРАЈУ. Плус сад Добрић, Калинић,Плавшић...
@

@blok

pre oko 2 meseca

Sta igraju šah na kalemegdan😂😂😂
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Играју ЕЛ и сва остала такмичења . Не седе на клупи. Боже коме ја реплицирам.
@

@blok

pre oko 2 meseca

Sta igraju u Evroligu u 15 poteza šah ili u 16 poteza😂,stali na tom mestu i ne mrdaju 10 godina😂
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Стали на осам и низу...и неће стати. Да л су стали или нису ,у Звезди ,Срби имају важну улогу .У Партизаиу ,немају . Смејеш се сам себи у коментарима ...боле те уво.
Y

Yika

pre oko 2 meseca

Napisa likTeo,Недовић,Лазић,Митровић,Давидовац су и те како играли и били битни . Od nabrojanih Teo kapa dole, Lazić, Mitrović, Davidovac, Ognjen gde su oni bili i kada su bili bitni sem za privatnu ligu DR. Čovića
@

@blok

pre oko 2 meseca

Stao i Dule na 15 u nizu, da su morali na kraju nekako da oteraju silom da ne bude 16,17,18 u nizu😂
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Давидовац да није скинуо оно подбацивање са Ледејом,да није погађао у завршници .Какви год су Лазић,Митровић,Недовић у Звезди су играли 20+ минута .Код вас Анђушић, Трифуновић,Јарамаз,Копривица клупа ...Алекса мало више од њих .Није битно коме ти скидаш кспу дође,већ поента ,а поента је да код нас играју Срби.Код вас,не Дуло 15 у низу ...Свака част .Остаје записано ...али ...Звезда осам у низу,против најбољег тренера Европе,против Партизана са највећим буџетом ,са играчима са ф4 ЕЛ из прве петорке ...а то је исто са гашеном Звездом.
D

Dobrodošao

pre oko 2 meseca

U najveci i najtrofejniji klub na svetu Beogradski Partizan 🖤 i kod najvećeg i najtrofejnijnijeg trenera u istoriji svih sportova na svetu Zeljka Obradovica
O

Ovi

pre oko 2 meseca

Crveni papagaji su jedini fenomeni , oni placu u kada nam neko odlazi i kada nam neko dolazi, komedijasi pravi.
R

Reda 111

pre oko 2 meseca

Idolopoklonstvo nas vodi u propast. Najocigledniji primer toga je Aleksa Avramovic. Idolopoklonici VIDE da je Aleksa dobar igrac,ali ne smeju da veruju svojim ocima vec Zeljku Obradovicu. Najtrofejniji trener evrope uspeo da UBEDI nase navijace da trofeji nisu bitni. UBEDIO da je 11-to mesto u evroligi bitnije od trofeja. UBEDIO da klub nije, niti ce postojati bez njega. UBEDIO da su hale pune samo zbog njega. UBEDIO da evroligu igramo samo zbog njegovog imena (ne zbog licence koju drzava placa) UBEDIO da radi u nemogucim uslovima, dok igrao evrokup dovodio igrace sa F4 Evrolige. UBEDIO da su ga rekovalescenti Zvezde dobili 8x zato sto su ga sudije pokrale. UBEDIO da je izgubio od juniora Mege zato sto su mu se sudije obratile sa TI on njima sa VI i rekli mu da sedne da ih pusti da rade svoj posao. UBEDIO da je izgubio super kup aba lige od S.Centra jer su igraci jos nespremni. UBEDUO da ceo tim koji je ON doveo ne valja, da svi mora da odu samo on da ostane. i ako nikada nije vidjeno u istoriji bilo kog sporta da se umesto trenera ceo tim menja. RAZORIO sve domace igrace koji su igrali. Stranci beze kao da je ratno stanje. Na sve to izjavi "Neka nas Zvezda pobedi 25x pa sta?? Mi smo bili 11-to mesto u Evroligi" Svaki veliki klub bi mu se zahvalio posle te izjave, i okoncao ugovor UBEDIO da su njegove titule sa drugim timovima vaznije od uspeha sa Partizanomm UBEDIO navijace da se odreknu porodice, oceva, jer njemu vise veruju. Za 3 godine 1 trofej, ceo tim oteran, njemu se produzuje ugovor. To niko u svetu ne radi. Iduce sezone vec ima izgovor za neuspeh "Nov tim bicemo bolji one tamo sezone" Najvise me boli navijaca Partizana, sta se sa nama desilo? Pustili smo niz vodu Duleta Vujosevica. Koliko trofeja? koliko mladjih igraca napravio, bio je sveee Partizanu dobio secer. Danas ne sme da dodje u Arenu nije pozeljan. Ćutimo! A dizemo buku oko Obradovica koji je pred kraj karijere dosao u Partizan sa budzetom od 20m. Da li neko vidi koji nas putem Obradovic vodi, mlade domace igrace ne stvara, a ove ostvarene tera iz kluba. Da li smo spremni zbog idealizovanja njega da se klub ugasi? Kazu "Dok je Obradovic tu mi nema za sta da se brinemo" on je cak uspeo da ubedi ljude da su ove 3 godine uspesne, a on uzeo 1 trofej i CEO CEO CEOOO tim oterao. I time pokazao da su NEUSPESNE!!
R

Realno samo

pre oko 2 meseca

Ovoliki tekst ni EL nije skoro posvetila Zeljku 😂 sta je taj covek tebi uradio pa da izdvojih ovoliko vremena da mu posvetis sve ovo? Cemu mrznja, kompeks i zavist?
z

zvazdan

pre oko 2 meseca

normalno, oterao ih je zato sto nisu osvojili, da je drugacije svi bi ostali...ovo je sport, izmedju ostalog i rezultat.
S

Slavuj

pre oko 2 meseca

Ti momče ili ljudino ne shvataš bitne stvari. Izjava Obradovića da ga ne interesuje broj pobjeda CZ znači da je on zainteresovan za iskorak u EL a ne loženje i valjanje u mulju zajedno sa Čovićem, jer je mulji u kojem se nalazi srpska košaraka nastupio sa godinama dominacije CZ kojoj su bitni KRK i KLS, a evropa i EL , na to se ne palite. Željko je svojom izjavom upravo poručio da Partizan mora biti konkurentan u EL i tu treba napraviti više od onog što radi CZ " važno je učestvovati" . Što se tiče domaćih igrača pa i Avramovića, moraš se složiti da su svi dobili šansu, koju nisu iskoristili. Avramović je divlji igrač koji kad se zapali daje 30+ koševa. Problem je što se to dešava isuviše rijetko da bi bio oslonac i nosilac igre kao domaći igrač. Pričati da je Obradović trebao dobiti otkaz dokazuje da si ti samo jedan od dežurnih botova iz Železnika koji navodno ima sezonsku. Malo sutra ! Zašto imate potrebu da napišete ja sam navijač Partizana pa onda ogromna kritika i nebuloze. Pravi navijači vjeruju Obradoviću i Saviću jer su oni jedini stručni u klubu da pričaju o košarci, pojačanjima ili odlascima. Svi vi koji kukate nad sudbinom domaćih igrača sigurno biste bili srećni da ostanu Jaramaz, Trifunović i Anđušić?
S

