Komentari na vest

Kodi promašio bacanje za pobedu, Zvezda pala u produžetku

N

Nemanja8989

pre 25 minuta

Nedovica i Mekintajera oterati iz kluba i dovesti zamene JER POJMA NEMAJU!
b

boc

pre oko 1 sat

Ništa strašno... Zvezda je tim koji u gostima moze da dobije Budućnost,kao i Partizan...tako da...
A

AUU BRUKA

pre oko 1 sat

Pustili sigurno.....trebao je Nedovic da puca slobodna bacanja....sudije su krive 100 %
A

Anđus

pre oko 3 sata

🚑
G

Gost 123457

pre oko 3 sata

Po UPPR_u : klub se ne takmiči 4 godine a za to vreme izmiruje svoje obaveze. Po statutu KS Srbije : klub koji se ne takmiči 2 godine se automatski gasi. I šta tu nije jasno. Nema cz već fmp promenio ime u CZ BEOGRAD DIVA. Objavite komentar jer je sve istina, bez vređanja.
M

MiskoR

pre oko 2 sata

Dobro lepo si objasnio Igokejac jel ti sad malo lakse ? E i javi tamo na vreme u FIBA da na F4 Evrolige nece igrati Crvena Zvezda nego ti kako ih ti vec zoves ?!
R

RS Rs

pre oko 1 sat

Partizan 2 godine nije uopste postojao. Umjesto njih se dve sezone takmicio klub pod potpuno drugim imenom partizan igokea. Pa nam niko nije javio kad su se razfuniosali ni kad je partizan vaskrsao i nastavio umjesto tog kluba koji je zivio dve godine. Uppr je potpuno legalna stvar i neces vjerovati ne primjenjuje se samo u sportu nego i u firmama koje su u problemu. Da ne bi isli u stecaj jer poslije ne bi postojali postoji uppr da bi (firma, klub... ) mogli vratiti dug kroz neki period. E zato Zvezda nije ugasena kako su htjeli avangardisti nad kojima se vrsi aparthejd. Za partizan to ne bih rekao. Danas kad avangardistima smeta vlast ima najskupljeg trenera u evropi i najveci budzet u istoriji srpske kosarke. Zvezdi su skidani kosevi, isao grb u zalog(nije sreca prodat nikome pa ni cepteru) ali sreca postojali su pametni i hrabri ljudi koji su spasili Zvezdu od pokusaja gasenja.
Z

Zufer

pre 28 minuta

RS Rs hahahahaha…pa sine zasto ne spasose jos neki klub,neku firmu,Agrobanku(Coki 25 miliona evra uzeo),nego kao UPPRD vazi samo za FMP?
.

.Dragan Jakovljević

pre oko 4 sata

🚑
@

@@@@

pre oko 4 sata

Cenzura komentara na snazi.
D

Don Vito Corleone'

pre oko 4 sata

Opet invazija crnih vrana gavrana, a na kraju svake sezone muuuuk. Jedva čekam finale kupa, da im vidim face kada budu stajali u stavu mirno na centru terena i gledali dodelu pehara, uz komentare oh oh ne zar opet 😂🤣🙃🥳
Z

Znaci

pre oko 4 sata

kako ovaj tim ima 16-10 u EL ostace misterija...ekipa za max 13-14mjesto.
T

Top Gun

pre oko 4 sata

"Ljudi u narandžastom"
K

KOSARKAS100%

pre oko 5 sati

Znaci Buducnost je bila bolja jedno 20+ razlike... posto ove dobiti moras na svim nivoima da dobijes i van i na terenu... ovo je jezivo sta pricaju i sta eade
G

Gostinjko

pre oko 2 sata

Sad dolazi njihovo "vreme" ide KRK koji je pod ingerencijom Pudlice, sad ces da vidis kako se osvajaju trofeji!
S

Sever4ever

pre oko 5 sati

Ne moze da se zivi od ove manjine u crnom koja preko poruka pokusava da izbaci svoje frustracije zbog samo JEDNOG trofeja u poslednjih 15 godina i cak 12-13 punih godina za redom bez odigrane EL u ovoj deceniji! Drzava sipa milione i milione vec godinama u klub iz laktasa,a Zvezda ih Metla gde god stigne redovno evo vec punu Deceniji ipo,uzeli samo Jedan jedini trofejcic od kad im je dosao "najbolji trener" a Pogubili cak 15 drugih titula i trofeja,a oni i dalje laju,stezu misice,prozivaju,isto kao i na terenu sto rade njihovi igraci,a kraj uvek znamo...🧹 Smeta im Zvezda u svakom pogledu,a lepo im je bilo dok su deceniju harali Srbijom za vreme njihovih Sponzora zuto-crvenih,Dacica,Ruzica,Tadica,Canka,Marjanovica,Toleta...kad je sve islo njima od talenata i u FK i u KK,kao i u vaterpolu i svim drugim sportovima! Lepo je bilo kad se u fudbalu vezale godine dominacija,pesma "k....a umire,k....a gasi se" a na Zvezdinom dresu SMS za pomoc klubu,gasi se struja,svi beze,u kosarci se skidaju kosevi,dolaze anonimusi od pojacanja,igra se sa Klincima,bez sponzora,dok sa druge strane dominira se na celu sa debelim Dukljanonom gde se otimaju najbolji igraci svih drugih Srpskih klubova poput Zvezde,Hemofarma,FMP,Vojvodine..itda tadasnji predsednik Tadic peva sa grobarima u Pioniru uvredljive pesme protiv Zvezde! Vaterpolistima besplatni bazeni,pare od opstine,a Zvezda nema veterpolo klub u opste. Lepo je bilo domnirati tada kad se ostali klubovi gasili po Srbiji,a Zvezda unistavala u svim sportovima da jedan klub nema konkurenciju,a danas oni kukaju,drzava im placa licence i dovodi igrace u fudbalu,u kosarci najskuplji trener Evrope,igraci iz NBA,F4 EK i EL...itd U fudbalu su uvek bili iza Zvezde i uvek ce biti,dzabe su pokusali na silu,u kosarci do sredine 80-ih nisu ni znali sta je kosarka,trebalo je vise od decenije da se Zvezda prestigne po broju trofeja! Zvezda je bila najtrofejniji kosarkaski klub u drzavi vise od 55 godina,dok je Zvezda nizala trofeje i donela prvi Evro trofej u bivsu Jugu,oni su cekali prvu titulu preko 30 godina i na sve to jos igrali drugu ligu,toliko o tome da se ne zaboravi istorija!
I

Istina boli

pre oko 5 sati

Хахаха , па рај тадић вам је довео газпром, вујошевић је иначе имао нба звезде, а не ђекића, страхињу милошевића, врањеша итд. кад је ишао на ф4 ел. У овој лиги једино слеп не види да је намештено. Како то да звезда не сме да изгуби у фудбалу већ 5 сезона? Па није то бајерн минхен крваво му јаје ј....
S

Starac

pre oko 5 sati

Bratko, jel ti imas ovaj komentar zapamcen negde u word-u pa ga samo kopiras, ili kucas svaki put od pocetka?

Ulični Hodač PFK

pre oko 5 sati

Brale, čuju se jecaji, tiše malo, probudićeš decu hahahahahahaha
M

Ma

pre oko 4 sata

Može li malo opširnije da bi ti neko poverovao. Ptosvetli nas...
B

Bok

pre oko 2 sata

Pa ćeif je sprdati se sa vama, kada vidim ove kilometarske komentare. Nije mi palo na pamet da pročitam više od pola prve rečenice pa da vidim u kom pravcu ide ovo tvoje narikanje. Što duže bol sve veća.
B

Brut

pre oko 2 sata

Tebi ovo sinoć baš teško pade. Gebelsova fora je bila da ono za šta optužuju tebe, ti prebacuj na one druge. Te koje si nabrojao da su izdizali Partizan nisu bili mušterije ni suda, ni tužilaštva, ni policije. Jedna tvoja zvezdina zvezda i jedan zvani Magija, Boga mi jesu. Ima još jedan, njega još ne dira niko, ali nikad se ne zna. Dolaze čudna vremena.
R

RS Rs

pre oko 1 sat

Bravo sever, sta radi istina, ne mogu citati komentar ali znaju od rijeci do rijeci sta pise u njemu.

Ulični Hodač PFK

pre oko 5 sati

Korleone se transformisao u jednoćelijski organizam hahahahahahahahahahaha

Ulični Hodač PFK

pre oko 5 sati

Kakvo divno jutroooooooooo.. :)
M

Milan KALENIĆ

pre oko 5 sati

🚑
n

na mostu gazeli

pre oko 5 sati

nema ni 2K sektasa,mnogo su mali🤏
ц

црно на бело

pre oko 5 sati

Иде нова доселекција екипе као и сваке године од 2011...промене се два тренера и доведу се два-три играча на постојећи кадар.Не,нисмо државни пројекат...
G

Grr

pre oko 4 sata

Doveli bi oni i više samo neki i ne žele kod njih. Samo da im šef nije u ptoblemu doveli bi oni bar još dva igrača do 26.02.
E

Extra Time

pre oko 3 sata

Ja sam ispratio to u vezi doselekcije. Može do 26. 02. ali za njih ne može. Za sezonu možeš registrovani max 17 igrača i taj broj su završili sa Braunom. Sad se jedu zbog toga. Nisu pare u pitanju, to smo prošle godine videli za Kampaca, za njih uvek ima, bez brige. Dzuboks na Andricevom vencu svira uvek prave melodije. Partizan je, recimo, registrovao 15 igrača I ima prostora za 2 igrača, a s tom doselekcijom siguran F4, a možda I osvajanje EL, samo nemamo zetona za taj dzuboks.
У

Ујка Житко ПФК93.

pre oko 5 sati

Zanimljiva je cinjenica je da je jedan trener u zadnje 3 godine sa potrosenih cak 90mil za budzete, takozvani "najbolji trener" pogubio cak DVE Triple krune,dobio metlanje od cak 10-1 za godinu ipo dana,zatim ispao iz EL i zavrsio na 12 mestu na dnu tabele..itd to je za Ginisovu knjigu trenerskog posla koliko nisko mozes da padnes u karijeri a mislis da si najbolji🤣
N

Ne treba mi nik

pre oko 5 sati

On je skroman i ne misli da je najbolji. To misle drugi o njemu, a i statistika pomaže.
1

10 - 1

pre oko 6 sati

Само да подсетим наивне тик ток југ:Желимир и КК пртизан за 3 године са 90+ милиона евра: 21/22 Еврокуп ❌ 21/22 Куп Србије ❌ 21/22 КЛС ❌ 21/22 АБА Лига ❌ 22/23 Куп Србије ❌ 22/23 Евролига ❌ 22/23 КЛС ❌ 22/23 АБА Лига ✔️ 23/24 Суперкуп АБА ❌ 23/24 Евролига ❌ 23/24 Куп Србије ❌ 23/24 АБА лига ❌ 23/24 КЛС ❌....🤦
a

auuuu

pre oko 5 sati

200+ mil E
ц

црно на бело

pre oko 5 sati

Тише плачи,чују се јецаји...

Ulični Hodač PFK

pre oko 5 sati

Hahahahahahahaha plačiiiiiiiiiii hahahaahahahahahahah
O

Oh yeah

pre oko 3 sata

Osim što smo mnogo jaki sad vidim i da smo mnogo bogati. Samo napred Vito, pardon, Partizan.
G

Grobarcina

pre oko 6 sati

Ali pazi ti kad mi nasli da se smejemo nesto Zvezdi koja svake sezone zadnjih 15 godina osvaja sve moguce Titule koje postoje i Triple Krune, A sta tek mi da kazemo, u Fudbalu titule videli nismo cak 9-10 punih godina a LS igrali nismo preko 20 godina, a u Kosarci jos i gore, cak 14-15 punih godina bez ijedne osvojene titule i odigrane EL + izgubljena 3-pla kruna prosle sezone + ispadanje iz EL i top 12 na kraju, i na sve to jos i metla od 10-1 od Zvezde u svim derbijima do sada,kud ces gore od toga??
p

pedja986

pre oko 6 sati

a ti si inace navijac partizana?
J

JSD PFC

pre oko 6 sati

Ja se ne bih potpisivao kao zvezdaš ni s puškom uperenom u mene. Samo toliko dečače.
D

Don Vito Corleone*

pre oko 6 sati

Ajde sendvičaru ostavio si 10 komentara sa različitim nikovima. Igramo dosta loše, ove godine ništa od trofeja. Matori smo, spori, svi su nas provalili i polako krećemo da padamo. I Partizan , i Budućnost su bolji od nas. Sledeće sezone igramo Evrokup. A tebe lepo hrane sa 🥪 nema zime za tebe.
S

SektasiGazela

pre oko 6 sati

Bravo za kom grobarcino,pravo u centar👌
S

Sever4ever

pre oko 6 sati

@jsd pfc... Naravno da se ne bi potpisivao kao Zvezdas kad poticete iz susedne drzave!
M

Mile led

pre oko 5 sati

@Corleone,,, Kalcopolista, koju metlu vise volis: 4:0 u FK ili 10:1 u KK koja ti vise pase?

