Komentari na vest

Može biti da gledamo najmoćniji tim 21. veka

M

Mihajlo3

pre 5 dana

da ih sudija nije pogurao u sredu ovaj tekst ne bi postojao
M

Messi GOAT

pre 5 dana

Nikako ne moze biti Real Penaldov.Pre njega su imali 9 LS a nakon njegovog odlaska osvojili jos 2.Dakle on je bio nebitan factor.Jer Real bez Penalda je najveci klub sveta a Barsa bez Mesija niko I nista.
A

Aleksejko

pre 5 dana

Barselona je ubedljivo najbolji tim mozda ikad i to ona pre Gvardiole, Valdez, Puyol, Marqez, van Brochorst, Baleti, Deko, Inijesta, Edmilson, Xavi, Ronaldinjo, Mesi /Giuily, van Bomel, Larson, Eto. Ne tika taka,, ludilo, haos, divlji fudbal pun tranzicije i individualnog kvaliteta, neverovatni driblinzi, zabava. 2006 su uzeli i LA LIGU I LS, bez neke velike taktike, samo uzivanje, lagano, najlepsi i najslobodniji fudbal koji sam gledao ikad, esencija fudbala, ta generacija je zadnji trzaj lepote. Toga vise nema niti cemo ikada gledati. Da li je moguce da pored ovakvog sastava, imena i lepote vi stavite da je ovaj PSG najbolji u 21 veku. Moze da bude takticki jaci, kombinacija lepote i taktike, aki taktika pogotovo na ovom nivou nosi ogranicenja slobode, lepote, driblinga i vica. Tako da sto se mene tice uzivam da gledam i dalje Barselonu, Psg, ovakav Bajern, do skoro Liverpul i Siti, ali tolika sloboda u napadu i na sredini i kreacija vise nikad nece postojati, promenili su to i Ferguson i Murinjo, a pogotovo Pep. Lepo, prelepo, ali previse kontrole za moj ukus.

Kopra85

pre 5 dana

Kako god okreneš jaki su... Verovatno ce im uspeti da odbrane titulu
T

Teodora284

pre 5 dana

Za sve je zasluzan Enrike kako je ukomponovao tim izucavace se u buducnosti
N

Nataas99

pre 5 dana

Najuigraniji tim to je definitivno
L

Lako je

pre 5 dana

Biti svez i odmoran za zavrsnice ls kada igras ligu u kojoj se ne oznojis.Da igraju pl video bi kako bi lepsrsali i trcali.Cak i u drancuskom prvenstvu im odlazu utakmice pre ls da se ne bi neko slucajno povredio...

Prva beogradska grupa C

pre 5 dana

Bilo bi zanimljivo videti Karlov Milan protiv Pariza da onom odbranom i Gatuzom ispred
M

Madridistaaaa

pre 5 dana

Navijacu Reala znaju koji je najjaci tim u 21. vijeku, tim zbog kojeg smo patili nekoliko godina. Pepova BARCA je najdominantniji tim u poslednjih 30 godina, i kao navijacu Reala mi je cast sto sam gledao jednu takvu ekipu. Bilo je tu kasnije i Bajern i Real, ali niko kao Barca
s

strahinja1427

pre 5 dana

nema boljeg tima od Barselone !!!

Alek

pre 5 dana

Ma nema boljeg tima od Pepove Barse i tesko da ce ikad biti

Neksaa

pre 5 dana

Nije to bila Mesijeva Barsa. Vec od Xavi-a i Inieste i to je najjači tim u 21 veku pa 10 praznih mesta pa Milan. Sramotno je upoređivati ovaj PSG sa onakvim timovima.
u

urosh

pre 5 dana

Барселона 2011. па пет места празно
A

Arshavin81

pre 5 dana

Kako ćete da plačete kad ih zgazi Arsenal u finalu. Nalazićete milion objašnjenja osim najjednostavnijeg a to je da je Arsenal najbolji tim na svetu ove godine.
D

Dajbrepare!

pre 5 dana

Kako to da prihvate Slepo zaljubljeni u lik i delo Mesija? Mozda neki i Ronalda? Fergijevog nekog tima, Murinjovih Realista, Interove i Bajernove Triplete? Ruku na srce na svakoj poziciji su jaki sem eto sto mi je Golman totalna nepoznanica.

ilke1980

pre 5 dana

Osvaja PSG i ove godine titulu

Alen Nuka

pre 5 dana

Nema sta igraju timski fudbal napravio je od psg a istu ekipu kao sa barselonom 2015 kad smo osvojili igrali slican fudbal i tu nema sta svaka cast treneru