Slavuj

pre oko 2 meseca

Mlađe igrače pravi Mega. Misliš li da će Mega ikada postići nekakav rezultat osim razigravanja Miškovih mladih igrača koje on šalje na kilo u NBA? Neće, a to ni Partizan, ka i CZ ne mogu trpiti. Ne može se upoređivati vrijeme Vujoševića i ovo vrijeme, a čak je i poznato zbog čega je Dule morao otići iz srpske košarke. Ko ima u CZ da je mlad igrač. Trenutno je Plavšić sa 26 godina najmlađi. U tim godinama je već trebao biti preko grane, ali nije. Većina domaćih igrača u CZ su bez rominga, kako ste zvali Vujoševića. Lazić, pa Dobrić i Davidovac po jedna sezona vani pa nazad u Železnik, junoša Lazarević od 28 godina, Ilići Plavšić od 26 su vam najmlađi igrači, ostali 30+, neki i puno više.
f

fudbaler Vido

pre oko 2 meseca

a onaj tebe što je ubedio da veruješ u njegove excel tabele,e avetinjo jedna ne brukaj se!
Б

Блок

pre oko 2 meseca

Домаћих играча је све мање а и биће их ,јер немамо своју лигу. У фудбалу је таква каква је ...ал евони сад има играча за нпр Звезду. Биће домаћих ,једини због Меге. Партизаи има домаће играче ,чисто да буде да имају неког Србина . Видело се прошле године или играју минимум или клупа четерес минута .
B

Bogu hvala

pre oko 2 meseca

partizan je raj za strance što se tiče zarada.zato i dolaze
B

Bogu hvala...

pre oko 2 meseca

Kratkoj pameti...samo se vrati deciniju unazad i proveri koliko je koji klub stranaca imao...aj pa se cujemo.
M

Mm lice

pre oko 2 meseca

Rekao bih da ste skoro na svakoj poziciji bili bolji prošle godine.
S

Sumar

pre oko 2 meseca

Ne slazem se sa tim, Partizan ce biti daleko bolji defanzivno sa ovim igracima.
M

Mika Vracar

pre oko 2 meseca

Ovaj mali mi nalikuje stilom igre na Majka Dzemsa iz Monaka. Radom moze samo napredovati. Alo bre rodjaci, gde vam je Dzems Naneli 21? Oba klinca imaju njegov dres. Potreban nam je takav suter.
B

Budak

pre oko 2 meseca

,,U boj krenite junaci svi..."!!!🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😂😂😂
R

Realno samo

pre oko 2 meseca

Je l Djiga srbin naucio pumu i 15 stranaca da pevaju mars na Drinu? A da, vi ste za prodaju Podrinja.
@

@realno samo

pre oko 2 meseca

Nije, ali je Nahto Srbin uz pomoc Zubairua Srbina naucio ostalih 15 stranaca u ekipi, pa sad znaju sta znaci pesma.
J

Jeli, jeli

pre oko 2 meseca

Al to vezbas sa Djigom, ako, ako😂😂😂😂
H

How Yes No

pre oko 2 meseca

@realno samo Ma samo je bitno da vi niste za prodaju Podrinja. Ali ste za to da kad se proda Podrinje, uzmete te pare od drzave, kupite najskuplje igrace i lozite se kako ste mnogo jaki. Ali niste vi za prodaju Podrinja, samo ste za pare koje od toga dodju. Ostoja, koji je u glavnom odboru organizacije za prodaju Podrinja je sasvim slucajno u Partizanu, i on ne dovlaci drzavne pare od prodaje Podrinja, vec samo "privatne". A joj, ja zaboravio da se vi od sezonskih izdrzavate...
G

GostO

pre oko 2 meseca

Zivo me zanima sta ce se desavati na prolece sledece godine. Partizan ili nece da igra domaca takmicenja, ili ce poslati klince, ili ce KSS da menja pravila da bi mogla legija stranaca da ucestvuje. Sve u svemu - bahato! Ali tako je kad si drzavni projekat, sve ti je dozvoljeno.
D

Drvo

pre oko 2 meseca

Do tada neće biti bitno. Totalni raspad sistema već pre nove godine 😉
d

darkok

pre oko 2 meseca

Za vašu informaciju Partizan ima 6 domaća igrača,Lakić,Nakić,Koprivica,Aleksić,Vanja Marinković i čeka se još Pokuševski još uvek je tu i Jaramaz sa njim 7 uz još 4 stranca koliko je dozvoljeno dolazimo do cifre od 11 ili 10 igrača sasvim dovoljno za nebitnu KLS ligu🤔🤫😜

Realan lik

pre oko 2 meseca

Po dva stranca na svakoj poziciji, predivan tim, odlican za buducnost Srpske kosarke pogotovo.
@

@ssss

pre oko 2 meseca

A Zvezdin tim je budućnost srpske košarke predpostavljam?Sa domaćim igračima sa prosekom godina od 36!Ako nemaš šta pametno da napišeš ne piši ništa,bolje je.
K