Ulični Hodač PFK

pre oko 5 sati

Idi isplači se hahahahahaha
M

MNM

pre oko 6 sati

Lagano,Janis to metla na kraju
S

SektasiGazala

pre oko 5 sati

Neka ih nek se raduju porazima Zvezde,posto ce opet biti metlanje kad dodje borba za titulu isto ko prosle sezone!
R

Rost

pre oko 6 sati

Ljudi idu tradicionalno na F4 evrolige. Ovaj poraz ih ne boli. Stob Aba ligi! Za srsku kosarku i Kosovo!
A

ApsolutnoJa

pre oko 6 sati

Buhu, izgubili u ABA ligi, ajmo panika.
S

StudentiSorosovi

pre oko 6 sati

Se ponadali🤣 Dzaba im sve bice opet metla i ove godine,isto ko i prosle!
M

Mister Chaki

pre oko 6 sati

Neka ostane zabeleženo ovde: - da, ovo jeste poslednja sezona ABA lige -i da, Zvezda će je opet osvojiti!!
E

Excalibur

pre oko 6 sati

To zavisi od toga da li će jedan visoki čovek imati i dalje neograničeno vlast. Samo od toga.
C

Cova 10-1

pre oko 6 sati

Oni vole zocifera zoca vise nego svog rodjenog oca, Pevase mu opet onu pesmu trulu, uzmi zociferu ti nama Evro titulu. Ali cekaj bre stani, kako da se igokei vrate slavni dani, kada zocifer nereseno protiv Zvezde brani. Sanjali snove puste, leteli su u oblacima, a napravise gresku, orgomnu gresku u koracima. Obecanja i nadanja prazna, osta samo institucija smesna i lazna!
O

Oh yeah

pre oko 3 sata

Delijaska poezija u pokušaju, ništa užasnije skoro nisam pročitao. Fuj to Vito.
D

DosmanlijeGazela

pre oko 6 sati

Cestitam vam jubilarnu 10🧹
S

Sky888

pre oko 6 sati

Mozemo da dobijemo svakog i da izgubimo od svakog,to je ova ekipa.
U

Uprava Napolje!

pre oko 6 sati

BRAVO drcelicu👏 Za samo pola godine na celu kluba vec si uspeo da IZGUBIS titulu u ABA ligi ccc...jer sa ovim porazom od Buducnosti sad necemo imati prednost domaceg terena a to znaci 100% gubitak titule u finalu sa kim god da budemo igrali! Za ovu sramotu mora neko iz uprave da odgovara i snosi posledice, Drcelic i Dozet da podnesu momentalne OSTAVKE jer su totalno nesposobni da vode klub i dovedu dobre igrace pojacanja vec su nam od kluba napravili dom penzionera koji je vec sad uspeo da izgubi ABA titulu sa cak 4-5 poraza do sad! Ocekujemo ostavke Dozeta i Drcelica zbog ovoga,jer u zadnjih 10 god nikada Zvezda ovako lose nije igrala u ABA ligi, ovo je direktna krivica ljudi iz Uprave koji bez Covica ne mogu nista dobro i pozitivno da urade!
P

Profesor Baltazar

pre oko 5 sati

A šatro Čović nije i dalje tu? E, sad sam iznenađen, pogotovo jer je doturio lovu za Brauna i najavio pojačanje kao ekskluzivu.

Ulični Hodač PFK

pre oko 5 sati

U pravu si brale! Čovke vrati se! Bez tvog vođstva, ništa ne mogu da urade!
K

Korstik

pre oko 6 sati

Kako se zove onaj ko stalno ponavlja iste greške (svaki meč počinje sa -10)? Pa, budala! A, ovi naši skauti je li znaju da je košarkaš onaj ko daje koševe? Mi jedini u Evropi nemamo ni jednog pouzdanog šutera!?!

Ulični Hodač PFK

pre oko 7 sati

Don Klito na aparatima, boce kiseonika hahahahaha

Ујка Житко ПФК93

pre oko 7 sati

Corleonea su roditelji opet odveli uplakanog u drugu sobu! Eh tuzno detinjstvo!!!!😂😂😂😂
G

GazelaSektasi

pre oko 5 sati

Najtuznije je detinjstvo kad navijas za klub iz laktasa koji u zadnjih 15 god jedva osvoji samo 1 trofej!

Ulični Hodač PFK

pre oko 7 sati

Ramo ramooo druze mooooj
b

breskvice jug

pre oko 7 sati

Kako je lepo videti breskvice sa juga da se javljaju kad izgubimo a vrlo brzo postanu mukice male,danima ih nigde nema,brzo zaboravljaju 11 redaljki za redom,pa onda kad ih opet otresemo pretvore se u žene u crnom
m

mandrak

pre oko 7 sati

ali kakva extaza grobara,sad im je lakse kao sto su pukli od nas kuci..sreca,sudije,matora ekipa...pa i vi ste pukli od buducnosti kuci,neugodna ekipa..a vas bijemo gde stignemo i opet cemo u subotu
Z

Zulu warriors

pre oko 7 sati

Ništa strašno jer svakako nebi bili prvi pre play ofa,Budućnost prvi favorit pred play of,ovo je dobro da se vidi ko koliko doprinosi ekipi,neki nimalo,poput Brauna koji je dobar momak,bori se ali ne pravi nikakvu razliku,ne znam zašto je doveden,od stranaca za sledeću sezonu obavezno zadržati Bolomboja i Kenana,Daum,Jago,Braun i Geidraitis jednostavno nisu klasa
O

O kakvoj

pre oko 6 sati

sledecoj sezoni pises kad treba ova da se privede kraju koja je nikad bolja po poziciji na tabeli.
M

Ma da bre to

pre oko 7 sati

Cestitke buducnosti, ali ova avangarda sto joj je sada bitna aba i kako zvezda sad ne placa sudije u aba vec u EL pa cirkus jbn. A i brate mili nama ne treba domaci teren da bi dobili vas u polufinalu posto vi sa njima igrate u podgorici da vas samo podsetim na to 😁 a vec ste u bg izgubili. A imate i dubai tamo...samo lagano.

Rodoljub ✓

pre oko 7 sati

Greska .. Vi placate i dalje sudije , i sinoc vam je sudija dao pobedu ali jbg vi to niste znali da iskoristite 😉
K

Kokos

pre oko 7 sati

Zvezda je i sinoć pokrala utakmicu i učinila sev da je dobije, tako da ne filozofirajte. A to kako će završiti takmičenje u Evroligi vidjećemo. Uostalom vaši ljudi se hvale kako je Drčelić sredio suđenje, a suđenje se završava samo na jedan način
E

Exibit one

pre oko 6 sati

A zašto ne biste plaćali sudije u EL? Da li su oni možda gadljivi na pare? Uostalom to je vaš modus i matrica svih ovih godina. Proba se prvo pretnjama, pritiscima putem medija, ako ne ide kupi, podmiti. Ovo zadnje je jedino što može proći i u EL. Od neutralnog, pa ponekad i lošeg suđenja u EL, odjednom vas sudije počele milovati zecjom šapom. Mislite da to niko nije primetio. Svaku, ali baš svaku utakmicu na 50/50 ste dobili. To niko osim vaš nije uspeo. Ne mogu biti siguran bez dokaza, ali da sumnjam mogu.

Ујка Житко ПФК93

pre oko 7 sati

Ko je rokao,a ko je snimao?Pa zna li se sta?😂😂😂😂
D

Desetka

pre oko 6 sati

10-1 🧹 rokaj snimaj!
K

Kokot Nedeljko.

pre oko 6 sati

Zorane Iliću iz Lomnice kod Despotovca zvani Kalcopolista, imaš 57 godina i opet sam sebe lažeš,a svake godine umesto trofeja samo metle slavis dok gledas u ledja Zvezdi zadnjih 15 god za koliko imate samo JEDAN trofej i nista vise od toga!
G

GostAt010

pre oko 8 sati

I sta sam ja pisao neki dan, gdje ih mi nalazimo, prvi plej a ni slobodna nezna pogodit, izgleda jos im nije uvedeno da poslije svakog treninga vjezbaju po 100 bacanja, ma ja bih njima uveo po 1000 svaki dan,jel rekoh da ce biti utakmica koje ce slobodna bacanja odlucivat, bice ih jos sto je najgore

Ујка Житко ПФК93

pre oko 8 sati

I feel izgubejsn!😂😂😂😂
M

Metlaros

pre oko 6 sati

Da podsetim, 10:1 🧹 rokaj snimaj!
E

Exhibit one

pre oko 5 sati

Iz Budućnosti mogu da pevaju onu: džaba vam novci moji sinovi jer ja ipak igram malo bolje.
S

Sto bi se reklo....

pre oko 8 sati

ČAS KOŠARKE OD PRVE,DO POSLEDNJE SEKUNDE 🫡 🖤🤍💯🖕
M

Metla x10

pre oko 6 sati

Cas kosarke smo mi odrzali igokeji sa cak 10 🧹 za redom!
m

miki34

pre oko 8 sati

Vrlo cudno, bitna utakmica a kenan se cuva za kup??? Da li trener nesto zna sto mi ne znamo...
i

igor978

pre oko 8 sati

Kenan ne može ni mrtvu kobilu da pogodi kamenom…
P

Placu ,placu

pre oko 8 sati

Jagodinci....sve krenulo nizbrdo.
z

zutizan

pre oko 6 sati

Ajde na gazelu,soros deli🥪
n

na gazeli...

pre oko 6 sati

...nema ni 2K sektasa,mnogo ste mali🤏
M

Marmelada

pre oko 8 sati

Jedna stvar mi nije jasna,kako Zvezda sa ovim timom ima 16-10 u evroligi? Ova ekipa nema kvalitet,sem Petruševa i to u napadu samo i donekle Bolomboja ovo ostalo je suvi prosek,plus su svi pri kraju karijere...svaka čast na plasmanu,nije vređanje,samo mi nije jasno na koju foru.
G

Gost111

pre oko 8 sati

Igraju dobro odbranu plus sudije u zadnjih 10 kola, plus sreća.
D

DekaOKKB

pre oko 8 sati

Poklopilo se ove sezone u EL, ali je primetno veće ulaganje energije igrača u EL u odbosu na ABA…Mator tim…Svaku 50/50 su dobili u EL, a ranije su svaku gubili, posle onih krađa od suđenja sa Žalgirisom i protiv Barselone Zvezda ima sjajno suđenje i to odlićno koriste…u derbiju su svirali kao da je Zvezda domaćin
F

Frka

pre oko 8 sati

Realno ovaj poraz ne znači mnogo jer smo već dobili pozivnicu za Evroligu Ovo su utakmice gde trener održava formu Tea i igrača koji manje igraju što je jako mudro
M

Ma da haha

pre oko 8 sati

Crveni mudrov,a place ti se....
B

Buahahahahahaha

pre oko 8 sati

Pozivnicu za proslavu titule Partizana iz 1992. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Sedi bedo jedna...
@

@Frka

pre oko 8 sati

6 ujutro a ti vec popio flasu rakije!!! Nije bas zdravo sto i vidimo u tvom tekstu!
N

Ništa,sad

pre oko 9 sati

gledati kako znamo i umemo da se već na početku plej ofa sastanemo sa grobljem.Tu nam je najbolja prohodnost ka finalu!
M

Mislis ili

pre oko 8 sati

strepis...znas ti sve samo tesis se.
S

Srbijo Srbijo

pre oko 10 sati

Ajmo svi u glas pali su lojalisti uskoro ce i vlast!
O

Ona je procitana

pre oko 12 sati

SAD JE OLIMPIJA NA RED. PETI PORAZ I TO BI BILO TO . SESTI SLEDI OD PARTIZANA U ARENI.
M

Miloschichihchochi

pre oko 12 sati

Ne svira se pet faulova zvezdi da ih vrate u mec i to ih ne svira javor kog pljuju non stop i poklone im ave i na kraju bog odluci da se ne moze oteti na silu. Apsolutno letargicna zvezda i apsolutno zasluzena pobeda buducnosti, da je bilo normalnih okolnosti bilo bi lagano desetak razlike u regularnom toku ali dobro, boze moj, sve na kraju dodje na svoje
P

Pedjah

pre oko 6 sati

Zovem se Pedja i zivim u Trebinju,najveci uspjeh nase fuzionisane igokeje je 10-1 porazi u derbijima za redom protiv Zvezde i top 12 mesto u EL prosle godine kada je Zvezda pustila Efes samo da bi mi ispali.
P

Pedja108

pre oko 13 sati

Ne moze se pobedjivati sa Teom u timu. Cim on igra, on potpuno upropasti tim, stalno pokusava neke trojke, a to mu nije specijalnost, pogresno dodaje. Onda doda neku fenomenalno, a ljudi se oduseve za tu jednu loptu sto je bila dobra. Takodje Kalinic je van forme mesec dana, ali on takodje sve vise siluje igru, pokusava neke sulude prodore, gubi lopte, promasuje i nastavlja da sutira. Kad ti ne ide, izadji sam, trazi zamenu. Buducnost je vodila celu utakmicu i objektivno su zasluzili pobedu. Nikad ne volim timove koji preokrenu u poslednjem minutu i pobede, jednostavno nije fer. Ali, Zvezdi se ukazala i ta sansa, da ne u poslednjem minutu, vec u poslednjem sekundu pobedi. I onda nas bek suter Kodi promasi jedno slobodno bacanje. To je nedopustivo, ja bih ga odmah izbacio iz tima zbog toga. Tu je stvar do psihe. Takodje bi i Kenan promasio slobodna bacanja, jer se plasi kad je neizvesna utakmica. Takvi ti igraci ne trebaju, za prvo poluvreme ili kad igras protiv slabijeg. Verovao sam da ce Zvezda bez problema dobiti Buducnost, ne nesto ubedljivo ali rutinski. Takodje je sramota, da ti protivnik u produzetku da 16 koseva, ima li igde odbrane? Zvezdi treba neki igrac kao onaj Mekgi, koji moze da pogodi kad hoce i odakle hoce. E to Zvezda vec dugo nema.
B

Bane12

pre oko 13 sati

Pustite ljudi kosarku sada. Meni je vazno sme li Zvezda da dobije Partizan na Rajku za dve sedmice. Kako ce tu telefoni da rade..pa nemojte, nate, znate, razumete, radi mira u kuci , pa znas ugnjetavani su, kmece ...
U

Ultrakop zidari

pre oko 11 sati

Plači, hahhaha
K

Kokos

pre oko 6 sati

Možete pobijedioti koloko hoćete, vi igrate posljednju sezonu, Uskoro kad izađu sve mafijaške radnje na svjetlost dana više ne postojite.
Z

Zoran 91

pre oko 13 sati

Ako ima ikakve utehe u svemu ovome je da ne može više lošije od ovoga pa valjda će da stave prst na celo prvo Drcelic pa onda svi ostali. Sreća pa je u EL sve još okej jedini kiks je bio Makabi.
B

Bane12

pre oko 13 sati

Mene samo zanima gde mali klub iz zagreba drzi one silne metle? Ima li mesta u muzeju?
A

Ajde

pre oko 11 sati

Mali klubovi su iz predgrađa. A metle držimo u sali za trofeje. To mali klubovi nemaju. Takođe, navijači malih klubova pominju velike na bukvalno svim vestima.
M

Metli tvojoj

pre oko 8 sati

Moze primiti sve...
D

Dex12

pre oko 13 sati

Nebitan poraz...osvojicemo kup, KSS i EL. Dosta za ovu godinu. Eto njima ta jugokomuno liga nek se vesele sa bracom iz Zagreba
r

realan navijac

pre oko 8 sati

Deh 12 smesan si ahahaha necete vi nista osvojiti ove godine ahahaha
P

PraznaGlavo

pre oko 7 sati

KSS ste već osvojili…
P

Profesor Baltazar

pre oko 6 sati

A što ste se od 2012 uvek njoj okretali, jurili je kao Sveti grad, stavili tapiju na nju? E, ko vas ne zna. To Dubaiju prodavajte. Jedino vas još oni nisu dobro upoznali.
.