Bojancetnik

pre 5 dana

Može biti da gledamo najmoćniji tim 21. veka psg dominira
U

Ugarte

pre 5 dana

Enrike doktor čovek i veliki motivator,čovek je juče taktički pobedio Kompanija i čovek o kojem se malo priča Ruiz sa njim je juče doneo prevagu za Psg.
s

samo Messi u 2011

pre 5 dana

vredio je koliko ceo napad PSGa
Nije ni blizu najveceg kluba 21 veka daleko su od toga...imaju odlicnu ekipu ali daleko od najveceg 21 veka...
h

hshshs

pre 5 dana

ne može biti, pored Reala koji je tri puta zaredom bio šampion Evrope, pored Pepove i Enrikeove Barse koja je gazila sve redom. ne može ovaj PSŽ iz farmerske lige biti najmoćniji nikako

Uskekruske

pre 5 dana

Igraju lep fudbal
B

Blagoje123b

pre 5 dana

Najbolji tim, sigurno
M

Marko206

pre 5 dana

Svaka mu cast i jeste najzasluzniji za njihov uspeh.

Goja Ivanovic

pre 5 dana

Izvanredno uklopljen tim
m

milena11.11.

pre 5 dana

Barselona sa Mesijem pa tri mesta prazna,posle kako hoćete.

atisitaj?

pre 5 dana

Najbolji tim zasigurno, matori je mozak
F

File062

pre 5 dana

Bravo prije...u čelo...

Shoze ShuzeKlize

pre 5 dana

Volim Arsenal al PSŽ rešava i ovu sezonu !
I

Inspekcija

pre 5 dana

Liga šampiona u kojoj ovakav Arsenal igra finale...
C

Chica

pre 5 dana

Стварно какав Арсенал. Четрнаест утакмица није изгубио.

Nemanja Matic

pre 5 dana

Pst uzima titulu ove sezone prvak lige šampiona niko im ne moze da parira... 👊💯
a

an1an

pre 5 dana

Enrike od PSŽ-a napravio mašinu.
V

Vladica1983

pre 5 dana

Trenutno su stvarno najbolja ekipa

Mr 007

pre 5 dana

Ni blizu,BBC i MSN bi ih napunili kao papriku.

Ivan L

pre 5 dana

Sto kaze Kvica, ako ne trcis kod Enrikea, ne igras. Tu je vec uradjeno 80 posto posla. U drugim timovima se gleda kroz prste, napadacima, i krilima po tom pitanju.

Sterlings Braunfels

pre 5 dana

Ovaj PSG nema slabu tačku u timu od golmana do napadača kvalitet na max.
M

MarkinjoS

pre 5 dana

U svojoj prvoj sezoni je igrao polufinale i ispao od Dortmunda. Sad dve godine zaredom finale. To je kontinuitet, ako osvoje, sa pravom mogu da se svrstaju uz Real i Barsu kao najdominantniji tim u LŠ.

Igor Musulin

pre 6 dana

Моћни су. Не треба поредити различите екипе у различитим временима, условима. Који Милано? Мени је рецимо најбољи Милано у историји са Ван Бастеном, Гулитом и Рајкардом, а тај Милано је рецимо магла спасила и КЕШ да испадну од ЦЗ рецимо.

Veljaa13

pre 6 dana

maju kvalitet, širinu i mentalitet šampiona, a najjače je što izgledaju kao ekipa koja može da dobije svakoga kad uhvati ritam.

Bojan76

pre 6 dana

stvarno deluje da gledamo jedan od najmoćnijih timova ovog veka
E

Eseks

pre 6 dana

Neverovatno da je Bajern dosao u situaciju da mu igraju Stanisic,Pavlovic pa i Lajmers.Tri prosecna igraca za neki Frankfurt npr..PSZ nema slabu tacku i to je presudilo
@

@ssss

pre 6 dana

Pavlović je vrhunski igrač.Ne mogu u ekipi svi biti kreativni igrači.Pavlović će sigurno biti,ako već i nije jedan od najboljih defanzivnih zadnjih veznih na svetu.Dečko najviše pretrči u ekipi Bajerna i bukvalno sve živo pozatvara.
C

Cofi998

pre 6 dana

Pa ne slazem se bas
p

pirlac89

pre 6 dana

Jesu moćni nema sta
J

Jolika1985

pre 6 dana

Tvrda je ekipa arsenal
L

Lusiliu

pre 6 dana

Gde real sa bejlom,CR om,benzemom,ramosom,kazemirom,modricem ,Marselom ,Krosom ...ali PSG je najbolji jer nema ni jednu rupu u timu nema umpamekana,stanisica,ne ulazi Kim u igru,ni pavlovic da se ne lazemo nije nivo fabijana ruiza i vitinje,kvaradona da je portugalac ili englez ,spanac bio bi mega superstar svetskih razmera. A Kompani je za po kuci ,Enrike je covek- fudbal.
J

Jolika1985

pre 6 dana

Cisto sumnjam da su najmocniji
G

Gostttttttt

pre 6 dana

U Premier Ligi možda u top 6.