Kao navijac Partizana

pre oko 2 meseca

Kazem,klicem : ZIV NAM BIO ZELJKO OBRADOVICU LEGENDO...IDEMO DO TVOJE 10-e,a PARTIZANOVE DRUGE TITULE !!!
g

gunnersi

pre oko 2 meseca

Partizan ladno nece moci da igra Kup jer nema dovoljno domacih igraca.
i

igor978

pre oko 2 meseca

Suze ronim što nećemo igrati Čovićeva takmičenja….
d

darkok

pre oko 2 meseca

Mislio sam da ne ostavljam komentar ali moram zbog malih pantera,plejmejker Karlik Džons,bek Ife lundberg,krilo Vanja Marinković,krilni centar Bonga(Aleksej Pokuševski),Centar Brendon Dejvis ovo je prva petorka uz ogradu za Bongu i Pokuševskog ko će biti prvi izbor sve jedno obojica su kvalitetni Karlik je sjajno pojačanje i biće jedan od najboljih plejmejkera u narednoj sezoni u Evroligi,Ife je dokazani Evroligaški bek kada treba da se rešava u poslednjim sekundama onda je lopta kod njega a i ima sigurnih 15 poena po meču u rukama tu treba dodati i sjajnog šutera Brauna njegovu zamenu,na poziciji krila je Vanja Marinković koji igra sjajno u odbrani ali ako ga krene šut za 3 poena može svakom timu da pravi problem,na krilnom centru dajem prednost supertalentovanom Pokuševskom koji je i u NBA pokazao da ima kvalitet i samo zbog povreda nije ostao tamo ali na našu sreću samo zbog toga smo došli u situaciju da ga potpišemo i biće ogromno pojačanje,Centar Dejvis šta reći za igrača koji je 2019g proglašen za najboljeg centra u Evroligi jeste da sada ima 32g ali i dalje je odličan i to jedan od najboljih u Evroligi,sa klupe čekaju najbolja 4 evrokupa Ajzea Majk,Sjajni šuter Braun,jedan od najboljih defanzivaca na svetu plejmejker Frank N. pa Bonga sjajni defanzivac i centar Tajrik Džons koji je takodje zver pod obručima a i čekaju na svoje dokazivanje naši Aleksić,Lakić,Nakić,Koprivica ozbiljan tim i sada još i ovo novo pojačanje bek iskreno ne znam kakvog je kvaliteta ali verujem u Željka jer ovo do sada je sve odlično i imamo bolji tim nego li onaj od pre dve godine to će vreme ispred nas pokazati,brži igrači,bolji defanzivno,bolji u skok igri jer u ovom timu svi od pleja do centra imaju dobru skok igru što nam je manjkalo predhodnih godina a i nadomestili smo poene Kevina Pantera sa Karlikom,Nanelija sa Ifeom,i Lesora sa Dejvisom ova tri igrača su ključ novog Partizana s tim što se od Karlika očekuje mnogo bolja organizacija napada i asistencija i očekuje se od Pokuševskog,Franka N.,Tajrik Džons,i Ajzeje Majka da eksplodiraju i naprave velike stvari i za Partizan i za svoje karijere
Y

Yoyooyo

pre oko 2 meseca

Posle 8-0 još postoje ovakvi likovi......izvrnuli smo vas poslednjih 10 godina....
s

samo ne

pre oko 2 meseca

Aleksej Pokuševik...
a

au ljudi moji

pre oko 2 meseca

pa opet neki paralelni univerzum
S

Sinovac sta ti je

pre oko 2 meseca

Supertalentovani Pokusevski? jel se sprdas sa nama?
h

humaka pfc_pfc

pre oko 2 meseca

Marinkovic moze da bude samo rezerva Baraunu, Baraun je strasan igrac, a to ce vrlo brzo da se uverite.. Ovo mu je druga sezona u evropi i ima da eksplodira.. Bonga je isto krilo, al moze po potrebi da igra i k centra, zavisi sta hoce Zeljko.. Lunberg je klasa od igraca, i da nije bilo rata da je ostao u CSKA sad bi bio ubedljivo najbolji bek El, al ako dodje Vasinton koji je strasan igrac i klikne, bice prva opcija na beku, ili bar ce imati istu minutazu ko Lunberg.. Kako god imamo strasan tim, tri puta jaci od onog Egzum, Lesor na pocetku sezone sa mladim igracima bez iskustva Madar, Trifunović, Smajlagic, Koprivica, pa i Avramovic koji je igrao EK i tek trebao da postane igrac.. pa si imao andjusica, sve to u 12..
Z

Zaza Paculia

pre oko 2 meseca

I sada vam opet kazem, ovo je 30% napadački slabiji tim nego prethodne sezone. Ovo je jedini put u istoriji da se smeni cela ekipa da bi ostao trener, razmislite o tome, pa se setite ovoga negde tamo u Martu mesecu.
S

Seti

pre oko 2 meseca

Se ti da cete vec u decembru da smenite Grka i nekoliko igraca, i da pocnete da pisete saopstenja da je Zoran Savić kriv.
k

ksk

pre oko 2 meseca

brini svoju brigu.
S

Sale1

pre oko 2 meseca

kao sto sam vec pricao....Nece igrati KLS i time su ponizili i drzavu i KSS.Daju se pare da igraju sve stranci .Ovo je Srbija
s

shommy

pre oko 2 meseca

Normalno da nece, ili ce je igrate juniori, kad predje iz privatne u drzavnu onda se vracamo.
4

4455

pre oko 2 meseca

Zasto da igramo, dok vi ponizavate i psujete niko ne reaguje, kada se uradi isto mec se prekida
A

Aaaaahaahhahha

pre oko 2 meseca

😂, ajde malo plači sad sto necemo da igramo KLS.😂
R

Realno samo

pre oko 2 meseca

Je l knaj kls u kojem ne smes vredjati vesnu? 😂
N

Normalno

pre oko 2 meseca

Pa da MVP bude neko ko igra van terena, a neee.
G

GostO

pre oko 2 meseca

Pa mogu da ne igraju, ali mislim da ovog puta ne mogu da izbegnu izbacivanje u trecu ligu. Zato mislim da je realnija opcija da posalju klince i da na taj nacin ispostuju formu da ne bi bili izbaceni u trecu ligu, a onda isteraju neku svoju suludu pricu preko medija i navijaca. Njihovi navijaci ce da polude na to, jer eto, oni su veci od drzave, saveza, sistema, Coviceve lige, svih, a ovi ce i dalje da pakuju milione na racune. Zvezda ima dva sogurna trofeja u dzepu vec sad, samo je ABA pod znakom pitanja.
O

OkRaM

pre oko 2 meseca

GostO care a kako da budemo izbačeni u 3cu ligu ako ne igramo istu, jel znate vi nesto ili samo lupate kao maksim po diviziji? Kapiras da bi tim bio izbačen iz iste, istu treba i da igra celu ne samo izmisljeni plej off. Tako da saberite se malo previše je očaja u vama, možete sami sa sobom da igrsre fmp 1 i fmp 2 taman
B

Bole-bg

pre oko 2 meseca

Trebace nam neka dobra cetvorka, i jos jedan dobar plej i to je to.
h

humaka pfc_pfc

pre oko 2 meseca

Ovo je strasan igrac, pored ovih 31 poen, ima i jos par utakmica gde je dao 24, 26 i 29 poena.. Videce mo kako ce to izgledati u EL.. Uglavnom jos top 4 i imamo mnogo mocan tim, duplo jaci i od onog sto je gazio Madrid u Madridu.. i te sezone je bio skoro novi tim, al si imao Andjusica, Koprivicu, Trifunovica, Madara, Smajlagica sve mlade igrace u 12 bez ikakvog iskustva, imao si Lesora koji je igrao u EK i dobio je ugovor sa Partizanom, jel nismo mogli da nadjemo centra.. Sta je dalje bilo zna te.. na kasicicu, i odlicno se secam kako su se posmejavali ko ce da nam bude plej.. Tu je bio i Avramovic koji je isto igrao EK i tek postajao igrac.. Od boljih Panter, Naneli, Ledej, i Papapetru kao iskusan i proveren.. Sad imas 12 top igraca koji mogu da igraju na vise pozicija.. Imas nikad jacu centrasku liniju.. petorka DZONS, VASINTON, BRAUN,? DEJVIS
K

KmeKme

pre oko 2 meseca

Bas ste srecan klub sa 11 stranaca sto amera,sto sudanaca,sto kamerunaca. Kakav vam je dozivljaj da mi je znati, ipak oporo ustima mora biti.Dajte belca bar nekog amera,da pomislimo da je srbin u ekipi neki.
@