.Dragan Jakovljević

pre oko 13 sati

🚑
K

Kalabasas

pre oko 14 sati

Davidovac- penzija Nedovic- bolovanje Mitrovic- potrošen Teo- rekreativa Kalina- 37min.svaki dan mnogo je...počne da brlja Petrusev- samo napadacki..omic ga oduva na skoku.. Realan ishod
s

samo gledajte

pre oko 12 sati

sad ce prekid -bojkot lige sa nekom koronom ili cime vec
I

Iron

pre oko 14 sati

ABA u ovom momentu potpuno nebitno takmičenje...bitno je tući grobare u Nisu...i osvojiti kup..onda polako nastaviti sa pobedama u EL pa kako Bog da...kako god...bice dobro...
E

Extra Time

pre oko 12 sati

Od čega ćete da gradite nesrećo? Od nameštenog kupa u najavi? I šta će ti to pokazati, vašu snagu i oporavak? Pa Partizanu su već i pre početka vezane ruke time što čak 5 stranaca ne može da igra. Opšte je poznato da je to naša udarna pesnica i da smo baš sa njima i zbog njih jaki koliko več jesmo. Pitam šta ćete dokazati ev osvajanjem kupa i na čemu ćete graditi? Ne vređam, ne trolujem, samo pitam.
m

metalika moj dobar

pre oko 12 sati

pa da bre vama sve nebitno gde posrcete.Proslih godina EL od sredine takmicenje bila skroz nebitno takmicenje ABA ke bila prioritet sad kontra. Kako je krenulo jos ce ispasti da ne znate ni za koga navijate

Zeximus007

pre oko 7 sati

Naravno da su vam vezane ruke, vezane su vam ruke zbog transfer politike onih koji su doveli tolike strance a kvalitetnih srpskih igrača jedva da imate!
1

149

pre oko 14 sati

🤭
R

Robert Lewandowski

pre oko 14 sati

Andjus na aparatima... 😜
D

Dex12

pre oko 13 sati

Nego sad se prati i vazna je tabela ABA lige? Sta kaze Sulejman ljubicanstveni?
D

Dex12

pre oko 13 sati

Vidim fudbal ste presat;i da pratite? Nebitan sport a? Licemercine
Ž

Žitko Jakovljević

pre oko 12 sati

A mene, zašto izostavljaš. Imam i ja pravo na svoj aparat.
C

Cane Kurbla

pre oko 14 sati

OP TRT GEVEZN ZAJN!
r

rau

pre oko 14 sati

zvezda voli buducnost
V

Vanecious

pre oko 14 sati

Gledam zvezdu ponekad ali navijam za Partizan. Uvek sam razumeo da je zvezda veliki klub u fudbalu i isto tako da je Partizan nas najveci klub u kosarci.Postoji neki bolestan kompleks od strane zvezdasa koji izbija iz njih od kada je zeljko dosao u partizan.Jel moze neko da mi to objasni zbog cega??? Inace i mene cudi kako zvezda uspeva da odrzi svoju poziciju u EL sa ovakvom igrom.Svaka cast
S

S.T.A.L.K.E.R.

pre oko 14 sati

Nije to zbog Željka. To je više zbog vas. Ne zezam te, pričamo ozbiljno. Vi ste od njega napravili mesiju, spasitelja koji ne greši i koji je veći od kluba. Zato volimo da vas podbadamo. Generalno, nemamo mi šta protiv njega, i dalje uzimamo titule i Kup, dobijamo u derbijima (i gubimo naravno), ali imamo bolji skor, prvi EL derbi smo dobili. Jedino što njemu može nešto da se prebaci su te neke izjave i izgovori, ali Željko je oduvek takav. Nešto kao Čovićeva saopštenja. Gledajući u 21. veku, Dule Vujošević je sa Partizanom postigao više uspeha nego Željko sada. A sa druge strane, Vujošević i Čović su toliko zatrovali košarku da sada imamo to što imamo.
J

Jane88

pre oko 14 sati

Nije kompleks veruj mi! Sam je covek sve uradio! Kako se covek nije ni spominjao pre partizana? Sta mislis da je onda problem? Jednostavno, trener vrhunski(bar bio), ali mnogo los covek! I kod normalnih ljudi izaziva revolt. Malo dete srednji prst, a njegovi igraci to rade. Ne ume da cestita pobedu, stalno nesto ima protiv Zvezde, sudija u svakom derbiju, kuka na transparent: “Zeljko Obradovic drzavni projekat.” Nasi navijaci nikad nista ne ubacuju, evo na poslednjem derbiju Nedovic jedva izveo bacanja, itd itd. Dugacka poruka bi bila kad bi sve pisao, a i ne mogu svega se setim trenutno. Los covek zaista! I vidis, ti na ovakvoj vesti, koja nema veze sa njim, spominjes Zoca…? Zasto???
j

jbt

pre oko 14 sati

Zvezda igrala i izgubila od Buducnosti,niko ziv pomenuo Partizan i ti kao partizanovac dodjes ovde i solis pamet o nekim kompleksima.Stvarno zanimljivo.
1

10opulos janis

pre oko 14 sati

evo prika ja cu da ti kazem,Crvena Zvezda ie donela kosarku na ove prostore i u godini kad je donela prvi evro trofej celoj sfrj,crno beli isu grali drugu ligui.a ovo za zeljka je jer je nezasluzeno dobio pare za petpoku lesor ledej panter exum i ubacen je kintom u evroligu od drzvnih para i od tad nam(zvezdi) ili osvajacu abe bilo kom visi licenca. jer on ima veze u el.de si ti zelimire kad si bio u prajmu ,de si za reprezentaciju?nego jedino ovde ima ugovor od 3 miliona i ulazi u evroligu sa 7og mesta Abe posto ga je prethodno bursa izbacila iz evrokupa,ali ga zato karma juri evo cetvrta godina je tu 1 trofej ide kup koraca pa se vidimo.
@

@Vanecionus

pre oko 13 sati

Mrze Željka jer dolazi iz Partizana a pritom je najuspešniji trener Evropske košarke i to ne mogu da podnesu. Učeni su da je Partizan Hrvatski klub i da tu ničeg dobrog nema. Zašto su vređali Đokovića? Jer mu sin navija za Partizan?!
P

Partizanu ni do kolena

pre oko 12 sati

VISE SRECE NEGO ZNANJA ! KO NEKI SVERCERI
M

MMXXV

pre oko 12 sati

Jane88/ Pa šta pišeš ti ovde. Željko loš čovek? Hajde i to das čujem. Zajmio pare od tebe pa nije vratio, dužan ljudima, varao, tukao, otimao, šta tačno od toga? Ljudi mu se zahvaljuju, neki ga njegovi bivši veliiiki igrači ljube u ruku. Svi ga poštuju, a u prostorije EL ulazi bez najave i kucanja i otvara se šampanjac. To mu je druga kuća. Da li si uopšte svestan šta izgovaraš? Nije komentar za svakoga. Upotrebiću i jednu divnu izreku, savršeno preciznu: mišljenje ja kao gu..ca, svako je ima.
R

Rodman93

pre oko 7 sati

@Jane To sve što si napisao za Željka si slagao. Kako se stalno žali i i te gluposti. Druga stvar, prozivali ste ga i kad nije vodio Partizan, znači nije do nas, nego je do vaše bolesne mržnje i neka, volim što vas to jede, džaba trofeji, džaba pobjede, vi znate da je on veći od vašeg malog kluba (kao da je teško biti) i to vas nagriza iznutra.
Y

Yes sir

pre oko 7 sati

Mogu da ti odgovaraju šta hoće, ali se vidi i zna zašto ih hvata ludilo od Željka: 1) najveći je i ne mogu da poveruju da trenira nas, KKP 2) Čović sredio ispod stola sa onim nesvetom Bertomeuom da se Zvezda ugura u EL. Dolaskom Željka i Bodoroge, naravno, to je propalo. 3) Mislili su da su Partizanu odradili opelo i zauvek ga se rešili, a onda se pojavio Željko 4) ne mogu svariti da je omiljen svuda osim kod njih, da je živa legenda, a njima problem i to ne oko nekih domaćih nazovi trofeja. Ima još, ali bi bio preveliki spisak. Poenta je da lažu da je zbog tamo neke pojedine stvari i slično. Ne vole ga zato što je najveći i zato što trenira Partizan. E, tu im mi ne možemo pomoći. A situacija oko licence za EL se okrenula za 180 stepeni. Od već skoro sređene za njih, okrenulo se tako da su oni nama, Partizanu, sada da kažem teret. Država insistira da to dobijemo oboje u paketu, ali se čini da EL to baš ne želi. Bez Zvezde licencu bi već imali. To je jedina istina. Ne veruj Danajcima ni kad darove donose.
К

Кузма

pre oko 14 sati

🚑
K

Kompleks pometlanosti

pre oko 14 sati

Kada nekog ne možeš da pobediš 10 utakmica za redom onda ti ne ostaje ništa drugo nego da slaviš kada neko drugi to uspe..
z

zele komplex

pre oko 14 sati

Al si ti puko bato... Igrali zvezda (fmp, kako god oćeš je zovi) i budućnost...
d

dejang12

pre oko 14 sati

Mislim da ce predmet izucavanja na Oksfordu i Kembridzu biti kako je jedan decko zaradio desetine miliona evra u karijeri a da pritom nikad nije usao u top8 ,a takodje mislim da smo mi navijaci jos ludji koji se nerviramo dok je njemu sve ravno do Kosova. Spor pozdrav.
S

Slobodno bacanje

pre oko 14 sati

Jel se i sad hala brzo ispraznila?
S

Slavuj

pre oko 2 sata

Hala koja prima 8 hiljada imala je malo preko 4 hiljade. Gdje su sezonske? Rekošte 12 hiljada a trećina dođe na derbi, nakon svih onih rezultata u EL. Sada ABA nije bitna, vidjećemi da li je tako u budućnosti.
C

CZ021

pre oko 14 sati

Zaslužena pobeda Budućnosti,i to je to..Gubili smo celu utakmicu bukvalno,stalno "jurili" Budućnost,bili u prilici da pobedimo u zadnjoj sekundi,nismo iskoristili..Mada mi nisu uopšte dragi,moram reći da Budućnost ima veoma dobru ekipu sa mnogo manjim budžetom,pa neka se zamisle ljudi iz Zvezdinog sportskog sektora..Ovaj Mekinli Rajt je doktor za sve naše bekove,ne znam kako mi sa tolikim budžetom uvek promašimo ta pojačanja..Forma igrača veoma loša,sem Petruševa i Bolomboja dok ima snage,ostali niko ništa ne doprinosi..Već dugo igramo neku "rudarsku" ,negledljivu,ružnu košarku,cela igra nam se svodi na trči,skači,tuci se,šut katastrofa,Budućnost bolja i u skokovima,znači kad nam stane šut spolja igra nam se raspadne,nemamo nijednu uigranu akciju za centre,za neku igru ispod koša kad šut ne ide,sve se svede na improvizaciju i individualna rešenja..Ne znam iz kog razloga Sferopulos ne koristi Mitrovića više,dečko kad god je igrao imao je sasvim dobar učinak..I sa ovakvom igrom smo začudo imali dosta dobre rezultate,mnogo puta i na mišiće i uz pomoć sreće,ali ne može se stalno i dugoročno pobeđivati tako..
N

Nebitan63

pre oko 7 sati

Slazem se da igramo lose, sporo bez ideja, da nam nisu Petrusev, i Bolomboy bilo bi jos gore,ali po meni su glavni krivci dva nasa playa Jago i Codi Miler koji nemaju kvalitet koji mi zelimo.Pogledaj samo u svakoj akciji oni tako sporo vuku loptu bez ideja bez pasaova njina igra se svodi na drzanju lopte daleko od kosa i na 7 Sekunde pre isteka napada jaoooj drz nedaj sto pre i bez ideja da se oslobode lopte.Onda vecinom trce kao muva bez glave pod kos ili daju saigracima vruc krompir koji su u nemogucoj poziciji da sutnu.Po meni nema tu brze igre i brzog razmisljanja.Pogledaj samo koliko puta je Codi miler drzao loptu i odjednom stao skoro na centru terena neznajuci sta da snjom uradi a uz to je nikakav suter.
m

miksajlo

pre oko 14 sati

Čime Zvezda dolazi u Niš? Autobusom ili avionom?
e

e

pre oko 14 sati

Cime god da dodje,svestan si da nosi metlu za vas.
D

Dex12

pre oko 13 sati

Al te je ovaj rasturio sa komentarom..franjevac
P

Pajtonasi

pre oko 12 sati

DRIZINOM PO PRUZI
G

Gost1818

pre oko 14 sati

Trenerov poraz...
P

Podrška

pre oko 14 sati

Odmah ga smeniti i vratiti Radonjića! Ne znam samo kakve su nam šanse za 16. Mesto u EL
P

Podrška

pre oko 14 sati

Imaš sve igrače starije od 30 god i hoces utakmice na dva dana da dobijas
S

SeverForever

pre oko 14 sati

Svaka cast Petrusevu u napadu, ali odbrana mora mnogo bolje. Cini mi se da gore od ovog ne moze. Ne mogu da se setim kada je uspeo da odbrani nekoga 1 na 1. Jedini je koji doprinosi u napadu konstantno, tu je najopasniji, ali ako da 15 poena isto toliko primimo preko njega, ako ne i vise. O ostalima ne smem ni da govorim, pobedjujemo poslednje utakmice ni sami ne znamo kako. Ovaj poraz moze mnogo da nas kosta, jer je to mnogo tezi put do trofeja. Ali ni to me ne plasi toliko koliko losa igra.
R

Realno Istina

pre oko 14 sati

Partizan Sampion Aba Lige 2025 nazalost
D

Dap

pre oko 14 sati

Veće šanse ima Budućnost.
D

Dex12

pre oko 13 sati

U Februaru? Jesam li ja to nesto promakao, prespavao?
L

Lazni nik

pre oko 4 sata

Po pravoj Realnoj istini vi ste daleko od bilo cega. Ti si samo mogucnost.
B

Bobban

pre oko 14 sati

Nasu ekipu drze Bolomboj i Petrusev, ostatak ekipe je katstroafa, meni nije jasno kako mi ovako dobro stojimo u EL i ABA.
V