Crnipanter3

pre 6 dana

Nece biti tako sa arsenalom

Branislav Tomic

pre 5 dana

PSZ će u finalu da isprati Arsenal u Englesku sa 2-3 lopte u mrežu, Inter je bio prošlo finale isto tako tvrda ekipa, pa popiše od PSZ petardu. PSZ ima trenutno naj kompakniju ekipu, gde nigde ne škripi i nemaju slabu tačku, kad požele mogu da postignu gol, Arsenal će proći u finalu LŠ kao čini mi se protiv protiv Barse, pre mnogo godina, kada je za Arsenal igrao Tjeri Anti.
m

milos987

pre 6 dana

Trenutno su najbolji ali u 21 veku nisu
N

Nebojsa Tasic

pre 6 dana

arsenal ih dobija u finalu
i

i mene

pre 6 dana

zanima sta ce pisati ako arsenal osvoji.

Crnipanter3

pre 6 dana

Iste sanse ima i arsenal
1

1122334455

pre 6 dana

Dida - Kafu, Nesta,Stam,Maldini-Pirlo,Gatuzo, Sedorf,Kaka-Ševčenko, Inzagi. Za mene lično najbolji i najdraži, a gde su pored ovog Milana , Junajted, Barsa, Liverpul, Inter sa Murinjom, itd... Po mom mišljenju ovaj PSŽ ne bi nikoga od njih mogao da izbaci u dve utakmice.
A

Ambrozini

pre 5 dana

Tim bez premca!
N

Niki1

pre 6 dana

psg je nepobediv tim trenutno, moje skromno mišljenje da će osvojiti

Ivan Todorović

pre 6 dana

dobra ekipa svakako a sad bas najbolja tesko
R

Rosso

pre 6 dana

AC Milan tim od 2003-2007 je bolesno jak bio, kao i Barsa 2009-2010..

Matija Milutinovic

pre 6 dana

Psz najbolja ekipa u narednih 10 godina
b

bojanboskovic

pre 6 dana

Teško mi je da poverujem u ovo.
G

Gooners

pre 6 dana

Jesu najkvalitetniji trenutno u Evropi ali realno nije ni Bayern losiji za klasu kako se sada predstavlja. Jedino Enrike je za 2 klase bolji od Kompanya i to je sinoc i odlucilo.

Dejan Nikolic

pre 6 dana

Psg bolja ekipa ali mora se reci za one monstruozne greske sudije i var sobe,ja ono ne znam dal sam ikada video dok je Var u fudbalu,sramota
G

Gunners77

pre 6 dana

Arsenal dobija na penale 1:1 (5:3) pen.

Aleksandar Obradovic

pre 6 dana

Najbolji su igraju najmocniji fudbal
D

Dejan96

pre 6 dana

Moze biti da nikako ne gledamo
p

psgars

pre 6 dana

ajde u pet marke da ce arsenal ovo dobiti :) ne zato sto je bolji nego sto svi misle da ge psg

djole.

pre 6 dana

Ne preterujte,Bajern vam je do sinoc bio najmocniji.

Sijanda Ksulu

pre 6 dana

Vidicev Manchester prvi primer bolji

Sterlings Braunfels

pre 6 dana

Vidćev Mančester jedva uspeo da osvoji jednu ligu šampiona i to na penale kad Teri oterao loptu na tribine oni su bili najbolji klub u Engleskoj ali u ligi šampiona uopšte nisu bili dominantni.
Z

Zarinjo11

pre 6 dana

Pa nije bas najjaci
S

Spasovski92

pre 6 dana

Moguce ,novi igraci dolaze timovi nisu kao nekada da godinama zajedno igraju
a

avax88

pre 6 dana

Enrike im je usadio taj pobednicki mentalitet, kao i sto Arsenal to ima od Artete (mada su se pogubili u zadnje vreme, ali ce igrati finale). Neka bolji pobedi, to je to.
G

Gost10

pre 6 dana

Svak ima neke svoje favorite i svoj klub. Po meni Barca kad je bio Messi Eto'o i sad kad na drustvenim mrezama izbaci dio nekog podcasta gdje su bivsi igraci Manchestera svi govore da su samo cekali da se zavrsi utakmica i da ih niko nije ucinio tako bespomocnim kao one godine kad ih je Barca dobila u finalu

Mirko Zlatanović

pre 6 dana

jesu najmocniji. igraju najbolji fudbal na svetu
H

Haris101

pre 6 dana

srecnoo na finalu momcii
B

Babajaro

pre 6 dana

Nisam fan Barselone, ali me iskreno misljenje autora ovog teksta interesuje.. Da li je tim PSG-a bolji od tima Barselone iz 2009. sa sledecim igracima.. Valdez, Pike, Pujol, Silvinjo, Ture, Cavi, Iniesta, Buskets, Mesi, Anri, Eto. Da ne spominjem timove Intera i Milana iz 2007, 2008 npr. Kako je moguce da neko sa sportskog portala uopste postavi ovakvu temu a zna kakve su azdaje od timova postojale izmedju 2000. i 2010. godine? Uzeo sam tim Barselone kao primer jer smatram da su stvarno mogli da samelju bilo koga kada bi svaku utakmicu igrali na maksimalnom nivou.
A