@Kmekme

pre oko 2 meseca

Sto vredjas Djigu, Kangu,Pumu, Kangu,Endijaja, sramota.
B

Braco Slabo ovo

pre oko 2 meseca

I Dzavonte Smart dao 40 poena pa smo videli koji je cirkus od igraca...
p

podesen

pre oko 2 meseca

Karlig Dzons nije Sudanac,vec Amerikanac.
G

Grobarcina

pre oko 2 meseca

Oooo sinovi moji ganiiii zivi li se od ljumobore ?
C

Cika Velja1111

pre oko 2 meseca

Steta za Nanelija. Bio je opak i brutalan suter i gotivan lik hahaha Sto ga ne zadrzaste pobogu???
z

za sada roster

pre oko 2 meseca

C. Jones - Lundberg - Brown - ? - Davies Washington - Ntilikina - Bonga - Mike - T. Jones Lakić - Marinković - Nakić - Dimitrijević - Koprivica
š

što je ovo

pre oko 2 meseca

Bek šuter koji šutira sl bacanja u karijeri 77% 🤣
r

rea

pre oko 2 meseca

Hoćeš da kažeš da je 78% malo za slobodna bacanja? Inače, Rokas Gedraitis, koji je po navijačima FMP-a verovatno najbolji šuter Evrope u ovom trenutku, karijerno šutira bacanja 81%. Ognjen Dobrić, drugi najčistiji šuter Evrope, po Čovkinsovim sledbenicima, slobodna bacanja karijerno izvodi 76%...
@

@rea

pre oko 2 meseca

...niko to ne prica za njih, dobric koga vi pljujete godinama je prvenstveno defanzivac koji za 3 ima 37% u karijeri, koliko i vasington, koji sumnjam da je dosao da cuva najbolje protivnicke igrace. uostalom, dobric je i sinoc pokazao sta se desava kada izadje sa terena.
A

Auh

pre oko 2 meseca

Ove sezone ce Partizan da bude brutalno jak u odbrani, ali u napadu ce da bude 20 posto slabiji, menja se izgleda filozofija sa manjim broj koseva da se igra.
D

Drvo

pre oko 2 meseca

Želimirov skauting = dajte random NBA igrača, be pitam šta košta.
G

GLOBALNI BREND

pre oko 2 meseca

Mislim da to nije istina, a i kad bi bila, u pitanju je čovek koji je osvojio 9 Evroliga, a sada trenira osvajača prve Evrolige, koji je u protekloj sezoni bio najgledaniji klub u Evropi i, ako se ne varam, treći na svetu.
D

Drvo

pre oko 2 meseca

I moja baba je bila ekstra riba pre 50 god.
r

rea

pre oko 2 meseca

@Drvo, svestan si da je ovo što si napisao ekstra bolesno?
D

Drvo

pre oko 2 meseca

Ne
O

OgnjenOs

pre oko 2 meseca

Brzinski preletih naslov i učini mi se da piše "Dušan Vašington"
1

125

pre oko 2 meseca

Šutira trojke iz stomaka, al će da se naprima rampi u EL gde ima mnogo manje prostora nego u nba.

Bojan Urosevic

pre oko 2 meseca

Strasno manje prostora u euroligu nego NBA na kojim si ti drogama sine juče za 3 poena Srbija 8/37 a SAD 19/32 ne moj da ste smešni i nerealni košarka u Evropi je na polu amaterskom nivou u odnosu na NBA.
K

Kao i Kari

pre oko 2 meseca

Kao i Kari. Ne pricaj gluposti...
P

Pedjahn

pre oko 2 meseca

Tako je! U evropi se kida odbrana a u NBA ništa.O bože kakav smo mi narod koji veze sa realnoscu nema ni u čemu,zasto boze!?
D

Don Sferopulos

pre oko 2 meseca

u NBA veće teren i retko se udvajaju najbolji šuteri jer je onaj sa kojeg udvajaš često isto toliko opasan. Ovde kad ga udvoje neće znati gde he levo.
R

Raša P

pre oko 2 meseca

Sad kad zapevaju klubsku himnu sa prevodom na engleski!!! Malo teže će biti sa marš na Drinu.
B

Bitno

pre oko 2 meseca

Da Djigi nece sta te briga.
S

Spijun

pre oko 2 meseca

Ne pise,ali je ovo rodjak bivseg predsednika USA. Izgleda da je on najzvucnije ime medju pojacanjima?
P

Pouzdan Izvor

pre oko 2 meseca

Plata 2.5m. Do sad roster košta 20 miliona. Nijedan igrač nije ispod milion. Duplo veći budžet od Zvezde.
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Pouzdan izvor - Kestl... Pa toliku platu nije imao ni u NBA... 😅
g

gagi21

pre oko 2 meseca

pa kako dupli kad patizan ima 200 milki!!! idi slusaj/citaj sta dr excel prica/pise!!!! bice ti sigurno bolje.
f

freethrow

pre oko 2 meseca

Nilikina isto ima preko 2m.
A

Ahaahahahahah

pre oko 2 meseca

😂Bice vama skuplje kada vas opet kazni Evroliga za muljanje i prikazivanje EXEL tabela, ne moj posle sa glupostima i ispiranje mozgova da je Zoki kriv😂
H

HowBizzare

pre oko 2 meseca

Vidi, nemaš pouzdan izvor ni kako ti tata zarađuje za džeparac, a kamoli koliko neki igrač ima platu. 2,5 miliona za igrača koji je 2 godine profesionalac i igra za dvosmerne ugovore. Kako da ne?! Pričati gluposti bez odgovornosti je lako, baš kao i vaš najvažniji navijač, onaj čije se ime ne spominje.
d

dodaj na to

pre oko 2 meseca

Dejvis 1.7m

Bojan Urosevic

pre oko 2 meseca

Ne piši gluposti igrao na dvosmerne ugovore u NBA on nema šanse da je dobio više od 500k po sezoni.
I

I duplo

pre oko 2 meseca

Popularniji....samo jako ... Zoc 1O se smeska.
b

bnbvko

pre oko 2 meseca

Kao navijac partizana nisam za ovo. sad da nam daju budzet Bruklina da mozemo dovesti petorku reprezentacije amerike ne bi ovo. Partizan a i CZV treba da forsiraju kupovinu domacih igraca nego to je problem sto bi bili zakovani za dno i izgubili licencu
s

sasa70

pre oko 2 meseca

pa koje je tvoje resenje onda?
h

humaka pfc_pfc

pre oko 2 meseca

Ma ko tebe pita dal si ti za ovo ili ne, evo ja sam za ovo i svi pravi grobari koji dolaze na svaku utakmicu, a ne vi internet foteljasi.. Naravno da bi voleo da dovedemo nase Bogdanovic, Milutinov, Lucic al ne moze..
M