Vise srece no znanja

pre oko 12 sati

E TO SE SVI PITAMO ! IGRAMO SIBICERSKI A PREPAD ,BASKETASKI.
C

Citas komentare

pre oko 15 sati

i lako shvatis da njih 95 posto veze o sportu nema, pod 1 Zvezda i Partizan ce igrati EL kako god jer ce dobiti licence, ne bi potpisivali sve letos na po 2 ili vise godina, stvarno neko misli da ce pustiti da igraju Cedevita ili Buducnost sta god uradili, pa nece jer derbi gleda cela Evropa i sire a Buducnost bi kao one sezone sluzila za kos razliku zato se i ne potresaju iz vecitih mnogo oko ABA, a pod 2 u seriji na 2 ili 3 pobede samo veciti jedni deuge mogu da dobiju, Buducnost nece moci makar sve utakmice igrala kao domacin, Zvezdi 5 utakmica u 10 dana i oper su jedva dobili, u PO metla kako okrenes, stvari vam stoje ovako a sve ostalo su navijacka prepucavanja
R

Rodman93

pre oko 7 sati

Kakve veze ima što su ih potpisivali na 2 godine ? U košarci se iz ugovora izlazi lagano. Nije ti to fudbal.
e

ej

pre oko 15 sati

samo da dubai ne osvoji ...
N

NN7

pre oko 15 sati

Ovaj plej Mekinli Rajt je doktor lično i za Jaga i Mekintajera,njega ciljati za sledeću sezonu
@

@nn 7

pre oko 15 sati

jeste na nivou EK i ABA lige
М

Мрцина

pre oko 15 sati

Добро је људи,изгубили,па шта?Нема потребе за пљувањем играча,бар не свих.Претрпан је распоред,мислим да је аба лига тренутно у најмањем фокусу.Већ за викенд ће бити коментара како смо најјачи ако освојимо куп.Е сад,морам једног човека да испљујем,а то је Недовић.Колико год га волео,колико год да нам је донео славља,ово што он игра је најблаже срамотно!Има убедљиво највећу плату у клубу,одиграо је једну и по утакмицу коректно.Пљује се Коди који игра 30+ минута сваку.Мало размислите ко је канцер ове екипе.
R

Realan 2

pre oko 14 sati

Cmm i Kalina imaju veću platu....
V

Vikktor

pre oko 14 sati

Ne moze se sve odbranom dobiti... napad nam ne funkcionise dva meseca... i nista se ne popravlja na tom polju... stakleni Nedovic moze da bude tek treca opcija beka a nikako prva... covek za 35 minuta nista nije uradio... poslednjih 5 minita se sakreje u korner i ne mrda...
A

Asdfjklč

pre oko 14 sati

Teo je problem, sve ovo bez njega se dobilo
4

4590

pre oko 14 sati

Nema najvecu,ima 1,1 po sezoni Nemanja a najvecu ubedljivo ima Kalina sa 1,7 po sezoni..
G

Gost iz pg

pre oko 15 sati

Konacno utakmica da se ne prica toliko o sudjenju i ako je bilo par diskutabilnih odluka. Konacno da i nema toliko mrznje u komentarima i da se cestita boljem. Teodosic truje ekipu kao i svoja pluca. Srecno u EL i zvezdi i partizanu pa i da igra jednu godinu buducnost ili cedevita ili neko drugi EL nije nista strasno, ne mora Covic uvijek i po svaku cijenu da osvoji, nek pobijedi najbolji. Poz iz pg
S

SrecaVeca

pre oko 15 sati

Ova igra je losa - hteli mi to priznati ili ne. masu utakmica smo dobili na puku srecu, Monako, grobare, Albu. Igraci su istroseni, Petrusev i Bolomboj vade prosek inace bi bio beton 15 to mesto EL. ispravite ako gresim, imamo li osim dva nabrojana ijednog vredmog pomena? Koja je svrha Nedovica sem da se duva preko drustvenih mreza? Gidra? Dobric. Ne valja ovo nista. Onaj brat iz komentara, 0 trofeja ove godine je surovo bolam ali realan .
1

1980

pre oko 15 sati

Pustiti Kup odmoriti igrače za Evroligu. Neće izdržati ritam.

Fear The Beard

pre oko 15 sati

Posle Kupa ima pauza od 12 dana,do Zalgirisa.
1

1980

pre oko 15 sati

Nisam znao.
z

zekara

pre oko 15 sati

nedovic je bas premoren, igrao bas mnogo u zadnje vreme.. Svaku po 40 minuta
G

Gostina

pre oko 15 sati

I svaku je dao 3 do 5 poena po mecu..mecu,ma meču!
Z

Zokssss

pre oko 15 sati

Sta ovaj Grk,misli i dokle tako i zasto sa Lukom Mitrovicem?Decko neigra ni 5 minuta vise ima poena i skokova nego drugi za 15 minuta,uvek se nas momak manje ceni...
P

Podrška

pre oko 14 sati

Odmah ga smeniti i vratiti Radonjića!
R

Realni

pre oko 15 sati

Igra Zvezde meni se ne svidja ,igraju basketaski !
m

matoriekspert

pre oko 15 sati

Ljudi pa ne može se stalno pobeđivati. Imali smo fantastičnu predstavu u Kikindi pre neki dan. Pa nije straŝno da se izgubi neka koŝarkaŝka utakmica! Loyal Boys BGD

Fear The Beard

pre oko 15 sati

Nije frka.Voleo bih da budemo prvi,ali ako vec to ne bude,nije problem biti ni drugi,treci ili cak cetvrti.Uostalom,oba Derbija u EL su dobili gosti.Derbiji u Aba su drugaciji,ali u proslogodisnjem Finalu smo opet dobili Derbi kao gosti.Ima jos dosta do plej ofa,videcemo povrede,ko ce u kakvoj forni biti.Ponavljam,iako bih voleo da budemo prvi,to nista ne znaci,Dubai i Buducnost nas dobise kuci,Podgoricani dobili i Partizan kao gosti.Umorni smo,i to je slucaj kod svih timova koji igraju EL.Neki igraci su u losoj formi,neki se slepaju,Petrusev i Bolomboj vuku tim.Videcemo za dva tri meseca.Sad ide Kup,treba povuci iz petnih zila da se dobije,zbog samopouzdanja,energije.Meni je svaki trofej bitan.Napad na Kup,pa posle 12 dana odmora do Zalgirisa,zbog prozora.Veceras nismo zasluzili pobedu,citave sezone se mucimo sa trojkama i bacanjima,veceras su nam Kodijeva bacanja dosla glave,iako nismo ni zasluzili vise.
s

slavimo poraz

pre oko 15 sati

strasno
i

i sta mislis

pre oko 15 sati

tim.koji gubi kuci od buducnosti ( tri puta manji budzet ) ce u play offu da vaskrsne sa matorim igracima i da isprasi u gostima i buducnost i partizan itd....gde ti zivis..jos ako odemo daleko u evropi igraci ce se raspasti do maja.. .
n

neshha

pre oko 14 sati

Svaka ti cast,ne samo za ovaj komentar nego generalno.Uvek se sluzis argumentima,nikad pljuvanje,a opravdana kritika je u redu.Pravi stari Zvezdas,vidi se!
P

Podrška

pre oko 14 sati

Pa realno zvezda je 5 godine prosečno starija od partizana i ne moze da juri na tri fronta treba se posvetiti dati sve na EL pa kako bude
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 15 sati

Za sve ove pljuvače samo ću reći da su daleko od pravih navijača Crvene Zvezde. Izgubili smo pa šta, da li smo izgubili utakmicu za osvajanje trofeja ili smo ovim porazom izgubili sve šanse za plejof Evrolige. Kako vas nije sramota da pljujete bilo kojeg od ovih igrača i trenera koji nam je doneo 16:10 u Evroligi i tri trofeja u prošloj sezoni, plus skor u derbijima od kada je on trener je 10:3 za Zvezdu i šta više hoćete. Pa i drugi klubovi igraju košarku i imaju dobre igrače i ta Budućnost trenira i sprema se za svaku utakmicu da pobedi. Zvezda svaku ekipu u Evropi može da pobedi u gostima tako da joj svejedno da li će u ovoj Aba ligi da ima prednost domaćeg terena.U seriji utakmica na dve ili tri pobede bilo ko da ima prednost domaćeg terena Zvezdu može da dobije samo Partizan i niko više. Zapamtite to dobro. Isto tako i Partizan u seriji na dve ili tri pobede može da izgubi samo od Zvezde i nikoga više. Budućnost, Dubai, Cedevita Olimpija mogu da pobede i jedne i druge u ligaškom delu ali kada dođe plejof nemaju nikakve šanse. Vi pljuvači posle svakog poraza pokazujete svojim komentarima da ili niste navijači Zvezde ili jeste navijači mog kluba ali ne verujete u igrače i trenera svog kluba. To nisu pravi navijači. Pravi navijači svog kluba uvek i u svakom momentu veruju u svoje igrače i trenera jer druge nemaju. I večeras za razliku od utakmice protiv Makabija dali su sve od sebe, nisu pobedili i to je to. Za sve ono što su uradili ove sezone od mene imaju naklon do poda. Od oktobra i početka sezone toliko su nam radosti doneli i doneće nam opet možda i za pet dana a i do kraja sezone a i prethodnih deset godina a svi vi to brzo zaboravljate.ili vam je skraćeno pamćenje ili se niste ni rodili kada smo se borili za opstanak, jedan od derbija završili sa četiri igrača u polju jer smo imali svega šest skinutih igrača. Ima nas koji smo i tada bili uz svoj tim. A sada kada nikad bolje rezultate nismo imali vi vređate igrače, smenjujete trenera itd. Idemo dalje Zvezdo moja.
J

Jado samo se nadaj

pre oko 15 sati

E moj sendvicaru !
Z

Zauvek zvezdaš

pre oko 15 sati

Odgovor za ovog Jadu Dete pokri se ušima i ćuti, sendvičari ste samo ti i tebi slični. Daleko ste vi od pravih navijača koji žive za svoj klub.Nađi nekog drugog da mu repliciraš i nazivaš sendvičarom.
n

neshha

pre oko 14 sati

Potpisujem od reci do reci!!!

Ulični Hodač PFK

pre oko 7 sati

Kmeeeeee
P

Preža

pre oko 15 sati

Ne znam samo čemu toliko loženje na EL, da nećemo možda da je osvojimo?
e

e

pre oko 14 sati

Hocemo.
m

mudra breskva

pre oko 15 sati

Kakvo puljuvanje ovo je nenormalno skroz! Ne znas da li su navijaci Zvezde ili botovi, neverovatna kolicina frustracije u ljudima. Buducnost zasluzeno pobedila, nama 5. utakmica u 10 dana i to kakvih 5 ?! Deluje da utakmica uopste nije pripremana, nekako relaksiran pristup igraca i Boze moj, tako je kako je. Ovde je pravo pitanje gde su navijaci Zvezde? Gde su te Delije koje sebe i svojim besmislenim satro bojkotom postavljaju sebe iznad kluba pa ostavljaju klub i igrace na cedilu! gde je taj vetar u ledja koji se toliko reklamira i propagira? Opustena atmosfera i za protivnika i za sudije. Gde su sad svi ti likovi koji su popunjavali mesta do terena u proslih par plej of serija kad su plasili protivnike...pa i ti igraci su od krvi i mesa i njima treba neka podrska, zamisli onu atmosferu u EL i onda ovaj hladan tus u derbiju kola u ABA...sve se gleda kroz neku lovu i ugovore kao da neko pa zna kolike su plate, ljudi se ponasaju kao da je ovo igrica pa doplatis buster energije. Niko nikog ne bije po usima da kupuje karte, sezonske, da gleda preko TV-a, sve je to nas izbor...Kritika je potrebna uvek ali ovakvo pljuvanje je prosto odvratno!
P

Pobeda je resenje

pre oko 15 sati

Komsije to jest navijaci Zvezde glavu gore bice bolje u Budućnosti.😉😉😉😉😉😉😏😏😏😏😏😏

Veca1971BGD

pre oko 15 sati

Na moju zalost, bar 80 posto ekipe je u problemu sa bacanjima, to se vidi unazad mesec dana, naravno da to vide i protivnici, nije samo Kodi u problemu, mada je strasno kad ti Teo i Kodi promasuji bacanja. Sto bi rekao Sfera i za njega i za Kenana, zato smo ga potpisali. Kad je moglo da se resi...ćorak...damu bez
l

lion zion

pre oko 15 sati

protiv borca petorka mirovic davidovac dobric teo jago,forsirati ih do iznemoglosti,nosioce odmoriti,premoreni su kalina neda kodi
b

banence

pre oko 15 sati

TABELARNO U EVROPI ZA SADA. DA..PO IGRACKOM POTENCIJALU I TRENUTNOJ IGRI I FORMI VAN SVIHFAVORITA..MOJA PROGNOZA..SA OVAKVOM IGROM I FORMOM PROTIV BUDUCIH PROTIVNIKA ZA PLASMAN...AKO BUDE TRI POBEDE DO KRAJA ..SLAVITE..DALICE BITI DOVOLJNO ZA PLSMAN NEZNAM..ALI C.Z. SA OVE TACKE GLEDISTA VIDIM TAKO....MISLIM DA SAM KRAJNJE REALAN..DA LI CE SE NEKOM DOPASTI VEROVATNO NE ..NI MENI SE NE DOOADA ALI TO JE REALNA PROGNOZA..
D

Don Vito Corleone'

pre oko 15 sati

Zvezda celu sezonu do sada, igra dosta loše Aba ligu. Pod velikim znakom pitanja je EL za sledeću sezonu. Dubai će dobiti pozivnicu zbog novog i bogatog tržišta, ostaće još jedna pozivnica iz Aba lige a to će verovatno biti šampion Aba lige. Neće sigurno EL dati tri pozivnice Aba ligi. Ovo što radimo u EL je neverovatan uspeh obzirom na igrački kadar koji imamo. Dosta igrača ima sa dosta skromnim učinkom i doprinosom, a i oni koji su dobri, ponekad dosta loše odigraju. Nemamo dovoljno kvalitetnih igrača da bi celu sezonu izgurali na visokom nivou. To se vidi u igri. Ima još dosta da se igra, videćemo. Na kraju sezone se podvlači crta.
b

banence

pre oko 15 sati

DOBAR KOMENTAR
M

Miškec 90

pre oko 15 sati

Nije mi samo jasno da u timu imaš Tea koji ne igra 90 % utakmica,Lazića već odavno nema pa pustite ljudi malog Kostića.Razumem ja za Eurolugu da je neiskusan ali Aba lugu dečko može da igra 20 minuta po meču e tako se prave veliki igrači.Napred Zvezdo do kraja,vidi se da je Janis namerno oborio formu koju će podići baš kada treba.Ovo je ta sezona zapamtite !
n

neshha

pre oko 15 sati

Bravo.Obaranje forme je nesto sto mnogi ne razumeju,ali dobro,mogu da komentarisu.Bice sve to dobro do kraja sezone,puna podrska za Janisa i igrace!!!
b

banence

pre oko 15 sati

OVO JE SEZONA GDE NA KRAJU ISPADATE IZ SVIH TAKMICENJA..BOLNO JESTE ALI SVE IDE KA TOME..DOSTA STE VARALI..KORISTILI KSS I OSTALE PODMUKLE VARIJANTE..MESTO U EVROLIGI JE SAMO PRIVID..NA KRAJU ME PODSETITE DA GRESIM..UKOLIKO POGRESIM OCEKUJTE MOJE VELIKO IZVINJENJE I SVE NAJBOLJE U DALJIM TAKMICENJIMA...
P