Amorim aut

pre 6 dana

TU barsu je koliko se secam izbacio Manchester na old Traffordu golom pola skolsa,,mora da se stavi taj Tim sa runi Ronaldo tevez u najbolje timove,, obozavam ovaj psz,, fantazija kako igraju .popisali razmazeni bajern

Бранко Шијак 🇦🇷🇷🇸

pre 6 dana

Нису моћнији од Гаљардовог Ривера од 2014 до 2019. Они су били много јачи од овог ПСЖ.
D

Djordje135

pre 6 dana

Jesu najmocniji nema tu sta igraju najjaci fudbal
F

Fudbal Pravda

pre 6 dana

Pomoc sudija je pokvario taj epitet najbolji
N

Novistari12

pre 6 dana

Moze biti kako ne
R

R.B.

pre 6 dana

Sve je u to super jaki su crns zemlja,ali da je sudija osakatio Bajern to jeste.Ja neznam zasto biraju tako lose sudije za polufinala Ls.U prvoj utakmici onaj faul nad Djokeresom dobio je Mark Pubil zuti,Erik je dobio crveni kao i Kubarsi u prvom mecu e sad jel greska bila kad su igrali sa Barsom ili sa Arsenalom.Ali nebitno to sad.Sinoc realno Lajmer nije igrao rukom uopste dok Nuno Mendes jeste i to je sprecio opasnu akciju i bio bi mu drugi zuti znaci crveni.I kod one ruke Nevesa,kad pustis snimak lopta kad ga udara u ruku,ona je skroz podignuta u visini ramena,ono je cist penal za Bajern trebao da bude.Ali svejedno sad moze da prica ko sta hoce,finale je Psz Arsenal pa ko dobije.
E

Eseks

pre 6 dana

Glupost totalna,pa Real je koliko pita za redom osvajao usatog sa Zidanom ako me secanje ne vara pa barselona sa Gvardiolom gde su dominirali i totalno promenili fudbal na ovo danas sto svi pokusavaju igrati..Svaka cast PSG u na ucinjenom do sada,sjajni su u svim poljima.
a

ajduk

pre 6 dana

Mislim da je barsa sa Mesijem, i siti od pre par godina pa i galaktikosi bili bolji od ovih sjajnih momaka.
"

"PUMP IT UP"

pre 6 dana

Svakako gledamo jednog od najboljih trenera u poslednjoj deceniji.

bordeaux

pre 6 dana

Dobri su,ali prelako se dele takvi epiteti. Ne postoji najbolji tim u ovom veku,niko nike toliko odskocio
c

casio

pre 6 dana

Fergijev Mancester Gvardiolina Barsa. Igraju francusku ligu peske bez konkurencije ogromna olaksavajuca okolnost, sjajan tim ali su klasa ispod navedenih.
B

Bilosta1

pre 6 dana

Dobra kvota. Razbice ih psz.
/

/-/

pre 6 dana

Ne provaljujte se.Igraci PSGa tim igracima iz drugih timova ne bi kogli vodu da nose
c

casio

pre 6 dana

aj zamenite jednog igraca sa Barsom '09
u

uefamafia

pre 6 dana

Teško, tu je Barselona možda i najbolji tim u istoriji fudbala, tu je Milan 2000ih, Real Madrid 2014 pa na ovamo...
@

@ssss

pre 6 dana

Ako uzmu ove godine,a verovatno hoće ulaze u red najdominantnijih timova u ovom veku.Ne zaboravite da su relativno mlada ekipa i da imaju pred sobom još nekoliko sezona da odigraju sa ovom ekipom.Imaju šansu da budu najdominantniji tim.Real sa Ronaldom nikad nije imao dominaciju na terenu kao Gvardiolina ili Enrikeova Barsa,ovaj Enrikeov PSG ili Bajern pod Hejnkesom ili Flikom.Oni su samo imali tu sreću,naravno i znanje pa su uzimali dosta trofeja.Ali nikad na terenu nisu bili dominantni u odnosu na protivnike kao ovi nabrojani timovi.
s

srka

pre 6 dana

Pa kada bih uporedio ovaj PSŽ sa Mesijevom Barselonom, zaista mislim da bi bila mrtva trka. Ali realno, ona Barsa sa Ćavijem, Inijestom i Mesijem je ipak za korak ispred njih. Sjajan fudbal igraju Parižani, ali ono što je igrala Barsa, teško je dostići.
PSZ najjaca ekipa nista nisu osvojili sa mesijem,mbapeom,neimarom tj.sa drim timom a sada razvaljuju,steta samo sto barsa nije dosla do finala
N