Mango

pre oko 2 meseca

Ovakve vesti vise ne bi trebalo komentarisati. Svaki komentar je izlisan. Izgleda da one samo sluze za popunjavanje prostora. Nekad mi se ucini da su citulje???
P

Pantelejac

pre oko 2 meseca

Ok,opasni ste us...ali smo se,zar niste bili opasni prosle sezone?Panter,Naneli,Ledej pa NBA igraci Kaminski i Douzer,pa Avramovic,Smajlagic,Smit,Ponitka??Sa ste jaci sta?Ajde,videcemo
T

Torbicis

pre oko 2 meseca

Kao realan grobar kazem bas to.. " videcemo" ko bi mogao znati na cega ce to da liči,a znam da verujem Zeljku kao sto znam da cemo opet biti najgledaniji.. napred Partizan
S

Strasno

pre oko 2 meseca

Gomila preskupih stranaca pa tu trener moze biti i Lepa Brena...Al zato nista od rada i razvoja nasih talenata-Drezgicu aj ti gde znas,Dimitrijevicu ti ces igrati po 20 sekundi,a ostali domaci igraci-Aleksa, Urose,Danilo...vi niste potrebni.. E moj Obradovicu,Dule je za tebe trenercina i velicina.Koje ce Partizan igrace imati u buducnosti kad ni jedan talenat ne moze da dobije sansu???
M

Marko Srbija

pre oko 2 meseca

Brate nemaju oni novaca da zadrze te mlade igrace...veruj mi...to se nasi gadjaju ciframa i u kosarci i u fudbalu...pitanje je koliko su kvalitetni ti momci koji dolaze...da su imali izbora nebi sigurno dosli ovde gde je sve pod ??? pa tako i novci...
G

Ghost5

pre oko 2 meseca

Bravo za Partizan, bravo za Zeljka! Pokažimo crvenima sta mislimo o njihovim ligama i cupovima negiranjem istih! To sto su oni uradili prošle godine, masakriranje Partizana u prvoj utakmici finala i dodela kvazi titule na 12 razlike za Partizan gde su se zvezdini igraci i grk krili iza kanti za smeće dok Partizanovi ne odu kući, nece se pamtiti za 20tak godina i na to oni i idu. Hoce li neko zapamtiti beronov cetvorokorak? Neće, oni upisali titulu. Oni u fudbalu upisali titulu pre 100 godina, nikom nista. E Zeljko sad kaze dosta. Kapa dole majstore. Nadam se da je Zeljko naučio lekciju i da mu se ovo vise nece ponavljati, da sa Covicem ulazi u blato sa belim rukavicama i da svog najboljeg igrača kažnjava neigranjem jer su oni dali instrukcije nekom tv.ru da napadne našeg igrača. Sve ostalo desetka, bravo za roster, bravo za Partizan, u inat zlu, mi smo uvek bili svetski brend i jedan od najvećih klubova u istoriji ovog sporta.
N

Nenad1246

pre oko 2 meseca

Vi niste jedan on najvećih klubova ni na Balkanu,a kamoli šire. To što vi verujete u vaše budalštine to je već vaš problem.
Y

Yoyoyo

pre oko 2 meseca

I posle 8-0 ovakvi likovi postoje...što je najgore Zvezda još jača od prošle sezone....
@

@ghost

pre oko 2 meseca

...pa vi ste vec zaboravili da ste sa mnogo sramotnijim sudjenjem prosle godine osvojili tu jednu aba ligu i nije vam smetalo, slavili ste kao nba prsten. a taj kup recimo organizuje danilovic i do skoro ste se mnogo radovali kada ga osvojite ali vas je neko sada ubedio da ni on nije vazan. sutra ako kaze evroliga nije vazna - naravno da nije, nikada nije ni bila. ma ni klub nije vazan i tako dalje. ovo vodi samo u jednom smeru, moras da budes slep ili zaslepljen da to ne vidis. a sta se desava ako ne bude top8 ni ove sezone? kada zeljko ode, koje igrace ce imati partizan? ne znas ti ni kako se zoves a prosipas tu neke suplje alibi price za siroke narodne mase.
N

NN7

pre oko 2 meseca

Silnu karijeru je napravio u Nba 🤣
p

podesen

pre oko 2 meseca

Da ima silnu karijeru nikad ne bi ni otisao iz nba,a ako bi otisao kostao bi ko sv Petra kajgana.
G

Grobarcina

pre oko 2 meseca

Pa ni Tavares nije ostao u Nba i mnogi drugi sta cemo sad? Hahaha
G

Goci nis

pre oko 2 meseca

Hoce li ekonom bar biti srbin

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

Hoće javi se otvorena jedna pozicija za pranje dresova
Б

Блејк Шилб

pre oko 2 meseca

Плата? А,да,долази у Партизан,не у Звезду...
I

Idemooooo

pre oko 2 meseca

Breeeee

Miki

pre oko 2 meseca

Da je valjao, ostao bi u NBA!
p

podesen

pre oko 2 meseca

Kiselo grozdje.
D

Damjan 2014.06.12

pre oko 2 meseca

I Kemba Voker je dobar pa je došao u Monako !!!!!!!!
g

gagi21

pre oko 2 meseca

pa nije ovo clanak o Petrusevu!
M

Missisipi

pre oko 2 meseca

Jel moze neko vise da objasno navijacima ove navodno Zvezde nesto. Kada drzava ulaze u svoj drzavni klub to je normalno, Partizan je drzavni narodni klub, kada drzava ulaze u privatni klub Covica to niie normalno jer to nije drzavni klub vec u privatnom vlasnistvu. Iz tog razloga Partizan se oduzi drzavi i uvek je tu kod ulaska u playoff, dok privatni klub je svake godine medju poslednja 3.
G

GostO

pre oko 2 meseca

To je normalno. Nije normalno da siromasna drzava poput Srbije daje svom mezimcetu 50+ miliona godisnje, jer su to sulude pare, a klubu koji ima daleko bolje rezultate od mezimceta negde izmedju trecine i polovine te sume, a ostalima kikiriki, jer su skoro svi klubovi drzavni klubovi. U tome je fora, to nije normalno.
G

GIF

pre oko 2 meseca

Partizan ove godine brutalno jak...
p

podesen

pre oko 2 meseca

Dzons Karling, Washington,Sterling Braun,Brendon Dejvis i Terek Dzons.Prva petorka,a u.Skupa,skupa.
a

aaaauuuu breee

pre oko 2 meseca

Sve srbin do srbina
p

podesen

pre oko 2 meseca

Nikilina,Vanja,Ife,Azeja Majk,po potrebi Koprivica,Terek Djons i Dejvis,velika rotacija.10 igrsca mogu da se rotiraju bez smanjenja gasa.Sad je jasno zasto Ponitka i Smit nemaju mesta ovde.Pisali zvezdasi ovde pre 20dana zavrnuta slavina.El zavrnuta ili nije.
I