Psihoza6

pre oko 14 sati

Sezona za šta? Pa prošle godine vam je bila ta sezona sve trofeje ste uzeli ( ne osvojili, već uzeli!). Sezona da se konačno napravi iskorak u EL i prodje u četvrtfinale? Ili možda mastas da je ovo ta sezona kad ćete uzet EL 🤣🤣🤣🤣🤣
e

e

pre oko 14 sati

Jeste,ovo je ta sezona,uzecemo El i vise nikad necemo gledati kosarku.Imam utisak da si se bas uprpio da se to ne desi.Eto videces desice se.Sem Bolomboja i Petruseva svi su van forme trenutno,narocito suteri ,a to ce se vrlo brzo okrenuti i onda ide tornado,samo gledaj.
m

mrac iiii

pre oko 15 sati

Nazalost,ovde nesto debelo ne stima,imam utisak kao da je raskol izmedju igraca.To nije ta Zvezda kad smo u gostima gazili Barsu,Olimp.Nemoguce da sut nece nikoga.Nedovic ocajan vec duze vreme,Kalinic,Dobric,Gredaitis,Braun,Teodosic katastofa sada kad je najvaznije za ovih osam utakm.u Evroligi.
P

Profesor Baltazar

pre oko 15 sati

Pa slavi 16 pobeda u EL. Sve drži ne daj, preokreti, jedna lopta prevagne na vašu stranu. Nisam zlonameran, to je istina. Često vam protivnici, i to jaki, nisu dolazili na utakmice itd. Drži ne daj, ali dobijate. Biće toga još, to je takva sezona. Gledajte nas npr. Uglavnom su pobede sigurne, često ubedljive, a gubili sve na 1 ili 2 lopte. Nekad ovako, nekad onako.
П

Паја бакшиш

pre oko 15 sati

Такозвани тренер Јанис потрошио је све могуће кредите у звезди,време је да му управа још вечерас уручи отказ док није касно. Појединим играчима се треба захвалити на сарадњи нису заслужили да играју у звезди као ни Јанис да остане тренер.
p

podeden

pre oko 15 sati

Covek taktički obara formu posle produžetka.😂😂😂😂😂😂😂
1

1980

pre oko 15 sati

Da sam na mestu Sferopulosa razmislio bi šta sa Kupom. Imamo ISTORIJSKU ŠANSU U EVROLIGI. Ako se budu dodatno isforsirali sledi naplata u Evroligi.
G

Goattþtt

pre oko 15 sati

A ja mislio da se ne lozite na top 6 ili 10.
1

1980

pre oko 15 sati

Kako ko. Ja se "ložim" na Evroligu. Godinama su mi lupali minuse zbog Radonjića jer sam pisao da nije kalibar za to takmičenje.
M

Mirt

pre oko 15 sati

Zasluźena pobeda Buducnosti, Zvezda starija ekipa stigao umor, ali polako Zvezda uzima ABA i ove godine, unedjen sam...

Kalčopolista®

pre oko 15 sati

to je ta kosarkaski pismena publika koja do juce u euforiji vidi ilr na F4 a vec od danas tera sferopulosa! Razmazeni selfi navijaci i starlete!
N

Niš pa Žalgiris

pre oko 15 sati

Svakako idemo na F4 ovog maja

Dusko Dugousko

pre oko 15 sati

Uprava se ne meša u svoj posao. Likovi koji nemaju veze sa košarkom. Više sam ja igrao od njih. Nestručnost
и

има ли корака

pre oko 15 sati

Неда и Боломбој играју коло...први у рикверц,други испод коша где сваки пут пивот нога поскочи два пута...
J

Jugopatofil

pre oko 15 sati

Jesi se oduševio? Zaboravio na strah od prestojećeg Derbija? Moći češ da spajkiš noćas mirno?
V

Voždovac

pre oko 15 sati

U moru hejterskih komentara, evo par slova o košarci. Budućnost zasluženo dobila i rekao bih da je ovo trenerova pobeda. Iskusno su napadali najumornije igrače Zvezde i pošteno je reći da Žakelj radi jako dobar posao sa limitiranim timom. Za Zvezdu i Sferopulosa je ovaj poraz dobra lekcija da moraju da igraju najsvežiji.
R

Reč je reč

pre oko 15 sati

Slažem se .Zvezda večeras nije zaslužila da pobedi.
n

neshha

pre oko 15 sati

Na ovakav komentar jedini moguci odgovor je BRAVO!!!
4

4ssss

pre oko 15 sati

Ma umor preveliki, bas se vidi da su iscrpljeni posle kupa će im doći 10 dana dobro da se fizički oporave. Svejedno da li mi prvi, drugi ili treći kad dođe plej of ne moze s nama niko na 3 utakmice tu smo najbolji, dobićemo Budućnost i u Pg i u Bg.
G

Gostinjko

pre oko 14 sati

Ne moze sa vama niko, kada dodje play off tad krecu saopstenja, nedolazak na utakmicu, negarantovanje bezbednosti sudijama, price o napustanju Aba lige, pretnje sa sponzorima kao sto Arena i MTS i stvari koje su samo vama i Covkinsu poznate, u tome ste najjaci!
g

gost649864

pre oko 15 sati

Kalina i Teo ne mogu vise u ovom ritmu, Nedovic kralj nebitnih utakmica. Sad cemo jos u kupu da isforsiramo dodatno najvaznije igrace, i kad dodje zavrsnica ABA i Evrolige ima da se raspadnemo.
I

ISTINOM U OCI

pre oko 15 sati

Suma sumarom PARTIZAN igra najbolju ( atraktivnu) kosarku.
H

Huggo

pre oko 15 sati

Ako Partizan i Zvezda dobiju licence ,Aba liga ce postati totalno nebitna.
P

PARTIZANOVAC OTVORENO

pre oko 15 sati

ABA liga mora opstati.

Sakur

pre oko 15 sati

Gledas snimak gde bolomboj nabija lakat liku u facu i kazes nije bilo nista
1

149

pre oko 15 sati

🤭
e

exe

pre oko 15 sati

On Nabija ili ga je slucajno zakacio? kako volite da lazete
M

Mali srbin

pre oko 15 sati

Mozda ja nisam normalan ali covek odmara kenana protiv buducnosti ali smo zato sve utakmice sa mornarom cibonom krkom i ostalim igrali u full sastavu.Eeeej sta je sa covekom???
R

Rođače

pre oko 15 sati

Mozda je covjek lakše povređen...
n

neshha

pre oko 15 sati

A sta bi Kenan veceras promenio???Kao suter sa najvecom reputacijom u timu,trebalo bi da reseta na bar 5 od 7 utakmica,aon ubode svaku petu.Lose je to.Svi nasi suteri,Kenan,Nedovic i Dobric zajedno,su trenutno losiji od onog klinca iz Albe sto je odigrao fenomenalno protiv nas.
M

Mali srbin

pre oko 15 sati

Ali nemoj da komentarises kad nesto pratis povrsno i lupas,taj klinac je met tomas i daleko je od klinca inace covek ima dosta nba sezona,a kenan nije konstantan ali je u najboljoj formi prati malo majstore!!!
n

neshha

pre oko 14 sati

@mali srbin Kakav crni Met Tomas,lupetas kao da nisi gledao utakmicu.Spanjolo,eto sveznalice.I da,nikad ne pljujem ekipu,ali realno sagledavam da su nam suteri u katastrofalnoj formi.Naravno,Janis zna sta radi i bice to sve kako treba.
I

I kada gubi i kada dobija

pre oko 15 sati

Crvenu Zvezdu volim ja!♥️
G

GrobarKosmet

pre oko 14 sati

Ti je volis dok je drugi maze
7

79

pre oko 15 sati

Samo umor i ništa drugo,,ej 5 utakmica za 10 dana.To je ludilo,čestitke momcima što su uspeli da izbore i produžetak.I to je bilo nerealno
Y

Yammat

pre oko 15 sati

To sto ste umorni, ne umanjuje pobedu Buducnosti.
S

Slavuj

pre oko 15 sati

Umor , 5 utakmica u 10 dana, a vi putovali samo do Berlina. Nije Partizan umoran nakon dva kola u gostima? Loše igrate i dobili ste neke utakmice na suvu sreću. Krčag ide na vodu dok se ne razbije.
D

DedaOKK

pre oko 15 sati

Zvezda je imala više sreće nego pameti u poslednjih par utakmica, dobili jedva na mišiće Albu i Asvel, uz ozbiljno dobro suđenje, derbi takođe jedva, Partizan igrao bez Marinković, Nilikine, Pokuševkog, Tajrika, pa i onog Brauna koji je jedva preko 20 minuta igrao, a videli smo kako je Zvezda dobila…Sa ovakvom formom u završnici EL neće biti dobro, sreća da skoro sve jake utakmice Zvezda igra kući

mile stojkovic

pre oko 15 sati

@DedaOkk nemoj da se brines ti za Zvezdu i formu. To sto je Zvezda dobila sve te utakmice kako ti kazes tesko i na jednu loptu,nije slucajnost,to je samo pokazatelj koliko ovaj tim zaista moze,cak i kad nije u suterskom ritmu. Samo me zanima sta li Partizan ocekuje,i cemu se nada,kad ovi fantasy procenti padnu(jer nikome jos nije poslo za rukom da 20kola drzi dvojke na 60% a trojke na 55% ( i da ne bude zabune,da sipa 15 trojki po mecu). Tako da,polako druze,videcemo kako ce Partizan proci sad kad dodju zaista ekipe koje vrede,i kojima takodje treba za plasman,i koje znaju da igraju i na rezultat i napadacki i kako god treba.

mile stojkovic

pre oko 15 sati

@ DedaOkk nemoj da se brines ti za Zvezdu i formu. To sto je Zvezda dobila sve te utakmice kako ti kazes tesko i na jednu loptu,nije slucajnost,to je samo pokazatelj koliko ovaj tim zaista moze,cak i kad nije u suterskom ritmu. Samo me zanima sta li Partizan ocekuje,i cemu se nada,kad ovi fantasy procenti padnu(jer nikome jos nije poslo za rukom da 20kola drzi dvojke na 60% a trojke na 55% ( i da ne bude zabune,da sipa 15 trojki po mecu). Tako da,polako druze,videcemo kako ce Partizan proci sad kad dodju zaista ekipe koje vrede,i kojima takodje treba za plasman,i koje znaju da igraju i na rezultat i napadacki i kako god treba.
M

Mića B

pre oko 14 sati

@Mile koje zaista vrede i zaista im je važno - Asvel, Milano, Monako... 😂🤣
D

Dddd1975

pre oko 15 sati

Lepo ste sve iskritikovali,a sta cemo sa nama ??? Ni pet hiljada ljudi na tribinama,sramota a ovde pljuvaca koliko hoces,da li bi ovako bilo da je bio prepun pionir ???
P

Pireus

pre oko 16 sati

Teodosić, Nedović, Kalinić = penzionerski dom. Neshvatljivo koliko malo Sferopulos koristi Dobrića. Petrušev je klasa.
P

PsychoDelija

pre oko 16 sati

Budućnost odlična ekipa..Veliki roster svi daju doprinos.. Zvezda neka osvoji Kup i pobedi glibavi Zalgiris i sve im je oprošteno...Izgleda da ćemo morati težim putem do Aba lige...Ali posle 3-0 , metle i triple krune, nista specijalno i ako ne osvojimo...Zasitili smo se više...10 godina...Neka osvoje ovi što kažu da je nevažna,da se ide u Evroligu i bez nje (širi se na 20 klubova), neka osvoje ovi što se ne pale na ABA, nameštena,loše suđenje,ne zanima nas to,Zvezda povlašćena itd...
k

koolerski

pre oko 15 sati

teši se samo,dobro ti ide...
G

Grobar dzoni

pre oko 15 sati

Svaka cast. Sve si dobro rekao nebitna i namestena ABA vec deset godina... konacno si shvatio, ima nade za tebe. BRAVO
R

Realno istina

pre oko 15 sati

Veliki su uvijek zasticeni. Tako to ide u zivotu i u sportu.
P

PsychoDelija

pre oko 15 sati

Zabolela istina i komentar? znam tako je to kad serviram argumente pa nemate šta da napišete
D

DKP

pre oko 16 sati

Baš da čujem izgovore...umor, povrede, bla bla? Realno, trebalo bi zbog ovakve igre, promašaja zicera, šuteva, zaključati u halu narednih mesec dana. Od Tea, Nede,Kaline do momaka sa $tranim pa$o$ima. Kaži brate nisam zaslužio platu, vraćam, nisu oni na tribini zaslužili da plaćaju ovo, vrati pare za karte. Javor izgovor nije, kako god daje sudio. Ovo, Makabi, Split...sutra u Nišu? Bruka
k

knk

pre oko 15 sati

16:10
a

acabre

pre oko 16 sati

Doslo na naplatu? Vec nekoliko utakmica napad ne postoji!!! Ne secam se kad smo zadnji put izgradili " siguran" sut za 3!!! Gidraitis mora na hladjenje on pa tek nista ne pogadja...
6

61616161

pre oko 16 sati

Kodi majstore realno aj paljba iz kluba, ej doveden kao glavni plej lider ekipe masi 2 bacanja za pobedu pa sta onda ocekivati od bednog Kalinica,Brauna , Peteuseva na bacanjima oni vola ne mogu da ubodu... Da se ne ljubimo
N

Navijacc

pre oko 16 sati

Meni je najvise krivo sto mi je danas rodjendan i sto je bila utakmica protiv dobrog protivnika i nadao sam se da bi pobeda bila lep poklon na danasnji dan.