Niki1

pre 6 dana

evo primera koji dokazuje koliko je trener bitan za taktiku tima i sve
u

u jeee

pre 6 dana

Po imenima definitivno nisu ni u top 5 najboljih timova, ali da igraju dobro, to da. I Bajern da je osovjio, pricalo bi se o njihovoj vrhunskoj sezoni i sl.
N

Niki1

pre 6 dana

upravo tako al su uigrani svi kao jedan igraju
H

Hanuta

pre 6 dana

Možda geldamo i momčad kojoj je sudac sudio nepostojeći penal u prvoj utakmici i 2 očite ruke u drugoj im previdio
K

Komentator volonter

pre 6 dana

Nadam se da onaj ko je postavio ovakvu tezu, o najboljem timu, ima manje od 15 godina. PSG stvarno deluje dobro, odlično, ali ovo je preterano. Previše je dobrih timova bilo i do sada.

Goran Jovic

pre 6 dana

Mislim da će osvojiti i ove godine
P

PP

pre 6 dana

Kakav bre Ronaldov Real...to će pre biti sudijski Real!

Ivan Radovanović

pre 6 dana

Може судија да помогне мало, али не може сваки меч да помогне, па није он давао голове, него Роналдо и компанија ... Маните се тога више помоћ судија, имао је и ПСЖ "помоћ" судија и синоћ и у 1. мечу, а је л' то сад значи да судије "гурају" Парижане или једноставно се деси и нека грешка ? Судије су и даље жива бића и људкси је грешити, па чак иако имају помоћ Вар којим опет управља човек, тако да мало о'ладите са тиме да је Реал већину титула освијио уз помоћ судија
F

Fudbal ls

pre 6 dana

Vrlo jak psg stvarno mogu igrati mocno u odbrani sinoc je to izgledalo veoma dobro posebno protiv Bajerna na njegovom terenu.Naravno nece I'm biti lako protiv Arsenala ali su svakako najvise pokazali ove sezone do sada.Izbacili su dva premier ligasa sa cetiri bas lake pobjede I posle toga Bajern to je veoma tesko.Imaju bas dobro uklopljen sastav pocev od odlicnog Safonova pa do majstora u napadu koji cini se mogu pritisnuti rivala kada god hoce.Sto se tice najvecih ekipa u ovom vijeku uz Barsi je nekako nedostajalo da odbrani titulu meni se poseno svidjao nacin na koji su uzeli ls 2015.Real naravno sa Zidanom ali I sa Ancelotijem posebno ona 2022. kada su uzelli ls poslije velikih preokreta posebno onaj protiv sitija.Fergijev junajted I milan naravno mozda je Ferguson mogao do jos neke titule ali je Barsa bila prejaka u oba ona finala.
b

bokkki

pre 6 dana

koliko se secam to ste pisali i za siti.
1

14

pre 6 dana

I za Bajern isto
m

miconis1

pre 6 dana

Sigurno jedna od najboljih u ovom veku, ali mislim da ce ih Arsenal zaustaviti.
G

Gost26288

pre 6 dana

od svih ekipa zamalo su ispali od Monaka.
Z

ZL 1899

pre 6 dana

Milan je mogao da veze i 5 titula u periodu 2003-2007, ali, 2004. se desio volsebni revans i potop u La Korunji, a 2006. smo bili osteceni u revans-mecu, a bogami vec i u prvoj utakmici jer Pujol nije dobio crveni karton onda kad je faulirao Kaku, a da ga jeste dobio, onda ga ne bi bilo ni u tom famoznom revansu. Dida (Abijati)- Kafu (Simic), Stam (Kostakurta), Nesta (Kaladze), Maldini (Serzinjo)- Pirlo (Ambrozini)- Gatuzo (Broki), Sedorf (Doraso)- Kaka (Rui Kosta)- Sevcenko (Tomason), Inzagi/Krespo (Krespo/Inzagi);
C

Carigrad

pre 6 dana

Mogao je i 2005. da Liverpulu nije bilo potrebno da bi igrao LS kao peti tim Engleske.
Z

ZL 1899

pre 6 dana

Nisi u pravu, oni su te sezone (2004/05) bili peti u PL pa su u LS naredne sezone igrali umesto cetvrtoplasiranog Evertona bas zato sto su bili prvaci Evrope. Za 2005. svi sve znaju, a imam neki utisak da se 2004. i 2006. mnogo manje prica i pise, i to mi je nepravedno i nezasluzeno...
Z

ZL 1899

pre 6 dana

*da se o (2004. i 2006.)
C

Carigrad

pre 6 dana

@ZL 1899 To nije tacno, igrali su kao peti tim u kvalifikacijama umesto ekipe iz Velsa koja im je ustupila mesto, a preostale 4 iz Engleske su isle u LS po plasmanu. Celzi, Arsenal u grupe, a Mancester J. i Everton u trece kolo kvalifikacija. Malo proveri pre nego sto pises ovde, dobronameran savet.
Z