Isprani mozgu

pre oko 2 meseca

Ne znaš ni da prepišeš imena igrača kako treba, a pričaš da li je nešto skupo ili nije. Iako znam da troluješ, nije zgoreg nekad malo mozga koristiti. Ovaj dečko, ako dolazi uopšte, neće biti prva opcija niti košta papreno. Koliko zamišljaš da košta lik koji ima 2 profi sezone u kojima je igrao na dvosmerni ugovor do koga je dolazio dokazivanjem u letnjim ligama?
K

Karling je sport...

pre oko 2 meseca

Klarik je onaj što dobro igra košarku...
M

Mora bolje

pre oko 2 meseca

Ocekivao sam ozbiljnija ta 2 poslednja pojacanja. Furnije ili Luni Voker, ali da kazes ovo je neka kopija Pantera i mlad, ali to poslednje pojacanje mora biti veliko. Iskreno Cedi Osman ili Bertans bi bilo odlicno, ali obojica ostaju u nba verovatno, a doci ce na kraju neki iz G lige. Sta cemo, idemo jeftinijim putem, probajuci da ubodemo nesto, troseci pare koje smo zaradili, dok drugi imaju neograniceni budzet drzavnih para sa 20+ igraca u rosteru, dovodeci proverene veterane Evrolige, prave ekipu iskljucivo da pobede Partizan, a to sto ih pune kao Albu u Evroligi, lako se namazu oci sabanu.

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

Fali samo krilni centar
p

pixi1010

pre oko 2 meseca

Platite porez od "zaradjenog"🤣🤣🤣
t

to je to

pre oko 2 meseca

Sistematsko trosenje narodnog novca
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Slažem se, za vas 🥪 koji imate zadatak samo da budete na kestlu i pišete ovde po direktivi se izdvaja mnogo novca. Na taj način direktno trošite novac ljudi koji rade pošteno i žele da omoguće normalno funkcionisanje države.
p

podesen

pre oko 2 meseca

Ja bi dao otkaz Vanji Marinkovicu i potrazio boljeg igraca.
O

Oo

pre oko 2 meseca

Boljeg ili tamnijeg? 🧐
e

evroliga1

pre oko 2 meseca

Ovo je paklen igrac! ako je ovo istina, Partizan sa njim moze na F4!
p

podesen

pre oko 2 meseca

Prosek neki,nije ni skup .
G

Guh

pre oko 2 meseca

Apsolutni muk u železniku
M

MIt

pre oko 2 meseca

Hahahahahahah
M

Matoriii

pre oko 2 meseca

Strah u zagrebu prelazi sve granice samo trosi narodne pare
s

sipaj

pre oko 2 meseca

nek boli jos jace
C

Crespo1

pre oko 2 meseca

Jedino sto mi se ne svidja ovde je da nema barem 2-3 dobra domaca igraca koji ce biti stub ekipe kao kod komsinice prosle sezone,jer je to njima donelo titulu ,jednostavno stranci nemaju taj osecaj kad se igra derbi ,ako me demantuju nemam apsolutno nikakav problem da li ima ili nema Srba u nasoj ekipi,to me apsolutno ne zanima ovo je Partizan ,ovo je klub,za nase igrace postoji reprezentacija ...

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

Ne mora ni jedan osim da to budu Bogi,ili Jokić
G

Gostina

pre oko 2 meseca

Jel ovo sada zvanicno privatni klub zexa,ostoje ili onoga sto vam placa licence? Mozda je i dalje cepterov?
G

Gostina

pre oko 2 meseca

Dobro,doveli ste i ovoga,da li sada smemo pitati mocart,koliko ovaj kosta kad vec zvezdine igrace znate cenu u cent? Ili se opet kriju noge u zmije? Kako to da za svakog zvezdinog igraca imate cenu a za vaseg nista? Sta bese transparentnost?
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Zbog čega bi klub morao javno da saopšti koliku platu ima ko od igrača? Finansijska kontrola to može da utvrdi kada god hoće, kao što su i ucinili prosle godine za Partizan i Cz, pa potom obelodanili da je Cz dobila 10 miliona od države...
G

Gostina

pre oko 2 meseca

@Robert Lewandowski Ja nisam pitao klub nego mocart,u tome je razlika. U krajnjem slucaju,zvezda svakog najavi i kaze koliko kosta a o partizanu se strogo cuti,krije se kao zmiji noge. O tome pricam. Ako znaju zvezdine,kako ne znaju partizanove?
h

hmm

pre oko 2 meseca

@robert lewandovski ako je bila gde je izveštaj? i dalje nema ni jednog papira javno sto to krije kkp osim sto je pokusao da sakrije da duguje porez 10 miliona da duguje areni iako je rentu grbovic smanjio maksimalno? svaki put negirano svaki put se ispostavilo da je tačno.. sad ce telesport i ostoja u peintu da objasne kako je budzet za ovu godinu 20 miliona okruglo (samo oni su uspeli u cent da imaju takav budzetski prikaz) i kako su od sezonskih za koje se ispostavi da kupuju zeljko i savic po par stotina i onih 100 hiljada koka koli sto se popije za jednu utakmicu, zaradili 30 miliona..
s

sasa70

pre oko 2 meseca

ima 3 milki mesecno!! jel ti sada bolje?? idi citaj excel tabele koju uvek pisu "istinu"!!
G

Gost Rider

pre oko 2 meseca

Evo jedna info proverena kao i uvek,jedan moj Nislija koji nije mogao da igra za repku iz porod.razloga mi je sapnuo da je pricao na temu #dva Srbina u Partizanu#i sa Vanjom Mar. i da mu se isti pozalio da nece imati sa kim da prica Srpski u svlacionici,da je znao razmislio bi se da li da prelazi u Partizan,srecom tu ke Koprivica i staf i imace sa kim da prica
M

Mejnstrim

pre oko 2 meseca

Neka igra onda za radnicki posto ni u zvezdi nece da se naprica. Srecom ne igra fudbal pa da ode u zvezdu, jer tamo tek nece srpski da se naprica, u stubu srpstva.