Ulični Hodač PFK

pre oko 15 sati

E srecan ti rodjendan hahahahahabab
G

Gost111

pre oko 15 sati

Srećan rodjendan. Evo Partizan te je ispoštovao.. A i mi smo igrali užasno. Ako hoćeš realno da pričamo vi u EL bi trebali da budete oko 12 mesta. Po kvalitetu. Zaro akidam kapu kakonse dobro držite sa krš ekipom
K

Kk Buducnost

pre oko 15 sati

Srecan rodjendan🎉
П

Подгорица

pre oko 15 sati

Све најбоље!

Dusko Dugousko

pre oko 16 sati

Imamo stare igrače i one koji ništa ne doprinose. Duplo golo. Svaki napad isto. Okolo naokolo i vreme istekne. Dsj boze ds ne bude brodolom i u el. Ovi su na kraju snage. Šta rade dobrić i davidovac? Kao telad. Teo da više ne igra. Mitrović?! Gidra?? Lazić. Braun kao da radi na ciglani… dsj boze da bude jos nesto od ovih
H

Haha

pre oko 16 sati

Neka se raduje manjina,ali pokazao je Janis da mu nije bitno dal se igra kod nas,ili kod njih.ili na neutralnom terenu,nije mu bitno dal je EL,KRK,KLS,ABA,spremice on ekipu kad bude najpotrebnije za osvajanje trofeja,a prilika za prvi trofej vec dolazi.
K

Kod Miloa Đ.

pre oko 15 sati

Tužni Partizan još i nekako, a kako misliš u Morači u plej-ofu?!

angry_chainsaw

pre oko 15 sati

Ta manjina ti je ceo narod, meni je ovaj piraz, kao ciganinu, drag iz samo jednog razloga, sudije nisu mogle ni u produžecima da poguraju Zvezdu, a to pametnim ljudima sve govori i zbog toga sam presrećan, ali pojedinim zvezdinim igračima bi posle ove utakmice bez razmišljanja dao otkaz, kakva otpremnina, kakvi zakoni, ovde se sve uskoro menja!!!
m

mrak na vidiku

pre oko 16 sati

NIje ovokosarka treneru, ovo sto igra Zvezda je kopanje u rudniku. Trojke - misaona imenica, plejovi sa loptom u rukama po celi napad, 70 odsto poena na silu ispod kosa...Takva igra moze jedno vreme, a onda raspad. Jago i Nedovic sutra da odu - niko ne bi. A ni Kenan nije daleko od njih, mada je kao "glavni suter". Teodosic penzioner, a Dobric ocito ne razume Sferopilosa, a ni ovaj njega. NIje ni peta opcija u napadu. Kraj sezone mogao bi biti katastrofalan sa ovom forom tima.
U

U maju se svode računi

pre oko 16 sati

Podrška za momke....
d

dr.

pre oko 16 sati

sima0 konačno jedan realan komentar. zvezda nema ekipu. ima igrače daleko iznad svog zenita. zreli su za ono što hoće čović, srpska liga. ove igrače niko nije hteo u evropi: lazić, mitrović, teodosić, dobrić, davidovac, kalinić, nedović . došli su u zvezdu, ne što vole zvezdu nego što vole zvezdine pare. e safd ti uspesi u EL. smatram da zvezda neće biti ni medju prvih 10 u EL. zašto? pogledajte raspored i imena protivnika pa će vam sve biti jasno
J

Ja i ti

pre oko 7 sati

Zvezda ima neočekivano dobre rezulatate u Evroligi, zahvaljujući dosta i nerealnim ishodima pojedinih utakmica, naročito ovih boljih timova a i odigrala je 2-3 dobre utakmice u gostima.. Real i Barsa su očajni ali i ono idu gore sigurno... Ko je očekivao da će Pariz razbijati ove godine ali polako silaze.. Efes začuđujuće loš, Armani je morao bolje a moj Partizan na realnom mestu. Mislim da je ovo plafon, gde su sada, teško bolje od ovoga. Zvezda ima lep raspored i zadržaće se, realno u prvih 6. Partizan ima Oly i Barsu u gostima i Real kući, to je 3 poraza... Mi moramo da imamo bar 4:4 do kraja, da bi probali da zakačimo 8 mesto...

Ognjen_Strahinjić

pre oko 16 sati

Ja razumem nezadovoljstvo, mnogo lošu utakmicu smo odigrali. Ali, mi love za bolje nemamo. Shvatite. To je što je. Momci se bore, ali nekada neće pa neće. I da vam kažem nešto, doveli smo sebe u opasnu situaciju. Biti treći u ABA pred plejof nije dobro. Evroliga to prati, a i ovi prekoputa. Udariće na nas svim silama. Ne znam, ako bi ostali bez Evrolige sledeće sezone, to bi bio veliki udarac za klub. Ide taj kup Koraća, i taj mali Kostić mora da se ubaci u vatru da vidimo od čega je. Treba nam neko ko može iz deset pokušaja da pogodi sedam puta, ko 'leba nam treba.
v

veciti fenjeras

pre oko 16 sati

a koji bi tek bio udarac za evroligu, raspala bi se.m
P

Preža

pre oko 16 sati

Teška drama ako ne budemo igrali EL sl sezone.Koga bre briga, sve se raspada po šavovima a nama je briga EL? Šta fali da igramo i EC?
ц

црно на бело

pre oko 16 sati

Били сте ви једном трећи,једном четврти и опет сте играли ЕЛ,не брини.Једном сте испали из ЕЛ,али сте са ФМП оформили ЦЗВ Београд, па сте и следеће године играли АБА лигу(сезона 2011/2012).Немој се нервирати,има ко брине за вас...
R

Realna prica

pre oko 15 sati

Nema love? Pogledaj koliko su placeni Nedovic i Kalinic,znate li vi koji se igraci mogu dovesti za taj novac? Kalinic je placen vise od TJ Warrena koji je 3x bolji igrac,Nedovic od Strazela i Lojda zajedno.Placamo kao ljubav prema Zvezdi,a dodju kada objektivno ni nemaju gde,ko ce u tim godinama da im da takav ugovor? Niko,potpisujem!Platis lepo Amera i Avramovica,pridodas Kostica i Djurisica,onda se mozda necemu i mozes nadati.
K

Krastavac paradajz

pre oko 16 sati

Dobijem gomile minusa od mojih zvezdasa kad pišem da smo u strahovitim padu forme zadnjih nekoliko utakmica,asvel se hvali, a dobismo ih kuci jedva,asvel raspad... Budućnost Jaca od njih duplo
1

1980

pre oko 16 sati

Svaki normalan čovek vidi da su u padu. Mnogi su 30+ ne mogu da izdrže ritam.
R

Realno istina

pre oko 16 sati

Zasluzeno na kraju. I produzetak je za mene bio neocekivan. Mnogo promasenih otvorenih suteva i cesto bez ideje u napadu. Idemo dalje.
ц

црно на бело

pre oko 16 sati

Недопустиво лоше физичко стање судијске тројке...недостатак енергије и концентрације у продужетку...
T

Ti si moj bol

pre oko 16 sati

Poraz u pravo vreme,jako nebitna utakmica. Aba liga mi je skroz ndbitna idkreno,igramo u el okej.Poraz u pravo vreme imamo 20 dana odmora od el.Top sve.
B

Blok

pre oko 16 sati

Ako Dubai ili Budućnost uđu u finale ABALige odu u Euroligu. Živi bili pa....
I

Immobile

pre oko 16 sati

Ovo kako se Nemanja Nedović ponaša u defanzivi je tiha jeza. I on i Miloš Teodosić. Kada su njih dvojica na parketu to je takav deficit koji nenadoknadiv. Namerno nisam napisao da igraju odbranu, jer njihovo ponašanje u toj projekciji igre ne možemo definisati tako. Pogledajte kako se Partizan i Željko uvode u napad kada je Nedović na parketu, ide samo slip drugog beka da Nedović ostane 1 na 1 sa Karlikom i tu je kraj. Sve je super, dete si kluba, legenda, igrao si kada je bilo najteže kada su nosili koševe i gurali klub u stečaj. Ako voliš klub, nemoj da igraš za toliki ugovor a da ovako izgledaš na terenu. Nije ovaj poraz alarmantan da se sa njim neće moći, već ako CZ osvoji kup a ima dobre šanse za tako nešto neće se niko sećati ovog poraza. Sferopulos je pokazao da može da dobija u gostima u finalnim serijama, ne samo u Crvenoj zvezdi ali i tu je pokazao. Budućnost je i ranije trebala da zatvori ovu utakmicu da je njihov trener bio pametniji i ranije zvao tajm aut, a i da budemo pošteni CZ nije zaslužila pobedu. Pristup pojedinaca u odbrani je vrlo letargičan i problematičan i to je nešto na čemu se treba raditi, ne smeju igrači ovako da se ponašaju, to je nedopustivo. Ko god bude smenjivao Sferopulosa i pisao neke ludorije ovde, samo pogledajte tabelu Evrolige shodno rosteru koji po talentu i individualnom kvalitetu nije ni blizu te pozicije i pogledajte prošlu sezonu kako je priveo kraju i sa kojim razbojnicima je nokautirao najskuplji Partizan ikada sa najtrofejnijim trenerom Evrope i to je oborio sve rekorde, ne računajući kombi ligu.
I

Ivan...

pre oko 16 sati

Zvezda po pravilu gubi utakmice koje odu na 90 plus poena. Nema dobru spoljnu liniju, bekovi bacaju cigle. Koga Zvezda svede na ispod 80 poena, tu moze da trazi sansu, inace kada se razvije ritam moze i prosecna ekipa da pobedi protiv Zvezde.
R

Realni Arth

pre oko 16 sati

Delije, molim vas, ali molim vas iz srca, prestanite da pljujete po igrace, desi se ovakva noc, hocu da poludim,,pritisak mi ide u pm, islusim celu paklu za pola sata ali nikako pljuvanje! Bice bolje, videcete kad dolaze bitne tekme, ma gde se igralo Zvezda ce da bude prava, i Kalina,i Neda, i Dobric koji izuzetno los od kad je dosao, samo podrska i glavu gore, neka smo izgubili, neka imamo 2 pobede, u stvari 3 jer Buducnos ima bolji medjusobni skor, a posle Partizana mi cemo biti 4, znaci polufinale ili protiv Buducnosti u Podgoricu ili protiv Partizana, u oba slucajeva kao gost! Zivela Zvezda, do iducih triumfa!
n

neshha

pre oko 16 sati

Hajde i ja da se jednom stopostotno slozim sa tobom!Do nove titule!!!
I

Igramo ko basket

pre oko 16 sati

AJDE BRE NE ZANOVETAJ. MI IGRU NEMAMO DOBIJAMO NA PREPAD ! VISE SRECE NEGO ZNANJA .
D

Dane daca

pre oko 15 sati

Nema bolji medjusobni skor jer se produzetci ne racunaju
J

Jole 39

pre oko 16 sati

Najveće zlo koje je zadesilo ovaj narod je ovaj klub i njeni ljudi.
g

gostxxx

pre oko 16 sati

Zvezda van forme totalno već neko vreme. Valjda ce se opasuljiti za 15 dana
P

Prcko33

pre oko 16 sati

Samo se zapitajmo kakvo je takmicenje euroleague kada je jedna ovakva ekipa u samom vrhu ?!
t

trtrt

pre oko 15 sati

Jeste li se zapitali?
J

Jammb

pre oko 16 sati

Nekoliko utakmica za redom Zvezda igra uzasno u napadu, mucno je gledati. Teo bolje da ne igra vise ako ce stalno da bude nervozan, svi su ocekivali da ce doneti iskustvo, sigurnost, kad ono nervoza i tehnicke redovno.
k

kblo7063

pre oko 16 sati

Sve ok momci,neugodna je Buducnost,malo obaranje forme,odigrajte muski kup pa da peglamo Zalgiris i Svabe...
T

Tako je to u sportu

pre oko 16 sati

I PARTIZAN IZGUBIO DOBIJENU UTAKMICU PROTIV ZVEZDE. I STA SAD !

angry_chainsaw

pre oko 16 sati

Ovo je piraz trenera, koji drži MekKentajera koji jr konačno zaslužio broj koji nosi na dresu!!! Covrk igra za reprezentaciju Bugarske, o čemu dalje pričati. Nedović igra čitav produžetak, Janus ne koristi nijedan tajm out u produžetku, ali bitno da je dao silne minute Braunu koji ima 5 izgubljenih lopti i ukupno 4 porna protiv Budućnosti... Wright, Tanasković, Ferrell i Morgan su igračine za sve igrače Zvezde izuzev Bolomboja, Petruševa i Kenana, ovo sve ostalo je smeće uključujući i grka!!!
J

Jaa

pre oko 15 sati

Mislis Meki Kontejner?
M

M.N 33

pre oko 16 sati

Polako ljudi, ovo je najbezobolniji poraz bolje ovo izgubiti nego nesto u Evroligi, odmah terate trenera, zaboravljate sve pobede do sad, ovo je nebitan poraz, najvaznije su pobede u Evroligi.

angry_chainsaw

pre oko 16 sati

Svi će nas ošuriti u nastavku RL, jer mi imamo kup i jbn SBA ligu i nesposobne igrače koji obavezno pred penziju igraju jednu sezonu za Zvezdu a dve sede na klupi i primaju pare, prbo Raduljica, pa Bjelica, sada Kalinić, Mitrović, Nedović!!!
1

12345012345

pre oko 16 sati

Zvezda je povela prvi put u produžetku... dovoljno govori, treba se pružiti ruka večeras boljem a to je Budućnost
M

Mora se priznati

pre oko 16 sati

Da bila bolja tokom celog meca ! Zasluzeno. Zvezda ima rezultate igru nema !
H

Haha

pre oko 16 sati

Ovi ovde sto pricaju kako Buducnost nije umorna posle EK,kako instalacija nije umorna posle EL,ta ista Buducnost igra EK koji ne moze da se poredi sa EL i nije izasla iz duplog kola,a ta ista instalacija igrala je sa Zadrom kod kuce koga je lako dobila sa 25 razlike,Zadar ne moze da se meri sa ekipom Buducnosti,ali vazno je da instalacija svoje najteze meceve igra posle regularnog dela EL.
Ј