ZL 1899

pre 5 dana

Ti ocigledno ne razumes o kojoj sezoni ja ovde pisem, mozda sam i ja malo zakomplikovao, ali, objasnicu ti i zasto. Liverpul je kao prvak Evrope '05 branio titulu i u sezoni 2005/06 je igrao iako je bio petoplasirani u PL. Jedino gde sam pogresio je da su oni u 2005/06 igrali umesto Evertona, nisu, igrao je tad ipak i Everton. Nije Liverpul igrao umesto TNS iz Velsa nego je igrao protiv njih (i izbacio ih), a Slavija je tu bila na steti jer vise nije bila nosilac tj. izgubila je taj status bas zbog Liverpula dok je od ekipa iz PL izvisio siti koji onda nije igrao LE. To sto ti pises da je Liverpul imao motiv da pobedi u finalu 2005. samo da bi igrao LS i naredne sezone je ili jedan los vic ili neki pokusaj trolovanja, ko zna sta je u pitanju. Zar treba veci motiv od mogucnosti da uzmes (osvojis) "usatog"?
C

Carigrad

pre 5 dana

@ZL 1899 - Znaci ipak si pogresio za Everton, sto znaci da vrlo dobro razumem sve, ali izgleda da ti ne razumes. Naime, Liverpul ne bi igrao LS da je nije osvojio, ali posto jeste, svakako bi bilo neuobicajeno da sampion Evrope ne igra naredne sezone i brani titulu. Sto se tice TNS-a, "ustupanje mesta" se odnosilo na to da sampion Evrope igra prvo kolo kvalifikacija, sto slozices se nije uobicajeno (a ni pravedno za obe ekipe), pa je "ubacivanje" Liverupula u ovoj rundi kvalifikacija znacilo sigurno ispadanje velskog tima iz takmicenja. Eto i to je objasnjeno. A za Milan je poenta, koju takodje nisi skapirao, bila da su na volseban nacin "ispustili" vodjstvo od 3:0, sto je vrlo "zanimljivo", ako se uzme u obzir da je Liverpulu "trebalo" da osvoji LS kako bi je uopste sledece sezone igrao. Ipak, lepo od tebe sto priznajes greske i ucis od drugih.
Z

ZL 1899

pre 5 dana

Od tebe bas da naucim, a pises neverovatno konfuzno, vazi. Onda tako napisi da su dobili pristanak Velsana, a ne da su igrali umesto njih. Pogresio sam jer je proslo vise od 20 godina, mozes misliti. Ovo poslednje necu uopste ni da komentarisem, to je toliko nebulozno da prosto ne mogu da verujem da si izneo jos komicniju teoriju i hipotezu nego sto je bila ona prva, dobar si ti.
C

Carigrad

pre 5 dana

@ZL 1899 - Pa da nisi pogresio u pogledu Evertona, onda bi odmah skapirao za TNS i ne bi ti bilo konfuzno. Greske vode ka konfuzijama. Mozda je tebi nebulozno, ali je vrlo neobicno da neko ima 3:0, dominira i onda odjednom izgubi utakmicu. Nije nemoguce, ali u finalu LS, gotovo neverovatno. Ako to tebi nije cudno, onda taj Milan i nije bio bas tako dobar. A to, valjda ces se sloziti, nije tacno.
Z

ZL 1899

pre 5 dana

To ti ne mozes da znas da li bih ja ukapirao ili ne, od tog slucaja su uspostavili pravilo da prvak Evrope mora da brani i da ne moze da ide pet klubova sto je tek kasnije promenjeno (taj broj) iz nekih drugih razloga. Nije da ja nikad nisam video da neko misli da je Milan pustio mec, ali cisto sumnjam da bi ikome od igraca to ikad palo na pamet. Milan je mogao da bude i bolje (timski gledano) vodjen tih godina (pogotovo u prvenstvu iako ja mislim da su nas ostetili za dve titule sa njim na celu strucnog staba), da je Kapelo tad bio na klupi, mi nikad ne bismo ispustili tu prednost....
C

Carigrad

pre 5 dana

Samo postoji izvesna sumnja, ali i zal sto nisu iskoristili te godine da se popnu na 9 trofeja (pre svega 2004. i zicer sa 3 osrednja tima u polufinalu, da su prosli Deportivo). Mada i 1995. su "morali" da osvoje, pa je steta sto nisu vise iskoristili te dve decenije.
Z

ZL 1899

pre 4 dana

Dobro, Celzi nije bas bio osrednji, vec tad je bio i vise nego solidno jak. Bilo bi to i 10 titula jer smo mi '93 u finalu igrali protiv dopingivanog protivnika sto je i priznao jedini njihov igrac koji nije uzeo doping.
P