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

Zato se i ide u školu i uči Engleski jezik.
P

Pfc

pre oko 2 meseca

Od kada tvorza i covke vladaju, niste izbacili jednog krstenog igraca za nacionalni tim. Osim erakovica i dobrica :).
@

@pfc

pre oko 2 meseca

Od Mice Berica niste izbacili jednog igraca za reprezentaciju. Seti se kad je on igrao.
F

Faust

pre oko 2 meseca

Sendvič brigada krenula sa komentarima
R

Robert Lewandowski

pre oko 2 meseca

Počelo radno vreme, prvi zadatak su morali pre kafe da odrade... Javili su im na kestlu da je urgentno... Šta ćeš, za to su plaćeni...
I

Ivke15

pre oko 2 meseca

Vaš predsednik kluba je član koje beše stranke,jel iste te sendvičarske ili neke opozicione avangarde?
z

za druga Roberta...

pre oko 2 meseca

majke ti, objasni nama priglupima i neobrazovanima sta ti je to kestl, to jest "na kestlu" ?
G

Grobarrr

pre oko 2 meseca

Bravo partizane moj
G

Guh

pre oko 2 meseca

Ni kod ovog se ne zna plata Hvala Mozzartu sto nas nikad ne obavestava o platama u JSD dok u Zvezdi nas uvek obavesti
R

Reda 11

pre oko 2 meseca

Moj klub KK Partizan, na moju žalost je preimenovan u KK Željko Obradovic. I mi objektivni navijaci koji smo u manjini, kojí vidimo da ovo sto se u klubu radi da nije dobro, bivamo oznaceni kao "Botovi,Čovicevci" itd Bot sam zato što kazem da je NEUSPEH 1 trofej sa 3 sezone. Bot sam zato sto kazem da je NEUSPEH da te nakantaju rekovalescenti Zvezde 8x Bot sam zato što mi ne svidja sto Obradovic unistava ceo sistem, a to je da Partizan treba da se gradi na domacim igracima. ( ubedio Zeljko idolopokonike da nema domacih igraca, a on licno 6 unistio) Bot sam sto ne volim izjavu Obradovica "Neka nas Zvezda pobedi 25x pa sta" ? Bot sam sto pitam kako je moguce da najtrofejniji trener ubedi navijace da trofeji nisu bitni vec 11-to město u Evrologi?! Bot sam sto me ne zanimaju trofeji Željka Obradovica sa bivsim klubovima Bot sam sto pitam kako je moguce da igrace koje si licno dovek, oteras sve do jednog,a ne snosis odgovornost,? Bot sto kazem da ce ova sezóna biti fijasko i da Željko vec ima izgovor "Nov je tím bicemo bolji sledece sezone" naravno idolopoklonici ce i to prihvatiti. Na sve ove ARGUMENTE ČINJENICE, ovde nista slagao nisam, lako se proveri dobicu odgovor... "Jel l si dobio sendvic botu, koliko te Čovic platio" Citiram Sferopulosa " Možda nismo završili. Pre svega, pojačanja koja smo doveli su nam pojačala postojeći roster koji je vrlo vredan, ali smo želeli da dovedemo igrače sa plej-of i Fajnal for iskustvom kako bismo pojačali srpski element tima koji srpski tim mora da ima, što više srpskih igrača“, Strani trener SHVATA sta znace domaci igraci u Srbiji,to je sistem Zvezde. A domaci trenér, to ne shvata i ne zanima ga. A jos ga manje zanima sta ce sútra biti sa Partizanom kada ode,kao sto ga nije zanimao ni Fenebahce, ni Panatanaikos. A ja cu vam reci sta ce biti... Dugovi, razdor, pustos. Ne zato sto je najbolji i bez njega se ne moze,vec ove HIROVE otpustam CEO tim kada ja pozelim neko mora da PLATI!!!!
K

KLJAJICEVO

pre oko 2 meseca

Svaka cast za komentar. Verujem da mnogo grobara misli poput tebe.
a

apsolutno se

pre oko 2 meseca

salzem sa tim BOT si
V

Vladanko 1

pre oko 2 meseca

Druže,ja sam Čačanin i mogu ti reći za njega da ga nije zanimala ni porodica čoveka koga je ubio a kamoli da ga zanima Partizan.Odličan trener ali činjenica mnogo loš čovek!
J

Jöle 39

pre oko 2 meseca

Tinto navijač po 🥪 i razguli
B

Brate moj

pre oko 2 meseca

Pa ti si veci zvezdas ovim tekstom nego ne znam ko
G

Gostina

pre oko 2 meseca

Ma ne sekiraj se,dobice on opet po nosu,ali isto je i kod nas,jesi li sta napisao protiv terze i uprave,etiketiran si kao bot grobara. Debili jedni koji ne misle svojom glavom nego moraju kako kazu iz uprave. Ja se nikada nisam sklanjao drugima i nikada necu saviti kicmu za razliku od njih beskicmenjaka jer vidim sta se desava! Volim moju zvezdu ali onu koja je bez lopova i bitangi,politike. Tako je i kod tebe,vidis da unistava sve oko sebe i treba da cutis? Pa onda si i ti beakicmenjak,zar ne? Kazu da pojedinac ne moze nista da promeni,e pa ne mora,ali bar cu biti jedini koji ispravno razmislja!
g

gunnersi

pre oko 2 meseca

Bravo za objektivnost i jedan sasvim realan komentar. Meni je kao navijacu Zvezde zao zbog toga sto je Partizan postao ovo sto jeste, tim sastavljen iskljucivo od stranih igraca. Ako su po necemu pre bili prepoznatljivi to je razvoj mladih i talentovanih igraca, a ovo sada je totalno neukusno. Pa i da uzmu EL, da li je vredno toga da ti u srpskom timu imas dva domaca igraca, od cega ce jedan biti mahac peskirom kao i uvek.
G

Gost79

pre oko 2 meseca

Nisi ti navijač Partizana. Da jesi, onda bi shvatio da je samo povratkom Obradovića klub ušao u Evroligu! Gde bismo danas bili da se on nije vratio? Drugo, "mora neko da plati"? Pa, drugar, moraš platiti i strance i domaće, nema razlike, a u KK koliko znam su svi isplaćeni. "Ostaće razdor, dugovi"? Neće, EL ima mnogo bolju finansijsku kontrolu nego npr . UEFA . Imaš budžet koji na početku sezone prijaviš EL, s dokazima naravno, i tog se držiš. U taj budžet uklapaš igrače. Očito da ne pratiš finansijsko i marketing poslovanje kluba, pa pišeš onako. E sad, trener ima viziju kako želi da mu tim izgleda. Šta ako nema domaćih igrača koji su adekvatni toj viziji? Onda tražiš strance. Nakrpiti domaće samo zato što su domaći, budalasta priča. Ima tu još mnogo zašto i kako, treba samo malo više se angažovati oko kluba, i sve će biti jasno. Sportski pozdrav.
P

Pikaso

pre oko 2 meseca

Jel si vec uzeo sendvic ili ce ti Covic doneti kasnije?
R

Reda beda

pre oko 2 meseca

Zar ne vidis koliko si providan...dosadan. mi grobari podrzavamo nasu legendu ZOCA,vi imate svoju Covica i svi zadovoljni.
D

Dejček

pre oko 2 meseca

Ako ne razmisljas isto kao glupa rulja onda si njihov protivnik. Nema da ti odgovore na tvoj argument svojim, nego samo nesto blate, jer nisu u stanju da upale mozak. Brate, Delija sam, al te razumem 100%. Vidis da sipaju pare i nama i vama, i Fk i Kk. Nije bitna skola, kampovi za mlade (da nisu privatni), nije bitna struka (plati za sina), nista nije bitno i onda kupe kamerunce vama u kk, afrikance nama u fk i kao da gledam ta sr_nja. Uprave partijske, a u fk i kriminalne. Sistem ne postoji, kao kad ga prave kriminalci, a ne strucni. Volim Srbiju, volim sport, volim Zvezdu, postujem Partizan, al cu sacakati neka druga lepsa vremena.
T