Јјјј

pre oko 16 sati

Дај доведимо плеја који може да асистира и да може да одбрани нешто нпр Јовића ионако не игра много у Валенсији а не овде имамо креативна Теа али њему је ово забава и има много више грешака него додавања а Јаго и Коди и креативност не иде у истој реченици, колико смо напада бацили нашом кривицом тј безидејношћу
J

Ja i ti

pre oko 16 sati

Ma ne, aj dovedite još 3 igrača. Imate među 3 najveća rostera u Evropi... Imate bar 16 igrača... Pleja, pa imate Kodija, Teodosića, Jaga, Cenana... Pa koliko vam treba...
M

Miroslav Ilića

pre oko 16 sati

Ako nam je za utehu ovo je nedovicu zadnja godina ugovora...nadam se da ljudi u klubu nisu toliko ludi da ga produze
1

1980

pre oko 16 sati

Mnogo su luđi nego što bi mogao da zamisliš.

angry_chainsaw

pre oko 15 sati

Nisu ludi ali nisu ni pametni... Valjda ti je sve jasno!!! Pustiti naše igrače da govore slobodno i izbaciti politiku iz sporta, e tada možemo da očekujemo uspeh. Ja iskreno očekujem raspad Zvezde u nastavku sezone - KUP, ABA i EL!!!
B

Bnm

pre oko 16 sati

UBISE VAS LJUDI, STA KAZETE SADA NA OVO??? NEKO VAM KRIV
C

CZV22

pre oko 16 sati

Ja sve razumem al da ovaj Braun uzima šuteve sa 5 metara i sve promaši koja je to ideja u napadu.Zasluženo Budućnost dobila vodili ljudi celu utakmicu.Sferopulos totalno razbio Dobrića čovek ne može da se sastavi koliko ga je izbacioniz ritma.Čemu služi ovaj Giedraitis da igra odbranu pa to može i Lazić bolje od njega.Kalinić totalno u autu.Sve se svodi šta će da urade Petrušev i Bolomboj mislim da ovako ne možemo izgurati celu sezonu.Ova dva kao najveća pojačanja totalno ne konstantni Kenan i Mekintajer ne možeš da se osloniš na njih uopšte.Ako ne dobijemo Žalgiris veliki problemi će biti u završnici sezone.Kup kao kup ćemo osvojoti sigurno to će Teodosić sam da osvoji.
n

nedovic - rekreativac

pre oko 16 sati

Imenujte tim u Evroligi , sem Zvezde, u kome Nedovic moze da igra? Nema ga. Kalinic? Komotno ga mogu dati na posudbu sutra. Covek igra najgoru sezonu u karijeri. Mekintajer? Uzmi mu prodor i laku noc djaci.Jeli moguce da se za ovo lovu nije mogla dovesti bolja vanjska lina?
M

Milos RS

pre oko 15 sati

treba jos nekoliko sezona da igramo kao ovu u el, da imamo solidan rezlutat, da bi ozbiljni igraci dolazili. Sta god pricali o Zeljku, voleli ga ili ne, vecina ovih igraca u Partizanu je dosla zbog njegovog imena. Dok kod nas dolaze vecina na zalasku karijere i ne mogu nista vise da pruze. Zato sam ja prezadovoljan sa ovim sto smo do sada uradili.
a

ab0910

pre oko 15 sati

samo gledajte coveku facu, on nije tu, ne zna gde se nalazi, vec duze vreme, to sa kosarkom veze nema
C

CC tć

pre oko 15 sati

Tako je u pravu si šupljina nema gde
S

Sima0

pre oko 16 sati

Očajno igramo zadnjih mesec dana, napad katastrofa... Janis tanak trener, ako ovako nastavimo, crno nam se piše, izduvaćemo i u evroligi! Zaslužena pobeda Budućnosti!
T

Tekvondoista

pre oko 16 sati

Naravno da je zasluzena pobeda Buducnosti, bilo bi nepravedno da ste pobedili preko slobodnih bacanja.
j

jorgos

pre oko 16 sati

ubio Dobrica
n

neshha

pre oko 16 sati

Kao i svaki drugi pravi,stari Zvezdas OBOZAVAM D obrica,ali on je samog sebe ukanalio ove sezone,samo tako.Leto sa reprezentacijom ga je ocigledno toliko poremetilo da nikako ne moze da se vrati na pravi kolosek.Kad god dobije sansu,uglavnom odigra katastrofalno.Hajde sto ga ne ide u napadu,to dodje kad-tad,ali defanzifno je neprepoznatljiv.Od onakve azdaje postade mala maca!
P

Pantelejac

pre oko 16 sati

Alo decko,kakav bre Dobric?Ekipa kao mi koja se bori kao za plej of Evrolige dovodi igraca iz raspalog Virtusa gde nije bio standardan,niti je bilo sta pokazivao,kakva je to politika kluba?Vracas propale igrace ,Dibrica,Davidovca,drzis Mitrovica itd
M

Metodija

pre oko 16 sati

Biće borbe i za treće mjesto.FMP II je pobedio sumnjivo i u Podgorici. Kao i nedavno Partizan. Ne može uvek sreća. Ja sam još u oktobru prognozirao da Zalizani neće dočekati april na klupi Komšinice. Sa trećepozivcima tipa Teodosića, Kalinića, Nedovića, Mitrovića i Lazića objektivno bolje i ne može. Kraj iluzija o dobrom timu. Još jedna propala sezona sa skupo plaćenim igračima.
R

Realno istina

pre oko 16 sati

Odrali vas deset puta i po vama uvijek kradja. Malo realnosti.
S

Seljak!

pre oko 16 sati

Ajde da razumem vecinu sto si napisao, ali da napišeš još jedna propala sezona, to ne mogu nikako da razumem!!!
b

brt

pre oko 16 sati

evo opet se trener smenjuje,e moje delije
G

Gazi Zoc do 10. jubilarne

pre oko 16 sati

Da se ne lazemo Zvezda je u strasnom padu forme vec odavno. U EL nekako a da sami ne znaju kako vezu pobede ali u ABA ligi im ne prolazi. Ali vrlo brzo ce doci i porazi u EL i to kad je najbitnije. E tu se vidi ruka trenera, Zoc podize ekipu kad je najpotrebnije a Sferopulis spusta ekipu, tako da moji momci od ove sezone u kosarci sti se tice Zvezde nema NISTA !!!
M

Mrkivuk

pre oko 16 sati

100 miliona budzet u vreme diktatora za 4 godine. Sampioni licemjera,avangardo 21 veka.
w

wlwl

pre oko 16 sati

Pitanje je da li ce se Zvezda domoci i drugog mesta...
e

e

pre oko 16 sati

Koga boli uvo?Zvezdu na tri dobijene u plej ofu ne moze dobiti ni Pao.
G

Gost Rider

pre oko 16 sati

Ovo nije pad forme,ovo je zamor materijala,85%ekipe imaju preko 32,33 godine,kakva debilana od Drcelica,Covica da makar jednog rasnog sutera nisu kupili,jedini suter je odmarao zbog Kupa?!?Svaka ekipa ima nekog Megia,Rajta,Sterlinga Brauna,Majka Dzejmsa,Houarda,Franciska,Maledona itd jedino Zvezda nema konstantnog sutera,pa ovo je neverovatno kakav prelazni rok mi imamo,cemu sluze Davidovac,Dobric,Teo,Mitrovic i Rokas?Cemu?Nemam vise snage
z

zaks

pre oko 16 sati

Tolike godine treniraš i igraš košarku i mašiš slobodna bacanja umjesto da žmireći pogodiš, nevjerovatno. Ne samo Kodi.
C

CZV FAN

pre oko 16 sati

Bravo za komentar! Direktno u centar!
N

Nenadddgb

pre oko 16 sati

Nemam sta vise da kazem....sramora i sferopulosa i ekipu....najgoru i najruzniju kosarku igramo i to ubedljivo....oni ljudi ne mogu da pogode sa distance,niti za 3 , niti da naprave akciju....st on njh trenira majko moja mila i koji su ovo igraci uzas blagi....da da evroliga,ali igra nam je uzas i to vec duze traje....meni je licno ovo odvratno....dovidjenja sramote jedne
N

Ne bih

pre oko 16 sati

Da tražim alibi, ali realno ne bi trebali gubiti snagu i rizikovati povrede, Evrogligu igraš ako platiš, tako da osvojio ili ne isto je. Naravno da je uvek bilo bolje osovojiti ABA jer smo uvek isapadali iz Evrolige na 10 utakmica do kraja, pa što da se ne da sve na ABA. Sad imamo šansu za nešto više u Evroligi, imamo šanse da budemo u top 4, realne šanse da odemo na F4, a tamo na jednu utakmicu može sve da se desi. Zaključak je da ove sezone treba baiciti sve na Evroligu, nisam siguran da će se ikad više pogoditi da su ekipe koje su inače u vrhu ovako u kanalu, možda je ovo ta godina kada neki tim kao što je Zvezda, Partizan, Bajern da osovoje ove godine.
I

Ivan...

pre oko 16 sati

Bice zanimljivo u plejofu. Svako svakog moze da pobedi. Buducnost i Dubai pobedili zvezdu u Beogradu, imaju veliki motiv. Zvezda mora da pocne da parira tim ekipama po tom segmentu. Svako ko se malo nalozi, dobije u Beogradu. Neka im to bude poslednje upozorenje.
G

Grk i kalinic uzas

pre oko 16 sati

Trener pod hitno da ode...nas bre dobijaju svi na isti nacin...pik and rol 40 min i centri na trojci a bekovi ispod koša... Jel moguće da iole prosecan trener moze da provali posle 2 godine kako ga svi dobijaju?? Sta bre vi radite na treningu? I slobodna bacanja bi svima koji promase vise od jednog na utakmici 20 posto od plate... Kalinic pod hitno malo na tribine sa se preseli...mozda se zasitio kosarke..
А

Ајде@

pre oko 16 sati

Ево, баш ће тебе да послушају... Гробарског бота!
М

Милан 1986

pre oko 16 sati

Па ви стварно нисте нормални. Гробар сам, волим кад Звезда изгуби, али да терате тренера који има најбољу скор у Евролиги, стварно не разумем. При том, има 10-3 против нас. Истрпите мало човека, паклен је ритам.
П

Прленце

pre oko 16 sati

Време је да зализани тренер оде још вечерас,незналица од тренера упропастиће сезону. Поједини играчи да оду не заслужују звездин дрес...
P

Pedja1976

pre oko 16 sati

A do juce je bio car,dobio Obradovica i sl.Ne koze on da puca slobodna bacanja.Ne moze on da igra odbranu umesto Filipa i Nedovica,ne moze on da polozi loptu umesto Kodija i Nedovica,ne moze on da skace u odbrani i zastiti kos tako da Buducnost nema 9 vise skokova ako su mu na terenu Bolomboj,Petrusev,Kakinic jer nema vise igrace od njih i na kraju on moze da postavi akciju i da im kaze sta da igraju.I onda na sav ovaj krs od igre,mi smo trebali da dobijemo utakmicu samo da je ovaj Kodi nasao m.da i da nije prebledeo od straha.Ali opet za mene je najveci utisak sut za tri ili daleka dvojka kad je Buducnost u bonusu a pod kosem Bolomboj i Petrusev.
O

Ono

pre oko 16 sati

Je bila placka na kraju, Bolomboj udara Tamaskovica, pa se jos dosudjuju 3 slobodna bacanja za Nedovica, a da ne pricamo na kraju za slobodan bacanja gde niko nije pipnuo Kodija, nego mu izbijena lopta cista lopta, onaj trener Buducnosti poludeo dobro da mu nisu dali tehnicku, sramota od sudije kako ih ukalise poslednji minut.
D

Dane daca

pre oko 16 sati

Nedovic je dobio 2 bacanja, ne tri. Ljudi su izasli iz bonusa i prave faul, normalno da ce biti bacanja. Sta je tu sporno, ne razumem? Tukli su se i jedni i drugi, ne znam sta je sporno.
A

Aj ti lagano

pre oko 16 sati

Prijatelju idi poseti očnog...
J

Jambb

pre oko 16 sati

cist faul nad Kodijem, Nedovicu su dali 2 bacanja na kraju, gledaj Zvezdu iz mrznje, ali bar ne lazi
B

Bumerang

pre oko 16 sati

Ko ima bolji medjusobni skor? Bilo je nereseno u regularnom delu.Jel se racuna to ili rezultat posle produzetka?
G

G

pre oko 16 sati

Nereseno se racuna.
S

Slavuj

pre oko 15 sati

Šta ti znači međusobni skor kada imate 2 poraza više i još derbi u gostima? Četiri poraza i ako izgubite u derbiju eto vas na 4 mjestu. A neki što pišu da ih na tri dobivene ne bi pobijedio ni Pao, baš me interesuje na čemu ste to zasnovali? U EL se vraća Valensija, čak i Dubai ako stigne do finala ABA. Bar njima nije teško iskeširati milion, tako da se ja ne bih kladio na 2 ili 3 ekipe iz ABA, neko će tu izvisiti.
D

Djape45║

pre oko 16 sati

Ej vuče lopove. Ja ne znam dal je bilo osobe na ovom svetu koja je verovala da će on pogoditi oba bacanja u onakvom trenutku. I onda posle nešto glumi gleda klupu posle dvojke i trojke. Grobari nek se raduju dok imaju vremena, posle kupa će opet plakati i govoriti kako je to nebitno takmičenje, biće pogledajte tabelu aba lige !
K

Komedija

pre oko 16 sati

Zna se ko place i kmeci godinu dana kada Partizan osvojio Aba ligu, ko isao od tv-do tv, gde vas onaj papak ubedjiva samo da ne kmecite da je veci uspeh osvojiti KLS nego ABA ligu i uci u top 8.
B

Branko8

pre oko 16 sati

Bolje tapši dok ide i upamti ovo-zvezda nikoga ne prolazi u plej ofu.A kome je šta važno znamo odavno.
D

Djape45║

pre oko 15 sati

Osvojili ste 1 titulu za 4 godine, bravo, evo ne možemo da dodjemo sebi
N

NT

pre oko 16 sati

Nedovic zadnjih 15 minuta ,niti moze da odbrani bilo sta niti da postigne kos...Ne znam zasto ga Sferopulos toliko cijeni kada 99 % navijaca vidi da nije igrac za velika djela.I jos masi zicere na ulazu.Vidim da ce se veciti grabiti oko ovog Mekinli Rajta.Sjajan igrac u neizvesnim zavrsnicama.
n

nedovicu care!