Piroćanac

pre 6 dana

Ovo što radi PSG je apsolutno i jedino zasluga trenera, sa dobrim igračima, ali ne najboljim na svetu. Već njihov menadžer izvlači maximum iz njih. Setite se samo sukoba sa Dembeleom 2024. godine, gde je čak i bio suspendovan Dembele, došlo se do toga da taj isti Dembele poštuje odluku tog trenera da ga izvede iz igre u jednom od najbitnijih mečeva sezone. Jednostavno Luis Enrike ima sve ono što mislim da trenutno nijedan drugi trener na svetu nema, a to su znanje, entuzijazam, hrabrost da proba neke nove stvari i ono što je najvažnije autoritet nad zvezdicama današnjeg fudbala.
e

ercov

pre 6 dana

Da nije uprave kluba koja podrzava trenera ne bi bilo ni danasnjeg PSZ jer samo tako moze da funkcionise ekipa koja ima tolike zvezde.Mbape je stvarao losu atmosferu u PSZ i danas isto tako radi u Realu.Kada igraci osete da svi oni imaju realne sanse da zaigraju na svakom mecu onda se stvara dobra atmosfera i jos vece zajednistvo ekipe.

Aleksandar Bezbradica

pre 6 dana

odg najozbiljniji kandidat za osvajanje lige sampiona
P

Pigeon

pre 6 dana

Golmani su odbranili po 2-3 šanse koje danas 90% golmana nebi odbranila. PSG je sinoć bi bolji a Bajern nije ni 1 gol zaslužio sinoć.
r

rea

pre 6 dana

Možda nije zaslužio 1 gol, ali je zaslužio penal i isključenje Mendeša koje portugalski sudija jednostavno nije želeo da dosudi, jer je PSŽ više portugalski, nego francuski klub, u ovom trenutku - pola portugalske reprezentacije je sinoć igralo u pariškim dresovima.

Nadica Stefanovic

pre 6 dana

i arsenala pobedice oni mlada ekipa su
M

Ma da bre

pre 6 dana

Oni nisu trebali ni Monako da prodju, da ih nisu pokrali sa crvenim kartonima, a i pored toga jedva prosli dalje.

Lalala

pre 6 dana

Bajern sa Hajnkesom je ipak iznad, a vala igrali su i sezonu ranije finale od Celsija na penale izgubili...
n

nemanja1512

pre 6 dana

razmisljam ozbiljno da prestanem da vas citam, prvo kacite vesti o onom znate vec na koga mislim, onda sad pisete ovako nesto, pored mesijeve barse i reala koji je uzeo 6 ls u ovom veku + 3 vezane, + imate ove botove de normalni ljudi ne mogu da ostave ili procitaju komentar, uozbiljite se pocinjete da licite na inf.
C

CROsijek

pre 6 dana

Nisam jedini ocito. Pogotovo ovaj dio sa botovima posebno upada u oci. Na vijesti gdje se skupi 28 komentara, 22 su botovi, bas jako iritirajuce postaje.
n

nemanja1512

pre 6 dana

katastrofa brate
C

Champions League 2009/10

pre 6 dana

PSG može da uđe u priču o najboljem timu 21. veka tek onog trenutka kada uzmu 3 puta uzastopno LŠ. Do tada... više je nego jasno kome pripada ta titula. Pa čak je i Barselona (2008-11) daleko dominantnija ekipa. Imali su "nesreću" da ne uzmu tri puta uzastopno, u tome što su naleteli na jednog od tri najbolja trenera svih vremena, koji ih je u potpunosti zaključao i razvalio u taktičkom smislu, prvo na Meaci, a potom i one noći na Kamp Nou.

Ivanzile123

pre 6 dana

Zasluzuju da osvoje i ove godine
1

14

pre 6 dana

Dupla kruna stiže u London 🔴⚪
r

rakijator

pre 6 dana

Nemojte da se blamirate sa ovakvim izjavama
h

hm...

pre 6 dana

u pravu ste da nema ronalda ni mesija ali mu oni nisu ni potrebni.... U periodu izmedju ancelotijevog milana pa do zidanovog reala uvek ste imali 5-10 ekipa koje su mogle do trofeja,dok u zadnjih par sezona imate doslovno 3-4 ekipe i to je to,ostalo jako slabo... Vecina igraca precenjena,jedino sto je fizicka spremnost na vecem nivou i to je sve.
F

Fudbal muška igra

pre 6 dana

Nego, jel objasnio neko od stručnjaka kako dve tako dominantne ekipe koje mogu da daju gol kada hoće i koje ni jedna odbrana ne može da zaustavi, kako su pričali prošle nedelje, juče dadoše dva gola za 90. minuta i to jedva? Izgleda se ipak ne postižu tako lako golovi kada se igra odbrana?! Zato kada gledamo cirkusku predstavu u vidu flipera bez odbrana od prošle nedelje, nije ni čudo što bude 150 komada po utakmici.
T

Trogi

pre 6 dana

Moglo je bez problema da bude 4 ili 5 prema 2 po sutevima u okvir gola, maestralno je izvukao sut glavom Neveša Nojer i jos nekoliko suteva Kvaraskeliji i Dueu. Tako da tvoj komentar nema mnogo smisla. PSZ je sposoban da svakom timu na svetu u ovom trenutku u bilo kakvoj odbrani da izadje da 2+ golova, i da se po potrebi kvalitetno brani. To je fudbalska moć
m

mrca9

pre 6 dana

Dobri jesu ali daleko od najboljeg tima
P

Pazi

pre 6 dana

Ljudi, ne preterujte.