Toole

pre oko 2 meseca

Partizanove bebe 🤣🤣🤣
a

a bre dabre

pre oko 2 meseca

Partizan prelazi igricu, hoce biti nekog belca u ekipi, ma ne mora da je srbin, zna li se? Koliko para za ovoga, nema info..
l

lol12

pre oko 2 meseca

Pa evo Du(š)an Vašington
S

Splićanin

pre oko 2 meseca

Jel peva Saša Kovačević na predstavljanju igrača?
V

Vladimir 1977

pre oko 2 meseca

Hahahhahahhahhaaa! Ne staj mu na muku! Mozda ce Adaktar da lakira navijacima nokte
R

Reakcija

pre oko 2 meseca

Penzioneri, stežite kaiš!
J

Jöle 39

pre oko 2 meseca

5 miliona razloga Kalinićeve ljubavi
h

hjk

pre oko 2 meseca

ovaj prska sledeći fmp
G

Guh

pre oko 2 meseca

Apsolutni muk u železniku
b

bg

pre oko 2 meseca

Sad ide osveta za krađu
b

buzdovan

pre oko 2 meseca

STRAH U LIMENKAMA IZMIČE KONTROLI
o

opera

pre oko 2 meseca

Ko zapamti sve igrače dobija na poklon kobilu Violu
S

SVOJE DVORIŠTE

pre oko 2 meseca

Koliko klub za koji navijate ima igrača pod ugovorom?
n

nikola nikola

pre oko 2 meseca

12 novih igrača, bar 3 će biti veliki ptomašaji
b

buljagić

pre oko 2 meseca

Jel vi znate bolje od cvekle a?
b

beton

pre oko 2 meseca

nećemo igrati kup ni kls, eto vam covicevci brojte limene cupove mi idemo na osvajanje evrolige
M

Melo89

pre oko 2 meseca

Neko ima 8 Srba u timu a neko ni jednog. Nismo isti..
I

Izdaja U Tem Denveru

pre oko 2 meseca

Sa ovim timom na osvajanje evrolige? Budite srecni ako budete uopste u prici za plej in…
Č

Četnici Sever 1989

pre oko 2 meseca

Ovo više nije ni smešno! Neograničen budžet! Legija skupih stranaca, ali ništa vam ne vredi! Zvezda će se osloniti na domaće igrače, i opet će biti Kalemegdan u junu! Džaba vam novci, moji sinovci!
р

ретарди север

pre oko 2 meseca

"Данас је добар, квалитетан домаћи играч који може да одговори нивоу Евролиге скупљи од странца, зато што је реткост" - Мишко Ражнатовић...Да ли међу вама има један са милиграмом мозга да заиста помисли ( не затрован пропагандом, него онако реално критички ) да Партизан има већи буџет од Мордора!?
S

Sine moj

pre oko 2 meseca

Kad već pišeš nešto moraš da znas i šta pišeš ,neograničen budžet imaju oba blizanca ,obe ekipe arce drzavne pare i sisu,prvo zvezda je prošle sezone dovela 11 ili 12 igrača i trenere ,ove sezone je dovela 6 ili 7 a partizan 12 ili 13 ,onda ,naši igrači su skuplji za dovodjenje nego ovi stranci ,to da znas,da su kalinic dobric i marinković skuplji od 80 posto ovih pojacanja . Ja se samo pitam koga će da dovedu zvezda i partizan za jedno dve tri godine kad Kalinić teo lazic lazarevic nedović itd itd završe karijeru jedva čekam da vidim to,pogotovo partizan koji sada neka koga da dovede a ne za 2-3 godine. E da vrtece se petrusev plavsic djurisic
f

fmp 2

pre oko 2 meseca

Je prosto ugnjetavani, nema 15 košarkaša salatom preko milion, nije drzavni projekat nikako
r

rokoko

pre oko 2 meseca

ja mislio docic neki strani igrac kad ono dejan vasingtonovic
A

Alempije

pre oko 2 meseca

Partizam Mocart Negro Bet.
m

mile sokoo

pre oko 2 meseca

Kakvu ekipčinu je Želimir napravijo, idemo na fajn for
D

Deminaur

pre oko 2 meseca

Nije loš! Solidne brojke je imao. 🔥
J

JSO

pre oko 2 meseca

Svakog grobara treba da bude sramota. Tim iz Srbije,sa dvojicom igraca srpskog porekla?! Doamca takmicenja,kakva god da su,nece da igraju...sramota. Grobar srpske kosarke,gospodin Zeljko Obradovic!!!!
P

Partizanovci

pre oko 2 meseca

Vas treba da bude sramota sto slavite osvajanje klsa na nacin koji ste osvojili glupa cigansturo. Taj kup ste osvojili tako sto ste na +15 za Partizan sudija prekinuo utakmicu i vama nezasluženo dodelio pobedu. To ce biti upisano u istoriju najsramotnijih osvojenih titula prvaka države, a da se ne lažemo ABA ligu ste zasluženo osvojili.
0

09

pre oko 2 meseca

Kako ćemo gaziti limenke braćo moja lepa
i

inžinjer Milenko Janjić

pre oko 2 meseca

Zna Žoc šta radi
S

Sekcija Lajkovac

pre oko 2 meseca

Država sipa i ne pita! Besomučno ulažu u klub, čiji navijači vređaju isti taj državni vrh! Šizofrena situacija!

Gold Digger

pre oko 2 meseca

Ceka se jos Majkl Dzordan da se kompletira roster, sve u interesu srpske kosarke, kako jednom rece jedan covek.

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

Kam te lepe sreće pa MJ i sa 50 bolji od kompletnih timova partizana i zvezde
G

Guh

pre oko 2 meseca

Apsolutni muk u železniku

Marko Pavlovic

pre oko 2 meseca

I onda dovedeš Milutinova na krilnog centra i upropastiš sve....
Ž

Žocovi svedoci

pre oko 2 meseca

Ala će da rade laso i presretači po aerodromu kada stranci u nov/dec krenu sa bežanijom zbog neizmirenih plata
У

УЛТРА.....

pre oko 2 meseca

Убедљиво најгора екипа у Е .Л. ће бити ! Живи били па видели... циркус ... домаћа такмичења неће ни играти а лову од Србије узимају редовно...права секта..
B

BaxterLeCZ

pre oko 2 meseca

Koliko vidim, ove godine se opet ne igra domaca liga??
i

ivankf

pre oko 2 meseca

Ono ti zoveš ligom?
B

Boners

pre oko 2 meseca

Nema neke razlike izmedju trogodisnje i cetvorogodisnje bezanije.