pre oko 16 sati

Nedovicu samo dizi lovu levatima kada tiplacaju masno za to suncanje po terenu! Covet ne moze da pretrci nikoga, ne moze da za 30 minuta igre ubaci nista iz igre i to po ko zna koji put. Kalinic? Obaveno novi ugovor. Jago? Povecati platu! Jadno. Buducnost jeste bolja od Zvezde u svim linijama, a ima osetno manji budzet. Pametnom dosta.
a

armija

pre oko 16 sati

Kalinicu, ajde idi sam ako ti se ne igra i pusti druge, muka je vise gledati te...
S

Slavuj

pre oko 15 sati

Neće Kalinić nigdje, jer ima ugovor na 3 godine sa 1,5 miliona neto po sezoni. Gdje bi dobio takav ugovor osim kod vas?
J

Ja i ti

pre oko 7 sati

Kalinić 1.7 po sezoni i to tri godine. Previše za ovo što pruža.
F

FT

pre oko 16 sati

Nedović odigrao kriminalno
ц

цитирам

pre oko 16 sati

лијепо је кад се хала брзо испразни.....
L

LjubiteljMegaVizure

pre oko 16 sati

Zelim da mi neko pojasni kad je udarac u glavu namerna licna greska a kad se uopste ne sudi nista? posto veceras nakon gledanja snimka zajedno sa sudijama oko duela Bolomboj-Tanaskovic i udaranje laktom u glavu igraca Buducnosti se nista nije sudilo, unapred zahvalan
/

/-/

pre oko 16 sati

Ti pod hitno po naocare, jer se vidi da ga nije ni pipnuo.
P

PsihologMile

pre oko 16 sati

Pa tu isključivo zavisi ko koga udara u glavu. Ako zvezdin igrač udara, a protivnički igrač je nakon toga još pri svesti, o da se ništa ne svira tj nikom ništa. E sad, ako lakat protivničkog igrača ide ka ili blizu glave zvezdinom igraču, svira se faul...a ako ne daj bože udari zvezdinog igrača, tad ide faul+ bacanja+ tehnička...a ponekad linč od strane crvene propagandne mašinerije!
l

looodčoek

pre oko 16 sati

Nedovic zločin koji traje Napad 0 odbrana 000
V

Vamos

pre oko 16 sati

A on trenira samo za Partizan, na to mu se svela sva karijera
G

GostO

pre oko 16 sati

Ja stvarno ne kapiram neke stvari. Sudije su sudile gluposti, na to smo navikli. Buducnost se raspucala, i to izbalansiras. Dobijes bacanja za pobedu, i ti promasis. U produzetku nismo znali kako da organizujemo napad, promasili smo najmanje tri zicera na kraju poslednje cetvrtine i u produzetku, dosta bacanja, i to je to. Nece pobeda tako. Na stranu to sto imam utisak da Buducnost nije promasila sut u poslednjoj cetvrtini i produzetku, do poslednjih pola minuta kad je utakmica bila resena a oni promasili tri suta u tom intervalu. Kapiram i umor i sve, ali jako smo lose igrali. Nije da ovaj poraz nesto boli, ali opet...
n

neshha

pre oko 16 sati

Bar neko da komentarise trezveno i normalno.
C

CZV FAN

pre oko 16 sati

Treba njima vaspitna! Ovo je sramotno da promasis slobodna bacanja i polaganje cisto!
Л

Лмјау

pre oko 16 sati

Будућност последња три минута регуларног дела није дала кош из игре.
G

Gost Rider

pre oko 16 sati

Kako se to protiv nas svi raspucaju?Druze,ne valjamo,procenat za tri ne postoji,tesko dolazimo uopste do suta za tri,nemamo sutera za tri,Dubai,Buducnost,Makabi,jedva Asvel i Alba..Mi padamo ubrzo,kako cemo Zalgiris da dobijemo kuci?
r

realan navijac

pre oko 16 sati

bolece polako videces da ce boleti
C

Coca cola

pre oko 16 sati

Еј играш 32 минута и имаш само један погођен шут из игре,а примаш масне паре.Неда, херој небитних утакмица и бацања у надокнади времена
3

3444ааа

pre oko 16 sati

јел ти дерби небитна утакмица?
Л

Лмјау

pre oko 16 sati

Па и у дербију је био очајан, није могао вола да убиде, а бацања је дао при нерешеном резултату. Питање је да ли би дао 2 или 3 да је било -2.
C

Coca cola

pre oko 16 sati

Јел ти Неда херој дербија.Мени су били Петрушев и Боломбој.За Неду написаше хвалоспјеве као да је дао 30 поена а не слободна бацања .А зар их је требао и промашити?????
C

Czz

pre oko 16 sati

Kako vas bre sramota nije sve ? Nedovica da blatite ? I ne treba da nam bude bolje. Neka ove utakmice gubi koliko oce, ali je zato pravi kad treba. Neda je sam dobio oba derbija na strani u evroligi, i pricam ssamo za derbije. Ova utakmica zali boze sto je samo potrosena energija jer je dosta jaka a ne toliko bitna jer play off je sam za sebe. Tu ide neka druga energija. Ajmo momci lagano sad po KRK
g

gostinjo

pre oko 16 sati

Ode Buducnost u Evropi. Blizanci na aparatima.
I

Ime gosta

pre oko 16 sati

Nikola Kalinić i posebno Nemanja Nedović-Zločin koji traje !
V

Vasilis

pre oko 16 sati

Dobili smo onog pravog Kodija. Covek ima jednu dobru sezonu u karijeri, to je prosla, inace sve ostale su mu lose ili prosecne.
R

Rs 89

pre oko 16 sati

Kalinicu ti ako imas obraza sam da vratis klubu pola plate
J

Jumker

pre oko 16 sati

Ovo je i bilo za ocekivati. Posle onakvih utakmica i tesnih pobeda, ovo je i moralo da se izgubi. Napad na Kup gde je Zvezda ogroman favorit jer Partizan potencijalno odlazi sa 9 igraca i da se nastavi EL serija bar protiv Zalgirisa.
O

Ojsa

pre oko 16 sati

Sta zameriti momcima,toliko utakmica,duplih kola,nenormalan raspored,mogao je Kodi da resi ovo ali nije,steta sto se desio ovaj poraz pred put u Nis. Sad da se pozdrzi ovaj tim jako u Nisu i ako Bog da da se nastavi niz i da se osvoji jos jedan Kup.
b

bravouou

pre oko 16 sati

jedan od retkih razumnih i normalnih komentara...
n

neshha

pre oko 16 sati

Bravo za komentar!
Л

Лмјау

pre oko 16 sati

Па што га нисте поздравили дана, играте утакмицу сезоне у АБА лиги и не дође ни 5 хиљада људи?
D

Dupla nula

pre oko 16 sati

Igračima i da se progleda kroz prste posle teskog rasporeda,ali trener za vecerasnje izdanje debeo minus!!U ovakvoj utakmici,bitnoj,odmarati Kenana,a Teodosicu davati ovakvu minutažu zbog Kupa je teška glupost!Rasporedis kao minutažu prvih 30 min,a onda držis istu petorku maltene celu četvrtu i ceo produžetak,baš loše!Ume Sfero lepo da se pogubi u vodjenju!Davidovac i Mitrovic korektni u prvom poluvremenu,ne vide parketa u drugom!Nedovica ne treba komentarisati,a i Kalinic je tu negde sa njim pod ruku!Kad vratim film zadnjih mesec dana,stvarno je neverovatno da imamo ovoliko pobeda u Evroligi!!
Л

Ллллл

pre oko 16 sati

Недовић ни мртву мачку не би могао да сачува.
r

rea

pre oko 16 sati

Ovo je bila krađa po istom ključu kao u prvoj utakmici u Podgorici, samo je sada pravda došla na naplatu. Sudije bolje da su pustile da se završi pola koša za Budućnost, ovako su im samo popravili koš razliku.
K

Kamenjasi

pre oko 16 sati

Zvezdin kamenjas je bolji od futurinog. Imate jednom pravo da pogodite ko je to :)
A

Aranđel

pre oko 16 sati

16 poena primiti za 4 minuta u produžetku? To ni djeca iz drugog razreda osnovne škole ne bi uspjela. Nedoviću stidi se
O

Orao

pre oko 16 sati

A Buducnos je imala snage posle EuroKupa?
b

brt

pre oko 16 sati

2 utakmice u 7 dana i 3 utakmice u 7 dana nije isto
M

Milan Marincic

pre oko 16 sati

Grobar sam, ali svaka čast Budućnosti
х

хахаха

pre oko 16 sati

бућ
@

@ssss

pre oko 16 sati

Zvezda ne igra ništa bolje ni u Evroligi,ali tamo na neki volšeban način dobija utakmice.Igraju očajnu košarku.
D

Drake

pre oko 16 sati

Komentar koji odiše kompleksom. Odličan meč Budućnosti, koja ove sezone igra mnogo bolje nego prethodnih, ne zaboravi da vas tek čeka meč pod Goricom.
m

mestimicno

pre oko 16 sati

Partizan je bolji, uhvatio momentum od derbija u kojem su razbili Zvezdu.
z

zvezd le ale

pre oko 16 sati

Da znas.. igramo trapavao ali dobijamo.
@

@ssss

pre oko 16 sati

Drake zašto komleksom?Pa to je bio jedan realan komentar.Nemate dve krštene akcije.Igrate neviđeno ružnu košarku.To su činjenice koje nemaju veze sa navijačkim bojama.Da igrate loše će ti reći svako ko se malo razume u košarku.Pa vama u produžetku Mekintajer rešava sve sam jedan na jedan.A on je sve samo ne igrač koji može da rešava utakmicu.Pet minuta ste igrali bez da ste napravili jednu akciju.A sad ti reci da nije tako.O sudijskoj krađi nećemo ni da trošimo reči.O suđenju u ABA ligi je skroz deplasirano postalo da se priča.Da nije bilo sudijske krađe dobili bi vas desetak razlike.
s

sat

pre oko 16 sati

Sta Partizan ima od akcija? Tri Amera koji igraju basket.
D

Drake

pre oko 15 sati

To što se Zvezda više fokusira na odbranu nego li na napad u poslednje vreme, ne znači da pobeđuje volšebno, već da ne igra lepršavo. Igramo tvrdo, a to ste vi najbolje i videli na licu mesta. A to da nemamo niti jednu krštenu akciju, ne znam kako smo onda treći po asistencijama u EL, a tvoj tim je na 12-om mestu. Tako da nema ništa realno u tvom komentaru, već samo kompleksi. Ili možda puko neznanje.
@

@ssss

pre oko 15 sati

Drake a što se asistencija tiče u EL Real je na prvom mestu.Da li to znači da Real igra najbolju košarku u ovom momentu?Ili recimo Pao je na jedanaestom mestu.Da li to onda znači da vi igrate bolju košarku od Panatinaikosa?Pre će biti da nećeš da priznaš da igrate loše ili se jednostavno ne razumeš u košarku.
S

Sky888

pre oko 6 sati

Slazem se brate,uzasnu kosarku igramo vec duzi peridod.
Z

Zbaj

pre oko 6 sati

Drake, ako bi ih cekao mec pod Goricom, to bi znacilo da ce da igraju kosarku na fudbalskom stadionu. Ceka ih mec u SC Moraca.
V

Vamos

pre oko 16 sati

Tim goli prosek.. Vise srece nego znanja, cele sezone
b

brt

pre oko 16 sati

dobra buducnost,oba vecita pala u BG,nije slucajno
P

PFC-Pg

pre oko 16 sati

Nije slucajno tako je,al zato sto su Partizan i Zvezda umorni od duplih kola,pogotovo Zvezda koja ima vremesnu ekipu.Ocekivati da ce Buducnost ili bilo ko u plej ofu izbaciti Partizan i Zvezdu je smijesno.
Z

Zbaj

pre oko 5 sati

PFC-Pg nije za ocekivati, ali i ako bi se otvorila ta situacija sudije bi odradile svoje kao sto su i nocas pokusale, kao sto su u ostalom i pokrali Buducnost prosle sezone u 1/2 finalu protiv Partizana.

Ulični Hodač PFK

pre oko 16 sati

Hahahahahahahahahhahaha monsteri hahahahhahahahahahaha
N

NN3

pre oko 16 sati

Ne bi bilo ni zasluženo da smo dobili, realno. Nije me toliko iznerviralo ni promašeno bacanje Kodija, koliko još jedna kriminalna i bezobrazna partija Nedovića. Onaj promašen zicer u produžetku i umesto - 2 ide se na - 9 jer lik pravi nonšalantan faul nakon toga za 2+1. Najveća sramota ovog rostera.
l

looodčoek

pre oko 16 sati

Produktivniji Lazic od njega Coveka bar odbranu igra a ovaj kao cunj, samo ga zaobilaze
S

Sverčovk

pre oko 16 sati

Apsolutno da. Odvratno mi je više njegovo proseravanje. A na kraju je uvek veća šteta nego korist od njega. Najbolji smo kada je povređen. Za tolike pare on ispade zvezda što pogodi po nekoliko bacanja (ni tu nije 100%), svaku 5 otvorenu trojku i što 90% napada protivnika (kada je on u igri) prolazi na njegovog igrača. Manite se prevard sa staklenim nogama. Najsrećniji da budemo kada mu konačno vidimo leđa. Neka sedi sa Radonjićem u prvom redu i loži se kako je veliki Zvezdaš

Ulični Hodač PFK

pre oko 16 sati

Hahahahahahhahahahahahahaha
J

Jole 39

pre oko 16 sati

Kakva kradja guja koliko odvratan klub
f

floskula

pre oko 16 sati

E moj Nedoviću...
l

lože se

pre oko 16 sati

Na el
g

gost1978

pre oko 16 sati

zalosno bi bilo da je pogodio, posle onakve kradje
j

jdjdj

pre oko 16 sati

a kradja je, sta tacno?
n

neshha

pre oko 16 sati

Zalosno je to sto su zbog kradje bila odlucujuca oba bacanja,jer je prethodno jedno ukradeno Nedovicu.Sto se tice ostalih sudijskih odluka,ne bih komentarisao,ipak nije moguce da se uvek pobedi 5 na 8!!!
@

@gost1978

pre oko 16 sati

ajde da je svedemo samo na onaj lakat u grlo tanaskovicu u predzadnjem napadu, konkretno
a

ajde

pre oko 16 sati

Trebao je levu ruku da stavi u dzep ili sta vec?? da su sudili za nas ne bi se buducnost na bacanjima odrzala maltene celu 3/4 dok Grk nije povezao Kriminalno Nedu Yaga Tea i poklonio pobedu. zasluzenu apsolutno