Balkan Balkan

pre 6 dana

Strasan su oni tim ali Barsa(MSN) i Real (BBC) su bili druga dimenzija. Samo uporedite igrače na svim pozicijama i recite koga bi vi izabrali i sve će vam biti jasno. Uporedite igrače sredine,odbrane i napada PSG-a naspram one Barse i Reala pa recite koga bi izabrali.
r

rsczz

pre 6 dana

Mesi, Nejmar, Suarez je bila poezija plus Cavi,Buskec i Inijesta … jezivo.
V

Vrednosti

pre 6 dana

Znaci Milan, a ne Inter.
n

neconi1122

pre 6 dana

Da da nekim cudom u zadnje vreme napravio je dobru ekipu od kad je mbape otisao
S

Smithny

pre 6 dana

jak je psg ko crna zemlja
F

Fabri

pre 6 dana

Bajernova igra i mlevenje pod Hejkensom 2013 je nesto drugacije, apsulutno niko nije bio u konkurenciji da im pruzi otpor te sezone
C

CROsijek

pre 6 dana

Trazio sam ovaj komentar. Ne mogu vjerovati da ljudi koji su sportski novinari dizu ovaj PSG kao neko ludilo nepobjedivu ekipu. Odlicna ekipa nema tu sta, ali daj brate gdje su od Pepove Barce koja u 3 godine dvaput pobjedjuje Man U u finalu LP, Real koji unatoc tome sto je imao sudacki previd na svojoj strani je bio SILA, onaj naj Milan sa Nestom i Maldinijem, Kakom, Seedorfom(jednim od najvecih veznjaka ikad), Pirlom, Gattusom, Shevchenkom, Krespom...i sta onda tek reci o Bayernu koji PEPOVU BARCU izbije 4-0 a u uzvratu 0-3. Na odmet nije ni spomenut Pepov City koji je ruku na srce brutalan bio, bez obzira sto nije uzimao LP, bili su jaca sila nego kad su konacno uzeli. Sve u svemu, dobrih ekipa u 21.stoljecu je bilo, PSG koliko god jak bio, sigurno nije najveci, ovo je napisano cisto nesto da se napise jer eto, mora nesto poticati raspravu i klikove.
M

Misosaurus

pre 6 dana

@Cro bez ovog "cak" i Pepov Siti, taj Siti je drao... slazem se za sve, jos bi stavio Liverpul 2018. do 2022. strasna ekipa.
P

Pateticno

pre 6 dana

Kakva glupost.. imate tim koji je uzeo 6LS u 21. veku, imao 3 vezane LS i stavljate PSG u isti kos sa tim klubom
U

Ukrao

pre 6 dana

Nije osvojio, real nije u tom periodu bio ni najjaci tim svoje zemlje a kamoli evrope

Sterlings Braunfels

pre 6 dana

Jeste ali Real nije osvojio nijednu od tih 6 titula da je igrao najbolji i najdominantniji fudbal u sezoni ovaj PSG bukvalno melje rivale imaš osećaj da kad god predju na protivničkoj polovinu ako hoće mogu da postignu gol.
B

Blokiś

pre 6 dana

jesuuuu sve su ukrali tri godine u nizu hahaha kakvi moćnici samo kradu. Vama srbima kad god neko uspeo uvek je na prevare, navikli ste Srbi da ništa ne može da se zaradi već mora sve da se pokrade hahaha
M

Madrilenjo

pre 6 dana

Ja kolik ose sećam Real je 2024. izbacio sve ekipe kao ‘autsajder’ sem finala. Možete ga mrzeti koliko hoćete, Real je najveće sportsko društvo sveta, a vi se tešite kako hoćete. Najviše titula u LS i EL

Aleksandar Vranić

pre 6 dana

Da je prošao Bajern to bi se pisalo za isti.

Сербона 7

pre 6 dana

Куцате рачун без крчмара - Артете!
2

2222

pre 6 dana

Ja sam tog mišljenja, po meni da, po načinu igre, motivacija, taktika, individualizam, kompaktnost, najjači je Psg u ovom veku

Aleksa Jovanović

pre 6 dana

Ako osvoje ligu sampiona , uz Real ce biti jedini koji su odbranili trofej..